Αφού τόσο υποφέρουν αυτοί οι δάσκαλοι γιατί δεν παραιτούνται να βρούν μία άλλη δουλειά;
Γιατί στο δημόσιο να απεργείς και στον ιδιωτικό τομέα να δουλεύεις πολύ περισσότερες ώρες; Φυσικά δεν απεργείς!!!!
Αλλάζεις δουλειά
................. Να βγω εγώ στους δρόμους με αγωνιστικά πανώ για μεγαλύτερο μισθό δικό μου, και να περάσω δίπλα από μάντρα σιδεράδων όπου περιμένουν να πέσει καμιά δουλειά όπως ο σκύλος το ξεροκόμματο, και για τι-για ένα μεροκάματο (για ΙΚΑ ούτε κουβέντα), που εγώ το βγάζω καθιστή στην έδρα σε 3 ώρες (άντε 5)
....... Θα μου πείτε πάλι, το έργο του δάσκαλου/καθηγητή είναι ΛΕΙΤΟΥΡΓΗΜΑ. Για πείτε τα και στο γιατρό που διορίστηκε στο ΕΣΥ σε ένα απομακρυσμένο βουνό σε αγροτικό ιατρείο, και παλεύει με μηδαμινά μέσα να σώσει ζωές. Παραπάνω από μας βγάζει;
Πολύ σωστά. Και το βιοτικό επίπεδο θα ανέβει αν το κράτος κάνει αυτό που λένε "κοινωνική πολιτική" σε όλους τους τομείς... ;)
Απλα πιστευώ οτι για να πετύχουμε υψηλότερους μίσθούς σε όλους τους εργασιακούς τομείς πρέπει να ανέβει το βιοτικό επίπεδο αυτής της χώρας.............που δεν το βλέπω..
Καλό κουράγιο στους δασκάλους και μακάρι να δικαιωθούν οι αγώνες τους για να πάρουν σειρά και άλλοι.
sophie για να μην τα πάρω ένα-ένα, σου λέω κατ'αρχάς ότι τα επιχειρήματά σου τα δέχομαι, ο τρόπος που τοποθετήθηκες δείχνει ότι πραγματικά σε ενδιαφέρουν περισσότερα πράγματα από το χρήμα...θα ήθελα να ακούσω και τα υπόλοιπα αιτήματα της απεργίας, έχεις δικιο έχουν αποσιωπηθεί, αν έχεις πρόχειρο ένα περιεκτικό link καλό θα έκανες-όχι μόνο για μένα-να το παραθέσεις.
Να σου πω όμως και κάτι άλλο: αν λόγω απεργίας ενός γιατρού έλειψε (φυσικά) από το πόστο του, και εξαιτίας του γεγονότος αυτού χάθηκε ένας άνθρωπος, πως θα το έκρινες, και τι τύψεις θα κουβαλούσε κι αυτός όλη του τη ζωή; Οι δάσκαλοι με την επιμονή τους κινδυνεύουν να ρίξουν πίσω ΠΟΛΥ κόσμο-ευτυχώς η κόρη μου που πάει 4η δημοτικού έχει χάσει μόνο 2 μέρες λόγω απεργίας, υπάρχουν όμως πολλά παιδιά που έχουν χάσει σχεδόν ένα μήνα...αυτό σημαίνει ότι θα παραταθεί το σχολικό έτος, και θα δημιουργηθούν πολλά προβλήματα σε πολλούς τομείς για πολύ κόσμο...θα μου πεις, έτσι γίνονται οι αγώνες, μέχρι τελικής πτώσεως, ή όλα ή τίποτα...
Όμως στην Ελλάδα που ζούμε, οι δημόσιοι υπάλληλοι κάνουν αγώνα εκ του ασφαλούς, αφού κανείς δεν θα βρεθεί πεταμένος στο δρόμο...μπορεί να χάσει ένα, δυο, τρεις μισθούς, όσο αντέξει, αλλά τη δουλειά του και τη θέση του δεν θα τη χάσει. Η ψαλίδα μεταξύ ιδιωτικού και δημόσιου τομέα στην Ελλάδα είναι ΧΑΩΔΗΣ, ή μήπως διαφωνείς και σ'αυτό;
Το συναίσθημα της ευθύνης μην πάθει τίποτα κανένα παιδί πίστεψέ με το έχω κι εγώ πάρα πολύ έντονα...μην ισοπεδώνεις όμως και τους χειριστές μηχανημάτων-κι αυτοί πολλές φορές ισορροπούν στην κόψη του ξυραφιού, π.χ. οι χειριστές της ΔΕΗ-δεν θα άντεχα το καθημερινό στρες που έχει κολλητή μου φιλενάδα και συμφοιτήτρια ηλεκτρολόγος μηχανικός εδώ στη ΔΕΗ, γιατί από κάθε της εντολή, αν κάνει το παραμικρό λάθος, κινδυνεύουν όχι μόνο τεχνίτες, αλλά και ολόκληρα χωριά, γι'αυτό μη βιάζεσαι να υποτιμάς αυτούς που χειρίζονται μηχανήματα και τι επιπτώσεις μπορεί να έχει στη ζωή τους ένα λάθος. Και το ίδιο ισχύει και στον χώρο της υψηλής τεχνολογίας-αν αφήσει ο προγραμματιστής ένα "κενό", μια "τρύπα" στην εφαρμογή που σχεδίασε για μια τράπεζα, για ένα νοσοκομείο, και μπουν κακόβουλοι και κάνουν το σύστημα μαντάρα, θα τη γλιτώσει με μια επίπληξη; Ο καθένας αποφασίζει πόσο και ποιο ρίσκο αναλαμβάνει στη ζωή αυτή, και κάνει αυτά που του υπαγορεύει η συνείδησή του για να κοιμάται ήσυχος τα βράδια.
