Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Μηνύματα - Alex100

Σελίδες: 123
1
Από όσο τον θυμάμαι ως καθηγητή, μόνο κακές αναμνήσεις μου φέρνει. Όσον αφορά τα διοικητικά του προσόντα, τον είχα προλάβει όσο ήταν πρύτανης λίγο πριν τους ολυμπιακούς όταν κι επρόκειτο να κλείσει η Α' ΦΕΠΑ. Πραγματικά δεν μπορώ να θυμηθώ έστω έναν που να είχε σχηματίσει καλή εικόνα για αυτόν τον γραφικό τύπο ο οποίος άλλα έλεγε την μια μέρα κι άλλα έκανε την αμέσως επόμενη, και τη δε μεθεπόμενη πήγαινε να σε βγάλει και τρελό.
Αφού κατάφερε να γίνει και υπουργός τι να πω... μπράβο του.

2
Σχολικές Εορτές / Απ: Υλικό για τη 17η Νοεμβρίου
« στις: Νοέμβριος 21, 2011, 10:45:43 μμ »
Iδιαιτερα σημερα η επετειος αυτη εχει μεγαλύτερη βαρυτητα απο καθε αλλη φορα.Να τονιστει η αγωνιστικοτητα των νεων τότε και να γινει συγκριση με το σημερα.

Όντως. Η σύγκριση του τότε με το σήμερα και κυρίως η μετέπειτα εξέλιξη των τότε πρωταγωνιστών πιστεύω τα λέει όλα για την ποιότητα της ελληνικής κοινωνίας εν γένει.


3
Φροντιστήρια / Απ: Επαρκεια χωρις proficiency?
« στις: Ιούνιος 03, 2011, 07:58:42 μμ »
Και όλα αυτά τα κάνει το πιστοποιητικό του proficiency; Μαγικά πράγματα.  ;)

Όχι. Το πιστοποιητικό του proficiency δεν τα κάνει όλα αυτά και ξέρεις ποιο είναι το ωραίο; Ότι κανείς δεν είπε κάτι τέτοιο. Γενικότερα πάντως δεν μπορώ να καταλάβω γιατί ορισμένοι ξεκινήσατε και επιμένετε με το ζόρι να απαντάτε με κριτήριο όχι τι έχουν πει οι συνομιλητές σας, αλλά τι θα θέλατε να είχαν πει.

Παράθεση
Τελικά μήπως κάποιοι (δεν αναφέρομαι προσωπικά στν surviving innovation ) βαριούνται να σπουδάσουν και το έχουν μετατρέψει σε φιλοσοφία;

Αυτό δεν είναι ερώτημα, είναι γεγονός. Πολλοί, αν και έχουν περάσει σε μια πανεπιστημιακή σχολή, βαριούνται να σπουδάσουν. Και επειδή τους το επιτρέπει το σύστημα, καταφέρνουν τελικά να πάρουν πτυχίο έστω και με χαμηλό βαθμό χωρίς καν να έχουν παρακολουθήσει τα περισσότερα μαθήματα, αντιγράφοντας, με σημειώσεις άλλων, γλύφοντας καθηγητές κτλ κτλ κτλ... πράγμα δηλαδή που γνωρίζουμε όλοι όσοι έχουμε περάσει από κάποιο ελληνικό ΑΕΙ (βασικά και απ' έξω απλώς να έχει περάσει κάποιος, το ξέρει). Προσωπικά αισθάνομαι την ανάγκη να σ' ευχαριστήσω που το θύμισες, έστω και με την μορφή ρητορικής ερώτησης, και αυτό διότι η παραπάνω κατάσταση έχει λάβει την μορφή ανεξέλεγκτου βόθρου τα τελευταία χρόνια.

πχ, έλα μωρέ οι πανεπιστημιακοί είναι ζώα, βλαμμένοι, τιποτένιοι, ηλίθιοι, παρωχημένοι, ανίδεοι κτλ κτλ κτλ ...Αν ήμουν όμως εγώ στη θέση τους θα τα χα κάνει τα ελληνικά παν/μια τουλάχιστον Χάρβαρντ ....

