Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Θέματα - killbill

Σελίδες: 1234
1
Σχολική ζώνη / Προαγωγή - απόλυση στο Λύκειο
« στις: Μαΐου 09, 2022, 04:31:09 pm »
Για το έτος 2021-2022, πώς προάγεται ένας μαθητής στο Λύκειο από μια τάξη στην επόμενη (ή πως απολύεται);
Ισχύει ότι αν ο Γενικός Μέσος Όρος από όλα τα μαθήματα είναι από 10 και πάνω, τότε προάγεται (μέχρι και το 20219 ήταν 9,5), ανεξάρτητα αν σε κάποιο ή κάποια μαθήματα βγάζει μέσο όρο κάτω από τη βάση; Έχει αλλάξει κάτι άλλο?

Αν για παράδειγμα στα Μαθηματικά ένας μαθητής βγάζει ΓΜΟ 5 (του έχω στα τετράμηνα 10 και δίνει λευκή κόλα στο γραπτό δηλαδή βαθμό 0), αλλά ο ΓΜΟ από ΟΛΑ τα μαθήματα είναι πχ 12, τότε περνάει και στα Μαθηματικά; Σωστά;

2
Η καταγραφή της ύλης επεκτείνεται και στην Α &

3
Μεταπτυχιακά προγράμματα / Σχολική ψυχολογία
« στις: Αυγούστου 21, 2020, 05:24:13 pm »
Τα μεταπτυχιακά στη σχολική ψυχολογία μοριοδοτουνται και μετράνε κάπου? Παρατηρώ μεγάλη προβολή από πανεπιστήμια αναφέροντας ότι παίρνεις μόρια στον ασεπ. Τι ισχύει?

4
Οικονομικά / Αποζημίωση μη χρήσης θερινής άδειας
« στις: Ιουλίου 23, 2020, 05:25:41 pm »
Φέτος απασχολήθηκαν 2 εκπαιδευτικοί για 3 μέρες για την υποστήριξη των Μηχανογραφικών δελτίων, και 2 εκπαιδευτικοί για τον έλεγχο των βαθμολογιών Πανελλαδικών εξετάσεων (1 ημέρα στις 10/7). Σύνολο αποζημίωσης: 8 ημερομίσθια

Για την υποστήριξη των Μηχανογραφικών το Υπουργείο είχε ορίσει αρχικά την 7η Ιουλίου και μια επιπλέον ημέρα, χωρίς να διευκρινίζει ποιά θα είναι αυτή. Στη συνέχεια όρισε και την 20η Ιουλίου λόγω της παράτασης των μηχανογραφικών.
Γύρω στις 17/7 και αφού είχαν γίνει ήδη οι 2 υπηρεσίες, ήρθε έγγραφο που όριζε ότι οι ημερομηνίες που θα πρέπει να δηλωθούν στη φόρμα για την αποζημίωση μη χρήσης θερινής άδειας για την υποστήριξη Μηχανογραφικών, θα πρέπει να είναι οι 7, 10 και 20 Ιουλίου, ανεξάρτητα πότε έγινε η δεύτερη υπηρεσία (οι 7 και 20 Ιουλίου είχαν οριστεί εξ αρχής).
Προέκυψε έτσι το εξής πρόβλημα: Η 10η Ιουλίου για την υποστήριξη των μηχανογραφικών, ταυτίζεται με την ημερομηνία ελέγχου των βαθμολογιών Πανελλαδικών, όπου εκεί ορίστηκαν 2 άτομα διαφορετικά.
Το Υπουργείο όμως δικαιολογεί την αποζημίωση 6 ημερομισθίων συνολικά   και όχι 8, (θεωρεί δηλαδή την 10η Ιουλίου ως κοινή ημέρα, δηλαδή ότι τα ίδια άτομα, οι ίδιοι 2 εκπαιδευτικοί που ορίστηκαν για την υποστήριξη των Μηχανογραφικών, οι ίδιοι ήταν και για τον έλεγχο των βαθμολογιών).
Κάτι τέτοιο όμως, πιστεύω για τα περισσότερα σχολεία δεν ισχύει στην πραγματικότητα. Πολλά σχολεία όρισαν 3 μέρες για την υποστήριξη των Μηχανογραφικών χωρίς απαραίτητα σε αυτές να είναι η 10η Ιουλίου + την 10η Ιουλίου για τον έλεγχο των βαθμολογιών.

