*

Ψηφοφορία

να υπάρχει αξιολόγηση;

ναι
οχι

Αποστολέας Θέμα: Αξιολόγηση εκπαιδευτικών  (Αναγνώστηκε 939248 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος solil

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 326
  • ΠΕ06
    • Προφίλ
Απ: Αξιολόγηση εκπαιδευτικών
« Απάντηση #728 στις: Αυγούστου 24, 2012, 12:23:33 am »
Διαβάζω (και ακούω γενικώς από συναδέλφους) για το πώς θα αξιολογηθούμε όταν οι συνθήκες στα σχολεία μας είναι κακές. Όταν δεν έχουμε πετρέλαιο, όταν δεν έχουμε κιμωλίες ή μαρκαδόρους, όταν... όταν... όταν...! Εννοείται ότι όλα αυτά είναι εξαιρετικά σημαντικά και μας δυσκολεύουν στο έργο μας, όμως δεν έχουν καμία σχέση με την αξιολόγηση των εκπαιδευτικών αυτών καθ' αυτών. Έχουν σχέση καθαρά με την αυτοαξιολόγηση σε επίπεδο σχολικής μονάδας, με το πρόγραμμα δηλαδή που τρέχει ήδη πιλοτικά. Και απορώ: αφού γίνονται όλα αυτά, γιατί μόνο 498 σχολεία σε όλη τη χώρα επέλεξαν μετά από συνεδρίαση του συλλόγου να συμμετάσχουν στο πρόγραμμα, όπου θα μπορούσαν να καταγράψουν τις συνθήκες στις οποίες διδάσκουν και να προτείνουν σχέδια δράσης/λύσεις; Γιατί η πλειοψηφία των συναδέλφων από άλλα γειτονικά σχολεία κατέκριναν την απόφασή τους αυτή, λέγοντας ότι "έπεσαν στην παγίδα του υπουργείου" ή ότι "χαλάνε την πιάτσα"; Νομίζω τελικά ότι είναι θέμα καθαρά συλλόγου... το ευτύχημα είναι ότι υπάρχουν σκεπτόμενοι άνθρωποι (όπως οι περισσότεροι, αν όχι όλοι, εδώ στο pde) που ίσως κάποτε μπορέσουν να "παρασύρουν", με την καλή έννοια, τους συλλόγους σε λίγο πιο ανοικτούς τρόπους σκέψης.

Υ.Γ. Και δε νομίζω ότι το θέμα της αξιολόγησης αφορά μόνο τους μόνιμους. Ο νόμος 3848/2010 αναφέρει ξεκάθαρα ΚΑΙ την κριτηριακή-τελική αξιολόγηση των νεοδιόριστων, που όλοι οι αναπληρωτές επιθυμούμε κάποτε να γίνουμε. Κι εξάλλου, όταν τέθηκε πριν 3 χρόνια το ζήτημα στους συλλόγους σχετικά με το ναι/όχι στο πιλοτικό πρόγραμμα αυτοξιολόγησης, δικαίωμα ψήφου είχαμε και οι αναπληρωτές φυσικά. Το θυμάμαι πολύ καλά, διότι τότε, ως αναπληρώτρια, ήμουν η μοναδική που ψήφισα "ναι", σε έναν σύλλογο 20 και βάλε ατόμων.

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Αξιολόγηση εκπαιδευτικών
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 19:47:27 »