Όχι. Οι πανεπιστημιακοί (γενικώς και αορίστως) δεν είναι ζώα, βλαμμένοι, τιποτένιοι, ηλίθιοι, παρωχημένοι, ανίδεοι κτλ κτλ κτλ. Ωστόσο ανάμεσά τους υπάρχουν και τέτοιοι, πράγμα που προφανώς είναι πρόβλημα, και όταν αυτοί οι τέτοιοι φτάνουν να κατέχουν και θέσεις ευθύνης, τότε είναι διπλά πρόβλημα.

Παράθεση
Γιατί όπως σωστά αναρωτήθηκε και ο φίλος μας surviving innovation "τι παραπάνω έχουν οι πτυχιούχοι ΤΑΓΦ από τον πτυχιούχο Παιδαγωγικού; ")

Πάντως γνώσεις απαραίτητες για εκπαίδευση και διδασκαλία δεν έχουν διότι πολύ απλά δεν περιλαμβάνονται στο πρόγραμμα σπουδών παρά μόνο επιδερμικά. Και αυτό το λέω εγώ, σαν πτυχιούχος του ΤΑΓΦ.

Παράθεση
( ωστόσο υπενθυμίζω ότι για σοβαρές απαντήσεις έχει τεθεί συγκεκριμένη ημερομηνία....ως τότε εγώ θα κάνω διακοπέεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεες)
παρ΄επιπτόντως ΚΑΛΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙ ΚΑΙ ΕΠΙΣΗΜΩΣ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Μπορείς να απαντήσεις οποτεδήποτε το κρίνεις εσύ σκόπιμο, είναι στην διακριτική σου ευχέρεια. Και αν σε κάνει να νιώθεις τόσο πολύ πιο όμορφα να βγάζεις και δελτίο τύπου για να το ανακοινώσεις, ακόμα καλύτερα! Good for you.

Καλό καλοκαίρι λοιπόν και καλές διακοπές!

4
Φροντιστήρια / Απ: Επαρκεια χωρις proficiency?
« στις: Μάιος 28, 2011, 01:13:00 πμ »
Επιστημονική φαντασία δίδασκαν κάποτε στο Αγγλικό του ΑΠΘ. Σαφώς τους έκανε πιο ενδιαφέροντες ανθρώπους, αμφιβάλλω πάντως ότι τους έκανε καλύτερους εκπαιδευτικούς.

Και σε μάς στην Αθήνα έκανε για 2 ή 3 χρονιές αντίστοιχο μάθημα ο Σουλτς. Επιλογής βέβαια, εγώ το παρακολούθησα το 2005. Μαζευόμασταν σε μια αίθουσα, βλέπαμε κάποιες ταινίες ορόσημα ομολογουμένως στον χώρο της ΕΦ χωρίς υπότιτλους συν το πρώτο μάθημα που έκανε κάποιες εισαγωγικές θεωρίες, και αυτό ήταν. Πιο ενδιαφέροντα άνθρωπο δεν ξέρω κατά πόσο με έκανε αλλά σίγουρα με έκανε πιο σινεφίλ  ;D :P Για καλύτερο εκπαιδευτικό δεν το συζητάμε, είναι και τελείως άσχετο το ένα με το άλλο άλλωστε. Πάντως αν και θεωρούνταν ευκολάκι σαν μάθημα δεν το παρακολουθούσαν και πάρα πολλοί. Δεν υπήρχε και λόγος, το μόνο που είχες να κάνεις ήταν να διαβάσεις οποιοδήποτε review για την κάθε ταινία, έγραφες οτιδήποτε ήθελες και στην χειρότερη το πέρναγες με ένα 5. Σε κάθε μάθημα να είμασταν 20 άτομα; Από 50-60 που το έδωσαν τελικά, αυτοί δηλαδή που θέλαμε να δούμε τις ταινίες. + ότι μας άφηνε και μια ώρα νωρίτερα... ;)

