Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Μηνύματα - Scout

Σελίδες: 123 ... 30
1
Νησιά / Απ: Οινούσσες
« στις: Αύγουστος 24, 2023, 02:49:21 μμ »
ο δήμαρχος που για να πάρει ψήφους δεν βάζει χέρι στους δημότες του που ζητάνε την "Αρτα με τα Γιάννενα" για τρώγλες.

Εδώ που τα λέμε, ο δήμαρχος (οποιουδήποτε δήμου) δεν έχει δικαιοδοσία να επιβάλει στους δημότες του πόσο θα νοικιάσουν τα δωμάτια, ακόμα και τρώγλες να είναι. Αν οι ίδιοι οι κάτοικοι δεν έχουν ενσυναίσθηση και στοιχειώδη αντιληπτική ικανότητα να καταλάβουν ότι έτσι όπως πάει τα παιδιά τους θα μείνουν αγράμματα γιατί κάποτε δεν θα πατάει εκπαιδευτικός στο νησί, φέρουν ακέραια την ευθύνη. Ο δήμαρχος, αυτό που οφείλει να κάνει είναι να κατασκευάσει ένα συγκρότημα δωματίων με κοινόχρηστες υποδομές (π.χ. κουζίνα) στο πρότυπο μιας αξιοπρεπούς φοιτητικής εστίας. Για πόσα δωμάτια μιλάμε άλλωστε; Πόσοι εκπαιδευτικοί υπηρετούν κάθε χρόνο στο νησί και στις δύο βαθμίδες; 10-15; Επιπλέον, πρόκειται για νησί από το οποίο έλκουν την καταγωγή τους εφοπλιστές. Ας τους ζητήσει να κάνουν μια ευεργεσία στο νησί τους...

2
Εργασιακά / Αξιολόγηση εκπαιδευτικών
« στις: Αύγουστος 12, 2023, 11:40:46 πμ »
Για όσους νομίζουν ότι με την "ελεύθερη επιλογή σχολείου" είναι μακριά η πλήρης αποσάθρωση των εργασιακών σχέσεων των εκπαιδευτικών:

https://www.ethnos.gr/paideia/article/274792/orghekpaideytikongiatonomosxediotoyypoyrgeioyergasiasetoimazoynthdialyshtonergasiakonmassxeseonmesymbolaiamhdenikonorontizhtoyn

Ξεκινάει με τους ιδιωτικούς εκπαιδευτικούς, τους "εύκολους στόχους" της εκπαίδευσης, και θα έρθει και στους δημόσιους...

3
Εργασιακά / Απ: Αξιολόγηση εκπαιδευτικών
« στις: Αύγουστος 01, 2023, 01:42:30 μμ »
Ανεξάρτητα από το εάν συμφωνούμε ή διαφωνούμε με την αξιολόγηση (προσωπικά διαφωνώ, τουλάχιστον με τον τρόπο που προβλέπεται να γίνει), αυτό που είναι κρίσιμο είναι ότι, εκ των πραγμάτων, μέσω της αξιολόγησης έχει εγκλωβιστεί ένα σωρό κόσμος, που υπηρετεί ήδη εδώ και 2 ή και 3 χρόνια, στο καθεστώς του δόκιμου. Η αξιολόγηση δεν έχει ολοκληρωθεί πουθενά, σε κανένα απολύτως σχολείο, στο βαθμό που, ακόμα κι εκεί που οι αξιολογητές ολοκλήρωσαν τη δίωρη παρακολούθηση και συνέταξαν τη σχετική έκθεση, κανένας διευθυντής δεν έχει υπογράψει τις αξιολογικές εκθέσεις ως τώρα (στοιχεία της ΟΛΜΕ). Συνεπώς, οι δόκιμοι δεν έχουν αποτύχει να μονιμοποιηθούν λόγω δικής τους υπαιτιότητας, αφού, ακόμα κι αν ήθελαν να αξιολογηθούν, δεν θα μπορούσαν να το κάνουν.

