Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Μηνύματα - JURE

Σελίδες: 123 ... 73
1
Μα είμαστε μέρος του συστήματος με την ανοχή μας! Γιατί κανένας δεν αντιδράει, ειδικά από ΕΕΦ και ΕΕΧ; Ρητορικό ερώτημα...
Γιατί δεν αντιδρούν; Γιατί ποιοι κάνουν τα ιδιαίτερα νομίζετε; Αλλά έστω και έτσι, στο σχολείο ο μαθητής της Ιατρικής θα ήταν καλυμμένος. Και αν κανείς δεν πηγαίνει φροντιστήριο, οι βαθμοί θα είναι φυσιολογικοί και η ύλη δεν θα αυξάνεται χρόνο με το χρόνο. Στη Φυσική αυξήθηκε λες και ήταν λίγη...γιατί; Γιατί ανταπεξέρχονται οι μαθητές! Πώς θα ξεχωρίσουν αυτοί που επιδιώκουν ιατρικές; Κόψτε τα φροντιστήρια...η ύλη θα μειωθεί και τα παιδιά θα ζουν φυσιολογική ζωή και θα μπαίνουν και στη σχολή που θέλουν!

2
Εργασιακά / Απ: Αξιολόγηση εκπαιδευτικών
« στις: Οκτώβριος 15, 2023, 11:47:17 πμ »
Το σωματείο μας έχει λόγο ύπαρξης την μάχη για την αξιολόγηση. Μέχρι τότε και μετά την καθιέρωσή της θα περάσουν στην ανυπαρξία.

Είναι λυπηρό πραγματικά να εκπροσωπούμαστε από ανέμπνευστος ανθρώπους, αντί επιστημονικούς, χωρίς εφόδια, χωρίς οράματα για την εκπαίδευση.

Το πλαίσιο της αξιολόγησης είναι ευέλικτο. Η αιτίαση πρέπει να είναι η αύξηση των μισθών μας. Η εξίσωσης τους με τον μέσο όρο των ευρωπαϊκών μισθών.

3
Εργασιακά / Απ: Αξιολόγηση εκπαιδευτικών
« στις: Αύγουστος 21, 2023, 07:36:07 μμ »
Μήπως θα ήταν καλύτερο να παρακολουθούσε ο καθηγητής τον σύμβουλο σε μία δειγματική διδασκαλία; Λέμε τώρα!!!
Υποτίθεται ότι αυτό έχει γίνει! Σε έναν ιδανικό κόσμο, όπου οι Σύμβουλοι είναι ΟΛΟΙ ευσυνείδητοι.

4
Εργασιακά / Απ: Αξιολόγηση εκπαιδευτικών
« στις: Αύγουστος 21, 2023, 10:34:44 πμ »
Η αξιολόγηση θα συνεχιστεί το νέο σχολικό έτος ή θα αλλάξει την διαδικασία ο νέος υπουργός ;
Ανέφερε ότι θα αλλάξει για να γίνει λιγότερο γραφειοκρατική η διαδικασία.
Κατά τη γνώμη μου δεν έχει καμία αξία να παρακολουθεί ο Σύμβουλος ένα δυο μαθήματα από πριν συμφωνημένα και προκαθορισμένα. Θα είχε αξία να παρακολουθούσε ένα αυθόρμητο μάθημα οργανωμένο από τον καθηγητή έτσι όπως το κάνει στην πραγματικότητα. Ένας στους χίλιους εφαρμόζει σχέδιο επί χάρτου. Υποκρισία τουλάχιστον!
Το σημαντικό είναι να γίνουν παρεμβάσεις στο πραγματικό μάθημα του καθενός μας. Μόνο έτσι θα ξέρουν σε τι υστερούμε ώστε να προταθεί η κατάλληλη επιμόρφωση.

Σε κάθε τι υπάρχει μία αξία. Αρκεί να συμφωνήσουμε ότι όλα οφείλουν να γίνονται για το καλό του δημόσιου σχολείου!

