*

Αποστολέας Θέμα: Ποια ήταν η χειρότερη συμπεριφορά που είχατε από μαθητή και πως αντιδράσατε?  (Αναγνώστηκε 19907 φορές)

0 μέλη και 2 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος wennie

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 351
    • Προφίλ
Οι γονείς γνωρίζουν πολύ καλά αν το παιδί τους είναι ζωηρό, αλλά δε θέλουν να το ακούνε.

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)

Αποσυνδεδεμένος ppr

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 169
    • Προφίλ
Το ξέρουν αλλά δεν θέλουν να το ακουν από αλλους
Πότε θα δούμε μια κόκκινη μέρα;

Αποσυνδεδεμένος wennie

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 351
    • Προφίλ
Και όταν το παιδί είναι τόοσο ζωρό και τόσο απρόσεκτο που ότι και να κάνω δεν συμμορφώνεται??? Δεν πρέπει να το γνωρίζει η μητέρα ή ο πατέρας? Τι άλλο να κάνω? προσπαθώ και δεν γίνεται τίποτα.

Αποσυνδεδεμένος ppr

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 169
    • Προφίλ
Φυσικά και θα το πεις.Αν ο γονιός είναι πρόθυμος να συνεργαστει έχει καλώς αλλιώς καλό κουράγιο :P
Πότε θα δούμε μια κόκκινη μέρα;

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)

Αποσυνδεδεμένος wennie

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 351
    • Προφίλ
Το αποτέλεσμα είναι το παιδί να μη μαθαίνει. Οπότε ή στο λέω και προσπαθούμε μαζί να βελτιώσουμε την κατάσταση ή δεν στο λέω ( αφού έτσι θες) αλλά δεν θα κάνεις μετά παράπονα για τις γνώσεις του παιδιού σου.

Αποσυνδεδεμένος kathyk

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 934
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Αν δεν το πεις και συμβει κατι θα σου πουνε ότι εσυ δεν τους ενημερωσες και ότι δεν ξερανε τι κανει το παιδι τους στο σχολειο. Γνωμη μόυ είναι να τα λεμε όλα εστω και σε απλη.. εκδοση!

Αποσυνδεδεμένος emmaki

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3647
  • The best is yet to come......
    • Προφίλ
Να σας πω και γω 2 από τις χειρότερες εμπειρίες μου στο σχολείο.
1. Μάνα παιδιού με βαριά οητική στέρηση, εγκεφαλική παράλυση και σπαστική τετραπληγία μου έλεγε ότι θα με διώξει από το σχολείο γιατί το παιδί της δεν έγινε καλύτερα μέσα σε 2 μήνες που το έιχα εγώ στο σχολείο. Επίσης, μου έλεγε ότι θέλω να πεθάνει το παιδί της για να μην το έχω στο σχολέιο!!! Γνωρίζω ότι η μάνα αυτή περνούσε πολύ δύσκολα και ό,τι έιναι το χειρότερο πράγμα να έχεις παιδί με ειδικές ανάγκες, πόσω μάλλον σε τόσο βαριά κατάσταση, γι' αυτό και δεν είπα τίποτα και θεωρώ ότι αυτή ήταν η καλύτερη στάση.
2. Παιδάκι στο νηπιαγωγείο (όχι με Ειδικές Ανάγκες) τις πρώτες μέρες του σχολέιου, μετά από παρατήρηση γιατί δεν μαζεύει το παιχνίδι που έπαιζε, έβαλε το χέρι στη μέση, πήρε υφάκι και μου έιπε: "Άκου να σου πω! Για π΄ροσεχε πώς μου μιλάς! Θα φωνάξω το μπαμπά μου και θα δεις τι θα σου κάνει! Θα κάνω ό,τι θέλω!" Το αποτέλεσμα ήταν να κληθεί όντως ο μπαμπάς στο σχολείο και να τα ακούσει εκείνος. Ένα παιδάκι 5 χρονών ποτέ δεν φταίει για κάτι τέτοιο. Απλά κάνει αυτό που ακούει και βλέπει στο σπίτι. Ο συγκεκριμένος μπαμπάς έφυγε σαν βρεγμένη γάτα από το σχολείο και από εκεί και πέρα το παιδί του ήταν το καλύτερο.!!!
Ειδικη Αγωγη: 18 χρονια!!!!!!

