Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Μηνύματα - JURE

Σελίδες: 12345 ... 73
29
Και τυπικά να μην διακοπεί η διαδικασία πρακτικά δεν τρέχει τίποτα - και όπου πάει να τρέξει την σταματούν οι σύλλογοι των εκπαιδευτικών, όπως στα Χανιά, την Κέρκυρα, το Ηράκλειο την Θεσσαλονίκη, όπως διαβάζουμε στις εκπαιδευτικές ιστοσελίδες

Πραγματικά λυπάμαι για το ότι υπάρχει τόση παραπληροφόρηση…τα δημοσιεύματα αφορούν ελάχιστες περιπτώσεις εισβολής πραγματικής ακραίων τύπου Ανταρσύα και μλ-ΚΚΕ ή ΚΚΕ-μλ δεν ξέρω την διαφορά, οι εκπρόσωποι των οποίων προπηλακίζουν συναδέλφους που θέλουν να αξιολογηθούν και έχουν κάθε νόμιμο δικαίωμα να το κάνουν και Συμβούλους που έρχονται αντιμέτωποι με φασιστικές μεθόδους: ύβρεις, φωνές, χειρονομίες και άλλα ευτράπελα!!!
Δεν τιμούν κανέναν μας…δεν εκπροσωπούν κανέναν μας…πρόκειται για μειοψηφικές παρατάξεις, που εμποδίζουν συναντήσεις, οι οποίες γίνονται σε δεύτερο χρόνο. Τι καταφέρνουν; Από ότι φαίνεται να κερδίζουν κοινό! Κάποιοι αισθάνονται ότι αγωνίζονται για αυτούς…στην πραγματικότητα, όπως όλα αυτά τα χρόνια, αγωνίζονται για τη θέση τους. Εκλογές έρχονται και ξέρετε πρόκειται για στελέχη κομμάτων…γιατί κόπτεται ο Leon και άλλοι τέτοιοι εδώ μέσα; Για το δημόσιο σχολείο; Αν πάλευαν για αυτό ούτε ιδιαίτερα θα έκαναν ούτε στις καταλήψεις, που πληγώνουν το δημόσιο σχολείο και επιτείνουν τις ανισότητες στην εκπαίδευση θα πρώτοστατούσαν.

Νομίζουν ότι απευθύνονται σε αφελείς…κύριοι, σας ξέρουμε πολύ καλά!

Στην Περιφέρειά μου λοιπόν - μια από αυτές που αναφέρατε και στην Κρήτη που έχω πολλούς εκλεκτούς φίλους- να ξέρετε ότι προχωρούν κανονικότατα οι αξιολογήσεις και όσες εμποδίστηκαν έγιναν απλώς λίγο πιο μετά με κόστος για τους νεοδιόριστους…όποιος θέλει να απεργήσει, να απέχει, καλώς! Σεβασμός σε όσους θέλουν να είναι τυπικοί, νόμιμοι και δεν θέλουν να κάνουν επαναστατική γυμναστική προς άγρα ψήφων.

30
Εργασιακά / Απ: Αξιολόγηση εκπαιδευτικών
« στις: Μάρτιος 29, 2023, 06:43:43 μμ »
Με όνειρα απατηλά περάνει η ζωή. Κόψε κάτι...είπαμε..
Θα κυβερνήσει φαίνεται!! Έχει χαρά μεγάλη...

31
Εργασιακά / Απ: Αξιολόγηση εκπαιδευτικών
« στις: Μάρτιος 18, 2023, 08:36:08 πμ »
Για την τελευταία σου πρόταση: Γιατί προβληματίζεσαι μην τους πιάσει η ιδεολογία η πιο άραχνη αυτή των ναζιστών; ::) Δεν θα φύγουν ψήφοι από τη νδ να πάνε πιο δεξιά. Έβγαλε παράνομη τη χα και τους "φυλακισμένους" ελληνοπουλαίους, δεν θα χάσει ψήφους από εκεί. Το κόμμα θα συνεχίσει να έχει 90%-95% συσπείρωση, όσων από τα 2.5 εκατομμύρια απέμειναν.

Ποιος ο λόγος όταν τελεί η μονάδα υπό κατάληψη να υπάρχει/να μην υπάρχει απεργία; Τι σχέση έχει; Όλοι οι απεργοί δηλώνονται κανονικά.
Παλιά, αν ήταν υπό κατάληψη, θα έμπαιναν πειθήνια σε τηλεκπαίδευση από το σπίτι τους, τώρα όμως ΔΕΝ χρησιμοποιούν ΚΑΝΕΝΑ σπίτι τους, άρα δεν μπαίνουν. Τηλεκπαίδευση δεν γίνεται χωρίς τον εξοπλισμό της μονάδας.
Γιατί σε ενοχλούν οι συνδικαλιστές σου/σας, και ποιοι είναι αυτοί ; Γιατί δεν κάνεις καταγγελία στον Σύλλογό σου, αφού δεν δηλώθηκαν καν;;;;  Και τι εννοείς ήσασταν 5 απεργοί και ο διευθυντής δεν ήθελε να δηλώσει κανέναν... ; Πού βρίσκεσαι; Στο Μαξίμου; Ο Οικονόμου είναι διευθυντής σας;