5
Εργασιακά / Απ: Αξιολόγηση εκπαιδευτικών
« στις: Αύγουστος 19, 2023, 03:20:33 μμ »
Τα συμπεράσματα βγαίνουν από τις πολιτικές τους κι όχι από το πού φοίτησαν οι ίδιοι. Και ως τώρα καταστροφική πολιτική για τη δημόσια εκπαίδευση ακολούθησε κυρίως ο σύριζα! Σε όλα τα επίπεδα δυστυχώς ισοπέδωσε κάθε ελπίδα με αποτέλεσμα να έχει μείνει ως μόνη λύση η ΝΔ! Η οποία ξεπλύθηκε από τον σύριζα καλά καλά και τώρα οι Συριζαίοι απορούν που το 41% τους ψήφισε παρόλα τα λάθη τους.

Εκπαιδευτικοί μάχιμοι είμαστε και σε όποιο πλαίσιο έχουμε την ελευθερία στο δημόσιο σχολείο να κάνουμε το καλύτερο για τα παιδιά.


6
https://www.alfavita.gr/ekpaideysi/423781_ypoyrgeio-paideias-anastoli-leitoyrgias-200-sholikon-monadon

θλιβερό να κλείνουν τόσα σχολεία, από τη μια έχουμε τα μεγάλα τμήματα στις πόλεις και από την άλλη τα άδεια σχολεία στην επαρχία. Η πολιτεία πρέπει να φροντίσει γι'αυτό
Οι πολιτικές αποφόρτισης των πόλεων έχουν αποτύχει. Στοιβάζονται στις πόλεις σε πόλεις εντελώς υποβαθμισμένες όσον αφορά την ποιότητα ζωής. Ποιος όμως θα ήθελε να ασχοληθεί με τον πρωτογενή τομέα; Τον τόσο σπουδαίο, χρήσιμο και βασικό για την επαρχία και τη χώρα στο σύνολό της;
Με τη δυνατότητα τηλεργασίας, θα μπορούσαν απομακρυσμένοι τόποι να γεμίσουν από νέους ανθρώπους. Θα ήταν ένα καλό κίνητρο ίσως η διευκόλυνση στην αγορά ακινήτου ή στο ενοίκιο.

Είναι λυπηρό πραγματικά. Το χτύπημα του δημογραφικού θα είναι δυνατό χρόνο το χρόνο. Και σε αυτό το επίπεδο θα έπρεπε να υπάρχουν στιβαρές πολιτικές: μείωση φορολογίας για τις οικογένειες ανάλογα με τον αριθμό τέκνων, επιδότηση στα υπογόνιμο ζευγάρια και άλλα πολλά.

7
Θα υπάρξει ένα σύστημα διορισμών και όποιος ενδιαφέρεται ας συμμετέχει. Οι άλλοι…υπάρχουν κι άλλες δουλειές!

8
Πόσα χρήματα και σε ποιους να έχουν άραγε «επενδύσει», τα φροντιστήρια γραπτού ασεπ για την προώθηση των συμφερόντων τους;
Αναρωτηθήκατε ποτέ πόσα πήρε ή συμφώνησε ο καθηγητής Γαβρόγλου για το ταξικό σύστημα που πρότεινε; Το πιο άδικο που υπήρξε ποτέ! Πόσα χρήματα έχουν κατασπαταληθεί σε πτυχία, πολλά άνευ αξίας; 5000 και 6000 ποιος έχει για να αγοράζει μεταπτυχιακά;

Στον γραπτό μπαίνουν όλοι στο παιχνίδι, νέοι, μεγάλοι, κρίνονται στις γνώσεις τους. Οι μεν με τη φρεσκάδα του νου τους οι δε με τα τριμμένα βιβλία τους και την εμπειρία τους.

Δεν είναι δίκαιο να εφαρμοστεί αύριο. Θα οριστεί μεταβατικό στάδιο. Αλλά είναι το πιο δίκαιο σύστημα. Ως μόνιμος ξέρω ότι δυσαρεστώ κάποιους. Αλλά και ως αδικημένος ασεπίτης, σε καλή σειρά, και ως αναπληρωτής χρόνια, το ίδιο σταθερά σύστημα υποστήριζα. Και θα το υποστηρίζω. Η προϋπηρεσία θα πρέπει να ευθυγραμμιστεί σε μόρια με τα υπόλοιπα. Τα κοινωνικά κριτήρια να φύγουν εντελώς. Προσωπικά αυτό θεωρώ σωστό!

