*

Αποστολέας Θέμα: εχει ξεφυγει η κατάσταση  (Αναγνώστηκε 108177 φορές)

0 μέλη και 6 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος emmaki

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3693
  • The best is yet to come......
    • Προφίλ
Απ: εχει ξεφυγει η κατάσταση
« Απάντηση #238 στις: Φεβρουάριος 28, 2010, 06:35:48 μμ »
Μάλλον έχετε ξεχάσει όλοι σας πως ήταν όταν είσασταν μαθητές. Τους καθηγητές που είχατε και πόσο ενδιαφέρονταν για εσάς.
Τώρα είστε καθηγητές και το μόνο που κάνετε είναι να περιμένετε καρτερικά να περάσει το μαρτύριο της σχολικής ώρας για να φύγετε όσο πιο γρήγορα μπορείτε από την τάξη και στη συνέχεια να μπείτε εδώ για να πείτε τον "πόνο" σας.

αυτός μάλλον είναι ο δικός σου πόνος και μπήκες μέσα για να μας τον πεις..
επίσης, κάνε σπουδές πάνω στην κοινωνιολογία και την ψυχολογία της εκπαίδευσης, μάθε τι σημαίνει εκπαιδευτική έρευνα και μετά έλα να μας πεις τα πορίσματά σου.

όταν είμαστε απ' έξω, όταν δεν έχουμε εμπειρίες από την Ελληνική σχολική πραγματικότητα ή αυτές οι εμπειρίες περιορίζονατι σε αναμνήσεις από τα σχολικά μας χρόνια, όταν ακόμα δεν έχουμε μπει μέσα σε τάξη, τότε όλα φαντάζουν πολύ εύκολα. Τότε αναρωτιόματε, μα γιατί πια οι εκπαιδευτικοί αφήνουν τα πράγματα να φτάσουν σε τέτοια κατάσταση; Μήπως τελικά αυτοί δεν είναι που τα προκαλούν όλα (ή τα περισσότερα) με τον τρόπο που στέκονται απέναντιο στους μαθητές;
Και όμως, μόλις μπούμε μέσα στην τάξη όλο αυτό το οικοδόμημα γκρεμίζεται μπροστά στα μάτια μας. Τότε αρχίζουμε να βλέπουμε την πραγματικότητα. Τότε γινόμαστε ρεαλιστές και προσπαθούμε, τουλάχιστον στο σχολέιο, τα παιδιά να περνάνε καλά, γιατί η εξωτερική πραγματικότητα ε΄ναι πολύ σκληρή και ο εκπαιδευτικός δεν μπορεί να κάνει κάτι γι' αυτήν.
Όταν, λοιπόν, Piaget μου μπεις σε Ελληνική τάξη, έλα πάλι να τα πούμε! Ήμουν και εγώ και όλοι στη θέση σου!





Ειδικη Αγωγη: 18 χρονια!!!!!!

Πλεον αλλη πορεια για τα επομενα 20

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: εχει ξεφυγει η κατάσταση
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 23:57:52 »

Αποσυνδεδεμένος anastasia86

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 418
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ02
    • Προφίλ
Απ: εχει ξεφυγει η κατάσταση
« Απάντηση #239 στις: Φεβρουάριος 28, 2010, 07:01:25 μμ »
Και εσύ μπορείς να απαντήσεις αν θέλεις και όχι να παρουσιάζεις αποσπασματικά φράσεις που έχω πει για να δημιουργήσεις εντυπώσεις.

Από τη μια μιλάς για επιχειρήματα και κατακρίνεις τους άλλους όταν τα δικά σου επιχειρήματα είναι τα λουκούμια και οι σοκολάτες????
Και σχετικά με αυτό που είπες για τα απωθημένα, αν κάποιος διαβάσει όλα τα μηνύματα σε αυτό το θέμα θα καταλάβει πολύ καλά ποιος βγάζει τα απωθημένα του εδώ.

