*

Αποστολέας Θέμα: Διαχείριση προβλημάτων σχολικής τάξης  (Αναγνώστηκε 118052 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος karxarias29

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2296
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Διαχείριση προβλημάτων σχολικής τάξης
« Απάντηση #266 στις: Νοέμβριος 06, 2009, 04:12:19 μμ »
olgalia, χωρίς να θέλω να σε λυπήσω, το να μάθουν κάτι είναι από δύσκολο εως αδύνατον, που να χτυπηθείς κάτω εσύ! Άλλωστε είναι και δικαίωμά τους... να μας γράφουν! >:( Το να κάνουν ησυχία,όμως, είναι υποχρέωσή τους και δεν το διαπραγματευόμαστε. Εγώ το δίδασκα πέρυσι το μάθημα και ομολογώ ότι δε συνάντησα ιδιαίτερα προβλήματα (βέβαια και το τμήμα δεν ήταν τραγικό). Θα σου πρότεινα τα εξής:
1. Αν θες το θέμα να το χειριστείς με τη μέθοδο του διαλόγου, συμφωνώ με τους συναδέλφους! Και τόνισε ότι ο μόνος λόγος που τους ανέχτηκες την προηγούμενη φορά ήταν επειδή ήταν το 1ο μάθημα.
2. Αν θες να το χειριστείς με τη... μέθοδο του τσαμπουκά.... άσε πάντα να επικρέμαται η απειλή της απουσίας. Άλλωστε η Γ Λυκείου πάντα τις υπολογίζει. Εν ανάγκη πέτα και 1-2 έξω για παραδειγματισμό!
3. Έτσι κι αλλιώς το πολύ να φτάσεις μέχρι το 39-40 και στο τέλος θα τους πεις να προσέξουν 2 κείμενα (συνήθως 37 και 39). Οπότε υπάρχει και η μέθοδος που έχω δει ότι εφαρμόζεται από πολλούς συναδάλφους και έχουν το κεφάλι τους ήσυχο.... τους υπαγορεύεις τα σχόλια! Αυτοί τα γράφουν αργά αργά συνήθως και περνάει η ώρα ωραία και καλά χωρίς να ανοίξει μύτη! ;)

Υ.Γ. ΕΝΝΟΕΙΤΑΙ ότι σου πάσαραν το χειρότερο τμήμα!!!!  >:( Λες να φύλαγαν για τον ωρομίσθιο τα καλά;

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Διαχείριση προβλημάτων σχολικής τάξης
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 11:28:30 »

Αποσυνδεδεμένος olgalia

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1509
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Διαχείριση προβλημάτων σχολικής τάξης
« Απάντηση #267 στις: Νοέμβριος 07, 2009, 11:21:50 μμ »
Σας ευχαριστώ, οι γνώμες κ η εμπειρία σας μου είναι πολύ χρήσιμες. Σκοπεύω στο 2ο μάθημα να ξεκινήσω αρχικά με το "φιλότιμο" κι αν δω ότι δεν έχει αποτέλεσμα τότε να χρησιμοποιήσω την αυστηρότητα. ελπίζω να πιάσει... θα σας ενημερώσω για το αποτέλεσμα!
Μπορείς να δώσεις μόνο αυτό που έχεις και γι αυτό καλά θα κάνεις να προσπαθήσεις να αποκτήσεις κάτι...

Αποσυνδεδεμένος olgalia

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1509
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Διαχείριση προβλημάτων σχολικής τάξης
« Απάντηση #268 στις: Νοέμβριος 11, 2009, 01:48:36 μμ »
Τελικά δεν έγινε μάθημα γιατί τα μπουμπούκια μας έκαναν κατάληψη!!!
Πάντως συζητώντας με τους άλλους καθηγητές έμαθα ότι η μαθητρια που ούρλιαζε το έχει συνήθειο να ουρλιάζει γιατί λέει είναι... τρελή!  ??? 
Και οι γονείς της το ίδιο, παίρνουν ψυχοφάρμακα και έχουν νοσηλευτεί σε κλινική και οι δύο!!! ::) ::) ::)
Τι να πω, τόσα χρόνια σε φροντιστήρια και πρώτη μου φορά σε σχολείο, τελικά το τελευταίο πράγμα που είμαστε σε μια τάξη είναι να είμαστε καθηγητές.... :-\
Μπορείς να δώσεις μόνο αυτό που έχεις και γι αυτό καλά θα κάνεις να προσπαθήσεις να αποκτήσεις κάτι...

