*

Αποστολέας Θέμα: Ποινικη διωξη της Στελλας Πρωτονοταριου  (Αναγνώστηκε 21657 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος apri

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 5678
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Dum spiro, spero
    • Προφίλ
Απ: Ποινικη διωξη της Στελλας Πρωτονοταριου
« Απάντηση #70 στις: Ιούνιος 11, 2009, 12:15:19 μμ »
Η ποινική δίωξη της Σ. Πρωτονοταρίου είναι σίγουρα ένα σοβαρό θέμα, όπως και να το δει κανείς. Δυστυχώς, όμως κατά τη γνώμη μου αντιμετωπίζεται με μια απαράδεκτη επιπολαιότητα από τους περισσότερους.

Τι εννοώ; Ότι είναι μια υπόθεση, για την οποία ελάχιστοι γνωρίζουν με ακρίβεια τι ακριβώς συνέβαινε στο συγκεκριμένο σχολείο. Ό,τι γνωρίζουμε, το έχουμε μάθει έμμεσα από όσους έχουν σταθεί στο πλευρό της καθηγήτριας (και αναφέρουν μόνο τη θετική εικόνα) ή από τον αντίδικο δάσκαλο (που αναφέρει μόνο την αρνητική πλευρά). Προσωπικά, δεν θα βιαζόμουν να πάρω τόσο σαφή θέση υπέρ ή εναντίον της, τη στιγμή που δεν έχω όλα τα στοιχεία μπροστά μου και δεν ξέρω τι ευσταθεί και τι όχι. Το θεωρώ εξαιρετικά επιπόλαιο και άδικο και για τους δύο αντιδίκους να κρίνονται βιαστικά και ατεκμηρίωτα. Αυτή είναι η λογική του λιντσαρίσματος.

Σ' αυτήν την ιστορία υπάρχουν πολλά σημεία τα οποία παραβλέπει η μια ή η άλλη πλευρά. Από τη μια, η πρόθεσή της καθηγήτριας να εντάξει τα αλλοδαπά παιδιά στο εκπαιδευτικό σύστημα είναι αξιέπαινη και σε καμιά περίπτωση δεν θα έπρεπε να στιγματιστεί, ακόμα κι αν έχουν διαπραχθεί μικρά ή μεγάλα λάθη στην πορεία. Από την άλλη, υπάρχουν συγκεκριμένες κατηγορίες που θα έπρεπε να ελεγχθούν κατά πόσο είναι αξιόπιστες. Το ότι δεν ενημέρωσε το Υπουργείο για την παραχώρηση των αιθουσών ίσως είναι το ελάχιστο. Η πιο σοβαρή καταγγελία που έχω διαβάσει μέχρι στιγμής είναι ότι χρησιμοποιήθηκε εκπαιδευτικό υλικό το οποίο ποτέ δεν αξιολογήθηκε (λέγεται λ.χ ότι βρέθηκαν πάνω από 200 -και όχι καμιά δεκαριά- αλβανικά αναγνωστικά με προπαγάνδα υπέρ των Τσάμηδων) και ότι στην προσπάθεια να μη θίγονται οι μαθητές κατά τις εθνικές εορτές αποσιώπησε επιβαρυντικά στοιχεία για τη δράση των χωρών που συμμετείχαν στους πολέμους. Όσο καλή και να είναι η πρόθεση, αυτό συνιστά αλλοίωση της ιστορίας και είναι σοβαρό. Επομένως, πρέπει να ελεγχθεί κατά πόσο ισχύει ή κατά πόσο έχει γίνει κάποια παρεξήγηση ή ακόμη και συκοφαντία εναντίον της.
......τα φτερά άπλωσε πλέρια, άκρη ο κόσμος δεν έχει,
είναι πι' όμορφοι οι άγνωστοι πάντα γιαλοί.... (Κ. Χατζόπουλος)

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Ποινικη διωξη της Στελλας Πρωτονοταριου
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 16:21:08 »

Αποσυνδεδεμένος apri

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 5678
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Dum spiro, spero
    • Προφίλ
Απ: Ποινικη διωξη της Στελλας Πρωτονοταριου
« Απάντηση #71 στις: Ιούνιος 11, 2009, 01:22:32 μμ »
Και τώρα που σκεφτόμουν ξανά και ξανά την όλη ιστορία με την Πρωτονοταρίου, θυμήθηκα μια άλλη ιστορία που είχε δημοσιευθεί πριν από χρόνια νομίζω στην Ελευθεροτυπία και κυκλοφόρησε κατόπιν στο διαδίκτυο. Δεν ξέρω πόσο αληθινή είναι, αλλά είναι αρκετά διδακτική.

