0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
Αγαπητοί κύριοι του ΣΤΕΜΠ (sniper_hellas, pe20 κ.α)2ο Βλέπω να μιλάτε για Πληροφορική και Επικοινωνίες. Για ποίες επικοινωνίες μιλάτε. Τα επαγγελματικά σας δικαιώματα σας έχουν ως μηχανικούς λογισμικού και ασχοληθείτε με δίκτυα μόνο κάτω από την επίβλεψη των ειδικών.
Sorry. Το ξέρω πολύ καλά.Σε αυτό φταίτε εσείς και οι αυτοματιστές που το αφήσανε να γίνει. Μια προσφυγή προς ΟΤΕ για να τους πετάξει έξω για να δουν την γλύκα των προσφυγών. Με το μόνο επιχείρημα τα επαγγελματικά τους δικαιώματα.
-Κάποτε ήταν ένας διευθυντής τμήματος αυτοματισμού που είχε κονέ σε κάποιον διάδρομο του υπουργείου. Τα έκανε πλακάκια με (υποψιάζομαι αλλά δεν μπορώ να κατονομάσω) και ξαφνικά το τμήμα του αναβαθμίστηκε και οι 3.000 απόφοιτοι που υπήρχαν ως τότε άρχισαν να έχουν το δικαίωμα για μια θέση στον ήλιο. 2) Εμπιστεύεται τους διαδρόμους και τα κονέ και βάζει και τον Αυτοματισμό στο παιχνίδι (βλέπετε ο τίτλος του τμήματος στη γλώσσα των διαδρόμων και των κονέ περιέχει τον όρο Πληροφορική)Ξέρετε που "βασίστηκε" το υπουργείο για να βάλει στο παιχνίδι τους Αυτοματιστές που ως τότε είχαν πτυχίο αλλά Δημόσιο δε βλέπαν; - Επικαλέστηκε ένα Π.Δ. που καθορίζει σε ποια τμήματα της Τριτοβάθμιας έχει πρόσβαση κάθε ειδικότητα των ΤΕΕ. Δηλαδή που μπορεί να σπουδάσει ένα παιδί των Τ.Ε.Ε. (σοβαρό επιχείρημα, σωστά;)
Προσωπικά ήμουν διορισμένος στην εκπαίδευση 2 χρόνια, αλλά μετά μου ήρθε διορισμός από ΑΣΕΠ σε κάποια δημόσια υπηρεσία και παραιτήθηκα (ήμουν και μακρία). Τώρα έχω βρει την υγειά μου. Βαρέθηκα να μπαίνω στην τάξη και να πρέπει να πείσω τους μαθητές ότι πρέπει να γίνει μάθημα στο μάθημα της επιλογής και ότι δεν είναι η ώρα του παιδιού. Δε βαριέσαι, με είχαν προλάβει οι άλλοι "συνάδελφοι" που είχαν διδάξει τους μαθητές μια χαρά. (Παρακαλώ αν κάποιος διδάσκει σε Λύκειο να μου πει αν κάνει κανονικά μάθημα μέχρι το καλοκαίρι στο μάθημα της επιλογής στη Γ Λυκείου και του βγάζω το καπέλο) Βαρέθηκα να δέχομαι πίεση να βάλω σε μαθητές 19-20 στο μάθημα της κατεύθυνσης ενώ αξίζουν για 5. Και τέλος βαρέθηκα να κάνω το απαράδεκτο μάθημα της Τεχνολογίας Επικοινωνιών. Χώρια ότι ήμουν το παιδί για όλες τις δουλειές. Τώρα είμαι στο γραφειάκι μου, γράφω κώδικα που και που και είμαι μια χαρά. Ερωτώ όμως όλους εσάς που είστε καθηγητές πληροφορικής. Εάν το μάθημα της Ανάπτυξης Εφαρμογών καταργηθεί και δεδομένου του γεγονότος ότι το μάθημα της επιλογής είναι μάθημα της πλάκας και ώρα του παιδιού και ότι η Τεχνολογία Επικοινωνιών είναι ένα παρωχημένο παπαγαλίστικο μάθημα, ποιος είναι ο ρόλος τους καθηγητή πληροφορικής στο Λύκειο? Ο μόνος λόγος ύπαρξης μας ήταν το μάθημα της Ανάπτυξης. Αν καταργηθεί εμείς τι δουλειά έχουμε στο σχολείο?
Έχεις δίκιο ανακαλώ, από εδώ και πέρα όποιος μαθητής θέλει να ασχοληθεί με την πληροφορική θα τον στέλνω στο ΤΕΙ Αυτοματισμού, αφού είναι το πλέον σχετικό τμήμα. Και μια και το έφερε η κουβέντα, αφού ενδιαφέρεστε για τον κλάδο σας και δεν θέλετε απλά να χωθείτε στην εκπαίδευση γιατί δεν κάνετε και μια προσφυγή στον ΑΣΕΠ, να σας προσθέσει και εσάς στον κλάδο ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ ΤΕ για όλες τις δημόσιες υπηρεσίες?