Ο οικοδόμος είναι σε μια άνιση αρένα, το ξέρω πάρα πολύ καλά αφού ο "άντρας" μου είναι σιδεράς. Έχεις την εντύπωση ότι μπορούν να σηκώσουν κεφάλι; Για το μαντραδόρο ο οικοδόμος είναι ΑΝΑΛΩΣΙΜΟ: σηκώνει μπαϊράκι ο μάστορας που έχει 30 χρόνια στα σίδερα; έχει απ'εξω 100 αλλοδαπούς έτοιμους να μπουν στη θέση του, και με τα μισά λεφτά...Δυστυχώς έτσι είναι, χωρίς καμία διάθεση ρατσισμού. Θα ήταν προκλητικό για μένα λοιπόν να αναπτύξω του άντρα μου τα επιχειρήματά μου υπέρ της απεργίας, ΑΠΟΨΗ μου, και ο διάλογος δεκτός πάντα, και πάντα καλοπροαίρετα 8)
δεν ξερω βρε παιδιά καλές οι απεργίες δεν λέω αλλά τι να πούμε και εμείς οι αδιόριστοι εκπαιδευτικοί; Που παλεύουμε να δώσουμε ασεπ και μπας και μαζέψουμε κάνα μοριάκι;Τουλάχιστον τους δασκάλους τους παίρνουν σχεδόν όλους.....
Εγω παίρνω 700 ευρώ μισθό στον ιδιωτικό τομέα και δουλεύω 9-6!!!
Απλα πιστευώ οτι για να πετύχουμε υψηλότερους μίσθούς σε όλους τους εργασιακούς τομείς πρέπει να ανέβει το βιοτικό επίπεδο αυτής της χώρας.............που δεν το βλέπω..
Καλό κουράγιο στους δασκάλους και μακάρι να δικαιωθούν οι αγώνες τους για να πάρουν σειρά και άλλοι.
Φίλοι, μου εγώ θα είχα να πώ αυτά
Θα σταθώ στα αιτήματα: Αν από το "πακέτο" έλειπε το 1 (1.400Ε μισθός), ή μάλλον για να το θέσω καλύτερα-αν το ΜΟΝΑΔΙΚΟ αίτημα ήταν το 2 (5% του ΑΕΠ στην Παιδεία), να είσαι σίγουρη πως θα ήμουν στην ΠΡΩΤΗ ΓΡΑΜΜΗ. Αυτό είναι ένα πανελλήνιο, παν-κλαδικό, παν-κοινωνικό, παν-τα πάντα αποδεκτό αίτημα, σ'αυτό θα συμφωνούσαν σύσσωμα ΟΛΑ τα στρώματα της κοινωνίας. και η κυβέρνηση θα ήταν "στημένη" στον τοίχο: Κύριοι, σου ζητάμε το 5% του ΑΕΠ να πάει στην Παιδεία. Δεν το κάνουμε για να πάρουμε μεγαλύτερο μισθό, δεν είναι ιδιοτελές το κέρδος μας. Θέλουμε αίθουσες,θέλουμε ασφαλή κτίρια (εδώ με τους σεισμούς τα περισσότερα έχουν ρωγμές, και τώρα με τις εκλογές ξεκίνησαν μετά 3 χρόνια καθυστέρησης τα έργα σε ένα), θέλουμε να μη μας καίνε τα σχολεία, βάλτε συναγερμούς και φύλαξη (την Πέμπτη πήγα για μάθημα και βρήκα το σχολείο μας...καμμένο) Κόψτε το λαιμό σας, πού θα βρείτε 5% του ΑΕΠ για την Παιδεία; Κόψτε τις υπερβάσεις προϋπολογισμού σε όλες τις δημόσιες συμβάσεις. Κόψτε τις δεξιώσεις και τις λιμουζίνες στα υπουργεία. Κόψτε τα ρουσφέτια, τις μίζες, τους υπέρογκους μισθούς για το αργόσχολο προσωπικό σας. Κόψτε το λαιμό σας, και δώστε μας Παιδεία.
Ποιος θα ήταν εναντίον μας; ΚΑΝΕΙΣ. Τώρα με το μπάχαλο, με τις καταλήψεις, με το πείσμα, έχουμε καταφέρει να στρέψουμε ΠΟΛΛΟΥΣ εναντίον μας, γιατί εστιάζουν όλοι στο αίτημα νο. 1: ΛΕΦΤΑ. Προσωπικά πιστεύω ότι τα υπόλοιπα αιτηματα είναι στολίδια στην τούρτα. Έστω ότι η κυβέρνηση ικανοποιεί όλα τα αιτήματα εκτός από το 1. Θα σταματήσει η απεργία; Χλομό. Έστω ότι ικανοποιούνται όλα τα αιτήματα, εκτός από το 2. Πόσοι εκπαιδευτικοί θα συνεχίσουν την απεργία; Ελάχιστοι.
