*

Αποστολέας Θέμα: Διαχείριση προβλημάτων σχολικής τάξης  (Αναγνώστηκε 120169 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος Anast77

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 74
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Διαχείριση προβλημάτων σχολικής τάξης
« Απάντηση #112 στις: Μάρτιος 15, 2008, 07:43:57 μμ »
Έχουμε φτάσει στο σημείο να θεωρείται ασήμαντο το να τρώνε στην τάξη, να πετάει πράγματα ο ένας στον άλλο και να μας ειρωνεύονται. Και το χειρότερο είναι πως μας έχουν πάρει χαμπάρι και τα παιδιά.

Ακριβως!
Μερικές φορές έχω την αίσθηση οτι γενικώς το έχουμε χάσει το παιχνίδι.... :-[

Όταν βέβαια ο ίδιος ο γονιός δεν υπολογίζει και δε σεβεται τον καθηγητή ή το δάσκαλο του παιδιού του και ενίοτε τον βλέπει και σαν "υπάλληλο" του... τότε δεν είναι απορίας άξιο το τι σύμβαινει μεσα στην τάξη...

Χτες την ωρα του μαθήματος μου σε μια Γ', ένα κοριτσάκι θρυμμάτισε μια γομα και μου πέταξε κατάμουτρα αυτά που είχε μαζέψει στο χέρι της... Προς στιγμήν τα έχασα. Δεν είχα υψώσει ποτέ φωνή σε αυτό το τμήμα και πάντα κοιταζα να βοηθήσω αυτά τα παιδιά όσο μπορούσα, γιατί να γίνεται κάτι τέτοιο αναρωτηθηκα...
Συγκρατησα το θυμό μου, κοίταξα το παιδί ίσια στα μάτια και ήρεμα το ρώτησα "Γιατι το έκανες αυτο;"
ξανα και ξανα. Στο τέλος με κατεβασμενο κεφαλι μου λεει "ετσι, για να σπάσουμε πλάκα.."  :o
Μαθαίνω μετά από τη δασκάλα του τμήματος οτι αυτη η μαθήτρια δημιούργει διάφορα προβλήματα στην τάξη κι έχει ενημερώσει και τη μητέρα, η οποία κατά την τελευταία της επίσκεψη στο σχολείο "επιτέθηκε" στη δασκάλα λέγοντας οτι είναι δικό της το φταίξιμο κι ότι το παιδί της είναι σωστό σε όλα του...
Άντε βρες ακρη...

Θέλω να πω ότι - είναι μεν κλισε - αλλά τελικά στην οικογένεια του παιδιού κρύβονται οι απαντήσεις και το κλειδί της υπόθεσης.

Από βδομαδα εμείς δινουμε βαθμούς και είμαι πολύ περιεργη να δω τι γονείς θα αντιμετωπίσω, δεδομένου μάλιστα οτι σε αυτό το τρίμηνο δεν υπέκυψα σε πιέσεις και βαθμόλογησα συμφωνα με την κρίση μου και όχι "ολα 10"..


Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Διαχείριση προβλημάτων σχολικής τάξης
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 15:21:28 »

Αποσυνδεδεμένος Anast77

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 74
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Διαχείριση προβλημάτων σχολικής τάξης
« Απάντηση #113 στις: Μάρτιος 15, 2008, 08:13:50 μμ »
Όσο για το θέμα του τεστ που αναφερει η Kittoulini, κι εγώ συχνά το έχω εφαρμόσει ως μια πολύ καλή κίνηση για να εξασφαλίσεις μια ώρα ηρεμίας στην τάξη, ενώ κρατάς και το τμήμα σε εγρήγορση - κατά κάποιο τρόπο.
Κάπου βέβαια είχα διαβάσει οτι είναι κάπως αντιπαιδαγωγικό να τιμωρείς με διαγώνισμα ή επιπλέον εργασίες κλπ γιατι "ο μαθητής θα συνδέσει τη μελέτη και το μάθημα με κάτι αρνητικό", αλλά πιστευώ οτι αν δε γίνεται κατάχρηση δεν υπάρχει πρόβλημα.
Θα συμφωνήσω απόλυτα και με mavoglou, πρέπει να κινούμαστε με αυτοπεποιθηση και με πίστη σε ό,τι αποφασίζουμε και εφαρμόζουμε στην τάξη, αλλιώς πολύ πιθανό να το μυριστούν οι μαθητές και να γυρίσει το θέμα εναντίον μας...
 