Για μένα είναι ξεκάθαρο ότι πάμε σε καθεστώς ιδιωτικού τομέα, και όχι μόνο ως προς το γλείψιμο και τον φαβοριτισμό (όπως έγραψε και κάποιος άλλος παρακάτω), αλλά ΚΥΡΙΩΣ ως προς τη σχέση εργασίας καθεαυτή. Δηλαδή είναι πολύ πιθανό οι διαδικασίες να "σέρνονται" με "γραμμή" που θα δώσει υπόγεια το υπουργείο στα πειθήνια όργανα που επέλεξε τους προηγούμενους μήνες, και να μην ολοκληρωθούν με διάφορες προφάσεις ακόμα κι αν ο υπό αξιολόγηση δόκιμος πιέζει ο ίδιος αφόρητα να αξιολογηθεί για να μονιμοποιηθεί. Και μόλις ωριμάσουν οι συνθήκες (τη πιέσει και του κυρπαντελήδικου όχλου), ο υπουργός θα εξαγγείλει μετά βαΐων και κλάδων την κατάργηση της μονιμότητας στους νεοδιοριζόμενους (δηλαδή και σε όσους παρέμειναν δόκιμοι). Από εκεί και πέρα, θα έρθει να κουμπώσει και το "αυτοχρηματοδοτούμενο σχολείο" της "ελεύθερης επιλογής", και θα δέσει η μανέστρα με εργασιακές σχέσεις ΙΔΑΧ, ή πιθανότατα ακόμα και ΙΔΟΧ.

4
ούτε για το αν απέκτησαν μοριοδοτούμενα προσόντα μόνο και μόνο για να διοριστούν

Κι όμως, πέφτετε κι εσείς στην παγίδα της γενίκευσης, καθώς με τον παραπάνω αφορισμό βγάζετε απ' την εξίσωση τις περιπτώσεις όπου τα "μοριοδοτούμενα προσόντα" μπορεί να είχαν αποκτηθεί σε ανύποπτο χρόνο και ο νυν εκπαιδευτικός να τα αξιοποιούσε καθημερινά σε άλλη δουλειά, στην οποία ενδεχομένως να ανταποκρινόταν επιτυχώς για χρόνια και απλώς να αποφάσισε να κάνει μια επαγγελματική στροφή, για διάφορους λόγους. Μη μου πείτε πως όλοι οι συνάδελφοί σας με τέτοια "μοριοδοτούμενα προσόντα" τα απέκτησαν εκ των υστέρων "μόνο και μόνο για να διοριστούν", και πως δεν έχετε γνωρίσει κανέναν που να εμπίπτει στην κατηγορία την οποία περιέγραψα παραπάνω. Στην τελική, μας ενδιαφέρει να "μπολιάσουμε" το σώμα των εκπαιδευτικών με ανθρώπους που έχουν και τέτοιες διαφορετικές προσλαμβάνουσες από τον (προηγούμενο) επαγγελματικό τους βίο, ή όχι;

5
Μέσα μου όμως βράζω που κάποιος μιλάει στο τηλ την μισή ώρα και μετά βάζει να διαβάσουν από μέσα τους την ιστορία και χτύπησε το κουδούνι. Έκθεση δεν έχει γράψει το ένα μου το παιδί σχολείο. Μαθηματικά έρχεται με λάθη στις ασκήσεις που έλυσαν στο σχολείο (...) λέω τα χειρότερα για δασκάλους και σχεδόν όλοι ρωτούν γιατί κρίνω και όχι αν κρίνω σωστά.

Μήπως όμως, πράγματι δεν κρίνετε σωστά; Το παράδειγμα της "μισής ώρας συνομιλία στο κινητό" πολύ αμφιβάλλω αφ΄ενός κατά πόσον αποτελεί γενικευμένη εικόνα και αφ' ετέτρου αν μπορεί να επαναλαμβάνεται όχι καθημερινά, αλλά απλώς συχνά. Και ακόμα και αν δεχτούμε ότι αυτό αποτελεί μια ακραία μεν, υπαρκτή δε κανονικότητα σε κάποια τάξη, πώς πιστεύετε ότι η αξιολόγηση, έτσι όπως έχει σχεδιαστεί, θα αποδώσει, αφού όταν ο σύμβουλος θα μπει (δυο φορές ανά τετραετία) στην τάξη το μάθημα θα γίνει υποδειγματικά; Το να εισαγάγουμε αξιολόγηση 360 μοιρών, δηλαδή ο εκπαιδευτικός να αξιολογηθεί και από τους μαθητές του, δεν είναι καταφανέστατα επικίνδυνο, τόσο λόγω της ανεπάρκειας των μαθητών (οποιασδήποτε ηλικίας και βαθμίδας) να κρίνουν ευθέως το γνωστικό υπόβαθρο του εκπαιδευτικού, όσο και λόγω του ότι μπορεί να ανοίξει κερκόπορτες για άλλου τύπου απαιτήσεις εκ μέρους των γονέων για τα βλαστάρια τους; Και αφού λοιπόν το ένα (είδος αξιολόγησης) είναι ελλιπές και ανεπαρκές και το άλλο ακατάλληλο, πώς νομίζετε ότι ένας γραπτός διαγωνισμός μερικών ωρών θα ξεχωρίσει σωστά την ήρα από το στάρι;


Συγνωμη ρε παιδια υπαρχουν δασκαλοι που την ωρα του μαθηματος μιλανε στο τηλεφωνο και δεν κανουν μαθημα; Εγω προσωπικα δεν εχω δει κατι τετοιο..

