*

Αποστολέας Θέμα: Εμπειρίες από αναπληρωτές στο αναμορφωμένο δημοτικο.  (Αναγνώστηκε 52942 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος helen23

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 44
    • Προφίλ
Απ: Εμπειρίες από αναπληρωτές στο αναμορφωμένο δημοτικο.
« Απάντηση #154 στις: Νοέμβριος 29, 2010, 12:39:45 πμ »
Απλά θέλω να ενημερώσω μερικούς συναδέλφους ότι κι εμείς οι δάσκαλοι ξέρουμε να χειριζόμαστε πολύ καλά τον Πέρι και Κάτια και πολλά άλλα λογισμικά που κυκλοφορούν για το δημοτικό και επ' ουδενί λόγο δε σας αντιμετωπίζουμε έτσι όπως αναφέρεται, ειδικά σα βοηθούς. με συγχωρείτε για τον απότομο τόνο, αλλά έχω εκνευριστεί πολύ μ' αυτά που διαβάζω. έλεος!!! και σ' εσάς φταίει ο δάσκαλος?!?!?!?!?!?!?! κι αν σας έχουν αντιμετωπίσει όντως έτσι σε κάποια σχολεία που υπηρετήσατε, είναι σωστό να καταδικάζετε όλους??? σε κανέναν δεν έτυχε ένα καλό σχολείο? σε κανέναν δεν έτυχαν 2-3 καλοί συνάδελφοι δάσκαλοι? ή ο καθένας κοιτάει πλέον την πάρτυ του και ψάχνει απεγνωσμένα τον αποδιοπομπαίο τράγο για όλα τα δεινά της εκπ/σης??? πραγματικά συνάδελφοι έτσι δε λύνονται τα προβλήματα κι επίσης πραγματικά λυπάμαι... 

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)

Αποσυνδεδεμένος asus07

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 412
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Εμπειρίες από αναπληρωτές στο αναμορφωμένο δημοτικο.
« Απάντηση #155 στις: Νοέμβριος 29, 2010, 11:56:38 πμ »
συναδελφοι, εχω ενα προβλημα.κανω μαθημα σε κλασικο ολοημερο απλα θελω τη βοηθεια σας.οι μαθητες της ΣΤ ταξης κυριως μου ζητουν επιμονα να κανουμε e-mail  κατι το οποιο ειναι αποδεκτο νομιζω.το προβλημα ειναι οτι δεν τους ενδιαφερει να μαθουν να επικοινωνουν αλλα το θελουν για να μπορεσουν να ανοιξουν λογαριασμο στο facebook.[κατι που δεν ειναι αποδεκτο απο τους γονεις τους οπως μου ειπαν τα ιδια τα παιδια]εννοειται οτι facebook οσο ειμαι εγω στο σχολειο δεν προκειται να δουν αλλα τι να κανω στο θεμα του e-mail?το ειχα σκεφτει και ως ενα τροπο επικοινωνιας με γειτονικα μας σχολεια.
σκεφτηκα βεβαια να δημιουργησω ενα λογαρ που να αντιπροσωπευει ολη την ταξη.αλλα τι προτεινετε για ατομικο e-mail:ναι ή οχι?
χρειαζομαι πραγματικα τη συμβουλη σας.
« Τελευταία τροποποίηση: Νοέμβριος 29, 2010, 02:29:02 μμ από asus07 »

Αποσυνδεδεμένος gpapage

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1313
    • Προφίλ
Απ: Εμπειρίες από αναπληρωτές στο αναμορφωμένο δημοτικο.
« Απάντηση #156 στις: Νοέμβριος 29, 2010, 01:50:52 μμ »
Απλά θέλω να ενημερώσω μερικούς συναδέλφους ότι κι εμείς οι δάσκαλοι ξέρουμε να χειριζόμαστε πολύ καλά τον Πέρι και Κάτια και πολλά άλλα λογισμικά που κυκλοφορούν για το δημοτικό και επ' ουδενί λόγο δε σας αντιμετωπίζουμε έτσι όπως αναφέρεται, ειδικά σα βοηθούς. με συγχωρείτε για τον απότομο τόνο, αλλά έχω εκνευριστεί πολύ μ' αυτά που διαβάζω. έλεος!!! και σ' εσάς φταίει ο δάσκαλος?!?!?!?!?!?!?! κι αν σας έχουν αντιμετωπίσει όντως έτσι σε κάποια σχολεία που υπηρετήσατε, είναι σωστό να καταδικάζετε όλους??? σε κανέναν δεν έτυχε ένα καλό σχολείο? σε κανέναν δεν έτυχαν 2-3 καλοί συνάδελφοι δάσκαλοι? ή ο καθένας κοιτάει πλέον την πάρτυ του και ψάχνει απεγνωσμένα τον αποδιοπομπαίο τράγο για όλα τα δεινά της εκπ/σης??? πραγματικά συνάδελφοι έτσι δε λύνονται τα προβλήματα κι επίσης πραγματικά λυπάμαι... 

