0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
Spes,όταν πρωτοδιάβασα αυτά τα κείμενα το καλοκαίρι ακολούθησα τις μεταφράσεις του βιβλίου. Μετά όμως κυκλοφόρησε το επιμορφωτικό υλικό του Μπετσάκου, ο οποίος μάλιστα είναι από τους συγγραφείς του βιβλίου, οπότε μπερδεύτηκα τελείως. Μου φαίνονται λογικές και οι δύο εκδοχές... η πλάκα είναι ότι υπάρχουν σάιτ που αποδέχονται σε κάποια σχόλια την πρώτη άποψη, λίγο παρακάτω όμως βλέπεις ότι έχουν κάνει κόπι πέιστ τον Μπετσάκο! το ίδιο έπαθαν και σε βοήθημα του Πατάκη! το ίδιο πήγα να πάθω και εγώ σε φυλλάδιο που ετοιμάζω..Συμφωνώ με την άποψή σου ότι συντακτικά - νοηματικά ταιριάζει το χιαστό. Από την άλλη όμως η μετοχή γηράσκων μπερδεύει τα πράγματα. Επίσης ο φόβος για το μέλλον, κατά τον Επίκουρο, διακατέχει τους ηλικιωμένους. Είναι ο φόβος του θανάτου, οπότε η φιλοσοφία δρα ιαματικά..
Καλησπέρα σα όλους! Είμαι πολύ μπερδεμένη. Έχω πάρει το βοήθημα του Πατάκη για τον φάκελο υλικού. Σχόλια πολλά και επαναλαμβανόμενα. Μια βαβούρα για τον μαθητή. Ύπαρχει κάποιος να προτείνει κάποιο άλλο; Επίσης μπορεί κάποιος να μου δώσει έναν μπούσουλα; Έχω χαθεί εγώ η ίδια και παρατηρώ οτί ακόμα και η καθηγήτρια στο σχολείο είναι στα χαμένα. Ξεκίνησε τον φάκελο και είπε στους μαθητές ότι θα τον σταματήσει για να πάει ηθικά. Ο φάκελος δε σας φαίνεται ότι έχει μεγάλη ύλη;
Και τας δια τύχην αυτω γεγενημενας ταραχας συνδιαλυειν επιχειρούμεν. Το :αυτω είναι δοτικη προσωπικη αντιχαριστκη;Ισοκρατης πανηγυρικος 133-135
apri, τι λες για την κτητική;