Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Μηνύματα - elranna

Σελίδες: 1 ... 128129130131132 ... 135
1807
Γενικό Λύκειο / Απ: σε πιο σημειο της ύλης βρίσκεστε ?
« στις: Ιανουάριος 17, 2008, 07:25:36 μμ »
Α' λυκείου Έκφραση-Έκθεση: Μόλις ολοκληρώσαμε το υποκεφάλαιο Ι της 2ης ενότητας (Λόγος).
Α' λυκείου Νεοελληνική Λογοτεχνία: 5 κείμενα
Α' λυκείου Ιστορία: Ο Φίλιππος Β' και η ένωση των Ελλήνων.
Γ' λυκείου Επιτάφιος: Κεφάλαιο 37

1808
Μεταπτυχιακά προγράμματα / Απ: Μεταπτυχιακά (varia)
« στις: Ιανουάριος 15, 2008, 11:06:33 μμ »
Απαγορεύεται, γιατι θεωρούνται το ίδιο επίπεδο σπουδών. Για την ακρίβεια, θεωρούνται διπλώματα ειδίκευσης, α' και β' κύκλου.

Μπορείς ταυτόχρονα να είσαι σε μεταπτυχιακό/διδακτορικό και να κάνεις δεύτερο πτυχίο. Προπτυχιακά και μεταπτυχιακά θεωρούνται διαφορετικά επίπεδα σπουδών.

1809
Η Ιστορία είναι απίστευτα δύσκολο να διδαχθεί με τα μέσα που έχουμε. Και το μεγαλύτερο πρόβλημα είναι ο χρόνος. Δυστυχώς, η ύλη δεν βγαίνει. Οπότε, κάποια κεφάλαια αναγκαστικά τα διδάσκω περιληπτικά, και δίνω βάρος σε αυτά που θεωρώ εγώ σπουδαιότερα. Αναγκαστικά, πηγές κάνουμε στα μαθήματα που γίνονται αναλυτικά.
Γενικά,προσπαθώ να μην μου μένουν οι πηγές στο τέλος του μαθηματός. Σε ιδανική περίσταση, τα παιδιά μέσω των πηγών θα μπορούσαν να παράξουν μια σύντομη ιστορική αφήγηση. Αλλά αυτό θέλει χρόνο. Οπότε, αν υπάρχει κάποια σχετική πηγή με ένα θέμα που θέλω να τονίσω, διαβάζουμε και αναλύουμε την πηγή, και προσπαθούμε να "φτιάξουμε" το κείμενο. Δεν πιάνει πάντα. Είναι πολύ αστείο ότι πιάνει όταν έχω 4η ώρα, και αποτυγχάνει παταγωδώς την 7η. Τι να κάνεις, όμως! Υπομονή κι ελπίδα και κάνουμε το καλύτερο που μπορούμε με αυτά που έχουμε!

1810
Καλημέρα συνάδελφοι!
-Για πρώτη φορά θα μπω από Δευτέρα σε τάξη 20 ατόμων και ίσως και παραπάνω και αναρωτιέμαι πώς θα διδάξω το μάθημα της Ιστορίας Α'Λυκείου που μου έχουν αναθέσει! Το πρόβλημα μου είναι κυρίως πώς θα γίνεται η εξέταση του μαθήματος! Πώς θα γνωρίζω και πώς θα ελέγχω ότι η πλειοψηφία των μαθητών έχει διαβάσει, έχει κατανοήσει το κεφάλαιο και έτσι πάμε παρακάτω;;;; ??? ???

Σε ένα δίωρο μάθημα, αυτό είναι ιδιαίτερα δύσκολο. Συνήθως, αυτό που κάνω είναι να ρωτάω τα πολύ βασικά του προηγούμενου μαθήματος, και κυρίως αυτά που συνδέονται με την επόμενη ενότητα. (Η "αφορμηση" που λέμε και στα παιδαγωγικά!) Δυστυχώς, θα παρατηρήσεις ότι οι μαθητές που απαντάνε είναι συνήθως οι ίδιοι. Απλά, να φροντίζεις να δίνεις ευκαιρίες, αν τυχόν σηκώσουν χέρι, σε άτομα που δεν μιλάνε συχνά. Γενικότερα, αποφεύγω την "επίσημη" εξέταση και προτιμώ να κάνω ερωτήσεις μέσα στην παράδοση, που σχετίζονται με προηγούμενες ενότητες, και να επαναλαμβάνω κάποια πράγματα. Για να σου δώσω ένα παράδειγμα, στην παράδοση για τον Περικλή, κάναμε μαζί με τα παιδιά, μια σύντομη αναφορά στις προηγούμενες μεταρρυθμίσεις του πολιτεύματος. Αν θέλεις να ρωτήσεις περισσότερες λεπτομέρειες, δυστυχώς, μάλλον δεν θα σου φτάσει ο χρόνος, ειδικά αν έχεις τελευταίες ώρες, που είναι και μικρότερες.

