*

Ψηφοφορία

να υπάρχει αξιολόγηση;

ναι
οχι

Αποστολέας Θέμα: Αξιολόγηση εκπαιδευτικών  (Αναγνώστηκε 714460 φορές)

Marphil, topsy, dors και 16 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.

guestteacher

  • Επισκέπτης
Απ: Αξιολόγηση εκπαιδευτικών
« Απάντηση #2128 στις: Αύγουστος 17, 2014, 05:31:58 μμ »
Ok η συζήτηση εξίζει τον κόπο αν και λίγο ξεφεύγουμε από το θέμα...

1) Εγώ δεν έχω πρόταση αλλά δεν ζητάω συνδρομή 20 - 30 ευρώ για να πω στον άλλον πληρώνεις εμένα, μου λες τις προτάσεις σου για να πάω να σε εκπροσωπήσω.  Αν δεν έχεις προτάσεις και θεωρείς ότι δεν έχεις να προσφέρεις ή δεν πας ή άμα πας και δεν σου βγει φεύγεις. Δεν ξαναβάζεις υποψήφιος. Εκτός αν βάζεις γιατί ξέρεις ότι θα εξυπηρετήσεις και θα ξαναβγείς. Τότε δεν δικαιούσε να κρίνεις την Κυβέρνηση που κάνει τα ίδια με σένα. Εκτός αν επθυμείς να φύγουν αυτοί μόνο για να πας εσύ να ξανακάνεις τα ίδια με αυτούς. (Δεν είναι προσωπικά όλα τα παραπάνω απλά τι έχω δει). Αρα λοιπόν όσο αφορά τον εκάστοτε συνδικαλισμό και όχι μόνο των εκπαιδευτικών διότι δεν ήμουν μια ζωή εκπαιδευτικός εγώ υποστηρίζω δεν με εκπροσωπούν διαχρονικά όλοι αυτοί, δεν έχουν προτάσεις άρα δεν είμαι μέλος δεν πληρώνω και δεν πρόκειται να γίνω μέλος τον αιώνα τον άπαντα... Κριτική ασκώ όσο αυτοι πιστεύουν ότι μας εκπροσωπούν όλους και μιλάνε στο όνομα όλων και προτρέπουν όλους να δράσουν όπως πιστεύουν αυτοί. Αμα βγουν και πουν ότι εκπροσωπούν μόνο τα μέλη τους και τους ψηφοφόρους τους και προτρέπουν μόνο αυτούς να δράσουν έτσι οκ σταματάω και εγώ την όποια κριτική. Φυσικά θα μπορούσα να πω και ότι όποιος νομίζει ότι κάνει καλά την δουλειά του δεν ασχολείται με την κριτική που του κάνουν ορισμένοι γραφικοί σαν και μένα αλλά το πω δεν το πω δεν θα αλλάξει κάτι.
2) Ωραία όλα αυτά που λες και σύμφωνω. Η πλειοψηφία της χωρας έχει αποφασίσει πολλάκις ότι θέλει να ανήκει σε ένα οικονομικό σύστημα που ευνοεί την Ενιαία Αγορά και γενικά τους κανόνες της Αγοράς... Αυτή η αγορά έχει αποφασίσει ότι δεν θέλει πλέον να έχει κοινωνικό κράτος... Οπότε αν αποφασίσουμε ως πλειοψηφία να φύγουμε από αυτήν την αγορά τότε οι ερωτήσεις έχουν νόημα να τεθούν... αλλιώς έχουν απαντηθεί ήδη από το 2000 με την καταρρευση του Χρηματιστηρίου απλά μας έδωσαν μια μικροπαράταησ ευημερίας οι Ολυμπιακοί... τόση ώστε να φεσωθούν σχεδόν το σύνολο των πολιτών και να γίνουν τα σκλαβάκια των τραπεζών. Απλά οι εκπαιδευτικοί κοιμόμασταν και ξυπνήσαμε? λίγο αργά... όταν ήδη έχει αποφασιστεί το μέλλον μας... αν λοιπόν ο ρεαλιστής είναι κυνικός τότε ναι είμαι κυνικός γιατί θέλω να είμαι ρεαλιστής... αλλιώς μπορώ να φτιάξω ένα δικό μου φανταστικό κόσμο και να ζω σε ένα παράλληλο σύμπαν... δεν λέω είναι μια καλή άμυνα αλλά  δεν σταματάει αυτός ο κόσμος να είναι φανταστικός... Οσο λοιπόν εσείς πιστεύετε σε ένα κόσμο Δικαιοσύνης, Αδελφοσύνης και Ισότητας εγώ θέλω να μιλάω σε αυτούς που θέλουν να επιβιώσουν σε αυτόν τον κόσμο... Αν ενοχλώ πείτε μου το... θα το λάβω σοβαρά υπόψη και θα σας αφήσω στον δικό σας κόσμο να μης σας την χαλάω και όλας ρε αδελφέ...

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Αξιολόγηση εκπαιδευτικών
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 12:04:35 »

Αποσυνδεδεμένος victoryhope

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 870
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Αξιολόγηση εκπαιδευτικών
« Απάντηση #2129 στις: Αύγουστος 17, 2014, 05:46:24 μμ »
Μη σκάτε ρε παιδιά. Η αξιολόγηση θα γίνει όπως νάναι...λες και δεν το ξέρουμε...
Τι λειτουργεί σωστά για να λειτουργήσει αυτό;
Απλώς οι σύμβουλοι θα αναγκαστούν να μετακινηθούν από το καθησιό τους...
Ναι, λατρεύω την εκπαίδευση αλλά πολύ μας ταλαιπωρούν!