Κοιτάξτε, για να τα λέμε όλα, υπάρχουν τέτοιες περιπτώσεις. Δυστυχώς έχω και εγώ, από το μικρό μου γιο, την πληροφορία ότι κατά τη διάρκεια της σχολικής χρονιάς φέτος είχε συμβεί και αυτό από τη δασκάλα του, όπως και κάποια άλλα "ποιοτικά" χαρακτηριστικά από όσα ανέφερε η ppil. Θεωρώ όμως ότι απλώς πέσαμε στις περιπτώσεις. Εκ των πραγμάτων δεν είναι δυνατόν να συμβαίνει κάτι τέτοιο σε συχνό και γενικευμένο επίπεδο. Καλό είναι επίσης να κρατάμε μικρό καλάθι στις αφηγήσεις των παιδιών μας και να υποβάλλουμε σε βάσανο κάθε σχετική πληροφορία, γιατί δεν ξέρουμε ούτε από πού μπορεί να εκπορεύεται, ούτε μπορούμε να είμαστε σίγουροι ότι το παιδί δεν τα παραφούσκωσε επειδή π.χ. έτσι αποφάσισαν να κάνουν και οι συμμαθητές του.

6
Ο κοινωνικός αυτοματισμός εις βάρος των εκπαιδευτικών (...) υποδαυλίζεται (...) επειδή διορίζονται πολλοί που δεν είναι ικανοί γι αυτή τη δουλειά και δεν τους αρέσει κιόλας.

Με όλο το θάρρος, φρονώ ότι η άποψη αυτή είναι εν μέρει ηττοπαθής για τον κλάδο. Είναι πολύ περισσότεροι από όσο νομίζετε εκείνοι που ρέπουν προς τον κοινωνικό αυτοματισμό εναντίον συγκεκριμένων επαγγελματικών ομάδων μόνο και μόνο επειδή δεν κατάφεραν να ανήκουν σε αυτές και οι ίδιοι. Χρέος του κλάδου δεν είναι να αυτομαστιγώνεται, κάνοντας ενίοτε την τρίχα, τριχιά με βάση και προσωπικά βιώματα. Χρέος του κλάδου είναι να απαιτεί συνθήκες που θα οδηγούν κάθε εκπαιδευτικό σε συνεχή αυτοβελτίωση, δηλαδή πρόσβαση σε σοβαρές πηγές γνώσης, μείωση του ωραρίου διδασκαλίας προς όφελος του ωραρίου επιμόρφωσης και υποδομές (π.χ. εργαστηριακές) τέτοιες που όχι μόνο να επιτρέπουν, αλλά και να "εξωθούν" κάθε εκπαιδευτικό να χρησιμοποιήσει βιωματικές τεχνικές σε κάθε ειδικότητα. Μόνο έτσι, μόνο με τέτοια αιτήματα, θα μπορέσει ο κλάδος να αφαιρέσει από τον κάθε κυρ-Παντελή τη δυνατότητα να ρίχνει λάσπη στον ανεμιστήρα για να ικανοποιήσει τις δικές του εμμονές ή το φθόνο του. Γιατί στις περισσσότερες περιπτώσεις, περί αυτού πρόκειται. Δείτε, για παράδειγμα, το ύφος και το περιεχόμενο των σχολίων σε ιστότοπους λαϊκίστικων πηγών ενημέρωσης (π.χ. Πρώτο Θέμα), σε αναρτήσεις που πραγματεύονται ζητήματα που έχουν να κάνουν με την παιδεία και τους εκπαιδευτικούς.

7
ξέρουμε ότι για το επάγγελμα σπούδασαν όχι για να κάνουν παπυρολογία ή υφολογικές μελέτες στη μεταβυζαντινή ρητορική (...) οι σπουδές ανοίγουν τους ορίζοντες, γιατί μπορεί να σπουδάσεις φιλολογία και να αποφασίσεις να κάνεις λογοτεχνικές στήλες σε εφημερίδες ή να δουλέψεις σε εκδοτικό οίκο

Μου ξύνετε πληγές τώρα...

