*

Αποστολέας Θέμα: Βαθμός μαθητή  (Αναγνώστηκε 20241 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος platonas

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 685
  • Φύλο: Άντρας
  • δεν είμαστε όλοι το ίδιο στην εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Βαθμός μαθητή
« Απάντηση #42 στις: Φεβρουάριος 16, 2020, 12:52:12 πμ »
Η συμπεριφορά του μαθητή δεν είναι αυτή που βαθμολογείται. Όμως ειναι ένα από τα βασικά κριτήρια που καθορίζουν/ρυθμίζουν (πολλές φορές) την συμμετοχή του στο μάθημα και στη μαθητική διαδικασία (που αποτελεί κριτήριο με βάση το ΦΕΚ). Επομένως αν  η μικρή ή καθόλου συμμετοχή στο μάθημα οφείλεται στη συμπεριφορά δηλ την ώρα που έγω έχω βάλει ένα φύλλο εργασίας αυτός αντί να το λύνει, τραγουδά μαζί με τον διπλανό του και με αναγκάζει μετά από 5 παρατρήσεις να τον βγάλω έξω, είναι υποχρεωμένος να το πει στον γονέα και ας παει όπου θέλει. Όπως λέω στους μαθητές μου σε τέτοια περίπτωση να ερθουν να τους δώσω εγώ τα χρήματα για να πάνε στο υπουργείο γρήγορα να παραπονεθούν....

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Βαθμός μαθητή
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 20:39:32 »

Αποσυνδεδεμένος Landau

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 6022
  • Φύλο: Άντρας
  • Λατρεύω την εκπαίδευση.. BAZINGA!
    • Προφίλ
Απ: Βαθμός μαθητή
« Απάντηση #43 στις: Φεβρουάριος 16, 2020, 01:23:26 πμ »
Καλησπέρα το γράφω εδώ, γιατί είναι σχετικό μην ανοίγω νέο θέμα.
Λοιπόν όποιος ξέρει ας απαντήσει...
Πριν λίγο με πήρε τηλέφωνο γνωστός μου νεοδιόριστος φυσικός και μου είπε ότι σήμερα στο σχολείο του δώσανε βαθμούς. Αντιμετώπισε το εξής θέμα ένας γονιός στο παιδί του οποίου, όπως μου είπε έβαλε 13, του είπε ότι το αδίκησε γιατί είχε γράψει στο διαγώνισμα 13,8 και ότι κανονικά έπρεπε να του βάλει 14 ή 15 για να το ενθαρρύνει να συνεχίσει την προσπάθεια του. Όταν ο γνωστός μου απάντησε ότι το παιδί στα προφορικά δεν αποδίδει και ότι δεν γράφει πάντα όλες τις ασκήσεις ο γονέας απάντησε ότι τις γράφει γιατί ο ίδιος ελέγχει το τετράδιο του παιδιού καθημερινά. Έπειτα ο γονέας ρώτησε με ποια κριτήρια μπαίνουν οι βαθμοί και αναρωτήθηκε αν υπάρχει κάποιος να εξετάσει το παιδί του, γιατί ο γνωστός μου το έχει στοχοποιήσει. Ο γνωστός μου απάντησε ότι κάθε καθηγητής έχει τα δικά του βαθμολογικά κριτήρια. Ο γονέας ακόμη του είπε ότι θα ενημερώσει το σύμβουλο ότι ο συγκεκριμένος καθηγητής και κάποιοι άλλοι έχουν αδικήσει το παιδί του...
Ο γνωστός μου επειδή είναι νεοδιόριστος ανησύχησε λίγο με αυτό φυσικά του είπε πολύ ευγενικά κάντε ό,τι νομίζετε...
Εγώ δεν πιστεύω ότι μπορεί να υπάρξει πρόβλημα γιατί δεν υπάρχει νόμος που λέει ότι πρέπει κάποιος μαθητής σώνει και καλά να πάρει περισσότερο από όσο έγραψε για να μην απογοητευτεί.

