Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Μηνύματα - Έσπερος

Σελίδες: 123 ... 300
1
Έσπερος , δεν είναι απαραίτητα αργόσχολοι . Υπάρχουν και άλλες πιθανότητες . Εγώ , αλλά και πολλοί γονείς συμμαθητών της κόρης μου όταν ήταν δημοτικό είχαμε παπουδογιαγιάδες , θείες , θείους κ.τ.λ.που τους είχαμε επιστρατεύσει σε τέτοιες περιπτώσεις. Επαρχία είμαστε . Το σόι ζει τριγύρω , στην ίδια πολυκατοικία πάνω-κάτω…Δεν λείπαμε από την δουλειά. Άδεια για ασθένεια τέκνου δεν έχω πάρει ποτέ . Ερχόταν η γιαγιά και την πρόσεχε τις ώρες που έλειπα. Επίσης, όταν το παιδί είναι πέμπτη - έκτη δημοτικού μπορεί να μείνει και κάποιες ώρες μόνο του ή να πάει σε κάποια φίλη -ο , τουλάχιστον εδώ στην επαρχία που τα έχουμε πιο ελεύθερα.

Δεν είναι αυτονόητο ότι όλοι έχουν τετοια βοήθεια, ούτε κανόνας. Εγω ξέρω ότι όλοι μας βρίζουν όταν σχολάνε τα παιδιά νωρίτερα, όχι οτι έχουν την άνεση να μην στέλνουν τα παιδιά σχολείο.

Και τέλος πάντων, εγω που δεν έχω παπουδογιαγιαδες κλπ όταν το παιδί μου ήταν νηπιαγωγειο, μοιραζόμουν τις άδειες με τον συζυγο και επειδή πάντα κολλούσα, δεν είχα την πολυτέλεια να ζητάω και για εμένα αναρρωτικές, πήγαινα σχολείο αρρωστη, με πυρετό, με αφωνία, με παυσίπονα και μάσκα, για να μην χάσω άλλο μάθημα, και δεν ζητουσα ποτέ άδεια ούτε για εξετάσεις που δεν μπορώ να κάμω στο νησί. Οπότε μου φαίνεται αδιανόητο αυτο που βλέπω να λείπουν άνευ λόγου με κανονικές ή ψεύτικες αναρρωτικές ή αιμοδοτικές. Δεν είναι υποπεριπτωσεις όπως λέει ο leon, στο σχολείο μου πέρσι είχαμε 3 τέτοιους και φέτος έχουμε 8 τουλάχιστον. Έχουμε φτάσει στο σημείο να επικαλούνται σοβαρό λόγο απουσίας και να μην το πιστεύουμε. Αφού βλέποντας τον τίτλο σκέφτηκα ότι κάποιος επι τέλους θα το σχολίαζε.

2
Στα σχολεια που ειμαι ειναι πολυ συνηθισμένο. Πηγαινω να κανω μαθημα και εχω μονο 2-3 παιδια γιατί εχουν ενημερωθει απο τον δάσκαλο οτι θα λειψει και οι γονείς δεν τα στέλνουν για τις υπολοιπες ειδικοτητες, τα κρατανε σπιτι. Δεν ειναι αποφαση σχολείου, ειναι καθαρα θεμα γονιων που θεωρουν οτι για τους υπολοιπους καθηγητες δεν αξιζει να ξυπνησουν πρωι και να τρεχουν τα παιδια τους στο σχολείο!

Καλά τι γονείς είναι αυτοί που έχουν τέτοια ανεση; Τόσο αργόσχολοι; Ενταξει δεν είναι το σχολείο χώρος φύλαξης αλλά πόση άνεση πια να λειπει κάποιος από τη δουλειά για να κρατάει τα παιδιά στο σπίτι;

3
Αλήθεια; Δεν έχω ακούσει ποτέ σε νηπιαγωγειο ή δημοτικό να κρατάνε παιδιά στο σπίτι. Εγω ξέρω ότι στη χειρότερη κόβουν το ολοήμερο.