Αποσυνδεδεμένος karxarias29

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2296
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Διαχείριση προβλημάτων σχολικής τάξης
« Απάντηση #269 στις: Νοέμβριος 11, 2009, 06:26:14 μμ »
Aααα, πολλά ζητάς!!! Άκου να κάνεις μάθημα!!!  ::)
Από ό,τι έχω καταλάβει πάντως εγώ στα χρόνια που είμαι ωρομίσθια και αναπληρώτρια, το υπουργείο θέλει ένα άτομο που με 1200 ευρώ να κάνει και να είναι τα εξής:
καθηγητής, ψυχολόγος, μπόγιας, θηριοδαμαστής, λογιστής, γραμματέας, προγραμματιστής, καθαρίστρια, απολυμαντής, γιατρός - νοσοκόμος...  :( :( ::) ::) ::)
Το μόνο που δε μας έχουν ζητήσει ακόμη είναι.... table dance!!! ;D

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Διαχείριση προβλημάτων σχολικής τάξης
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 11:28:30 »

Αποσυνδεδεμένος killbill

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3500
  • Φύλο: Άντρας
  • Αν θες να μάθεις κάτι τότε δίδαξέ το
    • Προφίλ
Απ: Διαχείριση προβλημάτων σχολικής τάξης
« Απάντηση #270 στις: Σεπτέμβριος 30, 2011, 04:24:03 μμ »
όταν έχεις μια ακραία κατάσταση με έναν μαθητή που έχει ξεφύγει από κάθε λογικό πλαίσιο, όπου η επίπληξη, η ωριαία αποβολή, η ημερίσια ή διήμερη αποβολή, η ενημέρωση γονέων κλπ κλπ όχι απλά δεν λύνουν το πρόβλημα αλλά μοιάζουν αστεία, τι μπορεί να κάνει το σχολείο; Νομικά δηλαδή πως κινείται το σχολείο και τι προβλέπεται;

Αναφέρομαι σε περιστατικό όπου μαθητής βρίζει τον καθηγητή του μέσα στην τάξη με την μεγαλύτερη χυδαιότητα που μπορείτε να φανταστείτε. Στη συνέχεια επιχειρεί να δείρει τον διευθυντή και να τα σπάσει όλα μέσα στο γραφείο όταν τον πάνε εκεί. Βάζει φωτιά στην κουρτίνα μέσα στο μάθημα φωνάζοντας ότι όλοι εδώ θα καούμε μαζί, προκαλλώντας τον πανικό στους συμμαθητές αλλά και καθηγητές.
Ο μαθητής λέει ότι δεν τον νοιάζει καθόλου αν θα μείνει και για τα επόμενα 10 χρόνια στην ίδια τάξη και ότι έχει το σχολείο και όλους τους καθηγητές γραμμένους και ότι θα κάνει ότι του γουστάρει.
Οι γονείς (χωρισμένοι) λαβαίνουν γνώση της κατάστασης και αδιαφορούν λέγοντας ότι το ξέρουμε αλλά δεν μπορούμε να κάνουμε τίποτα ή δεν θέλουμε να έχουμε ανάμιξη, πετώντας τις ευθύνες ο ένας στον άλλον να λύσει το πρόβλημα.

