*

Ψηφοφορία

Δάσκαλοι ή Καθηγητές;

Δάσκαλοι
12 (7.1%)
Καθηγητές ΠΕ19/ΠΕ20
151 (89.9%)
Δεν ξέρω
5 (3%)

Σύνολο ψηφοφόρων: 165

Αποστολέας Θέμα: Πληροφορική στα Δημοτικά Σχολεία  (Αναγνώστηκε 86427 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος stakons

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 60
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Πληροφορική στα Δημοτικά Σχολεία
« Απάντηση #168 στις: Νοέμβριος 06, 2007, 08:26:59 πμ »
Προφανώς αναφέρθηκα στο "υπεύθυνος πληροφορικής". Δυστυχώς όμως βλέπω ότι υπάρχει πολύ άσχημη γνώμη για τους πληροφορικούς. Όπως και ο wolverine, έτσι και πολλοί άλλοι μιλάνε συνέχεια για τους πληροφορικούς με τον πιο απαξιωτικό τρόπο. Κύριοι και κυρίες, ξέρετε πόσοι δάσκαλοι και καθηγητές δεν κάνουν καθόλου καλά τη δουλειά τους; Γιατί τόσο μένος με τους πληροφορικούς; Μήπως επειδή πλέον δεν μπορούν οι άλλες ειδικότητες να βάλουν χέρι στο βαζάκι με το μέλι της πληροφορικής; Εγώ πάντως στο σχολείο είχα και καλούς και άχρηστους δασκάλους, φιλολόγους, μαθηματικούς κλπ. Και, βεβαίως, δεν μπορεί να είναι υπεύθυνος πληροφορικής ένας γυμναστής ούτε καμία άλλη ειδικότητα.

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Πληροφορική στα Δημοτικά Σχολεία
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 12:50:21 »

Αποσυνδεδεμένος psych@ra

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1272
  • Φύλο: Άντρας
  • ΠΕ20
    • Προφίλ
Απ: Πληροφορική στα Δημοτικά Σχολεία
« Απάντηση #169 στις: Νοέμβριος 06, 2007, 11:11:39 πμ »
Γενικά δεν πρέπει να πιανόμαστε σε αυτούς που δεν κάνουν σωστά τη δουλειά τους και να δίνουμε ένα γενικό χαρακτηρισμό σε όλους. Όλοι ξέρουμε ότι υπάρχουν εκπαιδευτικοί που θα μπούνε μέσα στην τάξη και θα κάνουν χαβαλέ. Είναι θέμα χαρακτήρα. Ο πληροφορικός μπορεί να βάλει πασιέντζα, ο γυμναστής να δώσει μια μπάλα στα παιδιά να παίξουν και τελείωσε, ο δάσκαλος να βάλει τα παιδιά μόνο να ζωγραφίσουν κλπ κλπ. Ας αφήσουμε τις εξαιρέσεις και ας ασχοληθούμε με τους σοβαρούς εκπαιδευτικούς και με άλλα ζητήματα που μας αφορούν αυτόν τον καιρό.

Αποσυνδεδεμένος stakons

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 60
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Πληροφορική στα Δημοτικά Σχολεία
« Απάντηση #170 στις: Νοέμβριος 06, 2007, 01:51:10 μμ »
Συμφωνώ απολύτως. Μόνο που και η πλειονότητα των πληροφορικών είναι σοβαροί εκπαιδευτικοί και ας μην μας το αναγνωρίζουν κάποιοι. Η πασιέντζα και ο ναρκαλιευτής είναι οι εξαιρέσεις.

