*

Αποστολέας Θέμα: Λατινικά Γ' Λυκείου  (Αναγνώστηκε 769800 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος valia87

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 98
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Λατινικά Γ' Λυκείου
« Απάντηση #560 στις: Μαΐου 29, 2013, 03:50:09 pm »
Θα ήθελα να σας ρωτήσω ως προς την βαθμολόγηση για τον εξαρτημένο υποθετικό λόγο αν το παιδί πρόσθεσε και το improbum (fore) και στα 3 που ζητούσε ενώ ήθελε ως το stultum fore πόσες μονάδες πιστεύετε θα κοπούν ; Και στην μετάφραση δεν έγραψε τις 2 πρώτες σειρές του 2ου αποσπάσματος εγώ θα έκοβα 10 μονάδες. Συμφωνείτε ;

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Λατινικά Γ' Λυκείου
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 13:09:18 »

Αποσυνδεδεμένος ele@n

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 257
    • Προφίλ
Απ: Λατινικά Γ' Λυκείου
« Απάντηση #561 στις: Μαΐου 29, 2013, 04:12:48 pm »
πάντα σε χρόνο ενεστώτα αναλυεται ο επιθετικός;

Μας καθοδηγεί το ρήμα εξάρτησης.

Αν το ρημα εξάρτησης είναι σε παρελθοντικό χρόνο,βάζουμε αναφορική αντωνυμία με παρατατικό του sum.Αν είναι σε παροντικό χρόνο,βάζουμε ενεστώτα του sum.Σωστα;

Κανείς;;;

Στην πρώτη περίοδο στο κεφάλαιο 31 υπάρχει μια παράθεση (consul). Πώς θα την μετέγραφες σε πρόταση οεο;;

Αποσυνδεδεμένος monogramma

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 567
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
    • Μαθησιακές Δυσκολίες και Σχολική Ψυχολογία
Απ: Λατινικά Γ' Λυκείου
« Απάντηση #562 στις: Μαΐου 29, 2013, 04:13:25 pm »
Μήπως του κόψουν και παραπάνω σκέφτομαι..

Αποσυνδεδεμένος valia87

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 98
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Λατινικά Γ' Λυκείου
« Απάντηση #563 στις: Μαΐου 29, 2013, 04:28:58 pm »
Λες παραπάνω από 10 μονάδες ; Εγώ το υπολόγισα ως εξής : 2 αποσπάσματα από 20 μονάδες το καθένα. Περίπου 4 σειρές το καθένα άρα 10 μονάδες.

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Λατινικά Γ' Λυκείου
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 13:09:18 »

Αποσυνδεδεμένος kiki14

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 281
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Λατινικά Γ' Λυκείου
« Απάντηση #564 στις: Μαΐου 29, 2013, 06:33:12 pm »
πάντα σε χρόνο ενεστώτα αναλυεται ο επιθετικός;

Μας καθοδηγεί το ρήμα εξάρτησης.

Αν το ρημα εξάρτησης είναι σε παρελθοντικό χρόνο,βάζουμε αναφορική αντωνυμία με παρατατικό του sum.Αν είναι σε παροντικό χρόνο,βάζουμε ενεστώτα του sum.Σωστα;

Κανείς;;;

Στην πρώτη περίοδο στο κεφάλαιο 31 υπάρχει μια παράθεση (consul). Πώς θα την μετέγραφες σε πρόταση οεο;;

Ως εξής :qui consul erat...εσύ πώς λες;;;

Αποσυνδεδεμένος monogramma

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 567
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
    • Μαθησιακές Δυσκολίες και Σχολική Ψυχολογία
Απ: Λατινικά Γ' Λυκείου
« Απάντηση #565 στις: Μαΐου 29, 2013, 06:35:02 pm »
Εγώ κατάλαβα πως μέσα στις 10 μονάδες βάζεις και τον υποθετικό λόγο γι'αυτό σκέφτηκα πως θα του αφαιρέσουν παραπάνω. Αν εννοείς όμως 10 μον. για τη μετάφραση συμφωνώ. Κάτσε όμως μήπως σου απαντήσει με μεγαλύτερη ακρίβεια κάποιος βαθμολογητής!

Αποσυνδεδεμένος ele@n

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 257
    • Προφίλ
Απ: Λατινικά Γ' Λυκείου
« Απάντηση #566 στις: Μαΐου 29, 2013, 06:38:10 pm »
Ως εξής :qui consul erat...εσύ πώς λες;;;

Πολύ σωστά. Αυτό σου έλεγα.

Αποσυνδεδεμένος kiki14

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 281
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Λατινικά Γ' Λυκείου
« Απάντηση #567 στις: Μαΐου 29, 2013, 06:50:08 pm »
Ως εξής :qui consul erat...εσύ πώς λες;;;

Πολύ σωστά. Αυτό σου έλεγα.

Συνεπώς ισχύει αυτό που σου ανέφερα παραπάνω:ενεστώτα,αν αναφερεται στο παρόν και παρατατικό,αν αναφερεται στο παρελθόν.Υπάρχει περίπτωση να χρειαστεί να βάλουμε άλλο χρόνο πχ παρακείμενο ή υπερσυντελικο;

Αποσυνδεδεμένος valia87

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 98
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Λατινικά Γ' Λυκείου
« Απάντηση #568 στις: Μαΐου 29, 2013, 08:29:51 pm »
Σ' ευχαριστώ πολύ monogramma για την απάντηση σου!

