Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Μηνύματα - lzdg

Σελίδες: 123 ... 39
2
Το ενδεχόμενο οι δύο φάσεις των διορισμών να αφορούν τις χωριστές προκηρύξεις 1ΓΕ και 2ΓΕ δεν το σκέφτεται κανένας; Δηλαδή διορισμοί 1ΓΕ φέτος και 2 ΓΕ του χρόνου. Αν μάλιστα οι τελικοί πίνακες της 2ΓΕ δεν είναι ακόμα έτοιμοι από τον ΑΣΕΠ είναι πολύ βολική δικαιολογία.

3
Πολλά θα έπρεπε να σου κανουν εντυπωση, izdg.

Oπως το αμίμητο να διοριστούν μονο οι Αθμιοι.
Οπως το οτι ευχάριστη είναι η σκέψη να βγουν κατανομές μόνο για τους μισούς....

Αυτά δεν σου κάνουν εντύπωση;;;

Εδω λέμε να τελειωνει το μαρτύριο και κάποιοι θέλουν κι αλλο, κι άλλο!!!!

Πολλά μου κάνουν εντύπωση αλλά για το συγκεκριμένο είπα να ρωτήσω, οι κατανομές θα βγουν όποτε βγουν και ότι είναι να γίνει θα γίνει, τώρα δεν νομίζω πως μπορεί να αλλάξει κάτι. Το μαρτύριο το έχουμε υποστεί από τον Νοέμβρη, προσωπικά έχω αποκτήσει ανοσία στην αναμονή, δεν καταλαβαίνω τίποτα ας διοριστώ και τον άλλο Σεπτέμβρη αν είναι να διοριστώ, καταλαβαίνω όμως απόλυτα άλλους συναδέλφους που έχουν τρελαθεί από την αγωνία τους!

4
Και εγώ έτσι πιστεύω ότι είναι δίκαιο. Αλλά υπάρχουν άλλες ειδικότητες που επειδή έχουν λίγα κενά θέλουν να χωρίσει η κατανομή σε δύο χρονιές και να πάρουν το 100% κάθε χρονιά. Δεν είναι να μην τους υπολογίζεις είναι καλά βύσματα

Πες μας αν θέλεις ποιες ειδικότητες είναι τα καλά βύσματα για να μάθουμε και εμείς που έχουμε άγνοια. Επίσης πες μας πως έχεις βγάλει αυτό το συμπέρασμα. Π.χ. γνωρίζεις 2-3-10 βύσματα της Χ ειδικότητας άρα συμπεραίνεις ότι όλοι της Χ ειδικότητας είναι βύσματα ή έχεις κάποια πληροφόρηση εκ των έσω του Υπουργείου;

Δεν είμαι βύσμα, ούτε έχω κάποια μύγα ( :D) απλά που κάνει πραγματικά εντύπωση αυτό που ειπώθηκε.

5
Είναι για γέλια και για κλάματα το γεγονός ότι προσπαθούμε να δώσουμε ερμηνεία στις δηλώσεις, ενώ υπάρχει μεγάλη πιθανότητα να μην κρύβεται κανένα σχέδιο πίσω από αυτές, δηλαδή να απαντάνε γενικά, αόριστα και ότι να ναι, χωρίς να έχουν ιδέα ακόμα για το τι θα κάνουν...

6
http://www.fresh-education.gr/%ce%b6-%ce%bc%ce%b1%ce%ba%cf%81%ce%ae-%ce%b3%ce%b9%ce%b1-%ce%b4%ce%b9%ce%bf%cf%81%ce%b9%cf%83%ce%bc%ce%bf%cf%8d%cf%82-%ce%b5%ce%ba%cf%80%ce%b1%ce%b9%ce%b4%ce%b5%cf%85%cf%84%ce%b9%ce%ba%cf%8e%ce%bd/

Πολλά είπε... ότι πρέπει για να συγχιζόμαστε και να βρίζουμε όλοι εμείς που είμαστε στο περίμενε τόσους μήνες. Γιατί δεν βγαίνουν τόσους μήνες τώρα να πουν απλά "δεν ασχολούμαστε θα ασχοληθούμε από Ιούνιο και μετά";;; Έχουμε τρελαθεί στα σενάρια και στις αναλύσεις επί σεναρίων!