Καλή δύναμη!
Όσο για τα φροντιστήρια: ξέρουμε να διαβάζουμε! Αλίμονο!

9
Κάποιες σκέψεις από έναν επιτυχόντα και τελικά διοριστέο του ΑΣΕΠ 2009..
Έγραψα πολύ καλά αλλά με περνούσαν άλλοι επειδή μετρούσε μήνας προϋπηρεσίας και μόριο.. Δίκαιο;; Σαφώς όχι.. δεν μπορεί ο ένας να γράφει 75 και άλλος 56 + 20 μήνες προϋπηρεσίας και να σε περνάει.. το χάσμα στον γραπτό είναι χαοτικό..
Επείσης τα 15 χρόνια μου σε φροντιστήριο γιατί να μην μετράνε.. εμπειρία δεν είναι και αυτή;; με πληρώναν για να μαθαίνω τα παιδάκια αλλά και οι αναπληρωτές πληρώνονται δεν πάνε να κάνουν αγαθοεργία..
Τέλος τα νέα παιδιά τι διέξοδο θα έχουν;; να περιμένουν πότε και ΑΝ θα πάνε αναπληρωτές;; όχι όλα και μόνο για κάποιους..
Συμφωνώ, δεν γίνεται μια ζωή να στεκόμαστε εμπόδιο στις νέες γενιές…
Διαφωνώ στο ότι θα έπρεπε να αναγνωρίζεται η προϋπηρεσία στα φροντιστήρια. Εκτός του ότι η δουλειά εκεί είναι άλλη, πολύ λίγη συνάφεια έχει με το εκπαιδευτικό έργο του σχολείου, δημιουργείται ζήτημα ακραίας ανισότητας, αφού μόνο μέσω γνωστών μπορείς αρχικά να εργαστείς στον ιδιωτικό τομέα. Δεν είναι καθόλου αξιοκρατικό! Όλοι μας έχουμε προϋπηρεσία σε φροντιστήρια, κι εγώ μεγάλη, αλλά ποτέ δεν ζήτησα κάτι τέτοιο! Είναι μεγάλη παγίδα…προσέχετε τι ζητάτε!!

10
Δεν βρίσκω κανένα πρόβλημα στην ανακοίνωση. Ξέρω, θα πείτε "ξύλινος λόγος". Έχω απάντηση σε αυτό. Αυτοί με τον ξύλινο λόγο κάποτε οργάνωσαν κινήματα ενάντια στην αναθεώρηση του άρθρου 16 για τα ιδιωτικά πανεπιστήμια. Κινήματα που πέτυχαν. Τώρα που συζητιέται ξανά η αναθεώρηση του άρθρου 16, τώρα που ο "ξύλινος λόγος" είναι περιθερωποιημενος σε ποσοστά πολύ χαμηλά, να δω πως θα καταφέρουν η σύγχρονη "απολιτικη" εκπαιδευτική κοινότητα να αποτρέψει την αναθεώρηση του άρθρου 16 και τον γραπτό ΑΣΕΠ. Συνάδελφοι, αυτοί που γράφουν τέτοιες ανακοινώσεις, όπως οι Παρεμβάσεις, δίνουν αγώνες. Για τα προβλήματα που έχουμε δεν φταίνε αυτοί που δίνουν αγώνες, αλλά η νέα γενιά που τα δέχεται όλα αμασητα και αδιαμαρτύρητα και που έχει θεοποιησει την απολιτικη κουλτούρα.
Δεν φταίνε, αλλά δεν έχουν να προσφέρουν και τίποτα με τους «αγώνες» τους. Παρά μόνο να ανεβάσουν τα ποσοστά τους, πράγμα που σταθερά επιδιώκουν. Δεν νοιάζονται για τον κλάδο, δεν νοιάζονται για τον καθένα και την καθεμία από εμάς. Τόσα μα τόσα χρόνια επαναλαμβάνουν τα ίδια και τα ίδια. Οι πιο χρήσιμοι στο σύστημα και στην άρχουσα τάξη!!