Τουλάχιστον, εσύ είσαι τυχερός, δεν έχεις να βάλεις και βαθμούς. Εγώ μπήκα στα τμήματα μου μέσα Δεκέμβρη, και έχω και όλα τα διαγωνίσματα και πρέπει να βάλω και βαθμούς σε παιδιά που δεν γνωρίζω... Μέχρι να μπω εγώ, είχαν αλλάξει δύο με τρεις καθηγητές με τις περικοπές, και κανείς δεν έχει ιδέα... Έχουμε να καταστρέψουμε ελέγχους έτσι....

1811
Αναπληρωτές / Απ: Πρόσθετη Διδακτική Στήριξη
« στις: Ιανουάριος 12, 2008, 12:58:49 μμ »
Ξεχνάμε, συνάδελφοι, κάτι βασικό. Εφόσον όλοι έχουμε πτυχίο, ξεκινάμε από τη βάση ότι όλοι έχουμε τις στοιχειώδεις ικανότητες να διδάξουμε. Κατά τη γνώμη μου, ο ΑΣΕΠ δεν αποδεικνύει τίποτα ως προς τις ικανότητες ενός εκπαιδευτικού να μπει μέσα σε τάξη και να φέρει σε πέρας τους στόχους που θέτει. (Και ειδικά για εμάς τους φιλολόγους, με τις συνεχείς αλλαγές βιβλίων, ούτε στο γνωστικό αποδεικνύει και πολλά...).

Εάν μπούμε σε μια λογική ότι το πτυχίο από μόνο του δεν μας καθιστά ικανούς να διδάξουμε, τότε αναιρούμε τα ίδια μας τα δικαιώματα. Αναιρούμε τους ίδιους μας τους εαυτούς. Τα επαγγελματικά μας δικαιώματα βρίσκονται στο πτυχίο και καλά κάνουν. Μόνο με μαζικούς διορισμούς θα λυθεί το πρόβλημα μας. Εκτός και αν αρχίσουμε να θέλουμε παραπάνω μετεκπαιδεύσεις και σεμινάρια και δεν ξέρω κι εγώ τι άλλο είναι ικανοί να μας βάλουν να πληρώνουμε από την τσέπη μας, μπας και διοριστούμε κάποια στιγμή!

Μόνο το πτυχίο φτάνει! Ή τουλάχιστον, αυτό πρέπει να διεκδικούμε! Διορισμούς μόνο με το πτυχίο!

1812
Εργασιακά / Απ: Αξιολόγηση εκπαιδευτικών
« στις: Ιανουάριος 09, 2008, 09:51:53 μμ »
Συμφωνώ απολύτως ότι πρέπει με κάποιο τρόπο να γίνει αξιολόγηση των εκπαιδευτικών. Το ζήτημα είναι με ποιο κριτήρια.

Πάνω κάτω, όλοι συμφωνούμε σε βασικά πράγματα. Δεν μπορεί να γίνει αξιολόγηση αν δεν αλλάξει η υποδομή των σχολείων, εάν δεν έχει εξασφαλιστεί εκ των προτέρων η αντικειμενικότητα των κριτών, και πάει λέγοντας. Ωστόσο, πώς ένας εξωτερικός παρατηρητής θα μπορέσει να κρίνει το "εκπαιδευτικό έργο"; Συνάδελφοι, εφόσον θέτουμε ευχαρίστως τους εαυτούς μας στη θέση του κρινόμενου, με ποια κριτήρια θέλουμε να κριθούμε; Πώς μπορεί να ποσοτικοποιηθεί η δουλειά που γίνεται ή δεν γίνεται μέσα στην τάξη; Μπορεί ο οποιοσδήποτε που δεν είναι παρών την ώρα του μαθήματος να έχει άποψη για το μάθημα;

