Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Μηνύματα - Έσπερος

Σελίδες: 123 ... 356
1
Ειδική Αγωγή / Απ: Παράλληλη στήριξη
« στις: Σήμερα στις 02:58:45 pm »
Σε τι υπάρχει αντίφαση; θεωρώ ότι το πρότερο καθεστώς ήταν πιο ασαφές. Και θεωρώ ότι είναι και πιο ευνοϊκό για την αποτροπή παρεξηγήσεων.

2
Ειδική Αγωγή / Απ: Παράλληλη στήριξη
« στις: Σήμερα στις 01:57:21 pm »
Οι εγκύκλιοι δεν είναι πάνω από τους νόμους, κανονικά.

Συγγνώμη όμως, οι εκπαιδευτικοί της ειδικής αγωγής δεν είναι ειδική κατηγορία εκπαιδευτικού και επιμένουν και οι ίδιοι σε αυτό άρα δεν χρειάζεται ειδική αναφορά στο αν κάνουν εφημερίες. Επίσης για χρόνια διαμαρτύρονται αν αναμένεται από αυτούς στα διαλείμματα ο ρόλος του μόνιμου ατομικού φύλακα. Έρχεται μια διευκρίνιση ότι αν δεν έχουν στόχους που αφορούν κοινωνικοποίηση στα διαλείμματα, δεν χρειάζεται να κάνουν κάτι με τα παιδιά αλλά αντιμετωπίζονται όπως όλοι οι εκπαιδευτικοί του σχολείου συμμετέχοντας κανονικά στο πρόγραμμα εφημεριών. Ούτε με αυτό είναι ευχαριστημένοι κάποιοι;

3
Λέει ότι ασκεί υποστηρικτικό έργο στο τμήμα. Στους μαθητές στους οποίους κάνει υποστηρικτικό έργο. Το έργο των ΕΑΕ γενικά ως υποστηρικτικό αναφέρεται επειδή δεν είναι αυτόνομη διδασκαλία. Δεν σημαίνει ότι υποστηρίζει το τμήμα με επανάληψη όπως εννοούν μερικοί. Τώρα πώς υποστηρίζεις μέρος του τμήματος μόνο και μάλιστα ενώ το ΤΕ δεν είναι πια χωριστό τμήμα, είναι ένα πολύ λογικό ερώτημα.


4
Το ακούσαμε/διαβάσαμε κι αυτό!!!
Κι ο εκπαιδευτικός ειδικής να κάθεται επειδή λείπει της γενικής και να πληρώνεται κανονικά!!!

Ίσως σε μικρά σχολεία να συμβαίνει αυτό. Πόσα σχολεία όμως στη χώρα έχουν έναν εκπαιδευτικό ειδικής που ασχολείται με ένα παιδί μόνο σε όλο το σχολείο, ώστε να μην έχει τι να κάνει αν του λείπει ο μαθητής ή ο μαθητής έχει κενό σε ώρα αντίστοιχης ειδικότητας; Μπαίνει στα παιδιά των άλλων τμημάτων. Ή αν έχει μόνο ένα παιδί, μπαίνει τις άλλες ώρες σε συναφή μαθήματα. Ή ασχολείται με τη χαρτούρα του κεδασυ/εδυ κλπ. Στο κάτω κάτω αν πχ εγώ έχω σήμερα μάθημα στο Γ1 που λείπει σε μια διδακτική επίσκεψη, την ώρα του Γ1 θα τη χάσω αν δεν συνοδεύω. Θα μου κόψουν τον μισθό;

Η οδηγία είναι σκόπιμα αποπροσανατολιστική αλλά θεωρώ ότι είναι σαφέστατη στο ότι δεν χρησιμοποιείς τον καθηγητή ειδικής στη θέση μη υπάρχοντος εκπαιδευτιού γενικής. Η ασάφεια υπάρχει σε τυχόν συντομη απουσία αλλά κι αυτό είναι σαφές, ότι μιλάμε μόνο για ώρα που ο εκπαιδευτικός ειδικής θα έμπαινε σε αυτό το τμήμα. Δεν τον έχεις μπαλαντέρ να βουλώνει τρύπες.