Ενώ αν επικρατούσε στον κλάδο μας (και στην κοινωνία γενικότερα) η ΚΟΙΝΗ ΛΟΓΙΚΗ και η ΑΝΙΔΙΟΤΕΛΕΙΑ, θα απεργούσαμε ΠΡΩΤΑ για να πιέσουμε να βελτιωθεί η Παιδεία ως θεσμός για μας, για τα παιδιά μας, θα κερδίζαμε τον κόσμο, και σε μεταγενέστερο χρόνο θα είχαμε όλη τη συμπαράστασή του για να αποκτήσουμε και αξιοπρεπή μισθό.
Σε ένα τσουβάλι όλα, και πάνω πάνω τα ΛΕΦΤΑ δεν είναι ούτε επανάσταση ούτε αγώνας, είναι ιδιοτέλεια.
Τέλος, τα 1.400Ε είναι ένας μισθός που τον αξίζει ΟΛΗ η Ελληνική κοινωνία, δημόσια και ιδιωτική, μορφωμένη και μη. Δεν ξεχωρίζω τον εαυτό μου από ΚΑΝΕΝΑΝ άλλον τίμια και σκληρά εργαζόμενο άνθρωπο στην Ελλάδα, αυτή είναι η διαφορά μας.
Στο θέμα των καταλήψεων γιατί δεν αναφέρθηκε κανείς;
ωραία...τώρα που είμαστε όλοι ίσοι στο κάρμα μέσα σ'αυτή τη συζήτηση, γιατί προφανώς εγώ κάποιους ενόχλησα και εσύ κάποιους χαροποίησες, σου λέω απλά και ξεκάθαρα ΔΙΑΦΩΝΟΥΜΕ.
Τους υπαινιγμούς για κομμουνιστικές θεωρίες κτλ. τους αντιπαρέρχομαι, όπως και οτιδήποτε άλλο μπορεί να θεωρηθεί υπονοούμενο απ'αυτά που έγραψες.
giotamike αυτοί που αγαπάνε και καλά τόσο πολύ την παιδεία πως είναι δυνατόν να αφήνουν τα παιδιά χωρίς σχολεία τόσες εβδομάδες;
Αν θέλουν, μπορύν να βρούν και άλλο τρόπο να διαμαρτυρηθούν. Ας κάνουν τις πορείες τους το Σαββατοκύριακο, που δεν θα δημιουργούν και κυκλοφοριακό πρόβλημα.
Να συμπληρώσω μόνο ότι baby sitters χρειάζονται και οι δάσκαλοι από τις 7:30-8:00 μέχρι τη 1:00-1:30.Δεν έχουν όλοι παιδιά άνω των 5 για να πηγαίνουν σχολείο...
Όσον αφορά σε αυτά που είπε ο giotamike,να πω επίσης ότι έχω κολλητό φίλο απόφοιτο φυσικού τμήματος,ο οποίος έχοντας κάνει κάποια σεμινάρια και έχοντας μια προϋπηρεσία στη μηχανογράφηση,δουλεύει αυτή την στιγμή σε τράπεζα με πρώτο μισθό 1700 ευρωπουλάκια...
Και σε ερώτησή μου αν σκέφτεται κάποια στιγμή να δώσει ΑΣΕΠ η ακριβής απάντηση που πήρα ήταν "είσαι τρελή???"...
ΑΛΛΑ, ας πούμε ότι μπορώ να συνδυάσω δουλειά, παιδιά, σπίτι, ΚΑΙ διάβασμα για ΑΣΕΠ, και ας πούμε ότι πετυχαίνω στο ΑΣΕΠ... και θα αφήσω παιδιά που θα είναι πχ 6 και 9 ετών, να πάω στην όποια Κάρπαθο / Διδυμότοιχο ή όπου αλλού πάνε οι νεοδιοριζόμενοι;;;;
Οπότε δεν είναι τόσο απλό το "αν σας αρέσει η δουλειά του δασκάλου/καθηγητή, γιατί δεν την κάνετε"... Είναι ΠΑΡΑ πολλά στη μέση...
(για να μη χρησιμοποιήσω μία πιο αργκό έκφραση ακολουθώντας το παράδειγμα της αξιοσεβάστου και σαφώς χαμηλόμισθης υπουργού μας!...http://www.ana-mpa.gr/websites/pothen/giannakou_m.pdf)
όσο νομίζετε ότι οι απόψεις μου είναι αντι-επαναστατικές και δεξιές, τόσο κι εγώ νομίζω ότι οι μέθοδοί σας είναι απολυταρχικές και εκβιαστικές...
... η κυβέρνηση της Νέας Δημοκρατίας δεν ανήκει στην κλασική δεξιά; Η δεξιά δεν υποστηρίζει το κεφάλαιο και τα συμφέροντα; γιατί να ενδώσει λοιπόν, αφού οι πελάτες της-τα ιδιωτικά σχολεία και οι μεγαλομέτοχοί τους-είναι κάτι παραπάνω από ευχαριστημένοι;)...για να σταματήσει επιτέλους αυτό το "φαινόμενο" και μόνο,αξίζει να την συνεχίσει κανείς!
rica με τον κίνδυνο να φανώ "κακιά", ελπίζω ως φιλόλογος να προσέχεις περισσότερο στον πίνακα όταν γράφεις λέξεις όπως μέσω και ρήξη...