Αποσυνδεδεμένος miss_pc

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 93
  • Λατρεύω την εκπαίδευση - ΠΕ19
    • Προφίλ
Απ: Πληροφορική στα Δημοτικά Σχολεία
« Απάντηση #171 στις: Νοέμβριος 13, 2007, 02:54:58 πμ »
Είναι αξιέπαινη η προσπάθεια ορισμένων εκπαιδευτικών που θέλουν να αναδείξουν το σχολείο τους και να προσφέρουν γνώση και ευκαιρίες στους μαθητές τους. Από εκεί και πέρα βέβαια δεν πρέπει να παρερμηνεύονται κάποια πράγματα! Ο συγκεκριμένος καθηγητής από ότι λέει στην αρχική σελίδα του site χαρακτηρίζεται Καθηγητής Φυσικής Αγωγής, και Πληροφορικής. Γίνεται αυτό ρε παιδιά? Ίσως ο άνθρωπος να έχει γνώσεις πληροφορικής και να βοηθά να στηθεί πιθανόν η ιστοσελίδα του σχολείου αλλά αυτό δεν του δίνει και την ιδιότητα του καθηγητή πληροφορικής. Εκτός και αν τον έχουν διορίσει με διπλή ιδιότητα!!  ;)
Όσο για το τι μαθαίνουμε εμείς οι ωρομίσθιοι της Πληροφορικής στα παιδιά αυτό είναι ένα θέμα το οποίο εξαρτάται από το ήθος του καθενός. Όπως και το τι θα διδάξει ο ωρομίσθιος των αγγλικών, της μουσικής και πάει λέγοντας. Γιατί το πρόβλημα το εντοπίζουν κάποιοι στη δική μας ειδικότητα? Στο κάτω κάτω οι συνθήκες στα εγαστήρια της πληροφορικής, στα περισσότερα σχολεία είναι επιεικώς απαράδεκτη (αναφέρομαι στα Δημοτικά βέβαια γιατί εκεί έχω εμπειρία. Η/Υ δεκαετίας '90 ή και αντιστοιχία 1 Η/Υ σε 4 σε 5 ακόμη και σε 10 παιδιά. Πόσο εύκολα λοιπον ένας εκπαιδευτικός πληροφορικής μπορεί να κάνει σωστά τη δουλειά του? Και πάλι πιστεύω πως όποιος θέλει μπορεί αλλά με τέτοιες συνθήκες πραγματικά χρειάζεται υπερπροσπάθεια!! Έτσι λοιπόν μερικοί ας αναλογιστούν τις συνθήκες πριν κατηγορίσουν!

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Πληροφορική στα Δημοτικά Σχολεία
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 12:50:21 »

Αποσυνδεδεμένος cookie2

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 273
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Πληροφορική στα Δημοτικά Σχολεία
« Απάντηση #172 στις: Νοέμβριος 14, 2007, 10:27:41 πμ »
κανενα νεοτερο για το ποτε θα μπει η Πληροφορικη στο κανονικο προγραμμα υπαρχει?

Αποσυνδεδεμένος amstrad

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 384
  • Φύλο: Άντρας
  • ΠΕ20
    • Προφίλ
Απ: Πληροφορική στα Δημοτικά Σχολεία
« Απάντηση #173 στις: Ιανουάριος 29, 2008, 11:02:33 πμ »
Κοιτάξτε αυτό... Εμείς δεν κάνουμε τίποτα , οι συνάδελφοί μας των Γερμανικών , σιγά σιγά το καταφέρνουν!
Έρχονται νέες οργανικές θέσεις στα δημοτικά για την Β ξένη Γλώσσα
http://www.alfavita.gr/anakoinoseis/anak20080129i.php
The poet and the pendulum...

Αποσυνδεδεμένος jetry

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 526
  • 01110101
    • Προφίλ
Απ: Πληροφορική στα Δημοτικά Σχολεία
« Απάντηση #174 στις: Ιανουάριος 29, 2008, 01:22:01 μμ »
καθόμαστε και περιμένουμε να μας έρθει η λύση ουρανοκατέβατη... έχω την εντύπωσ οτι είμαστε η μόνη ειδικότητα που δεν δραστηριοποιείται όσο πρέπει... κρίμα..