Πλεον αλλη πορεια για τα επομενα 20

Αποσυνδεδεμένος happiness

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2158
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ 19 - Μηχ. Η/Υ & Πληρ. - ΠΠ
    • Προφίλ
2. Παιδάκι στο νηπιαγωγείο (όχι με Ειδικές Ανάγκες) τις πρώτες μέρες του σχολέιου, μετά από παρατήρηση γιατί δεν μαζεύει το παιχνίδι που έπαιζε, έβαλε το χέρι στη μέση, πήρε υφάκι και μου έιπε: "Άκου να σου πω! Για π΄ροσεχε πώς μου μιλάς! Θα φωνάξω το μπαμπά μου και θα δεις τι θα σου κάνει! Θα κάνω ό,τι θέλω!" Το αποτέλεσμα ήταν να κληθεί όντως ο μπαμπάς στο σχολείο και να τα ακούσει εκείνος. Ένα παιδάκι 5 χρονών ποτέ δεν φταίει για κάτι τέτοιο. Απλά κάνει αυτό που ακούει και βλέπει στο σπίτι. Ο συγκεκριμένος μπαμπάς έφυγε σαν βρεγμένη γάτα από το σχολείο και από εκεί και πέρα το παιδί του ήταν το καλύτερο.!!!
Μπράβο στον μπαμπα που είδε το λάθος του και διορθώθηκε. Σημαίνει ότι έχει φιλότιμο.

Αποσυνδεδεμένος Ritalamp

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1480
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
. Παιδάκι στο νηπιαγωγείο (όχι με Ειδικές Ανάγκες) τις πρώτες μέρες του σχολέιου, μετά από παρατήρηση γιατί δεν μαζεύει το παιχνίδι που έπαιζε, έβαλε το χέρι στη μέση, πήρε υφάκι και μου έιπε: "Άκου να σου πω! Για π΄ροσεχε πώς μου μιλάς! Θα φωνάξω το μπαμπά μου και θα δεις τι θα σου κάνει! Θα κάνω ό,τι θέλω!"
;D ;D ;D Εμένα σε αντίστοιχη φάση το πιτσιρίκι με παρέπεμψε στη Φιλιππινέζα για το συμμάζεμα!!! ;D ;D

Μπράβο στο μπαμπά που κατάλαβε, μπράβο και σ' εσένα που έκανες το μήνυμα να ακουστεί και να κατανοηθεί.. :) :)

ΠΕ60

Αποσυνδεδεμένος iamspongebob

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 45
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
ο λόγος για τον οποίο δεν αφήνουμε τα παιδιά να μασάνε τσίχλα, να διαβάζουν περιοδικά , να πίνουν καφέδες ή να τρώνε σάντουιτσ , την ώρα του μαθήματος μέσα στην τάξη, είναι ο ίδιος για τον οποίο δεν "επιτρέπεται" σε έναν καθηγητή (ή δικαστή ή υπάλληλο ή πωλητή ή ...) να μασάει τσίχλα, να διαβάζει περιοδικό, να πίνει καφέ ή να τρώει σάντουιτσ την ώρα του μαθήματος μέσα στην τάξη. και ο λόγος αυτός είναι ότι αυτές οι συμπεριφορές, με βάση τα στάνταρτς της κοινωνίας μας, υποδεικνύουν έλειψη προσοχής και σεβασμού απέναντι στην διαδικασία του μαθήματος και απέναντι στους συνανθρώπους που βρίσκονται μαζί μας στην τάξη.

Δείχνει το να μασάς τσίχλα με βάση τα στάνταρτς της κοινωνίας μας ότι ο μαθητής επιδυκνείει έλλειψη προσοχής και σεβασμού απέναντι στην διαδικασία του μαθήματος και απέναντι στους συνανθρώπους που βρίσκονται μαζί του στην τάξη;

Θεωρώ ότι το πιο σημαντικό είναι απλά να μην ενοχλείς τον διπλανό σου, τον συμμαθητή σου που θέλει να παρακολουθήσει μάθημα. Κάτι που προσωπικά θα απαγόρευα δηλαδή είναι για παράδειγμα ο μαθητής που μασάει τσίχλα να κάνει φούσκες. Αυτό αποσπά την προσοχή και του συμμαθητή του....
Όταν ένας μαθητής μασάει τσίχλα δεν έχει να κάνει με κανέναν άλλον παρά μόνο με τον εαυτό του. Συνεπώς, και αφού αυτό που κάνει δεν θέτει σε κίνδυνο την σωματική του ακεραιότητα, το να το απαγορέψεις είναι απλά ηθικολογικό και μάλιστα σύμφωνα με τα δικά σου στάνταρτς και όχι σύμφωνα με τα στάνταρτς της κοινωνίας.