Αυτό ακριβώς είναι το πρόβλημα... Ότι μας αντιμετωπίζετε ως "χειριστές προγραμμάτων", ενώ δεν είναι αυτή η δουλειά μας. Και εγώ έχω τελειώσει το δημοτικό με 10 σε όλα τα μαθήματα. Έπαιζα το "εμείς και ο κόσμος" στα δάχτυλά μου. Αυτό δεν με κάνει ικανό να το διδάξω. Ακόμα και όταν χρησιμοποιούμε ένα εκπαιδευτικό λογισμικό ο σκοπός δεν είναι να μάθουν τα παιδιά να το χειρίζονται. Αλλά μέσα από αυτό να μάθουν κάποια συγκεκριμένα στοιχεία της επιστήμης μας. Όλα αυτά τα λέω χωρίς δόση ειρωνείας. Η πραγματική ειρωνεία από την άλλη είναι ότι και η ίδια η υπουργός έχει αυτή τη λανθασμένη αντίληψη...

Αποσυνδεδεμένος elia

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 665
  • ΠΕ86 - ΠΕ70
    • Προφίλ
Απ: Εμπειρίες από αναπληρωτές στο αναμορφωμένο δημοτικο.
« Απάντηση #157 στις: Νοέμβριος 29, 2010, 04:11:36 μμ »
συναδελφοι, εχω ενα προβλημα.κανω μαθημα σε κλασικο ολοημερο απλα θελω τη βοηθεια σας.οι μαθητες της ΣΤ ταξης κυριως μου ζητουν επιμονα να κανουμε e-mail  κατι το οποιο ειναι αποδεκτο νομιζω.το προβλημα ειναι οτι δεν τους ενδιαφερει να μαθουν να επικοινωνουν αλλα το θελουν για να μπορεσουν να ανοιξουν λογαριασμο στο facebook.[κατι που δεν ειναι αποδεκτο απο τους γονεις τους οπως μου ειπαν τα ιδια τα παιδια]εννοειται οτι facebook οσο ειμαι εγω στο σχολειο δεν προκειται να δουν αλλα τι να κανω στο θεμα του e-mail?το ειχα σκεφτει και ως ενα τροπο επικοινωνιας με γειτονικα μας σχολεια.
σκεφτηκα βεβαια να δημιουργησω ενα λογαρ που να αντιπροσωπευει ολη την ταξη.αλλα τι προτεινετε για ατομικο e-mail:ναι ή οχι?
χρειαζομαι πραγματικα τη συμβουλη σας.
Το ηλεκτρονικό ταχυδρομείο είναι στην διδακτέα ύλη, μικρότερων τάξεων όμως. Από τη στιγμή που δεν το έχουν διδαχθεί παλαιότερα μπορείς να τους το κάνεις φέτος. Δεν έχεις καμία ευθύνη για το πώς θα το χρησιμοποιήσουν εκτός σχολείου, δηλαδή θεωρώ ότι δεν πρέπει να αμελήσουμε να διδάξουμε ηλ. ταχυδρομείο που είναι πολύ βασικό, μόνο και μόνο από φόβο μήπως και φτιάξουν λογαριασμό στο facebook. Αν θες πάντως να αποκλείσεις αυτό το ενδεχόμενο μπορείς να τους χωρίσεις σε ομάδες και να φτιάξεις ένα λογαριασμό για κάθε ομάδα και να επικοινωνούν έτσι και μεταξύ τους αλλά και με τα γειτονικά σχολεία.

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)

Αποσυνδεδεμένος cookie2

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 273
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Εμπειρίες από αναπληρωτές στο αναμορφωμένο δημοτικο.
« Απάντηση #158 στις: Νοέμβριος 29, 2010, 04:28:48 μμ »
Τελικα εχουν καταλαβει ολοι οτι η πληροφορικη ειναι μαθημα και οχι ιντερνετ και παιχνιδια; Υπαρχουν καθηγητες που αντι για μαθημα αφηνουν ελευθερα τα παιδια; Πιστευω οτι παλια υπηρχε προβλημα αλλα τωρα βλεπω να το εχουμε καταλαβει πολλοι οτι και σωστο δεν ειναι για τα ιδια τα παιδια αλλα και γιατι γινομαστε ρομπες και μετα δεν μας σεβονται.... Τελικα τι γινεται; Παντως πιστευω οτι πιο ησυχα καθονται τα παιδια οτααν γινεται μαθημα παρα τα παιδια που ειναι ελευθερα και παιζουν παιχνιδια.... Με το faceβοοκ τι βλεπετε να γινεται; Γιατι εχουν ξεφυγει τελειως τα παιδια με το συγκεκριμενο θεμα... 