5
1. Όχι, φυσικά. Η εγκύκλιος δείχνει ποιος θα φροντίσει για το τμήμα, που μέχρι πρότινος θα είχε κενό, επειδή απουσιάζει ο εκπαιδευτικός γενικής.
2. Τώρα θα λειτουργεί το τμήμα, εφόσον ο εκπαιδευτικός ειδικής αγωγής θα κάνει επαναλήψεις. Έτσι, καταχωρίζονται οι ώρες του.

Πουθενά δεν γράφεται κάτι τέτοιο.

6
Αναθέσεις/Ωράριο / Απ: Ανάθεση εξωδιδακτικών εργασιών
« στις: Οκτωβρίου 12, 2025, 08:38:01 pm »
Δηλαδή ολόκληρο σχολείο δεν έχει άλλους χώρους και τα παιδιά μένουν στις αίθουσες, που είναι και ανθυγιεινό;

Και οκ με τη βροχή. τι θα πει αέρας; Στις Κυκλαδες το μισό χρόνο έχουμε βοριά και τον άλλο μισό νοτια, αν ήταν έτσι δεν θα έβγαιναν ποτέ έξω. τη μια έχει κρύο την άλλη φυσάει την άλλη έχει ζέστη. Πολύ κακομαθημένα έχουν γίνει και δεν πρέπει να το ανεχόμαστε ή να το καλλιεργούμε.

7
Σε ποιο νόμο λέει ότι ο διευθυντής απασχολεί τους μαθητές; Το έχω ψάξει και δεν έχω βρει κάτι. Που θέλω να καταλήξω ότι υπάρχει κενό νόμου.

Το καθηκοντολογιο λέει ότι έχει την ευθύνη για το τι θα γίνει σε περίπτωση κενού. Όχι ότι τα απασχολεί ο ίδιος. Για το ποιος τα απασχολεί, υπάρχει κενό.

8
Την ευθύνη κατά το νόμο την έχει ο διευθυντής. Αυτός τους επιβλέπει και τους απασχολεί.

Ο Διευθυντής έχει ευθύνη να βρει λύση, όχι να απασχολεί ο ίδιος. Με δεδομένο ότι κάθε μέρα λείπει κάποιος σε κάθε σχολείο, οι δουλειές του διευθυντή δεν θα γίνονταν ποτέ αν συνεχώς απασχολούσε τμήματα.

Στην κουβέντα έχουμε μπερδέψει όμως 1. το τι γίνεται αν απουσιάζει εκπαιδευτικός γενικής παιδείας και στην τάξη υπάρχει και εκπαιδευτικός ειδικής και 2. τι συμβαίνει αν το σχολείο έχει κενό γενικής σε  ειδικότητα για την οποία υπάρχει εκπαιδευτικός ειδικής στο σχολείο. Δύο παντελώς άσχετα πράγματα.

Για το 2. είναι σαφώς γελοίο να φέρνεις εκπαιδευτικό που θα υποστηρίξει μαθητές σε μαθήματα που δεν διδάσκονται… Αλλά δεν προκύπτει από πουθενά ότι ανατίθενται οι κενές ώρες στον εκπαιδευτικό ειδικής.

Για το 1. η κατάσταση είναι πιο περίπλοκη. Οι εκπαιδευτικοί εαε υποστηρίζουν πολλές τάξεις/τμήματα συνήθως. Αν λείπει ο δάσκαλος της Α με ποια λογική θα πάρεις τις ώρες ένταξης των άλλων τάξεων για να βάλεις να μπει στο τμήμα ο εκπαιδευτικός ειδικής; Θα μπορούσε να πει κανείς ότι είναι με τη λογική που γίνεται το ίδιο με το ολοήμερο; Ίσως ναι. Για τη βθμια που δεν εφαρμόζει τέτοιες τακτικές γιατί καλώς ή κακώς, δεν θεωρείται ότι το σχολείο πρέπει να λύσει τα προβλήματα του εργαζόμενου γονέα, έχει λογική να βγάλεις από το πρόγραμμα τον μαθηματικό ένταξης για να κάνει στη θέση του μαθηματικού γενικής τις 4 ώρες που λείπει; Δεν θεωρώ ότι έχει γιατί είναι σαν να θεωρείς δευτερεύουσα την παρουσία του στα τμήματα που ήταν προγραμματισμένο να κάνει κανονικά. Μόνο να μπει στη γενική τάξη την ώρα που θα έμπαινε ούτως ή άλλως, θα έλεγα ότι έχει νόημα αλλά και πάλι, είναι λίγο δυσλειτουργικό αν τα μισά τμήματα που θα είχαν τον απουσιάζοντα καθηγητή σχολάσουν νωρίτερα ενώ τα άλλα όχι. Εμείς όπως είπα ξανά αυτό το έχουμε κάνει σε κάτι έκτακτο που ο καθηγητής δεν απουσιάζει όλη τη μέρα αλλά για κάποιον λόγο χάνει μια ώρα πχ.

