*

Αποστολέας Θέμα: Δηλώσεις Διαμαντοπούλου  (Αναγνώστηκε 1966180 φορές)

0 μέλη και 33 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος rozy4

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3907
  • Η ζωή είναι ωραία φιλαράκο
    • Προφίλ
Απ: Δηλώσεις Διαμαντοπούλου περί ριζικής αλλαγής
« Απάντηση #952 στις: Νοέμβριος 14, 2009, 03:31:46 μμ »
Αφιερωμένο!

http://www.youtube.com/watch?v=7oNDdC37kqU

Ήταν πατριώτη ένας λαός
ένας μεγάλος τοπικός εχθρός.

Θέλανε νά 'χουν όλοι το σπιτάκι τους
καθημερινά το μεροκαματάκι τους
νά 'χουν ακόμα κι άμα θα κακογεράσουν
μια συνταξούλα για να μην πεινάσουν.

Νιώθεις πατριώτη τι εχθρός
ήταν τούτος ο παλιολαός...

Θέλανε να μην περπατούν στα τέσσερα
να σκέφτονται και να μιλούν ελεύθερα
να κυβερνάει αυτός που θά 'χουνε διαλέξει
κανένας πια να μην τους κοροϊδέψει.

Νιώθεις πατριώτη τι εχθρός
ήτανε τούτος ο παλιολαός...

Θέλαν το νόμο φίλο κι όχι φύλακα
να μη φοβούνται πια τον χωροφύλακα
την περηφάνια τους κανείς να μην πληγώνει
ούτε την πόρτα τους να ξεκλειδώνει.

Νιώθεις πατριώτη τι εχθρός
ήτανε τούτος ο παλιολαός...

Όνειρα χίλια μέσα στο κεφάλι τους
τ' αποθηκεύανε στο προσκεφάλι τους.
Χρόνια καλύτερα ελπίζανε να 'ρθούνε
το σήμερα οι ληστές δεν εχτιμούνε.

Νιώθεις πατριώτη τι εχθρός
ήταν τούτος ο παλιολαός...

Ερμηνεία: Βασίλης Παπακωνσταντίνου
Μουσική: Μίκης Θεοδωράκης
Στίχοι: Ιάκωβος Καμπανέλλης

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Δηλώσεις Διαμαντοπούλου περί ριζικής αλλαγής
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 23:29:26 »

Αποσυνδεδεμένος Georgia s

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1272
  • Φύλο: Γυναίκα
  • η παιδεία είναι θέμα εσωτερικού πολιτισμού
    • Προφίλ
Απ: Δηλώσεις Διαμαντοπούλου περί ριζικής αλλαγής
« Απάντηση #953 στις: Νοέμβριος 14, 2009, 03:34:40 μμ »
κάτι σαν τον εμφύλιο...άντε να μπορέσει τώρα να πεισει ο ένας τον άλλο ότι δεν είναι βυσματούχος κ ότι δουλεψε χωρίς μέσον... :P
άσχημοι καιροί...έχετε δίκιο: υπάρχει κρίση κ φαίνεται..αλλά όχι τόσο οικονομική..κρίση σοβαρότερη  κ πιο επικίνδυνη...δεν ξέρω αν ήταν πάντα έτσι πάντως ξέρω ότι απο το 97 κ μετά μας πήρε ο δι...   κ μας σήκωσε! >:(