Γενικά, μην κρίνεις εξ ιδίων τα αλλότρια. Πανελλαδικά γίνεται χαμός από κινητοποιήσεις.
Σκοτώθηκαν 57 άνθρωποι, χωρίς λόγο. Ούτε ξαφνικό ήταν, ούτε νεροποντή, ούτε φυσικό, ούτε θεόσταλτο.
Ήταν προδιαγεγραμμένο με τέτοιες συνθήκες και συνέβη.
Προβληματίζομαι που παιδιά 17 ετών γοητεύονται από ναζιστές. Που εκφράζονται για τις γυναίκες σαν να είναι δούλες. Που λοιδορούν ομοφυλόφιλους. Που θαυμάζουν τους μπρατσαράδες και φωνακλάδες. Αυτό με προβληματίζει κι όχι τα σχέδια της ΝΔ που είναι γνωστά εδώ και δεκαετίες. Αλλά και του Σύριζα που εποφθαλμιά αυτές τις ψήφους. Αυτοί οι μεγάλοι κάνουν τα παιχνίδια τους. Τα παιδιά μας όμως δεν ασχολούνται και δεν καταλαβαίνουν τίποτα από αυτά. Βλέπουν την ωμή βία σε βίντεο, ακούν σχετικά τραγούδια, ελκύονται από τη στολή και αυτό με ανησυχεί…όχι όλοι! Αλλά έστω και αυτή η μερίδα με κάνει να αισθάνομαι αποτυχημένος.

Φυσικά το καταγγείλαμε. Τα παιδιά μας δεν έκαναν κατάληψη τελικά. Απεργήσαμε όσοι θέλαμε κανονικά. Γελιέσαι. Δεν δηλώθηκαν απεργοί αρκετοί και σε άλλες περιφέρειες πέρα από τη δική μας χωρίς να κάνουν τηλεκπαίδευση. Δεν είναι αυτό το ζήτημα. Θίγω το υποκριτικό ενός αγώνα του κλάδου που καλύπτεται πίσω από το δήθεν «μαθητικό κίνημα».

Το νήμα αφορά την αξιολόγηση όμως. Και η πραγματικότητα είναι εναντίον αυτού του αγώνα. Απαιτείται αξιολόγηση. Απαιτείται ισχυρό δημόσιο σχολείο. Πρέπει να το κρατάμε ζωντανό και να πείσουμε τους μαθητές μας για την αξία του. Ειδικά στα λύκεια…


32
Εργασιακά / Απ: Αξιολόγηση εκπαιδευτικών
« στις: Μάρτιος 17, 2023, 11:37:49 μμ »
Αυτοκτόνησε Διευθύντρια σχολείου στη Βρετανία γιατί πήρε πολύ αρνητική αξιολόγηση  https://drepani.gr/index.php/ekpaideusi/item/19186-aftoktonise-diefthyntria-sxoleiou-sti-vretania-giati-pire-poly-arnitiki-aksiologisi?fbclid=IwAR2-HFEqP3PIIJV3Iw1hI4Jl6yQkQdSGEnAULVkVMFX1PLeXgIy02Bl8zfw
Γελοιότητες!! Δρεπάνι…το επιστέγασμα της έγκριτης ενημέρωσης. Σε ποια θέση είναι η δημοσιογραφία στην Ελλάδα, είπαμε;

Πόσος πόνος για την αξιολόγηση πια… ας συνεννοηθούμε στα βασικά.

33
Εργασιακά / Απ: Αξιολόγηση εκπαιδευτικών
« στις: Μάρτιος 16, 2023, 06:09:08 μμ »
Στο δικό μου σχολείο δεν απέργησε κανένας και στο σχολείο του γιου μου οπου έκαναν οι μαθητές κατάληψη, έκαναν κανονικά απο τη δεύτερη ωρα τηλεκπαίδευση
Και στο δικό μας..τηλεκπαίδευση. Αυτό είναι άλλο ζήτημα…κάποιοι προφασίστηκαν τεχνικά θέματα κι ενώ δεν απεργούσαν ήταν στην πορεία. Τι να λέμε! Δεν φταίνε τα παιδιά…σίγουρα αυτά δεν φταίνε!

