*

Αποστολέας Θέμα: Ανάθεση Πληροφορικής  (Αναγνώστηκε 15231 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος humus

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 62
  • Φύλο: Άντρας
  • ΠΕ20
    • Προφίλ
Απ: Αναθέσεις μαθημάτων ΠΕ19-ΠΕ20
« Απάντηση #28 στις: Οκτώβριος 09, 2008, 10:49:46 πμ »
Παράθεση
Εστάλη στις: Οκτώβριος 08, 2008, 08:53:34 Στάλθηκε από: clandestino 
Εισαγωγή παράθεσης

δεν καταλαβαίνω γιατί εντοπιζετε το θέμα στο CAD ; η εγκύκλιος αλλάζει πολλές άλλες αναθέσεις που είναι εξόφθαλμα παράλογες!

μη μου πείτε πως μαθήματα όπως ο  Προγραμματισμός και τα Δίκτυα  δεν είναι μαθήματα καθαρά πληροφορικής!

ακόμη και το εφαρμογές Η/υ είναι μάθημα πληροφορικής ...διδάσκουμε άλλωστε κάτι αντίστοιχο και στο γενικό λύκειο.

Θα παρακαλούσα πριν εκφράζουμε απόψεις να γνωρίζουμε κάποια βασικά πράγματα. Η Α΄ τάξη ΕΠΑΛ έχει μαθήματα γενικής παιδείας.Στην Β΄ έχουμε τομείς και στην Γ΄ ειδικότητες. Οι ΕΠΑΣ από την άλλη είναι σχολές με ειδίκευση στις επαγγελματικές ανάγκες κάθε ειδικότητας.Στο μάθημα Εφαρμογές Η/Υ στην Α΄τάξη των ΕΠΑΛ δεν γίνεται απολύτως καμμία αλλαγή ως προς τις αναθέσεις (αν και θα έπρεπε).Οι αλλαγές υπάρχουν στην Β΄και Γ΄τάξη των ΕΠΑΛ και στις ΕΠΑΣ.
Ας μου πει παρακαλώ κάποιος σε ποια από τα παρακάτω μαθήματα των Β΄, Γ΄ τάξεων και ΕΠΑΣ πρέπει να μπαίνει πληροφορικός (γιατί θα ξεχάσουμε και αυτά που ξέρουμε τελικά)?
  • Σχεδίαση Ηλεκτρικών Εγκαταστάσεων με Η/Υ
  • Σχέδιο Δομικών Έργων με Η/Υ
  • Εφαρμογές Η/Υ - Σχεδιασμός
  • Ο Η/Υ στο Χώρο των
    Δομικών Έργων
  • Γραφιστική Ηλεκτρονικών Μέσων
  • Εφαρμογές Προγραμματισμού για Ηλεκτρονικούς
  • Τεχνολογία Ηλεκτρονικών Επικοινωνιών
  • Τεχνολογία Δικτύων Επικοινωνιών
  • Εργασίες Σύγχρονου Γραφείου
  • Τουριστικές Εφαρμογές Η/Υ
  • Η/Υ και Σχεδιασμός Φυτοτεχνικών Έργων
  • Και όλες οι Εφαρμογές Η/Υ στις ΕΠΑΣ

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Αναθέσεις μαθημάτων ΠΕ19-ΠΕ20
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 07:41:15 »

Αποσυνδεδεμένος humus

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 62
  • Φύλο: Άντρας
  • ΠΕ20
    • Προφίλ
Απ: Αναθέσεις μαθημάτων ΠΕ19-ΠΕ20
« Απάντηση #29 στις: Οκτώβριος 09, 2008, 11:24:03 πμ »
Παράθεση
Στάλθηκε από: jfk1976 
Εισαγωγή παράθεσης

"6. Τα εργαστηριακά μαθήματα Εφαρμογών με Η/Υ των τομέων και ειδικοτήτων, τα οποία έχουν ανατεθεί σε εκπαιδευτικούς ειδικοτήτων, τα διδάσκουν κατά προτεραιότητα εκείνοι που συμμετείχαν σε προγράμματα επιμόρφωσης και έχουν πιστοποιημένη γνώση από θεσμοθετημένο φορέα."

