0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
προσηλυτισμος σε καμια περιπτωση δε γινεται γιατι οι μαθητες ειναι ηδη βαπτισμενοι.Αν δεν ειναι ,μπορουν να παρουν απαλλαγη απο το μαθημα.Και σε καθε περιπτωση το ελληνικο συνταγμα ξεκαθαριζει τα της θρησκειας και τι ειναι προσηλυτισμος.Επιπλεον δεν μπορει ο καθενας να εχει γνωμη με βαση το τι διδαχτηκε ο ιδιος ως παιδι στο σχολειο.Δειτε πρωτα τα βιβλια ,το περιεχομενο τους και το πως γινεται πραγματικα το μαθημα σημερα και μετα συζηταμε.
"Νομικά" κατά της θρησκευτικής εξουσίας; Εδώ γελάμε... Ξέχασες ότι αυτοί κυβερνούν το τόπο;Το αποτέλεσμα αυτού του είδους σχέσης που έχει αναπτυχθεί μέσω του μαθήματος το διακρίνει κανείς πανεύκολα στη νοοτροπία κάποιων πιστών οι οποίοι κάθονται αποχαυνωμένα και ακούν τύπους σαν τον Ανθιμο να απειλεί ουσιαστικά τον Μπουτάρη λέγοντάς του "Δήμο από εμένα δεν βλέπεις". Μέχρι και ο Γιωργάκης "βάρεσε" προσοχή" στον αρχιπαπά. Ενδεικτικό: http://www.youtube.com/watch?v=pE1qosnzuq0
Το μάθημα αυτό αποτελεί μέσο προσηλυτισμού της δεσπόζουσας θρησκευτικής εξουσίας η οποία είναι εναγκαλισμένη με το κράτος. Όποιος διαφωνεί ας πάρει δύο τρία από τα βιβλία των θρησκευτικών και θα καταλάβει. Σας προτείνω να διαβάσετε το
Ε και τη Ζαμπέτα κάποιος την έβαλε εκεί που είναι......
όλοι εσείς που γράφετε περί θρησκειολογίας, γνωρίζετε τι πραγματικά είναι ή απλά κοπανάτε τη λέξη και έτσι νοιώθετε πως δεν είστε κακόμοιροι χριστιανοί, αλλά σύγχρονοι νόες...ή ορθότερα εκσυγχρονιστές;επειδή σπούδασα θεολογία, άσχετα αν είμαι και φυσικός, θεωρώ ιδανικό, απίθανα ωραίο το μάθημα των θρησκευτικών στο σχολείο....οι περισσότροι συνάδελφοι, ξέρουν πολύ καλά πώς να κάνουν το μάθημα...και πρόκειται για το ωραιότερο μάθημα....ναι ωραιότερο και από τη φυσική!!!!το επιχείρημα: "δεν με εκφράζει ένα δόγμα" ή "έχω άλλα πιστεύω" δεν πολυστέκει...γιατί και γω έχω για παράδειγμα άλλα πιστεύω με τα της βιολογίας....έχω δικαίωμα εξαίρεσης; και γω έχω άλλα πιστεύω με το μάθημα της ψυχολογίας, να εξαιρεθώ; και το παιδάκι του δημοτικού βλέπει μαθηματικά και βγάζει σπυράκια....πρέπει να βγάλει χαρτί γιατρού για αλλεργία στο μάθημα;επιτέλους, ας είμαστε ειλικρινείς! χαϊδεύουμε τα παιδιά και όσοι είμαστε στην τάξη, βλέπουμε που οδήγησε αυτό! τιί θέλει να ακούσει η δήθεν πλουραλιστική μας κοινωνία; αυτό θα υποστηρίξουμε..και όχι την αλήθεια!!! αρκεί να γινόμαστε αρεστοί! ποιος ειλικρινά σοβαρός μελετητής της κοινωνιολογίας του χριστιανισμού, θα βρει ωραιότερο, ιδανικότερο τρόπο σκέψης; έστω και αν το δει μόνο από αυτή τη σκοπιά!αλλά σε μια εποχή, που ακόμη υπάρχουν συνάδελφοι, που θεωρούν τη θεολογία πως δεν είναι επιστήμη, δεν νομίζω πως μπορώ να πω τίποτα...θα τους τιμήσω με τη σιωπή μου!
Όταν ήμουν στο σχολείο, τα θρησκευτικά δεν ήταν μάθημα επιλογής. Υποχρεωτικά για όλους εκτός από τους αλλόθρησκους (στην τάξη μου δεν τα παρακολουθούσαν ένας Μάρτυρας του Ιαχωβά και 2 Μουσουλμάνοι).Στη