Αποσυνδεδεμένος Αγάπη

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2282
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ......της συννεφιάς ρηγόπουλο.....
    • Προφίλ
Απ: Διαχείριση προβλημάτων σχολικής τάξης
« Απάντηση #114 στις: Μάρτιος 16, 2008, 12:03:48 πμ »
Όταν με αυτά που λέει ο μαθητής στο μάθημα,και σφορούν το αντικείμενο του μαθήματος,σου έρχεται να χτυπάς το κεφάλι σου στον τοίχο......................
Τι κάνεις?


Δε θέλω του κισσού το πλάνο ψήλωμα,σε ξένα αναστηλώματα δεμένο.
Θέλω να είμαι ένα καλάμι,ένα χαμόκλαδο,μα όσο ανεβαίνω,μόνος ν' ανεβαίνω.

Αποσυνδεδεμένος mat

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2134
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Διαχείριση προβλημάτων σχολικής τάξης
« Απάντηση #115 στις: Μάρτιος 16, 2008, 12:09:43 πμ »
Το σίγουρο είναι ότι δεν χτυπάς το κεφάλι σου στον τοίχο (αν είναι τοίχος του σχολείου θα τον λερώσεις ακόμη πιο πολύ, αν είναι της οικίας του μαθητή θα πληρώσεις κι απο πάνω τη βαφή του):P

Κρατάς την ψυχραιμία σου και ξαναρχίζεις από την αρχή.
"Υπάρχουν τριών ειδών άνθρωποι. Εκείνοι που βλέπουν, εκείνοι που βλέπουν όταν τους δείχνουν κι εκείνοι που δεν βλέπουν." Λεονάρντο Ντα Βίντσι

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Διαχείριση προβλημάτων σχολικής τάξης
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 15:21:28 »

Αποσυνδεδεμένος kathyk

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 934
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Διαχείριση προβλημάτων σχολικής τάξης
« Απάντηση #116 στις: Μάρτιος 16, 2008, 03:04:44 μμ »
εγώ αυτό που βλέπω έίναι ότι μέσα στις τάξεις είμαστε απολύτως μόνοι μας και δεν προκειται να μας υποστηρίξει κανένας. ίσα ίσα όλοι θα πούν που εσυ δεν έκανες καλά τη δουλειά  σου. θεωρώ ότι και οι προιστάμενοι και οι συμβουλοι από τη στιγμή που σταματάνε τη διδασκαλία μας βλέπουν κάτω από άλλη σκοπιά. και φυσικά την αρνητική

professor

  • Επισκέπτης
Απ: Διαχείριση προβλημάτων σχολικής τάξης
« Απάντηση #117 στις: Μάρτιος 16, 2008, 05:25:53 μμ »
εγώ αυτό που βλέπω έίναι ότι μέσα στις τάξεις είμαστε απολύτως μόνοι μας και δεν προκειται να μας υποστηρίξει κανένας. ίσα ίσα όλοι θα πούν που εσυ δεν έκανες καλά τη δουλειά  σου. θεωρώ ότι και οι προιστάμενοι και οι συμβουλοι από τη στιγμή που σταματάνε τη διδασκαλία μας βλέπουν κάτω από άλλη σκοπιά. και φυσικά την αρνητική

πολυ θα ηθελα για τους εν λογω "αρμοδιους" να γραψω "τον κακο τους τον καιρό" αλλα σκέφτομαι οτι και οι γιατροι δεν παερνανε καλυτερα..σε ενα ιατρικο φορουμ που γραφω και αυτοι κλαίγονται και μάλιστα σε βαθμο απελπιστικο!!

Αποσυνδεδεμένος Αγάπη

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2282
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ......της συννεφιάς ρηγόπουλο.....
    • Προφίλ
Απ: Διαχείριση προβλημάτων σχολικής τάξης
« Απάντηση #118 στις: Μάρτιος 16, 2008, 05:39:38 μμ »
Μια και ανέφερες τους γιατρούς................
Παραμονές Χριστουγέννων του 2005,ο θείος μου,γυναικολόγος,έχει άδεια και πίνουμε καφέ στο σπίτι μας.
Χτυπάει το κινητό του,χλωμιάζει και φεύγει για το νοσοκομείο όπου δούλευε.
Μετά από 2 ώρες επέστρεψε το ίδιο χλωμός και έκατσε στο πεζούλι της αυλής.

