0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
Η μονή λύση που βλέπω εγώ είναι να μπορέσουμε να ξεχωρίσουμε την Α/Βθμια από την Β/θμια.ΟΚ υπάρχει τμήμα ειδικής στην Α/βθμια... άλλα στις λεγόμενες καθηγητικές σχόλες υπάρχει ειδικός φιλόλογος,μαθηματικός, πληροφορικός;
Παράθεση από: ekpaideytikos στις Σεπτέμβριος 02, 2013, 09:02:46 μμΗ μονή λύση που βλέπω εγώ είναι να μπορέσουμε να ξεχωρίσουμε την Α/Βθμια από την Β/θμια.ΟΚ υπάρχει τμήμα ειδικής στην Α/βθμια... άλλα στις λεγόμενες καθηγητικές σχόλες υπάρχει ειδικός φιλόλογος,μαθηματικός, πληροφορικός;Μα ξεχωριστοί είναι οι πίνακες!
Παράθεση από: stepping_stone στις Σεπτέμβριος 02, 2013, 09:14:19 μμΓιατί δεν ζητάνε όπως μετράνε τα Μεταπτυχιακά κλπ στην Ειδική, να μετράνε και στη Γενική ώστε να υπάρχει ισότητα, αλλά απαιτούν υποβάθμιση της ποιότητας στα μέτρα τους; Πολύ σωστό!
Γιατί δεν ζητάνε όπως μετράνε τα Μεταπτυχιακά κλπ στην Ειδική, να μετράνε και στη Γενική ώστε να υπάρχει ισότητα, αλλά απαιτούν υποβάθμιση της ποιότητας στα μέτρα τους;
Ακριβώς αυτό. Στην Αθμια υπάρχει συγκεκριμένος κλάδος προορισμένος για την ειδική αγωγή. Στη Βθμια δεν υπάρχει τίποτα. Αν θέλουν ας διαχωριστούν να ησυχάσουμε κι εμείς της Βθμιας! Αλλά, σου λέει... επειδή οι άνθρωποι είναι υπέρ της ισότητας (πάνω απ' όλα!), αν βγούμε υπεράριθμοι, ας μας τοποθετήσουν από τη γενική στην ειδική και μετά με μια επιμόρφωση (ολίγων ωρών) και "τζαμπέ" (που θα απαιτήσουμε να γίνει από το Υπουργείο), όπου οι μισοί θα κοιμούνται και οι άλλοι μισοί θα παίζουν sudoku στο κινητό... θα πάρουμε και το τυπικό "χαρτί" να μη μας λένε και άσχετους! Όχι που θα πληρώσουνε κιόλας 5000-6000 ευρώ για μεταπτυχιακά...! Πάνω απ' όλα ισότητα, όπως ισχύει και για τις άδειες, τις εγκυμοσύνες, κλπ κλπ μεταξύ μονίμων και αναπληρωτών!