0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
Απλά θέλω να ενημερώσω μερικούς συναδέλφους ότι κι εμείς οι δάσκαλοι ξέρουμε να χειριζόμαστε πολύ καλά τον Πέρι και Κάτια και πολλά άλλα λογισμικά που κυκλοφορούν για το δημοτικό και επ' ουδενί λόγο δε σας αντιμετωπίζουμε έτσι όπως αναφέρεται, ειδικά σα βοηθούς. με συγχωρείτε για τον απότομο τόνο, αλλά έχω εκνευριστεί πολύ μ' αυτά που διαβάζω. έλεος!!! και σ' εσάς φταίει ο δάσκαλος?!?!?!?!?!?!?! κι αν σας έχουν αντιμετωπίσει όντως έτσι σε κάποια σχολεία που υπηρετήσατε, είναι σωστό να καταδικάζετε όλους??? σε κανέναν δεν έτυχε ένα καλό σχολείο? σε κανέναν δεν έτυχαν 2-3 καλοί συνάδελφοι δάσκαλοι? ή ο καθένας κοιτάει πλέον την πάρτυ του και ψάχνει απεγνωσμένα τον αποδιοπομπαίο τράγο για όλα τα δεινά της εκπ/σης??? πραγματικά συνάδελφοι έτσι δε λύνονται τα προβλήματα κι επίσης πραγματικά λυπάμαι...
συναδελφοι, εχω ενα προβλημα.κανω μαθημα σε κλασικο ολοημερο απλα θελω τη βοηθεια σας.οι μαθητες της ΣΤ ταξης κυριως μου ζητουν επιμονα να κανουμε e-mail κατι το οποιο ειναι αποδεκτο νομιζω.το προβλημα ειναι οτι δεν τους ενδιαφερει να μαθουν να επικοινωνουν αλλα το θελουν για να μπορεσουν να ανοιξουν λογαριασμο στο facebook.[κατι που δεν ειναι αποδεκτο απο τους γονεις τους οπως μου ειπαν τα ιδια τα παιδια]εννοειται οτι facebook οσο ειμαι εγω στο σχολειο δεν προκειται να δουν αλλα τι να κανω στο θεμα του e-mail?το ειχα σκεφτει και ως ενα τροπο επικοινωνιας με γειτονικα μας σχολεια.σκεφτηκα βεβαια να δημιουργησω ενα λογαρ που να αντιπροσωπευει ολη την ταξη.αλλα τι προτεινετε για ατομικο e-mail:ναι ή οχι?χρειαζομαι πραγματικα τη συμβουλη σας.
Τελικα εχουν καταλαβει ολοι οτι η πληροφορικη ειναι μαθημα και οχι ιντερνετ και παιχνιδια; Υπαρχουν καθηγητες που αντι για μαθημα αφηνουν ελευθερα τα παιδια; Πιστευω οτι παλια υπηρχε προβλημα αλλα τωρα βλεπω να το εχουμε καταλαβει πολλοι οτι και σωστο δεν ειναι για τα ιδια τα παιδια αλλα και γιατι γινομαστε ρομπες και μετα δεν μας σεβονται.... Τελικα τι γινεται; Παντως πιστευω οτι πιο ησυχα καθονται τα παιδια οτααν γινεται μαθημα παρα τα παιδια που ειναι ελευθερα και παιζουν παιχνιδια.... Με το faceβοοκ τι βλεπετε να γινεται; Γιατι εχουν ξεφυγει τελειως τα παιδια με το συγκεκριμενο θεμα...
