*

Αποστολέας Θέμα: 3.125 μόρια...Μαθηματικό Σάμου  (Αναγνώστηκε 13331 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος anpapath86

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 430
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: 3.125 μόρια...Μαθηματικό Σάμου
« Απάντηση #28 στις: Αύγουστος 28, 2020, 06:58:33 μμ »
Και μετά ή άνευ κορωνοιού η παραγωγή στουρναριών συνεχιζεται ...
Και αν δεν απατώμαι όλοι σχεδόν οι υποψήφιοι δέχονταν φροντιστηριακά μαθήματα.
Για να περασουν τελικά στα πανεπιστήμια με 2, μ ε 3 ή με 4 ...

Να πάνε οι γονείς πρέπει στους εμπορους της εκπαίδευσης και να ζητησουν τα χρηματα τους πίσω.
Γιατί όταν περνας απλώς γράφοντας το ονομα σου, ε νομίζω ότι το φροντιστήριο δεν σου προσέφερε κατι για το οποίο θα πρέπει να πληρωθεί....
ΕΚτός και αν τα παιδιά μάθαιναν να γράφουν καλλιγραφικά το όνομα τους.

Ντρέπομαι για τα πανεπιστήμια μας που κατεβαίνουν τα σκαλιά πέντε-πέντε προκειμένου να δωσουν πτυχίο στους αγράμματους.
Ανησυχώ για την Παιδεία που δεν λέει να πάρει ανάσα από την παραπαιδεία.
Αναρωτιέμαι γιατί κανενας υπουργός μέχρι τώρα δεν λέει να κάνει τα πανεπιστήμια πανεπιστήμια, τα γυμνάσια γυμνάσια, τα δημοτικά δημοτικά.
.........
Εδώ "είναι η γη η Ελληνίς" , δεν αλλάζει κάτι, ο συνάδελφος στο τηλέφωνο.
Διορισμοί να γίνονται, την υγειά μας νάχουμε και έχει ο Θεός, έρχεται και Φθινόπωρο.
Αν είχαν και οι άνθρωποι όμως, η χώρα της "φαιδράς πορτοκαλέας" θα ήταν διαφορετική.
Επίσης να ζητήσουν πίσω και τους φόρους που πλήρωσαν για τους μισθούς των δασκάλων και των καθηγητών των σχολείων που τους δίδασκαν για 12 χρόνια. Γιατί αν κάποιος φτάνει λειτουργικά αναλφάβητος στη Γ λυκείου, δεν μπορεί να γράψει στις πανελλαδικές.

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: 3.125 μόρια...Μαθηματικό Σάμου
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 08:55:40 »

Αποσυνδεδεμένος leon.

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2863
  • Φύλο: Άντρας
  • Εθνική Ηθική Διαπαιδαγώγηση
    • Προφίλ
Απ: 3.125 μόρια...Μαθηματικό Σάμου
« Απάντηση #29 στις: Αύγουστος 28, 2020, 07:11:58 μμ »
Αφήστε τις αλληλοκατηγόριες οι εκπαιδευτικοί του δημοσίου και του ιδιωτικού τομέα. Η κλίση του μαθητή δεν είναι πάντοτε τα μαθηματικά. Άλλοτε είν' τα μαθηματικά. Άλλοτε τα φιλολογικά. Άλλοτε τα καλλιτεχνικά. Άλλοτε η γυμναστική. Άλλοτε τα χειροτεχνικά. Έκαστος και το ταλέντο του. Μην το δραματοποιείτε έτσι. Το γεγονός ότι δίχως ουδεμιά γνώση περνά μαθηματικό κάποιος οφείλεται σε πολιτικές αποφάσεις για τους εισακτέους στα πανεπιστήμια κι όχι στους δασκάλους. Λίγη λογική βάλτε κάτω για το πώς λειτουργούν τα πράγματα.