Αποσυνδεδεμένος mat

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2134
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Αξιολόγηση εκπαιδευτικών
« Απάντηση #729 στις: Αυγούστου 24, 2012, 09:20:47 am »
Εγώ πάλι γιατί κατανοώ πως όταν η υλικοτεχνική υποδομή σε ένα σχολείο είναι ελλιπής (και δεν εννοώ το πετρέλαιο, τα τζάμια και το χαρτί στη τουαλέτα) δυσχεράνει την καθ αυτό εκπαιδευτική διαδικασία και το έργο ενός εκπαιδευτικού που θέλει να κάνει το μάθημα του αξιοποιώντας εποπτικά μέσα πέραν του πίνακα. Πως θα αξιολογηθώ ως προς την "Ανάπτυξη και Εφαρμογή Διδακτικών Πρακτικών"?
Αν θέλω να εντάξω της ΤΠΕ στο μάθημα μου και δεν υπάρχει πχ διαδραστικός πίνακας ή το εργαστήριο πληροφορικής δεν μπορώ να το χρησιμοποιήσω για διάφορους λόγους, ή δεν λειτουργεί το φωτοτυπικό και δεν υπάρχουν χρήματα να φτιαχτεί ή δεν υπάρχει χαρτί για τον ίδιο λόγο.
Αν μου ζητάς να αξιολογηθώ ως ένα σύγχρονος εκπαιδευτικός κι όχι απλά ως ο φιλότιμος εκπαιδευτικός της προπολεμικής ή μεταπολεμικής περιόδου, τότε πρέπει να μου παρέχεις και τα ανάλογα εργαλεία. Αν είναι να αξιολογηθούμε μόνο για τα "χαρισματικά" ή τα "ηγετικά" χαρακτηριστικά μας τότε εντάξει.
Η πλειοψηφία όμως των εκπαιδευτικών καλώς ή κακώς δεν είναι "χαρισματικές" ή "ηγετικές" προσωπικότητες, κυρίως δεν είναι Δον Κιχώτες που λειτουργούν μόνοι τους πέρα και έξω από κάποιο Πλαίσιο. Για αυτό και @solil οι παράγοντες που έχουν να κάνουν με την αξιολόγηση σε επίπεδο σχολικής μονάδας δεν είναι άσχετοι με την αξιολόγηση καθ αυτό του εκπαιδευτικού και του έργου που παράγει.
Κακώς ίσως θίχτηκε μόνο η υλικοτεχνική υποδομή υπάρχουν σωρεία θεμάτων όπως το "κλίμα" και οι "σχέσεις" στο σχολείο που μοιάζει να μην σχετίζονται αυτό καθ αυτό με την αξιολόγηση των μονάδων εκπαιδευτικών αλλά επηρεάζουν τη δουλειά τους.
@Μarko δεν είναι που θέλω να μπερδέψω τη βούρτσα  :D ή να βρω δικαιολογίες για να μην αξιολογηθούμε. Είναι που θέλω να μην νομίζουμε ότι "ο καλός ο μύλος όλα τα αλέθει" ;D
Το σχολείο ως "παραγωγική μονάδα" είναι μια κοινωνική οργάνωση και τα μέλη της δεν λειτουργούν στο κενό.
Δεν είναι τυχαίο που στο υλικό αξιολόγησης του ΚΕΕ το μισό αφορά την αξιολόγηση της σχολικής μονάδας.


« Τελευταία τροποποίηση: Αυγούστου 24, 2012, 09:54:41 am από mat »
"Υπάρχουν τριών ειδών άνθρωποι. Εκείνοι που βλέπουν, εκείνοι που βλέπουν όταν τους δείχνουν κι εκείνοι που δεν βλέπουν." Λεονάρντο Ντα

Αποσυνδεδεμένος mat

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2134
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Αξιολόγηση εκπαιδευτικών
« Απάντηση #730 στις: Αυγούστου 24, 2012, 09:41:44 am »
Το σχολείο πάει μπροστά με ο,τιδήποτε μπορεί να φανταστεί ο παθιασμένος εκπαιδευτικός προκειμένου να ξεπεράσει τα όποια εμπόδια.
Πολύ ρομαντική σε βρίσκω. Αν ήταν έτσι που το λες το ελληνικό σχολείο θα έπρεπε να είναι πρότυπο προς μίμηση αφού αρκούν οι ελάχιστοι παθιασμένοι εκπαιδευτικοί (οι οποίοι έστω και λίγοι κάπου θα υπάρχουν) για να ξεπεράσουν τα όποια εμπόδια.
Μια κοινωνία πάντως για να διασφαλίσει την συνέχεια και την εξέλιξή της μέσα στο χρόνο και το χώρο δεν μπορεί να βασίζεται  μόνο στο πάθος ή το φιλότιμο των μελών της. Πρέπει να δημιουργεί θεσμούς και δομές γι αυτό και δεν είμαι ενάντια στην αξιολόγηση μας (όχι γιατί θεωρώ πως είμαι κατάλληλη για εκπαιδευτικός αλλά γιατί ακόμη κι αν δεν είμαι ας μου δείξουν πως μπορώ να είμαι ή ας με διώξουν...)
« Τελευταία τροποποίηση: Αυγούστου 24, 2012, 09:51:57 am από mat »
"Υπάρχουν τριών ειδών άνθρωποι. Εκείνοι που βλέπουν, εκείνοι που βλέπουν όταν τους δείχνουν κι εκείνοι που δεν βλέπουν." Λεονάρντο Ντα