Γραπτός ΑΣΕΠ. Πονά; Πιθανότατα κάποιους να τους πονά, αλλά είναι η μόνη βιώσιμη και δίκαιη λύση για την επιλογή του προσωπικού στον δημόσιο τομέα. Άρθρο 16. Σαν να είμαστε στο ‘80! Είναι δυνατόν συνάδελφοι που έχετε πληρώσει ξανά και ξανά σε ιδιωτικά πανεπιστήμια, για να ενισχύσετε το προσοντολόγιό σας να είστε κατά των ιδιωτικών πανεπιστημίων στη χώρα; Η ύψιστη υποκρισία!! Τι σημασία έχει αν θα πάει ο άλλος στη Βουλγαρία ή αν θα μείνει στην χώρα του για το πρώτο πτυχίο; Τι αλλάζει; Πρέπει να αγωνιστούμε για λίγα και καλά πανεπιστήμια δημόσιου χαρακτήρα: σίτιση, στέγαση, φοίτηση δωρεάν για όλους!!!!! Σε συμφέρει καλύτερα να φοιτήσεως σε ένα κολλέγιο παρά να πληρώνεις ενοίκια, μετακίνηση, σίτιση σε άλλη πόλη από αυτή που ζεις. Τα δημόσια πανεπιστήμια ΠΡΕΠΕΙ να τα παρέχουν όλα αυτά σε καλή ποιότητα. Για να γίνει αυτό σίγουρα δεν γίνεται να έχει ΑΕΙ/ΤΕΙ ακόμη κι η Κωλοπετινίτσα…

Τέλος, η αξιολόγηση. Παντού και πάντα!! Ουσιαστική…όχι αυτό το γραφειοκρατικό ανούσιο σύστημα αξιολόγησης επί του φανταστικού…να μπει αιφνιδιαστικά ο διευθυντής, ο σύμβουλος σε τάξεις να καταγράψει δεδομένα. Να συμβουλέψει, να επανελέγξει κι αν τίποτα δεν αλλάζει (απροετοίμαστοι δάσκαλοι, ανίδεοι, τεμπέληδες κλπ.) τότε μετακίνηση σε άλλο χώρο. Να ανοίξει θέση για έναν ικανό, ορεξάτος δάσκαλο! Δεν μας φταίνε τα παιδιά σε τίποτα… η κοινωνία είναι η αντανάκλαση της παιδείας μας.

11
Είμαστε στην ΕΕ εδώ και δεκαετίες και κάποιοι επιμένουν να ζουν σε δεκαετίες μετεμφυλιακές.

Εννοείται ότι θα υπάρχουν ιδιωτικά πανεπιστήμια. Αξιολόγηση. Αλλά πρέπει να σοβαρευτούμε επιτέλους. Τα δημόσια σχολεία και πανεπιστήμια χρειάζονται στήριξη από το κράτος. Χρειάζεται όμως στήριξη και από εμάς τους ίδιους. Με ακτιβισμό δουλειά δεν γίνεται.

Το ποσοστό της ΝΔ κατάφερε και το έφτασε εκεί που το έφτασε ο Σύριζα. Όποτε μιλά, ανεβαίνουν κι άλλο...ας σιωπήσουν επιτέλους!!!

12
 Οι πολιτικοί, όπως και οι εκπαιδευτικοί, ΔΕΝ έχουν στόχο να είναι αρεστοί και ευχάριστοι. Επιδίωξή τους πρέπει να είναι να είναι αποτελεσματικοί στο έργο τους, γιατί αυτό είναι πολύ πολύ σημαντικό!!

Η αξιολόγηση δεν είναι ευχάριστη διαδικασία...είναι όμως σημαντική. Να εστιάσουμε στο πώς μπορεί να γίνει όσο το δυνατόν καλύτερα και αποτελεσματικότερα. Μορφωμένοι άνθρωποι είμαστε, μπορούμε να συμφωνήσουμε στο ότι η κριτική οδηγεί σε βελτιωτικές κινήσεις.
Βέβαια, αν ανάμεσά μας υπάρχουν άτομα που πήραν το πτυχίο με αντιγραφή ή με συμφωνίες με παρατάξεις...σιωπώ!