Έτσι πρέπει να μείνουν απλήρωτα 2 ημερομίσθια. Εμάς μας είπαν ότι δεν γίνεται να πληρωθούμε όλοι, αλλά μόνο 6 ημερομίσθια και έχει ξεσπάει πόλεμος. Άντε βρες το δίκιο σου τώρα! "Έτσι μας είπαν έτσι σας λέμε" είναι η απάντηση της Δευτεροβάθμιας.
Γνωρίζει κανείς κάτι για το θέμα;

Επίσης πότε καταβάλλεται η αποζημίωση για μη χρήση θερινής άδειας ;

5
Σχολική ζώνη / Επιπλέον υποστήριξη μαθητών
« στις: Σεπτεμβρίου 06, 2019, 10:46:55 pm »
Πέρα από την ενισχυτική διδασκαλία (αν γίνεται, όπου γίνεται και όποτε αυτή αρχίζει να γίνεται), θέτω προς συζήτηση κάποιους τρόπους που οι μαθητές (αναφέρομαι κυρίως σε αυτούς που δεν πάνε φροντιστήριο) θα μπορούσαν να βοηθηθούν από τον καθηγητή τους στο σχολείο. Κάποιοι θα σας φανούν ίσως extreme!
Θα ήθελα τις απόψεις σας κατά πόσο αυτές οι προτάσεις είναι θεμιτές, ρεαλιστικές, εφαρμοστές, επιτρεπτές, και αν θα προκαλούσαν αντιδράσεις των συναδέλφων του, των γονιών κλπ, πάντα μιλώντας για τα Ελληνικά δεδομένα.
Επίσης περιμένω και τις δικές σας προτάσεις!

1) Στο διάλειμμα ο καθηγητής να μένει πάντα στην τάξη για επίλυση αποριών, εφόσον υπάρχουν
2) Εφόσον είναι δυνατόν, ορίζει κάποια 7η ώρα που έχει κενό και έχουν σχολάσει και τα παιδιά για επίλυση αποριών.
3) Μένει 1 ώρα πάντα μετά τη λήξη του σχολικού ωραρίου και συγκεντρώνει τους μαθητές για επίλυση αποριών
4) Επικοινωνία και επίλυση αποριών μέσω facebook, skype, instagram, messenger, email κλπ
5) Εχει τα κλειδιά και να ανοίγει το σχολείο Σάββατα (ή κάποιο απόγευμα) εθελοντικά και να έχει ορίσει 1-2 ώρες κάθε Σάββατο ή κάποια Σάββατα έστω για επίλυση αποριών
6) Ορίζει μια ώρα συνάντησης με μαθητές εκτός σχολείου πχ σε κάποια πλατεία, σε κάποια καφετέρια για επίλυση αποριών

Πιστεύετε ότι η επικοινωνία καθηγητή-μαθητή (για διδακτικά θέματα πάντα) πρέπει να τελειώνει στο σχολείο?
Πρέπει να υπάρχει απόσταση πέρα από το σχολείο;
Είναι κατακριτέα, θεωρείτε, αν εφαρμόζονταν κάτι από τα παραπάνω;
Υπάρχουν τρόποι;

6
Σχολική ζώνη / Σχολικοί αγώνες
« στις: Φεβρουαρίου 05, 2018, 08:32:14 pm »
Με όλο το σεβασμό προς τους γυμναστές και στους σχολικούς αγώνες, που είναι επιθυμητό να γίνονται, θέλω να ρωτήσω κατα πόσο επιτρέπεται από τη νομοθεσία να γίνονται προπονήσεις εντός διδακτικού ωραρίου.