Εκεί έρχονται τα λουκούμια,μπας και δουν ορισμένοι ότι υπάρχει και άλλη οπτική γωνία!! ;) ;)

Υ.Γ: Σοκολατίτσα να φας εσύ,κάνει καλό και ως υποκατάστατο για τα νεύρα,εκτός από την έμπνευση!! ;) ;) ;)  Άλλωστε ό,τι είχα να σου πω στο είπα,όπως και άλλοι συνάδελφοι, με επιχειρήματα σε άλλο τόπικ.  ;) ;)


Μίλησε κανείς για επιλογή σχολίων αποσπασματικά και δημιουργία εντυπώσεων;;  ??? ???   :o :o :o :o  :-X :-X :-X

Διπλές παραγγελίες για λουκούμια και σοκολάτες,να μπουκώσουν το στοματάκι τους ορισμένοι και να πάρουν λίγο χρόνο να ξανασκεφτούν αυτά που λένε πριν μιλήσουν!! Άντε γειά!  8) 8)

Και για να προλάβω κάποιους,από επιχειρήματα καλύφθηκα από τους προηγούμενους που απάντησαν. Μην επαναλαμβανόμαστε...  :P :P
Πες αυτό που θες, όπως θα ήθελες να το ακούσεις...

Αποσυνδεδεμένος nikgre

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 224
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: εχει ξεφυγει η κατάσταση
« Απάντηση #240 στις: Φεβρουάριος 28, 2010, 08:15:33 μμ »
Piaget, πρώτον "ήσασταν" και όχι "είσασταν μαθητές"! Helloooo! Ιστορικός χρόνος! Δεύτερον θέλω έναν εκπαιδευτικό προσιτό στους μαθητές, να είναι δίπλα τους αλλά όχι φίλος τους. Να τους αφουγκράζεται αλλά να μπορεί να επιβάλλει ποινές σε μαθητές χωρίς να φοβάται τους γονείς (που θα ουρλιάζουν ότι τιμωρούμε "άδικα" τα παιδιά τους, στέλνοντας μήνυμα στα τελευταία ότι μπορούν να κάνουν ό,τι θέλουν, αφού θα καθαρίζουν οι ίδιοι). Χωρίς να φοβάται τα Μ(η) Μ(ας) Ε(μπιστεύεστε), τα οποία θα διαλαλούν την "πρωτάκουστη αυταρχικότητα των εκπαιδευτικών, που δεν μπορούν να προσεγγίσουν τα παιδιά". Χωρίς να νοιώθουν ακάλυπτοι από τους διευθυντές τους και τους προϊσταμένους ΔιΔε, οι οποίοι θα κάνουν ό,τι μπορούν για να ξεφύγουν από τα παραπάνω... Αυτά από εμένα και δεν ξανασχολούμαι με μηνύματα που βασίζονται σε βιβλιογραφία παιδαγωγικών, αποκλειστικά και μόνο, τα οποία μου θυμίζουν ανθρώπους του Παιδαγωγικού Ινστιτούτου, που έχουν να μπουν σε τάξη εδώ και 20 χρόνια και πιστεύουν ότι τα ξέρουν όλα μέσα από την τζαμαρία του γραφείου τους!
ΠΕ 02

Αποσυνδεδεμένος ΒΑΣΩ2

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 39
    • Προφίλ
Απ: εχει ξεφυγει η κατάσταση
« Απάντηση #241 στις: Φεβρουάριος 28, 2010, 08:31:12 μμ »
Και ευτυχώς, υπάρχετε εσείς, που μπαίνετε καθημερινά σε τάξη, που γνωρίζετε τις αναγκές των μαθητών σας, που ξέρετε να διαχειρίζεστε τους δύσκολους μαθητές, που δεν ασχολείστε με παιδαγωγικές μπούρδες ( αυτό το κάνετε μόνο για τον ΑΣΕΠ), που μόνο η ελληνική τάξη είναι ΤΑΞΗ και μόνο εσείς είστε ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ, και που όποιον έχει αντίθετη γνώμη με εσάς είτε τον υποπτεύεστε ότι είναι μαθητής ( ώραίο επιχείρημα ) είτε τον προτρέπετε να φάει λουκουμάκι , να γλυκαθεί. Μήπως να το φάτε εσείς το λουκουμάκι , μπας και μιλήσετε με καλύτερο τρόπο για τους μαθητές (ανατρέξτε στις σελίδες του φόρουμ)σας και μπας και γλυκάνει και λίγο η φάτσα σας και δεν μπαίνετε στραβομουτσουνιασμένοι στην τάξη σας  ;D ;D

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: εχει ξεφυγει η κατάσταση
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 23:57:52 »

