*

Ψηφοφορία

Ποια Διδακτική επιλέξατε;

Αρχαία
64 (41.8%)
Νέα
47 (30.7%)
Ιστορία
42 (27.5%)

Σύνολο ψηφοφόρων: 153

Αποστολέας Θέμα: Ειδική Διδακτική Φιλολόγων  (Αναγνώστηκε 59931 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος swtia

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 905
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
    • ΦΙΛΟΛΟΓΙΚΑ
Απ: Ειδική Διδακτική Φιλολόγων
« Απάντηση #98 στις: Φεβρουάριος 03, 2009, 10:53:54 πμ »
δεν πληρωνεις τιποτα. μονο αιτηση κανεις. στην ενσταση πληρωνεις

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Ειδική Διδακτική Φιλολόγων
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 07:57:17 »

Αποσυνδεδεμένος Georgia s

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1272
  • Φύλο: Γυναίκα
  • η παιδεία είναι θέμα εσωτερικού πολιτισμού
    • Προφίλ
Απ: Ειδική Διδακτική Φιλολόγων
« Απάντηση #99 στις: Φεβρουάριος 03, 2009, 10:59:17 πμ »
δεν πληρωνεις τιποτα. μονο αιτηση κανεις. στην ενσταση πληρωνεις
που κ ποτε την κάνεις την αίτηση;;

Αποσυνδεδεμένος LEYKOTHEA

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 10
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Ειδική Διδακτική Φιλολόγων
« Απάντηση #100 στις: Φεβρουάριος 03, 2009, 11:05:41 πμ »
Σύμφωνα με την προκήρυξη υπ' αριθμόν 2Π/2008, παράστημα Α, άρθρο 5/Β, σελίδα 14595:
“Με την ειδική διδακτική επιδιώκεται να ελεγχεί εάν οι υποψήφιοι είναι σε θέση να εφαρμόζουν κατά το σχεδιασμό μιας διδασκαλίας “επί χάρτου” εναλλακτικές μορφές διδασκαλίας, πέραν της δασκαλοκεντρικής. Η εξέταση της ειδικής διδακτικής αναφέρεται ειδικότερα σε ζητήματα   των αντιστοίχων προς την ειδικότητα των υποψηφίων γνωστικό/ά αντικείμενο/α [γενικοί σκοποί και ειδικοί στόχοι του μαθήματος (με βάση τα ισχύοντα Προγράμματα Σπουδών και τις οδηγίες διδασκαλίας του Παιδαγωγικού Ινστιτούτου) μέθοδοι, πορεία και μορφές διδασκαλίας, διδακτικές ενέργειες, χρήση εποπτικών μέσων και άλλων διδακτικών μέσων, τρόποι και τεχνικές αξιολόγησης των μαθητών ].
Στους υποψηφίους μπορεί να δοθεί μια διδακτική δραστηριότητα σχετική με το μάθημα (ή τα μαθήματα) της ειδικότητάς τους και τους ζητείται: να παρουσιάσουν ένα αναλυτικό σχέδιο στο οποίο να εκθέτουν τη μέθοδο και τον τρόπο διδασκαλίας και αξιολόγησής της και να αιτιολογήσουν με βάση τις παιδαγωγικές τους γνώσεις την άποψή τους. Μπορεί ακόμη να τους δοθεί ένα συγκεκριμένο σχέδιο μαθήματος και να τους ζητείται να το σχολιάσουν ή να απαντήσουν  σε ερωτήσεις που τυχόν αναφέρονται σ' αυτό”.
     Πώς με την απάντηση στο δεύτερο ερώτημα της διδακτικής των αρχαίων ελληνικών είναι δυνατό να εκλεχθεί η διδακτική και παιδαγωγική κατάρτιση των υποψηφίων;
     Αν υπάρχει κάποιο σημείο της προκηρύξεως που ν’ αναφέρει ότι κατά την εξέταση της Ειδικής Διδακτικής, η Επιτροπή Επιλογής Θεμάτων νομιμοποιείται στην επιλογή θεμάτων που αφορούν αποκλειστικά στην εξέταση του γνωστικού αντικειμένου, μπορείτε να μου πείτε ΠΟΥ ΤΟ ΛΕΕΙ;;; ΕΓΩ ΑΥΡΙΟ ΘΑ ΣΤΕΙΛΩ ΕΓΓΡΑΦΟ ΣΤΟΝ ΑΣΕΠ ΝΑ ΜΟΥ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙ ΚΑΙ ΖΗΤΩ ΤΗ ΣΥΜΠΑΡΑΣΤΑΣΗ ΣΑΣ ΩΣΤΕ ΤΟ ΔΕΥΤΕΡΟ ΘΕΜΑ ΝΑ ΤΕΘΕΙ ΕΚΤΟΣ ΒΑΘΜΟΛΟΓΗΣΗΣ ΛΟΓΩ ΤΟΥ ΟΤΙ ΔΕΝ ΕΜΠΙΠΤΕΙ ΣΤΗΝ ΕΞΕΤΑΣΗ ΤΗΣ ΔΕΥΤΕΡΗΣ ΘΕΜΑΤΙΚΗΣ!!!!!![/font][/b][/u]

