*

Αποστολέας Θέμα: Η Ιστορία επιστρέφει στους ξενόγλωσσους; Το θέατρο του παραλόγου....  (Αναγνώστηκε 52131 φορές)

0 μέλη και 2 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος marion

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1867
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ02
    • Προφίλ
marion, μισθολογικά είσαι ΑΚΩ ακόμα και με 18 ή λιγότερες ώρες αλλά έχει δικαίωμα η διδε να βρει και να σου συμπληρώσει το υποχρεωτικό ωράριο των 23 πλέον ωρών σε άλλο σχολείο. Παλιότερα αν είχες 19-20 ώρες σε ένα σχολείο δε σε μετακινούσαν και αλλού. Από πέρσι φροντίζουν να καλύψουν έστω και μία ώρα! Πέρσι είχα 19 ώρες και παραλίγο να φύγω αλλού για τις 2 ώρες στη μέση της χρονιάς... με ανακατανομή πήρα τις 2 ώρες από συνάδελφο που ούτως ή άλλως ήταν σε δύο σχολεία εξαρχής αλλιώς θα έφευγα εγώ. Γι' αυτό, αν έχετε δικαίωμα επιλογής, να επιλέγετε ολόκληρο κενό, έστω και πιο μακριά, παρά κενό 20-21 ωρών γιατί είναι πιθανό να σας πάνε και σε άλλο σχολείο για συμπλήρωση ωραρίου!

Μάλιστα. Δεν το γνώριζα.
" Κάθε χώρα έχει την κυβέρνηση που της αξίζει. "

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)

Αποσυνδεδεμένος tonik

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1332
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Όλοι μας κάποια πράγματα δεν τα γνωρίζουμε και τα μαθαίνουμε εμπειρικά, γι' αυτό είναι χρήσιμη η ανταλλαγή πληροφοριών εδώ!  ;)

"Αν δεν παινέψεις το σπίτι σου (βλ. pde) θα πέσει να σε πλακώσει!"  ;D
« Τελευταία τροποποίηση: Σεπτεμβρίου 12, 2013, 05:29:05 pm από tonik »
Η διαίρεση της αιωνιότητας σε δευτερόλεπτα, ώρες, μέρες και χρόνια, δεν έχει σημασία πλέον,
καθώς πρωταγωνιστικό ρόλο παίζει η τελειότητα της κάθε στιγμής.

Αποσυνδεδεμένος Landau

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 6022
  • Φύλο: Άντρας
  • Λατρεύω την εκπαίδευση.. BAZINGA!
    • Προφίλ
Θα σου ανταποδώσω, παραφράζοντάς την, τη δική σου προτροπή προς όσους έχουν άποψη για νομικά θέματα χωρίς να είναι ειδικοί:
Μείνε στα νομικά και άσε την ιστορία για τους πραγματικά γνωρίζοντες.
Δεν το συνεχίζω -πέραν του ότι είμαστε εκτός θέματος, δεν έχει και νόημα.
Αμ είναι και αυτά τα 4 χρονάκια στο τμήμα φιλολογίας στο Ρέθυμνο,συνάδελφε,που μάλλον με κάνουν σχετικό!Μήπως;

Αμ ΔΕΝ! Να ήταν ιστορικό-αρχαιολογικό.. το μόνο γνήσιο τμήμα για ιστορία  :P
"Physics is like sex: sure, it may give some practical results, but that's not why we do it."
(Richard P. Feynman ?)

"The first condition of progress is the removal of censorship."
(George Bernard Shaw)

Αποσυνδεδεμένος GERMANOS

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1706
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Κύριε Υπουργέ, ελαφρά τη συνειδήσει και εν πλήρει συγχύσει τροποποιείτε, αστραπιαία,  εν μια νυκτί τις αποφάσεις σας, οι οποίες όμως αφορούν σ' έναν ολόκληρο κλάδο που πλήττεται άδικα.