μπα, στη φράση "μέσο πειθούς" το μέσο είναι ουσιαστικό κιόλας...μ'αρέσει που δίνεις και γραμματικές επεξηγήσεις, και με λες μετά κομπλεξική...
Ήθελα να ήξερα το ανέντιμο πού το βρίσκεις...λοιπόν εγώ έχω αποδείξει ότι υπερασπίζομαι εντιμότατα τις απόψεις μου, άλλοι κρύβονται πίσω από το δάχτυλό τους...συνεχίστε λοιπόν να αλληλοευλογάτε τα γένια σας, και κατά τα άλλα γίνεται διάλογος εδώ μέσα...homeboy θα σας αδειάσω για άλλη μια φορά τη γωνιά αφού τόσο ενοχλώ, μ'αρέσει που το θεώρησες και προσωπική επίθεση αυτό που έγραψα...
ΠΟΛΥ ωραία...άντε γεια λοιπόν (αν και όταν επανέρθω θα κοιτάξω να γράψω κάτι που να είναι στο πνεύμα της ανταλλαγής φιλοφρονήσεων για τον έντιμο και λαϊκό αγώνα των εκπαιδευτικών, μην εισπράξω πάλι παρατήρηση και απανωτά κλικ στο κάρμα μου...)
τροποποίηση: άιντε, άιντε!!!! τώρα μόλις είδα ότι θεώρησες πως ο λόγος που στάθηκα στα ορθογραφικά λάθη ήταν επειδή διαφωνώ με τις απόψεις σου!!! Και αν θεωρείς ότι είναι μειωτικό να κάνεις ορθογραφικά λάθη, μόνη σου μειώθηκες, δεν σε μείωσα εγώ...θα μπορούσες να πεις ένα "γράψε λάθος", και όχι να το στολίσεις με ολόκληρη θεωρία περί του μειωτικού μου σχολίου, γιατί για τα επιχειρήματά μου δεν είδα να κάνεις κουβέντα....
μπα, στη φράση "μέσο πειθούς" το μέσο είναι ουσιαστικό κιόλας...μ'αρέσει που δίνεις και γραμματικές επεξηγήσεις, και με λες μετά κομπλεξική...
1)Ήθελα να ήξερα το ανέντιμο πού το βρίσκεις...2)λοιπόν εγώ έχω αποδείξει ότι υπερασπίζομαι εντιμότατα τις απόψεις μου, άλλοι κρύβονται πίσω από το δάχτυλό τους...3)συνεχίστε λοιπόν να αλληλοευλογάτε τα γένια σας, και κατά τα άλλα γίνεται διάλογος εδώ μέσα...4)homeboy θα σας αδειάσω για άλλη μια φορά τη γωνιά αφού τόσο ενοχλώ, μ'αρέσει που το θεώρησες και προσωπική επίθεση αυτό που έγραψα...
ΠΟΛΥ ωραία...άντε γεια λοιπόν (αν και όταν επανέρθω θα κοιτάξω να γράψω κάτι που να είναι στο πνεύμα της ανταλλαγής φιλοφρονήσεων για τον έντιμο και λαϊκό αγώνα των εκπαιδευτικών, μην εισπράξω πάλι παρατήρηση και απανωτά κλικ στο κάρμα μου...)
τροποποίηση: άιντε, άιντε!!!! τώρα μόλις είδα ότι θεώρησες πως ο λόγος που στάθηκα στα ορθογραφικά λάθη ήταν επειδή διαφωνώ με τις απόψεις σου!!! Και αν θεωρείς ότι είναι μειωτικό να κάνεις ορθογραφικά λάθη, μόνη σου μειώθηκες, δεν σε μείωσα εγώ...θα μπορούσες να πεις ένα "γράψε λάθος", και όχι να το στολίσεις με ολόκληρη θεωρία περί του μειωτικού μου σχολίου, γιατί για τα επιχειρήματά μου δεν είδα να κάνεις κουβέντα....
Κατ'αρχάς να ζητήσω συγγνώμη στη rica για το λάθος μου, όντως δεν σκέφτηκα τη λύση του πμ, θα το έχω υπόψη μου στο μέλλον. Ευχαριστώ για την υπόδειξη. Από κει και πέρα, υπάρχει τεράστια ψαλίδα μεταξύ της ορθογραφικής υπόδειξης και των χαρακτηρισμών "ανέντιμη" και "κομπλεξική" (και στο τελευταίο μήνυμα, "κατίνα"). Και η τελευταία κουβέντα που θα πω για το θέμα ορθογραφίας και γραμματικής, είναι: δέχομαι πως συχνά γράφουμε βιαστικά στο pc και μας ξεφεύγουν λάθη...όταν όμως φέρνουμε επιχειρήματα για να υποστηρίξουμε τα λεγόμενά μας, εκεί δεν οφείλουμε να ελέγξουμε την ορθότητά τους (ειδικά ως καθηγητές που είμαστε;) εκτός αν το μέσο πειθούς συντάσσεται όντως με ουσιαστικό και έχω μείνει πίσω...ενδεχομένως θα πάρεις στραβά και αυτή την ερώτηση, ας είναι...πραγματικά επειδή δεν είμαι φιλόλογος, υπάρχει το ενδεχόμενο το λάθος να είναι δικό μου, αν μπορείς σε παρακαλώ να μου διευκρινίσεις ποιο είναι το σωστό...