34
Εργασιακά / Απ: Αξιολόγηση εκπαιδευτικών
« στις: Μάρτιος 16, 2023, 06:07:21 μμ »
@Jure είναι η πρώτη φορά μετά από χρόνια που έχουμε συστηματικά απεργίες όχι απλα για να γίνουν, με τεράστια συμμετοχή, περισσότερα σχολεία έκλεισαν γι αυτό παρα για την αξιολόγηση, τα παιδιά είναι στους δρόμους, ακόμα και στα μικρά μερη τα παιδιά ήταν σε συγκεντρώσεις και όχι για καφέ ή μπάλα ή φροντιστήρια, ο κόσμος έχει αγανακτήσει και τα παιδιά δεν είναι πρόβατα. Και ειδικά μετά την άθλια παραπληροφόρηση για το ποια απεργία κρίθηκε παράνομη, καλό είναι να προσέχουμε τι λέμε.
Μα για αυτό ενοχλούμαι με τους συνδικαλιστές μας - τι να πω μπορεί μόνο η δική μας ΕΛΜΕ να έχει κάφρους - που καλύπτονται πίσω από καταληψίες μαθητές και δεν δηλώνονται ούτε καν αυτοί ως απεργοί!!!! Ποια συμμετοχή στην απεργία;;; Σας λέω ότι ΔΕΝ δηλώθηκαν καν!!! Τόσο κρίμα. Εδώ ήταν πολύ αποδυναμωμένη η απεργία: λίγα σχολεία κυρίως δημοτικά ήταν κλειστά, λίγοι καθηγητές και καθόλου όσοι ήταν σε σχολεία υπό κατάληψη.
Στο δικό μας ήμαστε 5 άτομα μόνο απεργοί. Καταφέραμε να πείσουμε τα παιδιά να μην κλείσουν το σχολείο, γιατί δεν ήταν διατεθειμένος ο διευθυντής να δηλώσει κανέναν…

Αλλά δυστυχώς και όλα αυτά που αναφέρεις συνέβησαν…λίγα παιδιά ήταν στην πορεία. Πρόβατα δεν είναι, αλλά εύκολα χειραγωγούνται. Όχι; Οι δικοί σας μαθητές είναι τόσο πια συνειδητοποιημένοι!! Μακάρι…αλλά αμφιβάλλω.
Αφήστε που η ιδεολογία η πιο άραχνη αυτή των ναζιστών τους ελκύει…ας διαψευστώ! Μακάριιι ξαναλέω…

35
Εργασιακά / Απ: Αξιολόγηση εκπαιδευτικών
« στις: Μάρτιος 15, 2023, 10:33:58 μμ »
Ακριβώς! Η απεργία ισχύει κανονικά.
Ήρθε και το σχετικό μήνυμα από την τοπική μας ΕΛΜΕ.
Ισχύει κανονικά; Γιατί έχουν ξεσηκώσει τους μαθητές οι διάφοροι αριστεροί ακραίοι, ώστε στις πλάτες τους να καλυφθούν. Υποκρισία! Κατεβαίνουν σε απεργία με σημαία τα Τέμπη, για ένα δυστύχημα που έγινε λόγω εγκληματικών παραλείψεων και ανικανότητας των κυβερνώντων, αλλά στην πραγματικότητα για την αξιολόγηση…και βάζουν μπροστά τα παιδιά. ΕΥΤΥΧΩΣ τα υπόλοιπα συνδικαλιστικά όργανα βάζουν μπροστά τους σωστούς λόγους και μας στηρίζουν για την απεργία. Σε κανέναν άλλο κλάδο δεν συμβαίνει αυτό το αίσχος: να μην πηγαίνουν στη δουλειά σε ημέρα απεργίας, ενώ δεν απεργούν. Στο Τσακ αποφύγαμε να κλείσουν και οι δικοί μας το σχολείο για πλάκα…και να γελοιοποιηθεί η απεργία μας.

36
Εργασιακά / Απ: Αξιολόγηση εκπαιδευτικών
« στις: Μάρτιος 13, 2023, 10:29:55 μμ »
Αυτό που ΔΕΝ κατανοείτε είναι ότι η αξιολόγηση ήρθε (επιτέλους!!!) για να μείνει. Στο πρόγραμμα κάθε κόμματος υπάρχει φυσικά, αφού είναι ευρωπαϊκή επιταγή!
Για όσους το παίζετε ξερόλες σχετικά με το τι συμβαίνει στην Αγγλία, να ξαναπώ, έχω ζήσει στο Λονδίνο, αν και παιδί γονέων της εργατικής τάξης, με πολλά οικονομικά προβλήματα, που δεν πήγε καν φροντιστήριο ούτε τα απογεύματα τρέχει να ξεζουμίσει τους μαθητές και τους γονείς τους στα ιδιαίτερα, και έχω συγγενείς και φίλους που εργάζονται και ζουν σε Αγγλία, Η.Π.Α., Ελβετία, Κύπρο, Ολλανδία, Εσθονία κ.α. Παντού αξιολογούνται οι εκπαιδευτικοί!!! Ζητάτε το παράλογο. Φυσικά προχωρά και αυτή η δυσλειτουργική αξιολόγηση, που σίγουρα θα τροποποιηθεί στα σημεία, για να είναι πιο εύχρηστη.

Τώρα τι να πούμε για όσους νιώθουν δυστυχία που δεν έζησαν τους αγώνες των προγόνων μας, Χούντα κλπ. Κ
και νιώθουν τύψεις για αυτό…έτσι, επιχειρούν κάθε μα κάθε φορά να παρουσιάσουν τις συνθήκες σαν εμφυλιακές, για να έχουν λόγο ύπαρξης. Η ζωή έχει προχωρήσει…ζούμε σε ευρωπαϊκή δημοκρατική χώρα με τα προβλήματά της προφανώς, με τη διαφθορά, τη διαπλοκή και τις πελατειακές σχέσεις που μας κρατούν πίσω, αλλά υπάρχουν υγιείς δυνάμεις για αλλαγή. Ο συντηρητισμός σας ΔΕΝ οδηγεί πουθενά. Δεν είστε δέντρα, μετακινηθείτε!!!

