*

Αποστολέας Θέμα: Δικαστήριο ΠΕ19-ΠΕ20  (Αναγνώστηκε 235640 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος sniper_hellas_1

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 150
  • Λατρεύω την αλήθεια και την δικαιοσύνη
    • Προφίλ
Απ: Δικαστήριο ΠΕ19-ΠΕ20
« Απάντηση #84 στις: Φεβρουαρίου 04, 2006, 01:38:56 pm »
Χωρίς καμιά αντίρρηση δέχτηκες τον απόφοιτο Ηλεκτρ.Υπολ.Συστημάτων. Ωραία. Γιατί δε κάνεις το ίδιο με μένα? Σχεδόν ίδια προγράμματα σπουδών έχουμε.

1) Το ξαναείπα αλλά δεν διαβάζεις τι γράφουν οι άλλοι. Τόσο πορωμένος είσαι πια?

Σημειώνω ότι δεν είμαι εκπρόσωπος του ΣΤΕΜΠ και παρακαλώ να μην μου αποδίδει κανείς αυτόν τον ρόλο. Την γνώμη μου προσπαθώ να πω είτε αρέσει είτε όχι.

2) Αυτό το "σχεδόν ίδια" μου αρέσει πολύ... Το έψαξες ή απλά επαναλαμβάνεις αυτά που ακούς από τρίτους? (τους επιστήμονες Αυτοματισμού που ανακάλυξαν την Πληροφορική προχτές..)



ΓΙΑΤΙ ΜΑΣ ΣΥΜΠΕΡΙΦΕΡΕΣΑΙ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΑ? Η διαφορετική σας συμπεριφορά είναι εκδήλωση ρατσισμού.

Πάλι το βιολί σου εσύ... Μάλλον έχεις κόμπλεξ με την λέξη ρατσισμός (αφού την χρησιμοποιείς συνέχεια και χωρίς να ξέρεις τι σημαίνει)



Αντίστοιχα φυσικά και για τα άλλα τμήματα, (εδώ ας με διαφωτίσει κάποιος γιατί δεν έχω ψάξει τα προγράμματα σπουδών των υπολοίπων τμημάτων) δε πρέπει να τους συγκρίνετε με εσάς, αλλά με το τμήμα Υπολογιστικών Συστημάτων (και έχω την εντύπωση ότι όλοι έχουν κάνει περισσότερα μαθήματα πληροφορικής από αυτούς- αν κάνω λάθος θα ζητήσω συγνώμη)

Αφού δεν ξέρεις και δεν έχεις ψάξει τα προγράμματα σπουδών, γιατί έχεις άποψη??????? Καλή ερώτηση που δεν περιμένω απάντηση (μάλλον θα με πεις πάλι ρατσιστή :-) )



Μη συμπεριφέρεστε διαφορετικά. Για όποιον το κάνει αυτό, ο χαρακτηρισμός "ρατσιστές" που έχω προαναφέρει, δεν θα ισχύει.

Παρακαλώ τον Dr_Michael που είναι διαχειριστής να σε επαναφέρει στην τάξη.
Αν δεν μπορείς να συμπεριφερθείς σωστά και συνέχεια χαρακτηρίζεις τους άλλους, τότε να σου πω ότι είσαι κακομαθημένος και δεν μπορείς να μιλήσεις με επιχειρήματα. Το μόνο που μπορείς να λες είναι να με αποκαλείς ρατσιστή και να με παρομοιάζεις με την ΚΚΚ (που επειδή είσαι άσχετος να ξέρεις ότι είναι ένωση δολοφόνων και βασανιστών στην Αμερική).



Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Δικαστήριο ΠΕ19-ΠΕ20
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 09:59:30 »

Αποσυνδεδεμένος sniper_hellas_1

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 150
  • Λατρεύω την αλήθεια και την δικαιοσύνη
    • Προφίλ
Απ: Δικαστήριο ΠΕ19-ΠΕ20
« Απάντηση #85 στις: Φεβρουαρίου 04, 2006, 01:56:29 pm »
Μερικές ερωτήσεις ακόμα, αν και βλέπω ότι μένουν μετέωρες:

α) Ανάκληση Προεδρικού Διατάγματος είναι εφικτό νομικά να γίνει;
β) Στο ΣτΕ (Συμβούλιο Επικρατείας), μπορεί να γίνει Έφεση;
γ) Η απόφαση πότε βγαίνει; Πόσο καιρό μετά την εκδίκαση;
δ) Η όποια απόφαση ισχύει αναδρομικά ή όχι;
ε) Το μάθημα Αυτοματισμός στα Τεχνικά Λύκεια, ποιοι το διδάσκουν;
στ) Οι Αυτοματιστές αφού δεν ξέρουν Πληροφορική πώς πέτυχαν στις εξετάσεις του ΑΣΕΠ αρκετοί από αυτούς παρά την παταγώδη αποτυχία αρκετών υποψηφίων; Περίεργο...

Σε αυτό απάντησα. Αν θέλει κάποιος άλλος, μπορεί να απαντήσει. Δείτε τι είχα πει:

Δεν θεωρώ υπεύθυνο να λέω την γνώμη μου, μόνο και μόνο για την πω και να ευχαριστήσω κάποιον. Αν είχα να πω κάτι υπεύθυνα, θα το έλεγα.

Ξαναλέω το εξής: Το σημαντικότερο που κάνουν κάποιοι είναι ότι παραπληροφορούν. Αν νομίζει κάποιος ότι είσαι αξιόπιστος, ας τον ακούσετε τότε. Τώρα ο καθένας λέει  ότι θέλει. Αύριο ή μετά από ένα μήνα θα εξαφανιστεί και δεν θα λογοδοτήσει σε κανένα (ζήτω η ανωνυμία...).



ζ) Εν τέλει, βλέπω ότι όλη η ουσία δεν είναι στο ποιος έχει τις απαραίτητες γνώσεις Πληροφορικής για να διδάξει στη Μέση Εκπαίδευση, αλλά το ποιος έχει πιο παλιό πτυχίο και θα πάρει υψηλή θέση στον Γ πίνακα ώστε να γίνει .... ωρομίσθιος! Διότι αν μας ένοιαζε πραγματικά ποιος έχει γνώσεις Πληροφορικής, τότε ο κλάδος ΠΕ19-ΠΕ20 θα μπορούσε κάλλιστα να δεχτεί όχι 11 νέα τμήματα αλλά 110!!!! Και ας δούμε από τα 110 τμήματα, ποιοι έχουν τις γνώσεις στις εξετάσεις του ΑΣΕΠ... Έτσι δεν είναι; Για να λέμε και τα πράγματα με το όνομά τους.

Εσύ προτείνεις να καταργήσουμε την έννοια του πτυχίου. Δίνω παράδειγμα για να καταλάβουμε: Να υπάρχουν θέσεις γιατρών και να πάμε να δώσουμε και εμείς εξετάσεις και όποιος περάσει, πέρασε.

Μην συνδέεις τις γνώσεις που έχει ο καθένας μας (μπορεί να διαβάζει και να ασχολείται εκτός ΤΕΙ ή ΑΕΙ) με τις γνώσεις που σου δίνει (ή πρέπει να σου δώσει) το πανεπιστήμιο ή το ΤΕΙ. . Είναι διαφορετικά πράγματα.

Επίσης, κάτι το οποίο δεν ξέρει ο πολύς ο κόσμος είναι ότι οι Μηχανικοί Αυτοματισμού (αν δεν περάσουν με ΑΣΕΠ), διορίζονται μέσω πίνακα (άρα χωρίς να αποδείξουν ότι έχουν γνώσεις Πληροφορικής). Με πίνακα διορίζονται πάνω από τους μισούς...