Homeboy,έχεις δίκιο σε αυτό που είπες,όμως νομίζω ότι το τι δουλειά θα γίνει, δεν είναι πάντα αποκλειστικά στο χέρι του εκπαιδευτικού.(χωρίς αυτό να σημαίνει ότι είναι άμοιροι ευθυνών! ::))
Μεράκι,διάθεση και αγάπη για τα παιδιά είναι τα βασικά συστατικά που πρέπει να έχει κάθε εκπαιδευτικός.Δες όμως το παράδειγμα ενός οικοδόμου που του λέει πχ ο κατασκευαστής "πάρε αυτά τα χρήματα και φτιάξε μου ένα γερό και όμορφο σπίτι"
Τα υλικά που θα προμηθευτεί θα είναι καλά,μέτρια,κακά ανάλογα με τα χρήματα που θα του έχει διαθέσει ο κατασκευαστής.Το αν το οικοδόμημα βγει γερό και όμορφο ή σαθρό και άσχημο,δεν εξαρτάται λοιπόν από την "τέχνη" και την ικανότητα αποκλειστικά του ανθρώπου που το έχτισε.Νομίζω ότι καταλαβαίνεις το σκεπτικό μου. :-\
Πρέπει όμως κάποια στιγμή αυτές οι αγκυλώσεις να ξεπεραστούν, να δωθούν πραγματικές ευκαιρίες για εξέληξη, όχι μόνο στους εκπαιδευτικούς, αλλά και σε όλους τους δημοσίους υπαλλήλους. Δεν κατάλαβα γιατί είναι κακό να δίνονται κίνητρα σε όσους έχουν διάθεση να εξεληχθούν επαγγελματικά και φυσικά και οικονομικά; Αν δηλαδή εγώ με την δουλειά μου και την προσφορά μου αξίζω να πάρω και 1800 και 2000
Γι'αυτό λοιπόν εάν αλλάξει κάτι, αυτό θα γίνει σε βάθος χρόνου. Δεν είναι εύκολα θέματα όχι μόνο στην υλοποίησή τους, αλλά ακόμα και στο να τα συζητήσεις. Πρέπει όμως να ανοίξει ένας διάλογος για αυτά τα ζητήματα, γιατί η λογική των κεκτιμένων,του κατεστημένου και του θίγομαι άρα δεν τα συζητώ δεν οδηγεί πουθενά και πιστεύω είναι και αυτό μια παράμετρος του όλου προβλήματος.Προσωπικά εδώ ακριβώς εντοπίζω το πρόβλημα.Ποτέ και για τίποτα που αφορά στην παιδεία δεν έγινε ΔΙΑΛΟΓΟΣ!!!Πάντα ίσχυε το "αποφασίζουμε και διατάζουμε"...Πάντα υπήρχαν πέντε-δέκα "σοφοί" που με βάση κάποιες μελέτες πχ,έλεγαν πρέπει να αλλάξει αυτό ή το άλλο.Πότε κάλεσαν σε διάλογο τη βάση του εκπαιδευτικού συστήματος,τους εκπαιδευτικούς ή τους μαθητές,που είναι οι άμεσα εμπλεκόμενοι και που αντιμετωπίζουν καθημερινά στην πράξη τα προβλήματα?Οι διάλογοι είναι εικονικοί ή γίνονται κατόπιν ειλημμένων αποφάσεων.Εγώ,εσύ,ο παραδίπλα,για παράδειγμα, μπορεί να μην έχουμε τη λογική των κεκτημένων και μπορεί να έχουμε κάθε διάθεση να τα συζητήσουμε.Το θέμα είναι όμως ότι δε θα "μας" καλέσουν ποτέ έτσι ώστε να έχουμε την ευκαιρία να το κάνουμε...Ό,τι αποφασιστεί,θα αποφασιστεί ερήμην μας και γι'αυτό ακριβώς πάλι κάπου θα "στραβώνει" και πάλι θα υπάρχουν αντιδράσεις,οι οποίες δεν είναι απαραίτητο ότι θα οφείλονται στο ότι "έθιξαν τα κεκτημένα μας",αλλά στο ότι η θεωρία από την πράξη απέχει πάρα πολύ.Κι όσοι τα αποφασίζουν όλα αυτά μπορεί να είναι ειδικοί στη θεωρία,εμείς όμως είμαστε ειδικοί στην πράξη.Κι αν δε λάβεις υπόψη σου και τις δύο πλευρές,τίποτα δεν μπορεί να θεωρηθεί ολοκληρωμένο.
Σου λέει το Υπουργείο δεν σε επιμορφώνω ετσι όπως πρέπει, οπότε δεν είμαι και αυστηρό μαζί σου σε ό,τι αφορά την αξιολόγησή σου."Σωστό και δίκαιο",θα πει κάποιος.Στο διαγωνισμό όμως των εκπαιδευτικών του ΑΣΕΠ,πώς έχει την απαίτηση το υπουργείο να αξιολογήσει το 90% των εκπαιδευτικών στην παιδαγωγική επιστήμη,χωρίς προηγούμενα να τους έχει "επιμορφώσει"?Οι μοναδικοί που μπορούν επί της ουσίας να αξιολογηθούν,γιατί 4 χρόνια αυτό σπούδαζαν,είναι οι δάσκαλοι και οι νηπιαγωγοί.ΟΛΕΣ οι άλλες ειδικότητες θα 'πρεπε να αξιολογούνται μόνο εαν κι εφόσον κατά τη διάρκεια των σπουδών τους είχαν τη δυνατότητα από το 2ο πχ έτος και μετά να παίρνουν κατεύθυνση "παιδαγωγική-εκπαίδευσης".Κι έρχεται πχ τώρα ο χημικός,που στα τέσσερα χρόνια σπουδών του πήρε ένα-δύο παιδαγωγικά μαθήματα(κι αυτά επιλογής),και καλείται να αξιολογηθεί σε μία χαώδη ύλη-ολόκληρη επιστήμη την οποία δεν έχει σπουδάσει!
