*

Αποστολέας Θέμα: Διαχείριση προβλημάτων σχολικής τάξης  (Αναγνώστηκε 117325 φορές)

0 μέλη και 2 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος Έσπερος

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4072
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Διαχείριση προβλημάτων σχολικής τάξης
« Απάντηση #504 στις: Οκτώβριος 23, 2022, 01:55:21 μμ »
Φυσικά και γίνονται αλλαγές τμημάτων. Αν οι γονείς θέλουν να αλλάξουν σχολείο, είναι προτιμότερο να ζητήσουν πρώτα αλλαγή τμήματος.

Μα αν αλλάξει ένας, θα το ζητήσουν κι άλλοι. Και ποιο παιδί θα στείλουν μετά στο «κακό» τμήμα;

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Διαχείριση προβλημάτων σχολικής τάξης
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 15:05:51 »

Αποσυνδεδεμένος anpapath86

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 430
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: Διαχείριση προβλημάτων σχολικής τάξης
« Απάντηση #505 στις: Οκτώβριος 23, 2022, 01:57:32 μμ »
Μα αν αλλάξει ένας, θα το ζητήσουν κι άλλοι. Και ποιο παιδί θα στείλουν μετά στο «κακό» τμήμα;
Σοβαρά τώρα, δεν έχεις δει ποτέ να γίνεται αλλαγή τμήματος; Μπορούν να πάνε στο άλλο τμήμα, μέχρι να συμπληρωθεί το ανώτατο όριο μαθητών. Από εκεί και μετά δεν θα γίνει αλλαγή σε όποιον το ζητάει, πρέπει να έχεις λογους, να δέχεται bulling και φυσικά να πει ότι θα αλλάξει σχολείο σε περίπτωση που δεν γίνει η αλλαγή.

Αποσυνδεδεμένος Έσπερος

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4072
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Διαχείριση προβλημάτων σχολικής τάξης
« Απάντηση #506 στις: Οκτώβριος 23, 2022, 01:59:41 μμ »
Σοβαρά τώρα, δεν έχεις δει ποτέ να γίνεται αλλαγή τμήματος; Μπορούν να πάνε στο άλλο τμήμα, μέχρι να συμπληρωθεί το ανώτατο όριο μαθητών. Από εκεί και μετά δεν θα γίνει αλλαγή σε όποιον το ζητάει, πρέπει να έχεις λίγους, να δέχεται bulling και φυσικά να πει ότι θα αλλάξει σχολείο σε περίπτωση που δεν γίνει η αλλαγή.

Παραβίαση αλφαβητικής σειράς εμείς έχουμε κάνει μόνο σε περίπτωση μαθητή με βαριά αναπηρία που τσακωνόταν με συγκεκριμένο άτομο στο τμήμα του. Ποτέ άλλοτε δεν έχει καν τεθεί θέμα συζήτησης τέτοιο. Και πολύ λογικό. Αν το ζητήσει ένας, θα θέλουν κι άλλοι και θα γίνει μπάχαλο, δεν θα μπορούμε να τους ικανοποιήσουμε όλους. Αλίμονο αν δίνουμε στους γονείς τετοια δικαιώματα.

Αποσυνδεδεμένος anpapath86

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 430
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: Διαχείριση προβλημάτων σχολικής τάξης
« Απάντηση #507 στις: Οκτώβριος 23, 2022, 02:02:15 μμ »
Παραβίαση αλφαβητικής σειράς εμείς έχουμε κάνει μόνο σε περίπτωση μαθητή με βαριά αναπηρία που τσακωνόταν με συγκεκριμένο άτομο στο τμήμα του. Ποτέ άλλοτε δεν έχει καν τεθεί θέμα συζήτησης τέτοιο. Και πολύ λογικό. Αν το ζητήσει ένας, θα θέλουν κι άλλοι και θα γίνει μπάχαλο, δεν θα μπορούμε να τους ικανοποιήσουμε όλους. Αλίμονο αν δίνουμε στους γονείς τετοια δικαιώματα.
Εγώ κάθε χρονιά σε γυμνάσιο, βλέπω τουλάχιστον δύο αλλαγές τμημάτων, μετά από συζήτηση και αφού δεν έχει βρεθεί άλλη λύση. Φυσικά δεν γίνεται απλώς επειδή το ζήτησαν οι γονείς.
Στην περίπτωση που περιγράφει σε αυτό το νήμα, δεν θα γινόταν αλλαγή