Αποσυνδεδεμένος evan

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 199
    • Προφίλ
Απ: Δηλώσεις Διαμαντοπούλου περί ριζικής αλλαγής
« Απάντηση #954 στις: Νοέμβριος 14, 2009, 03:35:54 μμ »
Ας λαβουμε υποψην και το εξης στη συζητηση για την αποφυγη περισσοτερων τριβων μεταξυ συναδελφων :
Η  οποιαδηποτε αλλαγη στην εκπαιδευτικη πραγματικοτητα πρεπει να κανει με την διακοπη της εξαρτησης του κλαδου μας με καθε πολιτικη προισταμενη αρχη -οπως εχει ηδη εκφραστει στο forum με αμφισβητηση του εκαστοτε υπουργου 'αλεξιπτωτιστη στην εκπαιδευση' ο οποιος στερειται καθε εκπαιδευτικης εμπειριας /  καταρτισης και συνεπως γνωσης του χωρου (Πολυ αμφιβαλλω και αν διαβαζουν το forum κιολας).
Απαιτειται μετακομιση της ευθυνης απο την κεντρικη εξουσια στην τοπικη οπου καθε αποφαση για την εκπαιδευση δεν θα παιρνεται κεκλεισμενων των θυρων απο 'κατασκευαστες' πολιτικης,οπως συμβαινει τωρα, και περισσοτερο αποτελει πρακτικες ολοκληρωτικων καθεστωτων.
Εξαλλου οταν η κεντρικη αρχη (που σημειωτεον δεν ειναι εκλεγμενη αλλα διορισμενη στην πλειοψηφια της) μεταχειριζεται με τετοια αυταρχικη συμπεριφορα τους υφισταμενους εκπαιδευτικους, αυτοματως απαξιωνει και υποβιβαζει το εργο τους.Δεν ειναι δυνατον να μιλαμε για την εκπαιδευση με ορους ''βιομηχανιας'.Δεν ειναι ελεγχομενη σχεση οπου χρειαζεται να διοικειται επαγγελματικα !
Η ταση των πολιτικων να 'φανουν' οτι παραγουν εργο με βιαιες αλλαγες,ανατροπες του καθεστωτος και αλλες πρακτικες που μονο γραφειοκρατικες μπορουν να χαρακτηριστουν, ερχεται ανεκαθεν σε ριξη με καθε υγιη σκεψη και επαγγελματικο εργο των εκπαιδευτικων.
Καθε συζητηση για την εκπαιδευτικη αλλαγη λοιπον θα πρεπει να ξεκινησει απο αυτο που λενε στην Αγγλια 'bottom up control' δηλαδη τη στρατηγικη σκεψης οπου καθε αποφαση θα ξεκιναει απο τη βαση προς την ηγεσια.
«Η ΛΕΓΕ ΤΙ ΣΙΓΗΣ ΚΡΕΙΤΤΟΝ Η ΣΙΓΗΝ ΕΧΕ» 
Ή να πεις κάτι καλύτερο από τη σιωπή, ή αλλιώς να σιωπάς.

«ΩΣ ΟΥΔΕΝ Η ΜΑΘΗΣΙΣ, ΗΝ ΜΗ ΝΟΥΣ ΠΑΡΗ»
Η μάθηση είναι μηδέν χωρίς τη σκέψη και την κρίση.

Μένανδρος ο Αθηναίος (342-292 π.Χ)

Αποσυνδεδεμένος kripintiris

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 106
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: Δηλώσεις Διαμαντοπούλου περί ριζικής αλλαγής
« Απάντηση #955 στις: Νοέμβριος 14, 2009, 03:40:05 μμ »
παντως εγω ακομα τι θελει να κανει η Διαμαντοπουλου δεν εχω καταλαβει..

Λογικά είναι πολιτική στρατηγική να λέει "Τα πράγματα έτσι πρόκειται να γίνουν, τελείως σκατά", ώστε αφού αναιρέσει το 70% από όλα αυτά, ξεκινήσει συζήτηση για το πώς θα γίνει το 20% και κάνει τελικά το 10% απ' ότι λέει να λέμε όλοι "Ουφ τελικά δεν έγιναν και τελείως απόσκατα"...