Αποσυνδεδεμένος Green

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4580
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: Αξιολόγηση εκπαιδευτικών
« Απάντηση #2130 στις: Αύγουστος 17, 2014, 05:53:09 μμ »
To ότι η εκπαιδευτική πολιτική δεν θα πρέπει να γίνεται και με βάση οικονομικές παραμέτρους, σε ποια χώρα το έχουμε δει να συμβαίνει; Υπάρχει μήπως το λεφτόδεντρο για να μην μας νοιάζει η οικονομική διάσταση των ακολουθούμενων πολιτικών; Θα προσγειωθούμε ποτέ στην πραγματικότητα σε αυτή τη χώρα;

Όσον αφορά την επιμόρφωση των εκπαιδευτικών. Καταρχάς και όταν και όπου υπήρχαν, πάρα πολλοί αδιαφορούσαν να συμμετέχουν, το έχω δει πολλάκις τόσα χρόνια στα σχολεία. Ακόμα χειρότερα, και στις περιπτώσεις που συμμετείχαν, όπως οι επιδοτούμενες επιμορφώσεις στο χειρισμό Η/Υ, όπου δαπανήθηκαν ΠΟΛΛΑ ΛΕΦΤΑ, τα αποτελέσματα ήταν απογοητευτικά. Συνάδελφοι που τότε επιδοτήθηκαν για να επιμορφωθούν υποτίθεται, αδυνατούν να φτιάξουν μία παρουσίαση στο Power Point ή να συντάξουν ένα έγγραφο στο Word.

Μην κοροϊδευόμαστε, όσο ένας επαγγελματίας ξέρει ότι δεν πρόκειται ποτέ να αξιολογηθεί για το πως κάνει τη δουλειά του, δεν πρόκειται ποτέ και να επενδύσει σοβαρά στη δουλειά του. Προφανώς υπάρχουν και εξαιρέσεις, αλλά δεν μπορεί ένα ολόκληρο σύστημα να επαφίεται στη φιλοτιμία του υπαλλήλου, αν και εφόσον αυτή υπάρχει.
« Τελευταία τροποποίηση: Αύγουστος 17, 2014, 05:55:24 μμ από Green »

Αποσυνδεδεμένος perastikos_kav

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2181
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Αξιολόγηση εκπαιδευτικών
« Απάντηση #2131 στις: Αύγουστος 17, 2014, 06:54:27 μμ »
Οι επιμορφώσεις είναι κάτι που πονάει. Η απροθυμία των συναδέλφων, οφείλεται στο γεγονός ότι σπάνια σου προσφέρουν κάτι. Έχω παρακολουθήσει αρκετές υπηρεσιακές επιμορφώσεις και όλες ήταν απλά μία αφορμή για να μοιραστούν κάποιοι με θέσεις τα σχετικά κονδύλια και εμείς απλώς να κάνουμε τους χειροκροτητές. Αυτός είναι ο λόγος που οι συνάδελφοι τις απαξιώνουν και όχι η έλλειψη αξιολόγησης. Έχω παρακολουθήσει πολλές ενδοϋπηρεσιακές επιμορφώσεις και με εκατοντάδες ώρες αθροιστικά και κάνοντας κι εγώ αξιολόγηση αυτών είναι μετρημένες οι ώρες που παρακολούθησα και μπορώ να πω ότι κέρδισα κάτι ως εκπαιδευτικός. Ότι δηλαδή πήρα κάποια εφόδια που θα μου φανούν χρήσιμα στην τάξη. Τα τελευταία χρόνια δε με τον μπαμπούλα της αξιολόγησης έχει γίνει χαμός από υπηρεσιακές και "ιδιωτικές" επιμορφώσεις άνευ ουσίας προς εκμετάλλευση του φόβου και της μανίας συλλογής βεβαιώσεων που έχει κατακλύσει τους συναδέλφους.

Η μόνη επιμόρφωση (που δεν το βλέπω ως επιμόρφωση παρά ως workshop) που βλέπω θετικά είναι το Β επίπεδο που παρακολουθώ και αυτό όχι τόσο γιατί μαθαίνουμε πολλά και χρήσιμα, όσο κυρίως γιατί η συνάδελφος που το κάνει ακολουθεί τη λογική του να δουλεύουμε κάθε φορά σε ομάδες και να ετοιμάζουμε και να συζητάμε διδακτικά σενάρια της ειδικότητας μας. Περισσότερο δηλαδή χρήσιμη είναι η συνεργασία και η ανταλλαγή ιδεών με τους άλλους συναδέλφους.  Όλοι λίγο πολύ υιοθετήσαμε μεθόδους, στυλ, ασκήσεις κλπ από άλλους και εμπλουτίσαμε κάπως τη διδασκαλία μας.