5
Φροντιστήρια / Απ: Επαρκεια χωρις proficiency?
« στις: Μάιος 28, 2011, 12:02:33 πμ »
Στο σημείο αυτό δυσκολεύομαι να σας παρακολουθήσω, επειδή εξ όσων έχω διδαχθεί εγώ, Κέλτικα Αγγλικά δεν υπάρχουν, όπως δεν υπάρχουν Λατινικά Γερμανικά, ή Βασκό-Ισπανικά. Αναρωτιέμαι αν άραγε η γλώσσα αυτή αποτελεί κομμάτι των εξειδικευμένων γνώσεων που έχουν κατ' αποκλειστικότητα ως κλάδος οι ΠΕ06; Όπως και να 'χει, η τοποθέτησή σας μάλλον απαντά στο σχόλιό μου για το Beowulf, το οποίο πάντως έπος είναι γραμμένο σε Old English, γλώσσα με Αγγλοσαξονικές και όχι Κέλτικες καταβολές. Αν θέλετε να μιλήσετε στους μαθητές για τους Κέλτες, καλό θα κάνετε, δε λέω. Αν μάλιστα οι μαθητές σας ευαισθητοποιηθούν για τους λαούς που υπέταξαν οι Άγγλοι, θα μπορούσατε ίσως ασχοληθείτε με τις Αποικίες και την αγγλόφωνη μετα-αποικιακή λογοτεχνία, όπου υπάρχουν νομίζω και Νομπελίστες. Πλην όμως τέτοια πράγματα δε διδάσκονται στα ΤΑΓΦ. Όπως δε διδάσκεται και τίποτε σχετικό με Κέλτες. Ή κάνω λάθος;

Όλα αυτά που περιγράφεις ανήκουν στην σφαίρα της επιστημονικής φαντασίας. Beowulf? Old English? Yeats που έγραψε η bitch προηγουμένως; Ελάτε τώρα, μεταξύ μας είμαστε. Αν μιλάμε για το ελληνικό σχολείο πάντα. Εδώ με τον υποθετικό λόγο τράβαγαν ζόρι να βγάλουν την ύλη όσοι αγγλικοί γνώρισα από 6η δημοτικού που τα πρόλαβα μέχρι 3η Λυκείου, δεν τολμάω καν να φανταστώ τι θα γίνονταν με πιο σύνθετα...


Παράθεση
Εφ' όσον φοιτήσατε στο ΕΚΠΑ, θα θυμάστε πως η ψυχογλωσσολογία που διδαχθήκατε (The Αrticulate Μammal, έτος πρώτης έκδοσης 1976) αφορά στην εκμάθηση της πρώτης γλώσσας και όχι της δεύτερης ή ξένης. Από τα δε βιβλία γενικής γλωσσολογίας που σας έβαλαν να αποστηθίσετε, τουλάχιστον τα μισά δεν αφορούν συγκεκριμένα την Αγγλική γλώσσα (π.χ. το εξαιρετικό κατά τ' άλλα The Study of Language του Yule), οπότε όσο αποτελούν εφόδια για τη διδασκαλία των Λατινικών, άλλο τόσο θα σας βοηθήσουν να διδάξετε Αγγλικά. Να σας θυμίσω τέλος την απόφανση του ίδιου τον Τσόμσκυ που χαρακτήρισε ρητά το έργο του ως εργαλείο για την περιγραφή και όχι τη διδασκαλία της γλώσσας.

Οπότε τα σχόλια του τύπου "άσε να το κρίνω εγώ εκ των έσω καλύτερα" θα πρότεινα να τα απευθύνετε σε ανθρώπους που δε μπορούν ή δε θέλουν να έχουν άποψη. Και για να μη θεωρηθεί πως εγώ απαξιώνω τη δική σας εμπειρία (όπως κάνατε εσείς με τη δική μου αλλά σας συγχωρώ), θα θέλατε να καταθέσετε πόσες ώρες διδακτικής έχει παρακολουθήσει ένας σύγχρονός σας απόφοιτος του ΤΑΓΦ/ΕΚΠΑ; Από πόσες σελίδες, θυμίστε μου, αποτελούνταν η ύλη της Εφαρμοσμένης Γλωσσολογίας (εκείνες οι κακέκτυπες φωτοτυπίες που διένεμε αντί συγγράμματος η Παπαευθυμίου-Λύτρα) και σε πόσες αντιστοιχούσαν τα SOS; Πείτε μου, πότε και από ποιόν διδαχθήκατε για αναστοχαστική αυτοεπιμόρφωση για να μπορείτε να 'επενδύσετε στις [όποιες] γνώσεις σας'; Ή μήπως θα προτιμούσατε  να παραθέσω εγώ όσα γνωρίζω σχετικά;