Αν επιμείνει σε όλα αυτά που λέει τώρα, όπως τα έχει αφήσει έστω να εννοούνται, δε βγάζει καλοκαίρι με τόση απεργία και πορείες...
Επί Αρσένη π.χ. γινόταν πανελλαδικά 2,5-3 μήνες απεργία με πάνω από 90% συμμετοχή...
Και τελικά ο Αρσένης έκανε 100 άρθρα, όταν ήρθε ο επόμενος πήρε πίσω τα 50, ο επόμενος άλλαξε/πήρε πίσω άλλα 40 για να καταλήξουν να ισχύουν τώρα περίπου τα 5...
Καταρχάς οι αδιόριστοι εκπαιδευτικοί θα το κάψουν το υπουργείο και το mall μαζί... Ή νομίζετε ότι θα μαζεύουν προϋπηρεσία που θα πιάνει όσο μισή ή μία ερώτηση στον ΑΣΕΠ; Άμα τη ανακοινώσει τέτοιων μέτρων, όπως φωτογραφίζονται αυτή τη στιγμή τουλάχιστον, που καταργούν την προϋπηρεσία ουσιαστικά, θα παραιτηθούν όλοι οι ωρομίσθιοι και θα νοιώθει και την πίεση διευθύνσεων/διευθυντών σχολείων/γονιών/κοινής γνώμης ταυτόχρονα...

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Δηλώσεις Διαμαντοπούλου περί ριζικής αλλαγής
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 23:29:26 »

Αποσυνδεδεμένος Ms Daisy

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1490
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ06
    • Προφίλ
Απ: Δηλώσεις Διαμαντοπούλου περί ριζικής αλλαγής
« Απάντηση #956 στις: Νοέμβριος 14, 2009, 03:40:58 μμ »
κάτι σαν τον εμφύλιο...άντε να μπορέσει τώρα να πεισει ο ένας τον άλλο ότι δεν είναι βυσματούχος κ ότι δουλεψε χωρίς μέσον... :P
άσχημοι καιροί...έχετε δίκιο: υπάρχει κρίση κ φαίνεται..αλλά όχι τόσο οικονομική..κρίση σοβαρότερη  κ πιο επικίνδυνη...δεν ξέρω αν ήταν πάντα έτσι πάντως ξέρω ότι απο το 97 κ μετά μας πήρε ο δι...   κ μας σήκωσε! >:(
Επειδή δεν το γνωρίζω το θέμα και θα ήθελα να μάθω: το 97 καταργήθηκε η επετηρίδα; Για πόσα χρόνια έπαιρναν ένα ποσοστό από εκεί;

Αποσυνδεδεμένος ολγα. χ

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 224
    • Προφίλ
Απ: Δηλώσεις Διαμαντοπούλου περί ριζικής αλλαγής
« Απάντηση #957 στις: Νοέμβριος 14, 2009, 03:41:09 μμ »
Ειναι απλο και να επιστρεψουν οι αποσπασμενοι που τοποθετηθηκαν προεκλογικα, το Υπουργειο Παιδειας θα συμπληρωσει τις θεσεις στα γραφεια με ατομα δικα τους, διωχνους τους ν.δ και παιρνουν πασοκ.Αναρωτιεμαι δεν θα βγει κανενας σε συνταξη?Διαβαζω παντου οτι ξεσηκωθηκαν οι καθηγητες και σκεφτομαι τωρα που καταλαβαν τα λαθη τους ειναι αργα.Τοσα χρονια γιατι δεν φωναζαν?Επρεπε να δινουμε ΑΣΕΠ?Τα πτυχια μας τοσο αχρηστα ειναι?Αφου ηθελαν αξιοκρατια ας απορροφουσαν τους καθηγητες με κριτηριο το βαθμο του πτυχιου.Καποιος που τελειωνει με αριστα πρεπει να δωσει ΑΣΕΠ για να αποδειξει τι πραγμα?Τα χαρτια μιλανε απο μονα τους.