4
Συμφωνώ απολύτως με αυτό. Αλλά θα πρέπει να αφεθεί να "αυτορυθμίζεται" η λήψη ή μη των αδειών αυτών, ώστε να μην καίγονται και τα χλωρά μαζί με τα ξερά και να μην εναπόκειται στο διευθυντικό δικαίωμα το αν θα την πάρεις όταν τη χρειάζεσαι. Όποιος/-α τις καταχράται, θα γνωρίζει ότι θα το βρει μπροστά του και θα τρέχει και δεν θα φτάνει για να βγάλει ασθμαίνοντας την ύλη. Απλά πράγματα.

Μα ήδη αυτορρυθμίζεται. Όποιος είναι ευσυνείδητος, κρίνει αν τον παίρνει να ζητήσει και αν όχι. Όποιος δεν είναι, ζητάει, και κάνει θέμα αν του το αρνηθούν. Απόδειξη, ότι το συζητάμε τώρα. Δεν μπορεί να μην είναι στην ευχέρεια του προϊσταμένου αν θα δεχτεί μια άδεια που μπορεί ο καθένας να ζητάει όποτε του κατέβει χωρίς λόγο. Είναι ήδη εξοργιστικό το ότι οι διευθυντές γνωρίζουν ότι κάποιοι φέρνουν ψεύτικα χαρτιά αναρρωτικών, και δεν μπορούν να κάνουν κάτι. Να μην σχολιάσω τις αιμοδοτικές. Τα τελευταία χρονια, τη μία ακόυμε για αγανακτισμένους εκπαιδευτικούς από διευθυντές που τους βάζουν να προσέχουν-απασχολούν μαθητές σε κενό, την άλλη αγανακτισμένους επειδή συνεχώς αλλάζει το πρόγραμμα και δεν ξέρουν πότε έχουν μάθημα και πότε κενό για να προγραμματισουν την προετοιμασία, τις διορθώσεις κλπ. Και δεν είναι τυχαίο ότι αυτό έγινε από όταν έγιναν μόνιμοι διορισμοί. Οταν είχαμε μόνο αναπληρωτές στα σχολεία, οι άνθρωποι δεν έπαιρναν έτσι άδειες. Μην πω τώρα ότι ούτε στην πρωτοβάθμια παίρνουν έτσι άδειες, όπως στην δευτεροβάθμια που θεωρούν ότι μπορούν να εξαφανίζονται ολόκληρα πενθήμερα ή να λείπουν λίγες μέρες κάθε μήνα. Οι συνάδελφοι της πρωτοβάθμιας δηλαδή, δεν έχουν έκτακτες ανάγκες και καταφέρονυν να μην απουσιάζουν;

5
Δεν νομίζω ότι είπα να μην
ζητάει κανείς άδεια όταν το έχει ανάγκη. Τα σχολεία έχουν προσωπικό που δεν εργάζεται στον τόπο μόνιμης κατοικίας του, επομένως είναι αυτονόητο ότι κάποιοι συνάδελφοι θα έχουν την ανάγκη να ταξιδέψουν για να πάνε στα παιδιά τους πχ, αν δεν μπορούν να το κάνουν αυτό τα Σαββατοκύριακα, ή για να λύσουν κάποια οικογενειακή υπόθεση. Είναι αυτονόητο ότι θα έχουν και επιμορφωτικές υποχρεώσεις, και μακάρι να είχαν όλοι και περισσότερες. Θα αρρωστήσουν κιόλας και θα αρρωστήσουν και τα παιδιά τους. Και δυστυχώς επειδή είμαστε μεγάλοι, μπορεί να έχουν θέματα υγείας και οι συγγενείς μας. Αυτά είναι τα φυσιολογικά.

Δεν είναι φυσιολογικό όμως να ζητάς άδειες επειδή θες να κανεις τα γενέθλια σου με τις κολλητές σου στον τόπο καταγωγής σου ή επειδή ο άντρας σου πάει επαγγελματικό ταξίδι στο εξωτερικό και το βρήκες ευκαιρία να πας μαζί του, ή επειδή εχεις παράλληλες δραστηριότητες καριέρας κα δημοσίων σχέσεων που θεωρείς πιο σημαντικές από τη δουλειά. Να μην
σχολιάσω όταν είναι δυο γονείς εργαζόμενοι που για θέματα παιδιών
την άδεια την
παίρνει μόνο ο εκπαιδευτικός, γιατί θεωρείται ότι αυτός μπορεί να λειπει ενώ οποιοσδήποτε άλλος, όχι.