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Διαχείριση προβλημάτων σχολικής τάξης
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 15:05:51 »

Αποσυνδεδεμένος ppil

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 286
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Διαχείριση προβλημάτων σχολικής τάξης
« Απάντηση #508 στις: Οκτώβριος 23, 2022, 02:07:31 μμ »
.
« Τελευταία τροποποίηση: Ιούλιος 20, 2023, 08:43:07 μμ από ppil »
Ξόδεψα την καρδιά μου όλη για να σε ντύσω αστραπή

Αποσυνδεδεμένος Έσπερος

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4072
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Διαχείριση προβλημάτων σχολικής τάξης
« Απάντηση #509 στις: Οκτώβριος 23, 2022, 02:13:17 μμ »
Απαντώ τελευταία σε σένα και απορώ με τον εαυτό μου που ξεκίνησα αυτή την ιστορία. Εγώ βρήκα λύση ναι, με τον συντονιστή και η δασκάλα είναι η καλύτερη φίλη μου πλέον και δεν είδα να την πείραξε κανείς, μόνο κερδισμένη βγήκε από την ιστορία. Η δασκάλα που δεν ήξερε να καλέσει συντονιστή αρχικά και που το ζήτησα εγώ. Δεν άλλαξαν χαρακτήρα τα παιδιά της τάξης, όχι. Έμαθαν όμως να σέβονται την εκπαιδευτική διαδικασία.
Δεν έχω βρεθεί στη θέση της δασκάλας όπως ρώτησαν, όχι. Αλλά αν βρισκόμουν δεν θα περίμενα να περάσει παθητικά η χρονιά, να μεγαλώσουμε όλοι. Θα ζητούσα βοήθεια γιατί θα αναγνώριζα μια κάποια ανεπάρκεια στον εαυτό μου, έστω από απειρία. Δεν στρουθοκαμηλίζω γενικά.

Και τι μαγικό έκανε αυτός ο συντονιστής;
Το να ζητήσεις συμβουλές λόγω απειρίας, προφανώς δεν είναι κακό. Για φυσιολογικές καταστάσεις όμως. Όταν σου έχουν φορτώσει το προβληματικό τμήμα και ζητήσεις βοήθεια, δεν είναι σαν να δικαιώνεις όσους περιμένουν στη γωνία να σου επιρρίψουν ευθύνες; Το ότι η κοπέλα λόγω απειρίας ίσως έκανε λάθη, είναι πολύ πιθανό έως βέβαιο. Εσείς όλοι φαντάζομαι δεν κάνατε ποτέ κανένα λάθος. Τι να κάνουμε, δεν είμαστε όλοι τόσο ικανοί. Στη διευθύντρια οι μαθητες γιστι αντιμίλησαν, που δεν είναι άπειρη; Οι άλλοι δάσκαλοι που δεν ήταν άπειροι, γιατί δεν ήθελαν το τμήμα, στο οποίο φαίνεται ότι υπήρχε χρόνιο πρόβλημα; Δηλαδή τα βάζουμε με τον τελευταίο τροχό της αμάξης;