Δηλαδή, ακόμη και στα μαθήματα που δεν είχαν βάλει υποχρεωτικές τις πιστοποιήσεις, τώρα τις χρησιμοποιούν για να δίνουν προβάδισμα σε αυτούς που τις έχουν. Και διευκρινίζει ότι πρέπει να είναι "από θεσμοθετημένο φορέα"... Τι θα πει θεσμοθετημένος φορέας; Όλοι καταλαβαίνουμε ....

Δηλαδή ECDL κτλ. Άρα ένας οποιοδήποτε καθηγητής θα μπορέσει να διδάξει μαθήματα Πληροφορικής με την κατοχή ενός μόνου πιστοποιητικού..
Φίλε jfk1976 , μιλάει για Εφαρμογές Η/Υ στους ΤΟΜΕΙΣ και στις ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΕΣ, μαθήματα δηλαδή καθαρά εξειδικευμένα σύμφωνα με το αναλυτικό.Επίσης δεν μπορώ να καταλάβω ποιο είναι το πρόβλημα με τους θεσμοθετημένους φορείς και τα προγράμματα επιμόρφωσης? Δηλαδή θα προτιμούσαμε κάποιον φωτογράφο που απλά λέει οτι ξέρει photoshop από έναν ο οποίος ξέρει και έχει πιστοποιήσει την γνώση του αυτή?

Παράθεση
Πως θα φαινόταν άραγε στους αρχιτέκτονες αν εγώ έπαιρνα μια πιστοποίηση ότι ξέρω Σχέδιο και έκανα το μάθημά τους?
Η γνώμη μου είναι οτι θα είχαμε πολύ καλύτερη τεχνική εκπαίδευση στην Ελλάδα αν αυτό που λές γινότανε (με τον όρο οτι όντως ξέρεις σχέδιο) και δεν παραπονιόταν κανείς γιατί αυτό που  μετράει στην ΤΕΕ και εν συνεχεία στην αγορά εργασίας είναι αν κάποιος γνωρίζει και είναι καλός στο αντικείμενο του.

Αποσυνδεδεμένος ArchAngel

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 138
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: Αναθέσεις μαθημάτων ΠΕ19-ΠΕ20
« Απάντηση #30 στις: Οκτώβριος 09, 2008, 12:04:13 μμ »

Φίλε jfk1976 , μιλάει για Εφαρμογές Η/Υ στους ΤΟΜΕΙΣ και στις ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΕΣ, μαθήματα δηλαδή καθαρά εξειδικευμένα σύμφωνα με το αναλυτικό.Επίσης δεν μπορώ να καταλάβω ποιο είναι το πρόβλημα με τους θεσμοθετημένους φορείς και τα προγράμματα επιμόρφωσης? Δηλαδή θα προτιμούσαμε κάποιον φωτογράφο που απλά λέει οτι ξέρει photoshop από έναν ο οποίος ξέρει και έχει πιστοποιήσει την γνώση του αυτή?

Η γνώμη μου είναι οτι θα είχαμε πολύ καλύτερη τεχνική εκπαίδευση στην Ελλάδα αν αυτό που λές γινότανε (με τον όρο οτι όντως ξέρεις σχέδιο) και δεν παραπονιόταν κανείς γιατί αυτό που  μετράει στην ΤΕΕ και εν συνεχεία στην αγορά εργασίας είναι αν κάποιος γνωρίζει και είναι καλός στο αντικείμενο του.

Στο σχολείο μου έχουμε 2 οικονομολόγους, και οι 2 πιστοποιημένοι στις νέες τεχνολογίες (όπως και το 99% των καθηγητών και δασκάλων).
Αν τους ρωτήσεις πως κάνουνε αντιγραφή και επικόλληση κελιών στο Excel σε κοιτάνε λες και μιλάς κινέζικα.