Αποσυνδεδεμένος Χριστίνα

  • Moderator
  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1569
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ19
    • Προφίλ
Απ: Εμπειρίες από αναπληρωτές στο αναμορφωμένο δημοτικο.
« Απάντηση #159 στις: Νοέμβριος 29, 2010, 05:09:00 μμ »
Τελικα εχουν καταλαβει ολοι οτι η πληροφορικη ειναι μαθημα και οχι ιντερνετ και παιχνιδια; Υπαρχουν καθηγητες που αντι για μαθημα αφηνουν ελευθερα τα παιδια; Πιστευω οτι παλια υπηρχε προβλημα αλλα τωρα βλεπω να το εχουμε καταλαβει πολλοι οτι και σωστο δεν ειναι για τα ιδια τα παιδια αλλα και γιατι γινομαστε ρομπες και μετα δεν μας σεβονται.... Τελικα τι γινεται; Παντως πιστευω οτι πιο ησυχα καθονται τα παιδια οτααν γινεται μαθημα παρα τα παιδια που ειναι ελευθερα και παιζουν παιχνιδια.... Με το faceβοοκ τι βλεπετε να γινεται; Γιατι εχουν ξεφυγει τελειως τα παιδια με το συγκεκριμενο θεμα... 

Πιστεύω οτι αρκετοί το έχουν καταλάβει και πως με το τέλος της φετινής χρονιάς θα το κατανοήσουν οι περισσότεροι. Καθηγητές που αφήνουν τελείως ελεύθερα τα παιδιά δεν νομίζω οτι υπάρχουν φέτος στα δημοτικά. Όμως αρκετοί επιτρέπουν παιχνίδια στο τελευταίο 10λεπτο της ώρα και κυρίως εκπαιδευτικά. Εγω συμφωνώ οτι τα παιδιά με το μάθημα κάθονται πολύ πιο ήσυχα. Ιδίως στο μάθημα της Πληροφορικής που τους ενδιαφέρει πάρα πολύ. Όσο για το Facebook.... εννοείται πως στο σχολείο ούτε καν το url δεν πρέπει να επιτρέπουμε να γράφεται. Αλλά όλα τα παιδιά των μεγάλων τάξεων έχουν και μπαίνουν απο το σπίτι! Μου φαίνεται πολύ υπερβολικό. Επίσης πολλοί μαθητές συνομιλούν (απο οτι μου έχουν πει) μέσω msn και skype καθημερινά μεταξύ τους απο το σπίτι τους. Μακάρι να έχουν επίβλεψη!

Αποσυνδεδεμένος papia

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 159
    • Προφίλ
Απ: Εμπειρίες από αναπληρωτές στο αναμορφωμένο δημοτικο.
« Απάντηση #160 στις: Νοέμβριος 29, 2010, 05:50:16 μμ »
Απλά θέλω να ενημερώσω μερικούς συναδέλφους ότι κι εμείς οι δάσκαλοι ξέρουμε να χειριζόμαστε πολύ καλά τον Πέρι και Κάτια και πολλά άλλα λογισμικά που κυκλοφορούν για το δημοτικό και επ' ουδενί λόγο δε σας αντιμετωπίζουμε έτσι όπως αναφέρεται, ειδικά σα βοηθούς. με συγχωρείτε για τον απότομο τόνο, αλλά έχω εκνευριστεί πολύ μ' αυτά που διαβάζω. έλεος!!! και σ' εσάς φταίει ο δάσκαλος?!?!?!?!?!?!?! κι αν σας έχουν αντιμετωπίσει όντως έτσι σε κάποια σχολεία που υπηρετήσατε, είναι σωστό να καταδικάζετε όλους??? σε κανέναν δεν έτυχε ένα καλό σχολείο? σε κανέναν δεν έτυχαν 2-3 καλοί συνάδελφοι δάσκαλοι? ή ο καθένας κοιτάει πλέον την πάρτυ του και ψάχνει απεγνωσμένα τον αποδιοπομπαίο τράγο για όλα τα δεινά της εκπ/σης??? πραγματικά συνάδελφοι έτσι δε λύνονται τα προβλήματα κι επίσης πραγματικά λυπάμαι... 

Αυτό ακριβώς είναι το πρόβλημα... Ότι μας αντιμετωπίζετε ως "χειριστές προγραμμάτων", ενώ δεν είναι αυτή η δουλειά μας. Και εγώ έχω τελειώσει το δημοτικό με 10 σε όλα τα μαθήματα. Έπαιζα το "εμείς και ο κόσμος" στα δάχτυλά μου. Αυτό δεν με κάνει ικανό να το διδάξω. Ακόμα και όταν χρησιμοποιούμε ένα εκπαιδευτικό λογισμικό ο σκοπός δεν είναι να μάθουν τα παιδιά να το χειρίζονται. Αλλά μέσα από αυτό να μάθουν κάποια συγκεκριμένα στοιχεία της επιστήμης μας. Όλα αυτά τα λέω χωρίς δόση ειρωνείας. Η πραγματική ειρωνεία από την άλλη είναι ότι και η ίδια η υπουργός έχει αυτή τη λανθασμένη αντίληψη...
Διάβασε  σε  παρακαλώ  ένα  τουλάχιστον  σοβαρό  βιβλίο  (π.χ.Α.Ράπτης - Α.Ράπτη  "μάθηση  και  διδασκαλία  στην  εποχή  της  πληροφορίς",  Αθήνα  2007). Δεν  γίνεται  επιτέλους  να  θεωρεί  ο  καθένας  σωστό  μόνο  αυτό  που  τον  συμφέρει. Αφήστε  τους  δασκάλους  να  κάνουν  τη  δουλειά  τους (οριζόντια  διδασκαλία  των  νέων  τεχνολογιών).