Με κοίταξε και μου είπε : Πρέπει να είσαι πολύ περήφανη για το θείο σου. Μόλις έσωσα μία γυναίκα 32 ετών που στη γέννα του 3ου της παιδιού έπαθε μητροραγία.
                                  Όταν έφτασα στο νοσοκομείο είχε 0 πίεση και οι άλλοι επάνω έπιναν καφέ................δεν κατέβηκαν καν να τη βοηθήσουν..............

Λοιπόν αυτοί οι κάποιοι, πέρασαν το θείο μου από πειθαρχικό,γιατί λέει εκείνη την ημέρα δεν έπρεπε να αναλάβει το περιστατικό αφού ήταν σε άδεια.
Φυσικά και έγιναν διευθυντές αυτοί οι κάποιοι ενώ ο θείος μου όχι,δεδομένου του πειθαρχικού,παρότι μια ζωή αναλάμβανε αυτός τους ειδικευόμενους.

Το ξέρω ότι άσχετο με το forum,το χρωστούσα όμως στη μνήμη του θείου μου.


Δε θέλω του κισσού το πλάνο ψήλωμα,σε ξένα αναστηλώματα δεμένο.
Θέλω να είμαι ένα καλάμι,ένα χαμόκλαδο,μα όσο ανεβαίνω,μόνος ν' ανεβαίνω.

professor

  • Επισκέπτης
Απ: Διαχείριση προβλημάτων σχολικής τάξης
« Απάντηση #119 στις: Μάρτιος 16, 2008, 05:45:16 μμ »
Μια και ανέφερες τους γιατρούς................
Παραμονές Χριστουγέννων του 2005,ο θείος μου,γυναικολόγος,έχει άδεια και πίνουμε καφέ στο σπίτι μας.
Χτυπάει το κινητό του,χλωμιάζει και φεύγει για το νοσοκομείο όπου δούλευε.
Μετά από 2 ώρες επέστρεψε το ίδιο χλωμός και έκατσε στο πεζούλι της αυλής.

Με κοίταξε και μου είπε : Πρέπει να είσαι πολύ περήφανη για το θείο σου. Μόλις έσωσα μία γυναίκα 32 ετών που στη γέννα του 3ου της παιδιού έπαθε μητροραγία.
                                  Όταν έφτασα στο νοσοκομείο είχε 0 πίεση και οι άλλοι επάνω έπιναν καφέ................δεν κατέβηκαν καν να τη βοηθήσουν..............

Λοιπόν αυτοί οι κάποιοι, πέρασαν το θείο μου από πειθαρχικό,γιατί λέει εκείνη την ημέρα δεν έπρεπε να αναλάβει το περιστατικό αφού ήταν σε άδεια.
Φυσικά και έγιναν διευθυντές αυτοί οι κάποιοι ενώ ο θείος μου όχι,δεδομένου του πειθαρχικού,παρότι μια ζωή αναλάμβανε αυτός τους ειδικευόμενους.

Το ξέρω ότι άσχετο με το forum,το χρωστούσα όμως στη μνήμη του θείου μου.

τελικα δεν είναι απλα ΚΑΤΙ σάπιο στο βασιλειο της δανιμαρκιας!!πολυ φοβούμαι οτι ειναι σάπια ΟΛΟΚΛΗΡΗ Η ΔΑΝΜΑΡΚΙΑ και φυσικα δεν εννοω τη σημερινή ΔΑΝΙΑ!!

Αποσυνδεδεμένος Anast77

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 74
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Διαχείριση προβλημάτων σχολικής τάξης
« Απάντηση #120 στις: Μάρτιος 16, 2008, 07:44:39 μμ »
Αγάπη, συγκλονιστικό το περιστατικό που ανέφερες, ανατριχιασα...  :o :o

Ελλάς το μεγαλείο σου....





Αποσυνδεδεμένος Αγάπη

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2282
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ......της συννεφιάς ρηγόπουλο.....
    • Προφίλ
Απ: Διαχείριση προβλημάτων σχολικής τάξης
« Απάντηση #121 στις: Μάρτιος 16, 2008, 10:18:54 μμ »
Και δεν είναι το μοναδικό στην καριέρα του θείου μου.