Αποσυνδεδεμένος happiness

  • Moderator
  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2158
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ 19 - Μηχ. Η/Υ & Πληρ. - ΠΠ
    • Προφίλ
Απ: Αναθέσεις μαθημάτων ΠΕ19-ΠΕ20
« Απάντηση #31 στις: Οκτώβριος 09, 2008, 03:14:33 μμ »

Στο σχολείο μου έχουμε 2 οικονομολόγους, και οι 2 πιστοποιημένοι στις νέες τεχνολογίες (όπως και το 99% των καθηγητών και δασκάλων).
Αν τους ρωτήσεις πως κάνουνε αντιγραφή και επικόλληση κελιών στο Excel σε κοιτάνε λες και μιλάς κινέζικα.

κι επειδή η διαδικασία πιστοποίησης (είτε δημοσίου είτε ECDL) έγινε άρτζι-μπούρτζι και λουλάς , πρέπει ο κλάδος μας να καλύψει ΚΑΙ αυτή την τρύπα;;;  >:(

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Αναθέσεις μαθημάτων ΠΕ19-ΠΕ20
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 07:41:15 »

Αποσυνδεδεμένος clandestino

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 72
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ86
    • Προφίλ
Απ: Αναθέσεις μαθημάτων ΠΕ19-ΠΕ20
« Απάντηση #32 στις: Οκτώβριος 09, 2008, 03:18:07 μμ »


Η γνώμη μου είναι οτι θα είχαμε πολύ καλύτερη τεχνική εκπαίδευση στην Ελλάδα αν αυτό που λές γινότανε (με τον όρο οτι όντως ξέρεις σχέδιο) και δεν παραπονιόταν κανείς γιατί αυτό που  μετράει στην ΤΕΕ και εν συνεχεία στην αγορά εργασίας είναι αν κάποιος γνωρίζει και είναι καλός στο αντικείμενο του.

το ποιος ξέρει και ποιος δεν ξέρει είναι κάτι το τελείως υποκειμενικό και δεν υπάρχει κάποιος μηχανισμός για να μπορεί να ελεγθεί με αξιόπιστο τρόπο
γι'αυτό άλλωστε υπάρχουν οι σχολές και τα πτυχία για να πιστοποιούνται κάποιοες γνώσεις και να καθορίζονται αντίστοιχα επαγγελματικά δικαιώματα (το αν κάποια είναι παρωχυμένα είναι άλλη συζήτηση)

στα φροντιστήρια μπορεί ο οποιοσδήποτε να διδάξει οτιδήποτε, για το δημόσιο σχολείο όμως αυτό είναι αδιανόητο

δεν είπε ποτέ το υπουργείο πως όσοι έχουμε proficiency μπορούμε να μπούμε να κάνουμε αγγλικά στο σχολείο και πολύ σωστά!
δεν βλέπω το λόγο γιατί η πληροφορική να αντιμετωπίζεται τελείως διαφορετικά

όσο για το εφαρμογές προγραμματισμού......αν δεν είχε σχέση με προγραμματισμό φαντάζομαι πως θα λεγόταν απλά εφαρμογές η/υ ή κάτι τέτοιο ..
τώρα αν τίθεται υπό αμφισβήτηση το ότι οι πληροφορικοί είναι οι καταλληλότεροι να διδάξουν προγραμματισμό ...οκ πάω πάσο!

το κακό είναι πως  η υπόθεση με την πληροφορική έχει ξεκινήσει στραβά από την αρχή....εδώι τόσοι και τόσοι συνάδελφοι άλλων ειδικοτήτων με ένα απλό σεμινάριο εντάχθηκαν στον κλάδο ΠΕ19 για να διδάξουν μαθήματα καθαρά πληροφορικής (καμία μομφή προς τους συναδέλφους....ανάγκες καλύπτανε) ... έχει παγιωθεί τόσα χρόνια μια νοοτροπία που λέει πως όποιος ξέρει να χρησιμοποιεί υπολογιστή μπορεί να διδάξει και μαθήματα πληροφορικής
...αυτή τη λογική ακολουθούν και οι αναθέσεις


« Τελευταία τροποποίηση: Οκτώβριος 09, 2008, 09:27:38 μμ από clandestino »