Αποσυνδεδεμένος Χριστίνα

  • Moderator
  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1569
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ19
    • Προφίλ
Απ: Εμπειρίες από αναπληρωτές στο αναμορφωμένο δημοτικο.
« Απάντηση #161 στις: Νοέμβριος 29, 2010, 05:53:26 μμ »
Απλά θέλω να ενημερώσω μερικούς συναδέλφους ότι κι εμείς οι δάσκαλοι ξέρουμε να χειριζόμαστε πολύ καλά τον Πέρι και Κάτια και πολλά άλλα λογισμικά που κυκλοφορούν για το δημοτικό και επ' ουδενί λόγο δε σας αντιμετωπίζουμε έτσι όπως αναφέρεται, ειδικά σα βοηθούς. με συγχωρείτε για τον απότομο τόνο, αλλά έχω εκνευριστεί πολύ μ' αυτά που διαβάζω. έλεος!!! και σ' εσάς φταίει ο δάσκαλος?!?!?!?!?!?!?! κι αν σας έχουν αντιμετωπίσει όντως έτσι σε κάποια σχολεία που υπηρετήσατε, είναι σωστό να καταδικάζετε όλους??? σε κανέναν δεν έτυχε ένα καλό σχολείο? σε κανέναν δεν έτυχαν 2-3 καλοί συνάδελφοι δάσκαλοι? ή ο καθένας κοιτάει πλέον την πάρτυ του και ψάχνει απεγνωσμένα τον αποδιοπομπαίο τράγο για όλα τα δεινά της εκπ/σης??? πραγματικά συνάδελφοι έτσι δε λύνονται τα προβλήματα κι επίσης πραγματικά λυπάμαι... 

Αυτό ακριβώς είναι το πρόβλημα... Ότι μας αντιμετωπίζετε ως "χειριστές προγραμμάτων", ενώ δεν είναι αυτή η δουλειά μας. Και εγώ έχω τελειώσει το δημοτικό με 10 σε όλα τα μαθήματα. Έπαιζα το "εμείς και ο κόσμος" στα δάχτυλά μου. Αυτό δεν με κάνει ικανό να το διδάξω. Ακόμα και όταν χρησιμοποιούμε ένα εκπαιδευτικό λογισμικό ο σκοπός δεν είναι να μάθουν τα παιδιά να το χειρίζονται. Αλλά μέσα από αυτό να μάθουν κάποια συγκεκριμένα στοιχεία της επιστήμης μας. Όλα αυτά τα λέω χωρίς δόση ειρωνείας. Η πραγματική ειρωνεία από την άλλη είναι ότι και η ίδια η υπουργός έχει αυτή τη λανθασμένη αντίληψη...
Διάβασε  σε  παρακαλώ  ένα  τουλάχιστον  σοβαρό  βιβλίο  (π.χ.Α.Ράπτης - Α.Ράπτη  "μάθηση  και  διδασκαλία  στην  εποχή  της  πληροφορίς",  Αθήνα  2007). Δεν  γίνεται  επιτέλους  να  θεωρεί  ο  καθένας  σωστό  μόνο  αυτό  που  τον  συμφέρει. Αφήστε  τους  δασκάλους  να  κάνουν  τη  δουλειά  τους (οριζόντια  διδασκαλία  των  νέων  τεχνολογιών).

Η δουλειά των δασκάλων είναι η (έστω και οριζόντια) διδασκαλία των νεων τεχνολογιων;;;;; ΕΛΑ ΠΑΝΑΓΙΑ ΜΟΥ!!!!!Τι άλλο θα ακούσουμε;; Προκαλείτε με αυτό τον τρόπο και μετά λέτε εμάς κολλημένους!