Όσο κι αν επιμένετε στις ύβρεις, φανερώνετε απλώς την ανηθικότητά σας.

Οι εκπαιδευτικοί λειτουργούμε στην τάξη για την διαπαιδαγώγηση πρωτίστως των μαθητών μας, για να βοηθήσουμε στο να σκέφτονται και να δρουν ελεύθερα…να αξιοποιούν τις δυνατότητές τους και να μάθουν να συνεργάζονται.

Πόσο βοηθά το κλίμα που προκαλείτε στα σχολεία τους μαθητές! Έχετε αναρωτηθεί;

Ταξικότητα και σαχλαμάρες…το δημόσιο σχολείο είναι για τους μη προνομιούχους, όπως εγώ, για να μορφωθούν και να ανελιχθούν με την αξία τους. Χωρίς τις πλάτες διάφορων θείων και Πατερούληδων…σιχάματα!

Ας συνεργαστούμε λοιπόν για το βασικό μας στόχο: τη βελτίωση του σχολείου. Ας ξεκινήσουμε την κουβέντα με τις δημοκρατικές υγιείς πολιτικές δυνάμεις του τόπου, μακριά από τους λαϊκιστές, ώστε μετά τις εκλογές να έχουμε μια βελτιωμένη μορφή αξιολόγησης. Εφαρμόσιμης και αποτελεσματικής. 

37
Εργασιακά / Απ: Αξιολόγηση εκπαιδευτικών
« στις: Μάρτιος 12, 2023, 08:20:45 μμ »
Στην ΕΕ να θυμίσω σε αδαείς ότι ανήκουν εδώ και χρόνια και αρκετές βαλκανικές χώρες. Αλλά και κράτη που πέρασαν οικονομική κρίση, σχεδόν χρεωκόπησαν, και οι μισθοί και εκεί είναι χαμηλοί. Αξιολογούνται παρόλα αυτά παντού οι εκπαιδευτικοί.

Όσοι επιμένετε στην άρνησή σας στην αξιολόγηση εκτός του ότι αποκαλύπτετε τον τρόμο σας, καταφέρεστε εναντίον του δημόσιου σχολείου στο σύνολό του, που αποτελεί την οικογενειακή εστία του μη προνομιούχου.

ΔΕΝ επικρατούν όμως στη ζωή οι ακραίοι και οι ακρότητές τους. Η μετριοπάθεια, αξία ελληνική, νικά πάντα, γιατί απορρέει από τον ορθό λόγο. Μείνετε μόνοι σας να υβρίζετε όποιον εκφράζει αντίθετη από αυτή που σας αρέσει άποψη. Υπάρχουμε κι εμείς οι ανιδιοτελείς και έντιμοι εκπαιδευτικοί, είμαστε ΠΟΛΛΟΙ, δεν σταματάμε να αγωνιζόμαστε για ένα δυνατό δημόσιο σχολείο, παρά τις κραυγές και τις προσβολές κάποιων.

Εννοείται πως πλέον ρίχνω “αναφορές”. Ας μάθουμε επιτέλους σε αυτή τη χώρα να διαλεγόμαστε…

38
Εργασιακά / Απ: Αξιολόγηση εκπαιδευτικών
« στις: Μάρτιος 12, 2023, 03:43:41 μμ »
Η αξιολόγηση θα μείνει, γιατί είναι πάγιο αίτημα της κοινωνίας και πάγια τακτική της αξιοκρατικής δημοκρατικής ΕΕ. Εννοείται πως ελπίζουμε να αποκτήσει ουσιαστικότερο νόημα στα χέρια ικανότερων και καλύτερων ηγετών. Η επικίνδυνη ανικανότητα των κυβερνώντων έχει αποδειχθεί πολλές φορές.

Στην περιφέρειά μου πάντως προχωρά κανονικά. Οι νεοδιόριστοι κλείνουν ραντεβού με τους Συμβούλους για να τελειώνουν με τις εκκρεμότητες. Λογικό!

39
Εργασιακά / Απ: Αξιολόγηση εκπαιδευτικών
« στις: Μάρτιος 06, 2023, 06:36:48 μμ »
"Οι απολαβές και τα προνόμια ενός κλάδου είναι ανάλογος της εγγύτητας του στην εξουσία." Ακριβώς για αυτό έχει ΑΞΙΑ η στήριξη της κοινωνίας. Γιατί όταν έχεις αυτή με το μέρος σου, όσοι επιδιώκουν την εξουσία θα σε ΔΟΥΝ! Τις εξουσίες τις αποδίδουμε ΕΜΕΙΣ. Ο λαός...

40
Εργασιακά / Απ: Αξιολόγηση εκπαιδευτικών
« στις: Μάρτιος 06, 2023, 06:31:11 μμ »
@ JURE : Επαναλαμβάνεις την ίδια πιπίλα αγνοοώντας τα επιχειρήματα που δεν μπορείς να αντικρούσεις. Η ουσία είναι μία. Όσοι ενημερωνόμαστε και για τα τεκταινόμενα από το εξωτερικό βλέπουμε την χωρίς ουσία εξουθένωση των εκπαιδευτικών (ειδικά των γνωστικών μαθημάτων).