Αποσυνδεδεμένος happiness

  • Moderator
  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2158
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ 19 - Μηχ. Η/Υ & Πληρ. - ΠΠ
    • Προφίλ
Απ: Αναθέσεις μαθημάτων ΠΕ19-ΠΕ20
« Απάντηση #33 στις: Οκτώβριος 09, 2008, 11:40:45 μμ »

όσο για το εφαρμογές προγραμματισμού......αν δεν είχε σχέση με προγραμματισμό φαντάζομαι πως θα λεγόταν απλά εφαρμογές η/υ ή κάτι τέτοιο ..
τώρα αν τίθεται υπό αμφισβήτηση το ότι οι πληροφορικοί είναι οι καταλληλότεροι να διδάξουν προγραμματισμό ...οκ πάω πάσο!

... έχει παγιωθεί τόσα χρόνια μια νοοτροπία που λέει πως όποιος ξέρει να χρησιμοποιεί υπολογιστή μπορεί να διδάξει και μαθήματα πληροφορικής
...αυτή τη λογική ακολουθούν και οι αναθέσεις
clandestino μη βγάζεις τραβηγμένα συμπεράσματα. κανένας δεν το αμφισβήτησε αυτό. αλλά από εκεί μέχρι να πηγαίνουμε στην αντίθετη νοοτροπία του "ότι χρησιμοποιεί υπολογιστή πρέπει να το διδάσκουν πληροφορικοί"  , υπάρχει ένα χάσμα.
Και αυτό που προσπαθώ να πω εγώ τουλάχιστον, είναι ότι η άνευ όρων διεκδίκηση για αύξηση των μαθημάτων ανάθεσης του κλάδου ΔΕΝ είναι προς όφελός μας. Η με όρους διεκδίκηση και ΤΑΥΤΟΧΡΟΝΗ απαίτηση για συνολική αναδιάρθωση του τρόπου με τον οποίο εισάγεται η επιστήμη της πληροφορικής στο σχολείο, ναι.

Αποσυνδεδεμένος pablo

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 21
    • Προφίλ
Απ: Αναθέσεις μαθημάτων ΠΕ19-ΠΕ20
« Απάντηση #34 στις: Οκτώβριος 10, 2008, 01:48:11 πμ »
Τη γνώμη μου για το θέμα την έχω ήδη πει στην αρχή του νήματος και προφανώς δε χρειάζεται να επανέλθω. Συμφωνώ με αρκετούς... διαφωνώ με τους υπόλοιπους ;D
Παίρνοντας σαν αφορμή το παρακάτω ποστ του συναδέλφου, θεωρώ ευκαιρία να κάνουμε μια πιο συγκεκριμένη συζήτηση. Ας μιλήσουμε, λοιπόν, για τα μαθήματα, αυτά καθαυτά. Και όποιος γνωρίζει, ας καταθέσει την άποψή του.

Ας μου πει παρακαλώ κάποιος σε ποια από τα παρακάτω μαθήματα των Β΄, Γ΄ τάξεων και ΕΠΑΣ πρέπει να μπαίνει πληροφορικός (γιατί θα ξεχάσουμε και αυτά που ξέρουμε τελικά)?
  • Σχεδίαση Ηλεκτρικών Εγκαταστάσεων με Η/Υ
  • Σχέδιο Δομικών Έργων με Η/Υ
  • Εφαρμογές Η/Υ - Σχεδιασμός
  • Ο Η/Υ στο Χώρο των
    Δομικών Έργων
  • Γραφιστική Ηλεκτρονικών Μέσων
  • Εφαρμογές Προγραμματισμού για Ηλεκτρονικούς
  • Τεχνολογία Ηλεκτρονικών Επικοινωνιών
  • Τεχνολογία Δικτύων Επικοινωνιών
  • Εργασίες Σύγχρονου Γραφείου
  • Τουριστικές Εφαρμογές Η/Υ
  • Η/Υ και Σχεδιασμός Φυτοτεχνικών Έργων
  • Και όλες οι Εφαρμογές Η/Υ στις ΕΠΑΣ