Επίσης ο λόγος που δεν αφήνουμε τα παιδιά να μην κάνουν κάποια πράγματα δεν είναι ο ίδιος με τον λόγο που δεν επιτρέπεται στον δάσκαλο, τον καθηγητή, τον δικαστή να κάνουν κάποια παρόμοια πράγματα. Ο δάσκαλος, ο καθηγητής, ο δικαστής είναι εργαζόμενοι που επέλεξαν να κάνουν μία συγκεκριμένη δουλεία. Αν διαβάζουν περιοδικά, πίνουν καφέδες ή τρώνε σάντουιτς, την ώρα του μαθήματος μέσα στην τάξη σημαίνει ότι δεν κάνουν την εργασία που τους έχει ανατεθεί συνεπώς πρέπει να απολυθούν. Τα παιδιά δεν επέλεξαν να είναι μαθητές είναι υποχρεωτικό.

« Τελευταία τροποποίηση: Νοέμβριος 18, 2008, 07:14:19 μμ από iamspongebob »
http://musicwebstar.blogspot.com/ Το Ν1 μουσικό blog στην Ελλάδα!

Αποσυνδεδεμένος happiness

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2158
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ 19 - Μηχ. Η/Υ & Πληρ. - ΠΠ
    • Προφίλ
Δείχνει το να μασάς τσίχλα με βάση τα στάνταρτς της κοινωνίας μας ότι ο μαθητής επιδυκνείει έλλειψη προσοχής και σεβασμού απέναντι στην διαδικασία του μαθήματος και απέναντι στους συνανθρώπους που βρίσκονται μαζί του στην τάξη;
εννιότε ναι (πχ στο παράδειγμα που δίνεις και συ ο ίδιος). ας μην κολλάμε στις λέξεις. παραδείγματα ήταν  αυτές οι καταστάσεις. για κάθε περίπτωση κάνεις εκτίμηση και δρας ανάλογα.
Επίσης ο λόγος που δεν αφήνουμε τα παιδιά να μην κάνουν κάποια πράγματα δεν είναι ο ίδιος με τον λόγο που δεν επιτρέπεται στον δάσκαλο, τον καθηγητή, τον δικαστή να κάνουν κάποια παρόμοια πράγματα. Ο δάσκαλος, ο καθηγητής, ο δικαστής είναι εργαζόμενοι που επέλεξαν να κάνουν μία συγκεκριμένη δουλεία. Αν διαβάζουν περιοδικά, πίνουν καφέδες ή τρώνε σάντουιτς, την ώρα του μαθήματος μέσα στην τάξη σημαίνει ότι δεν κάνουν την εργασία που τους έχει ανατεθεί συνεπώς πρέπει να απολυθούν. Τα παιδιά δεν επέλεξαν να είναι μαθητές είναι υποχρεωτικό.
δλδ ο φιλόλογος είναι οκ να διαβάζει την εφημερίδα του την ώρα που τα παιδιά γράφουν έκθεση; διότι αυτό δεν τον εμποδίζει να κάνει τηνδουλειά του σε εκείνη την φάση. εγώ ας πούμε (πληροφορικός) μπορώ να έχω το κυπελάκι μου με τον φραπέ και να τον ρουφάω στο εργαστήριο βοηθόντας ταυτόχρονα και τα παιδιά να κάνουν την άσκηση (γιατί μπορώ να κάνω και multitasking :) ); ο μαθηματικός είναι οκ να μασάει την τσίχλα την ώρα που παραδίνει, αρκεί να το κάνει καλά;
εγώ θα διαφωνήσω. πιστεύω ότι ο σεβασμός αποδίδεται μεταξύ των άλλων ΚΑΙ με την εικόνα που βγάζουμε προς τα έξω. ΠΡΕΠΕΙ να περιορίζουμε τα "θέλω" μας προκειμένου να επιδείξουμε τον σεβασμό μας προς μία κατάσταση, έναν χώρο ή μία διαδικασία (θα πήγαινες σε μια κηδεία μασώντας τσίχλα; )