"είμαι πέρα ως πέρα ανεπιθύμητη στη συζήτηση, να σας πω μόνο ότι παραλίγο να διαλυθεί ένα σχολείο (το εσπερινό γυμνάσιο) με τις απεργίες και τις καταλήψεις (και θα μου πείτε, είναι το ρίσκο που παίρνει κανείς όταν "αγωνίζεται", το πρακτικό αποτέλεσμα δεν αλλάζει καιπροφανώς σας είναι παγερά αδιάφορο)"
Αυτά που διαγράφω είναι για εμένα λάθος.
:)
Spaceoddity,καταρχήν να πω (αν και υποθέτω ότι είναι αρμοδιότητα του συντονιστή του πίνακα-homeboy),ότι ανεπιθύμητος δεν είναι κανένας.Σε μια συζήτηση καλό είναι να υπάρχει και αντίλογος,για να έχει ενδιαφέρον!Ούτε ο καθένας από εμάς θέλει να συζητάει μόνο με ανθρώπους που συμφωνούν μαζί του. ::)
Μόλις έλαβα ένα κορυφαίο e-mail ;D ;D ;D ;D
Σκίτσο, δείχνει τους πολεμιστές του 40 στο βουνό να πολεμάνε, και σφήνα μπαίνει ο Κολοκοτρώνης...τον ρωτάει ένας "τι θες εσύ εδώ;" απαντάει "έγινε σύμπτυξη της ύλης για να καλυφθούν τα κενά της απεργίας"
;D ;D ;D ;D
Μιχάλη,έχεις απόλυτο δίκιο σε αυτό που λες.Το πρόβλημα όμως είναι η "λήθη". :(Έχουμε πολύ καλή παράδοση ως λαός στο να ξεχνάμε εύκολα!Εμένα αυτό με "φοβίζει"... :-\
..... δεν νομίζω ότι αρμόζουν ΤΟΣΕΣ πια προεκτάσεις στο θέμα, που να φτάσουμε στο Γλέζο και να μιλάμε για "Οκτωβριανά" της παιδείας...ή να κάνουμε μνεία στη λήθη...η ιστορική μνήμη αυτών που ΔΕΝ ενστερνίστηκαν τα αιτήματα του αγώνα δεν πάσχει...Προσωπικά,δεν αναφέρθηκα στην ιστορική μνήμη όσων δεν ενστερνίστηκαν τα αιτήματα της απεργίας.Θέλησα να εκφράσω τον προβληματισμό μου σχετικά με τα "αποτελέσματα" της απεργίας και το τι μέλλει γενέσθαι από εδώ και πέρα.Και κυρίως αναφερόμουν στους "άνωθεν",που μπορεί να τους ζόρισε για κάποιο χρονικό διάστημα το θέμα,αλλά από την στιγμή που οι δάσκαλοι επέστρεψαν στα σχολεία,δεν έχουν λόγο να συνεχίσουν να ασχολούνται, και μπορούν ανενόχλητοι να το ξεχάσουν και να ξαναασχοληθούν με αυτό κατά την προεκλογική περίοδο... :P
Νομίζω ότι ο τρόπος που οι εκπαιδευτικοί και "οι τοπικές κοινωνίες" τίναξαν από πάνω τους το μερίδιο της ευθύνης για τους βιασμούς των καταλήψεων, ήταν εγκληματικός (από τα λίγα που είδα στην τηλεόραση, γιατί γενικώς το θεωρώ χάσιμο χρόνου...). Ελπίζω να βρεθεί κάποιος στη συζήτηση αυτή που να μου αποδείξει τεκμηριωμένα ότι οι εκπαιδευτικοί, οι γονείς, κάποιος τέλος πάντων έλαβε έστω και στοιχειώδη μέριμνα ώστε να αποφευχθούν τέτοια έκτροπα στις καταλήψεις... γιατί αν δεν είχαν φανταστεί ότι θα συμβούν-ή αν το θεωρούν φυσιολογικό, ως σημείο των καιρών μας-μόνο για γονείς και εκπαιδευτικοί δεν κάνουν...
(Παιδιά, έχω δει ΠΟΛΛΑ και έχω φρίξει με τη συμπεριφορά των γονέων με παιδιά στο Δημοτικό-την "ελαφρότητα" με την οποία αντιμετωπίζουν σοβαρά θέματα, και έχω δει πολλά τέτοια παραδείγματα και από τον χώρο των καθηγητών του ΤΕΙ, όπου ανήκα μέχρι πέρυσι. Θέλω να πιστεύω ότι στη Δευτεροβάθμια είναι διαφορετικά τα πράγματα, αλλά φοβάμαι πως δεν είναι...)