Η δουλειά μας έχει την ιδιαιτερότητα ότι η άδεια μας είναι υποχρεωτικά σε συγκεκριμένες ημέρες και δεν μπορούμε να λειπουμε μέσα στη χρόνια για πράγματα που άλλοι θα κρατούσαν κάτι από την κανονική τους. Είναι εκνευριστικό αυτό κάποιες φορές, και το ξέρω κι εγω που μένω σε νησί ακόμα περισσότερο. Υπάρχουν όμως καταχρήσεις συναδέλφων που εγω προσωπικά έχω δει μόνο τα δυο τελευταία χρόνια σε τέτοιο βαθμό και τα ακούω από παντού, Κάθε μέρα σε ένα σχολείο να λειπει και κάποιος και συχνά 2-3 και παραπάνω μαζί. Όταν κάποιοι παίρνουν άδειες ασυλλόγιστα, μετα δύο πραγνατα συμβαίνουν. Όποιος την έχει πραγματικά ανάγκη και είναι ευσυνείδητος, προσπαθει να μην την πάρει, ή να λείψει όσο το δυνατόν λιγότερο, για να μην αναστατώσει το σχολείο, ή ο διευθυντής δεν πιστεύει κανέναν και ζητάει αποδεικτικά. Ας αναρωτηθούμε λοιπόν, ποιος φταίει για όλα αυτά.

6
Για μένα δεν υπάρχουν πιο καραγκιοζίστικες άδειες απ' αυτές. Και το εννοώ.

Ενώ το να κολλάς αιμοδοτικές για να κάνεις τριήμερα ή οι κανονικές για να κάνεις διακοπές, δεν είναι καραγκιοζίστικες;

7
Η κανονική άδεια είναι για ειδικές περιπτώσεις, πολύ σοβαρούς λόγους και δεν είναι κάτι ππυ πρέπει να εξαντληθεί. Δεν είμαστε αυτή η κατηγορία εργαζομενων και η δουλειά μας δεν αναπληρώνεται. Χρειαζόμαστε σίγουρα περισσότερες αναρρωτικές, που είναι κάτι αδιαμφισβήτητο, περισσότερες ασθένειας τέκνου, που θα έπρεπε να ισχύει για όλους, και περισσότερες εκπαιδευτικές- επιμορφωτικές- συνεδριακές. Υπάρχουν όμως φοβερές καταχρήσεις, περιπτώσεις που κάθε μέρα λείπουν 2-3 ταυτόχρονα, μεγάλη εκμετάλλευση. Δυστυχώς βέβαια την πληρώνουν αυτοί που έχουν πραγματικά σοβαρό λόγο.

8
Νεοδιόριστοι / Απ: Αξιολόγηση Α2 νεοδιόριστου
« στις: Μάιος 22, 2024, 06:54:53 πμ »
@anti_08 αν ο διευθυντής αξιολογεί 3 εκπαιδευτικούς που θεωρεί ισοδυναμους, τους κατευθύνει να γράψουν έτσι την αυτοαξιολόγηση ώστε να πάρουν τον ίδιο βαθμό, αν το θέλει ο ίδιος. Το άριστα είναι εξωπραγματικό κατά τη γνώμη μου, οπότε ή μπαίνει συγκριτικά σε κάποιον που πραγματικά ξεχωρίζει για το έργο του, ή δεν μπαίνει καθολου (που θεωρώ σωστότερο) ή μπαίνει σε όλους τους καλους αν ο διευθυντής θέλει να το βάλει.

9
Νεοδιόριστοι / Απ: Αξιολόγηση Α2 νεοδιόριστου
« στις: Μάιος 20, 2024, 07:35:17 μμ »
Ενταξει, την είδαμε όσοι την είδαμε, εχεις δίκιο, δεν θα σου πει κάποιος άλλη γνώμη. Είναι κάτι πολύ προσωπικό για να αναρτηθεί δημόσια και το έχει συντάξει άλλο άτομο, μην μπλέκεις. Πέραν του ότι εκτίθεσαι δηλαδή εσυ, αν τυχόν το διαβάζει κ διευθυντής σου, δεν είναι η δική σου έκθεση που αν θες τη δημοσιοποιείσ όπου θες (σχετικό κι αυτό βέβαια, γιατί το σχολείο είναι ένας οργανισμός και ο,τι γράφεις για εσένα αφορά και άλλους). Είναι κείμενο τρίτου, που γράφτηκε για συγκεκριμένο σκοπό και όχι για δημοσιοποίηση ή για σχολιασμό από άσχετους.