Αποσυνδεδεμένος Damien

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2083
  • Φύλο: Άντρας
  • Sors rota tu volubilis
    • Προφίλ
Απ: Δηλώσεις Διαμαντοπούλου περί ριζικής αλλαγής
« Απάντηση #958 στις: Νοέμβριος 14, 2009, 03:42:35 μμ »

Στόχος τους δεν είναι ούτε ο ΑΣΕΠ ούτε η Διαφάνεια ούτε η Αξιοκρατία. Αν τα ήθελαν πραγματικά όλα αυτά, θα τα είχαν πραγματοποιήσει  προ καιρού. Στόχος τους  είναι, αντιλαμβάνομαι,  να μας έχουν  διαρκώς σε αναμμένα κάρβουνα, να μην έχουμε υψηλό ηθικό , σταθερή ψυχολογία, να μη θεωρούμε τίποτε ως δεδομένο. Η αξιοκρατία και η   διαφάνεια δεν συμβαδίζουν με ασέβεια προς των κόπο ανθρώπων που προσπάθησαν αποκτώντας μόρια μέσα από διαδικασίες που προβλέπονται από το ΥΠΕΠΘ. Δεν έχουν καμία σχέση με τη πρόκληση κλίματος αναστάτωσης, αβεβαιότητας και τη δημιουργία ψυχολογίας ανεπαρκούς και αναξιοπρεπούς ανθρώπου. Πρώτα σεβασμός στον άνθρωπο .


Για ποιο λογο; Ποιος ειναι ο απωτερος σκοπος;

Το συστημα χαρακτηριζεται εν μερη απο εξωφθαλμα προβληματα τα οποια κατεστησαν ορατα εν μεσω οικονομικης υφεσης...  

Υποψιαζομαι λοιπον οτι δεν ειναι θεμα στοχευμενης πολιτικης καθυποταξης και εργασιακης χειραγωγησης του εκπαιδευτικου, ειναι θεμα αγνοιας στην αντιμετωπιση των προβληματων, ισοπεδωτικης αγνοιας της νεας ηγεσιας, μπολιασμενης με αυταρχισμο και δοκησισοφια...

Αν μπάζει το παράθυρο στο σπίτι , φτιάχνεις το παράθυρο , δεν γκρεμίζεις το σπίτι. Αλλά, όπως είπα και στην αρχή στόχος δεν είναι ούτε το ΑΣΕΠ ούτε η αξιοκρατία. Ζούμε σε μία εποχή κρίσης και αυτό πρέπει να αποδεικνύεται διαρκώς.

Ακριβως. Δεν ξερουν οι ανθρωποι...και στην αγνοια τους και τον ερασιτεχνισμο τους γινονται επικινδυνοι, αφου στερουνται μιας σφαιρικης αντιληψης για τον τροπο λειτουργιας του συστηματος, για τις συνεπειες που θα επιφερει η εφαρμογη των προτεινομενων μετρων και για τις ιδιες τις βασικες αρχες που διεπουν το προγραμμα τους...
Μα μετά το θέρο είναι η απελπισία. Ο θερμόχνοτος Λίβας κατακαίει το κάθε βλαστερό, κι οι κάργες καταπίνουν τα στεγνά βατράχια που απόμειναν στα βουρκωμένα χαντάκια.

La Resa Dei Conti
http://www.youtube.com/watch?v=7tiTzQoEWDw

Πείτε τους ότι (δεν) έφυγα: http://www.pde.gr/index.php?topic=27576.1148

Αποσυνδεδεμένος rozy4

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3907
  • Η ζωή είναι ωραία φιλαράκο
    • Προφίλ
Απ: Δηλώσεις Διαμαντοπούλου περί ριζικής αλλαγής
« Απάντηση #959 στις: Νοέμβριος 14, 2009, 03:47:47 μμ »
Ποιος ειναι ο απωτερος σκοπος;

Το συστημα χαρακτηριζεται εν μερη απο εξωφθαλμα προβληματα τα οποια κατεστησαν ορατα εν μεσω οικονομικης υφεσης...  