Αποσυνδεδεμένος jops

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 155
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: 3.125 μόρια...Μαθηματικό Σάμου
« Απάντηση #30 στις: Αύγουστος 28, 2020, 07:12:57 μμ »
Αυτά... :( :o >:(

Παράθεση

Αυτός που πήρε 3125 στο Μαθηματικό Σάμου πήρε 0,5 στα Μαθηματικά, 1 στη Φυσική και άθροισμα 11 στα άλλα δύο μαθήματα (Ν. Γλώσσα και Χημεία).


Αποσυνδεδεμένος jops

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 155
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: 3.125 μόρια...Μαθηματικό Σάμου
« Απάντηση #31 στις: Αύγουστος 28, 2020, 07:17:41 μμ »
Και οι μεν του Δημοσίου Ψεύδονται βάζοντας τους παχουλούς βαθμούς και του ιδιωτικού οι φροντιστές δηλαδή  Ψεύδονται για να μη χάσουν τους πελάτες μαθητές...διότι δεν ειναι δυνατό να μην ανιχνεύονται αυτοί οι μαθητές χρόνια στο σχολείο η στο φροντιστήριο... 8)

Αφήστε τις αλληλοκατηγόριες οι εκπαιδευτικοί του δημοσίου και του ιδιωτικού τομέα.

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: 3.125 μόρια...Μαθηματικό Σάμου
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 08:55:40 »

Αποσυνδεδεμένος leon.

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2863
  • Φύλο: Άντρας
  • Εθνική Ηθική Διαπαιδαγώγηση
    • Προφίλ
Απ: 3.125 μόρια...Μαθηματικό Σάμου
« Απάντηση #32 στις: Αύγουστος 28, 2020, 07:20:05 μμ »
Το φάγατε το παιδί. Θα μας διαβάζει τώρα στο pde ως συνάδελφος και χαρούμενος πρωτοετής κι αντί να του δίνετε συγχαρητήρια τον έχετε κάνει να πάθει λόξυγγα μέρα που 'ναι. Αν είναι δυνατόν. :(

Αποσυνδεδεμένος jops

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 155
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: 3.125 μόρια...Μαθηματικό Σάμου
« Απάντηση #33 στις: Αύγουστος 28, 2020, 07:23:04 μμ »
Πρωτοετής Μαθουσάλας θα είναι...Δυστυχώς για αυτόν και την οικογένειά του... 8)

ΥΓ.Για την ταμπακιέρα όμως κ.Λέοντα τίποτα... :P

Το φάγατε το παιδί. Θα μας διαβάζει τώρα στο pde ως συνάδελφος και χαρούμενος πρωτοετής κι αντί να του δίνετε συγχαρητήρια τον έχετε κάνει να πάθει λόξυγγα μέρα που 'ναι. Αν είναι δυνατόν. :(

Αποσυνδεδεμένος leon.

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2863
  • Φύλο: Άντρας
  • Εθνική Ηθική Διαπαιδαγώγηση
    • Προφίλ
Απ: 3.125 μόρια...Μαθηματικό Σάμου
« Απάντηση #34 στις: Αύγουστος 28, 2020, 07:27:00 μμ »
Πρωτοετής Μαθουσάλας θα είναι...Δυστυχώς για αυτόν και την οικογένειά του... 8)

ΥΓ.Για την ταμπακιέρα όμως κ.Λέοντα τίποτα... :P
Τη γνώμη μου την ανάφερα πριν για την αποτυχία του σχολειού. Απλά δε μπήκα στα αίτια καθώς είναι κατ' εμέ πολυπαραγοντικά. Πάντως δεν έχουν να κάνουν με τους ενδοσχολικούς βαθμούς. Εσφαλμένα εστιάζομε εκεί.