Αποσυνδεδεμένος papia

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 159
    • Προφίλ
Απ: Εμπειρίες από αναπληρωτές στο αναμορφωμένο δημοτικο.
« Απάντηση #162 στις: Νοέμβριος 29, 2010, 06:09:46 μμ »
Απλά θέλω να ενημερώσω μερικούς συναδέλφους ότι κι εμείς οι δάσκαλοι ξέρουμε να χειριζόμαστε πολύ καλά τον Πέρι και Κάτια και πολλά άλλα λογισμικά που κυκλοφορούν για το δημοτικό και επ' ουδενί λόγο δε σας αντιμετωπίζουμε έτσι όπως αναφέρεται, ειδικά σα βοηθούς. με συγχωρείτε για τον απότομο τόνο, αλλά έχω εκνευριστεί πολύ μ' αυτά που διαβάζω. έλεος!!! και σ' εσάς φταίει ο δάσκαλος?!?!?!?!?!?!?! κι αν σας έχουν αντιμετωπίσει όντως έτσι σε κάποια σχολεία που υπηρετήσατε, είναι σωστό να καταδικάζετε όλους??? σε κανέναν δεν έτυχε ένα καλό σχολείο? σε κανέναν δεν έτυχαν 2-3 καλοί συνάδελφοι δάσκαλοι? ή ο καθένας κοιτάει πλέον την πάρτυ του και ψάχνει απεγνωσμένα τον αποδιοπομπαίο τράγο για όλα τα δεινά της εκπ/σης??? πραγματικά συνάδελφοι έτσι δε λύνονται τα προβλήματα κι επίσης πραγματικά λυπάμαι... 
Αυτό ακριβώς είναι το πρόβλημα... Ότι μας αντιμετωπίζετε ως "χειριστές προγραμμάτων", ενώ δεν είναι αυτή η δουλειά μας. Και εγώ έχω τελειώσει το δημοτικό με 10 σε όλα τα μαθήματα. Έπαιζα το "εμείς και ο κόσμος" στα δάχτυλά μου. Αυτό δεν με κάνει ικανό να το διδάξω. Ακόμα και όταν χρησιμοποιούμε ένα εκπαιδευτικό λογισμικό ο σκοπός δεν είναι να μάθουν τα παιδιά να το χειρίζονται. Αλλά μέσα από αυτό να μάθουν κάποια συγκεκριμένα στοιχεία της επιστήμης μας. Όλα αυτά τα λέω χωρίς δόση ειρωνείας. Η πραγματική ειρωνεία από την άλλη είναι ότι και η ίδια η υπουργός έχει αυτή τη λανθασμένη αντίληψη...
Διάβασε  σε  παρακαλώ  ένα  τουλάχιστον  σοβαρό  βιβλίο  (π.χ.Α.Ράπτης - Α.Ράπτη  "μάθηση  και  διδασκαλία  στην  εποχή  της  πληροφορίς",  Αθήνα  2007). Δεν  γίνεται  επιτέλους  να  θεωρεί  ο  καθένας  σωστό  μόνο  αυτό  που  τον  συμφέρει. Αφήστε  τους  δασκάλους  να  κάνουν  τη  δουλειά  τους (οριζόντια  διδασκαλία  των  νέων  τεχνολογιών).

Η δουλειά των δασκάλων είναι η (έστω και οριζόντια) διδασκαλία των νεων τεχνολογιων;;;;; ΕΛΑ ΠΑΝΑΓΙΑ ΜΟΥ!!!!!Τι άλλο θα ακούσουμε;; Προκαλείτε με αυτό τον τρόπο και μετά λέτε εμάς κολλημένους!
Η  δουλειά  των  δασκάλων  είναι  να  διδάσκουν  με  τους  τρόπους  που  επιβάλει  η  εποχή  τους.Αυτό  που  επιβάλει  σήμερα  η  σύγχρονη,  παγκόσμια  πανεπιστημιακή  βιβλιογραφία  είναι  η  οριζόντια  χρήση  των  νέων  τεχνολογιών. Γράψε  μου  σε  παρακαλώ  μία  τουλάχιστον  βιβλιογραφική  παραπομπή  που  να  υποστηρίζει  αυτά  που  λες  και  θα  ζητήσω συγνώμη.

Αποσυνδεδεμένος asus07

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 412
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Εμπειρίες από αναπληρωτές στο αναμορφωμένο δημοτικο.
« Απάντηση #163 στις: Νοέμβριος 29, 2010, 06:10:54 μμ »
συναδελφοι, εχω ενα προβλημα.κανω μαθημα σε κλασικο ολοημερο απλα θελω τη βοηθεια σας.οι μαθητες της ΣΤ ταξης κυριως μου ζητουν επιμονα να κανουμε e-mail  κατι το οποιο ειναι αποδεκτο νομιζω.το προβλημα ειναι οτι δεν τους ενδιαφερει να μαθουν να επικοινωνουν αλλα το θελουν για να μπορεσουν να ανοιξουν λογαριασμο στο facebook.[κατι που δεν ειναι αποδεκτο απο τους γονεις τους οπως μου ειπαν τα ιδια τα παιδια]εννοειται οτι facebook οσο ειμαι εγω στο σχολειο δεν προκειται να δουν αλλα τι να κανω στο θεμα του e-mail?το ειχα σκεφτει και ως ενα τροπο επικοινωνιας με γειτονικα μας σχολεια.
σκεφτηκα βεβαια να δημιουργησω ενα λογαρ που να αντιπροσωπευει ολη την ταξη.αλλα τι προτεινετε για ατομικο e-mail:ναι ή οχι?
χρειαζομαι πραγματικα τη συμβουλη σας.
Το ηλεκτρονικό ταχυδρομείο είναι στην διδακτέα ύλη, μικρότερων τάξεων όμως. Από τη στιγμή που δεν το έχουν διδαχθεί παλαιότερα μπορείς να τους το κάνεις φέτος. Δεν έχεις καμία ευθύνη για το πώς θα το χρησιμοποιήσουν εκτός σχολείου, δηλαδή θεωρώ ότι δεν πρέπει να αμελήσουμε να διδάξουμε ηλ. ταχυδρομείο που είναι πολύ βασικό, μόνο και μόνο από φόβο μήπως και φτιάξουν λογαριασμό στο facebook. Αν θες πάντως να αποκλείσεις αυτό το ενδεχόμενο μπορείς να τους χωρίσεις σε ομάδες και να φτιάξεις ένα λογαριασμό για κάθε ομάδα και να επικοινωνούν έτσι και μεταξύ τους αλλά και με τα γειτονικά σχολεία.