Είμαστε μαζί σου . Τι ενέργειες πρέπει να γίνουν ;

Αποσυνδεδεμένος stroumfita

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 543
    • Προφίλ
Απ: Ειδική Διδακτική Φιλολόγων
« Απάντηση #101 στις: Φεβρουάριος 03, 2009, 11:11:15 πμ »
Σύμφωνα με την προκήρυξη υπ' αριθμόν 2Π/2008, παράστημα Α, άρθρο 5/Β, σελίδα 14595:
“Με την ειδική διδακτική επιδιώκεται να ελεγχεί εάν οι υποψήφιοι είναι σε θέση να εφαρμόζουν κατά το σχεδιασμό μιας διδασκαλίας “επί χάρτου” εναλλακτικές μορφές διδασκαλίας, πέραν της δασκαλοκεντρικής. Η εξέταση της ειδικής διδακτικής αναφέρεται ειδικότερα σε ζητήματα   των αντιστοίχων προς την ειδικότητα των υποψηφίων γνωστικό/ά αντικείμενο/α [γενικοί σκοποί και ειδικοί στόχοι του μαθήματος (με βάση τα ισχύοντα Προγράμματα Σπουδών και τις οδηγίες διδασκαλίας του Παιδαγωγικού Ινστιτούτου) μέθοδοι, πορεία και μορφές διδασκαλίας, διδακτικές ενέργειες, χρήση εποπτικών μέσων και άλλων διδακτικών μέσων, τρόποι και τεχνικές αξιολόγησης των μαθητών ].
Στους υποψηφίους μπορεί να δοθεί μια διδακτική δραστηριότητα σχετική με το μάθημα (ή τα μαθήματα) της ειδικότητάς τους και τους ζητείται: να παρουσιάσουν ένα αναλυτικό σχέδιο στο οποίο να εκθέτουν τη μέθοδο και τον τρόπο διδασκαλίας και αξιολόγησής της και να αιτιολογήσουν με βάση τις παιδαγωγικές τους γνώσεις την άποψή τους. Μπορεί ακόμη να τους δοθεί ένα συγκεκριμένο σχέδιο μαθήματος και να τους ζητείται να το σχολιάσουν ή να απαντήσουν  σε ερωτήσεις που τυχόν αναφέρονται σ' αυτό”.
     Πώς με την απάντηση στο δεύτερο ερώτημα της διδακτικής των αρχαίων ελληνικών είναι δυνατό να εκλεχθεί η διδακτική και παιδαγωγική κατάρτιση των υποψηφίων;
     Αν υπάρχει κάποιο σημείο της προκηρύξεως που ν’ αναφέρει ότι κατά την εξέταση της Ειδικής Διδακτικής, η Επιτροπή Επιλογής Θεμάτων νομιμοποιείται στην επιλογή θεμάτων που αφορούν αποκλειστικά στην εξέταση του γνωστικού αντικειμένου, μπορείτε να μου πείτε ΠΟΥ ΤΟ ΛΕΕΙ;;; ΕΓΩ ΑΥΡΙΟ ΘΑ ΣΤΕΙΛΩ ΕΓΓΡΑΦΟ ΣΤΟΝ ΑΣΕΠ ΝΑ ΜΟΥ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙ ΚΑΙ ΖΗΤΩ ΤΗ ΣΥΜΠΑΡΑΣΤΑΣΗ ΣΑΣ ΩΣΤΕ ΤΟ ΔΕΥΤΕΡΟ ΘΕΜΑ ΝΑ ΤΕΘΕΙ ΕΚΤΟΣ ΒΑΘΜΟΛΟΓΗΣΗΣ ΛΟΓΩ ΤΟΥ ΟΤΙ ΔΕΝ ΕΜΠΙΠΤΕΙ ΣΤΗΝ ΕΞΕΤΑΣΗ ΤΗΣ ΔΕΥΤΕΡΗΣ ΘΕΜΑΤΙΚΗΣ!!!!!![/font][/b][/u]

Είμαστε μαζί σου . Τι ενέργειες πρέπει να γίνουν ;

αφηστε καλε τις διαμαρτυριες!!!! μια ερωτηση εγραψα και γω σαν τον ανθρωπο και θα μου την ακυρωσουν;;χαχα!

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Ειδική Διδακτική Φιλολόγων
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 07:57:17 »

Αποσυνδεδεμένος morgan

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1203
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ 02
    • Προφίλ
Απ: Ειδική Διδακτική Φιλολόγων
« Απάντηση #102 στις: Φεβρουάριος 03, 2009, 11:11:24 πμ »
Πόσες σελίδες γράψατε στη διδακτική; Αν και κάπου είχα διαβάσει μέσα στο φόρουμ πριν από πολύ καιρό ότι "καλός" αριθμός σελίδων είναι  3-4.. Εσείς πόσες γράψατε;;
Προσωπικά, νομίζω ότι το παράκανα. Έγραψα νέα και μου βγήκαν περίπου 13-14 σελίδες..Αλλά γενικά κάνω πολύ μεγάλα γράμματα και το κείμενο μου είχε πολλά Χ (θα κατέλαβαν τουλάχιστον 2 σελίδες τα Χ που έβαλα...) Θα έλεγα ότι η κάθε ερώτηση ήταν 5,5 σελίδες...


Από 3 σελίδες περίπου στο κάθε θέμα. Μικρά και κάπως κολλητά γράμματα κάνω βέβαια.

Να ρωτήσω και κάτι άλλο: σε κανένα από τα δύο θέματα των νέων δεν ζητούσε ερωτήσεις αξιολόγησης, οπότε δεν έβαλα κιόλας. Ούτως ή άλλως, βέβαια, δεν προλάβαινα αφού μέχρι το τελευταίο λεπτό έγραφα. Εσείς, όσοι δώσατε Νέα, βάλατε;;;
« Τελευταία τροποποίηση: Φεβρουάριος 03, 2009, 11:16:35 πμ από morgan »
ἔστι δίκης ὀφθαλμός ὅς τὰ πάνθ' ὁρᾷ

Αποσυνδεδεμένος Rwxanh

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1501
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Λατρεύω την εκπαίδευση -ΠΕ02
    • Προφίλ
Απ: Ειδική Διδακτική Φιλολόγων
« Απάντηση #103 στις: Φεβρουάριος 03, 2009, 11:32:11 πμ »
Ούτε εγώ έβαλα ερωτήσεις αξιολόγησης. Απλά ανέφερα στο τελευταίο στάδιο ότι αναθέτω ερωτήσεις και εργασίες προέκτασης σχετιζόμενες με τους στόχους που έθεσα στην αρχή.
Μονάχη έγνοια η γλώσσα μου στις αμμουδιές του Ομήρου...

