*

Αποστολέας Θέμα: Ενιαίο Μισθολόγιο  (Αναγνώστηκε 1002431 φορές)

0 μέλη και 2 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος rublev

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1251
    • Προφίλ
Απ: Ενιαίο Μισθολόγιο
« Απάντηση #4032 στις: Ιανουαρίου 30, 2012, 03:16:18 pm »
Οταν π.χ.κάθε σχολή θα πραγματοποιεί τις δικές της εξετάσεις,ε,δεν τις λες και πανελλήνιες...Ας μην διαφωνούμε μόνο για τη διαφωνία.
Πολύ καλά έκαναν τα ινστιτούτα και δεν δέχονταν τους βαθμούς των εθνικών απολυτηρίων,γιατί όπως όλοι ξέρουμε δεν ανταποκρίνονται στις πραγματικές επιδόσεις και γνώσεις των μαθητών,είναι υπερτιμημένοι.
Είναι σαν να μου λες ότι καλά έκαναν και μας ακύρωσαν,γιατί δεν κάνουμε σωστά τη δουλειά μας.Ε,τότε γιατί να μας πληρώνουν καλύτερα;
« Τελευταία τροποποίηση: Ιανουαρίου 30, 2012, 03:18:30 pm από rublev »

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Ενιαίο Μισθολόγιο
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 10:13:06 »

Αποσυνδεδεμένος irenead

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1222
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Ενιαίο Μισθολόγιο
« Απάντηση #4033 στις: Ιανουαρίου 30, 2012, 03:16:52 pm »
Όσο εμείς μιλάμε η ακατανόμαστη συνεχίζει το έργο της....
Να δούμε πόσες οργανικές θα χαθούν και πάλι?
http://www.pde.gr/index.php?page=3978
Ε, λέει και για ιδρύσεις σχολείων...
Λέει για ιδρύσεις και συγχωνεύσεις.Αυτό που κατάλαβα είναι ότι κάποια θα κλείσουν για να ανοίξει κάποιο άλλο....
Το γνωστό της κόλπο.Δύο σχολεία που βρίσκονται στον ίδιο ή κοντινό χώρο κλείνουν,ανοίγει ένα,και βέβαια αυξάνεται ο αριθμός μαθητών ανά τμήμα.
« Τελευταία τροποποίηση: Ιανουαρίου 30, 2012, 03:20:24 pm από newseditor »

Αποσυνδεδεμένος Green

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4580
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: Ενιαίο Μισθολόγιο
« Απάντηση #4034 στις: Ιανουαρίου 30, 2012, 03:23:02 pm »
Όσο εμείς μιλάμε η ακατανόμαστη συνεχίζει το έργο της....
Να δούμε πόσες οργανικές θα χαθούν και πάλι?
http://www.pde.gr/index.php?page=3978
Ε, λέει και για ιδρύσεις σχολείων...
Λέει για ιδρύσεις και συγχωνεύσεις.Αυτό που κατάλαβα είναι ότι κάποια θα κλείσουν για να ανοίξει κάποιο άλλο....
Το γνωστό της κόλπο.Δύο σχολεία που βρίσκονται στον ίδιο ή κοντινό χώρο κλείνουν,ανοίγει ένα,και βέβαια αυξάνεται ο αριθμός μαθητών ανά τμήμα.
Ουσιαστικά σχολεία που συστεγάζονται ή είναι κοντά γίνονται ένα  :o Και δεν βάζει αυτή τη φορά ως κριτήριο τον μικρό αριθμό μαθητών, όπως πέρσι  :o :o
« Τελευταία τροποποίηση: Ιανουαρίου 30, 2012, 03:25:41 pm από Green »

Αποσυνδεδεμένος baarli

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 326
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Ενιαίο Μισθολόγιο
« Απάντηση #4035 στις: Ιανουαρίου 30, 2012, 03:23:55 pm »
Οταν π.χ.κάθε σχολή θα πραγματοποιεί τις δικές της εξετάσεις,ε,δεν τις λες και πανελλήνιες...