Αυτά για να λέμε και τα πράγματα με το όνομά τους. ;-)


« Τελευταία τροποποίηση: Φεβρουαρίου 04, 2006, 01:58:35 pm από sniper_hellas_1 »

Αποσυνδεδεμένος Dr_Michael

  • Ιδρυτής του PDE
  • Administrator
  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1831
  • Φύλο: Άντρας
  • ΠΕ 86
    • Προφίλ
    • Galop
Απ: Δικαστήριο ΠΕ19-ΠΕ20
« Απάντηση #86 στις: Φεβρουαρίου 04, 2006, 02:03:36 pm »
Εσύ προτείνεις να καταργήσουμε την έννοια του πτυχίου. Δίνω παράδειγμα για να καταλάβουμε: Να υπάρχουν θέσεις γιατρών και να πάμε να δώσουμε και εμείς εξετάσεις και όποιος περάσει, πέρασε.

Μην συνδέεις τις γνώσεις που έχει ο καθένας μας (μπορεί να διαβάζει και να ασχολείται εκτός ΤΕΙ ή ΑΕΙ) με τις γνώσεις που σου δίνει (ή πρέπει να σου δώσει) το πανεπιστήμιο ή το ΤΕΙ. . Είναι διαφορετικά πράγματα.

Επίσης, κάτι το οποίο δεν ξέρει ο πολύς ο κόσμος είναι ότι οι Μηχανικοί Αυτοματισμού (αν δεν περάσουν με ΑΣΕΠ), διορίζονται μέσω πίνακα (άρα χωρίς να αποδείξουν ότι έχουν γνώσεις Πληροφορικής). Με πίνακα διορίζονται πάνω από τους μισούς...


Αυτά για να λέμε και τα πράγματα με το όνομά τους. ;-)

Δεν είμαι νομοθέτης για να προτείνω. Απλά με το υπάρχον σύστημα (σωστό ή λάθος δεν θα το κρίνω εδώ), διορίζονται όσοι έχουν κάποιες βασικές γνώσεις Πληροφορικής. Αυτές χρειάζονται για το σχολείο. Δεν χρειάζεται ιδιαίτερη επιστημονική κατάρτιση.

Αποσυνδεδεμένος poland

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 1
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Δικαστήριο ΠΕ19-ΠΕ20
« Απάντηση #87 στις: Φεβρουαρίου 05, 2006, 10:33:55 am »
Με την ίδια λογική γιατί εγώ σαν Πληροφορικός του τμήματος Πληροφορικής ΑΤΕΙΘ να μην έχω πρόσβαση σε αντίστοιχες θέσεις που αφορούν αυτοματιστές, Αν δει κανείς το πρόγραμμα σπουδών έχουμε και εμείς γνώσεις αυτοματισμού.

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Δικαστήριο ΠΕ19-ΠΕ20
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 09:59:30 »

Αποσυνδεδεμένος Dr_Michael

  • Ιδρυτής του PDE
  • Administrator
  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1831
  • Φύλο: Άντρας
  • ΠΕ 86
    • Προφίλ
    • Galop
Απ: Δικαστήριο ΠΕ19-ΠΕ20
« Απάντηση #88 στις: Φεβρουαρίου 05, 2006, 11:11:41 am »
Με την ίδια λογική γιατί εγώ σαν Πληροφορικός του τμήματος Πληροφορικής ΑΤΕΙΘ να μην έχω πρόσβαση σε αντίστοιχες θέσεις που αφορούν αυτοματιστές, Αν δει κανείς το πρόγραμμα σπουδών έχουμε και εμείς γνώσεις αυτοματισμού.