Μπαίνεις για μάθημα και η τάξη είναι με τους μισους μαθητές, γιατί οι μαθητές απουσιάζουν για προπόνηση μπάσκετ, ποδοσφαίρου, βόλλευ κλπ. Το πρόβλημα είναι ότι είναι πολύ έντονο και συχνό το φαινόμενο αφού τα παραπάνω αθλήματα γίνονται και σε ξεχωριστές ομάδες (άλλες προπονήσεις για αγόρια άλλες για κορίτσια). Αυτό γίνεται κάθε μέρα για βδομάδες. Και όταν ξεκινάνε οι αγώνες έχουμε τις απουσίες για συμμετοχή στους αγώνες, όχι μόνο από τους συμμετέχοντες αλλά και από άλλους μαθητές που παρευρίσκονται σε αυτούς ως "κερκίδα"

7
Πανελλήνιες / Επίδειξη γραπτών δοκιμίων
« στις: Σεπτεμβρίου 04, 2017, 11:08:09 pm »
Έχω μια απορία. Οι διορθωτές δεν επιτρέπεται να σημειώνουν πάνω στο γραπτό του υποψηφίου, ώστε να μην δει ο ένας τις διορθώσεις του άλλου (αυτό ισχύει και στις ενδοσχολικές). Αντιθέτως κρατάνε σημειώσεις σε ένα πρόχειρο.
Άρα ένας μαθητής που θα δώσει το παράβολο των 50

8
Γενικό Λύκειο / Δημιουργική εργασία
« στις: Ιανουαρίου 16, 2017, 06:16:20 pm »
Ανοίγω αυτό το θέμα για να καλωσορίσουμε το νέο "μάθημα" που εισάγεται στα Λύκεια με τίτλο Δημιουργική εργασία.

Η ανακοινωση του Υπουργείου λέει "ότι η εργασία αυτή γίνεται σε ένα γραπτώς εξεταζόμενο μάθημα που επιλέγει ο μαθητής".
Η πρώτη απορία μου είναι, άρα ο κλήρος πέφτει μόνο σε κάποιους συναδέλφους; γιατί δεν νομίζω οι μαθητές να επιλέξουν να κάνουν δημιουργική εργασία στα Μαθηματικά ας πουμε.

Επίσης λέει ότι η δημιουργική εργασία θα γίνει την ώρα του μαθήματος και δεν θα σημαίνει φόρτος εργασίας για το σπίτι.
Αρα οι μαθητές δεν θα έχουν πρόσβαση στο ιντερνετ για πληροφορίες αφού θα γίνεται στην τάξη και σε ώρα μαθήματος, και δεν θα απασχοληθούν καθόλου στο σπίτι. Άρα τι θέμα θα τους βάλεις που να μην απαιτεί κάποια έρευνα;

Τέλος, αφού έχουμε τα project στην Α και στην

9
Θέλω να ρωτήσω σχετικά με τη θερινή προετοιμασία για Μαθηματικά προσανατολισμού Γ τάξης, σε ιδιαίτερο μάθημα.
1. Πόσες ώρες κάνετε (σε ιδιαίτερο);
2. Ποιά η διάρκεια της προετοιμασίας; (μόνο Ιούλιος; ή και Αύγουστος;)
3. μέχρι ποιο σημείο της ύλης σκοπεύετε να βγάλετε;