Πάντως για το Α επίπεδο είσαι λιγάκι άδικος, γιατί το ίδιο συμβαίνει και σε μη εκπαιδευτικούς που παρακολούθησαν μαθήματα χρήσης η/υ πχ σε ιδιωτικά φροντιστήρια. Όποιος μέχρι τα μαθήματα δεν είχε καμία σχέση με τους η/υ και κάνει 50 ώρες και μετά ξανά δεν πιάνει υπολογιστή είναι λογικό ότι δεν θα ξέρει ούτε το όνομα του να γράφει. Τα σεμινάρια ήταν καλά (ίσως η ύλη για τις ώρες που προβλεπόταν να ήταν κάπως πυκνή) και ο σκοπός ήταν να αποτελέσουν το ερέθισμα για κάποιον για να υιοθετήσει τη χρήση του η/υ ως εργαλείο στη δουλειά του. Σε πολλούς το ερέθισμα αυτό λειτούργησε, σε κάποιους άλλους δεν λειτούργησε. Κάποιοι παρακολούθησαν για να πάρουν το "χαρτί" (να το κακό της αξιολόγησης και των διοικητικών μέτρων, όταν κάτι γίνεται απλά για να δείξουμε καλό πρόσωπο και όχι, γιατί το θέλουμε δεν θα έχει αποτέλεσμα) για το φόβο των Ιουδαίων και λογικό ήταν μετά από μερικούς μήνες να ακούνε e-mail και να κρύβονται κάτω από το γραφείο.

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Αξιολόγηση εκπαιδευτικών
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 12:04:35 »

guestteacher

  • Επισκέπτης
Απ: Αξιολόγηση εκπαιδευτικών
« Απάντηση #2132 στις: Αύγουστος 17, 2014, 07:35:40 μμ »
Οι επιμορφώσεις είναι κάτι που πονάει. Η απροθυμία των συναδέλφων, οφείλεται στο γεγονός ότι σπάνια σου προσφέρουν κάτι. Έχω παρακολουθήσει αρκετές υπηρεσιακές επιμορφώσεις και όλες ήταν απλά μία αφορμή για να μοιραστούν κάποιοι με θέσεις τα σχετικά κονδύλια και εμείς απλώς να κάνουμε τους χειροκροτητές. Αυτός είναι ο λόγος που οι συνάδελφοι τις απαξιώνουν και όχι η έλλειψη αξιολόγησης. Έχω παρακολουθήσει πολλές ενδοϋπηρεσιακές επιμορφώσεις και με εκατοντάδες ώρες αθροιστικά και κάνοντας κι εγώ αξιολόγηση αυτών είναι μετρημένες οι ώρες που παρακολούθησα και μπορώ να πω ότι κέρδισα κάτι ως εκπαιδευτικός. Ότι δηλαδή πήρα κάποια εφόδια που θα μου φανούν χρήσιμα στην τάξη. Τα τελευταία χρόνια δε με τον μπαμπούλα της αξιολόγησης έχει γίνει χαμός από υπηρεσιακές και "ιδιωτικές" επιμορφώσεις άνευ ουσίας προς εκμετάλλευση του φόβου και της μανίας συλλογής βεβαιώσεων που έχει κατακλύσει τους συναδέλφους.

Η μόνη επιμόρφωση (που δεν το βλέπω ως επιμόρφωση παρά ως workshop) που βλέπω θετικά είναι το Β επίπεδο που παρακολουθώ και αυτό όχι τόσο γιατί μαθαίνουμε πολλά και χρήσιμα, όσο κυρίως γιατί η συνάδελφος που το κάνει ακολουθεί τη λογική του να δουλεύουμε κάθε φορά σε ομάδες και να ετοιμάζουμε και να συζητάμε διδακτικά σενάρια της ειδικότητας μας. Περισσότερο δηλαδή χρήσιμη είναι η συνεργασία και η ανταλλαγή ιδεών με τους άλλους συναδέλφους.  Όλοι λίγο πολύ υιοθετήσαμε μεθόδους, στυλ, ασκήσεις κλπ από άλλους και εμπλουτίσαμε κάπως τη διδασκαλία μας.

Πάντως για το Α επίπεδο είσαι λιγάκι άδικος, γιατί το ίδιο συμβαίνει και σε μη εκπαιδευτικούς που παρακολούθησαν μαθήματα χρήσης η/υ πχ σε ιδιωτικά φροντιστήρια. Όποιος μέχρι τα μαθήματα δεν είχε καμία σχέση με τους η/υ και κάνει 50 ώρες και μετά ξανά δεν πιάνει υπολογιστή είναι λογικό ότι δεν θα ξέρει ούτε το όνομα του να γράφει. Τα σεμινάρια ήταν καλά (ίσως η ύλη για τις ώρες που προβλεπόταν να ήταν κάπως πυκνή) και ο σκοπός ήταν να αποτελέσουν το ερέθισμα για κάποιον για να υιοθετήσει τη χρήση του η/υ ως εργαλείο στη δουλειά του. Σε πολλούς το ερέθισμα αυτό λειτούργησε, σε κάποιους άλλους δεν λειτούργησε. Κάποιοι παρακολούθησαν για να πάρουν το "χαρτί" (να το κακό της αξιολόγησης και των διοικητικών μέτρων, όταν κάτι γίνεται απλά για να δείξουμε καλό πρόσωπο και όχι, γιατί το θέλουμε δεν θα έχει αποτέλεσμα) για το φόβο των Ιουδαίων και λογικό ήταν μετά από μερικούς μήνες να ακούνε e-mail και να κρύβονται κάτω από το γραφείο.