Δεν χρειαζόταν να γράψεις όλα αυτά απλά για να καταλήξεις ότι το κομμάτι «Πώς διδάσκουμε αγγλικά» στο ΤΑΓΦ και στο ΤΑΣ πριν απ' αυτό είναι στην καλύτερη περίπτωση ανεπαρκές. Αυτό το ξέρουν όλοι και πρώτα-πρώτα όσοι έχουν αποφοιτήσει απ' αυτό. Για αυτό και είπα πιο πριν «μεταξύ μας είμαστε εδώ...».

Και δυστυχώς δεν βλέπω καμία τάση να αλλάξει αυτό... Τα ίδια και τα ίδια, ξανά και  ξανά...

6
Αλήθεια; Και στα Δεκεμβριανά του 2008 που πολλαπλάσιος αριθμός ανθρώπων κατέβαινε στο Σύνταγμα και τους πέριξ δρόμους και παρακινούσε ο ένας τον άλλον από το κινητό, γιατί δεν έπεσε το σύστημα; Τότε τους είχαμε τους πομποδέκτες;

Και τα φώτα χθες που έσβησαν στο Σύνταγμα, όπως λένε λόγω βλάβης απο τη νεροποντή, και μετά ξανάνοιξαν;  Η μοναδική φορά που είχαμε καταιγίδα ήταν;

Δεν λέω ότι απαραίτητα συνέβαινε κάτι άλλο. Μπορεί όντως το πρόβλημα να είναι τεχνικό.
Απλώς δεν είναι παράλογο να σκεπτόμαστε και άλλες εκδοχές.

Ευχαριστώ για την ΑΜΕΣΗ επιβεβαίωση:

Καταλαβαίνω ότι η συνωμοσιολογική ερμηνεία είναι πολύ πιο ζουμερή, αλλά that's life.  :P

:)

7
.... αν όλη αυτή η κίνηση παραμείνει ως έχει, τότε θα ξεφουσκώσει και δε θα καταλήξει κάπου.

100% συμφωνω! (οπως και με jimy100)

Θα συμφωνήσω κι εγώ με τον συνονόματο...

κάτι άλλο...όταν ξεκίνησε η συναυλία κάποιος πήρε το μικρόφωνο και είπε οτι στο Σύνταγμα έχει κοπεί το ασύρματο internet και είναι αδύνατον να γίνουν εξερχόμενες κλήσεις από τα κινητά
αληθεύει?

Τα κινητά μπορούσαν να κάνουν κλήσεις κατά διαστήματα. Μετά έπεφτε το σήμα. Το πρωί στην τηλεόραση είπαν ότι αυτό έγινε λόγω υπερφόρτωσης του δικτύου στην περιοχή. Τώρα, αν συνέβαινε κάτι άλλο, δεν θα το μάθουμε ποτέ.

Ε, όχι και ποτέ.

Παράθεση
Δελτίο Τύπου: Με αφορμή τις αναφορές σε μέσα ενημέρωσης σχετικά με προβλήματα στις κινητές επικοινωνίες κατά τη διάρκεια της χθεσινής συγκέντρωσης (Τετάρτη 25 Μαίου) στο κέντρο της Αθήνας, η Ένωση Εταιριών Κινητής Τηλεφωνίας ενημερώνει ότι λόγω της μεγάλης πληθυσμιακής συγκέντρωσης καθώς και της εξαιρετικά αυξημένης τηλεπικοινωνιακής ζήτησης, προκλήθηκε στο συγκεκριμένο σημείο περιορισμένης εμβέλειας συμφόρηση στα δίκτυα των εταιρειών κινητής τηλεφωνίας, με αποτέλεσμα να παρατηρηθούν προβλήματα στην επικοινωνία στη συγκεκριμένη περιοχή.