Αποσυνδεδεμένος psych@ra

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1272
  • Φύλο: Άντρας
  • ΠΕ20
    • Προφίλ
Απ: Πληροφορική στα Δημοτικά Σχολεία
« Απάντηση #175 στις: Ιανουάριος 29, 2008, 05:15:20 μμ »
καθόμαστε και περιμένουμε να μας έρθει η λύση ουρανοκατέβατη... έχω την εντύπωσ οτι είμαστε η μόνη ειδικότητα που δεν δραστηριοποιείται όσο πρέπει... κρίμα..
Αφού μαλώναμε μέχρι τώρα μεταξύ μας. Δε συγκεντρωνόμαστε λιγάκι..

Αποσυνδεδεμένος amstrad

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 384
  • Φύλο: Άντρας
  • ΠΕ20
    • Προφίλ
Απ: Πληροφορική στα Δημοτικά Σχολεία
« Απάντηση #176 στις: Φεβρουάριος 05, 2008, 01:40:48 πμ »
ΚΟΙΝΗ ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ ΑΛΟΓΟΣΚΟΥΦΗ-ΣΤΥΛΙΑΝΙΔΗ ΓΙΑ ΤΟ ΕΞΥΠΝΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΚΑΙ ΤΙΣ ΝΕΕΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΕΣ ΣΤΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ!!!
ΠΑΡΑΘΕΤΩ ΑΠΟΣΠΑΣΜΑΤΑ

Aλογοσκούφης : ... Επειδή πρόκειται για μια κρίσιμη δράση για την Παιδεία, θέσαμε κάποιες γενικές προδιαγραφές και καλούμε όλους τους ενδιαφερομένους φορείς - γονείς, δασκάλους και μαθητές και καθηγητές - να συμβάλλουν με προτάσεις. Με βάση τα αποτελέσματα της διαβούλευσης, θα οριστικοποιηθεί το σύνολο των παραμέτρων της δράσης, ώστε να ξεκινήσει η δοκιμαστική εφαρμογή του «φορητού Η/Υ για κάθε μαθητή» στις σχολικές τάξεις. Προτείνουμε, η δράση αυτή, στη δοκιμαστική φάση, να υλοποιηθεί σε ένα περιορισμένο αριθμό σχολείων και ο μαθητικός υπολογιστής να απευθυνθεί σε μαθητές των τάξεων από την Ε’ Δημοτικού έως και τη Β’ Γυμνασίου. Είναι κρίσιμες τάξεις για την εκπαιδευτική διαδικασία αυτές. Οι τάξεις, οι οποίες τελικά θα χρησιμοποιήσουν τον φορητό μαθητικό υπολογιστή θα οριστικοποιηθούν μετά το πέρας της δημόσιας διαβούλευσης του σχεδίου.
Πρόκειται να υπάρξει διαδικασία πρόσκλησης εκδήλωσης ενδιαφέροντος προς τα σχολεία, ώστε οι σχολικές μονάδες που επιθυμούν να συμμετάσχουν να δηλώσουν το ενδιαφέρον τους στις οικείες Διευθύνσεις Εκπαίδευσης. Μετά τη συλλογή και επεξεργασία όλων των αιτήσεων, θα διαμορφωθεί ο τελικός αριθμός των σχολείων, των μαθητών και των εκπαιδευτικών που θα συμμετάσχουν στο πρόγραμμα.
Τα βασικά χαρακτηριστικά των φορητών μαθητικών υπολογιστών θα είναι το μικρό βάρος, η ανθεκτική κατασκευή, η δυνατότητα ασύρματης ευρυζωνικής σύνδεσης και η ενσωμάτωση λειτουργικού συστήματος και πληκτρολογίου που υποστηρίζουν την ελληνική γλώσσα. Το κόστος απόκτησης των υπολογιστών δεν θα βαρύνει τους μαθητές και τους γονείς. Η επιλογή και η προμήθεια των μαθητικών φορητών υπολογιστών θα γίνει μετά από ανοικτό διεθνή διαγωνισμό. Τα γνωστικά αντικείμενα που καταρχήν προτείνονται να υποστηριχθούν με εκπαιδευτικό λογισμικό στο πλαίσιο της δράσης, είναι τα Μαθηματικά, η Γεωγραφία, η Φυσική, η Πληροφορική και η Ιστορία. Αλλά βεβαίως κάνουμε διαβούλευση. Μπορεί φαντάζομαι Ευριπίδη να πάμε και σε άλλα.
Η υλοποίηση της δράσης αφορά σε τάξεις σχολικού έτους 2008-2009. Στόχος είναι η διανομή των μαθητικών υπολογιστών να ξεκινήσει το 2009, αφού προηγηθούν επιμορφωτικά σεμινάρια για τους συμμετέχοντες εκπαιδευτικούς και εκδηλώσεις ενημέρωσης των γονέων.