10
Νεοδιόριστοι / Απ: Αξιολόγηση Α2 νεοδιόριστου
« στις: Μάιος 20, 2024, 03:38:56 μμ »
Ευχαριστώ. Πιστεύω ότι μάλλον παίζει θέμα συμπάθειας.
Και κάτι τελευταίο. Υπάρχει περίπτωση κάνοντας ένσταση να αλλάξει η βαθμολόγηση προς το χειρότερο;

Η ενστάσεις εξετάζονται από άλλη επιτροπή αλλά δεν τα θυμάμαι τώρα.
Θα έλεγα πάντως να σβήσεις από τη δημοσίευση σου την αξιολόγηση. Δεν ξέρεις ποιος διαβάζει τι εδώ μέσα.

11
Νεοδιόριστοι / Απ: Αξιολόγηση Α2 νεοδιόριστου
« στις: Μάιος 20, 2024, 02:28:51 μμ »
Αυτό που λειπει ως αναφορά είναι το κομμάτι της διαχείρισης της διαφορετικότητας καθ της συμπερίληψης. Κατά τ´ άλλα, με λίγο διαφορετική διατύπωση θα μπορούσε με τις ίδιες πληροφορίες κι εσένα να σταθεί ως εξαιρετικό, αν το ήθελε. Το θέμα είναι πώς τεκμηριώνεται ότι εσυ όλα αυτά που απαιτούνται για το καλό κλίμα τα εχεις σε έναν βουνό λιγότερο από τους άλλους, όπως λέει αυτός, ή ισάξια με τους άλλους, όπως θες να αποδείξεις εσυ. Δεν ξέρω ποσο εύκολα μπορεί να στηρίξει κάποιος ένσταση γιατί δεν πήρε εξαιρετικά. Το επιχείρημα ότι πήραν άλλοι, δεν μπορεί να χρησιμοποιηθεί. Για να τα λέμε μεταξύ μας, αν κάποιοι πάρουν εξαιρετικά και κάποιοι πολύ καλά, είτε υπάρχει κάποια πολύ χτυπητή διαφορα, είτε υπάρχει προσωπική συμπάθεια. Αυτά όμως είναι για να τα λέμε μεταξύ μας. Δυνητικά, αν αυτός δεν τα τεκμηριώσει σωστά, θα μπορούσε να έχει πρόβλημα αν τον ελεγξουν από πάνω (που δεν νομίζω όμως ότι έχουν διάθεση και χρόνο να το κάνουν). Ίσως όμως μια ένσταση τραβούσε την προσοχή πάνω του και τα κοιτούσαν όλα.

12
Σε αυτό δεν διαφωνώ και θεωρώ ότι είναι και θέμα παρουσίασης. Αν μια λεζάντα έχει κάτι ππυ είναι πολύ αναγκαίο για την κατανόηση θεωρώ αυτονοητο ότι θα πεις στα παιδιά να το διαβάσουν, αλλά μπορείς να εξηγήσεις ότι αυτο δεν επιτρέπεται κανονικά και το κανεις γιατί θεωρείς ότι δεν θα έχουν μια ολοκληρωμένη εικόνα του υπό εξέταση θέματος κλπ κλπ και αν θες να είσαι ακόμα πιο έντιμος, εξηγείς ότι δεν μπορείς να το εξετάσεις, αλλά θες να το μελετήσουν. Τα παιδιά μπορεί να είναι κακομαθημένα συνήθως, και να μετακυλίουν ευθύνες, αλλά χαζά δεν είναι, αν κανεις μια ξεκάθαρη εξήγηση, μπορούν να το αντιληφθούν. Αυτά όλα φυσικά αν υπάρχει καλή πρόθεση, κάτι που δεν μπορώ να κρίνω για άλλους συναδέλφους, ειδικά αν είναι άλλου κλάδου που δεν μπορώ να έχω γνώμη για το μάθημα.
και μιας και λέμε αυτά. Ιστορία. Στις οδηγίες όλων των τάξεων, αρκετές ενότητες διδάσκονται με «συνοπτική παρουσίαση». Αυτά μπορούν να εξεταστούν? (ένα κομμάτι τους πχ που περιέχει πολύ βασικές πληροφορίες για την ιστορική συνέχεια, ή κάτι που είναι αρκετά απλό ώστε να το γράψουν οι αδύναμοι μαθητες και να πάρουν κάποιον βαθμό παραπάνω).