9
Μα Lasid, αν δεν έχει προσληφθεί εκπαιδευτικός, δεν υπάρχει στο πρόγραμμα. Οπότε δεν θα είχε εκείνη την ώρα μάθημα στο τμήμα ο εκπαιδευτικός της παράλληλης, για να ασκήσει υποστηρικτικό έργο.

10
Δημιουργική ασάφεια παντού. Γιατί και το τι γίνεται όταν λείπει εκπαιδευτικός, όπου ο διευθυντής είναι υποχρεωμένος όσο να βρει λύση, δημιουργική ασάφεια υπάρχει. Και είναι σκόπιμο.

Εγώ πάντως δεν ερμηνεύω την παράγραφο ως υποχρέωση ο εκπαιδευτικός ΕΑΕ να καλύπτει θέση γενικής εκπαιδευτικού που δεν υπάρχει στο σχολείο. Θεωρώ ότι αφήνει το περιθώριο να μπει στην τάξη σε μια σύντομη απουσία αλλά κι αυτό μόνο εφόσον ήταν να κάνει μάθημα στο συγκεκριμένο τμήμα. Δηλαδή αν αύριο λείπει ο φιλόλογος που θα έκανε στο Α1, το Β2 και το Γ3 και στο Γ3 θα είχε μέσα την παράλληλη, μπορεί την ώρα του Γ3 με μια πολύ δημιουργική ερμηνεία, το Γ3 να κάνει κάτι με τον εκπαιδευτικό της παράλληλης - που αυτό το κάτι μπορεί να βαφτιστεί ως παρέμβαση για την κοινωνικοποίηση του παιδιού που δικαιούται παράλληλη- αλλά όχι τα άλλα δύο τμήματα.


Να πω εδώ ότι από πέρσι που εμείς έχουμε την ένταξη μέσα στην τάξη και έχουμε τύχει και σε εκπαιδευτικούς πολύ ικανούς και δραστήριους, με μεγάλη χαρά έχουν μπει σε τάξη μόνοι τους σε περίπτωση έκτακτης απουσίας εκπαιδευτικού που αφορά μόνο 1-2 ώρες και αποκλειστικά σε ώρα που ήταν στο πρόγραμμα τους να μπουν στο τμήμα αυτό πχ ο εκπαιδευτικός γενικής είναι υποδιευθυντής ή σύμβουλος σχολικής ζωής και πρέπει να λύσει ένα σοβαρό θέμα ή τον κάλεσαν ξαφνικά να πάρει το παιδί του απ το σχολείο γιατί χτύπησε). Αλλά μιλάμε για κάτι που όλη τη χρονιά δεν έγινε ούτε 5 φορές. Και ουσιαστικά το πρότειναν οι ίδιοι.

11
Λίγο off-topic (σχετικό με τα κενά όμως) αλλά,  αν  ισχύουν όσα γράφεται ότι ειπώθηκαν σχετικά με «τηλέφωνα ενημερωτικά από τον πολίτη για κενά που δεν φτάνουν στην ΓΓ ; »  από τον ΓΓ με τρόπο ώστε να αδειάζονται και να εκτίθενται από λαϊκισμό ή δεν ξέρω τι άλλη στόχευση 13+116 προϊστάμενοι διευθύνσεων και κυρίως  υπάλληλοι σε ισάριθμες υπηρεσίες που ασχολούνται με τα κενά (και οι οποίοι είναι λόγω της θέσης – όσο γνωρίζω σε διάφορες περιοχές -  γατόνια ) , τα πράγματα είναι σοβαρά. Πάντως δεν πρέπει να το αφήσουν συνδικαλιστικοί φορείς των υπαλλήλων τουλάχιστον αναπάντητο αυτό (τα στελέχη άλλο ευαγγέλιο).