...τα απαράδεκτα αυτά που συμβαίνουν είτε με βιντεοσκοπήσεις από κινητά, είτε με βιασμούς σε χώρους σχολείων θα έπρεπε να μας απασχολούν όλους............. οι περισσότεροι δεν έχουν κινητά υψηλής τεχνολογίας...τι γίνεται όμως στο πρωινό; Τι σόι δάσκαλοι και καθηγητές είμαστε αν επιτρέπουμε να γίνονται τέτοια πράγματα εν γνώση μας;
4.Το καινούριο στην όλη ιστορία ποιο είναι?Κατά τη γνώμη μου το κινητό και μόνο.Και 40 χρόνια πριν γίνονταν παρόμοια πράγματα (ο νόμος 4000 σας λέει κάτι?) και αντί να καταγράφουν με κινητό "έπαιρναν μάτι"(με συγχωρείτε και για την άκοσμη έκφραση).
Θέλω να ρωτήσω τι γίνεται όσον αφορά το ωράριο εργασίας κάποιου εκπαιδευτικού που δεν απεργεί.
Συγκεκριμένα θα ήθελα να μου απαντήσει κάποιος σχετικά με τα εξής:
1) Αν ξεκινάει το πρόγραμμά του πχ την 4η ώρα, θα πρέπει να έρθει στο σχολείο από την 1η;
2) Θα καλύψει κενά άλλων συναδέλφων που απεργούν και απουσιάζουν ώστε τα παιδιά να μην κάνουν κενά και να φύγουν νωρίτερα;
3) Αν ναι, τότε εφόσον ολοκληρώσει τις διδασκαλίες του στα τμήματα που είχε νωρίτερα, μπορεί να φύγει;
Για παράδειγμα έστω ότι κάποιος έχει μάθημα μόνο 4η, 5η και 6η ώρα. Αν πάει στο σχολείο από την 1η και τα τμήματα στα οποία είχε μάθημα τυχαίνει να έχουν κενό 1η, 2η ,3η ώρα γιατί οι αντίστοιχοι καθηγητές απεργούν , τότε μπορεί να γίνει αναπλήρωση και ο καθηγητής αντί για 4η, 5η, 6η να κάνει μάθημα 1η, 2η, 3η και να φύγει μετά και αυτός αλλά και τα παιδιά;
Στο σχολείο μου υπάρχει η εξής "γραμμή":
α) Σε περίπτωση που ένας καθηγητής δεν συμμετέχει σε απεργία, τότε έρχεται από την 1η ώρα ανεξάρτητα πότε ξεκινούσε κανονικά. Ο λόγος είναι ότι μπορεί αρκετοί καθηγητές να απεργούν και το σχολείο να είναι χωρίς προσωπικό τις πρώτες ώρες, πράγμα που δεν πρέπει λόγω της ασφάλειας των μαθητών κλπ.
β) ΣΕ ΚΑΜΙΑ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ο καθηγητής που απεργεί δεν αναπληρώνει ώρες μαθητών. Έτσι αν ένα τμήμα είχε 7η ώρα, τότε και τα παιδιά και ο καθηγητής θα περιμένουν μέχρι και την 7η ώρα. Ο λόγος είναι ότι αν ο καθηγητής κάνει αναπλήρωση, τότε ουσιαστικά διευκολύνει την λειτουργία του σχολείου και τους μαθητές κάτι που είναι σε αντίθεση με το πνεύμα της απεργίας όπου πρέπει να δημιουργηθεί κάποια δυσλειτουργία και δυσσαρέσκεια στον τρόπο λειτουργίας του σχολείου αυτήν την ημέρα, ώστε να βγει το μήνυμα προς τα έξω στην κοινωνία. (όπως οι αγρότες που κλείνουν τους δρόμους, ώστε να δημιουργούν μια δυσλειτουργία στην κοινωνία προκειμένου να διεκδικίσουν τα δικαιώματά τους και να εισακουστούν. Αντιθέτως με τους Ιάπωνες δηλαδή που όταν απεργούν δουλεύουν!)
Θέλω τις απόψεις σας και το τι γίνεται σε άλλα σχολεία.
Μια φορά μάλιστα πριν από χρόνια που είμουν αναπληρωτής νεοδιόριστος, δεν έκανα απεργία και τα παιδιά που είχα μαζί τους την 7η ώρα μου ζήτησαν αν μπορώ να τους κάνω την 1η ώρα που είχαν κενό, και δέχτηκα. Το τι άκουσα την άλλη μέρα από τους συνδικαλιστές δεν λέγεται!! Μέχρι και περικοπή μισθού ήθελε η διευθύντρια να μου κάνει επειδή έκανα αυτό! Τέλος πάντων.
Θέλω να πείτε και εσείς τι ισχύει σε αυτές τις περιπτώσεις
Στη Δευτεροβάθμια αυτό που λες είναι ο κανόνας... Δηλαδή, οι ώρες αναπληρώνονται από συναδέλφους που δεν απεργούν -άσχετα εάν αυτό κανονικά δεν προβλέπεται. Είναι ωστόσο κατά κάποιο τρόπο και οδηγία Δ/ντών-Προϊσταμένων, αλλά πρέπει να επισημάνουμε ακόμη ότι αρκετοί συνάδελφοι "βολεύονται" με αυτή την κατάσταση, καθώς θα σχολάσουν νωρίτερα από το προβλεπόμενο, ενώ παράλληλα δεν θα έχουν χάσει και χρήματα λόγω απεργίας.......................