Οι Πληροφορικάριοι διδάσκουν Αυτοματισμούς στα Τεχνικά Λύκεια. Δεν το ξέρεις;  ::)
« Τελευταία τροποποίηση: Φεβρουαρίου 05, 2006, 11:21:52 am από Dr_Michael »

Αποσυνδεδεμένος sniper_hellas_1

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 150
  • Λατρεύω την αλήθεια και την δικαιοσύνη
    • Προφίλ
Απ: Δικαστήριο ΠΕ19-ΠΕ20
« Απάντηση #89 στις: Φεβρουαρίου 06, 2006, 12:26:15 pm »
Με την ίδια λογική γιατί εγώ σαν Πληροφορικός του τμήματος Πληροφορικής ΑΤΕΙΘ να μην έχω πρόσβαση σε αντίστοιχες θέσεις που αφορούν αυτοματιστές, Αν δει κανείς το πρόγραμμα σπουδών έχουμε και εμείς γνώσεις αυτοματισμού.

Οι Πληροφορικάριοι διδάσκουν Αυτοματισμούς στα Τεχνικά Λύκεια. Δεν το ξέρεις;  ::)

Αν γίνεται αυτό, κακώς γίνεται! Αλλά από την άλλη κακώς οι Αυτοματιστές διδάσκουν Πληροφορική. Θα έπρεπε να διδάσκουν Αυτοματισμούς στα Τεχνικά Λύκεια (όπως σωστά το είπες).

Αλλά... (πάντα υπάρχει ένα αλλά), οι θέσεις Πληροφορικής είναι πολλαπλάσιες σε σχέση με τις θέσεις για το μάθημα των Αυτοματισμών. Για αυτό και κανείς Αυτοματιστής (επίσημα ή ανεπισημα) δεν ζητάει να διδάσκει το το μάθημα των Αυτοματισμών. Σωστά? ;-)




Αποσυνδεδεμένος sniper_hellas_1

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 150
  • Λατρεύω την αλήθεια και την δικαιοσύνη
    • Προφίλ
Απ: Δικαστήριο ΠΕ19-ΠΕ20
« Απάντηση #90 στις: Φεβρουαρίου 06, 2006, 12:33:13 pm »
Δεν είμαι νομοθέτης για να προτείνω. Απλά με το υπάρχον σύστημα (σωστό ή λάθος δεν θα το κρίνω εδώ), διορίζονται όσοι έχουν κάποιες βασικές γνώσεις Πληροφορικής. Αυτές χρειάζονται για το σχολείο. Δεν χρειάζεται ιδιαίτερη επιστημονική κατάρτιση.

Αποσυνδεδεμένος Dr_Michael

  • Ιδρυτής του PDE
  • Administrator
  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1831
  • Φύλο: Άντρας
  • ΠΕ 86
    • Προφίλ
    • Galop
Απ: Δικαστήριο ΠΕ19-ΠΕ20
« Απάντηση #91 στις: Φεβρουαρίου 06, 2006, 06:28:27 pm »
Αν γίνεται αυτό, κακώς γίνεται! Αλλά από την άλλη κακώς οι Αυτοματιστές διδάσκουν Πληροφορική. Θα έπρεπε να διδάσκουν Αυτοματισμούς στα Τεχνικά Λύκεια (όπως σωστά το είπες).

Αλλά... (πάντα υπάρχει ένα αλλά), οι θέσεις Πληροφορικής είναι πολλαπλάσιες σε σχέση με τις θέσεις για το μάθημα των Αυτοματισμών. Για αυτό και κανείς Αυτοματιστής (επίσημα ή ανεπισημα) δεν ζητάει να διδάσκει το το μάθημα των Αυτοματισμών. Σωστά? ;-)

Εγώ λέω καλώς γίνεται. Διότι ο αυτόματος έλεγχος είναι ένας κλάδος της Πληροφορικής που δεν μπορεί να διαχωριστεί αυτόνομα ως ξεχωριστός κλάδος. Εξάλλου πώς θα συμπλήρωναν πλήρες ωράριο οι καθηγητές αυτοί;

Όαο για το πλήθος των θέσεων, ναι αυτό είναι και το κύριο «πρόβλημα» των αμιγώς Πληροφορικάριων. Ότι «φτωχοί συγγενείς» σφετερίζονται τις θέσεις τους... Σωστά!  ;)

ΓΙατί με αυτή την λογική να μην διορίζονται όλοι τελικά σε θέσεις Μαθηματικών (αφού όλοι έχουμε βασικές γνώσεις μαθηματικών???