Την πρώτη μου χρονιά που όπως σας είπα έβγαινα από την τάξη κι έκλαιγα, κάποια στιγμή ζήτησα σύλλογο για τιμωρία. Σ ένα τμήμα έκανα κάτι που θεωρούσα ότι ήταν επίδειξη πυγμής κ ότι μετά απ αυτό θα με σέβονταν. Ήταν τελείως λάθος όπως αποδείχτηκε γιατί τα παιδιά αντέδρασαν ακραία και επικίνδυνα. Η τιμωρία ήταν αναπόφευκτη, ήταν και η πιο αυστηρή ποινή της χρονιάς και ανακοινώθηκε και στην προσευχή (ανώνυμα) για παραδειγματισμό (πράγμα που ίσως δεβ έχει ξαναγίνει έκτοτε, την επόμενη δεκαετία). Όταν όμως στη συνεδρίαση περιέγραφα τα γεγονότα, ένιωθα εξευτελισμένη. Πρώτα πρώτα γιατί την ώρα ππυ τα διηθούμουν, καταλάβαινα τα λάθη μου. Δεν υπήρχε περιθώριο να μην τιμωρηθούν οι μαθητες κ ίσως πολλοί έψαχναν κ μια αφορμή για να εκτεθεί άλλος κ όχι εκείνοι (πράγμα που συνηθίζουμε στο σχολείο μου). Μετά απ αυτό φυσικά, έμαθα πολλά. Και διόρθωσα τα λάθη μου. Δεν ξέρω αν μου είχαν γίνει καταγγελίες, ίσως είχαν γίνει, αν κρίνω απ αυτά ππυ διαβάζω. Ξέρω με σιγουριά ότι είχαν σκεφτεί να μου πάρουν μαθήματα που έχουν άλλοι ως β ανάθεση κ να τα δώσουν σε άτομο που δεν συμπλήρωνε ώστε εγω να κάνω γραμματεία. Τόσος εξευτελισμός δηλαφη. Σ ένα σχολείο ξεχαρβαλωμένο με διευθύντρια που δεν τολμούσε να υψώσει φωνή σε παιδί, η λύση ήταν να μου μειώσουν εμένα τις ώρες μαθήματος. Δέκα χρόνια μετά και δεν τα έχω ξεχασει. Γι αυτό πάντα υπερασπίζομαι τον συναδελφο.
« Τελευταία τροποποίηση: Οκτώβριος 23, 2022, 02:27:08 μμ από Έσπερος »

Αποσυνδεδεμένος ppil

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 286
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Διαχείριση προβλημάτων σχολικής τάξης
« Απάντηση #510 στις: Οκτώβριος 23, 2022, 02:25:54 μμ »
.
« Τελευταία τροποποίηση: Ιούλιος 20, 2023, 08:43:17 μμ από ppil »
Ξόδεψα την καρδιά μου όλη για να σε ντύσω αστραπή

Αποσυνδεδεμένος ppil

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 286
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Διαχείριση προβλημάτων σχολικής τάξης
« Απάντηση #511 στις: Οκτώβριος 23, 2022, 02:34:12 μμ »
.
« Τελευταία τροποποίηση: Ιούλιος 20, 2023, 08:43:29 μμ από ppil »
Ξόδεψα την καρδιά μου όλη για να σε ντύσω αστραπή

Αποσυνδεδεμένος Έσπερος

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4072
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Διαχείριση προβλημάτων σχολικής τάξης
« Απάντηση #512 στις: Οκτώβριος 23, 2022, 02:57:19 μμ »
Μετά την τροποποίηση που έκανες, παίρνω πίσω το κάντο κι εσύ που σου είπα και λυπάμαι για όσα πέρασες ειλικρινά.