Αντιλαμβάνεστε το πρόβλημα
Η λύση ποιά είναι; τι κάνεις τότε;
Εμας μας πετάξανε σε μια τάξη να διδάξουμε χωρίς να έχουμε ιδέα για διαχείριση τέτοιων καταστάσεων, και θεωρηθήκαμε ικανοί επειδή γράψαμε σε έναν ΑΣΕΠ επιτυχώς τα multiple choice. Αλλά ας μην ανοίξω τέτοιο θέμα;

Αποβολή για πάντα από το σχολείο; έχουμε το δικαίωμα; έτσι απλά με μια αποφαση συλλόγου ή πρέπει να κινήσουμε άλλες διαδικασίες;
Αλλαγή σχολικού περιβάλλοντος; μα καλά αυτή είναι λύση; εκεί που θα πάει θα συνετιστεί επειδή τον έδιωξαν από ένα σχολείο; Μιλάμε για άτομο που δεν τον νοιάζει και δεν λογαριάζει τίποτα.

Φαντάζομαι ότι κατι θα προβλέπεται για τέτοιες περιπτώσεις.
Τι λέει η νομοθεσία;

Αποσυνδεδεμένος SKANDALO

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 370
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ 02
    • Προφίλ
Απ: Διαχείριση προβλημάτων σχολικής τάξης
« Απάντηση #271 στις: Σεπτέμβριος 30, 2011, 04:36:43 μμ »
Ψυχιατρική γνωμάτευση με τη σύφωνη γνώμη των γονέων και ανάλογα με το πόρισμα αποφασίζει ο σύλλογος τις κινήσεις του!
et in Arcadia ego...

Αποσυνδεδεμένος Landau

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 6022
  • Φύλο: Άντρας
  • Λατρεύω την εκπαίδευση.. BAZINGA!
    • Προφίλ
Απ: Διαχείριση προβλημάτων σχολικής τάξης
« Απάντηση #272 στις: Σεπτέμβριος 30, 2011, 04:43:28 μμ »
Προφανώς χρειάζεται ψυχιατρική παρακολούθηση.

Πάντως θυμάμαι ότι την εποχή που ήμουν εγώ μαθητής οι αποβολές για πάντα από ένα σχολείο (όχι ότι έλυναν και το πρόβλημα, τουλάχιστον όχι πάντα) γινόντουσαν σε πολύ πιο ήπιες περιστάσεις. Δεν ξέρω αν άλλαξε κάτι από τότε στους κανονισμούς.
"Physics is like sex: sure, it may give some practical results, but that's not why we do it."
(Richard P. Feynman ?)

"The first condition of progress is the removal of censorship."
(George Bernard Shaw)

Αποσυνδεδεμένος killbill

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3500
  • Φύλο: Άντρας
  • Αν θες να μάθεις κάτι τότε δίδαξέ το
    • Προφίλ
Απ: Διαχείριση προβλημάτων σχολικής τάξης
« Απάντηση #273 στις: Σεπτέμβριος 30, 2011, 04:50:32 μμ »
ένας σύλλογος είναι καλυμμένος νομικά αν αποφασίσει αποβολή για πάντα από το σχολείο;
Και τι γίνεται μετά; τον μαθητή πρέπει να τον δεχτεί κάποιο άλλο σχολείο υποχρεωτικά; η κοινωνία δηλαδή πως μεριμνά για αυτόν;
ή τον αποβάλλουμε για πάντα και δεν μας νοιάζει τι θα απογίνει; ο νόμος τι προβλέπει;
ή αν κάνουμε κάτι τέτοιο θα πάμε όλοι μέσα;

Αποσυνδεδεμένος SKANDALO

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 370
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ 02
    • Προφίλ
Απ: Διαχείριση προβλημάτων σχολικής τάξης
« Απάντηση #274 στις: Σεπτέμβριος 30, 2011, 05:39:34 μμ »
Δε γνωρίζω τη νομοθεσία, αλλά θυμάμαι ότι στο σχολείο που δούλευα είχαμε μια περίπτωση μαθητή πολύ δύστροπου,αδιάφορου κλπ ένα βήμα πριν από αυτό που περιγράφεις!Το παιδί ήρθε στο σχολείο στη μέση της σχολικής χρονιάς από άλλο σχολείο που τον είχε διώξει με το δικαιολογητικό της "αλλαγής σχολικού περιβάλλοντος ως μεθόδου σωφρονισμού της συμπεριφοράς του" με τη σύμφωνη γνώμη των γονέων και ενημέρωση της δευτεροβάθμιας....Μήπως κάτι τέτοιο θα βοηθούσε; 
et in Arcadia ego...