7
Συνάδερφοι καλησπέρα,
σήμερα βγήκε αυτό το δημοσιευμα με το οποίο έχουμε μόνο 95 οργανικά κενά (πρωτοβάθμια και δευτεροβάθμια)
https://www.alfavita.gr/ekpaideysi/349154_organika-kena-2021-ta-episima-stoiheia-toy-ypoyrgeioy-paideias
Είναι δυνατόν να πάμε με τόσο λίγα κενά για διορισμούς???

Κάποιοι γραφικοί φωνάζουμε για αυτό καιρό τώρα, η πλειοψηφία του κλάδου πετάει χαρταετό. Όταν δούμε τα νούμερα όμως θα πέσουν όλοι από τα σύννεφα!

8
Π.Ε.ΣΥ.Θ. / PESYTH
Πανελλήνιος Επιστημονικός Σύλλογος Θεατρολόγων
ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ Π.Ε.ΣΥ.Θ. – ΕΝ.ΕΚ.Ε.Μ. ΓΙΑ 7/5 – ΝΕΟ ΡΑΝΤΕΒΟΥ 21/5
ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ Π.Ε.ΣΥ.Θ. – ΕΝ.ΕΚ.Ε.Μ. ΓΙΑ 7/5 – ΝΕΟ ΡΑΝΤΕΒΟΥ 21/5
Συναδέλφισσες και συνάδελφοι,

Πραγματοποιήθηκε σήμερα συγκέντρωση διαμαρτυρίας με πρωτοβουλία του Πανελλήνιου Επιστημονικού Συλλόγου Θεατρολόγων και της Ένωσης Εκπαιδευτικών Εικαστικών Μαθημάτων για την παντελή απουσία σχεδιασμού από πλευράς Υπουργείου Παιδείας, σχετικά με την θέσπιση και κατανομή οργανικών θέσεων για 6 (!) ειδικότητες στην Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση.

Συγκεκριμένα για τους κλάδους Θεατρολόγων, Ηθοποιών, Εικαστικών, Εκπαιδευτικών Ξενόγλωσσων μαθημάτων (Γερμανικών και Γαλλικών) και Πληροφορικής και παρά την 20ετή πλέον παρουσία των εκπαιδευτικών αυτών στην Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση, ενόψει και των επικείμενων 10.500 διορισμών μετά από 10ετή στασιμότητα, το Υπουργείο αγνοεί τους παραπάνω κλάδους και δεν ενημερώνει σχετικά με το επίδικο. Δυναμικό «παρών» έδωσαν εκπαιδευτικοί των παραπάνω κλάδων, σωματεία πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης και Ε.Λ.Μ.Ε., η Πρωτοβουλία Αναπληρωτών και το Συντονιστικό Αναπληρωτών. Επίσης, μεμονωμένα μέλη ΔΣ της Δ.Ο.Ε. και της Ο.Λ.Μ.Ε. Δυστυχώς οι ομοσπονδίες ΔΕΝ ΕΛΑΒΑΝ απόφαση στήριξης, ούτε συμμετείχαν μέσω των μελών, με εκπεφρασμένη άποψή τους, διεκδικώντας ότι και οι προαναφερόμενοι κλάδοι: ΙΣΟΚΑΤΑΝΟΜΗ!