Δεν ξέρω, μερικές σκέψεις εκφράζω. Με έχει προβληματίσει καιρό το ζήτημα, και μέχρι τώρα δεν έχω βρει ικανοποιητική απάντηση. Ελπίζω να βρεθεί κάποιος πιο εφευρετικός από μενα!  ;D


1813
Κοιτάξτε, για να είμαι ειλικρινής, στις διάφορες διαβαθμίσεις που έχω δει στο forum μέχρι τώρα για τα λεγόμενα "δικά μας" παιδιά, αναγνωρίζω τον εαυτό μου, το γκόμενο μου, την κολλητή μου, τους μισούς περίπου πρώην συμφοιτητές μου, την ξαδέρφη μου, σχεδόν όλους τους ΠΔΣιτες που ξέρω, πάνω από τους μισούς ωρομίσθιους και διάφορους άλλους γνωστούς. Και επειδή μάλλον δεν κάνω τόσο κακές παρέες, κάτι βρωμάει στο βασίλειο της Δανιμαρκίας!

Υπάρχουν ακραίες περιπτώσεις σίγουρα. Έχω δει κι εγώ με τα ίδια μου τα ματάκια αρκετές! Αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι πρέπει να είμαστε τόσο ισοπεδωτικοί με οποιονδήποτε έχει καταφέρει κάτι παραπάνω από μας στην ΚΟΙΝΗ μας προσπάθεια! Ναι, σίγουρα είναι ένα άκρως προβληματικό σύστημα. Ναι, φταίνε αυτοί που εκμεταλλεύονται τα παραθυράκια του σίγουρα! (Γιατί, ας μην ξεχνάμε δεν είναι παράνομο αυτό που κάνουν. Ανήθικο ναι, παράνομο όχι!) Αλλά, πρώτα και κύρια, φταίει αυτό το σύστημα. Προσωπικά, δεν νομίζω να βρεθεί λύση με το να σταματήσουμε τους 10ωρους ΠΔΣιτες. Θα λυθεί το πρόβλημα για πόσους; 100 από εμάς; 200; 1000; Πόσοι είμαστε; Έχετε καταλάβει;

Ας αρχίσουμε λοιπόν να ψάχνουμε τον τρόπο! Θα μπορούσαμε πολύ απλά να μποϋκοτάρουμε την ΠΔΣ. Να μην πηγαίνει κανείς να διδάξει. Ξέρετε κανένα που θα διακινδυνεύσει να χάσει τα μοριάκια του, για να πετύχουμε κάτι καλύτερο; Θα μπορούσαμε να μποϋκοτάρουμε ακόμα και την ωρομισθία, τέτοια ξεφτίλα που είναι! Εδώ υπήρξαν ωρομίσθιοι που δεν απήργησαν στις 12 Δεκέμβρη για να μη χάσουν τα μόρια! Αν μου βρείτε κάποιον που είναι διατεθειμένος να χάσει κάτι σήμερα για να κερδίσει κάτι αργότερα, εγώ μαζί σας. Αλλά μέχρι τώρα, αυτό που βλέπω είναι ότι ο καθένας κοιτάζει τα δικά του μοριάκια και από εκεί και πέρα μόνο λόγια!

1814
Καταλαβαίνω τους λόγους για τους οποίους είστε θυμωμένοι. Κι εγώ είμαι θυμωμένη με την υπάρχουσα κατάσταση. Αλλά στον τελευταίο ΑΣΕΠ έδωσαν πόσες χιλιάδες αδιόριστοι εκπαιδευτικοί? Ξέρω σίγουρα για τους ΠΕ02, που με αφορούν άμεσα, ότι ήταν γύρω στους 18.000. Πόσοι από αυτούς είναι οι 10ωροι ΠΔΣίτες και πόσοι οι αδιόριστοι;

Το λέω αυτό, γιατί έχω την αίσθηση ότι με τέτοιους καβγάδες κοιτάζουμε το δέντρο και χάνουμε το δάσος. Επαναλαμβάνω ότι είναι απολύτως λογικός ο όποιος θυμός ή οποιοδήποτε δυσάρεστο συναίσθημα. Θα ήταν καλύτερα όμως να επικεντρώναμε τις προσπάθειες μας στην πραγματική ρίζα του προβλήματος, τους ελάχιστους διορισμούς μονίμων. Μαζικούς διορισμούς μονίμων! Αυτό πρέπει να διεκδικήσουμε!