Παράθεση από: helen23 στις Νοεμβρίου 29, 2010, 12:39:45 amΑπλά θέλω να ενημερώσω μερικούς συναδέλφους ότι κι εμείς οι δάσκαλοι ξέρουμε να χειριζόμαστε πολύ καλά τον Πέρι και Κάτια και πολλά άλλα λογισμικά που κυκλοφορούν για το δημοτικό και επ' ουδενί λόγο δε σας αντιμετωπίζουμε έτσι όπως αναφέρεται, ειδικά σα βοηθούς. με συγχωρείτε για τον απότομο τόνο, αλλά έχω εκνευριστεί πολύ μ' αυτά που διαβάζω. έλεος!!! και σ' εσάς φταίει ο δάσκαλος?!?!?!?!?!?!?! κι αν σας έχουν αντιμετωπίσει όντως έτσι σε κάποια σχολεία που υπηρετήσατε, είναι σωστό να καταδικάζετε όλους??? σε κανέναν δεν έτυχε ένα καλό σχολείο? σε κανέναν δεν έτυχαν 2-3 καλοί συνάδελφοι δάσκαλοι? ή ο καθένας κοιτάει πλέον την πάρτυ του και ψάχνει απεγνωσμένα τον αποδιοπομπαίο τράγο για όλα τα δεινά της εκπ/σης??? πραγματικά συνάδελφοι έτσι δε λύνονται τα προβλήματα κι επίσης πραγματικά λυπάμαι... Αυτό ακριβώς είναι το πρόβλημα... Ότι μας αντιμετωπίζετε ως "χειριστές προγραμμάτων", ενώ δεν είναι αυτή η δουλειά μας. Και εγώ έχω τελειώσει το δημοτικό με 10 σε όλα τα μαθήματα. Έπαιζα το "εμείς και ο κόσμος" στα δάχτυλά μου. Αυτό δεν με κάνει ικανό να το διδάξω. Ακόμα και όταν χρησιμοποιούμε ένα εκπαιδευτικό λογισμικό ο σκοπός δεν είναι να μάθουν τα παιδιά να το χειρίζονται. Αλλά μέσα από αυτό να μάθουν κάποια συγκεκριμένα στοιχεία της επιστήμης μας. Όλα αυτά τα λέω χωρίς δόση ειρωνείας. Η πραγματική ειρωνεία από την άλλη είναι ότι και η ίδια η υπουργός έχει αυτή τη λανθασμένη αντίληψη...
Παράθεση από: gpapage στις Νοεμβρίου 29, 2010, 01:50:52 pmΠαράθεση από: helen23 στις Νοεμβρίου 29, 2010, 12:39:45 amΑπλά θέλω να ενημερώσω μερικούς συναδέλφους ότι κι εμείς οι δάσκαλοι ξέρουμε να χειριζόμαστε πολύ καλά τον Πέρι και Κάτια και πολλά άλλα λογισμικά που κυκλοφορούν για το δημοτικό και επ' ουδενί λόγο δε σας αντιμετωπίζουμε έτσι όπως αναφέρεται, ειδικά σα βοηθούς. με συγχωρείτε για τον απότομο τόνο, αλλά έχω εκνευριστεί πολύ μ' αυτά που διαβάζω. έλεος!!! και σ' εσάς φταίει ο δάσκαλος?!?!?!?!?!?!?! κι αν σας έχουν αντιμετωπίσει όντως έτσι σε κάποια σχολεία που υπηρετήσατε, είναι σωστό να καταδικάζετε όλους??? σε κανέναν δεν έτυχε ένα καλό σχολείο? σε κανέναν δεν έτυχαν 2-3 καλοί συνάδελφοι δάσκαλοι? ή ο καθένας κοιτάει πλέον την πάρτυ του και ψάχνει απεγνωσμένα τον αποδιοπομπαίο τράγο για όλα τα δεινά της εκπ/σης??? πραγματικά συνάδελφοι έτσι δε λύνονται τα προβλήματα κι επίσης πραγματικά λυπάμαι... Αυτό ακριβώς είναι το πρόβλημα... Ότι μας αντιμετωπίζετε ως "χειριστές προγραμμάτων", ενώ δεν είναι αυτή η δουλειά μας. Και εγώ έχω τελειώσει το δημοτικό με 10 σε όλα τα μαθήματα. Έπαιζα το "εμείς και ο κόσμος" στα δάχτυλά μου. Αυτό δεν με κάνει ικανό να το διδάξω. Ακόμα και όταν χρησιμοποιούμε ένα εκπαιδευτικό λογισμικό ο σκοπός δεν είναι να μάθουν τα παιδιά να το χειρίζονται. Αλλά μέσα από αυτό να μάθουν κάποια συγκεκριμένα στοιχεία της επιστήμης μας. Όλα αυτά τα λέω χωρίς δόση ειρωνείας. Η πραγματική ειρωνεία από την άλλη είναι ότι και η ίδια η υπουργός έχει αυτή τη λανθασμένη αντίληψη...Διάβασε σε παρακαλώ ένα τουλάχιστον σοβαρό βιβλίο (π.χ.Α.Ράπτης - Α.Ράπτη "μάθηση και διδασκαλία στην εποχή της πληροφορίς", Αθήνα 2007). Δεν γίνεται επιτέλους να θεωρεί ο καθένας σωστό μόνο αυτό που τον συμφέρει. Αφήστε τους δασκάλους να κάνουν τη δουλειά τους (οριζόντια διδασκαλία των νέων τεχνολογιών).