   

Διαβάστε περισσότερα: http://www.alfavita.gr/arthron/%CF%80%CE%B1%CE%BD%CE%B5%CE%BB%CE%BB%CE%AE%CE%BD%CE%B9%CE%BF%CF%82-%CF%83%CF%8D%CE%BB%CE%BB%CE%BF%CE%B3%CE%BF%CF%82-%CE%B1%CE%BD%CE%B1%CF%80%CE%BB%CE%B7%CF%81%CF%89%CF%84%CF%8E%CE%BD-%CF%86%CE%B9%CE%BB%CE%BF%CE%BB%CF%8C%CE%B3%CF%89%CE%BD-%CF%83%CF%87%CE%B5%CF%84%CE%B9%CE%BA%CE%AC-%CE%BC%CE%B5-%CF%84%CE%B7-%CE%B2-%CE%B1%CE%BD%CE%AC%CE%B8%CE%B5%CF%83%CE%B7-%CF%84%CE%B7%CF%82-%CE%B9%CF%83%CF%84%CE%BF%CF%81%CE%AF%CE%B1%CF%82#ixzz2ehPbEV7f
Follow us: @alfavita on Twitter | alfavita.gr on Facebook

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)

Αποσυνδεδεμένος GERMANOS

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1706
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Σε ποιόν θα δώσω την Ιστορία οεο;
Είναι και αυτό ένα κομμάτι της ευάλωτης καθημερινότητάς μας. Πρέπει να ζούμε με τις εκπλήξεις, με τις τροποποιήσεις, με τις αλλαγές, την ανατροπή των δεδομένων την συνεχή αμφιβολία. Ίσως το ΥΠΑΙΘ μας διδάσκει την πρόβλεψη, μας επιβάλλει ένα νέο πρωτόγνωρο σχεδιασμό της σχολικής ζωής, βασισμένο στο παιχνίδι της κολοκυθιάς. Ποιός θα πάρει την Ιστορία οεο;;;  Μετά από τις συνεχείς διορθώσεις και για να μη βρίσκεται λοιπόν και το ΥΠΑΙΘ σε σύγχυση, προτείνω η απόφαση, για το σημαντικότερο πρόβλημα της φετινής χρονιάς, να στηρίζεται στην παρακάτω πρόταση:

Η Ιστορία να διδάσκεται ανά μέρα δηλαδή: Δευτέρα από τους ΠΕ1,  Τρίτη από τους ΠΕ10, Τετάρτη από τους ΠΕ13, Πέμπτη από τους ΠΕ5, Παρασκευή από τους ΠΕ6

Οι εκπαιδευτικοί ΠΕ7 θα αναλάβουν την διόρθωση των γραπτών  ως πιθανότερα αποδεκτοί εγγυητές αξιολόγησης από τους αξιοσέβαστους Γερμανούς συμπαραστάτες μας.

Καπαρός

Αποσυνδεδεμένος Pixie

  • Moderator
  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3041
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ02
    • Προφίλ
typos72, σε ένα φόρουμ καθένας μπορεί να δηλώνει οτιδήποτε. Όσοι διάβασαν τη συζήτηση στη σελ. 7 (τι έγραψα και τι απάντησες, αλλά και πώς και σε τι χρόνο -dt- απάντησες), έχουν βγάλει τα συμπεράσματά τους. Μη συνεχίζεις, σε παρακαλώ.

Αποσυνδεδεμένος kostasMath

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1471
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Όλοι μας κάποια πράγματα δεν τα γνωρίζουμε και τα μαθαίνουμε εμπειρικά, γι' αυτό είναι χρήσιμη η ανταλλαγή πληροφοριών εδώ!  ;)