Όσο για την κοινωνία, κάνεις λάθος. Οι απολαβές και τα προνόμια ενός κλάδου είναι ανάλογος της εγγύτητας του στην εξουσία. Γι' αυτό οι αστυνομικοί θα συνεχίζουν να παίρνουν επιδόματα, τυχερά, έκτακτες ενισχύσεις ενώ ο δασκαλάκος θα ζητιανεύει μπας και βγάλει το μήνα.

Σου ξαναλέω. Μελέτησε τι γίνεται στις Η.Π.Α. και στην Αγγλία.
Εσύ έχεις μελετήσει; Ποιες πηγές έχεις χρησιμοποιήσει; Έχω ζήσει στο Λονδίνο. Έχω φίλους και συγγενείς εκεί. Πιστεύετε πραγματικά ότι από επαγγελματική εξουθένωση εγκαταλείπουν; Εγκαταλείπουν γιατί βρίσκουν εργασία με πενταπλάσιο μισθό για τα προσόντα τους. Προφανώς! Κι εδώ ένας πληροφορικός, αν εργαστεί σε εταιρεία σταρτ απ προγραμματιστής 1000 ε θα παίρνει;;;

Δεν είναι όμως το μοντέλο αυτών των κρατών που ακολουθείται. Γιατί δεν κοιτάτε τη Γαλλία, την Ιταλία, την Πορτογαλία, τη Βουλγαρία ακόμη ακόμη...ευρωπαϊκά κράτη, της ΕΕ!!! Έχουν δημόσια σχολεία. Αξιολογούνται παντού οι εκπαιδευτικοί. Γιατί δεν κοιτάτε τα σχολεία των Σκανδιναβικών χωρών...αυτά θέλουμε να φτάσουμε. Δείτε πρώτα ποια προσόντα έχουν οι εκπαιδευτικοί. Πώς αξιολογούνται και μετά μιλήστε και για τις απολαβές τους.

Αξιολογούνται ΟΛΟΙ παντού. Μόνο στην τριτοκοσμική χώρα μας δεν αξιολογούμαστε, αλλά όχι μόνο δεν αξιολογούμαστε, φωνάζουμε κιόλας για να μην αξιολογηθούμε. Δεν μας τιμά ΚΑΘΟΛΟΥ!

Νομίζω ότι τα επιχειρήματά σας αντλούνται αποκλειστικά και μόνο από συγκεκριμένες φυλλάδες. Τρομοκρατείτε τον κόσμο. Τα σοβαρά κράτη δουλεύουν μέσα από συναινέσεις και συνεργασίες. Υπάρχει διάθεση να συνεργαστούμε;;; Το δημόσιο σχολείο, το δημόσιο νοσοκομείο είναι κατάκτηση του λαού. Θέλουμε ΟΛΟΙ να τα προστατέψουμε. Αυτά όχι τον κ... μας...

41
Εργασιακά / Απ: Αξιολόγηση εκπαιδευτικών
« στις: Μάρτιος 06, 2023, 12:37:19 μμ »
@Jure : περίεργο που πάντα θυμόμαστε ότι επιτελούμε σπουδαίο έργο όταν αναφερόμαστε στις υποχρεώσεις μας αλλά ποτέ όταν αναφερόμαστε στις αποδοχές μας. Τότε ξαφνικά θυμόμαστε ότι υπάρχουν και χειρότερα και πως πρέπει να βγάλουμε το σκασμό επειδή έχουμε ένα καρβέλι ψωμί.

Όταν βγαίνουν κομματικά στελέχη-σύμβουλοι που στοχοποιούν πολιτικά τους συναδέλφους τους σε μια λογική να ξεβρωμίσει ο τόπος από δαύτους, πως να εμπιστευτούμε την αξιολόγηση.

Και στο δικό σου ποστ φαίνεται ξεκάθαρα η μεροληπτική σου στάση απέναντι στους αριστερούς συναδέλφους σου, αγνοώντας ότι και η ΔΑΚΕ έχει ταχθεί ενάντια στην αξιολόγηση του υπουργείου.

Αλλά ας δούμε και στις Η.Π.Α. το σύστημα των οποίων μιμούμαστε, τι συνέβη με την αξιολόγηση. Το μόνο που έγινε ήταν μια συνεχής επαγγελματική εξουθένωση των εκπαιδευτικών χωρίς κανένα θετικό αποτέλεσμα για την μόρφωση των παιδιών. Μάλιστα τα τελευταία 10 χρόνια που εντατικοποιήθηκε η αξιολόγηση, οι επιδόσεις των παιδιών έπεσαν. Γιατί;
 
Γιατί όπως και η δική μας αξιολόγηση εστιάζει πάντοτε στον πιο εύκολο στόχο : στους εκπαιδευτικούς. Τους καθιστά υπεύθυνους για τα πάντα, τους μετατρέπει σε ένα είδους Μεσσία που μπορεί να σώσει από μόνος του τους μαθητές : χωρίς σχολεία, χωρίς υποδομές, χωρίς σωστά αναλυτικά προγράμματα κτλ.