Παράθεση από: papia στις Νοεμβρίου 29, 2010, 05:50:16 pmΠαράθεση από: gpapage στις Νοεμβρίου 29, 2010, 01:50:52 pmΠαράθεση από: helen23 στις Νοεμβρίου 29, 2010, 12:39:45 amΑπλά θέλω να ενημερώσω μερικούς συναδέλφους ότι κι εμείς οι δάσκαλοι ξέρουμε να χειριζόμαστε πολύ καλά τον Πέρι και Κάτια και πολλά άλλα λογισμικά που κυκλοφορούν για το δημοτικό και επ' ουδενί λόγο δε σας αντιμετωπίζουμε έτσι όπως αναφέρεται, ειδικά σα βοηθούς. με συγχωρείτε για τον απότομο τόνο, αλλά έχω εκνευριστεί πολύ μ' αυτά που διαβάζω. έλεος!!! και σ' εσάς φταίει ο δάσκαλος?!?!?!?!?!?!?! κι αν σας έχουν αντιμετωπίσει όντως έτσι σε κάποια σχολεία που υπηρετήσατε, είναι σωστό να καταδικάζετε όλους??? σε κανέναν δεν έτυχε ένα καλό σχολείο? σε κανέναν δεν έτυχαν 2-3 καλοί συνάδελφοι δάσκαλοι? ή ο καθένας κοιτάει πλέον την πάρτυ του και ψάχνει απεγνωσμένα τον αποδιοπομπαίο τράγο για όλα τα δεινά της εκπ/σης??? πραγματικά συνάδελφοι έτσι δε λύνονται τα προβλήματα κι επίσης πραγματικά λυπάμαι... Αυτό ακριβώς είναι το πρόβλημα... Ότι μας αντιμετωπίζετε ως "χειριστές προγραμμάτων", ενώ δεν είναι αυτή η δουλειά μας. Και εγώ έχω τελειώσει το δημοτικό με 10 σε όλα τα μαθήματα. Έπαιζα το "εμείς και ο κόσμος" στα δάχτυλά μου. Αυτό δεν με κάνει ικανό να το διδάξω. Ακόμα και όταν χρησιμοποιούμε ένα εκπαιδευτικό λογισμικό ο σκοπός δεν είναι να μάθουν τα παιδιά να το χειρίζονται. Αλλά μέσα από αυτό να μάθουν κάποια συγκεκριμένα στοιχεία της επιστήμης μας. Όλα αυτά τα λέω χωρίς δόση ειρωνείας. Η πραγματική ειρωνεία από την άλλη είναι ότι και η ίδια η υπουργός έχει αυτή τη λανθασμένη αντίληψη...Διάβασε σε παρακαλώ ένα τουλάχιστον σοβαρό βιβλίο (π.χ.Α.Ράπτης - Α.Ράπτη "μάθηση και διδασκαλία στην εποχή της πληροφορίς", Αθήνα 2007). Δεν γίνεται επιτέλους να θεωρεί ο καθένας σωστό μόνο αυτό που τον συμφέρει. Αφήστε τους δασκάλους να κάνουν τη δουλειά τους (οριζόντια διδασκαλία των νέων τεχνολογιών).Η δουλειά των δασκάλων είναι η (έστω και οριζόντια) διδασκαλία των νεων τεχνολογιων;;;;; ΕΛΑ ΠΑΝΑΓΙΑ ΜΟΥ!!!!!Τι άλλο θα ακούσουμε;; Προκαλείτε με αυτό τον τρόπο και μετά λέτε εμάς κολλημένους!