Ο μεγάλος μου γιος τελείωσε τη Β΄γυμνασίου και από τη Δ΄δημοτικού τού έχει καρφωθεί στο μυαλό η φλογερή επιθυμία να γίνει αρχαιολόγος -και δη επί του πεδίου, όχι να βαράει σφραγίδες σε βεβαιώσεις αρχαιολογικής καταλληλότητας οικοπέδων προς ανέγερση σε μια Εφορεία αρχαιοτήτων. Ακόμα πιο ειδικά, θα ήθελε να γίνει αιγυπτιολόγος. Πείτε μου λοιπόν τι προοπτικές θα μπορέσει να έχει, και αν έχω άδικο όταν του λέω ότι εντάξει, να γίνει αρχαιολόγος, αλλά ακριβώς επειδή "primum vivere, deinde philosophare", θα πρέπει να γίνει όχι ένας μέτριος αρχαιολόγος, αλλά αρχαιολόγος που θα έχει τα εφόδια και την ελκυστικότητα για να μπορέσει να ζήσει και να εργαστεί στο εξωτερικό (π.χ. στη Γερμανία που έχει και μακρόχρονη σχετική παράδοση), αλλιώς θα καταλήξει να τυλίγει σουβλάκια. Στενοχωριέται και ενίοτε εκνευρίζεται όταν του το λέω τόσο ωμά, αλλά αυτή είναι η πραγματικότητα. Για τις δε εναλλακτικές τύπου επιμέλειας εκδόσεων ή βιβλιοκριτικής σε έντυπα, καλύτερα να μη μιλήσουμε, ειδικά στο εν Ελλάδι περιβάλλον. Κακοπληρωμένες γαλέρες είναι, και το ξέρουμε όλοι καλά αυτό.

8
ο σκοπος τους δεν ηταν ισοτητα για τους νεους.....ηταν η αποδεσμευση του πτυχιου απο την υποχρεωση του κρατους να διορισει.

Συγγνώμη, αλλά πόθεν τεκμαίρεται η "υποχρέωση" του κράτους να διορίσει αποφοίτους συγκεκριμένων τμημάτων της τριτοβάθμιας εκπαίδευσης, πέραν εκείνων των παραγωγικών σχολών των ΕΔ/ΣΑ; Ούτε προς τους γιατρούς προέκυψε ποτέ τέτοια υποχρέωση, και αναφέρω το συγκεκριμένο παράδειγμα καθώς παιδεία και υγεία πάνε μαζί στις προτεραιότητες ενός κοινωνικού κράτους. Γιατί λοιπόν να προκύπτει προς τους αποφοίτους των οιονεί "καθηγητικών" σχολών; Άλλο το να ζητάμε ικανούς και επαρκείς αριθμούς διορισμών σε τακτική, ετήσια βάση, και άλλο να μιλάμε για "υποχρέωση διορισμών" σε μια μη κεντρικά σχεδιαζόμενη οικονομία.

Ας είμαστε λίγο πιο φειδωλοί στο να λέμε τέτοια και παραέξω, γιατί και μόνο που τα ακούνε κάποιοι ιντριγκάρονται και υποδαυλίζουν τον κοινωνικό αυτοματισμό εις βάρος των εκπαιδευτικών.

9
Τοποθετήσεις / Απ: Τοποθετήσεις σε οργανικά κενά
« στις: Ιούλιος 20, 2023, 10:11:43 πμ »
Μάλιστα. Οπότε αυτός που πήρε υποχρεωτική οργανική από μετάθεση και πήρε αμέσως απόσπαση έχει δικαίωμα μόνο για βελτίωση ή έχει δικαίωμα και για νέα μετάθεση σε άλλη περιοχή;

Κατά τη γνώμη μου, πολύ σπάνια κάποιος που μετατέθηκε θα επιθυμήσει ξανά μετάθεση για άλλη περιοχή. Στη συντριπτική πλειονότητα νομίζω πως οι νεοδιόριστοι παίρνουν (όποτε πάρουν) μετάθεση από τον τόπο αρχικού διορισμού τους, απευθείας για τον τόπο συμφερόντων τους. Είναι ολιγάριθμες οι περιπτώσεις όπου κάποιος θα πάρει πρώτα μετάθεση για "κάπου πιο κοντά" και μετά για τον τόπο συμφερόντων του. Θα προτιμήσει να μείνει π.χ. ακόμα ένα ή δύο χρόνια μακριά, για να μαζέψει μόρια, παρά να πάει "ενδιάμεσα" αλλά με λίγα μόρια. Προφανώς δεν έχει απόλυτη ισχύ αυτό, αλλά ούτε το αντίθετο είναι ο κανόνας.