Πω πω αδελφέ τι είπες τώρα. ΣΥΜΦΩΝΩ σχεδόν σε όλα εκτός από το Β επίπεδο... Και αυτό μια απο τα ίδια το είδα γιατί πολύ απλά ξέρουμε ότι κατά πάσα πιθανότητα σε 2-3 χρόνια δεν θα το εφαρμόσουμε... όταν τρως 10 ώρες για να σχεδιάσεις μια διδακτική άστα να πάνε... Ηταν πολύ καλό για συναδέλφους που δεν έιχαν ασχοληθεί με κάποια λογισμικά αλλά ως εκεί... ούτε εμβάθυνση ούτε υποστήριξη ούτε τίποτα. Διδακτική Μετατόπιση, Θόρυβος να μην ξεχάσω να βάλω στην Υποκείμενη Θεωρία τον Κοινωνιοκονστρουκτιβισμό (σαν την  κόκα κόλα πάει με όλα) και φυσικά Μικρομεταβολές δεν φαίνεται να υπάρχουν κ.τ.λ. Μια καλή ευκαιρία ώστε κάποιοι να παρουσιάσουν τα διδακτορικά τους ήταν και ίσως να πληρωθούν κιόλας... Όσο για την οργάνωση του σεμιναρίου άμα γινόταν σε ομάδες ποιος φουκαράς θα τα κάνει για τους άλλους ήταν σε πολλές ομάδες...

Και πάμε τώρα στο ζουμί. Η αξιολόγηση γίνεται για την Επιμόρφωση και όποιος κατάλαβε κατάλαβε... Οταν όλοι παίρνουν τα ίδια πρέπει με κάποιο τρόπο κάποιοι να πάρουν παραπάνω + αφού ΑΣΕΠ δεν γίνεται τι θα κάνουν και οι ιδιώτες...

Πάμε τραγουδάκι (παραλλαγμένο - με κουράζετε αλλά χαλάλι μπρε...  θέλω όμως παλαμάκια για να έρθω στα ίσα μου).

Για τα λεφτά του ΕΣΠΑ τα κάνεις όλα,
για τα το φάγωμα του ΕΣΠΑ δε μ’ αγαπάς,
μα θά ’ρθει κάποτε η ώρα
και δε θα ξέρεις τι άλλο θα φας.

Πες μου πόσο τους Ευρωπαίους χρέωνεις
δυο επιμορφώσεις της πλάκας που μου πετάς.
Ξέρω γιατί με πληγώνεις
και γιατί με τυραννάς.

Για το φάγωμα του ΕΣΠΑ τα κάνεις όλα...

Πες μου πόσα για επιμόρφωση να πληρώσω,
τι χρωστάω τελικά.
Σ’ αγαπώ και δεν αντέχω
στην αξιολόγηση να είμαι χαμηλά.

Για τα λεφτά του ΕΣΠΑ τα κάνεις όλα...

ΥΓ. Πάω να ακούσω κλαρίνο να γίνω είδωλο και ντέφι μαζί και επιστρεφω...

Αποσυνδεδεμένος greedo

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3580
  • Φύλο: Άντρας
  • Han shot first...
    • Προφίλ
Απ: Αξιολόγηση εκπαιδευτικών
« Απάντηση #2133 στις: Αύγουστος 17, 2014, 08:24:00 μμ »

Και πάμε τώρα στο ζουμί. Η αξιολόγηση γίνεται για την Επιμόρφωση και όποιος κατάλαβε κατάλαβε... Οταν όλοι παίρνουν τα ίδια πρέπει με κάποιο τρόπο κάποιοι να πάρουν παραπάνω + αφού ΑΣΕΠ δεν γίνεται τι θα κάνουν και οι ιδιώτες...

Μπορεί να φαίνεται παρατραβηγμένο, αλλά το βλέπω πολύ πιθανό...
  

Αποσυνδεδεμένος perastikos_kav

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2181
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Αξιολόγηση εκπαιδευτικών
« Απάντηση #2134 στις: Αύγουστος 17, 2014, 08:28:12 μμ »
Αν πρόσεξες ανέφερα στο Β επίπεδο τη συνάδελφο που μας επιμορφώνει και δουλεύουμε σαν workshop περισσότερο και λιγότερο ως σεμινάριο. Δεν αναφέρθηκα στο πρόγραμμα του σεμιναρίου αυτό κάθε αυτό και στο τι προβλέπεται επίσημα. Ελάχιστα μας ζάλισε με τα θεωρητικά και σε αυτά που ετοιμάζουμε ελάχιστα ασχολούμαστε με το θεωρητικό κομμάτι του σεναρίου. Κυρίως με τα φύλλα εργασίας και από το υπόλοιπο σενάριο αυτά που χρειαζόμαστε στην τάξη. Δηλαδή συζητάμε το διδακτικό θόρυβο και πως μπορούμε να τον αποφύγουμε ή να τον ελαχιστοποιήσουμε, οι προηγούμενες γνώσεις και στάσεις τον μαθητών που στέκονται εμπόδιο στο να μάθουν τις νέες γνώσεις. Βασικά τα μαθήματα απέκτησαν το χαρακτήρα που θα περίμενα να έχουν οι συναντήσεις με τους συμβούλους. Δηλαδή να συζητάμε πάνω σε συγκεκριμένες ενότητες που διδάσκουμε, πως τις διδάσκουμε, τι δυσκολίες αντιμετωπίζουμε και ο καθένας να συνεισφέρει με τις δικές του λύσεις για να γινόμαστε όλοι καλύτεροι. Βέβαια και στο τμήμα οι περισσότεροι συνάδελφοι είναι εξαιρετικοί.