13
Η αλήθεια είναι ότι και σε εμάς  όταν είχε συμβεί, ήταν σε άπειρους καθηγητές, αξιομνημόνευτο όμως ότι ήταν όντως Βιολόγοι, δεν είχε συμβεί ποτέ αν το μάθημα το έκανε άλλος ΠΕ04. Όμως ταυτόχρονα όταν είχε συμβεί ήταν σε καθηγητές εναντίον των οποίων υπήρχε συντονισμένη εμπάθεια απι γονείς, επειδή ήθελαν να κάνουν μάθημα και ξεβολευαν τα παιδιά τους. Οπότε το θέμα το βλέπω με τελείως άλλη οπτική. Και γενικα εκνευρίζομαι όταν οι γονείς ξεψειρίζουν πράγματα αν δεν είναι εξωφρενικά ή παράνομα, μόνο και μόνο επειδή τα παιδιά θα ζοριστούν λίγο σε ένα μάθημα. Σε όλα τα μαθήματα για διάφορους λόγους, οι απαιτήσεις είναι πολύ χαμηλές πλέον, είτε γιατί κάποιοι έχουν παραιτηθεί από την προσπάθεια, είτε γιατί συμβαδίζουν με το γενικα χαμηλό μαθησιακό επίπεδο, είτε γιατί δεν θέλουν να επιβαρύνουν τα επιμελή παιδιά με το ήδη φορτωμένο πρόγραμμα. Τα βιβλία δεν είναι θεόπνευστα, είναι τελείως αυθαίρετη κρίση των συγγραφέων ποια πληροφορία θα εντάξουν στο κυρίως κείμενο και με ποια διατύπωση, είναι προβληματικό το ότι πολλοί συνάδελφοι εξετάζουν «το βιβλίο» και όχι τη γνώση, και είναι και φοβερό το να φοβάται τους γονείς κάποιος ππυ θέλει τα παιδιά να μάθουν. Γιατί δεν διαμαρτύρονται οι γονείς αν κάποιος πάει με ρυθμό χελώνας, αν κάνει παιδαριώδες μάθημα, αν δεν βάζει ποτέ ασκήσεις. Διαμαρτύρονται μόνο όταν έχει απαιτήσεις.

(έχω ακούσει φιλολόγους να εξετάζουν συγκεκριμένες λεζάντες ή να βάζουν στην ύλη απαντήσεις σε πηγες που έχουν γραφτεί στο τετράδιο. όχι επίσημα αλλά ανεπίσημα να λενε στα παιδιά να τα μάθουν. Και φυσικά ποιος είναι τότε παράξενος; Εγω που βάζω τουλάχιστον 1 αδίδακτη πηγή. Η οποία μπορεί να είναι παιδαριώδης, αλλά εγω είμαι κακιά και η κυρία τάδε που τους έδινε απαντήσεις έτοιμες να αποστηθίσουν, είναι καλή).

14
Άρα είναι κάτι που κάνουν γενικα πολλοί Βιολόγοι. Γι αυτό το ανέφερα. Εγω δεν έχω δει το βιβλίο οπότε δεν μπορώ να κρίνω το τι ζητείται. Γενικα είμαι και τελείως άλλης φιλοσοφίας ως προς του τι ζητάμε στις εξετάσεις, ειδικά για τα μαθήματα που θεωρούνται μαθήματα απομνημόνευσης. Αλλά καταλαβαίνω τη δυσκολία να κανεις μια σοβαρή επιστήμη σε μονόωρο μάθημα και να πρέπει να βάλεις και 9 διαφορετικά ερωτήματα.

Σελίδες: 123 ... 300

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32310
  • Τελευταία: Alex.pe83
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1160986
  • Σύνολο θεμάτων: 19226
  • Σε σύνδεση σήμερα: 660
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 1
Επισκέπτες: 444
Σύνολο: 445

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.064 δευτερόλεπτα. 24 ερωτήματα.