10
Ιστοσελίδες σχολείων / Ιστοσελίδα σχολείου (γενικά)
« στις: Αυγούστου 24, 2015, 08:04:01 am »
Το ξέρω ότι δεν είναι υποχρεωτικό να έχει ένα σχολείο ιστοσελίδα.
Αν ομως έχει, θέλω να ρωτήσω αυτός που θα την διαχειρίζεται θεωρείται εξωδιδακτικό καθήκον; Δηλαδή μπορεί να ισχυριστεί ότι επειδή έχει την συντήρηση και ενημέρωση της ιστοσελίδας άρα ας πουμε δεν μπορεί να αναλάβει ας πουμε και κάτι χρονοβόρο πχ υπεύθυνος τμήματος..;
Δεν λέω ότι στα εξωδιδακτικά του καθήκοντα θα είναι μόνο η διαχείριση της ιστοσελίδας, αλλά αν μπορεί να επικαλεστεί ότι έχει ήδη αυτόν τον φόρτο εργασίας και να ληφθεί υπόψη στην ανάθεση καθηκόντων γενικότερα

11
Θετικά μαθήματα / Νέο πρόγραμμα σπουδών Μαθηματικών ΓΕΛ
« στις: Ιανουαρίου 29, 2015, 11:32:52 am »
Συνοψίζοντας, από το ΦΕΚ 162 26 Ιανουαρίου 2015, έχουμε:

Α Λυκείου Άλγεβρα
Σύνολα
Πραγματικοί αριθμοί
Συναρτήσεις
Εξισώσεις - Ανισώσεις 2ου βαθμού
Συστήματα
Πιθανότητες
Τριγωνομετρία

Α Λυκείου Γεωμετρία

12
Σχολική ζώνη / Διαγωνισμός τραγουδιού;
« στις: Δεκεμβρίου 18, 2014, 12:57:45 pm »
Όπως υπάρχουν πανελλήνιοι διαγωνισμοί για διάφορα σχολικά μαθήματα πχ Μαθηματικός διαγωνισμός της Μαθηματικής εταιρίας, διαγωνισμός στη Φυσική και στη Χημεία, διαγωνισμός στη

13
Μαρέσει πάρα πολύ να παρακολουθώ θέατρο, όμως όχι να παίζω γιατί δεν νομίζω ότι "το έχω".
Παρόλα αυτά θα μου άρεσε πολύ να στήνω μια παράσταση. Να είμαι "πίσω από τη σκηνή" δηλαδή. Να οργανώνω στο σχολείο μια παράσταση ας πουμε.

Είμαι όμως τελείως άσχετος με το θέμα! Υπάρχει κάποιο βιβλίο, σε πρώτη φάση, που θα με ξεστράβωνε λίγο? Κάτι σαν "Σκηνοθεσία για πρωτάρηδες" ή ακόμα καλύτερα "Σκηνοθεσία για ηλίθιους!"; Να περιγράφει πως στήνεις μια παράσταση, πως φτιάχνεις ένα σενάριο κλπ.

Ξέρω ότι σίγουρα κάπου θα μπορείς να παρακολουθήσεις και σχετικά σεμινάρια ή μαθήματα σε κάποιες ιδιωτικές σχολές, αλλά προς το παρόν για αρχή, ένα βιβλίο θα ήταν ότι καλύτερο για ξεκίνημα.

14
Όσον αφορά τα ειδικά μαθήματα dicte και αρμονία, υπάρχουν βοηθήματα ; κυκλοφορεί τίποτα προσαρμοσμένο στις κατατακτήριες εξετάσεις όμως (και όχι γενικά) πχ με λυμένα θέματα παλαιοτέρων ετών;

Έχει κανείς να προτείνει κάποιους τίτλους;

Επίσης μπορεί κάποιος που ξέρει μουσική, παίζει κάποια όργανα έχει κάνει και θεωρία (τα βασικά πχ κλίμακες, συγχορδίες) να ανταπεξέλθει στα παραπάνω;

Σελίδες: 1234

Pde.gr, © 2005 - 2025

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32919
  • Τελευταία: Silia499
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1185363
  • Σύνολο θεμάτων: 19495
  • Σε σύνδεση σήμερα: 666
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 2144
  • (Αυγούστου 21, 2024, 05:10:38 pm)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 13
Επισκέπτες: 518
Σύνολο: 531

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.044 δευτερόλεπτα. 23 ερωτήματα.