βεβαίως και τις λεω πανελλήνιες, αν ικανοποιούν δύο απαράβατες προυποθέσεις:

1) τα θέματα να είναι εξίσου αδιάβλητα με αυτά των πανελληνίων. Γιατι αν αρχίσει κάθε σχολή και πραγματοποιεί τις δικές της εξετάσεις ανεξέλεγκτα και όποτε θέλει, είναι 100% βέβαιο ότι ο μπουμπούκος γιός του κάθε πανεπιστημιακού θα γνωρίζει τα θέματα από πριν. Όπως ακριβώς κάνανε και οι μπουμπούκοι του κολεγίου, που κλέψανε τα θέματα του ιντερνασιοναλ μπακαλορεα.

2) όλα τα παιδιά πανελληνίως να μπορούν να συμμετέχουν σε όποια από αυτές τις εξετάσεις θέλουν, χωρίς τοπικούς περιορισμούς.

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Ενιαίο Μισθολόγιο
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 10:13:06 »

Αποσυνδεδεμένος irenead

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1222
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Ενιαίο Μισθολόγιο
« Απάντηση #4036 στις: Ιανουαρίου 30, 2012, 03:24:13 pm »
Οταν π.χ.κάθε σχολή θα πραγματοποιεί τις δικές της εξετάσεις,ε,δεν τις λες και πανελλήνιες...Ας μην διαφωνούμε μόνο για τη διαφωνία.
Πολύ καλά έκαναν τα ινστιτούτα και δεν δέχονταν τους βαθμούς των εθνικών απολυτηρίων,γιατί όπως όλοι ξέρουμε δεν ανταποκρίνονται στις πραγματικές επιδόσεις και γνώσεις των μαθητών,είναι υπερτιμημένοι.
Είναι σαν να μου λες ότι καλά έκαναν και μας ακύρωσαν,γιατί δεν κάνουμε τίποτα.Ε,τότε γιατί να μας πληρώνουν καλύτερα;
Συνάδελφε εσύ θεωρείς δηλ.,ότι είναι τίμιο και δίκαιο όλοι να παίρνουν βαθμούς που δεν αξίζουν?Να γίνεται δηλ.αυτό το "μπαχαλο" που γίνεται τώρα,όλοι πρέπει να σπουδάζουν....Αξίζουν δεν αξίζουν, πρέπει απαραίτητα να γεμίσουν τα διάφορα τει ανά την Ελλάδα φοιτητές, για να βοηθήσουν τις επιδιώξεις  της  εκάστοτε τοπικής κοινωνίας.

Αποσυνδεδεμένος rublev

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1251
    • Προφίλ
Απ: Ενιαίο Μισθολόγιο
« Απάντηση #4037 στις: Ιανουαρίου 30, 2012, 03:37:45 pm »
Οταν π.χ.κάθε σχολή θα πραγματοποιεί τις δικές της εξετάσεις,ε,δεν τις λες και πανελλήνιες...

βεβαίως και τις λεω πανελλήνιες, αν ικανοποιούν δύο απαράβατες προυποθέσεις:

1) τα θέματα να είναι εξίσου αδιάβλητα με αυτά των πανελληνίων. Γιατι αν αρχίσει κάθε σχολή και πραγματοποιεί τις δικές της εξετάσεις ανεξέλεγκτα και όποτε θέλει, είναι 100% βέβαιο ότι ο μπουμπούκος γιός του κάθε πανεπιστημιακού θα γνωρίζει τα θέματα από πριν. Όπως ακριβώς κάνανε και οι μπουμπούκοι του κολεγίου, που κλέψανε τα θέματα του ιντερνασιοναλ μπακαλορεα.