13
Να και ο λόγος που έχουν παγώσει σε Αττική, Στερεά, Θεσσαλία, Δυτική Ελλάδα οι αξιολογήσεις:

https://e-wall.net/38369/apokalypsi-ston-aera-i-axiologisi-den-echoun-systathei-dioikitika-oi-domes-ton-symvoulon-ekpaidefsis-kai-den-echoun-kan-dikaioma-ypografis
Για εντυπωσιασμό και μόνο την έτρεξε την αξιολόγηση όπως όπως. Κάθε εκκρεμότητα καλό είναι να κλείνει. Αναμένουμε ακόμη την ολοκληρωμένη πρόταση της ΟΛΜΕ για τον θεμιτό τρόπο αξιολόγησης. Οι αρλούμπες ότι αξιολογούμαστε καθημερινά από τα παιδιά και τους γονείς, ελπίζω να σταματήσουν, γιατί θα μας εκθέσουν περισσότερο.

Στα λύκεια έχουν μείνει 5 ημέρες μόνο μαθημάτων. Πώς να γίνουν οι συναντήσεις; Καλό Σεπτέμβριο πια...

14
Η τάση να ερμηνεύετε τους ανθρώπους χωρίς να έχετε ιδέα ποιοι είναι, με ξεπερνά! Γέλασα με το συνταξιούχος...μέχρι να πάρουμε εμείς το όριο θα έχει φτάσει στα 80!!
Παρατηρώ με απογοήτευση βέβαια ότι επί της ουσίας των επιχειρημάτων μου δεν υπάρχει κανένα σχόλιο. Μόνο προσπάθεια να αποδομηθεί ο χαρακτήρας μου. Σε ένα φόρουμ στο μεταξύ όπου όλοι γράφουμε ανώνυμα...τουλάχιστον αστείο!

Επί της ουσίας...ποιο είναι το συντηρητικο; Το να αντισταθούμε στο βόλεμα και στα κακώς κείμενα του συστήματος: ιδιαίτερα, τρίωρο μάθημα και γεια σας, "συνάδελφοι" χωρίς εξωδιδακτικές που τις φορτώνουν στους αναπληρωτές, αδειούχοι επαγγελματίες, υποκινητές καταλήψεων, συνδικαλιστές που υπερασπίζονται τρομοκράτες, μπουκάρουν στα σχολεία, καταδίδουν συναδέλφους τους...;; Ο κατάλογος μακρύς. Αυτοκριτική είναι η βάση της σοβαρότητας! Για τα κακά χάλια του δημόσιου σχολείου έχουν και οι εκπαιδευτικοί ευθύνη. Οι καλοί αναγνωρίζονται, ξεχωρίζουν και τους κυνηγούν μαθητές και γονείς. Το εκπαιδευτικό μας σύστημα είναι από τα καλύτερα και με όλα τα κακά που έχει...το πώς το λειτουργούμε όμως σε μεγάλο βαθμό ευθύνεται για την υποβάθμισή του.

Ήμουν τετ α τετ με στελεχάρα του Σύριζα που μου υποσχόταν ότι θα καταργηθούν οι πανελλήνιες!!! Μην κάνετε ότι δεν το ακούσατε..ποτέ...όπως δεν ακούσατε ότι ΔΕΝ θα υπάρχουν μνημόνια, ένφια ή ευρώ...για το "καλό" της χώρας. Ευτυχώς στις δημοκρατίες ΔΕΝ υπάρχουν αδιέξοδα!!!

Σε ένα φόρουμ εκπαιδευτικό πάντως αναζητά κανείς συζήτηση στη βάση επιχειρημάτων, ιδεών και γιατί όχι και οραμάτων. Το μοναδικό όραμα μερικών είναι να μην υπάρχει η αξιολόγηση. Ε, θα υπάρχει...και από κάποιον πρέπει να γίνεται.

Σελίδες: 123 ... 73

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32288
  • Τελευταία: Dialeimma
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1159544
  • Σύνολο θεμάτων: 19211
  • Σε σύνδεση σήμερα: 313
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 6
Επισκέπτες: 271
Σύνολο: 277

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.1 δευτερόλεπτα. 30 ερωτήματα.