και σχετικά με την υποχρεώτητα του σχολείου...θα έλεγα ότι και οι ενήλικες δεν δουλεύουν από επιλογή, αλλά για να έχουν λεφτά να ζήσουν. και η δυνατότητα επιλογής της εργασίας που θα κάνουν είναι και αυτή σχετική. οι μαθητές από την άλλη δεν έχουν ανάγκη να βγάζουν λεφτά, καθώς τους λογαριασμούς τους τους πληρώνουν οι κηδεμόνες τους, αλλά η "αντίστοιχη" υποχρέωσή τους είναι το σχολείο. το ότι δεν το επιλέγουν δνε λέει τίποτα. και τους γονείς τους δεν τους επιλέγουν τα παιδιά και ουσιαστικά "αναγκάζονται" να μεγαλώνουν μαζί τους. αυτό σημαίνει ότι οι γονείς πρέπει να λένε στα παιδιά "αφού δεν συμβιώνεις (είσαι στην τάξη) μαζί μου από επιλογή, κάνε παιδί μου ότι θέλεις αρκεί να μην ενοχλείς τους υπόλοιπους στο σπίτι (τάξη)" ;
Θεωρώ ότι το πιο σημαντικό είναι απλά να μην ενοχλείς τον διπλανό σου, τον συμμαθητή σου που θέλει να παρακολουθήσει μάθημα. Κάτι που προσωπικά θα απαγόρευα δηλαδή είναι για παράδειγμα ο μαθητής που μασάει τσίχλα να κάνει φούσκες. Αυτό αποσπά την προσοχή και του συμμαθητή του....
btw ... καλή τύχη στο να καταφέρεις να επιτρέψεις το μάσημα της τσίχλας και να απαγορεύσεις ΜΟΝΟ τις φούσκες και το μάσημα με ανοιχτό στόμα (ενοχλητικό επίσης και ολίγον αηδιαστικό) ΧΩΡΙΣ να μπεις σε ατέρμονη συζήτηση σχετικά με το από ποια διάμετρο και μετά θεωρείται το φούσκωμα φούσκα και πόσο διάστημα επιτρέπεται να απέχουν τα χείλια μεταξύ τους για να θεωρείται μάσημα με ανοιχτό στόμα  ;D

Αποσυνδεδεμένος Ritalamp

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1480
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
ας μην κολλάμε στις λέξεις. παραδείγματα ήταν  αυτές οι καταστάσεις. για κάθε περίπτωση κάνεις εκτίμηση και δρας ανάλογα.

εγώ θα διαφωνήσω. πιστεύω ότι ο σεβασμός αποδίδεται μεταξύ των άλλων ΚΑΙ με την εικόνα που βγάζουμε προς τα έξω. ΠΡΕΠΕΙ να περιορίζουμε τα "θέλω" μας προκειμένου να επιδείξουμε τον σεβασμό μας προς μία κατάσταση, έναν χώρο ή μία διαδικασία (θα πήγαινες σε μια κηδεία μασώντας τσίχλα; )

Συμφωνώ με αυτά τα δύο. Καλό είναι να υπάρχουν κάποιες συμβάσεις και αργότερα τα παιδιά να κάνουν την επανάστασή τους αμφισβητώντας τες. Τα όρια πρέπει να υπάρχουν, γιατί είναι σημεία αναφοράς, αλλά και γιατί επιτρέπουν την έκφραση της νεανικής ορμής προς συγκεκριμένο στόχο. Πιστεύω ότι ένας από τους πολύ σοβαρούς λόγους που κάποια παιδιά είναι επιθετικά και απογοητευμένα είναι ακριβώς αυτή η έλλειψη ορίων.