Αποσυνδεδεμένος pd

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 374
    • Προφίλ
Απ: Αξιολόγηση εκπαιδευτικών
« Απάντηση #731 στις: Αυγούστου 24, 2012, 09:47:18 am »
το εχεις δει λαθος mat οι περισσοτεροι  δασκαλοι και καθηγητες βαριουνται που ζουνε.. γιατι ετσι ειναι το συστημα και ολοι εχουν κανει συμφωνια να το τηρουν ...

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Αξιολόγηση εκπαιδευτικών
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 19:47:27 »

Αποσυνδεδεμένος mat

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2134
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Αξιολόγηση εκπαιδευτικών
« Απάντηση #732 στις: Αυγούστου 24, 2012, 10:00:56 am »
Τι να σου πω @pd, μπορεί να έχεις και δίκιο, προσωπικά δεν μπορώ να γενικεύσω γιατί η εικόνα που έχω είναι από το σχολείο μου μόνο και αυτό που εγώ διαπιστώνω είναι ότι έχω αρκετούς και αξιόλογους συναδέλφους οι οποίοι δεν μοιάζει να βαριούνται. Μπορεί να μην κάνουν "θαύματα" αλλά σίγουρα δεν βαριούνται.
Πάντως μάλλον εσύ έρχεσαι στα λόγια μου λέγοντας ότι
δασκαλοι και καθηγητες βαριουνται που ζουνε.. γιατι ετσι ειναι το συστημα  ...
Αν ασχοληθείς λίγο με την ιστορία του ελληνικού εκπαιδευτικού συστήματος γρήγορα θα διαπιστώσεις ότι από συστάσεως του ελληνικού κράτους (από την εποχή του Όθωνα) μέχρι σήμερα οι όποιες μεταρρυθμίσεις είχαν πάντα να κάνουν με το περιεχόμενο και όχι τις δομές του. Γεγονός, διόλου τυχαίο αν συνδυαστεί με το ότι ανέκαθεν ως κράτος διαθέταμε το χαμηλότερο ποσοστό δημοσίων δαπανών για την εκπαίδευση.
« Τελευταία τροποποίηση: Αυγούστου 24, 2012, 10:10:08 am από mat »
"Υπάρχουν τριών ειδών άνθρωποι. Εκείνοι που βλέπουν, εκείνοι που βλέπουν όταν τους δείχνουν κι εκείνοι που δεν βλέπουν." Λεονάρντο Ντα

Αποσυνδεδεμένος syrrahm

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1951
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: Αξιολόγηση εκπαιδευτικών
« Απάντηση #733 στις: Αυγούστου 24, 2012, 10:11:27 am »
το εχεις δει λαθος mat οι περισσοτεροι  δασκαλοι και καθηγητες βαριουνται που ζουνε.. γιατι ετσι ειναι το συστημα και ολοι εχουν κανει συμφωνια να το τηρουν ...
« Τελευταία τροποποίηση: Αυγούστου 24, 2012, 10:16:25 am από syrrahm »

Αποσυνδεδεμένος gvasilis

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3227
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: Αξιολόγηση εκπαιδευτικών
« Απάντηση #734 στις: Αυγούστου 24, 2012, 10:12:01 am »
pd, δεν είναι βλάκες οι εκπαιδευτικοί. Ότι και να γίνει θα βρουν τον μέσο όρο. Δεν ξεβολεύονται οι βολεμένοι όσο κάνουν οι ίδιοι κουμάντο. Η αξιολόγηση είναι σωστή.Όμως είναι προσχηματική. Όσοι εκπαιδευτικοί δεν διορίστηκαν με ΑΣΕΠ πάρουν κάτω από την βάση και ανοίκουν σε "υπεράριθμες" ειδικότητες είμαι σίγουρος ότι θα βγουν σε διαθεσιμότητα. Ο υπουργός απλώς λέει ψέμματα, όπως είπε πριν, ή είναι άσχετος. Και τώρα για την αύξηση του ωραρίου λέει ψέμματα.
Όμως πρέπει να γίνει, οποιουδήποτε τύπου αξιολόγηση! να γίνει μια αρχή.