Αποσυνδεδεμένος JURE

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1017
    • Προφίλ
Απ: 3.125 μόρια...Μαθηματικό Σάμου
« Απάντηση #35 στις: Αύγουστος 28, 2020, 08:18:41 μμ »
Είναι παράλογο το σύστημα των βάσεων. Δεν γίνεται να καθορίζονται βάσει των επιδόσεων και της ζήτησης. Ωσάν λεμόνια!! Σε καμία χώρα - εκτός της Κύπρου νομίζω- δεν ισχύει αυτός ο παραλογισμός. Σκεφτείτε. Έστω κι αν οι μαθητές συμφωνήσουν να δώσουν λευκές κόλλες όλοι. Τι γίνεται; Μπαίνουν με 0! Η ιατρική πρέπει να χει ένα ελάχιστο στη βαθμολογία στη βιολογία; Πρέπει. Ένα 16; Ένα 17; Το μαθηματικό πρέπει να χει ένα ελάχιστο για την πρόσβαση στα μαθηματικά; Ένα 13; Ένα 14; Όποιος δεν το πετυχαίνει δεν θα περνά. Τα ανάλογα και στις υπόλοιπες.
Είναι ελεύθερης πρόσβασης πολλά τμήματα έτσι αφού οι θέσεις είναι πιο πολλές από τους υποψηφίους και κάθε κορφοχώρι έχει και ένα ΑΕΙ (όλα πια...)!!!
Όσοι είναι αποφασισμένοι και εργατικοί καλύπτονται από το σχολείο και μόνο. Μια τέτοια περίπτωση είμαι κι εγώ και αρκετοί άλλοι χωρίς να είμαστε ευφυίες ούτε οι καθηγητές μας τα Αστέρια! Κι εγώ άντε πέρασα σε μια απλή καθηγητική σχολή (στα χρόνια μας βέβαια χωρίς 17+ ούτε με κυάλι δεν τις έβλεπες), άλλοι πέτυχαν και Ιατρική χωρίς ιδιαίτερα και φροντιστήρια. Όταν όμως δεν διαβάζεις, όσες ώρες μαθημάτων κι αν κάνεις το αποτέλεσμα θα είναι το ίδιο κακό.

Αποσυνδεδεμένος jops

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 155
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: 3.125 μόρια...Μαθηματικό Σάμου
« Απάντηση #36 στις: Αύγουστος 28, 2020, 08:28:08 μμ »
Μα αν υπάρχει βάση κάποια τμήματα που δεν θα έχουν φοιτητές  θα πρέπει να κλείσουν και κάποιοι θα μείνουν άνεργοι...και μαζί με αυτούς και η τοπική κοινωνία που ζει από αυτό το οικονομικό "μοντέλο" (ο Θεός να το Κάνει...) ...

Είναι παράλογο το σύστημα των βάσεων. Δεν γίνεται να καθορίζονται βάσει των επιδόσεων και της ζήτησης. Ωσάν λεμόνια!! Σε καμία χώρα - εκτός της Κύπρου νομίζω- δεν ισχύει αυτός ο παραλογισμός. Σκεφτείτε. Έστω κι αν οι μαθητές συμφωνήσουν να δώσουν λευκές κόλλες όλοι. Τι γίνεται; Μπαίνουν με 0! Η ιατρική πρέπει να χει ένα ελάχιστο στη βαθμολογία στη βιολογία; Πρέπει. Ένα 16; Ένα 17; Το μαθηματικό πρέπει να χει ένα ελάχιστο για την πρόσβαση στα μαθηματικά; Ένα 13; Ένα 14; Όποιος δεν το πετυχαίνει δεν θα περνά. Τα ανάλογα και στις υπόλοιπες.


Αποσυνδεδεμένος leon.