Από τα παραπάνω, γνωρίζω από πρώτο χέρι τα εξής 3:
  • Εργασίες Σύγχρονου Γραφείου
Στο εργαστήριο προβλέπεται να γίνει εκμάθηση επεξεργαστή κειμένου και πιο συγκεκριμένα έχει μαθήματα... ταχυγραφίας! Τυφλό σύστημα με λίγα λόγια. Ας μου πει ένας συνάδελφος αν έχει διδαχθεί κάτι τέτοιο στο ΑΕΙ ή ΑΤΕΙ του (ρητορική η ερώτηση). Κάποια (κάποιος) που έχει τελειώσει μια τρίμηνη (πολύ λέω?) σχολή γραμματέων, είναι περισσότερο ειδικευμένη/ος από τον οποιοδήποτε πληροφορικό! Εκτός απ' αυτό, έχει κάποια υποδείγματα επίσημων κειμένων (εγκύκλιοι, απόφάσεις, επιστολές, κτλ) για να μάθουν οι μαθητές πώς συντάσσονται. Αυτά πάνω-κάτω. Δε βλέπω να είναι απαραίτητη η... επιστήμη της Πληροφορικής εδώ πέρα.

  • Τουριστικές Εφαρμογές Η/Υ
Εκμάθηση κάποιοι προγράμματος για κρατήσεις θέσεων σε ξενοδοχεία, εκτυπώσεις αποδείξεων, τιμολογίων και τα σχετικά. Νομίζω στο δικό μου σχολείο χρησιμοποιούν ένα παμπάλαιο πακέτο με το όνομα "Ερμής".
Η ξαδέρφη μου που έχει δουλέψει ρεσεψιόν σε ξενοδοχείο είναι περισσότερο ικανή από μένα τον... επιστήμονα της Πληροφορικής για να διδάξει κάτι τέτοιο.

  • Σχεδίαση Ηλεκτρικών Εγκαταστάσεων με Η/Υ
Στο σχολείο μου χρησιμοποιούν ένα πακέτο με το όνομα Vector. Ο συνάδελφος πληροφορικός που το ανέλαβε, πήρε το εγχειρίδιο του προγράμματος για να το μάθει από την αρχή. Ευτυχώς, λόγω προσωπικής ενασχόλησης παλαιότερα, έχει γνώσεις ηλεκτρολογίας. Τελευταία, ήρθε συνάδελφος ηλεκτρολόγος που έχει χρησιμοποιήσει το πρόγραμμα στη δουλειά της στον ιδιωτικό τομέα. Σαφώς καταλληλότερη!

Στην αντίπερα όχθη, τώρα, στα μαθήματα Τεχνολογία Δικτύων Επικοινωνιών και Εφαρμογές Προγραμματισμού για Ηλεκτρονικούς της Γ' ΕΠΑΛ του Τομέα Ηλεκτρονικής , είναι επιεικώς ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟ να μην έχουμε β' ανάθεση! Είδα τα ΑΠΣ, και το πρώτο αναφέρεται καθαρά στα δίκτυα (μεταγωγή, δρομολογητές, τύποι καλωδίων, TCP/IP... μέχρι και εγκατάσταση καρτών δικτύου και Win NT προβλέπεται να γίνει στις ώρες εργαστηρίου)! Το δεύτερο από την άλλη, είναι ακόμα πιο χτυπητό! Το ΑΠΣ κάνει λόγο για προγραμματισμό σε VB! Το ακόμα πιο περίεργο είναι ότι στο μάθημα Επικοινωνίες-Δίκτυα-Τεχνολογία Η/Υ της Β' ΕΠΑΛ του ίδιου τομέα, ΕΧΟΥΜΕ β' ανάθεση, οπότε δεν μπορώ να καταλάβω για ποιο λόγο δεν την έχουμε στα αντίστοιχα μαθήματα της Γ' τάξης... ???

