*

Αποστολέας Θέμα: Το μέλλον της Πληροφορικής στα Δημόσια Σχολεία:Τι κάνουμε απο εδώ και στο εξής  (Αναγνώστηκε 227178 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος dijkstra

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 57
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Παρακαλώ πολύ να πέσουν οι τόνοι και συζητάμε ότι θέλετε.
Αν αναφέρεσαι σε μένα και θεωρείς ότι έχω προσβάλλει κάποιος έχει το ελεύθερο να διαγράψεις το σχετικό μήνυμά μου

Παράθεση
Ο συνάδερφος dijkstra είναι προφανώς απο τη
« Τελευταία τροποποίηση: Ιανουαρίου 22, 2012, 12:32:55 pm από dijkstra »

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)

Αποσυνδεδεμένος mariacurie

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 152
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ

Αποσυνδεδεμένος maGe

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 57
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Εγω παντως δεν ξαναγραφω.... Δεν εχει κανενα νοημα....
Γι αυτο σαν κλαδος δεν θα πετυχουμε ΠΟΤΕ! ΤΙΠΟΤΑ! Ο καθενας γραφει το μακρυ και το κοντο του! :-X

Αποσυνδεδεμένος mariacurie

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 152
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Ακριβώς!! και ευχαριστώ πολύ!

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)

Αποσυνδεδεμένος happiness

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2158
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ 19 - Μηχ. Η/Υ & Πληρ. - ΠΠ
    • Προφίλ
Κατά την γνώμη μου, το ερώτημα για το αν πρέπει ή όχι να διδάσκουν οι πληροφορικοί στην Αθμια, θα πρέπει να απαντηθεί ταυτόχρονα για όλες τις ειδικότητες. Κι αυτό το λέω, γιατί πολύ απλά, απ' όσο γνωρίζω, η επιστήμη της παιδαγωγικής έχει καταλήξει εδώ και χρόνια στο συμπέρασμα ότι τα παιδιά μικρής ηλικίας (δεν ξέρω αν το 12 είναι απόλυτο όριο) δεν είναι παιδαγωγικώς ορθό να έρχονται σε επαφή με παραπάνω από έναν εκπαιδευτικό. Κι αυτή η άποψη απ' όσο ξέρω δεν έχει ανατραπεί ακόμα (μπορεί να κάνω και λάθος. Αν κάποιος έχει κάνει πρόσφατες σπουδές στην παιδαγωγική, ας βοηθήσει εδώ).
Η συζήτηση όμως περιστρέφεται μόνο γύρω από τους πληροφορικούς, αφενώς γιατί οι ειδικότητες των γυμναστών και των αγγλικών πχ είναι πιο "παλιές" στην Αθμια και θεωρούνται πλέον "εδραιωμένες", κι ας μην είναι σύμφωνη η παρουσία τους με την παιδαγωγική, και αφετέρου γιατί θεωρούμε (γιατί άραγε; ) ότι οι συνάδελφοι των ειδικοτήτων των εικαστικων, της μουσικής και της θεατρικής αγωγής (μιλάω προφανώς για τα ΕΑΕΠ δημοτικά), δεν έχουν κάποια  επιστήμη να διδάξουν οπότε δεν τίθεται θέμα για το τί θα διδάξουν στα παιδιά. Πχ δεν τσακωνόμαστε για το αν ο εκπαιδευτικός της μουσικής οφείλει να διδάσκει αρμονία, σολφέζ και ορθοφωνία, ή αν αρκεί να μαθαίνει στα παιδιά διάφορα τραγούδια.