2) όλα τα παιδιά πανελληνίως να μπορούν να συμμετέχουν σε όποια από αυτές τις εξετάσεις θέλουν, χωρίς τοπικούς περιορισμούς.
Μα κι εγώ πιστεύω ότι αν ήθελαν θα μπορούσαν να παρακάμψουν τα τεχνικά εμπόδια και να βρεθεί η λύση.Αρκεί να έθιγαν λίγο τα μαγαζάκια των πανεπιστημιακών.Αλλά εδώ και 2 χρόνια θίγουν τα ειδικά μισθολόγια...Γι΄αυτό λέω ότι χρειάζεται και άλλου είδους δραστηριοποίηση.
Οταν π.χ.κάθε σχολή θα πραγματοποιεί τις δικές της εξετάσεις,ε,δεν τις λες και πανελλήνιες...Ας μην διαφωνούμε μόνο για τη διαφωνία.
Πολύ καλά έκαναν τα ινστιτούτα και δεν δέχονταν τους βαθμούς των εθνικών απολυτηρίων,γιατί όπως όλοι ξέρουμε δεν ανταποκρίνονται στις πραγματικές επιδόσεις και γνώσεις των μαθητών,είναι υπερτιμημένοι.
Είναι σαν να μου λες ότι καλά έκαναν και μας ακύρωσαν,γιατί δεν κάνουμε τίποτα.Ε,τότε γιατί να μας πληρώνουν καλύτερα;
Συνάδελφε εσύ θεωρείς δηλ.,ότι είναι τίμιο και δίκαιο όλοι να παίρνουν βαθμούς που δεν αξίζουν?Να γίνεται δηλ.αυτό το "μπαχαλο" που γίνεται τώρα,όλοι πρέπει να σπουδάζουν....Αξίζουν δεν αξίζουν, πρέπει απαραίτητα να γεμίσουν τα διάφορα τει ανά την Ελλάδα φοιτητές, για να βοηθήσουν τις επιδιώξεις  της  εκάστοτε τοπικής κοινωνίας.
Συμφωνούμε ότι το σχολείο έχει απαξιωθεί.Εγώ το αποδίδω στην εξετασιοκεντρική και τεχνοκρατική εκπαίδευση.Μας πετάνε ένα ξεροκόμματο και εφησυχάζουμε.Αυτή είναι η ευθύνη μας:ότι ανεχτήκαμε και υπηρετήσαμε την κατάντια της ελληνικής παιδείας.Δεχτήκαμε την απαξίωσή μας και τώρα φωνάζουμε που αυτή πιστοποιείται και οικονομικά.Δεν μπορούμε μαζί με τα οικονομικά μας αιτήματα να αρθρώσουμε και λόγο ευρύτερο,που να ανταποκρίνεται στον κοινωνικό μας ρόλο ως εκπ/κοί;
« Τελευταία τροποποίηση: Ιανουαρίου 30, 2012, 03:40:02 pm από rublev »

Αποσυνδεδεμένος irenead

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1222
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Ενιαίο Μισθολόγιο
« Απάντηση #4038 στις: Ιανουαρίου 30, 2012, 03:46:27 pm »
Συμφωνώ απόλυτα,ότι φταίμε.
Από δω και πέρα τι κάνουμε,είναι το θέμα?
Την άποψή μου,την έχω πει και πάλι.
Απεργία και μάλιστα στις πανελλήνιες.

Αποσυνδεδεμένος panos2

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2465
    • Προφίλ
Απ: Ενιαίο Μισθολόγιο
« Απάντηση #4039 στις: Ιανουαρίου 30, 2012, 03:50:33 pm »
Offtopic και εγώ...

Κάποια στιγμή πρέπει να αναλάβουν οι εκπαιδευτικοί του Λυκείου την ευθύνη της αξιολόγησης και να δίνουν απολυτήρια με κύρος. Τα θέματα βέβαια που θα πέφτουν τον Μάιο σε κάθε τάξη να είναι από τράπεζα θεμάτων τυχαίας επιλογής και ίδιας κλιμακούμενης δυσκολίας. Αν οι προφορικοί βαθμοί στατιστικά αποκλίνουν πολύ από τους γραπτούς να υπάρχουν συνέπειες, όπως μαθήματα επιμόρφωσης και  ενδεχομένως "υποβιβασμού" στο γυμνάσιο.
Την  επιλογή των φοιτητών  για την Γ'θμια να  αναλάβουν οι σχολές με την εποπτεία του υπουργείου που γνωρίζουν και καλύτερα ποιες δεξιότητες πρέπει να έχουν οι φοιτητές τους.