Παράθεση από: asus07 στις Νοεμβρίου 29, 2010, 11:56:38 amσυναδελφοι, εχω ενα προβλημα.κανω μαθημα σε κλασικο ολοημερο απλα θελω τη βοηθεια σας.οι μαθητες της ΣΤ ταξης κυριως μου ζητουν επιμονα να κανουμε e-mail κατι το οποιο ειναι αποδεκτο νομιζω.το προβλημα ειναι οτι δεν τους ενδιαφερει να μαθουν να επικοινωνουν αλλα το θελουν για να μπορεσουν να ανοιξουν λογαριασμο στο facebook.[κατι που δεν ειναι αποδεκτο απο τους γονεις τους οπως μου ειπαν τα ιδια τα παιδια]εννοειται οτι facebook οσο ειμαι εγω στο σχολειο δεν προκειται να δουν αλλα τι να κανω στο θεμα του e-mail?το ειχα σκεφτει και ως ενα τροπο επικοινωνιας με γειτονικα μας σχολεια.σκεφτηκα βεβαια να δημιουργησω ενα λογαρ που να αντιπροσωπευει ολη την ταξη.αλλα τι προτεινετε για ατομικο e-mail:ναι ή οχι?χρειαζομαι πραγματικα τη συμβουλη σας.Το ηλεκτρονικό ταχυδρομείο είναι στην διδακτέα ύλη, μικρότερων τάξεων όμως. Από τη στιγμή που δεν το έχουν διδαχθεί παλαιότερα μπορείς να τους το κάνεις φέτος. Δεν έχεις καμία ευθύνη για το πώς θα το χρησιμοποιήσουν εκτός σχολείου, δηλαδή θεωρώ ότι δεν πρέπει να αμελήσουμε να διδάξουμε ηλ. ταχυδρομείο που είναι πολύ βασικό, μόνο και μόνο από φόβο μήπως και φτιάξουν λογαριασμό στο facebook. Αν θες πάντως να αποκλείσεις αυτό το ενδεχόμενο μπορείς να τους χωρίσεις σε ομάδες και να φτιάξεις ένα λογαριασμό για κάθε ομάδα και να επικοινωνούν έτσι και μεταξύ τους αλλά και με τα γειτονικά σχολεία.
Παράθεση από: Χριστίνα στις Νοεμβρίου 29, 2010, 05:53:26 pmΠαράθεση από: papia στις Νοεμβρίου 29, 2010, 05:50:16 pmΠαράθεση από: gpapage στις Νοεμβρίου 29, 2010, 01:50:52 pmΠαράθεση από: helen23 στις Νοεμβρίου 29, 2010, 12:39:45 amΑπλά θέλω να ενημερώσω μερικούς συναδέλφους ότι κι εμείς οι δάσκαλοι ξέρουμε να χειριζόμαστε πολύ καλά τον Πέρι και Κάτια και πολλά άλλα λογισμικά που κυκλοφορούν για το δημοτικό και επ' ουδενί λόγο δε σας αντιμετωπίζουμε έτσι όπως αναφέρεται, ειδικά σα βοηθούς. με συγχωρείτε για τον απότομο τόνο, αλλά έχω εκνευριστεί πολύ μ' αυτά που διαβάζω. έλεος!!! και σ' εσάς φταίει ο δάσκαλος?!?!?!?!?!?!?! κι αν σας έχουν αντιμετωπίσει όντως έτσι σε κάποια σχολεία που υπηρετήσατε, είναι σωστό να καταδικάζετε όλους??? σε κανέναν δεν έτυχε ένα καλό σχολείο? σε κανέναν δεν έτυχαν 2-3 καλοί συνάδελφοι δάσκαλοι? ή ο καθένας κοιτάει πλέον την πάρτυ του και ψάχνει απεγνωσμένα τον αποδιοπομπαίο τράγο για όλα τα δεινά της εκπ/σης??? πραγματικά συνάδελφοι έτσι δε λύνονται τα προβλήματα κι επίσης πραγματικά λυπάμαι... Αυτό ακριβώς είναι το πρόβλημα... Ότι μας αντιμετωπίζετε ως "χειριστές προγραμμάτων", ενώ δεν είναι αυτή η δουλειά μας. Και εγώ έχω τελειώσει το δημοτικό με 10 σε όλα τα μαθήματα. Έπαιζα το "εμείς και ο κόσμος" στα δάχτυλά μου. Αυτό δεν με κάνει ικανό να το διδάξω. Ακόμα και όταν χρησιμοποιούμε ένα εκπαιδευτικό λογισμικό ο σκοπός δεν είναι να μάθουν τα παιδιά να το χειρίζονται. Αλλά μέσα από αυτό να μάθουν κάποια συγκεκριμένα στοιχεία της επιστήμης μας. Όλα αυτά τα λέω χωρίς δόση ειρωνείας. Η πραγματική ειρωνεία από την άλλη είναι ότι και η ίδια η υπουργός έχει αυτή τη λανθασμένη αντίληψη...Διάβασε σε παρακαλώ ένα τουλάχιστον σοβαρό βιβλίο (π.χ.Α.Ράπτης - Α.Ράπτη "μάθηση και διδασκαλία στην εποχή της πληροφορίς", Αθήνα 2007). Δεν γίνεται επιτέλους να θεωρεί ο καθένας σωστό μόνο αυτό που τον συμφέρει. Αφήστε τους δασκάλους να κάνουν τη δουλειά τους (οριζόντια διδασκαλία των νέων τεχνολογιών).Η δουλειά των δασκάλων είναι η (έστω και οριζόντια) διδασκαλία των νεων τεχνολογιων;;;;; ΕΛΑ ΠΑΝΑΓΙΑ ΜΟΥ!!!!!Τι άλλο θα ακούσουμε;; Προκαλείτε με αυτό τον τρόπο και μετά λέτε εμάς κολλημένους! Η δουλειά των δασκάλων είναι να διδάσκουν με τους τρόπους που επιβάλει η εποχή τους.Αυτό που επιβάλει σήμερα η σύγχρονη, παγκόσμια πανεπιστημιακή βιβλιογραφία είναι η οριζόντια χρήση των νέων τεχνολογιών. Γράψε μου σε παρακαλώ μία τουλάχιστον βιβλιογραφική παραπομπή που να υποστηρίζει αυτά που λες και θα ζητήσω συγνώμη.
Παράθεση από: papia στις Νοεμβρίου 29, 2010, 06:09:46 pmΠαράθεση από: Χριστίνα στις Νοεμβρίου 29, 2010, 05:53:26 pmΠαράθεση από: papia στις Νοεμβρίου 29, 2010, 05:50:16 pmΠαράθεση από: gpapage στις Νοεμβρίου 29, 2010, 01:50:52 pmΠαράθεση από: helen23 στις Νοεμβρίου 29, 2010, 12:39:45 amΑπλά θέλω να ενημερώσω μερικούς συναδέλφους ότι κι εμείς οι δάσκαλοι ξέρουμε να χειριζόμαστε πολύ καλά τον Πέρι και Κάτια και πολλά άλλα λογισμικά που κυκλοφορούν για το δημοτικό και επ' ουδενί λόγο δε σας αντιμετωπίζουμε έτσι όπως αναφέρεται, ειδικά σα βοηθούς. με συγχωρείτε για τον απότομο τόνο, αλλά έχω εκνευριστεί πολύ μ' αυτά που διαβάζω. έλεος!!! και σ' εσάς φταίει ο δάσκαλος?!?!?!?!?!?!?! κι αν σας έχουν αντιμετωπίσει όντως έτσι σε κάποια σχολεία που υπηρετήσατε, είναι σωστό να καταδικάζετε όλους??? σε κανέναν δεν έτυχε ένα καλό σχολείο? σε κανέναν δεν έτυχαν 2-3 καλοί συνάδελφοι δάσκαλοι? ή ο καθένας κοιτάει πλέον την πάρτυ του και ψάχνει απεγνωσμένα τον αποδιοπομπαίο τράγο για όλα τα δεινά της εκπ/σης??? πραγματικά συνάδελφοι έτσι δε λύνονται τα προβλήματα κι επίσης πραγματικά λυπάμαι... Αυτό ακριβώς είναι το πρόβλημα... Ότι μας αντιμετωπίζετε ως "χειριστές προγραμμάτων", ενώ δεν είναι