Το "κακό" γενικά ξεκίνησε με την ειδικότητα της γυμναστικής, και με το ίδιο αρκιβώς επιχείρημα που χρησιμοποιείται και τώρα από πολλούς για την εισαγωγή της ειδικότητας της πληροφορικής (και άλλων). Ότι "οι δάσκαλοι δεν ξέρουν να διδάξουν γυμναστική/πληροφορική/μουσική/αγγλικά/κτλ". Εγώ δεν θα προσπαθήσω να απαντήσω σε αυτό το επιχείρημα. Αντ' αυτού θα βάλω την εξής ερώτηση "Μας νοιάζει που οι δάσκαλοι μπορεί να μην ξέρουν να διδάξουν γυμναστική/πληροφορική/μουσική/αγγλικά/κτλ;;;". Είναι οι προτεραιότητες μάθησης ίδιες στην Α' δημοτικού, στην ΣΤ', στην Γ' γυμνασίου και στην Γ' λυκείου; Κι αν όχι, ποιες είναι; ΤΙ είναι αυτό που πρέπει να αποκομίσει το παιδί της Α' δημοτικού (αντίστοιχα και για τα υπόλοιπα) ΟΠΩΣΔΗΠΟΤΕ από αυτή την τάξη;


Όλα αυτά τα παραπάνω με έκανε να τα σκεφτώ η φετινή μου μικρή εμπειρία από την διδασκαλία στο δημοτικό. Πριν από τον Σεπτέμβριο ήμουν από αυτούς που σίγουρα θα γελούσαν με την ασχετοσύνη ορισμένων δασκάλων σε θέματα απλής φυσικής, μαθηματικών, ιστορίας κτλ. Κι ακόμα γελάω. Απλά πλέον, όταν σταματάω το γέλιο προσθέτω την φράση "Δεν πειράζει. Παιδαγωγική να ξέρουν κι αυτό είναι αρκετό. Μη σώσουν και ξέρουν πόσο κάνει 1 κι 1". Γιατί; Γιατί ρε συνάδελφοι, μπαίνω φέτος σε 12 διαφορετικά τμήματα δημοτικού ΕΑΕΠ, και το τι δάσκαλο/α έχει το κάθε τμήμα κάνει ΜΠΑΜ!!! Όχι στο τι ξέρουν τα παιδιά από γνώσεις. Γιατί σε κάθε τμήμα υπάρχει τουλάχιστον ένα παιδί που παρακολουθεί ενισχυτική διδασκαλία και δεν ξέρει καλά καλά να γράφει το όνομά του (το σχολείο είναι σε φτωχή περιοχή με πολλούς Ρομά). Όχι. Στην συμπεριφορά. Στην δεκτικότητα στο μάθημα. Εκεί φαίνεται η διαφορά. Έχω τμήμα όπου σχεδόν το σύνολο των παιδιών τσακώνεται σε μόνιμη βάση. Τμήμα όπου τα dB φασαρίας χτυπάνε κόκκινο πολύ συχνά. Τμήμα όπου ενθουσιάζεται με οποιαδήποτε καινούρια δραστηριότητα εισάγω στο μάθημα. Τμήμα όπου από την πρώτη φορά που μπήκα δεν χρειάστηκε να πω ούτε μία φορά "ησυχία" και "μην τρέχετε" κατά την διαδικασία μετακίνησης από την τάξη στο εργαστήριο. Τυχαίο;; δεν νομίζω  :)