Αποσυνδεδεμένος nikgre

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 224
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: εχει ξεφυγει η κατάσταση
« Απάντηση #242 στις: Φεβρουάριος 28, 2010, 08:41:00 μμ »
Και ευτυχώς, υπάρχετε εσείς, που μπαίνετε καθημερινά σε τάξη, που γνωρίζετε τις αναγκές των μαθητών σας, που ξέρετε να διαχειρίζεστε τους δύσκολους μαθητές, που δεν ασχολείστε με παιδαγωγικές μπούρδες ( αυτό το κάνετε μόνο για τον ΑΣΕΠ), που μόνο η ελληνική τάξη είναι ΤΑΞΗ και μόνο εσείς είστε ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ, και που όποιον έχει αντίθετη γνώμη με εσάς είτε τον υποπτεύεστε ότι είναι μαθητής ( ώραίο επιχείρημα ) είτε τον προτρέπετε να φάει λουκουμάκι , να γλυκαθεί. Μήπως να το φάτε εσείς το λουκουμάκι , μπας και μιλήσετε με καλύτερο τρόπο για τους μαθητές (ανατρέξτε στις σελίδες του φόρουμ)σας και μπας και γλυκάνει και λίγο η φάτσα σας και δεν μπαίνετε στραβομουτσουνιασμένοι στην τάξη σας  ;D ;D
Παράλογοοοοοο!!!!! Δεν μου απαντά ή όπως λέει και ο λαός μας "Πέρα βλάχε κούρευε και δώθε κλωθοκούρευε!!".  ;D ;D
ΠΕ 02

Αποσυνδεδεμένος emmaki

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3693
  • The best is yet to come......
    • Προφίλ
Απ: εχει ξεφυγει η κατάσταση
« Απάντηση #243 στις: Φεβρουάριος 28, 2010, 09:14:00 μμ »
ΒΑΣΩ2,
θα το ξαναπώ, γιατίκαι εγώ το έκανα. Όταν είμαστε έξω από τον χορό (εδώ την Ελληνική τάξη) πολλά τραγούδια ξέρουμε (εδώ μπορούμε να τα λύσουμε όλα).
Οι θεωρίες είναι πάρα πολύ καλές. ΑΛΛΑ
1) Μην ξεχνάμε ότι αυτές οι θεωρίες θεσπίστηκαν πριν χρόνια, άρα με παλιά δεδομένα.
2) Μην ξεχνάμε ότι οι θεωρίες αυτές δεν έγιναν για την Ελληνική εκπάιδευση, με όλα τα θετικά και τα ερνητικά της, με τις συγκεκριμένες κοινωνικές δομές, με τις συγκεκριμένες οικογενειακές δομές, με τους εκπαιδευτικούς με τη συγκεκριμένη εκπαίδευση (αν θες).
3) Για να αντιμετωπίσεις τα προβλήματα της τάξης μόνο παιδαγωγικά είναι αδύνατον. Χρειάζεται συμβολή και άλλων ειδικοτήτων (ψυχολόγοι, κοινωνικοί λειτουργοί) οι οποίοι δεν υπάρχουν στο Ελληνικό σχολείο. Επίσης ξανατονίζω ο εκπαιδευτικός ΔΕΝ είναι ούτε ψυχολόγος ούτε κοινωνικός λειτουργός και είναι έως και επικίνδυνο να κάνει τη δουλειά τους (στην καλύτερη ο Έλληνας εκπαιδευτικός έχει διδαχθεί 5-6-7 μαθήματα ψυχολογίας στο πανεπιστήμιο, άρα έχει απλά κάποιες γενικ΄ς γνώσεις πάνω στο αντικέιμενο).
4) Για να ασχοληθείς με το κάθε παιδί ξεχωριστά και να προσπαθήσεις να αντιμετωπίσεις το πρόβλημα του χρειάζεται α) χρόνος και β) μικρός αριθμός παιδιών στην τάξη. Όταν ο εκπαιδευτικός πρέπει να "βγάλει" την τεράστια ύλη που έχει μπορστά του, όταν έχει 30 παιδιά μέσα στην τάξη, τότε εκ των πραγμάτων δεν μπορεί να ασχοληθεί με τα "προβληματικά" παιδιά, όση καλή διάθεση και αν έχει.