Αποσυνδεδεμένος mary02

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 338
    • Προφίλ
Απ: Ειδική Διδακτική Φιλολόγων
« Απάντηση #104 στις: Φεβρουάριος 03, 2009, 11:38:09 πμ »
Εγώ ανέφερα απλώς κάτι γενικούρες για την αξιολόγηση ως απαραίτητο στάδιο που ολοκληρώνει τη διδακτική πράξη. Αναφέρθηκα γενικά στο είδος των ερωτήσεων και στους τύπους αξιολόγησης. Δεν ζητούσε συγκεκριμένα πράγματα και δεν προλάβαινα με Τ Ι Π Ο Τ Α ! ! ! Θα δείξει... Η (μεγάλη) εμπειρία μου στο ΑΣΕΠ με έχει διδάξει να μην κάνω προβλέψεις στην ειδική διδακτική. Όλα είναι ρευστά και εξαρτώνται από το βαθμολογητή. Στο διαγωνισμό του 2005 είχα πάρει 85 στη διδακτική Νέων ενώ συνάδελφος που είχα ακολουθήσει εντελώς διαφορετική λογική και είχε αναφερθεί σε εντελώς διαφορετικά πράγματα πήρε ακριβώς τον ίδιο βαθμό. Πέρσι στη διδακτική αρχαίων πήρα ένα ωραιότατο 57 (ακόμα δεν έχω καταλάβει γιατί. Είχα ακολουθήσει την ίδια λογική, προσαρμοσμένη όμως στις απαιτήσεις των αρχαίων). Γι' αυτό, ό,τι και να λέμε τώρα... η νεκροψία θα δείξει! Θεωρώ απλώς ότι όποιος χρησιμοποιεί μεθόδους παιδαγωγικά ορθές και τεκμηριωμένες και συνδέει τη στοχοθεσία του (όποια και αν είναι αυτή) με την πορεία της διδασκαλίας του (να μην αναφέρουμε δηλαδή κάποιους θεματικούς άξονες και στην πράξη να στραφούμε αλλού και να μην χάσουμε το δρόμο) έχει κάποια ελπίδα για σχετικά καλή βαθμολογία. Εύχομαι καλά αποτελέσματα σε όλους. [Άσχετο. Επειδή ακούω γκρίνιες για τα παιδαγωγικά. Εμένα μου φάνηκαν νορμάλ και ενδιαφέροντα (μήπως είμαι διεστραμμένη;;;)].
Καλύτερα να κατανοείς λίγα παρά να παρανοείς πολλά...

Αποσυνδεδεμένος LK

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2608
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ 02 και ΠΕ15(?)
    • Προφίλ
Απ: Ειδική Διδακτική Φιλολόγων
« Απάντηση #105 στις: Φεβρουάριος 03, 2009, 11:55:45 πμ »
τα παιδαγωγικά δεν ήταν δύσκολα, αλλά ύπουλα!

Μονάχα η πραγματικότητα μπορεί να μας μάθει πώς την πραγματικότητα ν’ αλλάξουμε
                                                           Μ. Μπρεχτ

Αποσυνδεδεμένος swtia

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 905
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
    • ΦΙΛΟΛΟΓΙΚΑ
Απ: Ειδική Διδακτική Φιλολόγων
« Απάντηση #106 στις: Φεβρουάριος 03, 2009, 12:26:25 μμ »
δεν πληρωνεις τιποτα. μονο αιτηση κανεις. στην ενσταση πληρωνεις
που κ ποτε την κάνεις την αίτηση;;
αφου βγουνε οι βαθμολογιες την στελνεις στο ασεπ.
οσο για το δευτερο θεμα θεωρω πως δεν μππορει να γινει κατι αφου ακριβως το ιδιο ειχε γινει και περσυ και δεν απεδωσαν οι γκρινιες μας

Αποσυνδεδεμένος morgan

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1203
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ 02
    • Προφίλ
Απ: Ειδική Διδακτική Φιλολόγων
« Απάντηση #107 στις: Φεβρουάριος 03, 2009, 12:43:11 μμ »
τα παιδαγωγικά δεν ήταν δύσκολα, αλλά ύπουλα!

Πολύ ύπουλα και κουλά. Ακόμα δεν διοριστήκαμε, μας κάναν και διευθυντές!
ἔστι δίκης ὀφθαλμός ὅς τὰ πάνθ' ὁρᾷ