"Αν δεν παινέψεις το σπίτι σου θα πέσει να σε πλακώσει!"  ;D
http://users.sch.gr/ipap/Ellinikos%20Politismos/xartes/makedonia-1.htm
να παινέψω και το σπίτι μου! :)
Το ζητούμενο είναι να μαθαίνουν σωστά την ιστορία  τα παιδιά,  απαραίτητη προϋπόθεση είναι ο εκπαιδευτικός  να εξετάζεται σε αυτή και  να επιλέγονται οι καλύτεροι, όσοι είναι γνώστες της ιστορίας.
Ως μαθηματικός δεν έχω βλέψεις για το μάθημα της ιστορίας, είναι πολύ ενδιαφέρον και ταυτόχρονα εξαιρετικά κουραστικό –βαρετό.
Η άποψη μου είναι πως την ιστορία θα μπορούσε να την διδάσκει όποιος την γνωρίζει (να υπάρχει ξεχωριστό πε02.2) δεν αρκεί να βάζεις τον οποιοδήποτε να σου λέει τι γράφει το βιβλίο. 
Πολύ καλό υλικό http://users.sch.gr/ipap/Ellinikos%20Politismos/xartes/xartes.htm
για τους ανιστόρητους του ελληνικού κοινοβουλίου, δυστυχώς υπάρχουν  και στο χώρο μας αρκετοί συνάδελφοι που δεν γνωρίζουν ιστορία, ωστόσο το μόνο που τους ενδιαφέρει είναι ποιος θα την διδάσκει.


Αποσυνδεδεμένος fd

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 138
  • με 1000 φ ύ γ α μ ε . . .
    • Προφίλ
το θέμα ανάθεσής ιστορίας έπρεπε να το κυνηγήσουμε από την αρχή....
δυστυχώς έτσι όπως έχει η κατάσταση βολεύει και το υπουργείο να μην πάρει αναπληρωτές, αλλά και τους ξενόγλωσσους που ενώ ήταν στην διάθεση δεν έκαναν αιτήσεις για μετάταξη γιατί τους άρεσε περισσότερο η βθμια!!!δύσκολα τα πράγματα και γι αυτούς είναι η αλήθεια....ακόμα πιο δύσκολα και για μας που είμαστε εκτός....
αλλά έστω και τώρα που έχει γίνει τόσος λόγος πρέπει να επιμείνουμε διπλά...
συγχαρητήρια στην ΠΕΦ που έστω και καθυστερημένα κινητοποιήθηκε επιτέλους ;) ;) ;)

Αποσυνδεδεμένος tonik

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1332
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
το θέμα ανάθεσής ιστορίας έπρεπε να το κυνηγήσουμε από την αρχή....
δυστυχώς έτσι όπως έχει η κατάσταση βολεύει και το υπουργείο να μην πάρει αναπληρωτές, αλλά και τους ξενόγλωσσους που ενώ ήταν στην διάθεση δεν έκαναν αιτήσεις για μετάταξη γιατί τους άρεσε περισσότερο η βθμια!!!δύσκολα τα πράγματα και γι αυτούς είναι η αλήθεια....ακόμα πιο δύσκολα και για μας που είμαστε εκτός....
αλλά έστω και τώρα που έχει γίνει τόσος λόγος πρέπει να επιμείνουμε διπλά...
συγχαρητήρια στην ΠΕΦ που έστω και καθυστερημένα κινητοποιήθηκε επιτέλους ;) ;) ;)

Συγχαρητήρια και στον ΠΑΣΑΦ όμως που λειτούργησε ως ... ξυπνητήρι της ΠΕΦ... Η ΠΕΦ άργησε πολύ κατά την ταπεινή μου γνώμη... έπρεπε να κινητοποιηθεί πολύ-πολύ νωρίτερα, για να μη θερίζουμε τώρα θύελλες...
Η διαίρεση της αιωνιότητας σε δευτερόλεπτα, ώρες, μέρες και χρόνια, δεν έχει σημασία πλέον,
καθώς πρωταγωνιστικό ρόλο παίζει η τελειότητα της κάθε στιγμής.

