0 μέλη και 2 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.
Πολύ καλά έκαναν τα ινστιτούτα και δεν δέχονταν τους βαθμούς των εθνικών απολυτηρίων,γιατί όπως όλοι ξέρουμε δεν ανταποκρίνονται στις πραγματικές επιδόσεις και γνώσεις των μαθητών,είναι υπερτιμημένοι.
Παράθεση από: Green στις Ιανουαρίου 30, 2012, 03:08:19 pmΠαράθεση από: irenead στις Ιανουαρίου 30, 2012, 03:06:36 pmΌσο εμείς μιλάμε η ακατανόμαστη συνεχίζει το έργο της....Να δούμε πόσες οργανικές θα χαθούν και πάλι?http://www.pde.gr/index.php?page=3978Ε, λέει και για ιδρύσεις σχολείων...Λέει για ιδρύσεις και συγχωνεύσεις.Αυτό που κατάλαβα είναι ότι κάποια θα κλείσουν για να ανοίξει κάποιο άλλο....
Παράθεση από: irenead στις Ιανουαρίου 30, 2012, 03:06:36 pmΌσο εμείς μιλάμε η ακατανόμαστη συνεχίζει το έργο της....Να δούμε πόσες οργανικές θα χαθούν και πάλι?http://www.pde.gr/index.php?page=3978Ε, λέει και για ιδρύσεις σχολείων...
Όσο εμείς μιλάμε η ακατανόμαστη συνεχίζει το έργο της....Να δούμε πόσες οργανικές θα χαθούν και πάλι?http://www.pde.gr/index.php?page=3978
Παράθεση από: irenead στις Ιανουαρίου 30, 2012, 03:12:05 pmΠαράθεση από: Green στις Ιανουαρίου 30, 2012, 03:08:19 pmΠαράθεση από: irenead στις Ιανουαρίου 30, 2012, 03:06:36 pmΌσο εμείς μιλάμε η ακατανόμαστη συνεχίζει το έργο της....Να δούμε πόσες οργανικές θα χαθούν και πάλι?http://www.pde.gr/index.php?page=3978Ε, λέει και για ιδρύσεις σχολείων...Λέει για ιδρύσεις και συγχωνεύσεις.Αυτό που κατάλαβα είναι ότι κάποια θα κλείσουν για να ανοίξει κάποιο άλλο....Το γνωστό της κόλπο.Δύο σχολεία που βρίσκονται στον ίδιο ή κοντινό χώρο κλείνουν,ανοίγει ένα,και βέβαια αυξάνεται ο αριθμός μαθητών ανά τμήμα.
Οταν π.χ.κάθε σχολή θα πραγματοποιεί τις δικές της εξετάσεις,ε,δεν τις λες και πανελλήνιες...
Οταν π.χ.κάθε σχολή θα πραγματοποιεί τις δικές της εξετάσεις,ε,δεν τις λες και πανελλήνιες...Ας μην διαφωνούμε μόνο για τη διαφωνία.Παράθεση από: irenead στις Ιανουαρίου 30, 2012, 03:10:10 pmΠολύ καλά έκαναν τα ινστιτούτα και δεν δέχονταν τους βαθμούς των εθνικών απολυτηρίων,γιατί όπως όλοι ξέρουμε δεν ανταποκρίνονται στις πραγματικές επιδόσεις και γνώσεις των μαθητών,είναι υπερτιμημένοι.Είναι σαν να μου λες ότι καλά έκαναν και μας ακύρωσαν,γιατί δεν κάνουμε τίποτα.Ε,τότε γιατί να μας πληρώνουν καλύτερα;
Παράθεση από: rublev στις Ιανουαρίου 30, 2012, 03:16:18 pmΟταν π.χ.κάθε σχολή θα πραγματοποιεί τις δικές της εξετάσεις,ε,δεν τις λες και πανελλήνιες...βεβαίως και τις λεω πανελλήνιες, αν ικανοποιούν δύο απαράβατες προυποθέσεις:1) τα θέματα να είναι εξίσου αδιάβλητα με αυτά των πανελληνίων. Γιατι αν αρχίσει κάθε σχολή και πραγματοποιεί τις δικές της εξετάσεις ανεξέλεγκτα και όποτε θέλει, είναι 100% βέβαιο ότι ο μπουμπούκος γιός του κάθε πανεπιστημιακού θα γνωρίζει τα θέματα από πριν. Όπως ακριβώς κάνανε και οι μπουμπούκοι του κολεγίου, που κλέψανε τα θέματα του ιντερνασιοναλ μπακαλορεα.2) όλα τα παιδιά πανελληνίως να μπορούν να συμμετέχουν σε όποια από αυτές τις εξετάσεις θέλουν, χωρίς τοπικούς περιορισμούς.