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2863
  • Φύλο: Άντρας
  • Εθνική Ηθική Διαπαιδαγώγηση
    • Προφίλ
Απ: 3.125 μόρια...Μαθηματικό Σάμου
« Απάντηση #37 στις: Αύγουστος 28, 2020, 08:46:03 μμ »
Είναι παράλογο το σύστημα των βάσεων. Δεν γίνεται να καθορίζονται βάσει των επιδόσεων και της ζήτησης. Ωσάν λεμόνια!! Σε καμία χώρα - εκτός της Κύπρου νομίζω- δεν ισχύει αυτός ο παραλογισμός. Σκεφτείτε. Έστω κι αν οι μαθητές συμφωνήσουν να δώσουν λευκές κόλλες όλοι. Τι γίνεται; Μπαίνουν με 0! Η ιατρική πρέπει να χει ένα ελάχιστο στη βαθμολογία στη βιολογία; Πρέπει. Ένα 16; Ένα 17; Το μαθηματικό πρέπει να χει ένα ελάχιστο για την πρόσβαση στα μαθηματικά; Ένα 13; Ένα 14; Όποιος δεν το πετυχαίνει δεν θα περνά. Τα ανάλογα και στις υπόλοιπες.
Είναι ελεύθερης πρόσβασης πολλά τμήματα έτσι αφού οι θέσεις είναι πιο πολλές από τους υποψηφίους και κάθε κορφοχώρι έχει και ένα ΑΕΙ (όλα πια...)!!!
Όσοι είναι αποφασισμένοι και εργατικοί καλύπτονται από το σχολείο και μόνο. Μια τέτοια περίπτωση είμαι κι εγώ και αρκετοί άλλοι χωρίς να είμαστε ευφυίες ούτε οι καθηγητές μας τα Αστέρια! Κι εγώ άντε πέρασα σε μια απλή καθηγητική σχολή (στα χρόνια μας βέβαια χωρίς 17+ ούτε με κυάλι δεν τις έβλεπες), άλλοι πέτυχαν και Ιατρική χωρίς ιδιαίτερα και φροντιστήρια. Όταν όμως δεν διαβάζεις, όσες ώρες μαθημάτων κι αν κάνεις το αποτέλεσμα θα είναι το ίδιο κακό.
Υπάρχει ένα θέμα με την προϋπόθεση βάσης. Μια χρονιά θα μπουν εύκολα. Θα περάσουν πολλοί. Μια θα μπουν δύσκολα. Θα περάσουν λίγοι. Είναι άδικο αυτό. Κάποιος λιγότερο καλός από σένα να περνά κι εσύ όχι μόνο και μόνο γιατί ήταν ένα χρόνο πρεσβύτερος ξέρω 'γω και του πέσαν τότε εύκολα.

Αποσυνδεδεμένος nikolopol

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3421
  • ΠΕ 4.01
    • Προφίλ
Απ: 3.125 μόρια...Μαθηματικό Σάμου
« Απάντηση #38 στις: Αύγουστος 28, 2020, 08:51:04 μμ »
Συνάδελφε η απαξίωση δεν έχει προέλθει απ' τη βαθμολόγηση. Υψηλή ή χαμηλή. Είτε είκοσι είτε μηδέν η ουσία δεν αλλάζει. Ποια είν' η ουσία; Η γνώση. Το σχολείο απέτυχε διαχρονικά για ένα λόγο. Δε δύναται να μεταδώσει τη γνώση. Ή καλύτερα δε δύναται να μεταδώσει την αγάπη για τη γνώση. Εκεί είν' ο κόμπος. Κι όχι στους μικρούς ή μεγάλους βαθμούς. Σιγά τ' αυγά. Το γιατί απέτυχε να πράξει αυτό που προείπα είναι μεγάλη κουβέντα και δεν την ανοίγω τώρα.

Η απαξιωση δυστυχως ηρθε την τελευταια 30ετια-40ετια που τυπικα εχουμε πιο μορφωμενους εκπαιδευτικους με μεταπτυχιακα διδακτορικα αλλα δεν υπαρχει το βασικο στοιχειο που υπηρχε στους παλαιοτερους αγαπη για την δουλεια τους και πραγματικη υπευθυνοτητα ...οχι μονο μεσα στους κανονες.

Να με συγχωρησουν οι Συναδελφοι που διαθετουν τα παραπανω.