Αποσυνδεδεμένος e-labor

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 42
    • Προφίλ
Απ: Ειδική Διδακτική Φιλολόγων
« Απάντηση #108 στις: Φεβρουάριος 03, 2009, 12:47:20 μμ »
Σύμφωνα με την προκήρυξη υπ' αριθμόν 2Π/2008, παράστημα Α, άρθρο 5/Β, σελίδα 14595:
“Με την ειδική διδακτική επιδιώκεται να ελεγχεί εάν οι υποψήφιοι είναι σε θέση να εφαρμόζουν κατά το σχεδιασμό μιας διδασκαλίας “επί χάρτου” εναλλακτικές μορφές διδασκαλίας, πέραν της δασκαλοκεντρικής. Η εξέταση της ειδικής διδακτικής αναφέρεται ειδικότερα σε ζητήματα   των αντιστοίχων προς την ειδικότητα των υποψηφίων γνωστικό/ά αντικείμενο/α [γενικοί σκοποί και ειδικοί στόχοι του μαθήματος (με βάση τα ισχύοντα Προγράμματα Σπουδών και τις οδηγίες διδασκαλίας του Παιδαγωγικού Ινστιτούτου) μέθοδοι, πορεία και μορφές διδασκαλίας, διδακτικές ενέργειες, χρήση εποπτικών μέσων και άλλων διδακτικών μέσων, τρόποι και τεχνικές αξιολόγησης των μαθητών ].
Στους υποψηφίους μπορεί να δοθεί μια διδακτική δραστηριότητα σχετική με το μάθημα (ή τα μαθήματα) της ειδικότητάς τους και τους ζητείται: να παρουσιάσουν ένα αναλυτικό σχέδιο στο οποίο να εκθέτουν τη μέθοδο και τον τρόπο διδασκαλίας και αξιολόγησής της και να αιτιολογήσουν με βάση τις παιδαγωγικές τους γνώσεις την άποψή τους. Μπορεί ακόμη να τους δοθεί ένα συγκεκριμένο σχέδιο μαθήματος και να τους ζητείται να το σχολιάσουν ή να απαντήσουν  σε ερωτήσεις που τυχόν αναφέρονται σ' αυτό”.
     Πώς με την απάντηση στο δεύτερο ερώτημα της διδακτικής των αρχαίων ελληνικών είναι δυνατό να εκλεχθεί η διδακτική και παιδαγωγική κατάρτιση των υποψηφίων;
     Αν υπάρχει κάποιο σημείο της προκηρύξεως που ν’ αναφέρει ότι κατά την εξέταση της Ειδικής Διδακτικής, η Επιτροπή Επιλογής Θεμάτων νομιμοποιείται στην επιλογή θεμάτων που αφορούν αποκλειστικά στην εξέταση του γνωστικού αντικειμένου, μπορείτε να μου πείτε ΠΟΥ ΤΟ ΛΕΕΙ;;; ΕΓΩ ΑΥΡΙΟ ΘΑ ΣΤΕΙΛΩ ΕΓΓΡΑΦΟ ΣΤΟΝ ΑΣΕΠ ΝΑ ΜΟΥ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙ ΚΑΙ ΖΗΤΩ ΤΗ ΣΥΜΠΑΡΑΣΤΑΣΗ ΣΑΣ ΩΣΤΕ ΤΟ ΔΕΥΤΕΡΟ ΘΕΜΑ ΝΑ ΤΕΘΕΙ ΕΚΤΟΣ ΒΑΘΜΟΛΟΓΗΣΗΣ ΛΟΓΩ ΤΟΥ ΟΤΙ ΔΕΝ ΕΜΠΙΠΤΕΙ ΣΤΗΝ ΕΞΕΤΑΣΗ ΤΗΣ ΔΕΥΤΕΡΗΣ ΘΕΜΑΤΙΚΗΣ!!!!!![/font][/b][/u]