Στυλιανίδης : Ήδη μέσα από το πρόγραμμα του ΕΠΕΑΕΚ έχει ξεκινήσει το 1ο πρόγραμμα «Εκπαίδευση εκπαιδευτών» που αφορά 400 εκπαιδευτικούς οι οποίοι αυτή τη στιγμή αρχίζουν να εκπαιδεύονται με στόχο να εκπαιδεύσουν στη συνέχεια 8.000 συναδέλφους τους που θα μπουν στις τάξεις, για να προσφέρουν τις υπηρεσίες τους στα παιδιά.
Αντιστοίχως η Γραμματεία Δια Βίου Μάθησης του Υπουργείου Εθνικής Παιδείας και Θρησκευμάτων με τις συμβουλευτικές Γονέων που έχει αναπτύξει σε όλους τους νομούς της χώρας, θα συμβάλλει στο να μπει και ο γονιός σε αυτού του είδους την εκπαίδευση, ώστε συνεργαζόμενος με το δάσκαλο και τον καθηγητή, να προσφέρει τις καλύτερες δυνατές υπηρεσίες στο παιδί του και γενικότερα όσον αφορά το εκπαιδευτικό περιεχόμενο και ειδικότερα όσον αφορά τη σωστή χρήση και αξιοποίηση των νέων τεχνολογιών.
Ο τρίτος παράγων του «Έξυπνου Σχολείου» είναι τα σύγχρονα εποπτικά μέσα. Σύγχρονο εποπτικό μέσο σημαίνει σύγχρονο βιβλίο, μοντέρνα αναλυτικά προγράμματα και βεβαίως την πρόσβαση και τη σωστή χρήση των νέων τεχνολογιών του ηλεκτρονικού υπολογιστή, του διαδικτύου.
Στην κατεύθυνση αυτή ουσιαστικά αποσκοπεί αυτή η κοινή μας πρωτοβουλία με τα τρία προγράμματα που περιέγραψε ο Υπουργός, το «ΔΕΣ ΤΗΝ ΨΗΦΙΑΚΑ», το «Μαθητικό υπολογιστή» και το «Ξεμπλόγκαρε» και βεβαίως αγγίζει η πρωτοβουλία αυτή όπως είδατε και την τριτοβάθμια εκπαίδευση και κύριο στοιχείο της είναι να στηρίζεται η αριστεία και να αναδεικνύεται ως κίνητρο.
Δεν θέλω να επαναλάβω τα στοιχεία που ειπώθηκαν, θα σας πω όμως ορισμένες από τις αλλαγές που θα επιφέρει αυτή η σημαντική για την πατρίδα μας παρέμβαση. Ήδη στο Παιδαγωγικό Ινστιτούτο 163 από τα νέα βιβλία που έχουν συγγραφεί, είναι ανηρτημένα στην ιστοσελίδα. Το ίδιο και 100 ιστορικές εκδόσεις καθώς και 200 βιντεοταινίες εκπαιδευτικής τηλεόρασης.
Αυτό σημαίνει ότι με το ηλεκτρονικό βιβλίο κάθε εκπαιδευτικός και κάθε μαθητής που θα έχει το φορητό υπολογιστή, θα μπορεί κάλλιστα είτε από το δικό του υπολογιστή είτε από το ηλεκτρονικό εργαστήρι του σχολείου του, να μπορεί να έχει πρόσβαση στο βιβλίο πριν ακόμη του διανεμηθεί. Νικούμε το χρόνο ουσιαστικά και τη γραφειοκρατία, μειώνουμε τα έξοδα και δίνουμε τη δυνατότητα να μην δημιουργούνται καθόλου μα καθόλου κενά στην εκπαιδευτική διαδικασία, από προβλήματα που επί πολλές δεκαετίες έχουν ταλανίσει το εκπαιδευτικό σύστημα.