Και μιας και πιάσαμε τα αναλυτικά προγράμματα... Το πρόγραμμα που παραθέτεις mariacurie είναι ιδιαιτέρως διαθεματικό οπότε είναι όντως δύσκολο να υποστηρίξει κάποιος ότι πρέπει οπωσδήποτε να διδάσκεται από επιστήμονα πληροφορικής. Αλλά καλύτερα να αναλύσουμε το "δικό μας" αναλυτικό πρόγραμμα. Το πιο τελευταίο βρίσκεται εδώ. Κι αναρωτιέμαι τώρα. Γιατί πρέπει να αφιερώνεται 1 ώρα/βδομάδα στην Α' δημοτικού για να διδαχτεί το "δημιουργώ με τον κειμενογράφο", το οποίο μεταφράζεται στο "αφιερώνω 5 ώρες για να μάθουν τα παιδιά να πατάνε τα πλήκτρα με τα γράμματα, να βάζουν κεφαλαία, τόνους και κενό, άντε και αλλαγή γραμμής", όταν στην Ε' τάξη αυτό μπορεί να διδαχτεί σε 15 λεπτά; Τι προσφέρει παιδαγωγικώς σε παιδιά που δεν έχουν μάθει ακόμα να γράφουν με το μολύβι καθαρά τα γράμματα, να μάθουν να τα "πατάνε" στο πληκτρολόγιο (το οποίο παρεπιπτόντως τα έχει και σε πολύ μπερδεμένη διάταξη που δεν έχει σχέση με την σειρά με την οποία τα μάθαν στην τάξη) ; Τι προσφέρει το "μοντελοποιώ με εννοιολογικούς χάρτες" να γίνει με υπολογιστή, όταν μπορεί να γίνει άνετα με χαρτί και χρωματιστά μολύβια; Το "ζωγραφική με γεωμετρικά σχήματα" γιατί πρέεπι να διδάσκεται από πληροφορικό και όχι από τον εικαστικό (αν πούμε ότι θα έχουμε ειδικότητες στο δημοτικό) ή από τον δάσκαλο (αν πούμε ότι δεν θα έχουμε) που θα χρησιμοποιήσει τους υπολογιστές στο μάθημά του;
Κι όλα αυτά τα ερωτήματα μόνο για την Α' δημοτικού....

Εν κατακλείδι, η δημιουργία προγράμματος σπουδών για την προσχολική και δημοτική εκπαίδευση ήταν ένα καλό βήμα, αλλά ακόμα λείπει μία σοβαρή και εμπεριστατωμένη μελέτη σχετικά με τα παιδαγωγικά οφέλη της εισαγωγής της πληροφορικής στην Αθμια. Επίσης, έτσι όπως μπορεί να το καταλάβει το δικό μου το μυαλουδάκι, είναι απαραίτητο να χωριστεί το μάθημα "χρήση Η/Υ" από το μάθημα "πληροφορική". Γιατί η πληροφορική μπορεί να διδαχτεί και χωρίς Η/Υ (βλέπε unplugged). Η χρήση όχι. Αλλά για την χρήση μάλλον δεν χρειάζονται επιστήμονες πληροφορικής.
Επίσης, πρέπει να ξεκαθαριστεί και το θέμα των προσόντων. Παιδαγωγική επιστήμη αυτή τη στιγμή, έχουν σπουδάσει μόνο οι δάσκαλοι (παιδαγωγικά τμήματα) και οι τελειόφοιτοι της ΑΣΠΑΙΤΕ. Όλες οι άλλες "καθηγητικές" σχολές είναι καθηγητικές κατ' επίφαση και μόνον. Γιατί ο λόγος και ο σκοπός ίδρυσής τους ήταν η διδασκαλία και επέκταση της επιστήμης της φυσικής, χημείας, φιλολογίας, πληροφορικής και πάει λέγοντας, και όχι της παιδαγωγικής. Τα όποια μαθήματα προσθέθηκαν σε μεταγενέστερα χρόνια, με κατεύθυνση την παιδαγωγική και την διδασκαλία, προσθέθηκαν από ανάγκη και μόνο γιατί οι διοικήσεις των σχολών κατάλαβαν ότι μόνο στην εκπαίδευση μπορούσαν να αποκατασταθούν επαγγελματικά οι απόφοιτοί τους. Αυτό όμως δεν αλλάζει τον χαρακτήρα των σχολών αυτών.



Αυτά τα λίγα  ;D

Αποσυνδεδεμένος dijkstra

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 57
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
@happiness
Συγχαρητήρια για τις απόψεις σου, οι οποίες είναι οι πιο αντικειμενικές και τεκμηριωμένες που έχω διαβάσει μέχρι στιγμής.

