0 μέλη και 6 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.
Παράθεση από: piaget στις Φεβρουάριος 28, 2010, 06:06:43 μμΜάλλον έχετε ξεχάσει όλοι σας πως ήταν όταν είσασταν μαθητές. Τους καθηγητές που είχατε και πόσο ενδιαφέρονταν για εσάς.Τώρα είστε καθηγητές και το μόνο που κάνετε είναι να περιμένετε καρτερικά να περάσει το μαρτύριο της σχολικής ώρας για να φύγετε όσο πιο γρήγορα μπορείτε από την τάξη και στη συνέχεια να μπείτε εδώ για να πείτε τον "πόνο" σας.αυτός μάλλον είναι ο δικός σου πόνος και μπήκες μέσα για να μας τον πεις.. επίσης, κάνε σπουδές πάνω στην κοινωνιολογία και την ψυχολογία της εκπαίδευσης, μάθε τι σημαίνει εκπαιδευτική έρευνα και μετά έλα να μας πεις τα πορίσματά σου.όταν είμαστε απ' έξω, όταν δεν έχουμε εμπειρίες από την Ελληνική σχολική πραγματικότητα ή αυτές οι εμπειρίες περιορίζονατι σε αναμνήσεις από τα σχολικά μας χρόνια, όταν ακόμα δεν έχουμε μπει μέσα σε τάξη, τότε όλα φαντάζουν πολύ εύκολα. Τότε αναρωτιόματε, μα γιατί πια οι εκπαιδευτικοί αφήνουν τα πράγματα να φτάσουν σε τέτοια κατάσταση; Μήπως τελικά αυτοί δεν είναι που τα προκαλούν όλα (ή τα περισσότερα) με τον τρόπο που στέκονται απέναντιο στους μαθητές;Και όμως, μόλις μπούμε μέσα στην τάξη όλο αυτό το οικοδόμημα γκρεμίζεται μπροστά στα μάτια μας. Τότε αρχίζουμε να βλέπουμε την πραγματικότητα. Τότε γινόμαστε ρεαλιστές και προσπαθούμε, τουλάχιστον στο σχολέιο, τα παιδιά να περνάνε καλά, γιατί η εξωτερική πραγματικότητα ε΄ναι πολύ σκληρή και ο εκπαιδευτικός δεν μπορεί να κάνει κάτι γι' αυτήν.Όταν, λοιπόν, Piaget μου μπεις σε Ελληνική τάξη, έλα πάλι να τα πούμε! Ήμουν και εγώ και όλοι στη θέση σου!
Μάλλον έχετε ξεχάσει όλοι σας πως ήταν όταν είσασταν μαθητές. Τους καθηγητές που είχατε και πόσο ενδιαφέρονταν για εσάς.Τώρα είστε καθηγητές και το μόνο που κάνετε είναι να περιμένετε καρτερικά να περάσει το μαρτύριο της σχολικής ώρας για να φύγετε όσο πιο γρήγορα μπορείτε από την τάξη και στη συνέχεια να μπείτε εδώ για να πείτε τον "πόνο" σας.αυτός μάλλον είναι ο δικός σου πόνος και μπήκες μέσα για να μας τον πεις.. επίσης, κάνε σπουδές πάνω στην κοινωνιολογία και την ψυχολογία της εκπαίδευσης, μάθε τι σημαίνει εκπαιδευτική έρευνα και μετά έλα να μας πεις τα πορίσματά σου.όταν είμαστε απ' έξω, όταν δεν έχουμε εμπειρίες από την Ελληνική σχολική πραγματικότητα ή αυτές οι εμπειρίες περιορίζονατι σε αναμνήσεις από τα σχολικά μας χρόνια, όταν ακόμα δεν έχουμε μπει μέσα σε τάξη, τότε όλα φαντάζουν πολύ εύκολα. Τότε αναρωτιόματε, μα γιατί πια οι εκπαιδευτικοί αφήνουν τα πράγματα να φτάσουν σε τέτοια κατάσταση; Μήπως τελικά αυτοί δεν είναι που τα προκαλούν όλα (ή τα περισσότερα) με τον τρόπο που στέκονται απέναντιο στους μαθητές;Και όμως, μόλις μπούμε μέσα στην τάξη όλο αυτό το οικοδόμημα γκρεμίζεται μπροστά στα μάτια μας. Τότε αρχίζουμε να βλέπουμε την πραγματικότητα. Τότε γινόμαστε ρεαλιστές και προσπαθούμε, τουλάχιστον στο σχολέιο, τα παιδιά να περνάνε καλά, γιατί η εξωτερική πραγματικότητα ε΄ναι πολύ σκληρή και ο εκπαιδευτικός δεν μπορεί να κάνει κάτι γι' αυτήν.Όταν, λοιπόν, Piaget μου μπεις σε Ελληνική τάξη, έλα πάλι να τα πούμε! Ήμουν και εγώ και όλοι στη θέση σου!