Είμαστε μαζί σου . Τι ενέργειες πρέπει να γίνουν ;
Σύμφωνα με την προκήρυξη υπ' αριθμόν 2Π/2008, παράστημα Α, άρθρο 5/Β, σελίδα 14595:
“Με την ειδική διδακτική επιδιώκεται να ελεγχεί εάν οι υποψήφιοι είναι σε θέση να εφαρμόζουν κατά το σχεδιασμό μιας διδασκαλίας “επί χάρτου” εναλλακτικές μορφές διδασκαλίας, πέραν της δασκαλοκεντρικής. Η εξέταση της ειδικής διδακτικής αναφέρεται ειδικότερα σε ζητήματα   των αντιστοίχων προς την ειδικότητα των υποψηφίων γνωστικό/ά αντικείμενο/α [γενικοί σκοποί και ειδικοί στόχοι του μαθήματος (με βάση τα ισχύοντα Προγράμματα Σπουδών και τις οδηγίες διδασκαλίας του Παιδαγωγικού Ινστιτούτου) μέθοδοι, πορεία και μορφές διδασκαλίας, διδακτικές ενέργειες, χρήση εποπτικών μέσων και άλλων διδακτικών μέσων, τρόποι και τεχνικές αξιολόγησης των μαθητών ].
Στους υποψηφίους μπορεί να δοθεί μια διδακτική δραστηριότητα σχετική με το μάθημα (ή τα μαθήματα) της ειδικότητάς τους και τους ζητείται: να παρουσιάσουν ένα αναλυτικό σχέδιο στο οποίο να εκθέτουν τη μέθοδο και τον τρόπο διδασκαλίας και αξιολόγησής της και να αιτιολογήσουν με βάση τις παιδαγωγικές τους γνώσεις την άποψή τους. Μπορεί ακόμη να τους δοθεί ένα συγκεκριμένο σχέδιο μαθήματος και να τους ζητείται να το σχολιάσουν ή να απαντήσουν  σε ερωτήσεις που τυχόν αναφέρονται σ' αυτό”.
     Πώς με την απάντηση στο δεύτερο ερώτημα της διδακτικής των αρχαίων ελληνικών είναι δυνατό να εκλεχθεί η διδακτική και παιδαγωγική κατάρτιση των υποψηφίων;
     Αν υπάρχει κάποιο σημείο της προκηρύξεως που ν’ αναφέρει ότι κατά την εξέταση της Ειδικής Διδακτικής, η Επιτροπή Επιλογής Θεμάτων νομιμοποιείται στην επιλογή θεμάτων που αφορούν αποκλειστικά στην εξέταση του γνωστικού αντικειμένου, μπορείτε να μου πείτε ΠΟΥ ΤΟ ΛΕΕΙ;;; ΕΓΩ ΑΥΡΙΟ ΘΑ ΣΤΕΙΛΩ ΕΓΓΡΑΦΟ ΣΤΟΝ ΑΣΕΠ ΝΑ ΜΟΥ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙ ΚΑΙ ΖΗΤΩ ΤΗ ΣΥΜΠΑΡΑΣΤΑΣΗ ΣΑΣ ΩΣΤΕ ΤΟ ΔΕΥΤΕΡΟ ΘΕΜΑ ΝΑ ΤΕΘΕΙ ΕΚΤΟΣ ΒΑΘΜΟΛΟΓΗΣΗΣ ΛΟΓΩ ΤΟΥ ΟΤΙ ΔΕΝ ΕΜΠΙΠΤΕΙ ΣΤΗΝ ΕΞΕΤΑΣΗ ΤΗΣ ΔΕΥΤΕΡΗΣ ΘΕΜΑΤΙΚΗΣ!!!!!![/font][/b][/u]

Είμαστε μαζί σου . Τι ενέργειες πρέπει να γίνουν ;
Παιδιά δε ξέρω τι ακριβώς πρέπει να γίνει, αυτό που ξέρω είναι ότι κάτι πρέπει οπωσδήποτε να γίνει. Εγώ προσωπικά έστειλα φαξ στον ΑΣΕΠ, προς την επιτροπή επιλογής θεμάτων και ρώτησα πώς με την απάντηση σε αυτήν την ερώτηση θα ελεγχθεί η διδακτική και παιδαγωγική κατάρτιση των υποψηφίων. το φαξ είναι 2131319187, και πιστεύω πως αν στείλουν κι άλλοι παίζει να φιλοτιμηθούν και τουλάχιστον να απαντήσουν. 20 έπικοινώνησα με το Σύλλογο Αδιόριστων Εκπαιδευτικών και έθεσα το θέμα και θα στείλω και προσωπική επιστολή μπρος τον Υπουργό Παιδείας, μιας και μας το παίζει οραματιστής. Τώρα δε ξέρω αλλά επειδή πιστεύω ότι ναι μεν ένας κούκος δε φέρνει την άνοιξη, αλλά και ότι το να μη μιλήσει κανείς είναι κατάφωρη αδικία, πείτε και σεις , όσοι συμφωνείτε τλχ καμία ιδέα. Λέω να το στείλω και σε καμία εφημερίδα και σε καθηγητές πανεπιστημίου.

Αποσυνδεδεμένος e-labor

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 42
    • Προφίλ
Απ: Ειδική Διδακτική Φιλολόγων
« Απάντηση #109 στις: Φεβρουάριος 03, 2009, 12:53:48 μμ »
δεν πληρωνεις τιποτα. μονο αιτηση κανεις. στην ενσταση πληρωνεις
που κ ποτε την κάνεις την αίτηση;;
αφου βγουνε οι βαθμολογιες την στελνεις στο ασεπ.
οσο για το δευτερο θεμα θεωρω πως δεν μππορει να γινει κατι αφου ακριβως το ιδιο ειχε γινει και περσυ και δεν απεδωσαν οι γκρινιες μας
Δε συμφωνώ, γιατί πέρυσι είχαν τουλάχιστον την εξυπνάδα να αναφέρουν στο τέλος το σημερινό μαθητή ως πολίτη και κάτι τέτοια. Φέτος ούτε ένα στολιδάκι, τίποτα. Πάρε νάχεις.!!