Αποσυνδεδεμένος happiness

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2158
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ 19 - Μηχ. Η/Υ & Πληρ. - ΠΠ
    • Προφίλ
@happiness
Συγχαρητήρια για τις απόψεις σου, οι οποίες είναι οι πιο αντικειμενικές και τεκμηριωμένες που έχω διαβάσει μέχρι στιγμής.
dijkstra με κολακεύεις πραγματικά.
Πιστεύω ότι και οι δικές σου απόψεις θα γινόταν πιο κατανοητές από τους αναγνώστες του φόρουμ εάν τις εξέφραζες καλύτερα. Εγώ πάντως συμφωνώ σε αρκετά από αυτά που γράφεις, αν και όχι σε όλα, όπως πχ το ότι όποιος υποστηρίζει την ένταξη της ειδικότητας στο δημοτικό, το κάνει σκεφτόμενος μόνο τον διορισμό του.

Αποσυνδεδεμένος baarli

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 326
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απλή λογική γιατί ΔΕΝ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΚΑΝΕΙΣ ΑΙΤΗΣΗ ΓΙΑ ΜΕΤΑΤΑΞΗ!

ΑΝ το μάθημα της πληροφορικής επεκταθεί σε όλα τα δημοτικά ΤΟΤΕ θα προκύψουν άπειρες θέσεις οπότε δεν χρειάζεται να βιαστείτε.

ΑΝ με το που τελειώσει το ΕΣΠΑ αλλάξει γνώμη ο τότε υπουργός παιδείας και τελικά δεν επεκταθεί το μάθημα της πληροφορικής σε όλα τα δημοτικά ΤΟΤΕ θα βρεθούν όσοι κάνανε μετάταξη στο δημοτικό χωρίς αντικείμενο, ξεκρέμαστοι με την απειλή απόλυσης!

ΠΡΟΣΟΧΗ ΛΟΙΠΟΝ!
ΜΗΝ ΠΕΣΕΤΕ ΣΤΗΝ ΠΑΓΙΔΑ, ΠΡΩΤΑ ΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΟ ΣΕ ΟΛΑ ΤΑ ΔΗΜΟΤΙΚΑ ΣΧΟΛΕΙΑ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΝΑ ΚΑΝΕΤΕ ΜΕΤΑΤΑΞΗ!

από εκεί και πέρα, το αν θα πρέπει να υπάρχει το μάθημα στα δημοτικά ή όχι, δεν μπορώ να εκφέρω γνώμη, ας απαντήσει κάποιος πιο ειδικός.

« Τελευταία τροποποίηση: Ιανουαρίου 22, 2012, 02:49:46 pm από baarli »

Αποσυνδεδεμένος gpapage

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1313
    • Προφίλ
Happiness, χαίρομαι να διαβάζω τέτοιες αναλύσεις, ακόμα και αν σε αρκετά θέματα διαφωνώ μαζί σου.

Σχετικά με το αν πρέπει να μπαίνει ένας δάσκαλος μόνο ή περισσότεροι σε τάξεις του δημοτικού. Αυτό πιστεύω μπορείς να το διαπιστώσεις η ίδια συγκρίνοντας τις δικές σου σπουδές στο δημοτικό σε σχέση με τις συνθήκες που υπάρχουν τώρα. Προσωπικά θυμάμαι να έχουμε μόνο γυμναστή και δάσκαλο. Δεν θα αναφέρω καν το μάθημα της πληροφορικής...

Αποσυνδεδεμένος thymiaras

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 458
    • Προφίλ
Και βάζουν και μπροστά "το καλό των παιδιών", όταν το μόνο που τους απασχολεί είναι οι 24 ώρες, οι ώρες που χάνουν ως υπεύθυνοι εργαστηρίου και άλλα πολλά...