Αυτό κατά τη γνώμη μου αιτιολογεί και γιατί τα παιδιά δεν μπορούν έχουν το ίδιο φάσμα επιλογών με τους ενήλικες. Στον εκπαιδευτικό δε χρειάζεται να απαγορεύσεις την τσίχλα και τον καφέ μέσα στην τάξη (λέμε τώρα), γιατί υποτίθεται ότι η ηθική του ανάπτυξη του επιτρέπει να κρίνει το σωστό και το λάθος της περίστασης. Το παιδί έχει φτάσει σε αυτό το επίπεδο ανάπτυξης ή μήπως χρειάζεται μαθητεία στις συμβάσεις της κοινωνίας;
Ανεξάρτητα με το αν θα εξεγερθεί απέναντι στις συμβάσεις και θα προσπαθήσει να τις αλλάξει, καλό είναι να τις διδαχθεί.
ΠΕ60

Αποσυνδεδεμένος mario

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 19
    • Προφίλ
ας μην κολλάμε στις λέξεις. παραδείγματα ήταν  αυτές οι καταστάσεις. για κάθε περίπτωση κάνεις εκτίμηση και δρας ανάλογα.

εγώ θα διαφωνήσω. πιστεύω ότι ο σεβασμός αποδίδεται μεταξύ των άλλων ΚΑΙ με την εικόνα που βγάζουμε προς τα έξω. ΠΡΕΠΕΙ να περιορίζουμε τα "θέλω" μας προκειμένου να επιδείξουμε τον σεβασμό μας προς μία κατάσταση, έναν χώρο ή μία διαδικασία (θα πήγαινες σε μια κηδεία μασώντας τσίχλα; )

Συμφωνώ με αυτά τα δύο. Καλό είναι να υπάρχουν κάποιες συμβάσεις και αργότερα τα παιδιά να κάνουν την επανάστασή τους αμφισβητώντας τες. Τα όρια πρέπει να υπάρχουν, γιατί είναι σημεία αναφοράς, αλλά και γιατί επιτρέπουν την έκφραση της νεανικής ορμής προς συγκεκριμένο στόχο. Πιστεύω ότι ένας από τους πολύ σοβαρούς λόγους που κάποια παιδιά είναι επιθετικά και απογοητευμένα είναι ακριβώς αυτή η έλλειψη ορίων.

Αυτό κατά τη γνώμη μου αιτιολογεί και γιατί τα παιδιά δεν μπορούν έχουν το ίδιο φάσμα επιλογών με τους ενήλικες. Στον εκπαιδευτικό δε χρειάζεται να απαγορεύσεις την τσίχλα και τον καφέ μέσα στην τάξη (λέμε τώρα), γιατί υποτίθεται ότι η ηθική του ανάπτυξη του επιτρέπει να κρίνει το σωστό και το λάθος της περίστασης. Το παιδί έχει φτάσει σε αυτό το επίπεδο ανάπτυξης ή μήπως χρειάζεται μαθητεία στις συμβάσεις της κοινωνίας;
Ανεξάρτητα με το αν θα εξεγερθεί απέναντι στις συμβάσεις και θα προσπαθήσει να τις αλλάξει, καλό είναι να τις διδαχθεί.
συμφωνω απολυτα. για να ανατραπει μια νορμα πρεπει πρωτιστως να κατανοηθει ως τετοια, δηλαδη να προσδιοριστει ιστορικα, να διασαφηνιστει λειτουργικα και να πλαισιωθει κοινωνικα. τοτε και μονο τοτε μπορουμε να ελπιζουμε για ουσιαστικα αντεπιχειρηματα αποδομησης του κανονα.

Αποσυνδεδεμένος Ritalamp

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1480
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Στον οποίο ενδεχομένως να επανέλθεις αργότερα στη ζωή σου. Σκεφτείτε πόσες από τις επαναστάσεις τη εφηβείας και της πρώτης νιότης μας αναθεωρούμε τώρα και λέμε ότι ίσως να μην ήταν και τόσο λάθος αυτό απέναντι στο οποίο έστρεψα τα πυρά μου, απλά χρειαζόταν επεξεργασία και αναπλαισίωση.
ΠΕ60

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32294
  • Τελευταία: etaap0021
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1159907
  • Σύνολο θεμάτων: 19213
  • Σε σύνδεση σήμερα: 540
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 8
Επισκέπτες: 415
Σύνολο: 423

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.085 δευτερόλεπτα. 33 ερωτήματα.