Αποσυνδεδεμένος Νίκος

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 45
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: Ειδική Διδακτική Φιλολόγων
« Απάντηση #110 στις: Φεβρουάριος 03, 2009, 12:58:51 μμ »
[[/quote]
Παιδιά δε ξέρω τι ακριβώς πρέπει να γίνει, αυτό που ξέρω είναι ότι κάτι πρέπει οπωσδήποτε να γίνει. Εγώ προσωπικά έστειλα φαξ στον ΑΣΕΠ, προς την επιτροπή επιλογής θεμάτων και ρώτησα πώς με την απάντηση σε αυτήν την ερώτηση θα ελεγχθεί η διδακτική και παιδαγωγική κατάρτιση των υποψηφίων. το φαξ είναι 2131319187, και πιστεύω πως αν στείλουν κι άλλοι παίζει να φιλοτιμηθούν και τουλάχιστον να απαντήσουν. 20 έπικοινώνησα με το Σύλλογο Αδιόριστων Εκπαιδευτικών και έθεσα το θέμα και θα στείλω και προσωπική επιστολή μπρος τον Υπουργό Παιδείας, μιας και μας το παίζει οραματιστής. Τώρα δε ξέρω αλλά επειδή πιστεύω ότι ναι μεν ένας κούκος δε φέρνει την άνοιξη, αλλά και ότι το να μη μιλήσει κανείς είναι κατάφωρη αδικία, πείτε και σεις , όσοι συμφωνείτε τλχ καμία ιδέα. Λέω να το στείλω και σε καμία εφημερίδα και σε καθηγητές πανεπιστημίου.
[/quote]

Συνάδελφε στο συγκεκριμένο ερώτημα (2ο) της διδακτικής των αρχαίων πως απάντησες ;

Αποσυνδεδεμένος korina76

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 125
  • Φύλο: Γυναίκα
  • If you're gonna dream, dream high
    • Προφίλ
Απ: Ειδική Διδακτική Φιλολόγων
« Απάντηση #111 στις: Φεβρουάριος 03, 2009, 01:10:02 μμ »
παιδιά θα σας πω τί εκανα κι εγώ στα αρχαία (διδακτική) για να γελάσετε (γιατί εγώ κλαίω :'() . Επειδή δεν ήμουν σίγουρη για την προέλευση του στίχου, και η Νέκυια μου φάνηκε πολύ εύκολη επιλογή.....το μυαλό μου άρχισε να "δουλεύει" επικίνδυνα.....Λέω: για να ρωτάνε το στίχο μήπως είναι στα εντος ύλης και το είπε κανένας Οδυσσές όταν βρισκόνταν στην Καλυψω?   Έτσι -εγώ η έξυπνη- αποφάσισα να τα γράψω και τα δύο!!!!!!!!!!!!!!!! και φυσικά τώρα χτυπάω το κεφάλι μου........Παρηγορήστε με βρε παιδιά...λέτε να μου μηδενίσουν όλο το θέμα;

υπάρχουν και χειρότερα!!!εγώ ήμουν ανάμερα στον Αχιλλέα και στον Τηλέμαχο εκεί που μιλάει με την Αθηνά -Μέντη.Αφού λοιπόν σκέφτηκα ότι το πρώτο είναι εκτός ύλης επέλεξα το δεύτερο και έκανα μια ωραιότατη εκτός θέματος ανάπτυξη!!!!!!!!!
Παπάκι έκανα ακριβώς την ίδια προσέγγιση με τον Τηλεμαχο, ευελπιστώ όμως ότι επειδή είμαστε στο ίδιο πνεύμα δεν θα το χάσουμε όλο...βέβαια η ελπίδα πεθαίνει τελευταία....

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32309
  • Τελευταία: emnik
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1160913
  • Σύνολο θεμάτων: 19225
  • Σε σύνδεση σήμερα: 758
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 13
Επισκέπτες: 747
Σύνολο: 760

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.07 δευτερόλεπτα. 34 ερωτήματα.