Μέχρι να συμβούν όλα αυτά είναι εντελώς παράλογο να διδάσκονται στην Γ' Λυκείου μαθήματα που δεν εξετάζονται πανελλαδικά. Υποστηρίζω ακόμη και το "αντιπαιδαγωγικό" μέτρο του να χωρίζονται οι μαθητές της Γ' Λυκείου σε επίπεδα και ολιγομελή τμήματα. Να τελειώνει η γενική παιδεία στην
« Τελευταία τροποποίηση: Ιανουαρίου 30, 2012, 03:52:50 pm από panos2 »

Αποσυνδεδεμένος irenead

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1222
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Ενιαίο Μισθολόγιο
« Απάντηση #4040 στις: Ιανουαρίου 30, 2012, 03:55:51 pm »
Offtopic και εγώ...

Κάποια στιγμή πρέπει να αναλάβουν οι εκπαιδευτικοί του Λυκείου την ευθύνη της αξιολόγησης και να δίνουν απολυτήρια με κύρος. Τα θέματα βέβαια που θα πέφτουν τον Μάιο σε κάθε τάξη να είναι από τράπεζα θεμάτων τυχαίας επιλογής και ίδιας κλιμακούμενης δυσκολίας. Αν οι προφορικοί βαθμοί στατιστικά αποκλίνουν πολύ από τους γραπτούς να υπάρχουν συνέπειες, όπως μαθήματα επιμόρφωσης και  ενδεχομένως "υποβιβασμού" στο γυμνάσιο.
Την  επιλογή των φοιτητών  για την Γ'θμια να  αναλάβουν οι σχολές με την εποπτεία του υπουργείου που γνωρίζουν και καλύτερα ποιες δεξιότητες πρέπει να έχουν οι φοιτητές τους.

Μέχρι να συμβούν όλα αυτά είναι εντελώς παράλογο να διδάσκονται στην Γ' Λυκείου μαθήματα που δεν εξετάζονται πανελλαδικά. Υποστηρίζω ακόμη και το "αντιπαιδαγωγικό" μέτρο του να χωρίζονται οι μαθητές της Γ' Λυκείου σε επίπεδα και ολιγομελή τμήματα. Να τελειώνει η γενική παιδεία στην

Αποσυνδεδεμένος panos2

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2465
    • Προφίλ
Απ: Ενιαίο Μισθολόγιο
« Απάντηση #4041 στις: Ιανουαρίου 30, 2012, 04:00:49 pm »
Offtopic και εγώ...

Κάποια στιγμή πρέπει να αναλάβουν οι εκπαιδευτικοί του Λυκείου την ευθύνη της αξιολόγησης και να δίνουν απολυτήρια με κύρος. Τα θέματα βέβαια που θα πέφτουν τον Μάιο σε κάθε τάξη να είναι από τράπεζα θεμάτων τυχαίας επιλογής και ίδιας κλιμακούμενης δυσκολίας. Αν οι προφορικοί βαθμοί στατιστικά αποκλίνουν πολύ από τους γραπτούς να υπάρχουν συνέπειες, όπως μαθήματα επιμόρφωσης και  ενδεχομένως "υποβιβασμού" στο γυμνάσιο.
Την  επιλογή των φοιτητών  για την Γ'θμια να  αναλάβουν οι σχολές με την εποπτεία του υπουργείου που γνωρίζουν και καλύτερα ποιες δεξιότητες πρέπει να έχουν οι φοιτητές τους.

Μέχρι να συμβούν όλα αυτά είναι εντελώς παράλογο να διδάσκονται στην Γ' Λυκείου μαθήματα που δεν εξετάζονται πανελλαδικά. Υποστηρίζω ακόμη και το "αντιπαιδαγωγικό" μέτρο του να χωρίζονται οι μαθητές της Γ' Λυκείου σε επίπεδα και ολιγομελή τμήματα. Να τελειώνει η γενική παιδεία στην

Αποσυνδεδεμένος rublev

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1251
    • Προφίλ
Απ: Ενιαίο Μισθολόγιο
« Απάντηση #4042 στις: Ιανουαρίου 30, 2012, 04:13:38 pm »
Πάνο,έτσι και ο βαθμός του απολυτηρίου σήμαινε κάτι,τότε να είσαι σιγουρος ότι δεν θα μπορούσε να σταθεί μέσα στην τάξη όποιος σκεφτόταν "έλα,μωρέ,ας τους βάλω όλους 18-20,για να τα έχω με όλους καλά".