ΑΦΩΝΟΙ ΕΜΕΙΝΑΝ ενενήντα περίπου φοιτητές κατά τη διάρκεια του
μαθήματος
"Ειδικά Ρεπορτάζ" στο τμήμα Επικοινωνίας και Μέσων Μαζικής Ενημέρωσης
του Πανεπιστημίου της Αθήνας όταν ο καθηγητής τους Λάμπης Ταγματάρχης,
δημοσιογράφος και πρόεδρος στη συνδρομητική τηλεόραση, κατά τη διάρκεια
της διδασκαλίας σήκωσε μια φοιτήτρια που καθόταν στην πρώτη σειρά του
αμφιθεάτρου και τη φίλησε στο στόμα.

ΑΚΟΛΟΥΘΩΣ ΖΗΤΗΣΕ απ' τους
φοιτητές να καταγράψουν το περιστατικό και να το στείλουν άμεσα ως ρεπορτάζ στο
μέσο που υποτίθεται ότι εργάζονταν. Μόλις είχε ολοκληρωθεί εκτενέστατη
συζήτηση με θέμα "Ηθικοί κανόνες στο ρεπορτάζ, ηθικά διλήμματα, εισβολή στην
ιδιωτική ζωή" και είχε αναλυθεί η ανάγκη να ερευνούν σοβαρά και να
ψάχνουν σε βάθος οποιοδήποτε θέμα πριν το καταγράψουν για το μέσον όπου
μελλοντικά  θα εργάζονται.

ΟΙ ΦΟΙΤΗΤΕΣ ΟΝΤΩΣ κατέγραψαν αυτό που είδαν. Και με
αποχώρησε επιδεικτικά από το αμφιθέατρο σε ένδειξη διαμαρτυρίας γι'
αυτό που συνέβη στη συμφοιτήτριά του.
"ΗΡΘΕ ΝΑ ΛΥΤΡΩΣΕΙ τα σεξουαλικά του βίτσια", έγραψε ο ένας,
"σεξουαλική επίθεση σε φοιτήτρια την ώρα του μαθήματος", έγραψε ο άλλος,
"πείραμα με σεξουαλικές προεκτάσεις", έγραψε ο τρίτος. Χαμός. Η συνέχεια έχει
ακόμη  πιο μεγάλο ενδιαφέρον.

Ο ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ ΑΚΟΥΓΕ όλο το φρικτό κατηγορητήριο ατάραχος. "Σας έχω
βγάλει και φωτογραφία με το κινητό μου" του φώναξε ένας φοιτητής, "δεν
φοβόσαστε ότι αύριο θα είστε πρωτοσέλιδο;" τον ρώτησε...

Ο καθηγητής σηκώθηκε κι αφού ευχαρίστησε τους φοιτητές του για τη
 συνεργασία, τους ανακοίνωσε ότι, αν δεν είναι εξαιρετικά
προσεκτικοί και δεν ερευνούν αυτό που πρόκειται να γράψουν, πέρα απ' το γεγονός ότι
δεν θα περάσουν ποτέ το μάθημά του, δεν θα γίνουν ποτέ καλοί
δημοσιογράφοι.

Και αμέσως άρχισε να τους απαριθμεί τα λάθη τους:
1. Κανείς από τους φοιτητές-ρεπόρτερ δεν έκανε ρεπορτάζ.
2. Κανείς δεν σηκώθηκε από τη θέση του να ρωτήσει το "θύμα" αν είχε
κάποια  σχέση με τον κ. καθηγητή, αν είχε προηγηθεί κάτι μεταξύ τους, αν
είχε προκληθεί ή είχε προκαλέσει τον καθηγητή.
3. Κανείς φοιτητής δεν παρατήρησε ότι η φοιτήτρια "θύμα" ήταν
τελείως άγνωστο σ' αυτούς πρόσωπο και προφανώς δεν την είχαν ξαναδεί ποτέ
στο αμφιθέατρο της σχολής.
4. Κανείς φοιτητής δεν πρόσεξε ότι αυτή η φοιτήτρια, όσο κι αν
έμοιαζε νέα, ήταν τουλάχιστον δέκα χρόνια μεγαλύτερή τους.
5. Επειδή η φοιτήτρια "θύμα" δεν γνώριζε κανέναν, δεν μιλούσε και
με κανέναν, πράγμα ασύνηθες για φοιτητικό αμφιθέατρο.
6. Κανείς απ' τους φοιτητές δεν σκέφτηκε ότι το θέμα που μόλις είχε
αναλυθεί από τον καθηγητή είχε τίτλο "Ηθικοί κανόνες στη
δημοσιογραφία" και ότι αυτό σημαίνει.
7. Κανείς δεν ρώτησε τη συμφοιτήτρια που καθόταν δίπλα στο "θύμα"
αν πρόσεξε κάτι ιδιαίτερο στη συμπεριφορά του "θύματος" ή τη
συμπεριφορά του καθηγητή.
8. Κανείς δεν φρόντισε να ρωτήσει τον καθηγητή αν είναι σύνηθες γι'
αυτόν να καταφεύγει σε ανάλογες συμπεριφορές και αν αυτή είναι μια νέα
διδακτική μέθοδος.