Ακριβώς αυτό εννοώ! Το βρήσκο όχι απλά λάθος, αλλά ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟ!!!! Δηλαδή γίνεται μια απεργία, απεργούν κάποιοι συνάδελφοι, διεκδικούν και γι' αυτούς που δεν κάνουν απεργία (αν κερδίσουν ο,τιδήποτε, αυτοί που δεν έκαναν απεργία θα το καπρωθούν επίσης), αυτοί που απεγούν χάνουν μιθό/δώρο/επίδομα άδειας και Αυτοί που δεν απεργούν τι κάνουν;;; Πάνε για ΚΑΦΕ!
Ακριβώς αυτό εννοώ! Το βρήσκο όχι απλά λάθος, αλλά ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟ!!!! Δηλαδή γίνεται μια απεργία, απεργούν κάποιοι συνάδελφοι, διεκδικούν και γι' αυτούς που δεν κάνουν απεργία (αν κερδίσουν ο,τιδήποτε, αυτοί που δεν έκαναν απεργία θα το καπρωθούν επίσης), αυτοί που απεγούν χάνουν μιθό/δώρο/επίδομα άδειας και Αυτοί που δεν απεργούν τι κάνουν;;; Πάνε για ΚΑΦΕ!
ΟΚ, συμφωνώ μαζί σου... αν και είσαι νηπιαγωγός, πρόσεχε όμως λίγο την ορθογραφία σου, γιατί θα μας πιάσουν με τις τομάτες!!! :P :P
Μόλις έλαβα ένα κορυφαίο e-mail ;D ;D ;D ;D
Σκίτσο, δείχνει τους πολεμιστές του 40 στο βουνό να πολεμάνε, και σφήνα μπαίνει ο Κολοκοτρώνης...τον ρωτάει ένας "τι θες εσύ εδώ;" απαντάει "έγινε σύμπτυξη της ύλης για να καλυφθούν τα κενά της απεργίας"
;D ;D ;D ;D
Θεωρώ ότι αν γίνει αναπλήρωση στις ώρες συναδέλφου που απεργεί είναι απαράδεκτο!!!
Σποπός της απεργίας δεν είναι να καλυφθούν όλες οι ώρες, να μην γίνει κανένα κενό και μετά όλοι να πάνε για καφέ...
Θεωρώ ότι αν γίνει αναπλήρωση στις ώρες συναδέλφου που απεργεί είναι απαράδεκτο!!!
Σποπός της απεργίας δεν είναι να καλυφθούν όλες οι ώρες, να μην γίνει κανένα κενό και μετά όλοι να πάνε για καφέ...
Εγώ δεν απήργησα.
Πήγα από 1η ώρα παρόλο που είχα 5η, 6η, 7η.
Αναπλήρωσα τις ώρες αυτές την 1η, 2η, 3η αντίστοιχα ώστε να διευκολύνω τα παιδιά για να μην κάνουν 4 κενά στη σειρά και να φύγουν και να πάνε νωρίτερα σπίτια τους να... διαβάσουν! Εγώ, επειδή όπως ανέφερα είναι στην ιδεολογία μου να μένω στο σχολείο παραπάνω (πάντα κουβαλάω το laptop μου και άλλα βιβλία και έχω πολύ δουλειά, και δουλεύω καλύτερα στο σχολείο παρά στο σπίτι όπου θα με αρχίσει η γυναίκα μου πιάσε το ξεσκονόπανο, μαγείρεψε κλπ!!!) αλλά και λόγω της απεργίας και γνώστης των συνεπειών-παρεξηγήσεων-προεκτάσεων που μπορεί να πάρει (δεν βρίσκω κατάλληλη λέξη) αν κάποιος βολεψει το πρόγραμμά του και φύγει μετά (τα ανέφερε η emmaki παραπάνω), έμεινα στο σχολείο μέχρι και την 7η ώρα. (και ήθελα να μείνω κιάλλο γιατί κατέβαζα κάτι από το internet και δεν ήθελα να το κόψω!!).
Την άλλη μέρα λοιπόν άκουσα τα απίστευτα από τους συνδικαλιστές (με τους οποίους δεν έχω τίποτα. και εγώ έχω απεργήσει αλλά κάποιες φορες για κάποιους λόγους δεν το κρίνω σωστό να απεργήσω). Κατηγορήθηκα ότι εξυπηρέτησα το σχολείο και τα παιδιά και χάλασα το νόημα της απεργίας. Για να "πιάσει τόπο η απεργία" πρέπει να παρεμποδιστεί η λειτουργία του σχολείου, να πάνε τα παιδιά σπίτι κλαίγοντας και ταλαιπωρημένα, να πουν στους γονείς τους περιμέναμε 4 ώρες έτσι κλπ κλπ, να γίνει ντόρος που λένε.
Αυτό ρωτάω. Έτσι πρέπει να γίνεται? Δεν ανέφερα πουθενά να κάνω αναπλήρωση ωρών και να την κοπανήσω για καφέ. Στα σχολεία σας τι κάνετε? διευκολύνετε τους μαθητές ? ΝΑΙ ή ΟΧΙ?
Οκ το έπιασα!
Απλά ήθελα να το διασταυρώσω γιατί σε πολλά σχολεία γίνεται εξυπηρετηση των μαθητών (όχι των καθηγητών).
Και εγώ συμφωνώ μαζί σου. Καμία εξυπηρετηση σε κανέναν!