Ως προς την απεργία μέσα στις πανελλήνιες,επειδή η υπουργός μας,πρώτη απ΄όλους,δεν με θεωρεί βασική ειδικότητα,και αυτό η κάθε ηγεσία έχει φροντίσει να το επιβάλει μέσα στο χώρο του σχολείου (σε λίγο όλοι οι καθηγητές γενικής παιδείας δεν θα θέλουμε να μπούμε μέσα στην Γ΄Λυκείου),δεν έχω κανένα ηθικό κώλυμα στο να εμποδίσω τη διεξαγωγή μιας διαδικασίας,την οποία θεωρώ υπεύθυνη για το σημερινό κατάντημα.Αρκεί να τολμήσουμε να εκφράσουμε συγκεκριμένο παιδαγωγικό λόγο,για τις ανάγκες που επιτάσσουν την κατάργησή της.Απεργία μόνο γιατί μας μείωσαν τους μισθούς σε περίοδο όπου οι άνεργοι ξεπέρασαν το 1.000.000,δεν θεωρώ ότι θα συναντήσει καμιά κατανόηση απο την πλευρά της υπόλοιπης κοινωνίας.

Αποσυνδεδεμένος irenead

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1222
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Ενιαίο Μισθολόγιο
« Απάντηση #4043 στις: Ιανουαρίου 30, 2012, 04:25:33 pm »
Πάνο,έτσι και ο βαθμός του απολυτηρίου σήμαινε κάτι,τότε να είσαι σιγουρος ότι δεν θα μπορούσε να σταθεί μέσα στην τάξη όποιος σκεφτόταν "έλα,μωρέ,ας τους βάλω όλους 18-20,για να τα έχω με όλους καλά".

Ως προς την απεργία μέσα στις πανελλήνιες,επειδή η υπουργός μας,πρώτη απ΄όλους,δεν με θεωρεί βασική ειδικότητα,και αυτό η κάθε ηγεσία έχει φροντίσει να το επιβάλει μέσα στο χώρο του σχολείου (σε λίγο όλοι οι καθηγητές γενικής παιδείας δεν θα θέλουμε να μπούμε μέσα στην Γ΄Λυκείου),δεν έχω κανένα ηθικό κώλυμα στο να εμποδίσω τη διεξαγωγή μιας διαδικασίας,την οποία θεωρώ υπεύθυνη για το σημερινό κατάντημα.Αρκεί να τολμήσουμε να εκφράσουμε συγκεκριμένο παιδαγωγικό λόγο,για τις ανάγκες που επιτάσσουν την κατάργησή της.Απεργία μόνο γιατί μας μείωσαν τους μισθούς σε περίοδο όπου οι άνεργοι ξεπέρασαν το 1.000.000,δεν θεωρώ ότι θα συναντήσει καμιά κατανόηση απο την πλευρά της υπόλοιπης κοινωνίας.
Εμείς οι ίδιοι με τη συμπεριφορά μας,κάναμε τους βαθμούς να μην σημαίνουν τίποτα!Επίσης με τρόπο διδασκαλίας μας φροντίσαμε για την απαξίωση των μαθημάτων γενικής παιδείας,από τους μαθητές,στην γ λυκείου.

Αποσυνδεδεμένος baarli

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 326
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Ενιαίο Μισθολόγιο
« Απάντηση #4044 στις: Ιανουαρίου 30, 2012, 04:39:39 pm »
.Απεργία μόνο γιατί μας μείωσαν τους μισθούς σε περίοδο όπου οι άνεργοι ξεπέρασαν το 1.000.000,δεν θεωρώ ότι θα συναντήσει καμιά κατανόηση απο την πλευρά της υπόλοιπης κοινωνίας.