Αν κάποιος γνωρίζει κάτι παραπάνω για κάποια άλλα μαθήματα, μπορεί να διαφωτίσει και εμάς, έτσι ώστε να αποκτήσουμε μια πιο ολοκληρωμένη εικόνα, για να ξέρουμε και τι μας γίνεται... ;)

Αποσυνδεδεμένος happiness

  • Moderator
  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2158
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ 19 - Μηχ. Η/Υ & Πληρ. - ΠΠ
    • Προφίλ
Απ: Αναθέσεις μαθημάτων ΠΕ19-ΠΕ20
« Απάντηση #35 στις: Οκτώβριος 10, 2008, 11:38:29 πμ »

Στην αντίπερα όχθη, τώρα, στα μαθήματα Τεχνολογία Δικτύων Επικοινωνιών και Εφαρμογές Προγραμματισμού για Ηλεκτρονικούς της Γ' ΕΠΑΛ του Τομέα Ηλεκτρονικής , είναι επιεικώς ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟ να μην έχουμε β' ανάθεση! Είδα τα ΑΠΣ, και το πρώτο αναφέρεται καθαρά στα δίκτυα (μεταγωγή, δρομολογητές, τύποι καλωδίων, TCP/IP... μέχρι και εγκατάσταση καρτών δικτύου και Win NT προβλέπεται να γίνει στις ώρες εργαστηρίου)! Το δεύτερο από την άλλη, είναι ακόμα πιο χτυπητό! Το ΑΠΣ κάνει λόγο για προγραμματισμό σε VB! Το ακόμα πιο περίεργο είναι ότι στο μάθημα Επικοινωνίες-Δίκτυα-Τεχνολογία Η/Υ της Β' ΕΠΑΛ του ίδιου τομέα, ΕΧΟΥΜΕ β' ανάθεση, οπότε δεν μπορώ να καταλάβω για ποιο λόγο δεν την έχουμε στα αντίστοιχα μαθήματα της Γ' τάξης... ???

pablo κοίταξα τα περιεχόμενα των βιβλίων στην σελίδα του ΠΙ. Έχεις δίκιο  :-\. Όχι 2η ανάθεση, αλλά 1η έπρεπε να είναι το Τεχνολογία Δικτύων Επικοινωνιών. Το Εφαρμογές Προγραμματισμού για Ηλεκτρονικούς εάν είναι η πρώτη φορά που έρχονται τα παιδιά σε επαφή με βασικές αρχες προγραμματισμού, θα πρότεινα ή 1η ανάθεση ή συνδιδασκαλία.

Όπως είπα και παραπάνω, πρέπει να τραβηχθεί μία γραμμή κάπου. Δεν αναλαμβάνουμε όποιο μάθημα έχει στον τίτλο του το ακρόγραμμα "Η/Υ", αλλά απαιτούμε την ανάθεση μαθημάτων που περιέχουν τις βασικές αρχές της επιστήμης μας (αλγοριθμική σκέψη, προγραμματισμός, υλικό, δίκτυα κα)

Αποσυνδεδεμένος carni

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 20
    • Προφίλ
Απ: Αναθέσεις μαθημάτων ΠΕ19-ΠΕ20
« Απάντηση #36 στις: Οκτώβριος 11, 2008, 01:15:00 μμ »
Συνάδερφοι, το θέμα στις αναθέσεις δεν είναι ποιος ξέρει να διδάξει πληροφορική και ποιός δεν ξέρει να διδάξει. Είναι προφανές σε όλους πως υπάρχουν άρκετοί καθηγητές ΠΕ19-20 που δε γνωρίζουν να διδάξουν πολλά από τα μαθήματα πληροφορικής και αρκετοί συνάδερφοι άλλων ειδικοτήτων που γνωρίζουν το αντικείμενο καλύτερα ίσως από πολλούς από εμάς.
Το θέμα είναι οτι με αυτή τη λογική του "έχω πιστοποιηθεί από το Δημόσιο άρα μπορώ να διδάξω", ο οποιοσδήποτε έχει πτυχίο αγγλικών μπορεί να διδάξει αγγλικά, ο οποιοσδήποτε έχει πτυχίο γαλλικών γαλλικά κ.οκ.
Κατ' εμε μαθήματα που έχουν σχέση με Πληροφορική θα πρέπει να διδάσκονται αποκλειστικά από καθηγητές ΠΕ19-20, γιατί δεν μπορεί να εξισωθεί 'ενα πτυχίο ΑΕΙ- ΑΤΕΙ με μια πιστοποίηση οποιουδήποτε είδους είναι αυτή.
Προφανώς υπάρχουν μαθήματα ειδικοτήτων όπως CAD που πρέπει να τα διδάξουν καθηγητές αντίστοιχων ειδικοτήτων. Αλλά είναι παράλογο να μας βγάζουν ακόμα και από τη δεύτερη ανάθεση σε μαθήματα καθαρά πληροφορικής. Τα παραδείγματα που έχουν δοθεί παραπάνω από συναδέρφους είναι ενδεικτικά.
Αν δεν αντιδράσουμε σε λίγα χρόνια θα είμαστε γραμματεία στα σχολεία!