Και εσύ μπορείς να απαντήσεις αν θέλεις και όχι να παρουσιάζεις αποσπασματικά φράσεις που έχω πει για να δημιουργήσεις εντυπώσεις.
Παράθεση από: piaget στις Φεβρουάριος 27, 2010, 01:39:40 μμΑπό τη μια μιλάς για επιχειρήματα και κατακρίνεις τους άλλους όταν τα δικά σου επιχειρήματα είναι τα λουκούμια και οι σοκολάτες?Και σχετικά με αυτό που είπες για τα απωθημένα, αν κάποιος διαβάσει όλα τα μηνύματα σε αυτό το θέμα θα καταλάβει πολύ καλά ποιος βγάζει τα απωθημένα του εδώ.Παράθεση από: anastasia86 στις Φεβρουάριος 27, 2010, 01:24:32 μμ Εκεί έρχονται τα λουκούμια,μπας και δουν ορισμένοι ότι υπάρχει και άλλη οπτική γωνία!! Υ.Γ: Σοκολατίτσα να φας εσύ,κάνει καλό και ως υποκατάστατο για τα νεύρα,εκτός από την έμπνευση!! Άλλωστε ό,τι είχα να σου πω στο είπα,όπως και άλλοι συνάδελφοι, με επιχειρήματα σε άλλο τόπικ. Μίλησε κανείς για επιλογή σχολίων αποσπασματικά και δημιουργία εντυπώσεων;; Διπλές παραγγελίες για λουκούμια και σοκολάτες,να μπουκώσουν το στοματάκι τους ορισμένοι και να πάρουν λίγο χρόνο να ξανασκεφτούν αυτά που λένε πριν μιλήσουν!! Άντε γειά! Και για να προλάβω κάποιους,από επιχειρήματα καλύφθηκα από τους προηγούμενους που απάντησαν. Μην επαναλαμβανόμαστε...
Από τη μια μιλάς για επιχειρήματα και κατακρίνεις τους άλλους όταν τα δικά σου επιχειρήματα είναι τα λουκούμια και οι σοκολάτες?Και σχετικά με αυτό που είπες για τα απωθημένα, αν κάποιος διαβάσει όλα τα μηνύματα σε αυτό το θέμα θα καταλάβει πολύ καλά ποιος βγάζει τα απωθημένα του εδώ.Παράθεση από: anastasia86 στις Φεβρουάριος 27, 2010, 01:24:32 μμ Εκεί έρχονται τα λουκούμια,μπας και δουν ορισμένοι ότι υπάρχει και άλλη οπτική γωνία!! Υ.Γ: Σοκολατίτσα να φας εσύ,κάνει καλό και ως υποκατάστατο για τα νεύρα,εκτός από την έμπνευση!! Άλλωστε ό,τι είχα να σου πω στο είπα,όπως και άλλοι συνάδελφοι, με επιχειρήματα σε άλλο τόπικ. Μίλησε κανείς για επιλογή σχολίων αποσπασματικά και δημιουργία εντυπώσεων;; Διπλές παραγγελίες για λουκούμια και σοκολάτες,να μπουκώσουν το στοματάκι τους ορισμένοι και να πάρουν λίγο χρόνο να ξανασκεφτούν αυτά που λένε πριν μιλήσουν!! Άντε γειά! Και για να προλάβω κάποιους,από επιχειρήματα καλύφθηκα από τους προηγούμενους που απάντησαν. Μην επαναλαμβανόμαστε...
Εκεί έρχονται τα λουκούμια,μπας και δουν ορισμένοι ότι υπάρχει και άλλη οπτική γωνία!! Υ.Γ: Σοκολατίτσα να φας εσύ,κάνει καλό και ως υποκατάστατο για τα νεύρα,εκτός από την έμπνευση!! Άλλωστε ό,τι είχα να σου πω στο είπα,όπως και άλλοι συνάδελφοι, με επιχειρήματα σε άλλο τόπικ.