Συμφωνώ στο ότι όλη η ιστορία γίνεται για το χρήμα. Βάλανε και έναν ολόκληρο προπαγανδιστικό μηχανισμό να μας πείσει για το πόσο καλή είναι η αξιολόγηση και εμείς φαγωνόμαστε μεταξύ μας, ενώ αυτοί ακονίζουν τα μαχαιροπίρουνα για το φαγοπότι. Πριν 2-3 χρόνια είχα διαβάσει μια έρευνα που συνέδεε την ηθική και την κοινωνική ευθύνη με τη μόρφωση και κατέληγε στο συμπέρασμα ότι τα μορφωμένα στρώματα νιώθουν να τους βαραίνει η κοινωνική ευθύνη περισσότερο και έχουν περισσότερες ηθικές και κοινωνικές αναστολές από τα αμόρφωτα. Αυτή ακριβώς την ευαισθησία μας εκμεταλλεύεται η εκάστοτε εξουσία για να μας κρατάει ήρεμους. "Τώρα είναι οι πανελλαδικές είναι ανήθικο να απεργήσουμε". "Μα όλοι αξιολογούνται οι εκπαιδευτικός δεν θα αξιολογείται που μεγαλώνει τα παιδιά μας;", "Η ανεργία είναι 30% και οι εκπαιδευτικοί δεν θέλουν να δουλέψουν 2 ώρες παραπάνω;". Δεν είναι τυχαίο ότι τέτοια επιχειρήματα απευθύνονται προς εμάς ενώ πχ όταν κλείνουν οι αγρότες τους δρόμους ή οι ναυτεργάτες όταν δένουν τα καράβια στο λιμάνι ή οι ταξιτζήδες όταν παραλύουν το κέντρο των πόλεων δεν αντιμετωπίζουν τέτοια ηθικά διλήμματα και οι κυβερνήσεις παίζουν μόνο το παιχνίδι της ισχύος (δηλαδή καταστολή) και όποιος αποδειχθεί πιο ισχυρός νικάει. Άλλες φορές η Κυβέρνηση άλλες οι απεργοί. Σε εμάς δεν χρειάζεται καν να μπει στη διαδικασία της σύγκρουσης, γιατί πριν ξεκινήσουμε τη σύγκρουση  ο μισός κλάδος τουλάχιστον δηλώνει ηθικό πρόβλημα να αναστατώσει για ίδιο συμφέρον την κοινωνία.

guestteacher

  • Επισκέπτης
Απ: Αξιολόγηση εκπαιδευτικών
« Απάντηση #2135 στις: Αύγουστος 17, 2014, 08:49:53 μμ »
Αν πρόσεξες ανέφερα στο Β επίπεδο τη συνάδελφο που μας επιμορφώνει και δουλεύουμε σαν workshop περισσότερο και λιγότερο ως σεμινάριο. Δεν αναφέρθηκα στο πρόγραμμα του σεμιναρίου αυτό κάθε αυτό και στο τι προβλέπεται επίσημα. Ελάχιστα μας ζάλισε με τα θεωρητικά και σε αυτά που ετοιμάζουμε ελάχιστα ασχολούμαστε με το θεωρητικό κομμάτι του σεναρίου. Κυρίως με τα φύλλα εργασίας και από το υπόλοιπο σενάριο αυτά που χρειαζόμαστε στην τάξη. Δηλαδή συζητάμε το διδακτικό θόρυβο και πως μπορούμε να τον αποφύγουμε ή να τον ελαχιστοποιήσουμε, οι προηγούμενες γνώσεις και στάσεις τον μαθητών που στέκονται εμπόδιο στο να μάθουν τις νέες γνώσεις. Βασικά τα μαθήματα απέκτησαν το χαρακτήρα που θα περίμενα να έχουν οι συναντήσεις με τους συμβούλους. Δηλαδή να συζητάμε πάνω σε συγκεκριμένες ενότητες που διδάσκουμε, πως τις διδάσκουμε, τι δυσκολίες αντιμετωπίζουμε και ο καθένας να συνεισφέρει με τις δικές του λύσεις για να γινόμαστε όλοι καλύτεροι. Βέβαια και στο τμήμα οι περισσότεροι συνάδελφοι είναι εξαιρετικοί.