Πείτε μου, όμως, αν ξέρει κάποιος μπορεί ο γονέας να ζητήσει να αξιολογήσει το παιδί άλλος συνάδελφος ή τι μπορεί να συμβεί αν πάρει το σύμβουλο να κάνει παράπονα για τον γνωστό μου;

Ο συγκεκριμένος γονέας ας πάει και στο ΣτΕ. Να είναι χαρούμενος που πήρε τόσο το τέκνο του, γιατί πιθανόν άξιζε λιγότερο. Ο εκπαιδευτικός, όσο βαθμολογεί με αντικειμενικά κριτήρια (βαθμός διαγωνίσματος, προφορική εξέταση, εβδομαδιαία συμετοχή στο μάθημα), δεν έχει να φοβάται τίποτα από κανέναν περίεργο κηδεμόνα (δυστυχώς γεμίσαμε από τέτοιους).
Προσωπικά έχω βάλει κάτω από τη βάση σε αρκετούς (μάλιστα θα άξιζαν 5-6, και ήμουν τελικά επιεικής με 8-9), ελάχιστοι τελικά ήρθαν να μου "παραπονεθούν", αλλά έφυγαν χωρίς αποτέλεσμα, μετά από τεκμηριωμένες εξηγήσεις για την.. πραγματική εικόνα και πρόοδο του τέκνου τους, που μάλλον αγνοούσαν.
Αυστηρότητα και δίκαιη βαθμολόγηση για τους αδιάφορους, μήπως και αλλάξουν, και όποιος καταλάβει.
"Physics is like sex: sure, it may give some practical results, but that's not why we do it."
(Richard P. Feynman ?)

"The first condition of progress is the removal of censorship."
(George Bernard Shaw)

Αποσυνδεδεμένος erietta

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3349
    • Προφίλ
Απ: Βαθμός μαθητή
« Απάντηση #44 στις: Φεβρουάριος 16, 2020, 10:16:24 πμ »
Το Προεδρικό Διάταγμα 126/2016 "Αξιολόγηση Μαθητών στο Γυμνάσιο" είναι αρκετά σαφές. Σαφώς και δεν βαθμολογούμε συμπεριφορά. Υποψιάζομαι ότι ο γονιός ήθελε να "ψαρώσει" τον νεοδιόριστο καθηγητή. Κρίμα...
Πέραν αυτού εγώ διαφωνώ πλήρως με την βαθμολόγηση 1-20. Πού είναι η περιγραφική αξιολόγηση, οεο; Προσωπικά θα ήθελα και σαφή και μετρήσιμα κριτήρια για την αξιολόγηση, ώστε να αποφύγουμε την υποκειμενικότητα και να προστατευτούμε. Π.χ. διαγώνισμα τετραμήνου, 20% συνεισφορά στον βαθμό. Τεστ, 10%. Εργασίες 30%. Αλλά ποιος θέλει να προστατεύσει τους εκπαιδευτικούς;

Αποσυνδεδεμένος rublev

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1251
    • Προφίλ
Απ: Βαθμός μαθητή
« Απάντηση #45 στις: Φεβρουάριος 16, 2020, 10:49:34 πμ »
Και εντάξει με τον γονιό.Οταν ο ίδιος ο διευθυντής καλεί τους συμβούλους των μαθημάτων γενικής παιδείας, επειδή οι μαθητές της Γ'Λυκείου απειλούν με κατάληψη για τους χαμηλούς,κατά  την άποψή τους, βαθμούς,τι γίνεται;
Και μιλάμε για υποκίνηση π.χ.από κόρες δύο καθηγητών που στα θρησκευτικά ας πούμε,τους φαίνεται χαμηλό το πλήρως τεκμηριωμένο 16.
Όλοι οι συνάδελφοι να καταλαβαίνουν ότι η δουλειά μας στην Γ'Λυκείου θα χαρακτηρίζεται σε λίγο βαριά και ανθυγιεινή,και ο διευθυντής να απαξιώνει τον σύλλογο, συναδέλφους, μαθήματα, μόνο και μόνο για να χαϊδεύει μαθητές...
Στιγματίζονται άνθρωποι χωρίς να υπολογίζεται η ψυχική και σωματική τους υγεία,αλλά και η επαγγελματική τους πορεία.
Όποιος γνωρίζει,τι επιπτώσεις μπορεί να έχει η κλήση των συμβούλων για το μέλλον των συναδέλφων;

Υπόψιν ότι ο διευθυντής, στο σύλλογο πριν δοθεί η βαθμολογία,και ενώ είχε ανακοινωθεί ότι στα θρησκευτικά της Γ'Λυκείου οι βαθμοί θα ξεκινούν από το 10,δεν είπε τίποτα.Στη συνέχεια άρχισε τις παρεμβάσεις σε όλους τους καθηγητές,ενώ στους καθηγητές αγγλικών και θρησκευτικών,η επιμονή του έφτασε μέχρι και στο επίπεδο απειλών.
« Τελευταία τροποποίηση: Φεβρουάριος 16, 2020, 01:27:45 μμ από rublev »