1815
Ρε παιδιά, τι κατάσταση είναι αυτή; Κάνετε σαν μωρά παιδιά, ενώ το πρόβλημα μας είναι κοινό!

Κατ'αρχήν, ηρεμήστε, γιατί απ'ότι φαίνεται η κατάσταση έχει εκτραχυνθεί σε προσωπικό επίπεδο.

Κατά δεύτερον, παίρνει η μπάλα και ανθρώπους οι οποίοι δεν φταίνε σε τίποτα. Υπάρχουν παιδιά διευθυντών και τρίτεκνοι με 2ωρα και 4ωρα στην ΠΔΣ. Και οι μόνιμοι δεν είναι εχθροί μας! Ας μην τα βάζουμε όλα στο ίδιο τσουβάλι!

Σας παρακαλώ, ειλικρινά, ας ασχοληθούμε επιτέλους με το πρόβλημα που αντιμετωπίζουμε. Κανένα δεν θα σώσουν 10 ώρες ΠΔΣ. Ούτως ή άλλως και του χρόνου πάλι αδιόριστοι θα είμαστε!

1816
Εγώ θα πρότεινα το Κρατικό Πιστοποιητικό Γλωσσομάθειας. Πολύ χαμηλότερα εξέταστρα από τα υπόλοιπα, δίνει μεγαλύτερη έμφαση στην κατανόηση κειμένου, και έχει ελάχιστες ασκήσεις γραμματικής και συντακτικού. Αναγνωρίζεται στο δημόσιο, δεν ξέρω τι συμβαίνει στο εξωτερικό. Φαντάζομαι με την εξίσωση όλων των πτυχίων ξένων γλωσσών ότι θα αναγνωρίζεται, αλλά δεν έχω καμία περαιτέρω πληροφορία!


1817
Αναπληρωτές / Απ: Ωρομίσθιοι (varia)
« στις: Δεκέμβριος 29, 2007, 08:07:46 μμ »
Πάντως, πρέπει να ομολογήσω ότι έχω φρικάρει με τη γραφειοκρατία! Δεν την παλεύω άλλο! Δηλαδή, τόση ταλαιπωρία για 10 ώρες την εβδομάδα, τις οποίες πληρωνόμαστε μετά από κάτι αιώνες....

Δεν έχετε φρικάρει εντελώς;

1818
O Mat έχει απόλυτο δίκιο. Το ζήτημα δεν είναι ποιος έχει πόσες ώρες πού. Από τη στιγμή που όλοι θεωρούμε ότι με την απόκτηση του πτυχίου, είμαστε επαρκώς καταρτισμένοι για να διδάξουμε στην δευτεροβάθμια, δεν μπορούμε να αναλωνόμαστε σε καβγάδες οι οποίοι στην τελική το μόνο που κάνουν είναι να δημιουργούν αντιπάθειες μεταξύ μας.

Ο καθένας μας επιλέγει διαφορετική στραγητική για το πώς θα επιτύχει το στόχο του. Γνωρίζω ανθρώπους, οι οποίοι δεν δίνουν ΑΣΕΠ, και ελπίζουν με τα μοριάκια της ΠΔΣ, έπειτα ωρομισθίας και μετά αναπλήρωσης, να διοριστούν. Άλλοι, θεωρώντας ότι η ΠΔΣ και η ωρομισθία είναι μεγαλύτερος μπελάς απ'ότι κέρδος, (και μάλλον εδώ θα συμφωνήσω), δίνουν όλες τις δυνάμεις τους στον ΑΣΕΠ, κάνοντας παράλληλα δεύτερη δουλειά. Κάποιοι από εμάς, οι περισσότερο τυχεροί, έχουμε την οικονομική στήριξη, μερική ή ολική των γονέων (τι έχουν τραβήξει κι αυτοί οι έρμοι για να μας σπουδάσουν!) και προσπαθούμε και εμείς όπως μπορούμε, συνδυάζοντας τα δύο παραπάνω. Όλα θεμιτά είναι. Αυτό, σε καμία περίπτωση, δεν σημαίνει ότι όσοι έχουμε μπεί σ'αυτή την ιστορία, οι περισσότεροι μην έχοντας άλλη επιλογή, δεν είμαστε καλοί σε αυτό που κάνουμε. Για να το πήραμε το ρημάδι το πτυχίο, κάτι έχουμε μάθει!