Αν πάλι διαφωνείς, σου εύχομαι όταν (χρονικοϋποθετικό) κάποτε καταφέρεις να διοριστείς στο Ελληνικό σχολείο (γιατί η τάξη σχολέιου είναι άλλο πράγμα από την τάξη φροντιστηρίου), να μας διαψεύσεις όλους μας και να αντιμετωπίσεις με άριστο τρόπο όλα τα παιδιά της τάξης σου και να μην έχεις κανένα απολύτως πρόβλημα. Ειλικρινά στο εύχομαι!
Ειδικη Αγωγη: 18 χρονια!!!!!!

Πλεον αλλη πορεια για τα επομενα 20

Αποσυνδεδεμένος jak_13

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 6831
  • Φύλο: Άντρας
  • Πάντα με χαμόγελο!!!
    • Προφίλ
Απ: εχει ξεφυγει η κατάσταση
« Απάντηση #244 στις: Φεβρουάριος 28, 2010, 09:37:27 μμ »
Και ευτυχώς, υπάρχετε εσείς, που μπαίνετε καθημερινά σε τάξη, που γνωρίζετε τις αναγκές των μαθητών σας, που ξέρετε να διαχειρίζεστε τους δύσκολους μαθητές, που δεν ασχολείστε με παιδαγωγικές μπούρδες ( αυτό το κάνετε μόνο για τον ΑΣΕΠ), που μόνο η ελληνική τάξη είναι ΤΑΞΗ και μόνο εσείς είστε ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ, και που όποιον έχει αντίθετη γνώμη με εσάς είτε τον υποπτεύεστε ότι είναι μαθητής ( ώραίο επιχείρημα ) είτε τον προτρέπετε να φάει λουκουμάκι , να γλυκαθεί. Μήπως να το φάτε εσείς το λουκουμάκι , μπας και μιλήσετε με καλύτερο τρόπο για τους μαθητές (ανατρέξτε στις σελίδες του φόρουμ)σας και μπας και γλυκάνει και λίγο η φάτσα σας και δεν μπαίνετε στραβομουτσουνιασμένοι στην τάξη σας  ;D ;D

Καλώς το έτερον ( ;;;;;;; ) ήμισυ με τα ίδια επιχειρήματα ( ;;;;;; )
Εγώ δεν ισχυρίστηκα ότι είμαι καλός εκπαιδευτικός (ούτε οι άλλοι συνάδελφοι) και ούτε έδωσα ποτέ συμβουλές σε κανέναν. Εσύ ήρθες να κατακρίνεις όλους.
Έμαθα πως ο άνθρωπος δικαιούται να κοιτά τον άλλον από ψηλά
μόνο όταν πρέπει να τον βοηθήσει να σηκωθεί!

Gabriel Garcia Marquez

Αποσυνδεδεμένος karxarias29

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2296
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: εχει ξεφυγει η κατάσταση
« Απάντηση #245 στις: Φεβρουάριος 28, 2010, 09:48:58 μμ »
Bρε συνάδελφοι, απλή ερώτηση... γιατί σπαταλάτε τον πολύτιμο χρόνο σας για να ασχοληθείτε με το... ζευγαράκι της "Αγιά Παρασκευής" (έχουμε πανηγύρι εμείς τότε  ;)), που λένε και στα μέρη μου; Έχουμε τόσα άλλα στο κεφάλι μας! Γιατί πρέπει να γίνουμε θεατές και κοινωνοί της ταινίας... "Ο ηλίθιος και ο πανηλίθιος";
...  :-\ Αλλά, επειδή μπαίνω και εγώ στον πειρασμό να απαντήσω, θα ήθελα να επισημάνω για όσους το κεφάλι τους μέσα έχει άχυρα ότι τα περιστατικά που αναφέρουμε σαφώς και είναι η μειοψηφία. Δηλαδή, έχουμε απλώς μια τάση, και πρώτη εγώ, να μην αναφερόμαστε στα αξιόλογα παιδιά που υπάρχουν σε κάθε τάξη, γιατί ίσως τα θεωρούμε δεδομένα, αλλά να υπερτονίζουμε τις 2-3 προβληματικές περιπτώσεις που εμποδίζουν την απρόσκοπτη λειτουργία του τμήματος. Δεν είναι όλα μαύρα. Αλλά σαφώς και υπαρχουν κάποιες μαύρες κηλίδες, τις οποίες και μοιραζόμαστε στο φόρουμ α) για να πούμε τον πόνο μας β) για να ανταλλάξουμε απόψεις, ώστε να βοηθηθούμε στην επίλυση των προβλημάτων.
Αυτά για τους ...κούρβουλα έχοντας εις την κεφαλήν. Για τους υπόλοιπους, τους γνώστες και συνοδοιπόρους, όλα αυτά που είπα είναι περιττά!  :)