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Βαθμός μαθητή
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 20:39:32 »

Αποσυνδεδεμένος JURE

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1017
    • Προφίλ
Απ: Βαθμός μαθητή
« Απάντηση #46 στις: Φεβρουάριος 16, 2020, 11:19:34 πμ »
Μεγάλη κουβέντα αυτή. Παρατηρώ τα τελευταία χρόνια μια σχέση αναλογίας αδιαφορία προς επιθετικότητα γονέων κατά καθηγητών. Εξηγώ: όσο περισσότερο αδιαφορούν ή απουσιάζουν οι γονείς από την ανατροφή των παιδιών τους τόσο περισσότερο επιθετικοί γίνονται απέναντι σε όσους τα αξιολογούν.
Σε σχολές γονέων θα έπρεπε να τους παραπέμπουμε. Μου έχουν τύχει διάφορα περιστατικά και υπήρξα μάρτυς πολλών άλλων που συνέβησαν σε συναδέλφους μου. Το κοινό στοιχείο των υποθέσεων ήταν η σχέση που προσπάθησα να περιγράψω παραπάνω. Γιατί ακόμη κι αν πραγματικά ένας μαθητής έχει αδικηθεί, ο γονιός που έχει ουσιαστική σχέση με το παιδί του, που ενδιαφέρεται για την παιδεία του, θα συνομιλήσει με τον εκπαιδευτικό με όρους πολιτισμού και υπάρχουν περιθώρια διόρθωσης από το α στο β τετράμηνο.
Τα γραπτά βέβαια τεκμηριώνουν την αντικειμενικότητα της βαθμολόγησης. Στο Λύκειο είναι αμείλικτα τα μαθηματικά! Μαθητές που απαιτούν 17 και άνω γράφουν τελικά 5άρια κι αν. Ας συναρτηθεί η αξιολόγησή μας και με τους βαθμούς που βάζουμε να προστατευόμαστε εν μέρει. Γιατί στην πραγματικότητα ο γραπτός βαθμός του μαθητή στο τέλος θα εκλαμβάνεται ως η εικόνα της επιτυχημένης ή μη διδασκαλίας μας. Και όλοι ξέρουμε πως απέχει έτη φωτός από την πραγματικότητα αυτό στο ελληνικό σχολείο τουλάχιστον.

Αποσυνδεδεμένος happiness

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2158
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ 19 - Μηχ. Η/Υ & Πληρ. - ΠΠ
    • Προφίλ
Απ: Βαθμός μαθητή
« Απάντηση #47 στις: Φεβρουάριος 16, 2020, 04:54:40 μμ »
Η συμπεριφορά του μαθητή δεν είναι αυτή που βαθμολογείται. Όμως ειναι ένα από τα βασικά κριτήρια που καθορίζουν/ρυθμίζουν (πολλές φορές) την συμμετοχή του στο μάθημα και στη μαθητική διαδικασία (που αποτελεί κριτήριο με βάση το ΦΕΚ).
Έτερον εκάτερον :) Προφανώς αυτό συμβαίνει συνήθως. Όμως πρέπει να είναι σαφές ότι ο μαθητής που δεν προσέχει και κοιτάει σιωπηλός το παράθυρο, πρέπει να έχει πολύ παρόμοιο βαθμό με αυτόν που δεν προσέχει και μιλάει φωναχτά με τους διπλανούς του.

Αποσυνδεδεμένος gia 96

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 5013
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Η κακή εκπαίδευση, χειρότερη της αγραμματοσύνης
    • Προφίλ
Απ: Βαθμός μαθητή
« Απάντηση #48 στις: Φεβρουάριος 16, 2020, 05:50:47 μμ »
Έτερον εκάτερον :) Προφανώς αυτό συμβαίνει συνήθως. Όμως πρέπει να είναι σαφές ότι ο μαθητής που δεν προσέχει και κοιτάει σιωπηλός το παράθυρο, πρέπει να έχει πολύ παρόμοιο βαθμό με αυτόν που δεν προσέχει και μιλάει φωναχτά με τους διπλανούς του.
Δεν είναι το ίδιο, αφού ο μαθητής που μιλάει με τους διπλανούς του ενοχλεί τον καθηγητή να παραδώσει, να προχωρήσει την ύλη και γενικά να κάνει τη δουλειά του και επιπλέον εμποδίζει κάποιους συμμαθητές του που ενδιαφέρονται να παρακολουθήσουν, ενώ ο μαθητής που κοιτάζει σιωπηλά το παράθυρο, δεν ενοχλεί ούτε τον καθηγητή, ούτε κάποιον συμμαθητή του. Οπότε, όλα μετρούν, καθώς οι μαθητές που λόγω της αδιαφορίας τους απέναντι σε ορισμένα (ή στα περισσότερα) μαθήματα, συμπεριφέρονται ενοχλητικά μέσα στην αίθουσα και προσπαθούν να κάνουν αισθητή την παρουσία τους με τις παρατηρήσεις που εισπράττουν από τον διδάσκοντα, έχουν εξασφαλίσει κατά κανόνα βαθμό χαμηλότερο τις περισσότερες φορές από εκείνον το μαθητή, που δεν ενδιαφέρεται, αλλά δε δημιουργεί πρόβλημα την ώρα του μαθήματος.
Οι άνθρωποι σπεύδουν να ασκήσουν κριτική, για να μην κριθούν οι ίδιοι!