Η αξιολόγηση δεν θα φέρει κανένα θετικό αποτέλεσμα. Το μόνο που θα κάνει είναι να αγκυροβολήσει τους εκπαιδευτικούς σε μια ατελείωτη γραφειοκρατική διαδικασία που θα ενισχύσει μόνο τις καριέρες διευθυντών/συμβούλων/στελεχών εκπαίδευσης. Αλλος ένας τρόπος η boomer γενιά να πηδήξει τις νεότερες...
Δεν προκύπτει αυτό από πουθενά, το ότι δηλαδή μας θεωρούν υπεύθυνους για τα πάντα. Αλλά ναι είμαστε οι πλέον υπεύθυνοι για το παραγόμενο εκπαιδευτικό έργο. Με όποια βιβλία, με όποια μέσα, με όποιους μαθητές, η δουλειά μας μπορεί να γίνει κακά, μέτρια, καλά, πολύ καλά (άριστα ποτέ, κατά τη γνώμη μου...όσο κι αν το προσπαθούμε).
Το γραφειοκρατικό κομμάτι της το θεωρώ άσκοπο φυσικά, όπως θεωρώ και φωνάζω χρόνια τώρα άσκοπη την ύπαρξη του Μητρώου Μαθητών (πόσες εργατοώρες άδικες!!!!)

"Και στο δικό σου ποστ φαίνεται ξεκάθαρα η μεροληπτική σου στάση απέναντι στους αριστερούς συναδέλφους σου, αγνοώντας ότι και η ΔΑΚΕ έχει ταχθεί ενάντια στην αξιολόγηση του υπουργείου. " Αναφέρομαι στις ακρο-αριστερές παρατάξεις που κατά δήλωσή τους διψούν για αίμα, και όχι στις άλλες, που κι αυτές αντιτίθενται στον τρόπο αξιολόγησης κι όχι στην ύπαρξή της αφεαυτής, γιατί οι πρώτοι τραμπουκίζουν συναδέλφους, δεν ακούν την άλλη άποψη, χαρακτηρίζουν εύκολα, βγάζοντας αυθαίρετα συμπεράσματα, εφαρμόζοντας μια τύπου αξιολόγηση της χείριστης μορφής εντέλει...έχω τύχει μπροστά σε προπηλακισμό αξιόλογου, αξιαγάπητου από παιδιά, γονείς, συναδέλφους, ικανότατου συναδέλφου, επειδή εξέφρασε μία αντίθετη προς αυτούς άποψη και μόνο! Αυτό είναι ανεπίτρεπτο και ΑΝΤΙ-συναδελφικό!!! Οι άλλοι συνδικαλιστές της ΔΑΚΕ, ΠΕΚ, ΣΥΝΕΚ ακόμη και του ΚΚΕ διαλέγονται με τους συναδέλφους, ακούνε τους προβληματισμούς τους, τις αγωνίες τους και σέβονται την απόφασή τους. Κατά συνείδηση και με ευθυκρισία κρίνει ο καθένας, ελεύθερα!!! Ζούμε σε δημοκρατική χώρα ελεύθερων προσωπικοτήτων κι όχι σε καθεστώς μαζοποιημένων "τίποτα". Δεν ετεροκαθορίζεται κανένας από εμάς. Είμαστε μορφωμένοι άνθρωποι, αξιολογημένοι ξανά και ξανά: δώσαμε τόσες εξετάσεις, πανελλήνιες, στη σχολή, για ασεπ, για εισαγωγή σε μεταπτυχιακό, για διδακτορικό...αλίμονο, αν μας φοβίζει η αξιολόγηση που μόνη "ποινή" έχει την επιμόρφωση!! Καλώς να έρθει!!! Τόσοι πληρώνουν 500ρικα για να επιμορφώνονται κάθε λίγο και λιγάκι, και τώρα που θα είναι δωρεάν και στοχευμένη, αντιδρούν. Καλώς να έρθει!!!

Δεν είμαι μεροληπτικός καθόλου. Πολιτικοποιημένος είμαι. Κομματικοποιημένος ποτέ. Ένα βήμα πριν την μετανάστευση βρίσκομαι, διότι υποφέρω με τα φαινόμενα διαπλοκής, διαφθοράς, βολέματος...στη χώρα μου. Ο μόνος λόγος που μένω είναι, εκτός από τους οικείους μου, η πίστη μου ότι μπορούμε να αλλάξουμε, βρε παιδιά!!

Ας διαμαρτυρόμαστε για όσα πληγώνουν πραγματικά, κι όχι για το ξεβόλεμά μας!!