Δεν μιλάω στον αέρα. Μπορεί να έχω υπηρετήσει σε ένα μόνο σχολείο, αλλά έχω εικόνα κακοδιοίκησης από 3 διαφορετικούς διευθυντές, με διαφορετικά χαρακτηριστικά ο καθένας, οι δυο απλή ανικανότητα με καλές προθέσεις, ο τρίτος απλα επικίνδυνος. Ξέρω τι σημαίνει σε ένα σχολείο να καλοπερνάνε οι μαθητες εις βάρος των εκπαιδευτικών, να έχουν περισσότερα δικαιώματα, να μετράει ο λόγος τους. Είναι μέρος της κουλτούρας μας πλέον, τα ίδια παιδιά που ξέρουμε από ποια δημοτικά έρχονται και σε ποια λύκεια πάνε, δεν έχουν κάνει τα ίδια (σε τέτοιο βαθμό) στα άλλα τους σχολεία, πλην 2-3 πολύ ακραίων περιπτώσεων. Στον σύλλογο μου όλοι κάνουν το μάθημα τους σωστά και κάποιοι με το παραοανω, όλοι ενδιαφέρονται κ παίρνουν πρωτοβουλίες για τα παιδιά, είναι σωστοί στις λοιπές υποχρεώσεις, αλλά δεν είναι συνάδελφοι, δεν είμαστε ομάδα, υπάρχουν μόνο παρέες-κλίκες και άτομα που ρουφιανεύουν, ενώ μάλιστα ο τελευταίος διευθυντής, δεν κάνει διακρίσεις.,Γραμμένους μας έχει όλους, καψώνια κάνει σε όλους. Γι αυτό λοιπόν σε θέματα συναδελφικότητας, είμαι υπερευαίσθητη. Κι επειδή μια φορά παραμυθιαστήκαμε κι εμείς ότι με τις σωστές ενέργειες και με νομική κάλυψη μάλιστα, θα λύναμε ένα πρόβλημα, και το πρόβλημα απλώς κουκουλώθηκε αλλά εμείς κινδυνέψαμε από αντίποινα, και κινδυνέψαμε πολύ σοβαρα, και επηρεάστηκαν οι μεταξύ μας σχέσεις κ αυτό πήρε χρόνια να λυθεί, ξέρω καλά ότι δεν είναι απλα βήματα αυτά, ειδικά αν τα κάνει άνθρωπος νέος που δεν ξέρει τις κακοτοπιές.

Έχω ακούσει και το «εσείς μου φέρνετε αντίρρηση, εσείς που ζητάτε τη βοήθεια μου επειδή δεν μπορείτε να κάνετε μάθημα» (σ εμένα απευθυνόταν), όπως και το «εσείς οι νέοι δεν πρέπει να αφήνετε τα παιδιά να σας παίρνουν τον αέρα» (όχι σε εμένα), αυτά έχουν ειπωθεί δημοσίως σε συνεδριάσεις από όργανα διοίκησης. Και σε γονείς «ενταξει η κυρία τάδε είναι καινούργια και δεν ξέρει». Αυτά για όποιον απορεί, τι μπορεί να συμβεί αν μπεις στο μάτι του διευθυντή.
« Τελευταία τροποποίηση: Οκτώβριος 23, 2022, 03:55:53 μμ από Έσπερος »

Αποσυνδεδεμένος leon.

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2863
  • Φύλο: Άντρας
  • Εθνική Ηθική Διαπαιδαγώγηση
    • Προφίλ
Απ: Διαχείριση προβλημάτων σχολικής τάξης
« Απάντηση #513 στις: Οκτώβριος 23, 2022, 05:57:50 μμ »
Έκανε κάτι μαγικό όπως φαίνεται, ήταν αυτόδουλος της καλοσύνης. Έκανε επιτροπή, στάθηκε δίπλα στην δασκάλα και όχι στη διεύθυνση, μίλησε με γονείς. Έκανε το καθήκον του σε μια σάπια κοινωνία. Κάντο κι εσύ.
Εγώ δεν έχω δει ποτέ επιτροπή με συντονιστή να λύνει τίποτα. Χαίρομαι που το είδες. :)

Αποσυνδεδεμένος ppil

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 286
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Διαχείριση προβλημάτων σχολικής τάξης
« Απάντηση #514 στις: Οκτώβριος 23, 2022, 07:51:27 μμ »
.
« Τελευταία τροποποίηση: Ιούλιος 20, 2023, 08:43:39 μμ από ppil »
Ξόδεψα την καρδιά μου όλη για να σε ντύσω αστραπή