Εκπρόσωποι των «εξαφανισμένων» κλάδων και εκπρόσωποι αναπληρωτών εκπαιδευτικών συναντήθηκαν με τον Γενικό Γραμματέα του Υπουργείου, Αλέξανδρο Κόπτση. Αν και η συνάντηση πραγματοποιήθηκε σε θετικό κλίμα, ο Γ.Γ. εκτός της πληροφορίας πως είναι θετικά διακείμενοι στο αίτημά μας και εξετάζουν πέντε (5!!!) σενάρια για την πραγματοποίησή του, δεν έδωσε ΚΑΜΙΑ ΑΛΛΗ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑ. ΔΕΝ ΑΠΑΝΤΗΘΗΚΕ το αίτημα του Π.Ε.ΣΥ.Θ και της ΕΝ.ΕΚ.Ε.Μ για ισοκατανομή των διορισμών με ίδρυση των απαραίτητων οργανικών θέσεων ανά κλάδο με βάση ΤΙΣ ΠΡΟΣΛΗΨΕΙΣ ΑΝΑΠΛΗΡΩΤΩΝ που φέτος ξεπέρασαν στο σύνολο τις 50.000 (!!!). Αντ’ αυτού ειπώθηκε πως οι διορισμοί θα γίνουν με αίσθημα δικαίου και αναμένονται ανακοινώσεις εντός του επόμενου 20ήμερου.

Αντιλαμβανόμαστε ξεκάθαρα πως στο παρά 5 των διορισμών το Υπουργείο ζυγίζει δυσαρέσκειες και ανάλογα των πιέσεων θα μοιράσει και την πίτα.

ΕΜΕΙΣ ΣΥΝΑΔΕΛΦΟΙ ΤΩΝ ΠΑΙΧΝΙΔΙ ΤΩΝ ΣΥΝΤΕΧΝΙΑΚΩΝ ΑΙΤΗΜΑΤΩΝ ΔΕΝ ΘΑ ΤΟ ΠΑΙΞΟΥΜΕ! ΔΙΝΟΥΜΕ ΝΕΟ ΡΑΝΤΕΒΟΥ ΤΗΝ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ 21 ΜΑΪΟΥ, 13:30 ΣΤΟ ΥΠΑΙΘ ΖΗΤΑΜΕ ΤΗΝ ΙΣΟΚΑΤΑΝΟΜΗ ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΚΛΑΔΟΥΣ ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΤΟΥΣ ΧΩΡΙΖΟΥΜΕ ΣΕ ΠΡΩΤΕΥΟΝΤΕΣ ΚΑΙ ΔΕΥΤΕΡΕΥΟΝΤΕΣ! ΣΤΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΩΝ ΤΩΝ ΟΛΩΝ, ΤΩΝ ΙΣΩΝ ΚΑΙ ΤΩΝ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΩΝ ΧΩΡΑΝΕ ΟΛΟΙ ΟΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ!

Ευχαριστούμε τα σωματεία και τις συλλογικότητες που στήριξαν το αίτημά μας και ζητάμε εκ νέου την στηριξη τους αλλά και την στήριξη των ομοσπονδιών Δ.Ο.Ε. και Ο.Λ.Μ.Ε. σε νέα κινητοποίηση την μεθεπόμενη ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ 21 Μαΐου και ώρα 13:30 προκηρύσσοντας τρίωρη στάση εργασίας (σε πρωινή και απογευματινή ζώνη) και διεκδικώντας εκ νέου συνάντηση με την πολιτική ηγεσία του Υπουργείου.

• Ζητάμε ΠΛΗΡΗ αποσαφήνιση των 5 «σεναρίων».
• Ζητάμε την ξεκάθαρη δέσμευση του Υπουργείου για ΙΣΟΚΑΤΑΝΟΜΗ.
• Ζητάμε ΑΜΕΣΑ την ίδρυση οργανικών θέσεων στην Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση για τους κλάδους Θεατρολόγων, Ηθοποιών, Εικαστικών, Εκπαιδευτικών Ξενόγλωσσων μαθημάτων (Γερμανικών και Γαλλικών) και Πληροφορικής.

Πανελλήνιος Επιστημονικός Σύλλογος Θεατρολόγων (ΠΕΣΥΘ)
Ένωση Εκπαιδευτικών Εικαστικών Μαθημάτων (ΕΝ.ΕΚ.Ε.Μ.)