"Όταν βγαίνουν κομματικά στελέχη-σύμβουλοι που στοχοποιούν πολιτικά τους συναδέλφους τους σε μια λογική να ξεβρωμίσει ο τόπος από δαύτους, πως να εμπιστευτούμε την αξιολόγηση. " Σίγουρα υπάρχουν και κομπλεξικοί...αν αναφέρεστε στη δήλωση μίας κυρίας, η οποία έγινε βάιραλ, έχω να πω πως διαβάζοντάς το, διακρίνω δισημία. Δείτε το κι αλλιώς! Οι Σύμβουλοί μας γενικά δεν είναι τέρατα. Είναι συνάδελφοι αξιόλογοι οι περισσότεροι. Σίγουρα ανάμεσά τους θα υπάρχουν υπερφιλόδοξοι, ακραίοι, κομπλεξικοί. Άνθρωποι είναι κι αυτοί...αλλά μην τσουβαλιάζουμε. Οι περισσότεροι είναι υποστηρικτικοί. Φιλικοί. Έτοιμοι να δώσουν ό,τι καλύτερο μπορούν. Ικανότατοι.
"...περίεργο που πάντα θυμόμαστε ότι επιτελούμε σπουδαίο έργο όταν αναφερόμαστε στις υποχρεώσεις μας αλλά ποτέ όταν αναφερόμαστε στις αποδοχές μας." Και ένα σχόλιο για το τελευταίο: στο σχολείο μου ήμουν ο μόνος που έκανε απεργία για τις πενιχρές απολαβές μας...μόνο για την αξιολόγηση ξεσηκώνονται οι συνάδελφοι δυστυχώς. Όταν το ζήτημα που καίει, το μόνο είναι αυτό: οι απολαβές μας...!!!! Τιμούμε το κάθε σεντ του μισθού μας!!! Οι περισσότεροι του κλάδου είναι ευσυνείδητοι, με αγάπη προς το έργο τους και τη δουλειά τους. Αλλά ας το παραδεχτούμε. Υπάρχουν και κάποιοι, λίγοι, αλλά υπάρχουν, που κάνουν κακό στο δημόσιο σχολείο: άνθρωποι που αντί για μάθημα κάνουν προπαγάνδα, άλλοι που υποκινούν καταλήψεις, οι χειρότεροι που ξεκουράζονται το πρωί, ώστε το απόγευμα στους ίδιους τους τους μαθητές να κάνουν ιδιαίτερα με 50 ε ξεκούραστοι, άλλοι που είναι άφαντοι μόλις τελειώσει το δίωρό τους και κάποιοι που είναι άφαντοι γενικώς, εξαντλώντας τις άδειές τους, μερικοί που δηλώνουν ανίδεοι για διάφορα και δεν έχουν ούτε μία εξωδιδακτική και άλλα πολλά...η αλλαγή ξεκινά από εμάς!!! Πρέπει να περιφρουρήσουμε το δημόσιο σχολείο, τιμώντας το έργο μας!!! Τέτοια φαινόμενα πρέπει το σωματείο να τα εμποδίζει, νουθετώντας. Μας πονούν, μας κάνουν κακό, μας εκθέτουν στην κοινωνία...
Αλλά όταν οι περισσότερες κατά τόπους ελμε νοιάζονται να κάνουν μικροπολιτική, αλλά όχι να στηρίξουν την ΟΥΣΙΑ του δημόσιου σχολείου, τι περιμένεις...Αλλάζουμε, για να σώσουμε ό,τι σώζεται.

Έχω φίλους που έχουν φέρει τα παιδιά τους σε ελληνικό σχολείο από τη Γερμανία, τη Γαλλία και απορούν που τα παιδιά των άλλων κάνουν ιδιαίτερα και φροντιστήρια!! Εκτιμούν το ελληνικό δημόσιο σχολείο με τα όποια χάλια του σε επίπεδο υποδομών, αναγνωρίζουν την αξία του συστήματος και των αναλυτικών προγραμμάτων (αν και απορούν γιατί διδάσκονται θρησκευτικά κι όχι Λατινικά όλοι ή Φιλοσοφία και γιατί στο γυμνάσιο κάνουν μόνο 1 ώρα φυσικές επιστήμες) και θαυμάζουν τους Έλληνες εκπαιδευτικούς για την υπομονή τους και τη θυσία τους, που με τόσα προσόντα και τέτοια δουλειά παίρνουν τόσο λίγα. Την κοινωνία ΠΡΕΠΕΙ να την έχουμε μαζί μας, για να πετύχουμε το οτιδήποτε...και με τα επιχειρήματα κατά της αξιολόγησης ΔΕΝ πείθουμε ΚΑΝΕΝΑΝ!!!!

Μακρυγόρησα, με συγχωρείτε.

42
Εργασιακά / Απ: Αξιολόγηση εκπαιδευτικών
« στις: Μάρτιος 05, 2023, 06:48:45 μμ »
Συμφωνώ, όπως φαντάζομαι και όλοι, απόλυτα με αυτή την τοποθέτηση! Υπάρχει ένα "αλλά". Αποδίδεται η ευθύνη αποκλειστικά στην Πολιτεία, ενώ σε μια σχέση φταίνε πάντοτε δύο. Οι συνδικαλιστές μας, για το δικό τους παιχνίδι, έχουν φέρει τον κλάδο σε μια συνεχή αντιπαράθεση, αδιέξοδη με την Υπουργό, για θέματα στα οποία αποτελούν ταμπού για την εκπαιδευτική κοινότητα εδώ και δεκαετίες: αξιολόγηση! Το βασικό αγκάθι! Γιατί; Είναι επιταγή ευρωπαϊκή να αξιολογείται κάθε δημόσιος λειτουργός. Σίγουρα στο υπόλοιπο δημόσιο υπάρχει αξιολόγηση παρωδία και κανείς μας δεν μπορεί να πιστέψει ότι η αξιολόγηση των καθηγητών θα φέρει την Άνοιξη στην εκπαίδευση. Αυτό όμως δεν σημαίνει ότι δικαιούμαστε να αντιδράμε στην ύπαρξή της. Είμαστε οι πιο πολύτιμοι δημόσιοι λειτουργοί, φέρουμε τεράστια ευθύνη για τη διαμόρφωση των μελλοντικών πολιτών, άρα και των τωρινών, λειτουργούμε στο πιο νευραλγικό πόστο της Πολιτείας...αυτό από μόνο του κάνει επιτακτικό το να αξιολογούμαστε και μάλιστα διαρκώς!!