Αυτό που θέλω να πω είναι οτι αυτό το ρημαδοσύστημα του ΑΣΕΠ μας βάζει -ηθελημένα κατά τη γνώμη μου- σε έναν ανταγωνισμό χωρίς νόημα. Με κάποιο τρόπο, πρέπει το κράτος, το οποίο ευθύνεται για την ανεργία, να επιρρίψει τις ευθύνες σε εμάς. Κανείς δεν φέρει ευθύνη επειδή δεν έχει τη δυνατότητα να πληρώνει από την τσέπη του για να κάνει ΠΔΣ σε 3 διαφορετικούς νομούς. Κανείς, ωστόσο, δεν φέρει επίσης ευθύνη επειδή έχει τη δυνατότητα να το κάνει. Οι ευθύνες είναι αλλού. Και για να αλλάξει αυτό, πρέπει να διεκδικήσουμε αυτό που είπε η Λουλου αρχικά. Πρόσληψη και στην ΠΔΣ μέσα από τους πίνακες αναπληρωτών. Και κατά δεύτερον, κατάργηση του συστήματος αναπλήρωσης/ωρομισθίας και μαζικές προσλήψεις μονίμων! Δεν υπάρχει άλλη λύση, συνάδελφοι.

1819
Αναπληρωτές / Απ: Μετράει η προϋπηρεσία μου?
« στις: Δεκέμβριος 27, 2007, 04:47:26 μμ »
Παραπέμπω στην προαναφερθείσα παραπομπή:
http://www.fa3.gr/nomothesia_2/nomoth_education/37-apodoxes-oromisthion.htm

34936/23.4.86 Εγκύκλιος Γ.Λ.Κ.
Έπειτα από τα παραπάνω σχετικά, αναφορικά με το αντικείμενο του θέματος, σας γνωρίζουμε τα εξής:
1.Με το (α) σχετικό μας, σας κάναμε γνωστό ότι ο νομικός χαρακτήρας της σχέσης των ωρομισθίων εκπαιδευτικών είναι σύμβαση εξηρτημένης εργασίας ορισμένου χρόνου και διατηρεί αξίωση επί των αποδοχών για τις υποχρεωτικές αργίες κάθε έτους που αναφέρονται στο έγγραφο μας αυτό, τις οποίες και σας υπενθυμίζουμε:
α) Η 25η Μαρτίου
β) Η 1η Μαίου (Πρωτομαγιά)
γ) Η Δεύτερη μέρα του Πάσχα
δ) Η 15 η Αυγούστου (εφόσον δεν έχουν απολυθεί)
ε) Η 28 η Οκτωβρίου
στ) Η μέρα των Χριστουγέννων
Πέραν αυτών των αργιών, δεν διατηρούν αξίωση επί των αποδοχών για οποιαδήποτε άλλη αργία του έτους. (Σχετική με το θέμα αυτό είναι η αρ. 36/1985 πράξη του Ι' Τμήματος του Ελεγκτικού Συνεδρίου).


Η εγκύκλιος αυτή ισχύει? Εάν ναι, τότε παίρνουμε κανονικά το μεροκάματο. Εάν παίρνουμε το μεροκάματο, τι συμβαίνει με τα μόρια;   ???

1820
Η ΠΔΣ δεν έχει καμία σχέση με τους πίνακες αναπληρωτών και ωρομισθίων. Οι προσλήψεις γίνονται κατόπιν συνεννοήσεως διευθυντή δευτεροβάθμιας και διευθυντή λυκείου. Με μέσο συνήθως. Ή πολλά παρακάλια. Συχνά και τα δύο.

Σελίδες: 1 ... 128129130131132 ... 135

Pde.gr, © 2005 - 2021

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 30520
  • Τελευταία: Istorokos
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1077000
  • Σύνολο θεμάτων: 18119
  • Σε σύνδεση σήμερα: 789
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1737
  • (Σεπτέμβριος 06, 2014, 04:03:51 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 64
Επισκέπτες: 720
Σύνολο: 784

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.078 δευτερόλεπτα. 26 ερωτήματα.