Υποτίθεται ότι ο Παπαδομαρκακης ήταν μια φιλική προς τους εκπαιδευτικούς επιλογή, σε σχέση πχ με Νικολοπουλο που έχει τη φήμη που έχει. Αποδεικνύεται υπερβολικά ελεγκτικός και προσβλητικός προς όλους, ιδίως προς τα υψηλόβαθμα στελέχη. Αυτό το σημερινό είναι μεγάλη αθλιότητα.

12
Η ΔΔΕ Κυκλάδων ζήτησε επικαιροποίηση λειτουργικών κενών άμεσα υπονοώντας ότι θα γίνει σύντομα καταγραφή για επόμενη φάση. Αλλά συνήθως οι διευθύνσεις δεν έχουν κάποια φοβερή εσωτερική πληροφόρηση και συνήθως βγάζουν αισιόδοξα σενάρια ότι θα γίνει γρήγορα πρόσληψη, που διαψεύδονται μετά.

13
Ξέρω ότι η Δ Κυκλάδων έχει πολλά κενά.  Και λόγω νησιωτικοτητας, δεν γίνονται άλλες αλχημείες. Οι ομάδες σχολείων είναι συγκεκριμένες, δεν έχουν να βγάλουν άλλο ξύγκι απ τη μύγα για να μπαλώσουν τρύπες. Πρέπει να κάνουν προσλήψεις.

14
Δεν ξέρω τι ακριβώς θα γίνει με τις αναγκαίες προσλήψεις. Αυτό που βλέπω είναι ένα διοικητικό κυνήγι μαγισσών. Κάθε μέρα στέλνονται οδηγίες στις Διευθύνσεις για αποτύπωση διαφόρων στοιχείων, με μεγάλη επιμονή και πίεση και μάλιστα τελευταία στιγμή, έλεγχος στο κάθε τι - μόνο πόσα ρολά χαρτί υγείας καταναλώνει ο κάθε καθηγητής δεν ρωτάνε, και αφήνεται να εννοηθεί ότι υπάρχει μεγάλη κακοδιαχείριση στις ώρες του προσωπικού. Είναι αξιοσημείωτη μια τέτοια επιθετικότητα από ΓΓ Γραμματέα που ήταν στον χώρο της εκπαίδευσης (ως στέλεχος, αλλά ήταν) και για τον οποίο πανηγύριζαν πολλοί, ότι είναι ανθρώπινος και καλός συνάδελφος κλπ (σε αντίθεση, όπως εννοούσαν, με τον διαβόητο Νικολοπουλο). Ίσως έχουν πιστέψει και οι ίδιοι ότι οντως θα μειωθούν τα κενά, αν κυνηγούν τη 1 ασυμπλήρωτη ώρα που μένει ασυμπλήρωτη γιατί τα διαθέσιμα μαθήματα είναι μόνα ή δίπλα ενώ το ωράριο του καθηγητή είναι το αντίστροφο.

Πάντως σήμερα ζητήθηκε ξανά υπερεπειγουσα αποτύπωση κενών μετά τις νέες προσλήψεις με την υπονόηση ότι επίκεινται προσλήψεις - εκτός αν εννοούσαν ότι επίκεινται μαγειρέματα.

Σελίδες: 123 ... 356

Pde.gr, © 2005 - 2025

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 33111
  • Τελευταία: Zbbt
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1193335
  • Σύνολο θεμάτων: 19561
  • Σε σύνδεση σήμερα: 628
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 2144
  • (Αυγούστου 21, 2024, 05:10:38 pm)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 22
Επισκέπτες: 595
Σύνολο: 617

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.059 δευτερόλεπτα. 25 ερωτήματα.