Δεν νομίζω ότι κανείς θα ισχυριστεί ότι δεν μπορεί να διδάξει μαθηματικά για μαθητές που δίνουν Πανελλήνιες. Σωστά? ;-)

(μάλλον είναι κάπου λάθος αυτή η λογική)


Διότι το μάθημα των Μαθηματικών είναι ευρύ με πολλές ώρες σε όλες τις τάξεις και σε όλες τις βαθμίδες εκπαίδευσης. Αντίστοιχα και ο κλάδος των Μαθηματικών είναι αυτόνομος.
Όμως ο κλάδος του Αυτοματισμού, είναι ένα υποσύνολο της Πληροφορικής, και το μάθημα είναι ελάχιστες ώρες ώστε να δικαιολογήσει αυτόνομο κλάδο.

Και μερικές επιπλέον απορίες μου:

1. Έχω μεταπτυχιακές σπουδές σε Information Technology, web technologies και e-commerce. Απορίας άξιο είναι πώς το τμήμα Αυτοματισμού συνεργάζεται με Σκωτζέζικο Πανεπιστήμιο για να στείλει αποφοίτους του στο εν λόγω μεταπτυχιακό, δεδομένου ότι ειδικά οι Σκωτσέζοι εξετάζουν ενδελεχώς και με περίσσεια φειδώ τα προπτυχιακά προγράμματα σπουδών των Πανεπιστημίων που συνεργάζονται.

2. Απορίας μέρος δεύτερο: Γιατί στα Πανεπιστήμια εξωτερικού, το τμήμα Control Engineering, ανήκει στο Computing Department?

3. Τι σχέση έχει ο αυτόματος έλεγχος SCADA, η τεχνητή νοημοσύνη, τα ευφυή συστήματα, τα CAD/CAM, οι μικροϋπολογιστές, οι μικροελεγκτές, η τηλεματική, η ρομποτική και η συλλογή και μεταφορά δεδομένων, με την Πληροφορική;

4. Ο Δρ. Δημήτρης Καλλιγερόπουλος, καθηγητής του ΤΕΙ Πειραιά και ένας εκ των ιδρυτών του τμήματος Αυτοματισμού, γιατί γράφει και στο βιβλίο Πληροφορικής του Γυμνασίου, περί ... αυτομάτων;
« Τελευταία τροποποίηση: Φεβρουαρίου 06, 2006, 09:40:40 pm από Dr_Michael »

Αποσυνδεδεμένος sniper_hellas_1

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 150
  • Λατρεύω την αλήθεια και την δικαιοσύνη
    • Προφίλ
Απ: Δικαστήριο ΠΕ19-ΠΕ20
« Απάντηση #92 στις: Φεβρουαρίου 07, 2006, 09:13:52 am »
Εγώ λέω καλώς γίνεται. Διότι ο αυτόματος έλεγχος είναι ένας κλάδος της Πληροφορικής που δεν μπορεί να διαχωριστεί αυτόνομα ως ξεχωριστός κλάδος. Εξάλλου πώς θα συμπλήρωναν πλήρες ωράριο οι καθηγητές αυτοί;

Αυτοματισμός κλάδος της Πληροφορικής?  ??? Επίσης, επειδή δεν συμπληρώνουν ώρες οι καθηγητές Αυτοματισμών, να τους βάλουμε στην Πληροφορική για να συμπληρώσουν? Εϊναι λογικό αυτό?