αυτή η δουλειά μας. Και εγώ έχω τελειώσει το δημοτικό με 10 σε όλα τα μαθήματα. Έπαιζα το "εμείς και ο κόσμος" στα δάχτυλά μου. Αυτό δεν με κάνει ικανό να το διδάξω. Ακόμα και όταν χρησιμοποιούμε ένα εκπαιδευτικό λογισμικό ο σκοπός δεν είναι να μάθουν τα παιδιά να το χειρίζονται. Αλλά μέσα από αυτό να μάθουν κάποια συγκεκριμένα στοιχεία της επιστήμης μας. Όλα αυτά τα λέω χωρίς δόση ειρωνείας. Η πραγματική ειρωνεία από την άλλη είναι ότι και η ίδια η υπουργός έχει αυτή τη λανθασμένη αντίληψη...Διάβασε σε παρακαλώ ένα τουλάχιστον σοβαρό βιβλίο (π.χ.Α.Ράπτης - Α.Ράπτη "μάθηση και διδασκαλία στην εποχή της πληροφορίς", Αθήνα 2007). Δεν γίνεται επιτέλους να θεωρεί ο καθένας σωστό μόνο αυτό που τον συμφέρει. Αφήστε τους δασκάλους να κάνουν τη δουλειά τους (οριζόντια διδασκαλία των νέων τεχνολογιών).Η δουλειά των δασκάλων είναι η (έστω και οριζόντια) διδασκαλία των νεων τεχνολογιων;;;;; ΕΛΑ ΠΑΝΑΓΙΑ ΜΟΥ!!!!!Τι άλλο θα ακούσουμε;; Προκαλείτε με αυτό τον τρόπο και μετά λέτε εμάς κολλημένους! Η δουλειά των δασκάλων είναι να διδάσκουν με τους τρόπους που επιβάλει η εποχή τους.Αυτό που επιβάλει σήμερα η σύγχρονη, παγκόσμια πανεπιστημιακή βιβλιογραφία είναι η οριζόντια χρήση των νέων τεχνολογιών. Γράψε μου σε παρακαλώ μία τουλάχιστον βιβλιογραφική παραπομπή που να υποστηρίζει αυτά που λες και θα ζητήσω συγνώμη.Η δουλειά τους είναι να διδάσκουν τα μαθήματα τους με τρόπους που επιβάλει η εποχή, χρησιμοποιώντας τις Νέες Τεχνολογίες. Ως εδω συμφωνούμε. Εκει που έχω διαφωνώ είναι που γράφεις να διδάσκουν τις νέες τεχνολογίες. Αυτό δεν είναι το μάθημα τους, είναι το μάθημα άλλων εκπαιδευτικών. Δεν έχουν την δυνατότητα να το διδάξουν επειδή δεν έχουν τις απαραίτητες γνώσεις Εγω προσωπικά θεωρώ τους νεότερους δασκάλους αξιόλογους (και αρκετοί μεγαλύτεροι φυσικά) γιατί καταλαβαίνουν αυτό το διαχωρισμό. Και δεν επιδιώκουν να διδάξουν σε καμία περίπτωση οι ίδιοι το μάθημα των ΤΠΕ. ΥΓ: Δεν χρειάζομαι βιβλιογραφική αναφορά για να υποστηρίξω την άποψη μου.ΥΓ: Αν έχεις την καλοσύνη μου λες σε ποια ειδικότητα ανήκεις;
Αν μπορείς να διατηρήσεις ανοιχτό το μυαλό σου και να έχεις καλή διάθεση θα σου το αποδείξει απο μόνο του. Αυτό είπα απο την πρώτη μέρα που πήγα στο σχολείο μου σε κάποιους γονείς που είχαν τις ίδιες επιφυλάξεις με εσένα και ήδη έρχονται (ούτε 3 μήνες μετά) και μου λένε πόσο ενθουσιασμένα είναι τα παιδιά τους και πόσο δίκαιο είχα. Όπως και να έχει μια θετική αντιμετώπιση θα κάνει και τις ίδιες τις ειδικότητες να νιώσουν πραγματικά ενταγμένοι στο σχολικό περιβάλλον και να δώσουν οτι καλύτερο μπορούν.