Αποσυνδεδεμένος Zafiris

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 221
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Αναθέσεις μαθημάτων ΠΕ19-ΠΕ20
« Απάντηση #37 στις: Οκτώβριος 11, 2008, 01:23:43 μμ »
Προσωπικά πάντως έχω καταλήξει ότι και εδώ όλα είναι θέμα lobbying...
Δε νομίζω ότι ένας νοήμων και μορφωμένος άνθρωπος μπορεί να μην αντιληφθεί ότι ΠΡΕΠΕΙ να έχεις πρώτο πτυχίο Πληροφορικής για να διδάξεις Πληροφορική.
Τα επιχειρήματα του στυλ "όσοι έχουν Proficiency να μπορούν τότε να έχουν β ανάθεση αγγλικά" ή "γιατί να μην μπορεί ο ΠΕ19 να κάνει κι αυτός Μαθηματικά στο γυμνάσιο β ανάθεση ή ακόμα ακόμα Γεωγραφία και ΣΕΠ που την έχουν μέχρι και οι ΠΕ11" είναι τόσο προφανή που ο άλλος πρέπει να μη θέλει να αντιληφθεί το πρόβλημα.
Νομίζω ότι ειδικά στο ΥΠΕΠΘ ο υπουργός (υφυπουργός, γ. γραμματέας) υπογράφει ότι του πασάρουν οι σύμβουλοι οι οποίοι έχουν κατηχηθεί δεόντως από τα ανάλογα "προεδρεία" των ειδικοτήτων.
Εάν ήθελε η ΟΛΜΕ το πρόβλημα δε θα υπήρχε, να είμαστε σίγουροι γι' αυτό.
Δε φταίει το υπουργείο, "εμείς" φταίμε...

Αποσυνδεδεμένος happiness

  • Moderator
  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2158
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ 19 - Μηχ. Η/Υ & Πληρ. - ΠΠ
    • Προφίλ
Απ: Αναθέσεις μαθημάτων ΠΕ19-ΠΕ20
« Απάντηση #38 στις: Νοέμβριος 28, 2008, 12:03:07 μμ »
το θέμα προχωράει καθώς φαίνεται. κατατέθηκε η προσφυγή. μήπως ξέρει κανένας περισσότερες λεπτομέριες; δλδ η προσφυγή ζητάει την συνολική αναίρεση των καινούριων αναθέσεων ή για κάποια μαθήματα μόνο συγκεκριμένα;

Αποσυνδεδεμένος panzos

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 204
  • Φύλο: Άντρας
  • We are a way for the Cosmos to know itself
    • Προφίλ
Απ: Αναθέσεις μαθημάτων ΠΕ19-ΠΕ20
« Απάντηση #39 στις: Νοέμβριος 28, 2008, 11:51:42 μμ »
μακάρι να γίνει τπτ...διότι έχει παραγίνει αυτό το πράγμα με την πληροφορική...Όποιος μαθαίνει Office γίνεται επιστήμονας πληροφορικής...

Αν είναι να πάρουμε και εμείς καμια πιστοποίηση 100 ωρών στην φυσική, στα μαθηματικά κλπ κλπ να παίρνουμε ώρες απο αυτές τις ειδικότητες...

