0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
η έκθεση είναι συνισταμένη πολλών παραγόντων και θεωρώ πως η σωστή προετοιμασία γίνεται από το δημοτικό και από το περιβάλλον (πχ αν διαβάζουν οι γονείς, αν πάνε με τα παιδιά τους θέατρο) και δημιουργείται σταδιακά ένα υπόβαθρο
Συμφωνώ.Βέβαια και η σοβαρή μελέτη του ιδίου του νέου βοηθά.Ακόμα και αν δεν το ωθούν οι γονείς του.Το έχω βιώσει σε προσωπικό και επαγγελματικό επίπεδο.Ένα αδύναμο παιδάκι μου έγραψε καλά έκθεση και μόνο με δική του προσπάθεια.Τα αλλά είχαν υπόβαθρο αλλά αυτό όχι.Με συγκίνησε διότι μου απέδειξε πως μπορούμε να κάνουμε τα πάντα αν το θέλουμε.
Καλησπέρα συνάδελφοι...Στην παραγωγή λόγου ,σαφώς κα πρέπει να υπάρχει ισομέρεια στην ανάπτυξη των 2 σκελών σε αριθμό επιχειρημάτων - παραγράφων ,αν πχ γράψει κάποιος 2 επιχειρήματα στο α σκελος ,2 θα πρέπει να γραψει και στ β σκέλος ....Ωστόσο σε θεμα οπως " να γράφουν τα αιτια του τάδε φαινομένου και οι συνέπειες στο άτομο κ στην κοινωνία ,που το β σκέλος έχει 2 υποερωτηματα,αν κάνουμε 2 παραγράφους επιχειρήματα για τα αιτία ,2 για τις συνεπειες στο άτομο κ 2 στην κοινωνία ,θεωρείτε ότι υπάρχει ισομέρεια ή επειδή οι συνεπειες στο άτομο κ στην κοινωνια είναι ουσιαστικά ένα σκέλος ,υπάρχει ανισομερεια σε σχέση με το α σκελος;