Αποσυνδεδεμένος Anemos2017

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1727
  • Φύλο: Άντρας
  • Βαθειές οι ρίζες πώς να φύγεις απο τον τόπο σου...
    • Προφίλ
Απ: Βαθμός μαθητή
« Απάντηση #49 στις: Φεβρουάριος 16, 2020, 06:46:24 μμ »
Όταν ένας μαθητής δεν συμμετέχει στο μάθημα είτε κοιτάζει έξω από το παράθυρο είτε μιλάει θα πάρει και χαμηλή βαθμολογία για η αδιαφορία του είναι πασιφανής. Απλά όποιος κάνει μαζί με την αδιαφορία του αισθητή την παρουσία του με φασαρία κλπ. επιβαρύνει την θεση του περισσότερο. Η βαθμολογική διαφορά είναι ελάχιστη μεταξύ τους και φυσικα δεν θα πριμοδοτήσω τον έναν επειδή είναι σιωπηλός. Προκλητικοί είναι και οι δυο ο καθένας με τον τρόπο του φυσικά.
Όλες οι λύσεις είναι φίνες και ωραίες τότε και μόνο όταν είναι εφικτές. Μα σαν δεν έχεις κότσια να τις εφαρμόσεις άσε καλύτερα καθόλου μην τις λες.

Αποσυνδεδεμένος iex

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 302
    • Προφίλ
Απ: Βαθμός μαθητή
« Απάντηση #50 στις: Φεβρουάριος 16, 2020, 07:18:51 μμ »
Κατ' αρχήν, πες στον φίλο σου ότι τα κριτήρια βαθμολόγησης είναι αυτά που παρατέθηκαν παραπάνω και καλά θα κάνει να τα διαβάσει και να τα εφαρμόζει και να ΜΗΝ ξαναπει σε γονέα ότι "κάθε καθηγητής έχει τα δικά του κριτήρια". Και, προς Θεού, μην τυχόν και βαθμολογήσει ποτέ ή υποννοήσει ότι βαθμολογεί με βάση την συμπεριφορά του μαθητή. Για τις παραβάσεις της συμπεριφοράς υπάρχουν οι κυρώσεις που προβλέπονται (αποβολές κτλ), ΔΕΝ είναι κριτήριο βαθμολόγησης.
Από εκεί και πέρα, και στον σύμβουλο να απευθυνθεί ο γονεάς, τίποτα δεν θα γίνει γιατί είναι εμφανές ότι ο φίλος σου μπορεί να τεκμηριώσει άνετα την βαθμολόγησή του. Ούτε πρόκειται να εκτεθεί ούτε τίποτα από την στιγμή που έχει την τεκμηρίωση αυτή, αντίθετα, εγώ νομίζω ότι "θα βγει από πάνω" όταν τελικά ο σύμβουλος ενημερώσει τον γονιό ότι η βαθμολόγηση ήταν δίκαιη και σύνομη.