Αποσυνδεδεμένος GERMANOS

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1706
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
ΜΙΑ ΥΠΟΥΡΓΙΚΗ ΑΠΟΦΑΣΗ, ΜIΑ ΥΠΟΣΗΜΕΙΩΣΗ ΚΑΙ Ο ΑΓΩΝΑΣ ΤΩΝ ΦΙΛΟΛΟΓΩΝ Εδώ και μια εβδομάδα οι φιλόλογοι τον νομού Λάρισας αλλά και όλης της Ελλάδας είναι αναστατωμένοι, καθώς για άλλη μια φορά αγωνίζονται για τα αυτονόητα. Αφορμή αποτέλεσε ένα έγγραφο τον Υπουργείου (με ημερομηνία 6 Σεπτεμβρίου) με το οποίο τονίζεται για άλλη μια φορά ότι το μάθημα της Ιστορίας συνεχίζει να παραμένει ως πρώτη ανάθεση αποκλειστικά στους φιλολόγους (ΠΕ02), αλλά για πρώτη φορά περιόρισε τη δεύτερη ανάθεση τον μαθήματος σε τρεις (μόνο!) κλάδους (Θεολόγοι ΠΕ01, Κοινωνιολόγοι ΠΕ10, Νομικοί ΠΕ13) από έξι (!) που ήταν μέχρι τότε (Θεολόγοι, Κοινωνιολόγοι, Νομικοί + Αγγλικής ΠΕ05, Γαλλικής ΠΕ06 και Γερμανικής ΠΕ07 φιλολογίας).

Αποσυνδεδεμένος GERMANOS

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1706
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Ποια πρόταση έκανε το ΙΕΠ στον υπ. Παιδείας για την ανάθεση διδασκαλίας της Ιστορίας
Τα πρακτικά της συνεδρίασης  του ΔΣ του Ινστιτούτου Εκπαιδευτικής Πολιτικής δείχνουν την πρόταση του ΙΕΠ προς τον υπουργό Παιδείας ως προς την ανάθεση διδασκαλίας της Ιστορίας. ΔΕΙΤΕ ΕΔΩ ΤΗΝ ΠΡΟΤΑΣΗ ΤΟΥ ΙΕΠ
Την πρόταση αυτή διαμόρφωσε το ΙΕΠ όταν έλαβε   από τον υπουργό Παιδείας και ζητήθηκε η γνώμη για το προτεινόμενο ωρολόγιο πρόγραμμα.
http://www.esos.gr/article/eidisis-defterovathmia-ekpaidefsi/poia-protasi-ekane-iep-ypoyrgo-paideias-anathesi-didaskalias-istorias

Αποσυνδεδεμένος GERMANOS

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1706
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Η Πανελλήνια ΄Ενωση Φιλολόγων σας καλεί να παρευρεθείτε στην ημερίδα, με θέμα: «Αίτημα Παιδείας: η διδασκαλία της Ιστορίας από φιλολόγους», η οποία θα πραγματοποιηθεί την Τετάρτη, 18 Σεπτεμβρίου 2013 και ώρα 6-9 μ.μ. στο Αμφιθέατρο του 2ου Πειραματικού Γυμνασίου Αθηνών (Φιλήμονος 36-38 και Τσόχα, τηλ. 210-6426584, μετρό: Αμπελόκηποι).

Θα γίνουν δεκάλεπτες εισηγήσεις από Πανεπιστημιακούς, Σχολικούς Συμβούλους και καθηγητές Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, τους: Αναστασία Παπαδία, Θεοδώρα Κάβου-ρα, Γ. Μαργαρίτη, Ευ. Χατζηβασιλείου, Χαρ. Μπαμπούνη, Ελένη Σπαθάρη, Αντ. Μαστραπά, Σπ. Τουλιάτο, Χρυσούλα Καραμάτσιου, Έφη Αργυρού, Μιχ. Παπαδόπουλο, Παν. Σαβοργιαννάκη.


Διαβάστε περισσότερα: http://www.alfavita.gr/calend/πεφ-ημερίδα-με-θέμα-«αίτημα-παιδείας-η-διδασκαλία-της-ιστορίας-από-φιλολόγους»#ixzz2ey1qQYem

Αποσυνδεδεμένος GERMANOS

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1706
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
 ΕΠΙΣΤΟΛΗ - ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΙΑ ΤΟΥ ΣΦ ΚΟΖΑΝΗΣ

Κοζάνη 4-9-2013
Προς: Δ/νση Εκπ/σης

Αποσυνδεδεμένος GERMANOS

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1706
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
 ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΤΗΣ Π.Ε.Φ.: ΤΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΤΩΝ ΔΕΥΤΕΡΩΝ ΑΝΑΘΕΣΕΩΝ
19/9/2013
             Κατάφωρη αδικία εις βάρος των φιλολόγων