Αποσυνδεδεμένος mat

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2134
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Αξιολόγηση εκπαιδευτικών
« Απάντηση #735 στις: Αυγούστου 24, 2012, 10:23:13 am »
Εγώ τώρα γιατί έχω αρχίσει να οσμίζομαι στον αέρα ένα κλίμα «εκδικητικότητας» να το πω, «ανταγωνιστικότητας» να το πω, δεν ξέρω, δεν βρίσκω την κατάλληλη λέξη…
Συγνώμη, αλλά την αξιολόγηση την θέλουμε για να εκδικηθούμε "κάποιους" ή για να επιβεβαιώσουμε ότι πάντα αυτοί οι «κάποιοι κακοί» επιβιώνουν ή την θέλουμε γιατί θέλουμε να βελτιωθούμε Εμείς οι ίδιοι και η Εκπαίδευση των παιδιών μας?
"Υπάρχουν τριών ειδών άνθρωποι. Εκείνοι που βλέπουν, εκείνοι που βλέπουν όταν τους δείχνουν κι εκείνοι που δεν βλέπουν." Λεονάρντο Ντα

Αποσυνδεδεμένος gvasilis

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3227
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: Αξιολόγηση εκπαιδευτικών
« Απάντηση #736 στις: Αυγούστου 24, 2012, 10:32:22 am »
Εγώ τώρα γιατί έχω αρχίσει να οσμίζομαι στον αέρα ένα κλίμα «εκδικητικότητας» να το πω, «ανταγωνιστικότητας» να το πω, δεν ξέρω, δεν βρίσκω την κατάλληλη λέξη…
Συγνώμη, αλλά την αξιολόγηση την θέλουμε για να εκδικηθούμε "κάποιους" ή για να επιβεβαιώσουμε ότι πάντα αυτοί οι «κάποιοι κακοί» επιβιώνουν ή την θέλουμε γιατί θέλουμε να βελτιωθούμε Εμείς οι ίδιοι και η Εκπαίδευση των παιδιών μας?
Η βελτίωση είναι προσωπική υπόθεση, δεν περιμένω κανένα να με αξιολογήσει, αλλά θέλω να υπάρχει και ένα μετρήσιμο αποτέλεσμα από την δουλειά μου, οπότε να γίνει.
« Τελευταία τροποποίηση: Αυγούστου 24, 2012, 10:39:17 am από gvasilis »

Αποσυνδεδεμένος Ασπρόμαυρος

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 19
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Αξιολόγηση εκπαιδευτικών
« Απάντηση #737 στις: Αυγούστου 24, 2012, 10:38:44 am »
Εγώ πάλι που  μάλλον είμαι κακεντρεχής και περίεργος γιατί βλέπω μια συστηματική προσπάθεια απαξίωσης της εργατικότητας και της προσπάθειας του συνόλου των εκπαιδευτικών ακόμα και από μέλη μέσα στο φόρουμ; Σαν να θέλουν να μας πείσουν ότι οι περισσότεροι αν όχι όλοι οι εκπαιδευτικοί βαριούνται και δεν κάνουν σωστά την δουλειά τους. Εγώ διαφωνώ. Οι πλειοψηφία των εκπαιδευτικών δεν βαριούνται. Γιατί γενικεύουμε για μερικούς (συνήθως έναν στο σύλλογο) που η αξιολόγηση δεν θα τους ακουμπήσει ως γνωστά βύσματα;
Νομίζω ότι κατηγορούμαστε για το ότι η πλειοψηφία αρκείτε στα διδακτικά και εξωδιδακτικα καθήκοντα της και δεν κάνει το κάτι παραπάνω. Μονεταριστικές λογικές ή κάνω λάθος;

Αποσυνδεδεμένος gvasilis

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3227
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: Αξιολόγηση εκπαιδευτικών
« Απάντηση #738 στις: Αυγούστου 24, 2012, 10:45:12 am »
Εγώ πάλι που  μάλλον είμαι κακεντρεχής και περίεργος γιατί βλέπω μια συστηματική προσπάθεια απαξίωσης της εργατικότητας και της προσπάθειας του συνόλου των εκπαιδευτικών ακόμα και από μέλη μέσα στο φόρουμ; Σαν να θέλουν να μας πείσουν ότι οι περισσότεροι αν όχι όλοι οι εκπαιδευτικοί βαριούνται και δεν κάνουν σωστά την δουλειά τους. Εγώ διαφωνώ. Οι πλειοψηφία των εκπαιδευτικών δεν βαριούνται. Γιατί γενικεύουμε για μερικούς (συνήθως έναν στο σύλλογο) που η αξιολόγηση δεν θα τους ακουμπήσει ως γνωστά βύσματα;
Νομίζω ότι κατηγορούμαστε για το ότι η πλειοψηφία αρκείτε στα διδακτικά και εξωδιδακτικα καθήκοντα της και δεν κάνει το κάτι παραπάνω. Μονεταριστικές λογικές ή κάνω λάθος;
Σωστά,