Συμφωνώ στο ότι όλη η ιστορία γίνεται για το χρήμα. Βάλανε και έναν ολόκληρο προπαγανδιστικό μηχανισμό να μας πείσει για το πόσο καλή είναι η αξιολόγηση και εμείς φαγωνόμαστε μεταξύ μας, ενώ αυτοί ακονίζουν τα μαχαιροπίρουνα για το φαγοπότι. Πριν 2-3 χρόνια είχα διαβάσει μια έρευνα που συνέδεε την ηθική και την κοινωνική ευθύνη με τη μόρφωση και κατέληγε στο συμπέρασμα ότι τα μορφωμένα στρώματα νιώθουν να τους βαραίνει η κοινωνική ευθύνη περισσότερο και έχουν περισσότερες ηθικές και κοινωνικές αναστολές από τα αμόρφωτα. Αυτή ακριβώς την ευαισθησία μας εκμεταλλεύεται η εκάστοτε εξουσία για να μας κρατάει ήρεμους. "Τώρα είναι οι πανελλαδικές είναι ανήθικο να απεργήσουμε". "Μα όλοι αξιολογούνται οι εκπαιδευτικός δεν θα αξιολογείται που μεγαλώνει τα παιδιά μας;", "Η ανεργία είναι 30% και οι εκπαιδευτικοί δεν θέλουν να δουλέψουν 2 ώρες παραπάνω;". Δεν είναι τυχαίο ότι τέτοια επιχειρήματα απευθύνονται προς εμάς ενώ πχ όταν κλείνουν οι αγρότες τους δρόμους ή οι ναυτεργάτες όταν δένουν τα καράβια στο λιμάνι ή οι ταξιτζήδες όταν παραλύουν το κέντρο των πόλεων δεν αντιμετωπίζουν τέτοια ηθικά διλήμματα και οι κυβερνήσεις παίζουν μόνο το παιχνίδι της ισχύος (δηλαδή καταστολή) και όποιος αποδειχθεί πιο ισχυρός νικάει. Άλλες φορές η Κυβέρνηση άλλες οι απεργοί. Σε εμάς δεν χρειάζεται καν να μπει στη διαδικασία της σύγκρουσης, γιατί πριν ξεκινήσουμε τη σύγκρουση  ο μισός κλάδος τουλάχιστον δηλώνει ηθικό πρόβλημα να αναστατώσει για ίδιο συμφέρον την κοινωνία.

Ωπα μισό λεπτό. Ο κλάδος συμφώνησε για απεργίες στις Πανελλαδικές αλλά κανένας σχεδόν δεν απέργησε γιατί φοβόταν την απόλυση... Αν εσύ το λες κονωνική ευθύνη και ηθική αναστολή εγώ το λέω τσάμπα μάγκας (και εγώ μέσα)
Για να πούμε και καμία αλήθεια τώρα. Αν ποτέ έρθουν τα πάνω κάτω σε αυτήν την χώρα δεν θα έρθουν από τους εκπαιδευτικούς. Όπως και από κανένα κλάδο του Δημοσίου. Οταν είσαι το ίδιο το  σύστημα δεν πυροβολείς τα πόδια σου. Οποιος πάλι νιώθει ότι δεν είναι το σύστημα να μου πει ποιανού μαθήματα διδάσκεις (αν όχι του συστήματος) και τι προσπαθείς με την Παιδεία σου να αναπαραγάγεις (αν όχι την συνέχεια του συστήματος). Αυτά για να μην δουλευόμαστε εκτός αν ο καθένας κάνει ότι μάθημα του γουσταρει δηλαδή και δεν το ξέρω... Οι εκπαιδευτικοί είναι κομμάτι του κρατικού μηχανισμού και μάλιστα από τα πιο σημαντικά... γι αυτό και το Κράτος δεν θα σε καταργήσει τελείως αλλά δεν θα σε αφήσει να σηκώσεις και κεφάλι... όταν λοιπόν διοριστήκαμε πουλ΄ησαμε την ψυχή μας και όποιος δεν το πιστεύει ας διαβάσει τον όρκο που έδωσε...

Άρθρο 19
Ορκωμοσία - Ανάληψη υπηρεσίας
1. Ο όρκος δίνεται ενώπιον του οργάνου που έχει εκδώσει την πράξη διορισμού ή του οργάνου που ορίζεται στο έγγραφο της κοινοποίησης. Ο όρκος έχει ως εξής: «Ορκίζομαι να φυλάττω πίστη στην πατρίδα, υπακοή στο Σύνταγμα και τους νόμους και να εκπληρώνω τιμίως και ευσυνειδήτως τα καθήκοντα μου.» Ο όρκος των αλλοδαπών έχει ως εξής: «Ορκίζομαι να φυλάττω πίστη στην Ελλάδα, υπακοή στο Σύνταγμα και τους νόμους της και να εκπληρώνω τιμίως και ευσυνειδήτως τα καθήκοντα μου.» Όσοι δηλώνουν ότι δεν πρεσβεύουν καμιά θρησκεία ή πρεσβεύουν θρησκεία που δεν επιτρέπει τον όρκο, παρέχουν, αντί όρκου, την ακόλουθη διαβεβαίωση: «Δηλώνω, επικαλούμενος την τιμή και τη συνείδηση μου, ότι θα φυλάττω πίστη στην Ελλάδα, υπακοή στο Σύνταγμα και τους νόμους και ότι θα εκπληρώνω τιμίως και ευσυνειδήτως τα καθήκοντα μου.»
2. Η ορκωμοσία βεβαιώνεται με πρωτόκολλο, που χρονολογείται και υπογράφεται από τον ορκιζόμενο και το όργανο ενώπιον του οποίου ορκίζεται. Η ανάληψη καθηκόντων πιστοποιείται με έκθεση, που υπογράφεται από τον προϊστάμενο της οικείας υπηρεσίας και τον υπάλληλο. Η έκθεση φέρει αριθμό πρωτοκόλλου της χρονολογίας ανάληψης καθηκόντων.

Οπως βλέπετε λοιπόν μπορείς να δηλώσεις ότι θρήσκευμα θέλεις, ότι εθνικότητα γουστάρεις αυτό όμως που δεν μπορείς να αποφύγεις είναι να υπηρετείς το σύστημα και τους Νόμους του μιας και υπογράφεις και Συμβόλαιο... 