Επίσης υπάρχει ειδική εκπαίδευση εκπαιδευτικών η οποία αφορά τα παρεπόμενα της νέας τεχνολογίας, δηλαδή εκπαιδεύει τους εκπαιδευτικούς στην ψυχολογία, στη διδακτική και στην παιδαγωγική, ώστε να βοηθούν σε συνεργασία με τους γονείς τα παιδιά, να αξιοποιούν τις ευκαιρίες και να παρακάμπτουν τους κινδύνους που γεννά η χρήση του διαδικτύου.
Να μην δημιουργείται εξάρτηση του παιδιού από το διαδίκτυο σε βάρος της φυσικής του εξέλιξης και βεβαίως να έχει πρόσβαση στις καλές πληροφορίες και να έχει την ώριμη εκείνη κρίση που απαιτείται, ώστε την οποιαδήποτε μαύρη ή παραπλανητική πληροφορία, να τη βάζει στην άκρη και να μπορεί έτσι με ορθή κρίση να επιλέγει αυτά τα στοιχεία από το διαδίκτυο που του επιτρέπουν να αναπτύξει ένα σύγχρονο χαρακτήρα.
Τέλος η διαδικασία της τηλε-εκπαίδευσης διευκολύνεται με όλη αυτή την εξέλιξη και η τηλε-εκπαίδευση δημιουργεί ισότητα ευκαιριών κυρίως για απομονωμένες περιοχές, (ορεινά χωριά, νησιωτική Ελλάδα) και δίνει τη δυνατότητα σε ένα σχολείο που δεν θα είχε ίσως τον ειδικό καθηγητή, να παρακολουθεί την ίδια ώρα της ημέρας μαθήματα ή διαλέξεις από σοβαρούς εκπαιδευτικούς που μπορεί στο μεγάλο αστικό κέντρο να παρέχουν τις εκπαιδευτικές τους υπηρεσίες.
Αντιλαμβάνεστε ότι αυτό είναι μια επανάσταση στο χώρο της εκπαίδευσης, γιατί δημιουργεί ισότητα πρόσβασης. Κάτι, το οποίο κατοχυρώνεται και στο ελληνικό Σύνταγμα θεωρητικά και σήμερα με αυτή την παρέμβασή μας το καθιερώνουμε και το κατοχυρώνουμε και στην πράξη.
Είναι κοινωνικό μέτρο, διότι θα δώσει τη δυνατότητα σε παιδιά που δεν έχουν την οικονομική δυνατότητα, σε οικογένειες που δεν έχουν την ευχέρεια να στείλουν τα παιδιά τους σε μεγάλα σχολεία των αστικών κέντρων, δημόσια ή ιδιωτικά, να απολαμβάνουν τις ίδιες ακριβώς υπηρεσίες, κάνοντας χρήση του διαδικτύου και του ηλεκτρονικού υπολογιστή.
« Τελευταία τροποποίηση: Φεβρουάριος 05, 2008, 01:43:00 πμ από amstrad »
The poet and the pendulum...