Μπράβο τους και διπλά μπράβο τους που συμπεριλαμβάνουν και άλλους κλάδους στα αιτήματά τους. Οι υπόλοιποι (δευτερεύοντες;) κλάδοι ας αλλάξουμε πλευρό μην ροχαλίζουμε, τουλάχιστον κάποιοι αγωνίζονται και για εμάς!

9
Φίλοι δεν λέω κάτι καινούργιο αλλά όποιος περίμενε να νοιαστούν ΔΟΕ και ΟΛΜΕ ήταν βαθιά νυχτωμένος. Αυτό θα γινόταν σε μια ιδανική κοινωνία απο την οποία απέχουμε έτη φωτός. Ο καθένας κοιτάει τον κώλο του και τίποτα άλλο. Και όλοι μας εδω μέσα το ίδιο. Γράφουμε και γράφουμε κατεβατά. Σε 1 χρόνο ακριβώς όσοι έχουνε διοριστεί ακόμα και όσοι τώρα τρέχουν με συγχωρείται αλλά πιστεύεται θα νοιάζονται αν θα διοριστεί και η δεύτερη φάση; Ας είμαστε ειλικρινείς. Οχι. Χεσμένους θα τους έχουν τους επόμενους. Σε 2 χρόνια θα νοιάζονται αν θα ξαναγίνουν διορισμοί; Όχι. Θα ανυπομονούν για την τοποθέτηση τους, τη μετάθεση ή την απόσπαση τους και γενικα οτιδήποτε αφορά τον εαυτό τους. Θα θυμούνται τα βρισίδια αυτά που τώρα λένε για ΟΛΜΕ και ΔΟΕ; Όχι. Αντιθέτως θα ψάχνουν ενα γνωστό για να τους εξυπηρετήσει. Σόρρυ για το πόστ το άσχετο με το νήμα αλλά έτσι είναι. Όλοι μας ανεξαιρέτως τον τέτοιο μας κοιτάμε.

Η ωμή αλήθεια δυστυχώς.

10
Ιούνιο οι αποκαλύψεις.

Γεια σου asepoulla, σε χάσαμε. Μας έλειψες...

11
Οι επόμενες 2 βδομάδες θα είναι κρίσιμες μάλλον... 🙄

Για όλους όσους περιμένουμε είναι όντως κρίσιμες. Παραμονεύουν εγκεφαλικά, καρδιακά επεισόδια, ψυχολογικά προβλήματα και παράνοια. Πέρα από την πλάκα, για όσους δεν διοριστούμε, να θυμόμαστε ότι ο διορισμός δεν είναι το παν στη ζωή. Υγεία να υπάρχει. Υγεία και δύναμη για να παλεύουμε.

12
Όσους θέλουν μπορουνε να κάνουν, μετά από 10 χρόνια.
Και 11 και 12 και 13 χιλιάδες. Πόσο ευκολα παιρνουν ένστολους; άλλους 1000 ΕΠΟΠ τώρα. Το ερώτημα είναι θέλουν εκπαιδευτικους να διορίσουν;

Προτιμάνε τους αναπληρωτές που τρέχουν με το τυράκι της προϋπηρεσίας και την ελπίδα του διορισμού στο .... μέλλον.  Στρατιά ολόκληρη και συμφέρει χρόνια τώρα.