Πλάκα πλάκα το +6 (οι και περισσότερες για πάρα πολλούς συναδέλφους λόγω μη συμπλήρωσης ωραρίου) διδακτικές ώρες στα καλά καθούμενα δεν θα καθόταν σε κανέναν μας καλά, ειδικά αν είχαμε πολλά χρόνια διορισμένοι στην β/θμια. Προσωπικά πέρυσι ήμουν σε εαεπ και φέτος σε γυμνάσιο. Φέτος αισθάνομαι σαν να κάνω διακοπές ! Στο δημοτικό είχα τουλάχιστον πενταπλάσιο φόρτο εργασίας. Οπότε καταλαβαίνω τους συναδέλφους που δεν θέλουν να πάνε στα δημοτικά και φυσικό είναι να προσπαθούν να "ντύσουν" αυτόν τους τον φόβο ή την βαρεμάρα με ιδεολογικό μανδύα και πρόφαση το "καλό των παιδιών" αν και ίσως σε πολλά από τα επιχειρήματα τους να έχουν κάποιο δίκιο.

Αποσυνδεδεμένος Empire

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 124
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Να μιλάς καλύτερα, και να χρησιμοποιείς πιο κόσμιες εκφράσεις. Λυπάμαι για σένα ειδικά αν είσαι εκπαιδευτικούς που μάλιστα θέλει να μπει σε τάξη δημοτικού. Έτσι θα αντιμετωπίζεις τους μαθητές που θα διαφωνούν μαζί σου? Αν δεν μπορείς να κάνεις διάλογο δεν έχει νόημα να παρεμβαίνεις στην συζήτηση.
Παρεμπιπτόντως το μήνυμα σου περιγράφει ακριβώς τη συμπεριφορά σου. Δεν έχεις κανένα επιχείρημα παρά μόνο χαρακτηρισμούς.

Δεν είσαι μαθητής μου και προσωπικά απεχθάνομαι αυτά τα "δήθεν" και τους  καθωσπρεπισμούς,οπότε και τα περί διαφωνιών-μαθητές κ.λ.π δε με πείθουν,ούτε μ'απασχολούν.Δεν χρειάζεται να παραθέσω κανένα επιχείρημα για να πείσω ειδικά έσενα απο την στιγμή που σου έχουν χιλιοαπαντήσει με επιχειρήματα αρκετοί συνάδελφοι.
Δεν δίνω συνέχεια γιατί ειλικρινά έχω βαρεθεί αυτή την μιζέρια-καχυποψία-αρνητισμό που διέπουν αρκετούς εκπαιδευτικούς....!!!
Ως κλάδος βρισκόμαστε σ'ένα πολύ κρίσιμο σταυροδρόμι και πρέπει να επιλέξουμε ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ πως θα κινηθούμε στο εξής και με το(πρόσφατο) παρελθόν που έχει αυτός ο "χιλιοδαρμένος" κλάδος τον οποίο εκμεταλλεύτηκαν άθλια διάφορες πολιτκές ηγεσίες και άλλες ειδικότητες εγώ επιλέγω να κάνω μια νέα αρχή.Δεν έχω καμμία διάθεση ν'αποδεικνύω συνεχώς την αξία της πληροφορικής στην εκπαίδευση(ως πότε πια)....αυτά θέλω να πιστεύω ανήκουν στο παρελθόν και σ'άλλες "εποχές" και τ'αναδεικνύουν κάποια "περίεργα μυαλά" που έχουν διφορούμενη σχέση με την πληροφορική.....!!!

Αποσυνδεδεμένος ekalaitz

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 570
  • Φύλο: Άντρας
  • ΠΕ86
    • Προφίλ
Και βάζουν και μπροστά "το καλό των παιδιών", όταν το μόνο που τους απασχολεί είναι οι 24 ώρες, οι ώρες που χάνουν ως υπεύθυνοι εργαστηρίου και άλλα πολλά...