Αποσυνδεδεμένος Gwgaki

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 567
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Λατινικά Γ' Λυκείου
« Απάντηση #569 στις: Μαΐου 30, 2013, 09:41:53 am »
Καλημέρα!
Στον πλάγιο λόγο, μαθήτρια θεώρησε τον ΠΡΚ ως αρκτικό χρόνο και η μόνη μετατροπή που έκανε ήταν το απαρέμφατο esse!!! Υπάρχει περίπτωση να της το πάρουν ως σωστό;;; Αν και γνωρίζω εκ των προτέρων την απάντηση....η ελπίδα πεθαίνει τελευταία!!! ;D

Αποσυνδεδεμένος non-stop

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 210
  • Φύλο: Γυναίκα
  • hellooooo!!!
    • Προφίλ
Απ: Λατινικά Γ' Λυκείου
« Απάντηση #570 στις: Μαΐου 30, 2013, 09:44:47 am »
Γενικώς πώς θα χαρακτηρίζατε τα θέματα σε σχέση με τα περσινά; Ίδια, ευκολότερα ή δυσκολότερα;;

Αποσυνδεδεμένος MARKOS

  • Moderator
  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 8048
  • Φύλο: Άντρας
  • Ο ΡΟΜΠΕΝ
    • Προφίλ
Απ: Λατινικά Γ' Λυκείου
« Απάντηση #571 στις: Μαΐου 30, 2013, 12:54:39 pm »
Θεωρώ πως ήταν λιγότερο απο απαιτητικά. Δεν νομίζω πως μπορουν ποτέ να υπαρξουν δυσκολα θεματα στα λατινικα. Σε σχέση με τα περσινά ηταν κατα τι για περισσοτερο σωστα διαβασμένους.

Θα ηθελα να υπαρχει "αγνωστο " στα λατινικα, τουλαχιστον 5 στιχοι, ωστε εκει οι υποψηφιοι να κανουν εφαρμογη γραμματικης,συντακτικου,λεξιλογιου και μεταφραστικής ικανοτητας.(10 μονάδες)
ή
2 σειρες "αντιστροφο" (5 μονάδες)
ή
ας βαλουν Φιλοσοφία, πιο πολλα θα εχουν να μαθουν...

 
« Τελευταία τροποποίηση: Μαΐου 30, 2013, 01:12:13 pm από MARKOS »
Ο μαθητής κάνει τον δάσκαλο

Αποσυνδεδεμένος zoe83

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 186
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕΟ2
    • Προφίλ
Απ: Λατινικά Γ' Λυκείου
« Απάντηση #572 στις: Μαΐου 30, 2013, 01:39:59 pm »
Πράγματι, τα Λατινικά αποτελούν ένα απαρχαιωμένο βαρίδι, μια σιδερένα μπάλα στα πόδια των μαθητών που είναι αναγκασμένοι να σέρνουν, για να'χουν δουλίτσα κάποιοι κλασικοί φιλόλογοι - ανάμεσα στους οποοίους βρίσκομαι κι εγώ. 40 μονάδες για μια παπαγαλισμένη μετάφραση, είμαστε καλά;
Eίναι θλιβερό και είμαστε όλοι συνένοχοι γι'αυτή την πυρπόληση εφηβικών μυαλών. Αντί να τους διδάξουμε Φιλοσοφία, Λογική ή Παγκόσμια Ιστορία, αναγκάζουμε μαθητές γεμάτους όνειρα για το μέλλον τους να παπαγαλίζουν κομματιασμένα κείμενα παιδαριώδους περιεχομένου και άχρηστους γραμματικοσυντακτικούς κανόνες λογικης τυφλοσούρτη.
Η στρέβλωση της ανθρωπιστικής παιδείας, συνάδελφοι, που όλοι συνεισφέρουμε ένα λιθεράκι με τον τρόπο του ο καθένας σ'αυτή.
Όχι,άλλη ''προβατοποίηση'' μαθητών.
« Δε συμφωνώ ούτε με μια λέξη από όσα λες, αλλά θα υπερασπίζω και με το τίμημα της ζωής μου ακόμη, το δικαίωμά σου ελεύθερα να λες όσα πρεσβεύεις. ».

Αποσυνδεδεμένος MARKOS

  • Moderator
  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 8048
  • Φύλο: Άντρας
  • Ο ΡΟΜΠΕΝ
    • Προφίλ
Απ: Λατινικά Γ' Λυκείου
« Απάντηση #573 στις: Μαΐου 30, 2013, 01:49:25 pm »
Ο μαθητής κάνει τον δάσκαλο

 

Pde.gr, © 2005 - 2025

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32871
  • Τελευταία: Arleta30
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1182513
  • Σύνολο θεμάτων: 19472
  • Σε σύνδεση σήμερα: 684
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 2144
  • (Αυγούστου 21, 2024, 05:10:38 pm)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 8
Επισκέπτες: 555
Σύνολο: 563

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.05 δευτερόλεπτα. 34 ερωτήματα.