Όαο για το πλήθος των θέσεων, ναι αυτό είναι και το κύριο «πρόβλημα» των αμιγώς Πληροφορικάριων. Ότι «φτωχοί συγγενείς» σφετερίζονται τις θέσεις τους... Σωστά!  ;)

Αν η Πληροφορική δεν είχε πολλές θέσεις, οι Αυτοματιστές δεν θα θέλανε να ακούσουν για αυτήν. Τώρα που έχει θέσεις, επιδιώκουν μην χάσουν το λαβράκι. Σωστά?  ;)  (στο κάτω κάτω τόσα χρόνια, είπε κανείς πτυχιούχος Αυτοματισμού να διοριστεί ως Πληροφορικός? ΟΧΙ. Τώρα το ανακαλύψανε)


Διότι το μάθημα των Μαθηματικών είναι ευρύ με πολλές ώρες σε όλες τις τάξεις και σε όλες τις βαθμίδες εκπαίδευσης. Αντίστοιχα και ο κλάδος των Μαθηματικών είναι αυτόνομος.
Το μάθημα της Πληροφορικής δεν είναι ευρύ? Ο κλάδος της Πληροφορικής δεν είναι αυτόνομος? Τα μαθηματικά που διδάσκονται σε όλες τις τάξεις Γυμνασίου-Λυκείου είναι γελοία και μπορεί να τα διδάξει οποιοσδήποτε απόφοιτος Τριτοβάθμιας Εκπαίδευσης. Δεν το κάνει όμως. Σκέφτηκε κανείς γιατί??


Όμως ο κλάδος του Αυτοματισμού, είναι ένα υποσύνολο της Πληροφορικής, και το μάθημα είναι ελάχιστες ώρες ώστε να δικαιολογήσει αυτόνομο κλάδο.
Σου απάντησα πιο πάνω.


Και μερικές επιπλέον απορίες μου:

1. Έχω μεταπτυχιακές σπουδές σε Information Technology, web technologies και e-commerce. Απορίας άξιο είναι πώς το τμήμα Αυτοματισμού συνεργάζεται με Σκωτζέζικο Πανεπιστήμιο για να στείλει αποφοίτους του στο εν λόγω μεταπτυχιακό, δεδομένου ότι ειδικά οι Σκωτσέζοι εξετάζουν ενδελεχώς και με περίσσεια φειδώ τα προπτυχιακά προγράμματα σπουδών των Πανεπιστημίων που συνεργάζονται.

Μην ακούω για Αγγλικά ή Σκωτζέζικα πανεπιστήμια. Εκεί ένας απόφοιτος Γυμναστικής ακαδημίας μπορεί να κάνει μεταπτυχιακό Πληροφορικής. Φαντάζομαι το επίπεδο του μεταπτυχαικού ήταν κυρίως για απόφοιτους άλλων σχολών εκτός πληροφορικής. Κάνω λάθος? (π.χ. σαν του Πανεπιστημίου Μακεδονίας)

Επίσης, δεν είπε κανείς ότι τα τμήματα Αυτοματισμού δεν έχουν καλό πρόγραμμα σπουδών (ίσα ίσα που είναι πολύ καλό!). Απλά δεν είναι ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ.


2. Απορίας μέρος δεύτερο: Γιατί στα Πανεπιστήμια εξωτερικού, το τμήμα Control Engineering, ανήκει στο Computing Department?
Όχι συχνά. Αυτό εξαρτάται από πολλούς παράγοντες. Δεν είναι αυτό κριτήριο για να πεις ότι είσαι Πληροφορικός. Δες λίγο τι είναι η πληροφορική στο εξωτερικό και πως ορίζεται.