Αποσυνδεδεμένος pd

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 374
    • Προφίλ
Απ: Αξιολόγηση εκπαιδευτικών
« Απάντηση #739 στις: Αυγούστου 24, 2012, 11:05:23 am »
mat δεν υπαρχει κανενας αερας εκδικητικοτητας ..αλλα η αξιολογηση, που ειμαι σιγουρη δεν θα λειτουργησει στην ιδανικη της μορφη, ειναι μια ευκαιρια να ξεκουνηθει το παγιωμενο συστημα και να λειτουυργησει και αυτη η υπηρεσια διασφαλισης ποιοτητας στην εκαπιδευση . Οι τιτλοι σας λεω εγω, ειναι ενδεικτικοι της προθεσης  να αλλαξει κατι
Και να σας πω εγω γιατην δασκαλα του γιου μου στην Α δημοτικου που μας ειπε στην συναντηση των χριστουγεννων πως ΕΜΕΙΣ τονιζω  ΚΑΙ ΟΧΙ ΑΥΤΗ θα μαθουμε τα παιδια μας να γραφουν εκθεση αλλιως δεν θα περασουν στο πανεπιστημιο...Η 'για περιπτωσεις δασκαλων που βαζουν 5-6 διαγωνισματα την εβδομαδα στην Γ δημοτικου .. και μου λετε τωρα οτι αυτοι δουλευουν? Η πεταν το μπαλακι στους γονεις και ο σωζων εαυτω σωθητω..
ΛΟΙΠΟΝ σας μεταφερω αυτη την εμπειρια που ειναι κοινος τοπος αυτη τη στιγμη στο ελληνικο σχολειο ,σε πολλες περιοχες σας διαβεβαιω. Εμενα δεν με ενδιαφερει ΑΓΑΠΗΤΟΙ ,που διαβαζετε αυτη τη στιγμη, εαν ο μισθος σας εχει λιγοστευσει ..εμενα με ενδιαφερει ολοι που ασχολειστε με παιδια να κανετε σωστα την δουλεια σας . Αυτην διαλεξατε να σπουδασετε, αυτη να εφαρμοσετε οπως την μαθατε στο πανεπιστημιο ,στη διδακτικη και  παιδαγωγικη σας καταρτιση.Οποιος δεν θελει να σηκωθει να παραιτηθει και να κανει αλλη δουλεια.. δεν μπορω εγω να αντιμετωπιζω το καφρο μυαλο του καθενος μεσα στην ταξη , οπως νομιζει αυτος οτι πρεπει να εφαρμοσει το αναλυτικο προγραμμα...