Στην ημερίδα που πραγματοποίησε η Πανελλήνια Ένωση Φιλολόγων (18-9-13) με
θέμα το μάθημα της Ιστορίας αναδείχθηκε το μέγεθος του προβλήματος που
αντιμετωπίζει ο φιλολογικός κόσμος με την έναρξη της νέας σχολικής χρονιάς:
μεγάλος αριθμός φιλολόγων- παρά τις συνταξιοδοτήσεις- πλεονάζει και βρίσκεται στη
διάθεση των ΠΥΣΔΕ όλης της χώρας. Ο παραλογισμός αυτός, γιατί περί
παραλογισμού πρόκειται, αφού τα δεδομένα παραμένουν ως έχουν, είναι το
αποτέλεσμα της εφαρμογής (;) των περίφημων δεύτερων αναθέσεων, που τη μια
μέρα ισχύουν, την άλλη ανακαλούνται και εφαρμόζονται κατά το δοκούν και ανάλογα
με τα πρόσωπα.
Πριν το ζήτημα πάρει ακόμη μεγαλύτερες διαστάσεις, με παράνομες μετακινήσεις
«πλεοναζόντων» φιλολόγων και δικαστικές παρεμβάσεις-ήδη φιλόλογοι κινούνται
νομικά- απαιτούμε την παρέμβαση του Υπουργείου Παιδείας προς όλες τις
Διευθύνσεις Δ. Ε. για έλεγχο όσων παρανομούν και πιστή εφαρμογή της νομοθεσίας,
σύμφωνα με την οποία (υπουρ. απόφαση, 124062/Γ2/6-9-13) οι φιλόλογοι
προηγούνται, βεβαίως, στη διδασκαλία της Ιστορίας. Συγκεκριμένα στη νέα Υπουργική
απόφαση, για τις αναθέσεις μαθημάτων Γυμνασίου-Λυκείου η υποσημείωση με μαύρα
γράμματα κάτω από την ανάθεση του μαθήματος της ιστορίας αναφέρει ρητώς και
σαφώς πως η β΄ ανάθεση του μαθήματος της ιστορίας δίδεται στους εκπαιδευτικούς
κλάδων ΠΕ10, ΠΕ13 (ΠΕ5, ΠΕ6, ΠΕ7 για το σχ. έτος 2013-14) μόνο εφόσον οι
εκπαιδευτικοί ΠΕ2 έχουν συμπληρώσει το ωράριό τους με μαθήματα πρώτης
ανάθεσης στο σχολείο ή τα σχολεία που έχουν τοποθετηθεί (και πρέπει βέβαια να
τοποθετούνται, όταν υπάρχουν ανάγκες φιλολογικών ωρών). Τα ίδια αναφέρονται και
στην πράξη 26/2013 του Ι.Ε.Π., που περιλαμβάνεται στα σχετικά έγγραφα της
υπουργικής απόφασης, στην οποία πράξη, επιπλέον, επισημαίνεται ότι το μάθημα της
Ιστορίας δεν μπορεί να διδάσκεται από τους κλάδους ΠΕ5, ΠΕ6, ΠΕ7, επειδή δεν
περιλαμβάνεται στο πρόγραμμα σπουδών τους.
Πρόκειται για κατάφωρη αδικία εις βάρος των φιλολόγων που δεν θα την επιτρέψουμε!

                                             Α π ό τ ο Δ. Σ.  της  Π. Ε. Φ
http://filolak.blogspot.gr/

 

Pde.gr, © 2005 - 2025

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32871
  • Τελευταία: Arleta30
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1182666
  • Σύνολο θεμάτων: 19473
  • Σε σύνδεση σήμερα: 671
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 2144
  • (Αυγούστου 21, 2024, 05:10:38 pm)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 9
Επισκέπτες: 594
Σύνολο: 603

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.051 δευτερόλεπτα. 33 ερωτήματα.