13
Εργασιακά / Απ: Αξιολόγηση εκπαιδευτικών
« στις: Απρίλιος 02, 2021, 08:57:31 πμ »
Εγώ πάντως παιδιά ένας από τους λόγους που θέλω πολύ να γίνει η αξιολόγηση είναι για ορισμένους εκπαιδευτικούς που δεν κάνουν ΠΟΤΕ μάθημα στην τάξη, παρά μόνο κουτσομπολεύουν και παίζουν κρεμάλα με τους μαθητές και συν τοις άλλοις μπαίνουν και 20 λεπτά αργότερα αφού χτυπήσει το κουδούνι για μέσα και το παίζουν και μάγκες. Και αναφέρομαι και σε μόνιμους και σε αναπληρωτές εκπαιδευτικούς. Τρελή ασυδοσία σε βάρος των μαθητών φυσικά, καθώς αυτοί είναι κυρίως οι χαμένοι της υπόθεσης. Αυτή η κατηγορία εκπαιδευτικών είναι πεταμένα λεφτά για τη χώρα και λυπάμαι εάν στενοχωρώ κάποιους αλλά αυτή είναι η πικρή αλήθεια. Και δεν αναφέρομαι σε γερασμένο προσωπικό. Ας ελπίσουμε ότι οι επόμενοι που θα διοριστούν θα έχουν περισσότερο κέφι και όρεξη για ποιοτική εργασία.

Και μετά την αξιολόγηση οι παραπάνω δεν θα αλλάξουν συμπεριφορά. Μη σου πω ότι θα γίνουν ακόμα χειρότεροι γιατί αυτοί συνήθως είναι που έχουν "άκρες".

14
Εργασιακά / Απ: Αξιολόγηση εκπαιδευτικών
« στις: Απρίλιος 01, 2021, 02:30:01 μμ »
Ας κάνουμε ένα flash back στην έως τώρα φετινή σχολική χρονιά...
50.000 αναπληρωτές, άρα άδεια από μόνιμο προσωπικό σχολεία.
3μηνες συμβάσεις. Ουδέν σχόλιον.
Κενά εκπαιδευτικών ως και σήμερα.
Μέτρα προστασίας από την πανδημία με μάσκες γίγας, 25+ τμήματα και με καθαρίστριες που μόνο αερότουμπες δεν κάνουν.
Τηλεκπαίδευση με μαθητές και καθηγητές χωρίς Η/Υ, επιμόρφωση, σύνδεση.
Διαγωνίσματα και βαθμολόγηση Α' τετραμήνου παρωδία.
Για πρώτη φορά καταγραφή καθηγητών που δεν κατέθεσαν βαθμολογία.
Αξιολόγηση σχολικών μονάδων μέσω πανδημίας, κλειστών σχολείων και με fast track διαδικασίες (σε 3 μήνες), όντας υπερ-υποβαθμισμένα μετά από πολλά χρόνια "ασιτίας" τους.
Απειλές, φοβέρες και εκβιασμοί σε διευθυντές και εκπαιδευτικούς για τη μη συμμετοχή τους στην αξιολόγηση.
Για αυτά που έρχονται...αξιολόγηση εκπαιδευτικών, νέα προγράμματα σπουδών, νέος τρόπος διορισμών και μόνιμοι διορισμοί θα δούμε όταν έχουμε καλύτερη εικόνα.
Όλα τέλεια. Λυσσάξτε τσαούσες!!! Για το καλό μου που τραγουδούσε ο Μηλιώκας.

Συνάδελφε ξέχασες την αύξηση των μαθητών ανά τμήμα μέσα στην πανδημία (με βάση το μέσο όρο - μαγικό νούμερο 17 by Κerameus Mathematics & Friends INC), τα προπολεμικά κτήρια - αποθήκες που λέγονται σχολικά κτήρια και η απόδειξη του ότι 0 € =  1,5 εκατομμύριο € πάλι by Κerameus Mathematics & Friends INC. Αλλά ας σωπάσουμε τώρα γιατί θα μας πούνε ότι είμαστε της αντιπολίτευσης ή ότι είμαστε οπισθοδρομικοί και να κοιτάξουμε προς τη μαμά Ευρώπη με δέος.

Σελίδες: 123 ... 39

Pde.gr, © 2005 - 2021

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 30401
  • Τελευταία: Tsoufis1989
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1066434
  • Σύνολο θεμάτων: 18056
  • Σε σύνδεση σήμερα: 604
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1737
  • (Σεπτέμβριος 06, 2014, 04:03:51 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 15
Επισκέπτες: 555
Σύνολο: 570

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.079 δευτερόλεπτα. 26 ερωτήματα.