nickitol

  • Επισκέπτης
Απ: Αξιολόγηση εκπαιδευτικών
« Απάντηση #740 στις: Αυγούστου 24, 2012, 11:17:33 am »
pd, δεν είναι βλάκες οι εκπαιδευτικοί. Ότι και να γίνει θα βρουν τον μέσο όρο. Δεν ξεβολεύονται οι βολεμένοι όσο κάνουν οι ίδιοι κουμάντο. Η αξιολόγηση είναι σωστή.Όμως είναι προσχηματική. Όσοι εκπαιδευτικοί δεν διορίστηκαν με ΑΣΕΠ πάρουν κάτω από την βάση και ανοίκουν σε "υπεράριθμες" ειδικότητες είμαι σίγουρος ότι θα βγουν σε διαθεσιμότητα. Ο υπουργός απλώς λέει ψέμματα, όπως είπε πριν, ή είναι άσχετος. Και τώρα για την αύξηση του ωραρίου λέει ψέμματα.
Όμως πρέπει να γίνει, οποιουδήποτε τύπου αξιολόγηση! να γίνει μια αρχή.
Ο,τι και να ισχυει , πρεπει να γινει μια αρχη.
Ειναι αδιανοητο ενα οποιοδηποτε συστημα σημερα να μην αξιολογειται..Αυτοι που εφτιαξαν το συστημα ειναι υποχρεωμενοι να ορισουν και τις διαδικασιες και τις συνθηκες αξιολογησης του, λαμβανοντας υποψη ολα οσα πιθανως θα επετρεπαν να εκτραπει η αξιολογηση στις πασιγνωστες και προσφιλεις "ατραπους" των ημετερων .
Δεδομενου οτι μεχρι σημερα ο εκπαιδευτικος στερειται κινητρων, με την ευρεια ερμηνεια του ορου και τα οποια κατα το μαλλον αντανακλουν αυτο που κανει σε σχεση με αυτο που θα μπορουσε να κανει καποιοςαν υπηρχαν κινητρα, θα πρεπει το ολο θεμα της αξιολογησης να αντιμετωπισθει ΚΑΙ  υπο αυτο το πρισμα.
Σε καθε περιπτωση νομιζω οτι η αξιολογηση θα δικαιωσει και θα επιτρεψει να αναγνωρισθει η προσπαθεια των ατομων που δουλευουν και αξιζουν.
Οσν αφορα αυτους που πιστευουν οτι ειτε δουλεψεις οπως πρεπει, ειτε  κοιμασαι στην ταξη θα ειναι ενα και το αυτο, νομιζω τους δινεται η ευκαιρια να αναθεωρησουν την αποψη τους, απο τη στιγμη βεβαια που θελουν να δουλεψουν αλλα ενδεχομενως δεν το εκαναν μεχρι τωρα επειδη δεν υπηρχε το κινητρο της με επισημο τροπο αναγνωρισης της προσπαθειας τους.
Οι "αντιρρησιες" της αξιολογησς ας αφησουν την οψιμη "ανησυχια" τους για το κακο που θα φερει η επιχειρουμενη αξιολογηση γιατι απο κροκοδειλια δακρυα εχουμε πια συνηθισει.
 Τοσο καιρο που ηταν η "ανησυχια " τους για το χαλι στην παιδεια? Τοτε που οι διορισμοι ηταν κατα χιλιαδες , για τι πραγμα ανησυχουσαν?
Επειδη δε θελω να εμαι ισοπεδωτικος,  θεωρω οτι απο το σωρο , στατιστικα καποιοι λιγοι οντως εχουν τους ενδοιασμους τους για την αξιπιστια της αξιολογησης, με τη λογικη οτι ζουμε σε μια ομορφη αλλα κατα τα αλλα "φρενοκομειο" χωρα την ελλαδα , στην οποια κανεις δεν πιστευει κανεναν , τουλαχιστον ως προς τις προθεσεις.
Στατιστικα  ομως παλι πιστευω,  οτι η συντριπτικη πλειοψηφια αυτων που δε δεχονται την αξιολογηση ειναι αυτοι που δημιουργησαν ολα τα προβληματα και η συμβολη τους σιγουρα θα "εμπλουτισει" το βιβλιο guinness στη σελιδα "κηφηνες".
Η πρωτη ερωτηση που θα εκανα σε εναν αξιολογουμενο θα ηταν , εαν ειναι υπερ της αξιολογησης  η οχι.





« Τελευταία τροποποίηση: Αυγούστου 24, 2012, 11:19:30 am από nickitol »

Αποσυνδεδεμένος pd

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 374
    • Προφίλ
Απ: Αξιολόγηση εκπαιδευτικών
« Απάντηση #741 στις: Αυγούστου 24, 2012, 11:21:35 am »
συμφωνω απολυτα με nickitol αυτοι που κανουν σωστα τη δουλεια τους δεν εχουν να φοβηθουν τιποτα, οντως αυτοι που θα ξεκουνηθουν ειναι οι 'ΑΜΟΙΡΟΙ ΕΥΘΥΝΩΝ'.

 

Pde.gr, © 2005 - 2025

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32871
  • Τελευταία: Arleta30
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1182672
  • Σύνολο θεμάτων: 19473
  • Σε σύνδεση σήμερα: 671
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 2144
  • (Αυγούστου 21, 2024, 05:10:38 pm)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 10
Επισκέπτες: 419
Σύνολο: 429

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.05 δευτερόλεπτα. 34 ερωτήματα.