9. Τέλος, κανείς δεν φρόντισε να μάθει γιατί επιτέλους διάλεξε αυτή
τη φοιτήτρια κι όχι μια άλλη... και, εν πάση περιπτώσει, αφού
επρόκειτο
να τον  κάνουν πρωτοσέλίδο να του ζητήσουν να πει κι αυτός την άποψή του.

Το μάθημα τελείωσε.
ΟΙ ΦΟΙΤΗΤΕΣ συζητούσαν μεγαλόφωνα για το περιστατικό.

Ο καθηγητής
έπρεπε να αποχωρήσει γρήγορα από την αίθουσα γιατί το δίωρο της διδασκαλίας
είχε τελειώσει.
ΣΗΚΩΘΗΚΕ, μάζεψε τα πράγματά του από την έδρα, ζήτησε από τους
φοιτητές  ένα λεπτό ησυχία για να τους συστήσει τη γυναίκα του, που πρώτη φορά
παρακολούθησε μάθημά του.
ΝΑΙ, ΗΤΑΝ η "φοιτήτρια" που λίγο πριν την είχε φιλήσει με πάθος στο
στόμα... "Ευτυχώς ο Πάικος είχε σχολείο και δεν τον πήραμε μαζί
μας", ακούστηκε να του λέει η Ελενα..
"ΝΑΙ, ΕΧΕΙΣ ΔΙΚΙΟ", της απάντησε αυτός. "Μόνο που δεν ξέρω αν
έχουμε ακόμη γλιτώσει το πρωτοσέλιδο..."
......τα φτερά άπλωσε πλέρια, άκρη ο κόσμος δεν έχει,
είναι πι' όμορφοι οι άγνωστοι πάντα γιαλοί.... (Κ. Χατζόπουλος)

Αποσυνδεδεμένος AntreaEirini

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1538
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ 02
    • Προφίλ
Απ: Ποινικη διωξη της Στελλας Πρωτονοταριου
« Απάντηση #72 στις: Ιούνιος 11, 2009, 01:51:57 μμ »
Η ποινική δίωξη της Σ. Πρωτονοταρίου είναι σίγουρα ένα σοβαρό θέμα, όπως και να το δει κανείς. Δυστυχώς, όμως κατά τη γνώμη μου αντιμετωπίζεται με μια απαράδεκτη επιπολαιότητα από τους περισσότερους.

Τι εννοώ; Ότι είναι μια υπόθεση, για την οποία ελάχιστοι γνωρίζουν με ακρίβεια τι ακριβώς συνέβαινε στο συγκεκριμένο σχολείο. Ό,τι γνωρίζουμε, το έχουμε μάθει έμμεσα από όσους έχουν σταθεί στο πλευρό της καθηγήτριας (και αναφέρουν μόνο τη θετική εικόνα) ή από τον αντίδικο δάσκαλο (που αναφέρει μόνο την αρνητική πλευρά). Προσωπικά, δεν θα βιαζόμουν να πάρω τόσο σαφή θέση υπέρ ή εναντίον της, τη στιγμή που δεν έχω όλα τα στοιχεία μπροστά μου και δεν ξέρω τι ευσταθεί και τι όχι. Το θεωρώ εξαιρετικά επιπόλαιο και άδικο και για τους δύο αντιδίκους να κρίνονται βιαστικά και ατεκμηρίωτα. Αυτή είναι η λογική του λιντσαρίσματος.