Υποψιαζομαι λοιπον οτι δεν ειναι θεμα στοχευμενης πολιτικης καθυποταξης και εργασιακης χειραγωγησης του εκπαιδευτικου, ειναι θεμα αγνοιας στην αντιμετωπιση των προβληματων, ισοπεδωτικης αγνοιας της νεας ηγεσιας, μπολιασμενης με αυταρχισμο και δοκησισοφια...

 Δεν ξερουν οι ανθρωποι...και στην αγνοια τους και τον ερασιτεχνισμο τους γινονται επικινδυνοι, αφου στερουνται μιας σφαιρικης αντιληψης για τον τροπο λειτουργιας του συστηματος, για τις συνεπειες που θα επιφερει η εφαρμογη των προτεινομενων μετρων και για τις ιδιες τις βασικες αρχες που διεπουν το προγραμμα τους...
Συνάδελφε κάνεις λάθος. Το πρόγραμμα του πασοκ για την εκπαίδευση (το οποίο φέρει και την προσωπική σφραγίδα και της σημερινής υπουργού) έχει δοθεί στη δημοσιότητα από τις εκλογές του 2004 και αναφέρει ακριβώς αυτά τα πράγματα.
Δεν είναι ερασιτέχνες, είναι στυγνοί επαγγελματίες!

Αποσυνδεδεμένος Lucinda

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 904
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Δηλώσεις Διαμαντοπούλου περί ριζικής αλλαγής
« Απάντηση #960 στις: Νοέμβριος 14, 2009, 03:48:12 μμ »
Δέχομαι να υποβληθώ για 4 φορά στην διαδιασία του ΑΣΕΠ και να είναι μόνο αυτός ο τρόπος διορισμού αν και μόνο αν αξιολογηθεί η μεταδοτικότητα, η κατανόηση, η ετοιμότητα, η εγρήγορση και άλλες ποιότητες που πρέπει να έχει ένας εκπαιδευτικός. Είναι όμως μία ξεφτίλα να αξιολογούνται π.χ.τα σχέδια διδασκαλίας, τη στιγμή που υπάρχουν τα βιβλία καθηγητή, τα οποία αφού διοριστώ θα έχω δίπλα μου και σύμφωνα με αυτά θα φτιάχνω την πορεία του μαθήματος. Αν εξετάζομαι σε αυτά σημαίνει ότι και οι μόνιμοι αυτή τη στιγμή όλα αυτά περί πορείας και αρχών και μεθόδων τα ξέρουν όλα από έξω κι ανακατωτά και δεν συμβουλεύονται ποτέ τα βιβλία.

Το ίδιο ισχύει και για το γνωστικό. Το ότι τελείωσα μία σχολή δε σημαίνει και δεν μπορεί να σημαίνει ότι είμαι παντογνώστης και ξέρω τα πάντα, ούτε και μπορώ να τα μάθω, τη στιγμή μάλιστα που το σχολείο σήμερα βαδίζει με πολύ συγκεκριμένη ύλη και είναι υπέρ της αποστήθισης. Γιατί λοιπόν για χ σελίδες π.χ. νέων ελληνικών εγώ θα πρέπει να ξέρω από έξω κι ανακατωτά όλη την ΝΕ γραμματεία. Όταν δηλαδή πάει κάποιος στο σχολείο να διδάξει μία συγκεκριμένη ενότητα ξέρει τα πάντα γύρω από το γνωστικό του ή μήπως προετοιμάζεται καταλλήλως για την συγκεκριμένη ενότητα, έχοντας τη δυνατότητα από την προηγούμενη να συμβουλευτεί βιβλία, πηγές, ίντερνετ, οδηγίες κλπ κλπ. Γιατί λοιπόν,θα πρέπει εγώ που δίνω ΑΣΕΠ για μια θέση στον ήλιο, να ξέρω τα πάντα και να καλούμαι να το αποδείξω σε λίγες ώρες .