Αποσυνδεδεμένος ΒΑΣΩ2

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 39
    • Προφίλ
Απ: εχει ξεφυγει η κατάσταση
« Απάντηση #246 στις: Φεβρουάριος 28, 2010, 10:37:40 μμ »
ΒΑΣΩ2,
θα το ξαναπώ, γιατίκαι εγώ το έκανα. Όταν είμαστε έξω από τον χορό (εδώ την Ελληνική τάξη) πολλά τραγούδια ξέρουμε (εδώ μπορούμε να τα λύσουμε όλα).
Οι θεωρίες είναι πάρα πολύ καλές. ΑΛΛΑ
1) Μην ξεχνάμε ότι αυτές οι θεωρίες θεσπίστηκαν πριν χρόνια, άρα με παλιά δεδομένα.
2) Μην ξεχνάμε ότι οι θεωρίες αυτές δεν έγιναν για την Ελληνική εκπάιδευση, με όλα τα θετικά και τα ερνητικά της, με τις συγκεκριμένες κοινωνικές δομές, με τις συγκεκριμένες οικογενειακές δομές, με τους εκπαιδευτικούς με τη συγκεκριμένη εκπαίδευση (αν θες).
3) Για να αντιμετωπίσεις τα προβλήματα της τάξης μόνο παιδαγωγικά είναι αδύνατον. Χρειάζεται συμβολή και άλλων ειδικοτήτων (ψυχολόγοι, κοινωνικοί λειτουργοί) οι οποίοι δεν υπάρχουν στο Ελληνικό σχολείο. Επίσης ξανατονίζω ο εκπαιδευτικός ΔΕΝ είναι ούτε ψυχολόγος ούτε κοινωνικός λειτουργός και είναι έως και επικίνδυνο να κάνει τη δουλειά τους (στην καλύτερη ο Έλληνας εκπαιδευτικός έχει διδαχθεί 5-6-7 μαθήματα ψυχολογίας στο πανεπιστήμιο, άρα έχει απλά κάποιες γενικ΄ς γνώσεις πάνω στο αντικέιμενο).
4) Για να ασχοληθείς με το κάθε παιδί ξεχωριστά και να προσπαθήσεις να αντιμετωπίσεις το πρόβλημα του χρειάζεται α) χρόνος και β) μικρός αριθμός παιδιών στην τάξη. Όταν ο εκπαιδευτικός πρέπει να "βγάλει" την τεράστια ύλη που έχει μπορστά του, όταν έχει 30 παιδιά μέσα στην τάξη, τότε εκ των πραγμάτων δεν μπορεί να ασχοληθεί με τα "προβληματικά" παιδιά, όση καλή διάθεση και αν έχει.

Αν πάλι διαφωνείς, σου εύχομαι όταν (χρονικοϋποθετικό) κάποτε καταφέρεις να διοριστείς στο Ελληνικό σχολείο (γιατί η τάξη σχολέιου είναι άλλο πράγμα από την τάξη φροντιστηρίου), να μας διαψεύσεις όλους μας και να αντιμετωπίσεις με άριστο τρόπο όλα τα παιδιά της τάξης σου και να μην έχεις κανένα απολύτως πρόβλημα. Ειλικρινά στο εύχομαι!


emmaki, κατά καιρούς παρακολουθώ αυτά που γράφεις και σε γενικές γραμμές δε διαφωνώ με αυτά που λες. Ούτε και στην παρούσα απάντηση διαφωνώ με αυτά που γράφεις. Όμως επέτρεψε μου να διαφωνήσω με τους φρικτούς χαρακτηρισμούς με τουε οποίους στολίζονται οι μαθητές, με τον τρόπο που παρουσιάζεται η τάξη, με τον τρόπο που απαντούν ορισμένοι χρήστες του φόρουμ. Πιστεύω ακράδαντα ότι υπάρχουν και πιο ευγενικοί τρόποι για να πει κανείς τον πόνο του ή για να βρει λύση στο πρόβλημα του.  ;)