Αποσυνδεδεμένος stakons

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 60
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Πληροφορική στα Δημοτικά Σχολεία
« Απάντηση #177 στις: Φεβρουάριος 05, 2008, 08:22:14 πμ »
Ωραία! Τι καταλάβατε από όλο αυτό; Εγώ, πάντως, δεν κατάλαβα ούτε αν ήταν θετικό ούτε αρνητικό. Κάποιος γνωστός, ο οποίος βέβαια δεν ξέρω κατά πόσον έχει καλή πληροφόρηση, μου είχε πει ότι το Υπουργείο προσανατολίζεται να διορίσει ένα πληροφορικό σε κάθε δημοτικό, περισσότερο για την υποστήριξη των υπολοίπων και βέβαια για το μάθημα της πληροφορικής. Γνωρίζει κάτι κάποιος επ' αυτού;   

Αποσυνδεδεμένος psych@ra

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1272
  • Φύλο: Άντρας
  • ΠΕ20
    • Προφίλ
Απ: Πληροφορική στα Δημοτικά Σχολεία
« Απάντηση #178 στις: Φεβρουάριος 05, 2008, 03:42:57 μμ »
Στυλιανίδης : Ήδη μέσα από το πρόγραμμα του ΕΠΕΑΕΚ έχει ξεκινήσει το 1ο πρόγραμμα «Εκπαίδευση εκπαιδευτών» που αφορά 400 εκπαιδευτικούς οι οποίοι αυτή τη στιγμή αρχίζουν να εκπαιδεύονται με στόχο να εκπαιδεύσουν στη συνέχεια 8.000 συναδέλφους τους που θα μπουν στις τάξεις, για να προσφέρουν τις υπηρεσίες τους στα παιδιά.
Πιστεύω ότι αυτό λέει πολλά...  >:(

Προσέξτε λίγο ποιές ειδικότητες θα είναι αυτές που αναφέρει:
http://www.pde.gr/forum/index.php?topic=2752.0

Αποσυνδεδεμένος abcdef

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 23
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Π Ε 20...
    • Προφίλ
Απ: Πληροφορική στα Δημοτικά Σχολεία
« Απάντηση #179 στις: Φεβρουάριος 05, 2008, 08:57:21 μμ »
 Η υλοποίηση της δράσης αφορά σε τάξεις σχολικού έτους 2008-2009. Στόχος είναι η διανομή των μαθητικών υπολογιστών να ξεκινήσει το 2009, αφού προηγηθούν επιμορφωτικά σεμινάρια για τους συμμετέχοντες εκπαιδευτικούς και εκδηλώσεις ενημέρωσης των γονέων.

 Ήδη μέσα από το πρόγραμμα του ΕΠΕΑΕΚ έχει ξεκινήσει το 1ο πρόγραμμα «Εκπαίδευση εκπαιδευτών» που αφορά 400 εκπαιδευτικούς οι οποίοι αυτή τη στιγμή αρχίζουν να εκπαιδεύονται με στόχο να εκπαιδεύσουν στη συνέχεια 8.000 συναδέλφους τους που θα μπουν στις τάξεις, για να προσφέρουν τις υπηρεσίες τους στα παιδιά.

[/quote]
Τα συμπεράσματα δικά σας...Το μόνο σίγουρο, είναι πως δεν εννοεί τους ΠΕ 19-20...

Αποσυνδεδεμένος walkleon

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 708
  • Φύλο: Άντρας
  • ΠΕ20
    • Προφίλ
Απ: Πληροφορική στα Δημοτικά Σχολεία
« Απάντηση #180 στις: Φεβρουάριος 05, 2008, 10:18:50 μμ »
Δείτε αυτό και θα καταλάβετε ποιούς εννοεί.....
http://www.alfavita.gr/anakoinoseis/anak20080205p.php

Αποσυνδεδεμένος psych@ra

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1272
  • Φύλο: Άντρας
  • ΠΕ20
    • Προφίλ
Απ: Πληροφορική στα Δημοτικά Σχολεία
« Απάντηση #181 στις: Φεβρουάριος 06, 2008, 12:06:31 πμ »
Δείτε αυτό και θα καταλάβετε ποιούς εννοεί.....
http://www.alfavita.gr/anakoinoseis/anak20080205p.php
Με άλλα λόγια θα κάνουν σεμινάρια σε 15.000 ΠΕ02, 03, 04, 60 και 70 και 3.200 ΠΕ19-ΠΕ20;

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32277
  • Τελευταία: ΤΣΕΦΙ
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1158517
  • Σύνολο θεμάτων: 19198
  • Σε σύνδεση σήμερα: 557
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 12
Επισκέπτες: 319
Σύνολο: 331

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.096 δευτερόλεπτα. 37 ερωτήματα.