Αποσυνδεδεμένος perastikos_kav

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2181
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Αξιολόγηση εκπαιδευτικών
« Απάντηση #2136 στις: Αύγουστος 17, 2014, 09:00:55 μμ »
Δεν θα απαντήσω, γιατί θα είμαστε τελείως εκτός θέματος και ήδη ξεφύγαμε, αλλά δεν συμφωνώ μαζί σου.

guestteacher

  • Επισκέπτης
Απ: Αξιολόγηση εκπαιδευτικών
« Απάντηση #2137 στις: Αύγουστος 17, 2014, 09:04:38 μμ »
Δεν θα απαντήσω, γιατί θα είμαστε τελείως εκτός θέματος και ήδη ξεφύγαμε, αλλά δεν συμφωνώ μαζί σου.

Όπως νομίζεις.

Αποσυνδεδεμένος Green

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4580
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: Αξιολόγηση εκπαιδευτικών
« Απάντηση #2138 στις: Αύγουστος 17, 2014, 09:25:29 μμ »

Παράθεση
Οι επιμορφώσεις είναι κάτι που πονάει. Η απροθυμία των συναδέλφων, οφείλεται στο γεγονός ότι σπάνια σου προσφέρουν κάτι.
Έχω αποκομίσει την αντίθετη εντύπωση, και στις περιπτώσεις που προσφερόταν το "κάτι" ήταν οι ίδιοι και οι ίδιοι που κοιτούσαν να το εκμεταλλευτούν.


Παράθεση
Πάντως για το Α επίπεδο είσαι λιγάκι άδικος, γιατί το ίδιο συμβαίνει και σε μη εκπαιδευτικούς που παρακολούθησαν μαθήματα χρήσης η/υ πχ σε ιδιωτικά φροντιστήρια. Όποιος μέχρι τα μαθήματα δεν είχε καμία σχέση με τους η/υ και κάνει 50 ώρες και μετά ξανά δεν πιάνει υπολογιστή είναι λογικό ότι δεν θα ξέρει ούτε το όνομα του να γράφει.
Πόσο λογική μπορεί να είναι αυτή η πρόταση για το επάγγελμα του εκπαιδευτικού; Πόσο λογικό είναι για έναν εκπαιδευτικό να μη χρειαστεί να πιάσει Η/Υ στα χέρια του για διαστήματα ετών ολόκληρων; 'Αλλη μία ελληνική στρέβλωση που έφτασε να θεωρείται "φυσιολογική".

guestteacher

  • Επισκέπτης
Απ: Αξιολόγηση εκπαιδευτικών
« Απάντηση #2139 στις: Αύγουστος 17, 2014, 09:54:37 μμ »
Έχω αποκομίσει την αντίθετη εντύπωση, και στις περιπτώσεις που προσφερόταν το "κάτι" ήταν οι ίδιοι και οι ίδιοι που κοιτούσαν να το εκμεταλλευτούν.

Πόσο λογική μπορεί να είναι αυτή η πρόταση για το επάγγελμα του εκπαιδευτικού; Πόσο λογικό είναι για έναν εκπαιδευτικό να μη χρειαστεί να πιάσει Η/Υ στα χέρια του για διαστήματα ετών ολόκληρων; 'Αλλη μία ελληνική στρέβλωση που έφτασε να θεωρείται "φυσιολογική".

1) Οσο λογικό είναι κάποιος/α να έρχεται να αναλάβει υπηρεσία στο γραφείο συνοδεία με τον μπαμπά του/μαμά του και να έχει καβατζώσει τα 30 και μάλιστα να δηλώνει σχολεία ο μπαμπάς και η μαμά.
2) όσο λογικό είναι κάποιος/α να βάζει τα κλάμματα και να ζητάει να κάνει μάθημα παρουσία Δ/ντη/ντριας
3) όσο λογικό είναι να επιλέγουν τμήματα γιατί κάποια έχουν πολλά ανήσυχα παιδιά και τέλος
4) όσο λογικό είναι να μας τα έχουν κάνει τσουρέκια ότι είναι οι περισπούδαστοι καθηγηταράδες με σπουδές, διδακτορικά, συγγράματα και αλλά και να μην θέλουν να μπουν σε τάξη και να επιδιώκουν γραφείο...

ΥΓ. Που το παράξενο δηλαδή όλα απολύτως φυσιολογικά μου ακούγονται... πάντως για τα σεμινάρια τώρα που το ξανασκέφτομαι μπορεί να κάνετε και λάθος ... εγώ είχα πάει σε ένα ψυχιατρικής και μου έδωσαν ενα σφυράκι... απίστευτο εργαλείο... τώρα επιδιώκω να πάω σε άλλο ένα που δίνουν ζουρλομανδύες... μετά θα έχω κλείσει τον κύκλο...
« Τελευταία τροποποίηση: Αύγουστος 17, 2014, 10:06:37 μμ από guestteacher »

Αποσυνδεδεμένος Green

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4580
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: Αξιολόγηση εκπαιδευτικών
« Απάντηση #2140 στις: Αύγουστος 17, 2014, 10:14:04 μμ »
Είναι αδήριτη ανάγκη να υπάρξει αξιολόγηση σε όλες τις δομές του Δημοσίου. Θα έπρεπε να είχε υπάρξει εδώ και πολλά χρόνια. Πολύ περισσότερο σε τομείς όπως η παιδεία, η υγεία, η ασφάλεια που ο ελλιπής επαγγελματισμός δεν σημαίνει απλά την καθυστέρηση στην διεκπεραίωση εγγράφων, αλλά ζημία στα μυαλά και στις ζωές ανθρώπων. Μεγάλο μερίδιο ευθύνης για τη χρόνια αναβολή της έχουν και οι συντεχνίες του δημοσίου, και οι εκπαιδευτικοί, η διαπλοκή των οποίων με την εξουσία ανέβαζε επί δεκαετίες την παράσταση «εγώ θα κάνω ότι δουλεύω και εσύ ότι με πληρώνεις».