Επισημαίνεται ότι η αρχιτεκτονική και ο τρόπος σχεδιασμού των δικτύων κινητής τηλεφωνίας διεθνώς παρέχει συγκεκριμένη χωρητικότητα και προβλέπει την ταυτόχρονη εξυπηρέτηση συγκεκριμένου αριθμού χρηστών, με βάση την κίνηση σε ώρες αιχμής. Το χθεσινό φαινόμενο (Τετάρτη 25 Μαίου) τοπικής συμφόρησης των δικτύων κινητής τηλεφωνίας οφείλεται σε μεγάλο βαθμό και στην αυξημένη χρήση υπηρεσιών δεδομένων -όπως MMS και πρόσβαση στο Internet- από το συγκεντρωμένο πλήθος. Οι υπηρεσίες αυτές καταλαμβάνουν αυξημένη χωρητικότητα στο δίκτυο κινητών επικοινωνιών σε σύγκριση με τις υπηρεσίες φωνής και απαιτούν ιδιαίτερα πυκνό δίκτυο σταθμών βάσης κινητής τηλεφωνίας προκειμένου να εξυπηρετούνται οι ανάγκες των χρηστών.

Πάγιο πρόβλημα του κλάδου, και ειδικά στο δήμο της Αθήνας, αποτελεί το γεγονός ότι πολλές από τις κεραίες των εταιρειών κινητής τηλεφωνίας έχουν τεθεί εκτός λειτουργίας λόγω των περιορισμών και των ελλείψεων στο ισχύον νομοθετικό πλαίσιο για την αδειοδότηση των κεραιών κινητής τηλεφωνίας.

http://www.myphone.gr/forum/showthread.php?t=307334

Η υπερφόρτωση ήταν πραγματικά απίστευτη κυρίως σε επίπεδο σηματοδοσίας. Οι Σταθμοί Βάσης δεν έχουν τις προδιαγραφές να εξυπηρετήσουν τόσο μεγάλο πλήθος συνδρομητών συγκεντρωμένο σε ένα σημείο ιδιαίτερα όταν το σύνολο των συνδρομητών αυτών προσπαθεί να κάνει ταυτόχρονη χρήση συγκεκριμένων υπηρεσιών. Δεν υπάρχουν σενάρια συνομωσίας απλά απαιτείτο 10πλάσιος αριθμός πομποδεκτών ανά κυψέλη με την ανάλογη επαύξηση χωρητικότητας στο δίκτυο μετάδοσης προκειμένου να εξυπηρετηθεί το πλήθος των συνδρομητών.

Καταλαβαίνω ότι η συνωμοσιολογική ερμηνεία είναι πολύ πιο ζουμερή, αλλά that's life.  :P


8
"Δεν είμαι εκπαιδευτικός παρά μόνο στα χαρτιά (απόφοιτος Αγγλικής Φιλολογίας - ΠΕ06). Δεν το ισχυρίστηκα ποτέ άλλωστε, αντίθετα το έχω πει από το πρώτο-πρώτο μήνυμά μου σ' αυτό το φόρουμ. Αλλά αυτό δεν έχει καμία σχέση με το παρόν θέμα, και το ότι το επικαλείσαι συνέχεια αποφεύγοντας ταυτόχρονα να σχολιάσεις την ταμπακέρα, με καλύπτει απόλυτα"

αφού δεν είσαι εκπαιδευτικός και δεν θες να διοριστείς άσε εμάς που είμαστε εκπαιδευτικοί και θέλουμε να διοριστούμε στην ησυχία μας

Τυπικά είμαι εκπαιδευτικός εφόσον έχω το πτυχίο. Από εκεί και πέρα το θέμα δεν είναι ότι δεν θέλω να διοριστώ, αλλά ότι δεν πρόκειται, πράγμα το οποίο δεν είναι και καμία συνταρακτική διαπίστωση. Αρκεί να κοιτάξεις γύρω σου.

Κατά τα άλλα εν ολίγοις αυτό που λες είναι... «σπάσε από εδώ ενοχλητικό τσιμπούρι και μην μας χαλάς την φαντασίωση». Τι να πω, αποστομωτικό επιχείρημα!!! :-X Με τέτοιους εκπαιδευτικούς η χώρα θα πάει μπροστά. Αναμφίβολα.