σε ευχαριστω πολυ..ηθελα να σιγουρευτω οτι ειναι στα πλαισια του μαθηματος --και οτι και αλλοι συναδελφοι το διδασκουν κι ας ειμαστε στα κλασικα ολοημερα.δεν θα ηθελα να εχω μπλεξιματα με περιεργους γονεις...
τωρα οσον αφορα τις ταξεις,νομιζω οτι ξερεις καλυτερα τι γινεται :αλλοι ειναι μπροστα αλλοι πισω αλλοι τελειως ασχετοι αλλοι στην τελευταια ταξη και δεν ξερουν καν να κλεισουν τον η/υ.αλλα το παλευω...ακομη...

Αποσυνδεδεμένος Χριστίνα

  • Moderator
  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1569
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ19
    • Προφίλ
Απ: Εμπειρίες από αναπληρωτές στο αναμορφωμένο δημοτικο.
« Απάντηση #164 στις: Νοέμβριος 29, 2010, 06:15:49 μμ »
Απλά θέλω να ενημερώσω μερικούς συναδέλφους ότι κι εμείς οι δάσκαλοι ξέρουμε να χειριζόμαστε πολύ καλά τον Πέρι και Κάτια και πολλά άλλα λογισμικά που κυκλοφορούν για το δημοτικό και επ' ουδενί λόγο δε σας αντιμετωπίζουμε έτσι όπως αναφέρεται, ειδικά σα βοηθούς. με συγχωρείτε για τον απότομο τόνο, αλλά έχω εκνευριστεί πολύ μ' αυτά που διαβάζω. έλεος!!! και σ' εσάς φταίει ο δάσκαλος?!?!?!?!?!?!?! κι αν σας έχουν αντιμετωπίσει όντως έτσι σε κάποια σχολεία που υπηρετήσατε, είναι σωστό να καταδικάζετε όλους??? σε κανέναν δεν έτυχε ένα καλό σχολείο? σε κανέναν δεν έτυχαν 2-3 καλοί συνάδελφοι δάσκαλοι? ή ο καθένας κοιτάει πλέον την πάρτυ του και ψάχνει απεγνωσμένα τον αποδιοπομπαίο τράγο για όλα τα δεινά της εκπ/σης??? πραγματικά συνάδελφοι έτσι δε λύνονται τα προβλήματα κι επίσης πραγματικά λυπάμαι... 
Αυτό ακριβώς είναι το πρόβλημα... Ότι μας αντιμετωπίζετε ως "χειριστές προγραμμάτων", ενώ δεν είναι αυτή η δουλειά μας. Και εγώ έχω τελειώσει το δημοτικό με 10 σε όλα τα μαθήματα. Έπαιζα το "εμείς και ο κόσμος" στα δάχτυλά μου. Αυτό δεν με κάνει ικανό να το διδάξω. Ακόμα και όταν χρησιμοποιούμε ένα εκπαιδευτικό λογισμικό ο σκοπός δεν είναι να μάθουν τα παιδιά να το χειρίζονται. Αλλά μέσα από αυτό να μάθουν κάποια συγκεκριμένα στοιχεία της επιστήμης μας. Όλα αυτά τα λέω χωρίς δόση ειρωνείας. Η πραγματική ειρωνεία από την άλλη είναι ότι και η ίδια η υπουργός έχει αυτή τη λανθασμένη αντίληψη...
Διάβασε  σε  παρακαλώ  ένα  τουλάχιστον  σοβαρό  βιβλίο  (π.χ.Α.Ράπτης - Α.Ράπτη  "μάθηση  και  διδασκαλία  στην  εποχή  της  πληροφορίς",  Αθήνα  2007). Δεν  γίνεται  επιτέλους  να  θεωρεί  ο  καθένας  σωστό  μόνο  αυτό  που  τον  συμφέρει. Αφήστε  τους  δασκάλους  να  κάνουν  τη  δουλειά  τους (οριζόντια  διδασκαλία  των  νέων  τεχνολογιών).

Η δουλειά των δασκάλων είναι η (έστω και οριζόντια) διδασκαλία των νεων τεχνολογιων;;;;; ΕΛΑ ΠΑΝΑΓΙΑ ΜΟΥ!!!!!Τι άλλο θα ακούσουμε;; Προκαλείτε με αυτό τον τρόπο και μετά λέτε εμάς κολλημένους!
Η  δουλειά  των  δασκάλων  είναι  να  διδάσκουν  με  τους  τρόπους  που  επιβάλει  η  εποχή  τους.Αυτό  που  επιβάλει  σήμερα  η  σύγχρονη,  παγκόσμια  πανεπιστημιακή  βιβλιογραφία  είναι  η  οριζόντια  χρήση  των  νέων  τεχνολογιών. Γράψε  μου  σε  παρακαλώ  μία  τουλάχιστον  βιβλιογραφική  παραπομπή  που  να  υποστηρίζει  αυτά  που  λες  και  θα  ζητήσω συγνώμη.

