1
Γυμνάσιο / Απ: Διδακτέα-Εξεταστέα ύλη μαθημάτων Γυμνασίου
« στις: Μάιος 18, 2024, 06:29:17 μμ »
Σε αυτό δεν διαφωνώ και θεωρώ ότι είναι και θέμα παρουσίασης. Αν μια λεζάντα έχει κάτι ππυ είναι πολύ αναγκαίο για την κατανόηση θεωρώ αυτονοητο ότι θα πεις στα παιδιά να το διαβάσουν, αλλά μπορείς να εξηγήσεις ότι αυτο δεν επιτρέπεται κανονικά και το κανεις γιατί θεωρείς ότι δεν θα έχουν μια ολοκληρωμένη εικόνα του υπό εξέταση θέματος κλπ κλπ και αν θες να είσαι ακόμα πιο έντιμος, εξηγείς ότι δεν μπορείς να το εξετάσεις, αλλά θες να το μελετήσουν. Τα παιδιά μπορεί να είναι κακομαθημένα συνήθως, και να μετακυλίουν ευθύνες, αλλά χαζά δεν είναι, αν κανεις μια ξεκάθαρη εξήγηση, μπορούν να το αντιληφθούν. Αυτά όλα φυσικά αν υπάρχει καλή πρόθεση, κάτι που δεν μπορώ να κρίνω για άλλους συναδέλφους, ειδικά αν είναι άλλου κλάδου που δεν μπορώ να έχω γνώμη για το μάθημα.
και μιας και λέμε αυτά. Ιστορία. Στις οδηγίες όλων των τάξεων, αρκετές ενότητες διδάσκονται με «συνοπτική παρουσίαση». Αυτά μπορούν να εξεταστούν? (ένα κομμάτι τους πχ που περιέχει πολύ βασικές πληροφορίες για την ιστορική συνέχεια, ή κάτι που είναι αρκετά απλό ώστε να το γράψουν οι αδύναμοι μαθητες και να πάρουν κάποιον βαθμό παραπάνω).
και μιας και λέμε αυτά. Ιστορία. Στις οδηγίες όλων των τάξεων, αρκετές ενότητες διδάσκονται με «συνοπτική παρουσίαση». Αυτά μπορούν να εξεταστούν? (ένα κομμάτι τους πχ που περιέχει πολύ βασικές πληροφορίες για την ιστορική συνέχεια, ή κάτι που είναι αρκετά απλό ώστε να το γράψουν οι αδύναμοι μαθητες και να πάρουν κάποιον βαθμό παραπάνω).