9
Προφανώς αποσύρθηκε, και αποσύρθηκε πολύ γρήγορα γιατί ούτε στο google βγαίνει στις cached σελίδες.

10
Άλλο ατόπημά σου... Οι εκπαιδευτικοί αν πιστεύουν ότι ξύ... αρχίζω να αμφιβάλλω αν είσαι εκπαιδευτικός... 

Δεν είμαι εκπαιδευτικός παρά μόνο στα χαρτιά (απόφοιτος Αγγλικής Φιλολογίας - ΠΕ06). Δεν το ισχυρίστηκα ποτέ άλλωστε, αντίθετα το έχω πει από το πρώτο-πρώτο μήνυμά μου σ' αυτό το φόρουμ. Αλλά αυτό δεν έχει καμία σχέση με το παρόν θέμα, και το ότι το επικαλείσαι συνέχεια αποφεύγοντας ταυτόχρονα να σχολιάσεις την ταμπακέρα, με καλύπτει απόλυτα ;)

Παράθεση
έχω πολλά στο κεφάλι μου για να ασχοληθώ και με αυτό...

Ναι, είμαι σίγουρος. :)

11
Και ρωτάω εγώ, ο άμοιρος... Τι ακόμη πρέπει να γίνει για να φύγει η κυρία Διαμαντοπούλου από την θέση της;;;

Ίσως ένα σεξουαλικής φύσης σκάνδαλο. Μαθαίνω ότι είναι το μόνο που έχει αξιόπιστα αποτελέσματα για την αποπομπή δημοσίων λειτουργών από την θέση τους.  :P


12
Eσύ δηλαδή που ζεις την πραγματικότητα.. έχεις βρει εναλλακτικές?  Γιατί αν μιλάς εκ του ασφαλούς.. τότε δεν μιλάμε επί ίσοις όροις.. Αν τώρα είσαι στην ίδια θέση με εμένα... γιατί χάνεις το χρόνο σου στο φόρουμ και δεν ασχολείσαι με τις εναλλακτικές που έχεις βρει... Μήπως τελικά αν δεν μιλάς εκ του ασφαλούς η εναλλακτική σου είναι η διδασκαλία... Αυτό λέει η λογική... όχι εγώ....

Εγώ απλά σου εξήγησα πώς έχει η κατάσταση. Δεν σου είπα ότι πρέπει να χαίρεσαι μ' αυτήν. Το αν μιλάω εκ του ασφαλούς ή όχι, δεν έχει σχέση με το θέμα, κυρίως όμως, δεν έχει σχέση με την ορθότητα ή μη όσων έγραψα, τα οποία και μόλις τώρα, στο παραπάνω σου μήνυμα, βλέπω ότι ΔΕΝ αμφισβήτησες.

Και αυτό είναι και η ταμπακιέρα τελικά. Εδώ ο κόσμος χάνεται και το ..... βαρκούλες αρμενίζουν, που λένε. Αν και τελικά ούτε να σε κατηγορήσω μπορώ, ούτε να σε αδικήσω. Ο καθένας από την πλευρά του βλέπει τα πάντα μέσα από το πρίσμα του μικρόκοσμού του, λογικό είναι αλλά από την άλλη είναι και τελείως άσχετο με το γεγονός ότι απλά το δημόσιο έχει πεθάνει, όπως είπα.

Μια ειλικρινή συγγνώμη όμως αν ακούγομαι κάπως κυνικός, αλλά το προτιμώ από το να παραμυθιάζομαι και να φαντασιώνομαι λευκούς ελέφαντες, όπως μια πρόσληψη στο δημόσιο και το ξύσιμο/άραγμα που αυτή συνεπάγεται (για να λέμε τα πράγματα με το όνομά τους), ειδικά μάλιστα υπό τις παρούσες συνθήκες.

13
«...Η Άννα αποδείχθηκε βράχος και ο Ντομινίκ έμεινε με την... όρεξη χωρίς να καταφέρει να φτάσει στον στόχο του.»