Τουλάχιστον ο θείος μου με τη ζωή του,έδειξε ότι υπάρχουν ακόμα γιατροί που έχουν μεγάλη αγάπη και σεβασμό για τον συνάνθρωπό τους και δεν αντιμετωπίζουν τον άνθρωπο σαν ένα πορτοφόλι................
Είχε πάει γερή γυναίκα κλαίγοντας,η ίδια μου το είπε, ένας άλλος γιατρός θα την έβαζε γερή γυναίκα για χειρουργίο για να της πάρει 500 ευρώ...............


Δε θέλω του κισσού το πλάνο ψήλωμα,σε ξένα αναστηλώματα δεμένο.
Θέλω να είμαι ένα καλάμι,ένα χαμόκλαδο,μα όσο ανεβαίνω,μόνος ν' ανεβαίνω.

Αποσυνδεδεμένος kathyk

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 934
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Διαχείριση προβλημάτων σχολικής τάξης
« Απάντηση #122 στις: Μάρτιος 16, 2008, 11:32:45 μμ »
πραγματικα συγκλονιστικό... μα και σε όλες τις δουλειες αυτό δεν γίνεται; εχετε δει κανεναν που δουλευει με μερακι και δοτικότητα να το φωνάζει;; άντε να το ξερει η οικογενεια και οι φίλοι. οι άλλοι όμως;; οι άλλοι που δεν δουλευουν το φωνάζουν δυνατα! ίσως γιατί μετα από μια ξεκούραστη μερα έχουν το κουράγιο να το κάνουν... οι άλλοι είναι πολύ κουρασμένοι γιαυτό...

Αποσυνδεδεμένος Αγάπη

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2282
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ......της συννεφιάς ρηγόπουλο.....
    • Προφίλ
Απ: Διαχείριση προβλημάτων σχολικής τάξης
« Απάντηση #123 στις: Μάρτιος 17, 2008, 01:52:53 πμ »
Η αλήθεια είναι ότι ο κλάδος των ιατρών έχει εκφυλιστεί σε πολύ μεγάλο βαθμο,όχι ότι ο δικός μας πάει πίσω..............
Απλώς σε αυτούς χτυπάει πολύ άσχημα γιατί αφορά τον τρόπο που αντιμετωπίζουν τους ασθενείς τους σε δύσκολες καταστάσεις της υγείας τους.


Δε θέλω του κισσού το πλάνο ψήλωμα,σε ξένα αναστηλώματα δεμένο.
Θέλω να είμαι ένα καλάμι,ένα χαμόκλαδο,μα όσο ανεβαίνω,μόνος ν' ανεβαίνω.

Αποσυνδεδεμένος kittoulini

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 652
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Διαχείριση προβλημάτων σχολικής τάξης
« Απάντηση #124 στις: Μάρτιος 20, 2008, 10:05:30 μμ »
σας ειχα πει οτι καθε φορα που τα παιδια εκαναν φασαρια, εβαζα τεστ.θελω να σας πω τι εχει γινει τωρα.μετα απο τρεις συνεχομενες φορες που εχουν γραψει τεστ,τα παιδια που δεν κανουν φασαρια εχουν αρχισει να γκρινιαζουν στα παιδια που κανουν φασαρια, τους λενε να μην κανουν φασαρια και ετσι εκεινα για να μη γκρινιαζουν οι συμμαθητες τους εχουν περιοριστει.και το καταπληκτικο..τα παιδια που κανουν φασαρια με πιανουν και μου λενε να μην τιμωρω ολη την ταξη γιατι τα αλλα παιδια δεν φταινε..πως το βλεπετε τωρα ολο αυτο;

Αποσυνδεδεμένος kathyk

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 934
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Διαχείριση προβλημάτων σχολικής τάξης
« Απάντηση #125 στις: Μάρτιος 20, 2008, 10:19:58 μμ »
αφού δεν το ειδαν εκδικητικά από σενα.. μπράβο! είναι δικοπο μαχαιρι αυτό!

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32329
  • Τελευταία: kblala
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1162180
  • Σύνολο θεμάτων: 19242
  • Σε σύνδεση σήμερα: 810
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 14
Επισκέπτες: 710
Σύνολο: 724

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.087 δευτερόλεπτα. 34 ερωτήματα.