Η δουλειά τους είναι να διδάσκουν τα μαθήματα τους με τρόπους που επιβάλει η εποχή, χρησιμοποιώντας τις Νέες Τεχνολογίες. Ως εδω συμφωνούμε. Εκει που έχω διαφωνώ είναι που γράφεις να διδάσκουν τις νέες τεχνολογίες. Αυτό δεν είναι το μάθημα τους, είναι το μάθημα άλλων εκπαιδευτικών. Δεν έχουν την δυνατότητα να το διδάξουν επειδή δεν έχουν τις απαραίτητες γνώσεις Εγω προσωπικά θεωρώ τους νεότερους δασκάλους αξιόλογους (και αρκετοί μεγαλύτεροι  φυσικά) γιατί καταλαβαίνουν αυτό το διαχωρισμό. Και δεν επιδιώκουν να διδάξουν σε καμία περίπτωση οι ίδιοι το μάθημα των ΤΠΕ.

ΥΓ: Δεν χρειάζομαι βιβλιογραφική αναφορά για να υποστηρίξω την άποψη μου.
ΥΓ: Αν έχεις την καλοσύνη μου λες σε ποια ειδικότητα ανήκεις;

Αποσυνδεδεμένος papia

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 159
    • Προφίλ
Απ: Εμπειρίες από αναπληρωτές στο αναμορφωμένο δημοτικο.
« Απάντηση #165 στις: Νοέμβριος 29, 2010, 06:26:25 μμ »
Απλά θέλω να ενημερώσω μερικούς συναδέλφους ότι κι εμείς οι δάσκαλοι ξέρουμε να χειριζόμαστε πολύ καλά τον Πέρι και Κάτια και πολλά άλλα λογισμικά που κυκλοφορούν για το δημοτικό και επ' ουδενί λόγο δε σας αντιμετωπίζουμε έτσι όπως αναφέρεται, ειδικά σα βοηθούς. με συγχωρείτε για τον απότομο τόνο, αλλά έχω εκνευριστεί πολύ μ' αυτά που διαβάζω. έλεος!!! και σ' εσάς φταίει ο δάσκαλος?!?!?!?!?!?!?! κι αν σας έχουν αντιμετωπίσει όντως έτσι σε κάποια σχολεία που υπηρετήσατε, είναι σωστό να καταδικάζετε όλους??? σε κανέναν δεν έτυχε ένα καλό σχολείο? σε κανέναν δεν έτυχαν 2-3 καλοί συνάδελφοι δάσκαλοι? ή ο καθένας κοιτάει πλέον την πάρτυ του και ψάχνει απεγνωσμένα τον αποδιοπομπαίο τράγο για όλα τα δεινά της εκπ/σης??? πραγματικά συνάδελφοι έτσι δε λύνονται τα προβλήματα κι επίσης πραγματικά λυπάμαι... 
Αυτό ακριβώς είναι το πρόβλημα... Ότι μας αντιμετωπίζετε ως "χειριστές προγραμμάτων", ενώ δεν είναι αυτή η δουλειά μας. Και εγώ έχω τελειώσει το δημοτικό με 10 σε όλα τα μαθήματα. Έπαιζα το "εμείς και ο κόσμος" στα δάχτυλά μου. Αυτό δεν με κάνει ικανό να το διδάξω. Ακόμα και όταν χρησιμοποιούμε ένα εκπαιδευτικό λογισμικό ο σκοπός δεν είναι να μάθουν τα παιδιά να το χειρίζονται. Αλλά μέσα από αυτό να μάθουν κάποια συγκεκριμένα στοιχεία της επιστήμης μας. Όλα αυτά τα λέω χωρίς δόση ειρωνείας. Η πραγματική ειρωνεία από την άλλη είναι ότι και η ίδια η υπουργός έχει αυτή τη λανθασμένη αντίληψη...
Διάβασε  σε  παρακαλώ  ένα  τουλάχιστον  σοβαρό  βιβλίο  (π.χ.Α.Ράπτης - Α.Ράπτη  "μάθηση  και  διδασκαλία  στην  εποχή  της  πληροφορίς",  Αθήνα  2007). Δεν  γίνεται  επιτέλους  να  θεωρεί  ο  καθένας  σωστό  μόνο  αυτό  που  τον  συμφέρει. Αφήστε  τους  δασκάλους  να  κάνουν  τη  δουλειά  τους (οριζόντια  διδασκαλία  των  νέων  τεχνολογιών).