Και αν συναντούσε κατανόηση απο την πλευρά της υπόλοιπης κοινωνίας, μήπως θα γινόταν τίποτα; Η απεργία δεν στοχεύει στην κατανόηση-συμπόνοια απο την πλευρά της υπόλοιπης κοινωνίας, αφού δεν είναι η υπόλοιπη κοινωνία αυτή που αποφασίζει για το πως θα μοιραστεί η πίτα.

Στόχος της απεργίας είναι η πίεση προς την εξουσία, προς την ομάδα των «εχόντων και κατεχόντων», να μοιράσουν την πίτα δίκαια και να μας δώσουν το κομμάτι που μας ανήκει.

Μακάρι και οι 1.000.000 άνεργοι να μην ήταν ιδιώτες, και ενωμένοι να απαιτούσαν και αυτοί το δικό τους κομμάτι από την πίτα. Όχι με απεργία βέβαια, αφού δυστυχώς δεν μπορούν να απεργήσουν, αλλά με οποιοδήποτε άλλο τρόπο μπορεί να αποτελέσει μέσο πίεσης προς αυτούς που κρατάνε και το μαχαίρι και το καρπούζι.
« Τελευταία τροποποίηση: Ιανουαρίου 30, 2012, 05:10:22 pm από baarli »

Αποσυνδεδεμένος Green

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4580
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: Ενιαίο Μισθολόγιο
« Απάντηση #4045 στις: Ιανουαρίου 30, 2012, 06:21:04 pm »
.Απεργία μόνο γιατί μας μείωσαν τους μισθούς σε περίοδο όπου οι άνεργοι ξεπέρασαν το 1.000.000,δεν θεωρώ ότι θα συναντήσει καμιά κατανόηση απο την πλευρά της υπόλοιπης κοινωνίας.

Και αν συναντούσε κατανόηση απο την πλευρά της υπόλοιπης κοινωνίας, μήπως θα γινόταν τίποτα; Η απεργία δεν στοχεύει στην κατανόηση-συμπόνοια απο την πλευρά της υπόλοιπης κοινωνίας, αφού δεν είναι η υπόλοιπη κοινωνία αυτή που αποφασίζει για το πως θα μοιραστεί η πίτα.

Στόχος της απεργίας είναι η πίεση προς την εξουσία, προς την ομάδα των «εχόντων και κατεχόντων», να μοιράσουν την πίτα δίκαια και να μας δώσουν το κομμάτι που μας ανήκει.

Μακάρι και οι 1.000.000 άνεργοι να μην ήταν ιδιώτες, και ενωμένοι να απαιτούσαν και αυτοί το δικό τους κομμάτι από την πίτα. Όχι με απεργία βέβαια, αφού δυστυχώς δεν μπορούν να απεργήσουν, αλλά με οποιοδήποτε άλλο τρόπο μπορεί να αποτελέσει μέσο πίεσης προς αυτούς που κρατάνε και το μαχαίρι και το καρπούζι.
Οι 1.000.000 άνεργοι είναι από τον ιδιωτικό τομέα, και τώρα τους θυμήθηκαν οι δημόσιοι υπάλληλοι για να πιέσουν για να καταρρεύσει το «σύστημα». Όταν το ίδιο σύστημα μέχρι τώρα είχε καβατζωμένη την εκλογική του πελατεία στο δημόσιο, τσιμουδιά. Δεν είδα τόσα χρόνια που στον ιδιωτικό τομέα άλλα υπέγραφες και άλλα έπαιρνες, δεν σου κόλλαγαν ένσημα, δούλευες 12ωρα και πληρωνόσουν για 8ωρα, οι δημόσιοι υπάλληλοι να κάνουν καμία απεργία συμπαράστασης...

 

Pde.gr, © 2005 - 2025

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32871
  • Τελευταία: Arleta30
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1182687
  • Σύνολο θεμάτων: 19473
  • Σε σύνδεση σήμερα: 656
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 2144
  • (Αυγούστου 21, 2024, 05:10:38 pm)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 14
Επισκέπτες: 597
Σύνολο: 611

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.049 δευτερόλεπτα. 32 ερωτήματα.