Με λίγα λόγια ο ΑΣΕΠ όπως είναι σήμερα αξιολογεί κάτι, που μόνο γνώση δεν είναι και σε καμία περίπτωση δεν ανιχνεύει τους ικανούς. Προτείνω λοιπόν μία άλλου τύπου εξέταση, αφού πλέον είμαστε τόσοι πολλοί, που θα είναι η διδασκαλία κάποιου μαθήματος που θα το γνωρίζουμε εκ των προτέρων για να έχουμε το χρόνο να ψάξουμε τις σχετικές πληροφορίες και να προετοιμαστούμε για να το διδάξουμε την επομένη. Δηλαδή αυτό που συμβαίνει στην πραγματικότητα. Γιατί αν δεχτώ τον ΑΣΕΠ με την εξέταση του γνωστικού και της διδακτικής, δηλαδή έτσι όπως είναι σήμερα, είναι σαν να λέω ότι δεν έχω ανάγκη να συμβουλευτώ κανένα βιβλίο, πηγή κλπ κλπ και τα ξέρω όλα ανά πάσα στιγμή.

Επίσης σχετικά με τους έχοντες προϋπηρεσίες μεγάλες μικρές κλπ δεν θα ακυρωθεί τίποτα αν και εφόσον πετύχουν σε αυτή τη δοκιμασία, που δεν απαιτεί διάβασμα, αλλά αξιοποίηση γνώσεων στις οποίες έχει πρόσβαση εκ των προτέρων και η εμπειρία είναι σημαντικό εφόδιο για μία καλύτερη παρουσίαση. Θα μου πείτε τι θα γίνει με αυτούς που δεν έχουν εμπειρία κι ίσως δεν μπορέσουν να κάνουν μία καλή παρουσιάση. Θα πω ότι οι πηγές πληροφόρησης είναι πια τόσες πολλές που αν θέλουν πραγματικά μπορούν να ψαχτούν, να ρωτήσουν, να μάθουν και να κάνουν μία καλή παρουσίαση. Οι παλιότεροι δεν έχουν να φοβούνται γιατί θα έχουν τα μόρια και οι νεώτεροι επίσης την ευκαιρία. Πώς σας φαίνεται;

Αποσυνδεδεμένος Georgia s

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1272
  • Φύλο: Γυναίκα
  • η παιδεία είναι θέμα εσωτερικού πολιτισμού
    • Προφίλ
Απ: Δηλώσεις Διαμαντοπούλου περί ριζικής αλλαγής
« Απάντηση #961 στις: Νοέμβριος 14, 2009, 03:49:07 μμ »
ο κόσμος δεν είναι ενημερωμένος...!!!!ούτε καν ο εκπαιδευτικός...στα μμε προβάλλονται επιλεκτικά τα θετικά σημεια του νομοσχεδίου κ οι εκπαιδευτικοι παρουσιάζονται ως τεμπέληδες κ χαραμοφαιδες..αυτά τα χάλια που γινόταν τόσα χρόνια απο όσους είχαν μέσον, πληρώνει τώρα ολοκληρος ο εκπαιδευτικός κλάδος... >:(

Αποσυνδεδεμένος TEM

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1960
    • Προφίλ
Απ: Δηλώσεις Διαμαντοπούλου περί ριζικής αλλαγής
« Απάντηση #962 στις: Νοέμβριος 14, 2009, 03:53:43 μμ »
Όταν μπήκαμε στους πίνακες ίσχυαν κάποια δεδομένα. Με βάση αυτά τα δεδομένα για της επαγγελματική μας αποκατάσταση (και άρα και την τακτοποίηση όλης μας της ζωής,περίθαλψη,συνταξιοδότηση κτλ, γενικότερα) οργανώθηκε όλη μας η ζωή, η δική μας και των ανθρώπων που βρίσκονται στη ζωή μας. Άμα θέλουν να τα αλλάξουν αυτά τα δεδομένα,να αφήσουν τους πίνακες και τα μόρια στην ησυχία τους και με τους νέους πτυχιούχους να κάνουν ότι νομίζουν καλύτερο.