Πλάκα πλάκα το +6 (οι και περισσότερες για πάρα πολλούς συναδέλφους λόγω μη συμπλήρωσης ωραρίου) διδακτικές ώρες στα καλά καθούμενα δεν θα καθόταν σε κανέναν μας καλά, ειδικά αν είχαμε πολλά χρόνια διορισμένοι στην β/θμια. Προσωπικά πέρυσι ήμουν σε εαεπ και φέτος σε γυμνάσιο. Φέτος αισθάνομαι σαν να κάνω διακοπές ! Στο δημοτικό είχα τουλάχιστον πενταπλάσιο φόρτο εργασίας. Οπότε καταλαβαίνω τους συναδέλφους που δεν θέλουν να πάνε στα δημοτικά και φυσικό είναι να προσπαθούν να "ντύσουν" αυτόν τους τον φόβο ή την βαρεμάρα με ιδεολογικό μανδύα και πρόφαση το "καλό των παιδιών" αν και ίσως σε πολλά από τα επιχειρήματα τους να έχουν κάποιο δίκιο.

Δε λες +10 και βάλε... Προσωπικά πιστεύω ότι πολλοί συνάδελφοι θα προτιμήσουν να παραιτηθούν απο το να πάνε στην Πρωτοβάθμια, ειδικά οι ΠΕ19 που είναι και Πανεπιστημίου και έχουν τρομερές γνώσεις αλλά και οι Μηχανικοί ΕΜΠ, ΑΠΘ θα έχουν καλύτερη μοίρα στον ιδιωτικό τομέα. Ευτυχώς για να μείνουν κενές οι θέσεις για μας τους υπόλοιπους που μας αρέσει η πρωτοβάθμια και ειδικά εμάς των ΤΕΙ που θα τα βρούμε σκούρα στον ιδιωτικό τομέα.

Αποσυνδεδεμένος happiness

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2158
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ 19 - Μηχ. Η/Υ & Πληρ. - ΠΠ
    • Προφίλ
Σχετικά με το αν πρέπει να μπαίνει ένας δάσκαλος μόνο ή περισσότεροι σε τάξεις του δημοτικού. Αυτό πιστεύω μπορείς να το διαπιστώσεις η ίδια συγκρίνοντας τις δικές σου σπουδές στο δημοτικό σε σχέση με τις συνθήκες που υπάρχουν τώρα. Προσωπικά θυμάμαι να έχουμε μόνο γυμναστή και δάσκαλο. Δεν θα αναφέρω καν το μάθημα της πληροφορικής...

Αποσυνδεδεμένος gpapage

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1313
    • Προφίλ
Τα μαθήματα καλώς έχουν κάνει κι έχουν μπει στο πρόγραμμα. Οι διαφορετικοί δάσκαλοι δεν ξέρω αν είναι καλό. Όσο αφορά το ερώτημά σου "Υπάρχει δάσκαλος που για το μάθημα της θεατρολογίας θα ετοιμάζει για κάθε μάθημα ειδικές δραστηριότητες;" σε παραπέμπω αρχικά στο δικό μου ερώτημα "Μας νοιάζει που οι δάσκαλοι μπορεί να μην ξέρουν να διδάξουν γυμναστική/πληροφορική/μουσική/αγγλικά/κτλ;;;".
Προσωπικά δεν είμαι κατασταλαγμένη στο αν είναι καλό να υπάρχουν διαφορετικοί δάσκαλοι στο δημοτικό ή όχι.

 

Pde.gr, © 2005 - 2025

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32871
  • Τελευταία: Arleta30
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1182630
  • Σύνολο θεμάτων: 19473
  • Σε σύνδεση σήμερα: 653
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 2144
  • (Αυγούστου 21, 2024, 05:10:38 pm)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 1
Επισκέπτες: 592
Σύνολο: 593

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.05 δευτερόλεπτα. 32 ερωτήματα.