Αποσυνδεδεμένος geo33

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 137
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Διαχείριση προβλημάτων σχολικής τάξης
« Απάντηση #275 στις: Σεπτέμβριος 30, 2011, 05:53:39 μμ »
http://www.0-18.gr/downloads/EGGYKLIOS%20GIA%20ALLAGI%20SCHOLIKOU%20PERIVALLONTOS.pdf

Σχετικά με την αλλαγή σχολικού περιβάλλοντος

Αποσυνδεδεμένος killbill

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3500
  • Φύλο: Άντρας
  • Αν θες να μάθεις κάτι τότε δίδαξέ το
    • Προφίλ
Απ: Διαχείριση προβλημάτων σχολικής τάξης
« Απάντηση #276 στις: Σεπτέμβριος 30, 2011, 06:04:55 μμ »
πολύ χρήσιμο αυτό που παρέθεσες.

Δεν καταλαβαίνω όμως πως λειτουργεί παιδαγωγικά η αλλαγή σχολικού περιβάλλοντος. Πως δηλαδή λειτουργεί αυτή η μέθοδος θετικά ως προς το να συνετίσει τον μαθητή.
Γιατί ένας τέτοιος μαθητής θα συνετιστεί δηλαδή με την αλλαγή σχολικού περιβάλλοντος; και γιατί να μην κάνει τα ίδια και στο νέο περιβάλλον που θα πάει;

Αναφέρθηκε και παραπάνω περίπτωση μαθητή που δημουργούσε προβλήματα που είχε έρθειστο σχολείο ύστερα από αλλαγή σχολικού περιβάλλοντος.

προσωπικά η αλλαγή σχολικού περιβάλλοντος μου φαίνεται ως ένας τρόπος να απαλλαχτούμε από τον μαθητή και να πετάξουμε το μπαλάκι σε ένα άλλο σχολείο. Μακάρι να κάνω λάθος σε αυτό...

Αποσυνδεδεμένος ΠΕ01

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 378
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Διαχείριση προβλημάτων σχολικής τάξης
« Απάντηση #277 στις: Σεπτέμβριος 30, 2011, 06:26:40 μμ »
Την ίδια απορία είχα και εγώ πέρυσι, όταν μας ήρθε ένα παληκάρι της Γ' Γυμν μετά τα Χριστούγεννα. Τον τοποθέτησαν στο καλύτερο και πιο ήσυχο τμήμα. Το παιδί ήθελε τον χρόνο του να γνωριστεί με τους άλλους, να κάνει την φιγούρα του, να αποκτήσει παρέα στις σκανδαλιές (όχι βέβαια τα τραγικά που περιέγραψες  :o)  Τον είχε και από κοντά και η διευθύντρια και μέχρι να πάρει αέρα, ήρθε το Πάσχα, ήρθαν και οι εξετάσεις, τελείωσε η χρονιά...  ;) Έτσι και το προηγούμενο σχολείο απαλλάχθηκε από τον μαθητή και το καινούριο δεν δεινοπάθησε.

Λειτούργησε όμως παιδαγωγικά στο παιδί αυτή η αλλαγή? Προβληματίζομαι και εγώ όπως και εσύ.


Together we stand!!! Divided we fall...