Συνδεδεμένος topsy

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1679
    • Προφίλ
Απ: Διαχείριση προβλημάτων σχολικής τάξης
« Απάντηση #515 στις: Οκτώβριος 23, 2022, 09:09:55 μμ »
Στην Πρωτοβάθμια είναι πιο σύνηθες από όσο νομίζετε, ίσως επειδή είναι πιο ζημιογόνο για τον μαθητή το πρόβλημα. Γι΄αυτό έκανα τον διαχωρισμό από την αρχή. Επίσης είναι πιο αγαπημένοι όλοι, όχι σαν εμάς.
Λάθος κανεις. Έχοντας περάσει και από τις δυο βαθμίδες, δεν ισχύει ότι είναι πιο αγαπημένοι στην πρωτοβαθμια. Το πιο κοινό όταν συζητήσεις το θέμα της φασαρίας με το δάσκαλο της τάξης, η καραμέλα είναι ίδια: «σε μένα κάθονται σούζα, σε σας (ειδικότητες) τα κάνουν μόνο αυτά». Βέβαια μιλώντας με τα παιδιά που δεν κάνουν φασαρία ή με δασκάλους άλλων τάξεων, πιθανότατα να ακούσεις ότι ισχύει ακριβώς το αντίθετο

Αποσυνδεδεμένος Έσπερος

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4072
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Διαχείριση προβλημάτων σχολικής τάξης
« Απάντηση #516 στις: Οκτώβριος 23, 2022, 09:33:15 μμ »
Λάθος κανεις. Έχοντας περάσει και από τις δυο βαθμίδες, δεν ισχύει ότι είναι πιο αγαπημένοι στην πρωτοβαθμια. Το πιο κοινό όταν συζητήσεις το θέμα της φασαρίας με το δάσκαλο της τάξης, η καραμέλα είναι ίδια: «σε μένα κάθονται σούζα, σε σας (ειδικότητες) τα κάνουν μόνο αυτά». Βέβαια μιλώντας με τα παιδιά που δεν κάνουν φασαρία ή με δασκάλους άλλων τάξεων, πιθανότατα να ακούσεις ότι ισχύει ακριβώς το αντίθετο

Αυτό μια χαρά και στη βθμια γίνεται, που δεν υπάρχει δάσκαλος της τάξης. Έχω βαρεθεί να ακούω το «σ εμένα δεν κάνουν τίποτα». Κάποιες φορές ισχύει βεβαθα. Ακομ κ εμένα μου τυχαίνει πλέον, που πέρασα άθλια στην αρχή, να έχω ένα τμήμα με φυσιολογική συνεργασία (δεν θα πω σούζα γιατί ποτέ δεν τα έχω σούζα), και σε άλλους να γίνονται όργια. Αλλά ντρέπομαι να το πω έτσι πρώτον και δευτερον αυτή η στάση είναι που δίνει στα παιδιά περισσότερο θάρρος να βγάζουν σε κάποιους την ψυχή και μετά στοχοποιεί και τους εκπαιδευτικούς, οι οποίοι μετά από την αγανάκτηση ενεργουν σπασμωδικά ενίοτε και κάνουν γκάφες και εκτίθενται περισσότερο, και φαύλος κύκλος. Δυστυχώς εκεί οι διευθυντές κ οι σύλλογοι δεν προστατεύουν τους καθηγητές και εν τελει και τα παιδιά.

Αποσυνδεδεμένος ppil

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 286
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Διαχείριση προβλημάτων σχολικής τάξης
« Απάντηση #517 στις: Οκτώβριος 23, 2022, 09:37:11 μμ »
.
« Τελευταία τροποποίηση: Ιούλιος 20, 2023, 08:43:49 μμ από ppil »
Ξόδεψα την καρδιά μου όλη για να σε ντύσω αστραπή

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1158562
  • Σύνολο θεμάτων: 19200
  • Σε σύνδεση σήμερα: 597
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 16
Επισκέπτες: 519
Σύνολο: 535

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.104 δευτερόλεπτα. 34 ερωτήματα.