Αποσυνδεδεμένος piaget

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 40
    • Προφίλ
Απ: εχει ξεφυγει η κατάσταση
« Απάντηση #247 στις: Φεβρουάριος 28, 2010, 10:53:42 μμ »
Συγχαρητήρια για τον τρόπο έκφρασής σου και για τους χαρακτηρισμούς σου. Να υποθέσω ότι είσαι εκπαιδευτικός και ότι έτσι μιλάς και στους μαθητές σου? μήπως εσύ είσαι η μαύρη κηλίδα και όχι οι μαθητές σου?
Έχουμε πήξει στις αυθεντίες εκπαιδευτικούς που τα ξέρουν όλα και που όταν στριμώχνονται και δεν έχουν επιχειρήματα χρησιμοποιούν απαξιωτικούς χαρακτηρισμούς για τους αυτούς που τολμούν να διαφωνήσουν μαζί τους. Αυτό κάνουν κάθε μέρα και στην τάξη για αυτό και οι μαύρες κηλίδες όπως χαρακτηρίζουν τους μαθητές τους θα πολλαπλασιάζονται όσο περνάει ο καιρός

Bρε συνάδελφοι, απλή ερώτηση... γιατί σπαταλάτε τον πολύτιμο χρόνο σας για να ασχοληθείτε με το... ζευγαράκι της "Αγιά Παρασκευής" (έχουμε πανηγύρι εμείς τότε  ;)),
 Γιατί πρέπει να γίνουμε θεατές και κοινωνοί της ταινίας... "Ο ηλίθιος και ο πανηλίθιος";
θα ήθελα να επισημάνω για όσους το κεφάλι τους μέσα έχει άχυρα
Αυτά για τους ...κούρβουλα έχοντας εις την κεφαλήν. Για τους υπόλοιπους, τους γνώστες και συνοδοιπόρους, όλα αυτά που είπα είναι περιττά!  :)

Αποσυνδεδεμένος rorygr

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1105
    • Προφίλ
Απ: εχει ξεφυγει η κατάσταση
« Απάντηση #248 στις: Μάρτιος 01, 2010, 11:42:12 πμ »
Λυκειάρχης «ψάχνει» καθηγητή για Facebook

Νέα υπόθεση για ιστοσελίδα κοινωνικής δικτύωσης, όπως αλλιώς ονομάζεται το Facebook, απασχολεί τη σχολική κοινότητα, αυτή τη φορά σε Λύκειο της Λάρισας.

Ο λυκειάρχης κλήθηκε να διερευνήσει τις επαφές καθηγητή με μαθητές ή πρώην μαθητές του, ύστερα από καταγγελία από συγγενείς μαθητή που συνοδεύονταν από εκτυπώσεις με άσεμνο υλικό.

Παρά το γεγονός ότι η σελίδα του καθηγητή, που σύμφωνα με πληροφορίες χρησιμοποιούσε ψευδώνυμο όπως αρκετοί συνηθίζουν, μπορεί να θεωρηθεί και ιδιωτική υπόθεση, αφού για την πρόσβαση κάποιου τρίτου αποτελεί προϋπόθεση να είναι χρήστης, να έχει δηλαδή δικό του «λογαριασμό», σε αντίθεση με την ανταλλαγή μηνυμάτων μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου που είναι ελεύθερη, αυτό που θα διερευνηθεί αφορά το υλικό που ανταλλάσσει με τα παιδιά, είτε είναι σημερινοί είτε είναι πρώην μαθητές του.

Θα διερευνηθεί επίσης αν ο καθηγητής έχει αναρτήσει φωτογραφικό υλικό από το σχολείο όπου σήμερα υπηρετεί και ειδικότερα αν εμφανίζει μαθητές του ως «φίλους». Σύμφωνα πάντως με άλλες πληροφορίες, ο καθηγητής μιλά για συνηθισμένη επικοινωνία μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου λαμβάνοντας (και) από μαθητές χιουμοριστικό υλικό (αστεία βίντεο κ.λπ.) και πως άσχετοι με τη σχολική κοινότητα επιχειρούν να τον εμπλέξουν.

