0 μέλη και 2 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.
καλησπέρα!θα ήθελα την βοηθεια των πιο έμπειρων.Διδάσκω λατινικά σε μαθητή β λυκείου,προετοιμασία για του χρόνου.δυσκολεύομαι λίγο στα κειμενα που δεν ζητειται μεταφραση.εσεις πώς κανετε το μάθημα σ'αυτά;π.χ στο κειμενο 4 διαβάζουμε κανονικά το κείμενο,αναγνωριζουμε σε ποια κλίση ανηκει το κάθε ουσιαστικό,μαθαινουμε αρχικους χρονους των ρημάτων;ή απλά διδάσκουμε το νέο γραμματικό φαινόμενο,εν προκειμένω τον παρατατικο;;από τον μαθητή τι ζητάτε να γνωρίζει από την 4η ενότητα;ή δεν ασχολούμαστε καθόλου με το κείμενο;επίσης κάτι διαδικαστικο:στα ιδαίτερα στο σπίτι πώς βαζετε στα παιδια διαγωνίσματα;εννοω πώς διασφαλίζετε ότι το παιδί κάνοντας το μόνο του δεν θα μπςι στον πειρασμό να αντιγράψει;;ευχαριστω για τον χρόνο σας!
Καλησπέρα σας... Να σας ρωτήσω βρε παιδιά...b) Και έχω άλλη μία απορία... στην ανάλυση των χρονικών μετοχών πχ. μια χρονική μετοχή σε χρόνο ενεστώτα την αναλύουμε με όλους τους τρόπους(α)dum+ οριστική ενεστ. , β)cum ιστορ + υποτ. πρτ . ,γ)cum χρονικό + οριστική); και αν ζητηθεί στα παιδιά θα πρέπει να τα γράψουν όλα εκτός και αν τους ζητηθεί π.χ. να την αναλύσετε ώστε να δηλώνεται συνεχιζόμενη πράξη;Αν είναι εύκολο ας με διαφωτίσει... Ευχαριστώ...
Άρα χρησιμοποιούμε οριστική μέσης φωνής...Σ'ευχαριστώ πολύ! Να ρωτήσω και κάτι άλλο; τη μετατροπή από ευθεία ερώτηση σε πλάγια και από πλάγια σε ευθεία την διδάσκουμε κανονικά, έτσι δεν είναι...
Καλησπέρα , μπορεί κάποιος να μου δώσει ένα παράδειγμα μετατροπής από ευθεία σε πλάγια ερώτησή ή το αντίστροφο;
εννοεί αυτό που αναφέρεται στο ΦΕΚ στις οδηγίες διδασκαλίας του μαθήματος..Αφού αναφέρει α)ΓΡΑΜΜΑΤΙΚΗ...