Διότι πολλοί που έχουν αγγίξει επιφανειακά την Πληροφορική παίρνουνε ώρες σε ΙΕΚ, ΚΕΚ κλπ κλπ

Αλλά να παίρνουνε και τις ώρες στην Β/θμια ξεπερνάει πια κάθε όριο....


Η ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΔΙΔΑΣΚΕΤΑΙ ΑΠΟ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ
“When Kepler found his long-cherished belief did not agree with the most precise observation, he accepted the uncomfortable fact. He preferred the hard truth to his dearest illusions; that is the heart of science.” - Carl Sagan

Αποσυνδεδεμένος humus

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 62
  • Φύλο: Άντρας
  • ΠΕ20
    • Προφίλ
Απ: Αναθέσεις μαθημάτων ΠΕ19-ΠΕ20
« Απάντηση #40 στις: Νοέμβριος 29, 2008, 04:15:32 μμ »
Μιας και στη δευτεροβάθμια διδάσκεται η "επιστημονική" πλευρά της πληροφορικής πρέπει οπωσδήποτε να την διδάσκουν οι επιστήμονες της πληροφορικής. Nice !!!!

Αποσυνδεδεμένος panzos

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 204
  • Φύλο: Άντρας
  • We are a way for the Cosmos to know itself
    • Προφίλ
Απ: Αναθέσεις μαθημάτων ΠΕ19-ΠΕ20
« Απάντηση #41 στις: Νοέμβριος 29, 2008, 05:45:23 μμ »
Κάθε επιστήμη πρέπει να διδάσκεται απο τα πρώτα της βήματα απο επιστήμονες του αντίστοιχου κλάδου...

Βέβαια αυτό δεν μπορεί να το καταλάβει ο καθένας που επειδή έχει μάθει 10 πράγματα περί υπολογιστών νομίζει πως ξέρει πληροφορική...

Επίσης η πληροφορική είναι πυλώνας των θετικών επιστημών αντίστοιχος της χημείας, στης φυσικής και των μαθηματικών. Στην Ελλάδα σίγουρα δεν θα φτάσουμε σε αυτό το σημείο αν διδάσκουν πληροφορικοί άσχετοι ή σχετικοί με επιφανειακές γνώσεις.

Επίσης εγω σαν μηχανικός ξέρω τέλεια μαθηματικά και πολύ καλή φυσική. Γιατί να μην τα διδάσκω και αυτά αφού τα ξέρω τόσο καλά; Μήπως να έδινα και για ΑΣΕΠ Μαθηματικών και Φυσικής και αν έγγραφα καλύτερα απο τους πτυχιούχους Μαθηματικών ή Φυσικής να διοριζόμουνα Μαθηματικός ή Φυσικός; Μήπως στην Ελλάδα του 2008 όλοι να δίνουμε σε όλα και όπου κάτσει;
 Αυτό το ερώτημα απευθύνεται σε αυτούς που πράγματι έχουν αρκετά καλή γνώση πληροφορικής αποκτημένη απο μεράκι αλλά δεν έχουν τα τυπικά προσόντα.

Διότι η πληροφορική είναι ο μόνος κλάδος που γίνεται αυτό το πλιάτσικο. Πριν μερικά χρόνια διοριζότανε σαν πληροφορικοί φιλόλογοι, φυσικοί, μαθηματικοί και άλλες ειδικότητες. Αυτό έληξε και μας έχει απομείνει να έχει αναθέσεις κάθε λογής ειδικότητα στα μαθήματα πληροφορικής... Είναι θέμα χρόνου να σταματήσει και αυτό...



« Τελευταία τροποποίηση: Νοέμβριος 29, 2008, 05:47:03 μμ από panzos »
“When Kepler found his long-cherished belief did not agree with the most precise observation, he accepted the uncomfortable fact. He preferred the hard truth to his dearest illusions; that is the heart of science.” - Carl Sagan

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32292
  • Τελευταία: johntsoum
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1159768
  • Σύνολο θεμάτων: 19212
  • Σε σύνδεση σήμερα: 372
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 6
Επισκέπτες: 350
Σύνολο: 356

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.115 δευτερόλεπτα. 36 ερωτήματα.