Αποσυνδεδεμένος margavare

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 451
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ 03
    • Προφίλ
Απ: Διαχείριση προβλημάτων σχολικής τάξης
« Απάντηση #278 στις: Σεπτέμβριος 30, 2011, 09:37:30 μμ »
http://www.0-18.gr/downloads/EGGYKLIOS%20GIA%20ALLAGI%20SCHOLIKOU%20PERIVALLONTOS.pdf

Σχετικά με την αλλαγή σχολικού περιβάλλοντος

"3. Θα πρέπει να γίνεται αναλυτική αναφορά στις παιδαγωγικές μεθόδους που χρησιμοποιήθηκαν σε
προηγούμενες περιπτώσεις για το συγκεκριμένο μαθητή και αναλυτική αναφορά των κυρώσεων
που επιβλήθηκαν πριν την υιοθέτηση της τελευταίας κατά σειρά κύρωσης."

Υπάρχουν αρκετοί οι οποίοι βγάζουν έξω έναν μαθητή με ωριαία αποβολή και δεν την γράφουν στο ποινικολόγιο. Αυτό είναι λάθος. Όλες οι ωριαίες αποβολές πρέπει να γράφονται στο ποινικολόγιο.
Υπάρχει και κάποιος νόμος (δεν είδα πουθενά να εφαρμόζεται) που λέει ότι στις 3 ωριαίες αποβολές ο διευθυντής αν θέλει μπορεί να δώσει 1 ημέρα αποβολή. Επίσης όταν καλείτε κάποιος κηδεμόνας καλό είναι να υπογράφει κάπου ότι έλαβε γνώση για την συμπεριφορά του μαθητή κ.λ.π
Δεν μπορείς να ζητήσεις αλλαγή σχολικού περιβάλλοντος για μαθητή, για τον οποίο δεν έχεις ένγραφες αποδείξεις.
Τώρα για το που θα πάει ο μαθητής και τι είναι το καλύτερο γι αυτόν, τι να πω. Ας ασχοληθούν και οι γονείς του μαζί του. Για να έφτασε σε αυτό το σημείο την ευθύνη την έχουν οι γονείς του.

« Τελευταία τροποποίηση: Σεπτέμβριος 30, 2011, 10:01:36 μμ από margavare »

Αποσυνδεδεμένος geo33

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 137
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Διαχείριση προβλημάτων σχολικής τάξης
« Απάντηση #279 στις: Σεπτέμβριος 30, 2011, 09:59:32 μμ »
Προσωπικά, δεν βρίσκω χρησιμότητα στην αλλαγή σχολικού περιβάλλοντος. Τουλάχιστον, όσες φορές δεχθήκαμε μαθητή από άλλο σχολείο λόγω αποβολής, δεν υπήρχε διαφορά στη συμπεριφορά του. Ίσως ένα είδος προσφοράς κοινωνικού έργου στο χώρο του σχολείου να ήταν καλύτερος τρόπος σωφρονισμού.
 Οι γονείς πώς να ασχοληθούν χωρίς υποστήριξη; Πολλές φορές τους ταλανίζουν οικογενειακά ή οικονομικά προβλήματα που δεν τους επιτρέπουν να επικεντρωθούν στο παιδί τους. Άσε που έχουν κουραστεί και πολλές φορές το θεωρούν χαμένη υπόθεση (αυτό είναι και το τραγικό, κατά τη γνώμη μου).
Η πολιτεία δεν συνειδητοποιεί ότι η σχολική παραβατικότητα έχει πολλές πιθανότητες να εξελιχθεί σε πραγματική εγκληματικότητα αργότερα. Οπότε, θα ήταν προς όφελος του συνόλου να αντιμετωπίζονταν κάποιες καταστάσεις από νωρίς. Τι λέω τώρα, τέτοια εποχή...

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32293
  • Τελευταία: HelenK
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1159842
  • Σύνολο θεμάτων: 19212
  • Σε σύνδεση σήμερα: 608
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 11
Επισκέπτες: 562
Σύνολο: 573

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.09 δευτερόλεπτα. 34 ερωτήματα.