3. Τι σχέση έχει ο αυτόματος έλεγχος SCADA, η τεχνητή νοημοσύνη, τα ευφυή συστήματα, τα CAD/CAM, οι μικροϋπολογιστές, οι μικροελεγκτές, η τηλεματική, η ρομποτική και η συλλογή και μεταφορά δεδομένων, με την Πληροφορική;
Για να καταλάβεις τι σχέση έχουν να σου πω το εξής: To ότι μεταφέρεις δεδομένα με ένα δίκτυο Η/Υ ή ένα cd σημαίνει ότι είσαι πληροφορικός?


4. Ο Δρ. Δημήτρης Καλλιγερόπουλος, καθηγητής του ΤΕΙ Πειραιά και ένας εκ των ιδρυτών του τμήματος Αυτοματισμού, γιατί γράφει και στο βιβλίο Πληροφορικής του Γυμνασίου, περί ... αυτομάτων;

Αυτοί που γράφουν τα βιβλία πληροφορικής για τα σχολεία συνήθως δεν είναι Πληροφορικοί. Αυτός είναι ο λόγος που είναι και κακής ποιότητας... Η κατάσταση μετά από παρέμβαση ΕΠΕ και ΣΤΕΜΠ άρχισε να βελτιώνεται τα τελευταία χρόνια, αλλά έχουμε δρόμο μπροστά μας.

Αυτά...

 
« Τελευταία τροποποίηση: Φεβρουαρίου 07, 2006, 09:15:30 am από sniper_hellas_1 »

Αποσυνδεδεμένος sniper_hellas_1

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 150
  • Λατρεύω την αλήθεια και την δικαιοσύνη
    • Προφίλ
Απ: Δικαστήριο ΠΕ19-ΠΕ20
« Απάντηση #93 στις: Φεβρουαρίου 07, 2006, 09:21:51 am »
Αντίστοιχα φυσικά και για τα άλλα τμήματα, (εδώ ας με διαφωτίσει κάποιος γιατί δεν έχω ψάξει τα προγράμματα σπουδών των υπολοίπων τμημάτων) δε πρέπει να τους συγκρίνετε με εσάς, αλλά με το τμήμα Υπολογιστικών Συστημάτων (και έχω την εντύπωση ότι όλοι έχουν κάνει περισσότερα μαθήματα πληροφορικής από αυτούς- αν κάνω λάθος θα ζητήσω συγνώμη)

Να δώσω και ένα παράδειγμα για να καταλάβει και ο paphar τι γίνεται.

Ο Α έχει 30 μαθήματα Πληροφορικής. Ο

Αποσυνδεδεμένος sniper_hellas_1

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 150
  • Λατρεύω την αλήθεια και την δικαιοσύνη
    • Προφίλ
Απ: Δικαστήριο ΠΕ19-ΠΕ20
« Απάντηση #94 στις: Φεβρουαρίου 07, 2006, 09:26:42 am »
Με την ίδια λογική γιατί εγώ σαν Πληροφορικός του τμήματος Πληροφορικής ΑΤΕΙΘ να μην έχω πρόσβαση σε αντίστοιχες θέσεις που αφορούν αυτοματιστές, Αν δει κανείς το πρόγραμμα σπουδών έχουμε και εμείς γνώσεις αυτοματισμού.

Για σένα δεν μετράει αγαπητέ poland! Μετράει μόνο για τους άλλους να αποκτούν σε 4 χρόνια 3-4 ειδικότητες ενώ εσύ μόνο μια!

Άσχετα αν το τμήμα σου στο ΤΕΙΘ ήταν το 3ο ή 4ο τμήμα Πληροφορικής που δημιουργήθηκε στην Ελλάδα.
Άσχετα αν έχει το υψηλότερο επίπεδο σπουδών, καθηγητών, υποδομών, κλπ σε σχέση με όλα τα ΤΕΙ και τα περισσότερα ΑΕΙ Πληροφορικής.
Άσχετα αν οι απόφοιτοι του είναι αυτοί που έδωσαν έννοια και θεμελιώσανε την Πληροφορική στην Ελλάδα...