Τι συγκινητικό. Θα κλάψω.  :'( ;)

14
Και οι υπόλοιπο οδύρονται ποιος μπορεί να διδάξει καλύτερα ιστορία...  Το Σεπτέμβριο κινδυνεύουμε να μείνουμε χωρίς δουλειά.. το έχετε καταλάβει αυτό... μην το προχωρήσω... πιο πολύ... και αναφερθώ για μόνιμο διορισμό... που όπως πολύ σωστά είπε ο συνάδελφος ΑΛΕΞ οι οργανικές θέσεις εξαφανίζονται με τις β' αναθέσεις... Συνεχίστε εσείς..... να λογομαχείται για το ποιος έχει δώσει πιο πολλά μαθήματα ιστορίας στο πανεπιστήμιο...

Φίλε Γερμανέ... από αυτά που γράφεις πολύ φοβάμαι ότι ζεις σε ένα άλλο παράλληλο σύμπαν, χωρίς παρεξήγηση εννοείται.

Το ποιος διδάσκει καλύτερα ιστορία είναι παγερά άσχετο στην προκειμένη περίπτωση. Η χώρα έχει χρεωκοπήσει (ΔΕΝ είναι ότι πάει προς χρεωκοπία, έχει ήδη χρεωκοπήσει), και οι Έλληνες είναι οι τελευταίοι που το μαθαίνουν. Το κράτος αυτήν την στιγμή απλά δεν μπορεί να προσλάβει υπαλλήλους που αδυνατεί να πληρώνει. Εδώ δεν μπορεί να πληρώνει αυτούς που έχει ήδη και κάνει προσπάθεια (δεν σκοτώνεται κι όλας βέβαια) να τους μειώσει.

Σ' αυτό το κλίμα, είναι κάπως οξύμωρο να βγαίνεις και να λες "χάνονται 1000 θέσεις φιλολόγων, ο συνδικαλισμός πού είναι;". Για την περίπτωση που δεν το κατάλαβες, αυτό είναι το λιγότερο. Ο συνδικαλισμός τι να κάνει; Ακόμα και αξιόπιστος και αδιάφθορος να ήταν, που δεν είναι, δεν μπορεί να γεννήσει χρήμα.

Εγώ σου λέω ότι και οι Β' αναθέσεις να μην υπήρχαν, διορισμοι και πάλι δεν θα γίνονταν. Θα έβρισκε το υπουργείο άλλη αιτία και θα τους έκοβε, είναι απλό. Πάνε οι εποχές που για έναν πολιτικό ήταν "επιτυχία" να διορίσει μερικές χιλιάδες στο δημόσιο. Σήμερα "επιτυχία" είναι το ακριβώς αντίστροφο.

Η χώρα αυτή τη στιγμή είναι κατεστραμμένη. Δεν παράγει σχεδόν τίποτα, δανείζεται συνεχώς για να πληρώνει λειτουργικά έξοδα και προηγούμενα δάνεια και στον ορίζοντα δεν υπάρχει κανένα πλάνο για κάτι καλύτερο. Δεν έχει σημασία ποιος φταίει, ή ποιος φταίει λιγότερο ή περισσότερο. Και όλοι να φταίνε και κανείς να μην φταίει, η ουσία είναι ότι είμαστε εδώ που είμαστε και ο χρόνος δεν γυρίζει πίσω. Από εδώ και πέρα τι κάνουμε είναι το θέμα.

Και να ξέρεις ένα πράγμα, δεν είσαι ο μόνος που έχει ένα πτυχίο και δεν μπορεί να το αξιοποιήσει. Ο κανόνας είσαι, όχι η εξαίρεση. Από εκεί και πέρα μπορείς να ψάξεις άλλες εναλλακτικές, μπορείς και να κατηγορήσεις τον ανύπαρκτο συνδικαλισμό. Από το δημόσιο μην περιμένεις πάντως, το δημόσιο πέθανε και βρώμισε και το πτώμα.

Σελίδες: 123

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32309
  • Τελευταία: emnik
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1160929
  • Σύνολο θεμάτων: 19225
  • Σε σύνδεση σήμερα: 872
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 15
Επισκέπτες: 732
Σύνολο: 747

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.109 δευτερόλεπτα. 24 ερωτήματα.