ΥΓ: επίσης, αφού διαβάσει ο ίδιος και κατανοήσει τα κριτήρια βαθμολόγησης, καλό θα ήταν να ενημερώσει και τους μαθητές του για αυτά  :-\

Ευχαριστώ

Αποσυνδεδεμένος iex

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 302
    • Προφίλ
Απ: Βαθμός μαθητή
« Απάντηση #51 στις: Φεβρουάριος 16, 2020, 07:21:03 μμ »
Ο συγκεκριμένος γονέας ας πάει και στο ΣτΕ. Να είναι χαρούμενος που πήρε τόσο το τέκνο του, γιατί πιθανόν άξιζε λιγότερο. Ο εκπαιδευτικός, όσο βαθμολογεί με αντικειμενικά κριτήρια (βαθμός διαγωνίσματος, προφορική εξέταση, εβδομαδιαία συμετοχή στο μάθημα), δεν έχει να φοβάται τίποτα από κανέναν περίεργο κηδεμόνα (δυστυχώς γεμίσαμε από τέτοιους).
Προσωπικά έχω βάλει κάτω από τη βάση σε αρκετούς (μάλιστα θα άξιζαν 5-6, και ήμουν τελικά επιεικής με 8-9), ελάχιστοι τελικά ήρθαν να μου "παραπονεθούν", αλλά έφυγαν χωρίς αποτέλεσμα, μετά από τεκμηριωμένες εξηγήσεις για την.. πραγματική εικόνα και πρόοδο του τέκνου τους, που μάλλον αγνοούσαν.
Αυστηρότητα και δίκαιη βαθμολόγηση για τους αδιάφορους, μήπως και αλλάξουν, και όποιος καταλάβει.

Ευχαριστώ

Αποσυνδεδεμένος iex

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 302
    • Προφίλ
Απ: Βαθμός μαθητή
« Απάντηση #52 στις: Φεβρουάριος 16, 2020, 07:33:09 μμ »
Πάντως ήδη από τώρα φοβάμαι το εξής...

Αν ορισμένοι γονείς ή και μαθητές θυμώνουν για το βαθμό τους, που δεν συνυπολογίζεται στο βαθμό των Πανελλαδικών...

Τι έχει να γίνει από του χρόνου που θα συνυπολογίζεται...
« Τελευταία τροποποίηση: Φεβρουάριος 16, 2020, 07:42:52 μμ από iex »

Αποσυνδεδεμένος harac

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2490
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Βαθμός μαθητή
« Απάντηση #53 στις: Φεβρουάριος 16, 2020, 07:45:30 μμ »
Καιρός είναι, οι μαθητές να συνειδητοποιήσουν ότι πρέπει να διαβάζουν περισσότερο για να πετύχουν, διότι κάθε πράξη έχει και τις συνέπειές της.

Αποσυνδεδεμένος Anemos2017

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1727
  • Φύλο: Άντρας
  • Βαθειές οι ρίζες πώς να φύγεις απο τον τόπο σου...
    • Προφίλ
Απ: Βαθμός μαθητή
« Απάντηση #54 στις: Φεβρουάριος 16, 2020, 08:08:23 μμ »
Καιρός είναι, οι μαθητές να συνειδητοποιήσουν ότι πρέπει να διαβάζουν περισσότερο για να πετύχουν, διότι κάθε πράξη έχει και τις συνέπειές της.

Πρέπει να λάβει τέλος το συντομότερο δυνατόν η πολιτική της "ελάχιστης προσπάθειας"
 Τα τελευταία χρόνια διαπιστώνω δυστυχώς πως η όποια επιείκεια εκλαμβάνεται ως αδυναμία εκ μέρους των μαθητών.
Όλες οι λύσεις είναι φίνες και ωραίες τότε και μόνο όταν είναι εφικτές. Μα σαν δεν έχεις κότσια να τις εφαρμόσεις άσε καλύτερα καθόλου μην τις λες.

Αποσυνδεδεμένος lzdg

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 648
  • Φύλο: Άντρας
  • ΠΕ 1010110
    • Προφίλ
Απ: Βαθμός μαθητή
« Απάντηση #55 στις: Φεβρουάριος 17, 2020, 03:55:38 μμ »
Πάντως ήδη από τώρα φοβάμαι το εξής...

Αν ορισμένοι γονείς ή και μαθητές θυμώνουν για το βαθμό τους, που δεν συνυπολογίζεται στο βαθμό των Πανελλαδικών...

Τι έχει να γίνει από του χρόνου που θα συνυπολογίζεται...

Ότι γινόταν και παλιότερα που υπήρχε αυτό το, σύμφωνα με την ελληνική πραγματικότητα, έκτρωμα , δηλαδή βαθμοί "ξεχειλωμένοι" όσο δεν πάει προς τα πάνω για να τα έχουμε καλά με όλους. ΔΥΣΤΥΧΩΣ.

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1158546
  • Σύνολο θεμάτων: 19199
  • Σε σύνδεση σήμερα: 575
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 23
Επισκέπτες: 344
Σύνολο: 367

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.096 δευτερόλεπτα. 34 ερωτήματα.