Από την άλλη δεν αμφιβάλλω καθόλου  ότι αυτή η αγχωμένη, τσαπατσούλικη απόπειρα αξιολόγησης που πρόκειται να ξεκινήσει δεν έγινε από καμία δική μας (των ελλήνων) συνειδητή αναγνώριση της αξίας της και των ανοσιουργημάτων που προκάλεσε η χρόνια απουσία της, αλλά από άνωθεν επιβολή. Και γι’ αυτό είμαι ακόμα πιο σίγουρος ότι θα καταλήξει σε άλλη μία νεοελληνική παρωδία.

Αν οι έλληνες δεν συνειδητοποιήσουμε ότι η έλλειψη διαφάνειας, αξιοκρατίας, επιβράβευσης του αξιότερου είναι βόμβα στα θεμέλια μίας κοινωνίας και αν δεν σταματήσουμε να βγάζουμε φλύκταινες σε ότι έχει να κάνει με αξιολόγηση, είναι βέβαιο ότι με μνημόνια ή χωρίς η πορεία προς τον πάτο θα συνεχίζει ακάθεκτη. Γιατί υπάρχει και ακόμα πιο κάτω, να είμαστε σίγουροι γι’ αυτό.

guestteacher

  • Επισκέπτης
Απ: Αξιολόγηση εκπαιδευτικών
« Απάντηση #2141 στις: Αύγουστος 17, 2014, 10:18:36 μμ »
Είναι αδήριτη ανάγκη να υπάρξει αξιολόγηση σε όλες τις δομές του Δημοσίου. Θα έπρεπε να είχε υπάρξει εδώ και πολλά χρόνια. Πολύ περισσότερο σε τομείς όπως η παιδεία, η υγεία, η ασφάλεια που ο ελλιπής επαγγελματισμός δεν σημαίνει απλά την καθυστέρηση στην διεκπεραίωση εγγράφων, αλλά ζημία στα μυαλά και στις ζωές ανθρώπων. Μεγάλο μερίδιο ευθύνης για τη χρόνια αναβολή της έχουν και οι συντεχνίες του δημοσίου, και οι εκπαιδευτικοί, η διαπλοκή των οποίων με την εξουσία ανέβαζε επί δεκαετίες την παράσταση «εγώ θα κάνω ότι δουλεύω και εσύ ότι με πληρώνεις».

Από την άλλη δεν αμφιβάλλω καθόλου  ότι αυτή η αγχωμένη, τσαπατσούλικη απόπειρα αξιολόγησης που πρόκειται να ξεκινήσει δεν έγινε από καμία δική μας (των ελλήνων) συνειδητή αναγνώριση της αξίας της και των ανοσιουργημάτων που προκάλεσε η χρόνια απουσία της, αλλά από άνωθεν επιβολή. Και γι’ αυτό είμαι ακόμα πιο σίγουρος ότι θα καταλήξει σε άλλη μία νεοελληνική παρωδία.

Αν οι έλληνες δεν συνειδητοποιήσουμε ότι η έλλειψη διαφάνειας, αξιοκρατίας, επιβράβευσης του αξιότερου είναι βόμβα στα θεμέλια μίας κοινωνίας και αν δεν σταματήσουμε να βγάζουμε φλύκταινες σε ότι έχει να κάνει με αξιολόγηση, είναι βέβαιο ότι με μνημόνια ή χωρίς η πορεία προς τον πάτο θα συνεχίζει ακάθεκτη. Γιατί υπάρχει και ακόμα πιο κάτω, να είμαστε σίγουροι γι’ αυτό.

Το κακό είναι ότι οι αναπληρωτές ωραία τα λέτε μέχρι να διοριστείτε.
Μετά ρε παιδί μου δεν ξέρω τι γίνεται αλλά η συντριπτική πλειοψηφία αφομοιώνεται και γίνεται βασιλικότερη τυς βασιλέως.

ΥΓ. Δεν σε ξέρω και εύχομαι να συνεχίσεις να τα υποστηρίζεις αυτά και μετά τον διορισμό γιατί όσο και να βρίζουμε τους παλιούς (ναι οκ και εγώ το κάνω) αυτοί τουλάχιστον έχουν φάει και σκ...ο στην ζωή τους... οι νέοι πάλι καλοί στην θεωρία αλλά από πράξη κάπου πάσχουν... μάλλον θα κουράστηκαν στην προθέρμανση... who knows...

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32293
  • Τελευταία: HelenK
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1159846
  • Σύνολο θεμάτων: 19212
  • Σε σύνδεση σήμερα: 608
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 10
Επισκέπτες: 493
Σύνολο: 503

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.093 δευτερόλεπτα. 37 ερωτήματα.