Το έχω πει πολλές φορές, μέχρι που γίνομαι γραφικός: δεν πείθουμε την κοινωνία ότι η αξιολόγηση είναι κακός διάβολος. Κι αυτό γιατί όλα όσα αναφέρουν οι παρατάξεις του ακροαριστερού τόξου, είναι στο φάσμα του φανταστικού, περιγράφουν μια ζοφερή κατάσταση, την οποία ακούω σχεδόν 30 χρόνια, αλλά ποτέ δεν είδα και είμαι σίγουρος ότι δεν θα δω!! Για δικούς τους λόγους πολιτικής κατανάλωσης και τόνωσης της επαναστατικής τους φύσης, σωρεύουν ό,τι πιο άσχημο υπάρχει σε διάφορα συστήματα ανά τον κόσμο, κυρίως τον αγγλοσαξωνικό, παρουσιάζοντάς το ως δεδομένο κακό που θα μας βρει με την εφαρμογή της αξιολόγησης...

Αχ! Ποιος τους πιστεύει; Γιατί αλήθεια τρομοκρατούν; Τόσα χρόνια τρεις δεκαετίες που τα λένε, δεν τους έχετε βαρεθεί; Ο κλάδος τους έχει βαρεθεί, αφού βρίσκονται στη μειοψηφία πάντα στις εκλογές. Αλλά οι κραυγές τους δυνατές ακούγονται πολύ. Η λογική δεν κραυγάζει, αλλά καίει!

Η λογική λοιπόν επιτάσσει να αξιολογηθούμε με ένα σύστημα που δεν έχει ούτε ποσοστά απόρριψης, ούτε σύνδεση με μισθό, ούτε πολύ περισσότερο με απολύσεις. Να αξιολογηθούμε από τους Συμβούλους μας, συναδέλφους με τους οποίους έχουμε ανταλλάξει τις αγωνίες μας τόσα χρόνια για τη μάθηση των παιδιών μας... (αυτά αναγράφονται στο φεκ, αυτά ισχύουν ΚΑΙ ΜΟΝΟ)

Με πολλή πίκρα παρατηρώ οι συνάδελφοι να διχάζονται ΟΧΙ από το Υπουργείο, αλλά από τους συνδικαλιστές τους, όχι από όλους ΒΈΒΑΙΑ, από αυτούς τους ακραίους που ζητούν κομματική ταυτότητα, ζητούν φρονηματισμό προς συγκεκριμένη ιδεολογία, κι αν διαφέρεις σε χαρακτηρίζουν με τη μία και σου κολλούν μια ταμπέλα ΝΑ! Ξεκινούν τις προσωπικές επιθέσεις και υποτιμούν και απαξιώνουν όσα έχεις πετύχει: πτυχία, επιμορφώσεις, έρευνα, καλές σχέσεις με τους μαθητές, ενασχόληση με τα προβλήματα των μαθητών, των γονιών τους, ανάγκη να μαθαίνεις συνεχώς για να βελτιώνεσαι και και και... όλα τα ακυρώνουν με το αιτιολογικό:
"Αυτός μαζεύει χαρτιά για να φανεί καλός", "Αποζητά την αξιολόγηση, γιατί είναι δεξιός!" και άλλα τέτοια ωραία ακούγονται στους συλλόγους αυτές τις μέρες.

Επειδή κάποιοι θέλουν να κάνουν επαναστατική γυμναστική, φλομώνοντας στα ψέματα τους συναδέλφους που πρόκειται πρώτοι να αξιολογηθούν, τρομοκρατούνται από τους συναδέλφους τους και κάποιους συνδικαλιστές.

Για να κλείσω: ο καθένας έχει κρίση. Μελετά προσεκτικά και δεν επαφίεται στην "καλή" θέληση των συνδικαλιστών του, οι οποίοι με την πρώτη ήττα σε αφήνουν ξεκρέμαστο. Θυμηθείτε ασεπίτες!! Θυμηθείτε κι εσείς που διοριστήκατε δικαστικά!! Αυτοί κοιτούν τον "κ..." τους πάντα και μόνο.

Σελίδες: 12345 ... 73

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32292
  • Τελευταία: johntsoum
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1159768
  • Σύνολο θεμάτων: 19212
  • Σε σύνδεση σήμερα: 372
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 8
Επισκέπτες: 345
Σύνολο: 353

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.081 δευτερόλεπτα. 30 ερωτήματα.