ΕΛΕΥΘΕΡΟΤΥΠΙΑ

 

    



 

 

 

 


Αποσυνδεδεμένος marianthid

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 287
  • η ρίζα μου είν' ο λόγος...
    • Προφίλ
Απ: εχει ξεφυγει η κατάσταση
« Απάντηση #249 στις: Μάρτιος 01, 2010, 04:01:22 μμ »
δεν καταλαβαίνω πού είναι το κακό να είσαι "φίλος" στο facebook με τους μαθητές σου.. εγώ έχω κάνει και γκρουπάκι για ένα project στη λογοτεχνία, ενώ τους στέλνω βιντεάκια, σημειώσεις και λινκς που θεωρώ χρήσιμα. είναι στο πλαίσιο του ευρύτερου εκπαιδευτικού μου ρόλου. επίσης, τα παιδιά (β λυκείου) χαίρονται που κάνουμε διάλογο και εκτός τάξης. το θέμα -εντός και εκτός τάξης- είναι τι είδους σχέση αναπτύσσεις με τους μαθητές σου, ποια όρια θέτεις και ποιο περιεχόμενο έχει η επικοινωνία σας...
Όχι,δεν είμαι λυπημένη.
Σε σωστή ώρα νυχτώνει.

Αποσυνδεδεμένος stratos91

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1319
  • Φύλο: Άντρας
  • ΠΕ02
    • Προφίλ
Απ: εχει ξεφυγει η κατάσταση
« Απάντηση #250 στις: Μάρτιος 01, 2010, 04:13:22 μμ »
δεν καταλαβαίνω πού είναι το κακό να είσαι "φίλος" στο facebook με τους μαθητές σου.. εγώ έχω κάνει και γκρουπάκι για ένα project στη λογοτεχνία, ενώ τους στέλνω βιντεάκια, σημειώσεις και λινκς που θεωρώ χρήσιμα. είναι στο πλαίσιο του ευρύτερου εκπαιδευτικού μου ρόλου. επίσης, τα παιδιά (β λυκείου) χαίρονται που κάνουμε διάλογο και εκτός τάξης. το θέμα -εντός και εκτός τάξης- είναι τι είδους σχέση αναπτύσσεις με τους μαθητές σου, ποια όρια θέτεις και ποιο περιεχόμενο έχει η επικοινωνία σας...

Και εγώ έχω κάνει τους περισσότερους μαθητές μου "φίλους" στο facebook. Πιστεύω ότι το facebοok αν χρησιμοποιείται σωστά δεν είναι a priori κατακριτέο. Αντίθετα, συμβάλλει και αυτό στο να απομυθοποιήσει την εξουσία του δασκάλου και να βελτιώσει τις σχέσεις. Τουλάχιστον αυτό εισπράττω εγώ.

Αποσυνδεδεμένος aeee

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1305
    • Προφίλ
Απ: εχει ξεφυγει η κατάσταση
« Απάντηση #251 στις: Μάρτιος 01, 2010, 04:37:13 μμ »
δεν καταλαβαίνω πού είναι το κακό να είσαι "φίλος" στο facebook με τους μαθητές σου.. εγώ έχω κάνει και γκρουπάκι για ένα project στη λογοτεχνία, ενώ τους στέλνω βιντεάκια, σημειώσεις και λινκς που θεωρώ χρήσιμα. είναι στο πλαίσιο του ευρύτερου εκπαιδευτικού μου ρόλου. επίσης, τα παιδιά (β λυκείου) χαίρονται που κάνουμε διάλογο και εκτός τάξης. το θέμα -εντός και εκτός τάξης- είναι τι είδους σχέση αναπτύσσεις με τους μαθητές σου, ποια όρια θέτεις και ποιο περιεχόμενο έχει η επικοινωνία σας...

Συμφωνω απολύτως!! δε φταιει το μαχαιρι, αλλα πως το χρησιμοποιούμε......
απο την άλλη με φοβίζει η κριτική των μαθητών, και των γονέων τους ιδιαιτέρως στις κλειστες κοινωνίες, όταν το facebok το θεωρουν κατακριτέο

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32329
  • Τελευταία: kblala
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1162164
  • Σύνολο θεμάτων: 19242
  • Σε σύνδεση σήμερα: 791
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 13
Επισκέπτες: 538
Σύνολο: 551

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.09 δευτερόλεπτα. 34 ερωτήματα.