Και ευτυχώς, υπάρχετε εσείς, που μπαίνετε καθημερινά σε τάξη, που γνωρίζετε τις αναγκές των μαθητών σας, που ξέρετε να διαχειρίζεστε τους δύσκολους μαθητές, που δεν ασχολείστε με παιδαγωγικές μπούρδες ( αυτό το κάνετε μόνο για τον ΑΣΕΠ), που μόνο η ελληνική τάξη είναι ΤΑΞΗ και μόνο εσείς είστε ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ, και που όποιον έχει αντίθετη γνώμη με εσάς είτε τον υποπτεύεστε ότι είναι μαθητής ( ώραίο επιχείρημα ) είτε τον προτρέπετε να φάει λουκουμάκι , να γλυκαθεί. Μήπως να το φάτε εσείς το λουκουμάκι , μπας και μιλήσετε με καλύτερο τρόπο για τους μαθητές (ανατρέξτε στις σελίδες του φόρουμ)σας και μπας και γλυκάνει και λίγο η φάτσα σας και δεν μπαίνετε στραβομουτσουνιασμένοι στην τάξη σας
ΒΑΣΩ2,θα το ξαναπώ, γιατίκαι εγώ το έκανα. Όταν είμαστε έξω από τον χορό (εδώ την Ελληνική τάξη) πολλά τραγούδια ξέρουμε (εδώ μπορούμε να τα λύσουμε όλα).Οι θεωρίες είναι πάρα πολύ καλές. ΑΛΛΑ1) Μην ξεχνάμε ότι αυτές οι θεωρίες θεσπίστηκαν πριν χρόνια, άρα με παλιά δεδομένα.2) Μην ξεχνάμε ότι οι θεωρίες αυτές δεν έγιναν για την Ελληνική εκπάιδευση, με όλα τα θετικά και τα ερνητικά της, με τις συγκεκριμένες κοινωνικές δομές, με τις συγκεκριμένες οικογενειακές δομές, με τους εκπαιδευτικούς με τη συγκεκριμένη εκπαίδευση (αν θες).3) Για να αντιμετωπίσεις τα προβλήματα της τάξης μόνο παιδαγωγικά είναι αδύνατον. Χρειάζεται συμβολή και άλλων ειδικοτήτων (ψυχολόγοι, κοινωνικοί λειτουργοί) οι οποίοι δεν υπάρχουν στο Ελληνικό σχολείο. Επίσης ξανατονίζω ο εκπαιδευτικός ΔΕΝ είναι ούτε ψυχολόγος ούτε κοινωνικός λειτουργός και είναι έως και επικίνδυνο να κάνει τη δουλειά τους (στην καλύτερη ο Έλληνας εκπαιδευτικός έχει διδαχθεί 5-6-7 μαθήματα ψυχολογίας στο πανεπιστήμιο, άρα έχει απλά κάποιες γενικ΄ς γνώσεις πάνω στο αντικέιμενο).4) Για να ασχοληθείς με το κάθε παιδί ξεχωριστά και να προσπαθήσεις να αντιμετωπίσεις το πρόβλημα του χρειάζεται α) χρόνος και β) μικρός αριθμός παιδιών στην τάξη. Όταν ο εκπαιδευτικός πρέπει να "βγάλει" την τεράστια ύλη που έχει μπορστά του, όταν έχει 30 παιδιά μέσα στην τάξη, τότε εκ των πραγμάτων δεν μπορεί να ασχοληθεί με τα "προβληματικά" παιδιά, όση καλή διάθεση και αν έχει. Αν πάλι διαφωνείς, σου εύχομαι όταν (χρονικοϋποθετικό) κάποτε καταφέρεις να διοριστείς στο Ελληνικό σχολείο (γιατί η τάξη σχολέιου είναι άλλο πράγμα από την τάξη φροντιστηρίου), να μας διαψεύσεις όλους μας και να αντιμετωπίσεις με άριστο τρόπο όλα τα παιδιά της τάξης σου και να μην έχεις κανένα απολύτως πρόβλημα. Ειλικρινά στο εύχομαι!
Bρε συνάδελφοι, απλή ερώτηση... γιατί σπαταλάτε τον πολύτιμο χρόνο σας για να ασχοληθείτε με το... ζευγαράκι της "Αγιά Παρασκευής" (έχουμε πανηγύρι εμείς τότε ), Γιατί πρέπει να γίνουμε θεατές και κοινωνοί της ταινίας... "Ο ηλίθιος και ο πανηλίθιος";θα ήθελα να επισημάνω για όσους το κεφάλι τους μέσα έχει άχυρα Αυτά για τους ...κούρβουλα έχοντας εις την κεφαλήν. Για τους υπόλοιπους, τους γνώστες και συνοδοιπόρους, όλα αυτά που είπα είναι περιττά!
δεν καταλαβαίνω πού είναι το κακό να είσαι "φίλος" στο facebook με τους μαθητές σου.. εγώ έχω κάνει και γκρουπάκι για ένα project στη λογοτεχνία, ενώ τους στέλνω βιντεάκια, σημειώσεις και λινκς που θεωρώ χρήσιμα. είναι στο πλαίσιο του ευρύτερου εκπαιδευτικού μου ρόλου. επίσης, τα παιδιά (β λυκείου) χαίρονται που κάνουμε διάλογο και εκτός τάξης. το θέμα -εντός και εκτός τάξης- είναι τι είδους σχέση αναπτύσσεις με τους μαθητές σου, ποια όρια θέτεις και ποιο περιεχόμενο έχει η επικοινωνία σας...