10
θέλουν να αξιολογούμαστε ακόμη και αν οι αξιολογήσεις ξέρουν ότι δεν θα είναι αντικειμενικές. Σου λέει όλο και από κάποιον άχρηστο χωρίς μέσο θα απαλλαγούμε...

Πόσο ηθική θεωρείτε αυτή την οπτική που, όπως παραδέχεστε, έχουν αρκετοί έξω στην κοινωνία; Τελικά τι την ενδιαφέρει την κοινωνία; Να μάθουν γράμματα τα παιδιά, ή να χυθεί αίμα αδιακρίτως, ακόμα και μέσα από ομολογημένα υποκειμενικές διαδικασίες;

11
Αποσπάσεις / Αποσπάσεις 2023
« στις: Ιούλιος 19, 2023, 10:08:54 μμ »
Αναμένουμε τις από ΠΥΣΠΕ/ΠΥΣΔΕ σε ΠΥΣΠΕ/ΠΥΣΔΕ αντίστοιχα

Και οι παρακάτω (β´ μέρος, από ΔΔΕ δε ΔΔΕ), τι είναι; Αποσπώμενοι αποκλειστικά για άσκηση έργου σε υπηρεσίες γραφείου;

https://www.minedu.gov.gr/publications/docs2020/%CE%91.75719%CE%952_07-07-2023_%CE%94%CE%94%CE%95-%CE%A0%CE%94%CE%95_2023-24.pdf

12
Αποσπάσεις / Αποσπάσεις 2023
« στις: Ιούλιος 19, 2023, 09:34:57 μμ »
Συγγνώμη, αλλά επειδή κάπου κάτι χάνω (ελπίζω όχι λάδια...): δεν υποτίθεται ότι οι αποσπάσεις της Β/θμιας ανακοινώθηκαν το βράδυ της Παρασκευής 7 τρέχοντος; Τι είναι αυτές που αναμένονται αύριο; Δεύτερος γύρος;

13
Η αλήθεια είναι δε σκέφτηκα καθόλου τον διαχωρισμό δόκιμοι - μόνιμοι. Αν είναι έτσι όμως, προς τι η αναφορά στη διετή εκπαιδευτική προϋπηρεσία ως προϋπόθεση για την αίτηση; Υπάρχει περίπτωση μη δόκιμος να έχει λιγότερη εκπαιδευτική προϋπηρεσία;

Περιμένετε πρώτα να δούμε αν και πότε θα μονιμοποιηθούν οι δόκιμοι... Στην καλύτερη περίπτωση για αυτούς, και αν οικειοθελώς υποβληθούν στα τρία στάδια της "αξιολόγησης", θα κατοχυρώσουν δικαίωμα μονιμοποίησης στο τέλος του τρέχοντος έτους (αφού υποτίθεται ότι μέχρι τότε έχει δοθεί χρονοδιάγραμμα για ολοκλήρωση της "αξιολόγησης"). Στην πράξη όμως, αυτό που βλέπω είναι ότι το υπουργείο παίζει κατενάτσιο και σπρώχνει χρονικά το τενεκεδάκι όλο και πιο πέρα. Εφ΄όσον προχωρήσει φουλ το μοντέλο της "ελεύθερης επιλογής σχολείου" και των vouchers, πόσοι εκπαιδευτικοί θα (χρειαστεί να) μονιμοποιηθούν, από ποιον θα προσλαμβάνονται/μισθοδοτούνται, και πώς/πού θα αποκτήσουν οργανικότητα, αν δεχτούμε ότι νομοτελειακά η "ελεύθερη επιλογή" θα οδηγήσει σε κλείσιμο σχολικών μονάδων;

14
Αποσπάσεις / Απ: Αποσπάσεις σε Φορείς
« στις: Ιούλιος 06, 2023, 01:21:03 μμ »
Εδώ που έχουμε φτάσει (χρονικά), έχω την αίσθηση ότι οι αποσπάσεις (καθώς και οποιαδήποτε πράξη Κεντρικού Συμβουλίου γενικά) θα αρχίσουν να ανακοινώνονται μετά την παροχή ψήφου εμπιστοσύνης. Από Δευτέρα δηλαδή.

Σελίδες: 123 ... 30

Pde.gr, © 2005 - 2023

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32122
  • Τελευταία: itsnancypol
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1152857
  • Σύνολο θεμάτων: 19093
  • Σε σύνδεση σήμερα: 603
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 46
Επισκέπτες: 505
Σύνολο: 551

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.11 δευτερόλεπτα. 26 ερωτήματα.