 

Αποσυνδεδεμένος isakos

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 6
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Δικαστήριο ΠΕ19-ΠΕ20
« Απάντηση #95 στις: Φεβρουαρίου 07, 2006, 09:48:40 am »
Καλημέρα σε όλους σας.

Ο κάθε συνομιλητής σε αυτή τη συζήτηση έχει τη δική του άποψη όπως και τον δικό του τρόπο με τον οποίο εκφράζει την άποψη του αυτή.
Απο τη στιγμή που άρχισα να συμμετέχω στο forum αυτό, προσωπικά τουλάχιστον αυτή είναι η ταπεινή μου γνώμη, νομίζω πως
έδωσα κάποια επιπλέον στοιχεία για το θέμα που έχει προκύψει στο χώρο της εκπαίδευσης.
Επίσης νομίζω πως σχολίασα, κατά την κρίση μου, τα στοιχεία που παρουσίαστηκαν απο τους συνομιλητές και ζήτησα να σχολιάσουν και αυτοί τα όποια στοιχεία παρουσίασα εγώ.
Προσωπικά θα απαντήσω σε οποιαδήποτε ερώτηση τεθεί υπο την κρίση μου απο οποιονδήποτε συνομιλητή.





Αποσυνδεδεμένος amstrad

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 384
  • Φύλο: Άντρας
  • ΠΕ20
    • Προφίλ
Απ: Δικαστήριο ΠΕ19-ΠΕ20
« Απάντηση #96 στις: Φεβρουαρίου 07, 2006, 09:55:16 am »
Kαλημέρα από Κρήτη. Θα συμφωνήσω με τον φίλο isakos , ότι εδώ ο καθένας εκφράζει προσωπική γνώμη και άποψη και δεν σημαίνει ότι αυτά που διαβάζουμε θα γίνουν! Το λέω αυτά σε όλους τους φίλους Πληροφορικούς του Π.Δ 268/04 που ενδεχομένως να έχουν τρομοκρατηθεί. Δημοκρατία έχουμε , σεβαστές όλες οι απόψεις , μα όλες...
Για την ιστορία  , να πω ότι η υπόθεση ΠΔ 268/04 έχει ήδη τελειώσει , ενώ άλλοι προσπαθούν με πολλά posts να την επαναφέρουν στο προσκήνιο και να αγχώνουν "νέους" συναδέλφους...

Καλή σας μέρα.
The poet and the pendulum...

Αποσυνδεδεμένος paphar

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 82
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: Δικαστήριο ΠΕ19-ΠΕ20
« Απάντηση #97 στις: Φεβρουαρίου 07, 2006, 11:35:00 am »
Αντίστοιχα φυσικά και για τα άλλα τμήματα, (εδώ ας με διαφωτίσει κάποιος γιατί δεν έχω ψάξει τα προγράμματα σπουδών των υπολοίπων τμημάτων) δε πρέπει να τους συγκρίνετε με εσάς, αλλά με το τμήμα Υπολογιστικών Συστημάτων (και έχω την εντύπωση ότι όλοι έχουν κάνει περισσότερα μαθήματα πληροφορικής από αυτούς- αν κάνω λάθος θα ζητήσω συγνώμη)

Να δώσω και ένα παράδειγμα για να καταλάβει και ο paphar τι γίνεται.

Ο Α έχει 30 μαθήματα Πληροφορικής. Ο
Πιστεύω και νοιάζομαι, αφού...

 

Pde.gr, © 2005 - 2025

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32871
  • Τελευταία: Arleta30
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1182687
  • Σύνολο θεμάτων: 19473
  • Σε σύνδεση σήμερα: 656
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 2144
  • (Αυγούστου 21, 2024, 05:10:38 pm)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 10
Επισκέπτες: 600
Σύνολο: 610

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.05 δευτερόλεπτα. 31 ερωτήματα.