ΚΑΤΩ ΤΑ ΧΕΡΙΑ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΠΙΝΑΚΕΣ ΚΑΙ ΤΑ ΜΟΡΙΑ.

ΤΕΛΟΣ.


Και από τη Δευτέρα ούτε ένα σχολείο ανοιχτό στην ελληνική επικράτεια.
Ούτε ένα.
Από Δευτέρα απεργίες. Έτσι κι αλλιώς απλήρωτοι είμαστε. Έτσι κι αλλιώς όλοι θιγόμαστε είτε άμεσα,είτε έμμεσα.

Αποσυνδεδεμένος georgia_georgia

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 917
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ 60
    • Προφίλ
Απ: Δηλώσεις Διαμαντοπούλου περί ριζικής αλλαγής
« Απάντηση #963 στις: Νοέμβριος 14, 2009, 04:02:10 μμ »
σήμερα στο έθνος έγραφε ότι μετά από αντιδράσεις εκπαιδευτικών η υπουργός είπε πως δεν θα χαθούν τα μόρια προϋπηρεσίας και οι πίνακες θα παραμείνουν ως έχουν και κάποιες αλλαγές θα γίνουν μελλοντικά, αυτές οι αλλαγές που θέλει. ελπίζω να το πιστεύει αυτό που λέει... μου είπαν ότι αυτό ακούστηκε και εχθές το βράδυ στην τηλεόραση. άκουσε κανείς κάτι?
the best teachers teach from the heart... not from the book...

Αποσυνδεδεμένος karxarias29

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2296
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Δηλώσεις Διαμαντοπούλου περί ριζικής αλλαγής
« Απάντηση #964 στις: Νοέμβριος 14, 2009, 04:04:57 μμ »
Ρε παιδιά.........
Κάνουμε άκαρπη… ανόητη… ανούσια… ατέρμονη… φελλολογική κουβέντα!!!!  ::)
Αν την κάνουμε για ψυχαναγκαστικούς λόγους ή για να ξεδώσουμε, οκ, πάω πάσο.
Αν την κάνουμε γιατί νομίζουμε ότι θα προκύψει κάτι ουσιώδες, απορώ και εξίσταμαι  με τη λογική μας.  Και προτού δεχθώ πυρά, ξεκαθαρίζω τι εννοώ.
Ανήκω και εγώ σε αυτούς που τον Ιούνιο θα συμπλήρωναν 24μηνο και έχω και 3 επιτυχίες ΑΣΕΠ. Όταν πληροφορήθηκα το θέμα, η πρώτη αντίδρασή μου, που αφορούσε το θυμικό, ήταν εγώ μεν να γλυτώσω το εγκεφαλικό στο παρά τσακ, ο δε Η/Υ μου το σπάσιμο ομοίως. Με μια, όμως, πιο προσεκτική, λογική και νηφάλια σκέψη κατέληξα στα εξής συμπεράσματα:
1.   ΑΠΟΚΛΕΙΕΤΑΙ να αφορά το 24μηνο + ΑΣΕΠ.
2.   ΑΠΟΚΛΕΙΕΤΑΙ  να θιγούν οι υφιστάμενοι πίνακες και ειδικότερα αυτοί που βρίσκονται ψηλά ως προς τα μόρια.
3.   ΑΠΟΚΛΕΙΕΤΑΙ η μεταβατική περίοδος να είναι μικρότερη των 2 ετών, αφού είναι η 1η χρονιά μετά από διαγωνισμό ΑΣΕΠ.
Συνεπώς, επειδή με τα υπάρχοντα στοιχεία ΑΠΟΚΛΕΙΕΤΑΙ να καταλήξουμε σε κάποιο συμπέρασμα εμείς προτού ξεκαθαρίσει το τοπίο μέσα στην εβδομάδα, συνιστώ στη μεν υπουργό να κουνήσει λίγο το κεφάλι της και να καταλάβει τι έχει προκαλέσει, στους δε τρομολάγνους ΝΑ ΜΑΣ ΑΦΗΣΟΥΝ ΝΑ ΠΕΡΑΣΟΥΜΕ ΕΝΑ ΗΣΥΧΟ ΣΚ, χωρίς επιπρόσθετο άγχος και προβληματισμούς! >:( >:(
Αν πάλι, παρ’ ελπίδα, διαψευστούν όλα τα παραπάνω, τότε, αντί να ΦΕΛΛΟΛΟΓΟΥΜΕ, να  προβούμε σε ουσιαστικές και χειρουργικές κινήσεις... και ΝΑ ΤΟΥΣ ΤΣΑΚΙΣΟΥΜΕ ΤΑ ΚΟΚΑΛΑ, κυριολεκτικά και μεταφορικά! >:(