Η δουλειά των δασκάλων είναι η (έστω και οριζόντια) διδασκαλία των νεων τεχνολογιων;;;;; ΕΛΑ ΠΑΝΑΓΙΑ ΜΟΥ!!!!!Τι άλλο θα ακούσουμε;; Προκαλείτε με αυτό τον τρόπο και μετά λέτε εμάς κολλημένους!
Η  δουλειά  των  δασκάλων  είναι  να  διδάσκουν  με  τους  τρόπους  που  επιβάλει  η  εποχή  τους.Αυτό  που  επιβάλει  σήμερα  η  σύγχρονη,  παγκόσμια  πανεπιστημιακή  βιβλιογραφία  είναι  η  οριζόντια  χρήση  των  νέων  τεχνολογιών. Γράψε  μου  σε  παρακαλώ  μία  τουλάχιστον  βιβλιογραφική  παραπομπή  που  να  υποστηρίζει  αυτά  που  λες  και  θα  ζητήσω συγνώμη.

Η δουλειά τους είναι να διδάσκουν τα μαθήματα τους με τρόπους που επιβάλει η εποχή, χρησιμοποιώντας τις Νέες Τεχνολογίες. Ως εδω συμφωνούμε. Εκει που έχω διαφωνώ είναι που γράφεις να διδάσκουν τις νέες τεχνολογίες. Αυτό δεν είναι το μάθημα τους, είναι το μάθημα άλλων εκπαιδευτικών. Δεν έχουν την δυνατότητα να το διδάξουν επειδή δεν έχουν τις απαραίτητες γνώσεις Εγω προσωπικά θεωρώ τους νεότερους δασκάλους αξιόλογους (και αρκετοί μεγαλύτεροι  φυσικά) γιατί καταλαβαίνουν αυτό το διαχωρισμό. Και δεν επιδιώκουν να διδάξουν σε καμία περίπτωση οι ίδιοι το μάθημα των ΤΠΕ.

ΥΓ: Δεν χρειάζομαι βιβλιογραφική αναφορά για να υποστηρίξω την άποψη μου.
ΥΓ: Αν έχεις την καλοσύνη μου λες σε ποια ειδικότητα ανήκεις;
Ειδικότητα  γονέα  που  ψάχνει  να  βρει  το  καλύτερο  για  το  παιδί  του. Πραγματικά  θα  ήθελα  να  μου  αποδείξει  κάποιος  ότι  αυτό  που  γίνεται  φέτος  είναι  και  το  σωστό. Εκτιμώ  τους  πληροφιρικούς  αλλά  θα  τους  ήθελα  σε  μεγαλύτερη  ηλικία  για  το  παιδί  μου. Παρακαλώ  να  μου  αλλάξει  κάποιος  γνώμη.

Αποσυνδεδεμένος Χριστίνα

  • Moderator
  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1569
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ19
    • Προφίλ
Απ: Εμπειρίες από αναπληρωτές στο αναμορφωμένο δημοτικο.
« Απάντηση #166 στις: Νοέμβριος 29, 2010, 06:31:17 μμ »
Αν μπορείς να διατηρήσεις ανοιχτό το μυαλό σου και να έχεις καλή διάθεση θα σου το αποδείξει απο μόνο του. Αυτό είπα απο την πρώτη μέρα που πήγα στο σχολείο μου σε κάποιους γονείς που είχαν τις ίδιες επιφυλάξεις με εσένα και ήδη έρχονται (ούτε 3 μήνες μετά) και μου λένε πόσο ενθουσιασμένα είναι τα παιδιά τους και πόσο δίκαιο είχα. Όπως και να έχει μια θετική αντιμετώπιση θα κάνει και τις ίδιες τις ειδικότητες να νιώσουν πραγματικά ενταγμένοι στο σχολικό περιβάλλον και να δώσουν οτι καλύτερο μπορούν.

Αποσυνδεδεμένος papia

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 159
    • Προφίλ
Απ: Εμπειρίες από αναπληρωτές στο αναμορφωμένο δημοτικο.
« Απάντηση #167 στις: Νοέμβριος 29, 2010, 06:48:55 μμ »
Αν μπορείς να διατηρήσεις ανοιχτό το μυαλό σου και να έχεις καλή διάθεση θα σου το αποδείξει απο μόνο του. Αυτό είπα απο την πρώτη μέρα που πήγα στο σχολείο μου σε κάποιους γονείς που είχαν τις ίδιες επιφυλάξεις με εσένα και ήδη έρχονται (ούτε 3 μήνες μετά) και μου λένε πόσο ενθουσιασμένα είναι τα παιδιά τους και πόσο δίκαιο είχα. Όπως και να έχει μια θετική αντιμετώπιση θα κάνει και τις ίδιες τις ειδικότητες να νιώσουν πραγματικά ενταγμένοι στο σχολικό περιβάλλον και να δώσουν οτι καλύτερο μπορούν.
Με  όλη  την  καλή  διάθεση,  Χριστίνα  μου,  (χωρίς  ειρωνία  πραγματικά) νομίζεις  πως  οι  παιδαγωγοί  έχουν  άδικο; Υπάρχει  μήπως  κάποια  άλλη  επιστημονική  αποψη  που  δεν  την  γνωρίζω;

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32293
  • Τελευταία: HelenK
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1159817
  • Σύνολο θεμάτων: 19212
  • Σε σύνδεση σήμερα: 374
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 0
Επισκέπτες: 329
Σύνολο: 329

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.091 δευτερόλεπτα. 35 ερωτήματα.