Παράθεση από: rublev στις Ιανουαρίου 30, 2012, 03:16:18 pmΟταν π.χ.κάθε σχολή θα πραγματοποιεί τις δικές της εξετάσεις,ε,δεν τις λες και πανελλήνιες...Ας μην διαφωνούμε μόνο για τη διαφωνία.Παράθεση από: irenead στις Ιανουαρίου 30, 2012, 03:10:10 pmΠολύ καλά έκαναν τα ινστιτούτα και δεν δέχονταν τους βαθμούς των εθνικών απολυτηρίων,γιατί όπως όλοι ξέρουμε δεν ανταποκρίνονται στις πραγματικές επιδόσεις και γνώσεις των μαθητών,είναι υπερτιμημένοι.Είναι σαν να μου λες ότι καλά έκαναν και μας ακύρωσαν,γιατί δεν κάνουμε τίποτα.Ε,τότε γιατί να μας πληρώνουν καλύτερα;Συνάδελφε εσύ θεωρείς δηλ.,ότι είναι τίμιο και δίκαιο όλοι να παίρνουν βαθμούς που δεν αξίζουν?Να γίνεται δηλ.αυτό το "μπαχαλο" που γίνεται τώρα,όλοι πρέπει να σπουδάζουν....Αξίζουν δεν αξίζουν, πρέπει απαραίτητα να γεμίσουν τα διάφορα τει ανά την Ελλάδα φοιτητές, για να βοηθήσουν τις επιδιώξεις της εκάστοτε τοπικής κοινωνίας.
Offtopic και εγώ...Κάποια στιγμή πρέπει να αναλάβουν οι εκπαιδευτικοί του Λυκείου την ευθύνη της αξιολόγησης και να δίνουν απολυτήρια με κύρος. Τα θέματα βέβαια που θα πέφτουν τον Μάιο σε κάθε τάξη να είναι από τράπεζα θεμάτων τυχαίας επιλογής και ίδιας κλιμακούμενης δυσκολίας. Αν οι προφορικοί βαθμοί στατιστικά αποκλίνουν πολύ από τους γραπτούς να υπάρχουν συνέπειες, όπως μαθήματα επιμόρφωσης και ενδεχομένως "υποβιβασμού" στο γυμνάσιο.Την επιλογή των φοιτητών για την Γ'θμια να αναλάβουν οι σχολές με την εποπτεία του υπουργείου που γνωρίζουν και καλύτερα ποιες δεξιότητες πρέπει να έχουν οι φοιτητές τους.Μέχρι να συμβούν όλα αυτά είναι εντελώς παράλογο να διδάσκονται στην Γ' Λυκείου μαθήματα που δεν εξετάζονται πανελλαδικά. Υποστηρίζω ακόμη και το "αντιπαιδαγωγικό" μέτρο του να χωρίζονται οι μαθητές της Γ' Λυκείου σε επίπεδα και ολιγομελή τμήματα. Να τελειώνει η γενική παιδεία στην
Παράθεση από: panos2 στις Ιανουαρίου 30, 2012, 03:50:33 pmOfftopic και εγώ...Κάποια στιγμή πρέπει να αναλάβουν οι εκπαιδευτικοί του Λυκείου την ευθύνη της αξιολόγησης και να δίνουν απολυτήρια με κύρος. Τα θέματα βέβαια που θα πέφτουν τον Μάιο σε κάθε τάξη να είναι από τράπεζα θεμάτων τυχαίας επιλογής και ίδιας κλιμακούμενης δυσκολίας. Αν οι προφορικοί βαθμοί στατιστικά αποκλίνουν πολύ από τους γραπτούς να υπάρχουν συνέπειες, όπως μαθήματα επιμόρφωσης και ενδεχομένως "υποβιβασμού" στο γυμνάσιο.Την επιλογή των φοιτητών για την Γ'θμια να αναλάβουν οι σχολές με την εποπτεία του υπουργείου που γνωρίζουν και καλύτερα ποιες δεξιότητες πρέπει να έχουν οι φοιτητές τους.Μέχρι να συμβούν όλα αυτά είναι εντελώς παράλογο να διδάσκονται στην Γ' Λυκείου μαθήματα που δεν εξετάζονται πανελλαδικά. Υποστηρίζω ακόμη και το "αντιπαιδαγωγικό" μέτρο του να χωρίζονται οι μαθητές της Γ' Λυκείου σε επίπεδα και ολιγομελή τμήματα. Να τελειώνει η γενική παιδεία στην
