0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
Διαβάζω σε άλλα τόπικ κάποιες αισιόδοξες "ματιές" από πληροφορικούς και
Aγνοείς τι σημαίνει επιστήμη ή στο δικό σου μυαλό υπάρχουν μόνο οι θετικές και εφαρμοσμένες επιστήμες, επειδή αυτές σε ενδιαφέρουν;Η οργανωμένη γνώση είναι πολύπλευρη και σύνθετη, όπως και ο κόσμος. Δεν υπάρχει πιο βαρετός και πιο επικίνδυνος τρόπος να τον κοιτάς, από το να επιλέγεις μόνο την επιστημονική γωνία που σου αρέσει. Είναι σαν να κοιτάς το σέλας και να σε ενδιαφέρουν μόνο τα ηλεκτρόνια που βομβαρδίζουν την ατμόσφαιρα. Πόσες πληροφορίες για τον ανθρώπινο πολιτισμό φεύγουν μέσα από τα χέρια σου έτσι;Όσο για το πρόβλημα της ορθογραφίας, έχει να κάνει με τον τρόπο διδασκαλίας της γλώσσας, όπως και πολλών άλλων αντικειμένων , που είναι προβληματικός. Στα περισσότερα μαθήματα παρουσιάζεται το ίδιο φαινόμενο: πολύ κακό για το τίποτα. Πολλές πληροφορίες, λίγη εμβάθυνση, που σε συνδυασμό με την γενικότερη προβληματική παιδεία των μαθητών, οδηγούν αναπόδραστα σε έναν ατελείωτο αχταρμά στο μυαλό τους. Αυτό δεν σημαίνει όμως ότι φταίει το μάθημα αυτό καθ' αυτό. Πίστεψέ με: Το παιδί σου δεν μάθει ποτέ να γράφει και να διαβάζει καλά ελληνικά, αν δεν μάθει στην Έκθεση να εκφράζει με ακρίβεια και ειρμό τις απόψεις του, αν δεν μάθει στη Λογοτεχνία να αναλύει κείμενα, αν δεν μάθει στα αρχαία πώς κλίνονται αρχαιοπρεπείς τύποι, αν δεν έρθει σε επαφή με τις σκέψεις και τις διατυπώσεις που επέλεξαν διαχρονικά στα κείμενά τους συγγραφείς και ποιητές, για να τις έχει ως πρότυπο.Στην καλύτερη περίπτωση θα έχει γίνει ένα μέτριο λεξικό και μια μέτρια γραμματική χωρίς ειρμό και χωρίς πνεύμα. Ίσως, βέβαια, να λύνει ασκήσεις φυσικής, αλλά θα έχει πρόβλημα να περιγράψει τη φύση...
Παράθεση από: Alexhs_27 στις Μαρτίου 30, 2011, 11:52:49 pmΣυγκρίνοντας το καινούριο πρόγραμμα με αυτό που ίσχυε μέχρι τώρα ( http://www.pi-schools.gr/content/index.php?lesson_id=1&ep=228 ) διαπιστώνει κανείς ότι οι ώρες της πληροφορικής αυξάνονται έστω και λίγο από 14 σε 16 ενώ οι ώρες πληροφορικής ως υποχρεωτικό μάθημα αυξάνονται από 2 που ήταν μέχρι τώρα σε 9. Είναι επίσης γνωστό ότι τα παιδιά ανάμεσα σε πληροφορική και βιολογία θα διαλέξουν την πληροφορική εκτός από εκείνους που θα ασχοληθούν με τον τομέα της υγείας (ιατρική, φαρμακευτική κτλ.). Απ' ότι φαίνεται παρόλο που η Α΄ Λυκείου έμεινε χωρίς μάθημα πληροφορικής, η πληροφορική συνολικά δεν υποβαθμίζεται αλλά μένει περίπου στα ίδια, ίσως και λίγο καλύτερα...Καλά, τι υπολογισμοί είναι αυτοί; Πιάνουμε ένα πίνακα και αθροίζουμε τα νούμερα για να βγάλουμε συμπεράσματα; Σημασία έχει πόσα τμήματα δημιουργούνται με το κάθε πρόγραμμα σπουδών και πόσες ώρες κάνει το κάθε τμήμα. Με το νέο πρόγραμμα είναι μάλλον λιγότερες οι ώρες ή έστω οι ίδιες. Όλα εξαρτώνται και από το κάτω όριο στον αριθμό των μαθητών ανά τμήμα.
Συγκρίνοντας το καινούριο πρόγραμμα με αυτό που ίσχυε μέχρι τώρα ( http://www.pi-schools.gr/content/index.php?lesson_id=1&ep=228 ) διαπιστώνει κανείς ότι οι ώρες της πληροφορικής αυξάνονται έστω και λίγο από 14 σε 16 ενώ οι ώρες πληροφορικής ως υποχρεωτικό μάθημα αυξάνονται από 2 που ήταν μέχρι τώρα σε 9. Είναι επίσης γνωστό ότι τα παιδιά ανάμεσα σε πληροφορική και βιολογία θα διαλέξουν την πληροφορική εκτός από εκείνους που θα ασχοληθούν με τον τομέα της υγείας (ιατρική, φαρμακευτική κτλ.). Απ' ότι φαίνεται παρόλο που η Α΄ Λυκείου έμεινε χωρίς μάθημα πληροφορικής, η πληροφορική συνολικά δεν υποβαθμίζεται αλλά μένει περίπου στα ίδια, ίσως και λίγο καλύτερα...
ΔΙΑΙΡΕΙ ΚΑΙ ...
Παράθεση από: corina στις Μαρτίου 31, 2011, 09:31:55 amΔΙΑΙΡΕΙ ΚΑΙ ...