Αποσυνδεδεμένος jops

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 155
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: 3.125 μόρια...Μαθηματικό Σάμου
« Απάντηση #39 στις: Αύγουστος 28, 2020, 09:00:46 μμ »
Ναι πάω στο κολλέγιο η στο εξωτερικό με τα λεφτά του μπαμπά αν δεν περάσω την βάση του 5 στην Ελλαδα...παραγγέλνω 2-3 μεταπτυχιακά απο Κυπρο-Βουλγαρια-Ιταλια ...και αν δεν φτάσουν όλα αυτά τραβάω και ενα διδακτορικό από το ΕΑΠ...Και έτσι είμαι "τυπικά" πολυ-πτυχιουχος...και πάρα"μορφωμένος"... ;D

που τυπικα εχουμε πιο μορφωμενους εκπαιδευτικους με μεταπτυχιακα διδακτορικα

Αποσυνδεδεμένος JURE

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1017
    • Προφίλ
Απ: 3.125 μόρια...Μαθηματικό Σάμου
« Απάντηση #40 στις: Αύγουστος 28, 2020, 09:18:34 μμ »
Μα αν υπάρχει βάση κάποια τμήματα που δεν θα έχουν φοιτητές  θα πρέπει να κλείσουν και κάποιοι θα μείνουν άνεργοι...και μαζί με αυτούς και η τοπική κοινωνία που ζει από αυτό το οικονομικό "μοντέλο" (ο Θεός να το Κάνει...) ...
Δυστυχία μας. Τέτοιους άξονες αγγίζει η κάθε πολιτική επιλογή στη χώρα. Έχουμε αποτύχει οικονομικά και θα αποτυχαίνουμε ξανά και ξανά και ξανά, γιατί δεν στήσαμε ένα υγιές εκπαιδευτικό σύστημα. Στιβαρό. Απαιτητικό. Με στόχευση. Λεμόνια και πατάτες και καφέδες και ήλιο και αέρα κοπανιστό....να έχουμε να λέμε! Απαξιώσαμε την επαγγελματική εκπαίδευση. Ο κύριος με το 3 ίσως γίνει ένας εξαιρετικός μηχανικός αυτοκινήτων ή χτίστης. Αλλά υποτιμούμε αυτές τις επιλογές και προτιμούμε να μπει στο μαθηματικό ώστε να κάνουμε γλέντι που το παιδάκι μας πέτυχε!
Οι καθηγητές του παρελθόντος είστε σίγουροι ότι ήταν τόσο ιδανικοί; Αλήθεια; Γιατί είχα αρκετούς...κάφρους. Σε ένα σύστημα που χωλαίνει όλοι κουτσοί πηγαίνουμε. Κάποιοι είναι καλοί κάποιοι όχι και τόσο κάποιοι άριστοι κάποιοι άχρηστοι. Παλαιότερα τουλάχιστον ήξεραν το αντικείμενό τους. Ο φιλόλογος που μπήκε με δέκα στα αρχαία ή πιο κάτω πώς θα διδάξει αύριο μεθαύριο γλώσσα; Αυτά σίγουρα δεν υπήρχαν όταν σπούδαζαν οι δικοί μας καθηγητές.
Διαγωνισμός γραπτός ασεπ και μόνο...να μην το ξαναπώ!

Αποσυνδεδεμένος math22

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1855
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: 3.125 μόρια...Μαθηματικό Σάμου
« Απάντηση #41 στις: Αύγουστος 28, 2020, 09:46:32 μμ »
Μια είναι η λύση. Καταργηση ενός 30% των τμημάτων και μείωση εισακτέων κατά 30%.Αυτοματα η βάση θα πάει 13.000.Ολα τα άλλα προκύπτουν από την μη εφαρμογή του μέτρου που προείπα.

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1158560
  • Σύνολο θεμάτων: 19200
  • Σε σύνδεση σήμερα: 520
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 15
Επισκέπτες: 541
Σύνολο: 556

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.083 δευτερόλεπτα. 34 ερωτήματα.