Πάνο,έτσι και ο βαθμός του απολυτηρίου σήμαινε κάτι,τότε να είσαι σιγουρος ότι δεν θα μπορούσε να σταθεί μέσα στην τάξη όποιος σκεφτόταν "έλα,μωρέ,ας τους βάλω όλους 18-20,για να τα έχω με όλους καλά".Ως προς την απεργία μέσα στις πανελλήνιες,επειδή η υπουργός μας,πρώτη απ΄όλους,δεν με θεωρεί βασική ειδικότητα,και αυτό η κάθε ηγεσία έχει φροντίσει να το επιβάλει μέσα στο χώρο του σχολείου (σε λίγο όλοι οι καθηγητές γενικής παιδείας δεν θα θέλουμε να μπούμε μέσα στην Γ΄Λυκείου),δεν έχω κανένα ηθικό κώλυμα στο να εμποδίσω τη διεξαγωγή μιας διαδικασίας,την οποία θεωρώ υπεύθυνη για το σημερινό κατάντημα.Αρκεί να τολμήσουμε να εκφράσουμε συγκεκριμένο παιδαγωγικό λόγο,για τις ανάγκες που επιτάσσουν την κατάργησή της.Απεργία μόνο γιατί μας μείωσαν τους μισθούς σε περίοδο όπου οι άνεργοι ξεπέρασαν το 1.000.000,δεν θεωρώ ότι θα συναντήσει καμιά κατανόηση απο την πλευρά της υπόλοιπης κοινωνίας.
.Απεργία μόνο γιατί μας μείωσαν τους μισθούς σε περίοδο όπου οι άνεργοι ξεπέρασαν το 1.000.000,δεν θεωρώ ότι θα συναντήσει καμιά κατανόηση απο την πλευρά της υπόλοιπης κοινωνίας.
Παράθεση από: rublev στις Ιανουαρίου 30, 2012, 04:13:38 pm.Απεργία μόνο γιατί μας μείωσαν τους μισθούς σε περίοδο όπου οι άνεργοι ξεπέρασαν το 1.000.000,δεν θεωρώ ότι θα συναντήσει καμιά κατανόηση απο την πλευρά της υπόλοιπης κοινωνίας.Και αν συναντούσε κατανόηση απο την πλευρά της υπόλοιπης κοινωνίας, μήπως θα γινόταν τίποτα; Η απεργία δεν στοχεύει στην κατανόηση-συμπόνοια απο την πλευρά της υπόλοιπης κοινωνίας, αφού δεν είναι η υπόλοιπη κοινωνία αυτή που αποφασίζει για το πως θα μοιραστεί η πίτα.Στόχος της απεργίας είναι η πίεση προς την εξουσία, προς την ομάδα των «εχόντων και κατεχόντων», να μοιράσουν την πίτα δίκαια και να μας δώσουν το κομμάτι που μας ανήκει.Μακάρι και οι 1.000.000 άνεργοι να μην ήταν ιδιώτες, και ενωμένοι να απαιτούσαν και αυτοί το δικό τους κομμάτι από την πίτα. Όχι με απεργία βέβαια, αφού δυστυχώς δεν μπορούν να απεργήσουν, αλλά με οποιοδήποτε άλλο τρόπο μπορεί να αποτελέσει μέσο πίεσης προς αυτούς που κρατάνε και το μαχαίρι και το καρπούζι.