Αποσυνδεδεμένος rozy4

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3907
  • Η ζωή είναι ωραία φιλαράκο
    • Προφίλ
Απ: Δηλώσεις Διαμαντοπούλου περί ριζικής αλλαγής
« Απάντηση #965 στις: Νοέμβριος 14, 2009, 04:06:41 μμ »
ο κόσμος δεν είναι ενημερωμένος...!!!!ούτε καν ο εκπαιδευτικός...στα μμε προβάλλονται επιλεκτικά τα θετικά σημεια του νομοσχεδίου κ οι εκπαιδευτικοι παρουσιάζονται ως τεμπέληδες κ χαραμοφαιδες..αυτά τα χάλια που γινόταν τόσα χρόνια απο όσους είχαν μέσον, πληρώνει τώρα ολοκληρος ο εκπαιδευτικός κλάδος... >:(
Το θέμα είναι ότι το καρπούζι και το μαχαίρι το είχαν ανέκαθεν τα δύο κόμματα εξουσίας. Αυτοί είναι υπεύθυνοι για το ρουσφετολογικό αλισβερίσι, αυτοί έφτιαξαν, υπερψήφισαν και έκαναν χρήση των ρουσφετολογικών νόμων. Κι αυτοί σήμερα ξανέρχονται να δώσουν και ένα νέο, βίαιο χτύπημα στη δημόσια εκπαίδευση. Γιατί συνάδελφοι δεν είναι μόνο το θέμα των πινάκων. Ειναι πρώτα από όλα η αποκέντρωση, το πέρασμα σιγά σιγά των σχολείων σε πιο τοπικό επίπεδο με μηδενικές χρηματοδοτήσεις, ένα σύστημα που δοκιμάστηκε και απέτυχε οικτρά στην Αγγλία δημιουργώντας σχολεία πολύ διαφορετικών ταχυτήτων, ανάλογα με τα οικονομικά του κάθε δήμου. Είναι το θέμα του δόκιμου καθηγητή που θα αξιολογείται από τον κάθε Δ/ντη που θα βρεθεί μπροστά του και ουαί κι αλλόιμονο αν δεν τον ...συμπαθεί (πώς είπαμε ότι επιλέγονται οι δ/ντες των σχολείων; συνέντευξη;;;; ). Είναι το θέμα σύνδεσης της εκπαίδευσης με τις επιταγές του ΣΕΒ και της οικονομικής τάξης (απαλοιφή του κοινωνικού χαρακτήρα της παιδείας). Είναι οι συγχωνεύσεις σχολείων, η διεύρυνση ωραρίου (υποχρεωτική υπερωριακή εργασία) σε πρωινή και απογευματινή ζώνη (έρχονται και τα ολοήμερα!).

Θα τους το επιτρέψουμε; Θα μεμψιμοιρούμε μπροστά σε ένα πληκτρολόγιο ή θα μας βρουν μπροστά τους;

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32310
  • Τελευταία: Alex.pe83
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1160985
  • Σύνολο θεμάτων: 19226
  • Σε σύνδεση σήμερα: 872
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 20
Επισκέπτες: 633
Σύνολο: 653

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.113 δευτερόλεπτα. 34 ερωτήματα.