Σ' αυτήν την ιστορία υπάρχουν πολλά σημεία τα οποία παραβλέπει η μια ή η άλλη πλευρά. Από τη μια, η πρόθεσή της καθηγήτριας να εντάξει τα αλλοδαπά παιδιά στο εκπαιδευτικό σύστημα είναι αξιέπαινη και σε καμιά περίπτωση δεν θα έπρεπε να στιγματιστεί, ακόμα κι αν έχουν διαπραχθεί μικρά ή μεγάλα λάθη στην πορεία. Από την άλλη, υπάρχουν συγκεκριμένες κατηγορίες που θα έπρεπε να ελεγχθούν κατά πόσο είναι αξιόπιστες. Το ότι δεν ενημέρωσε το Υπουργείο για την παραχώρηση των αιθουσών ίσως είναι το ελάχιστο. Η πιο σοβαρή καταγγελία που έχω διαβάσει μέχρι στιγμής είναι ότι χρησιμοποιήθηκε εκπαιδευτικό υλικό το οποίο ποτέ δεν αξιολογήθηκε (λέγεται λ.χ ότι βρέθηκαν πάνω από 200 -και όχι καμιά δεκαριά- αλβανικά αναγνωστικά με προπαγάνδα υπέρ των Τσάμηδων) και ότι στην προσπάθεια να μη θίγονται οι μαθητές κατά τις εθνικές εορτές αποσιώπησε επιβαρυντικά στοιχεία για τη δράση των χωρών που συμμετείχαν στους πολέμους. Όσο καλή και να είναι η πρόθεση, αυτό συνιστά αλλοίωση της ιστορίας και είναι σοβαρό. Επομένως, πρέπει να ελεγχθεί κατά πόσο ισχύει ή κατά πόσο έχει γίνει κάποια παρεξήγηση ή ακόμη και συκοφαντία εναντίον της.

Ναι όμως αυτό που "λέγεται" για τα 200 αλβανικά αναγνωστικά κατά πόσο είναι εξακριβωμένο; Νομίζω ότι οι περισσότεροι γνωρίζουμε την υπερβολή που χρησιμοποιούν στις επιθέσεις τους ακραία συντηρητικά στοιχεία. Κατά πόσο ισχύει λοιπόν αυτό;  Και η αποσιώπηση κάποιων στοιχείων της ιστορίας γιατί να θεωρείται κάτι αρνητικό; Τουλάχιστον για της παιδικές ηλικίες; Η ιστορία κάθε χώρας πάντα γράφεται εθνοκεντρικά, και συχνά θεωρείται δεδομένη χωρίς να ελεγχθεί. Και υποτίθεται ότι το να γραφεί μια ιστορία δια-εθνική, βασισμένη σε πραγματικότητες και όχι μύθους είναι σκοπός της εκπαίδευσης.
Προσωπικά την ιστορία της Πρωτονοταρίου την έχω παρακολουθήσει από την αρχή της, όταν ακόμα η πρωτοβουλία της δεν είχε ακυρωθεί και επαινούνταν από τα ΜΜΕ, παρακολούθησα συνεντεύξεις της, και ελπίζω να μπορέσει να ξαναδουλέψει!

Αποσυνδεδεμένος AntreaEirini

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1538
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ 02
    • Προφίλ
Απ: Ποινικη διωξη της Στελλας Πρωτονοταριου
« Απάντηση #73 στις: Ιούνιος 11, 2009, 01:55:30 μμ »
Σας παραθέτω μια συνέντευξή της στο Βήμα Ιδεών :

"Πολυπολιτισμικότητα και ελληνικό σχολείο: ένα παράδειγμα
Στέλλα Πρωτονοταρίου
Πρώην διευθύντρια του 132 δημοτικού σχολείου Αθηνών

Από τις αρχές της δεκαετίας του ΄80 ως σήμερα η Ελλάδα από χώρα εξαγωγής μεταναστών έχει σταδιακά μετατραπεί σε χώρα υποδοχής μεταναστών. Η μετεξέλιξη της ελληνικής κοινωνίας σε πολυπολιτισμική, αν και έφερε νέα δεδομένα στην εκπαιδευτική πραγματικότητα, δεν οδήγησε όπως θα έπρεπε και στην αντίστοιχη μετεξέλιξη του εκπαιδευτικού συστήματος ώστε αυτό να ανταποκριθεί με επιτυχία στις νέες συνθήκες.
Το υπουργείο Παιδείας απέναντι στη μεγάλη εισροή παιδιών μεταναστών αντέδρασε καθυστερημένα και αποσπασματικά. Τα μέτρα τα οποία ελήφθησαν με τον νόμο για τη διαπολιτισμική εκπαίδευση (Ν. 2413/1996) ήταν ανεπαρκή και χωρίς διάρκεια, π.χ. οι τάξεις υποδοχής και τα φροντιστηριακά τμήματα υπολειτουργούν ή έχουν καταργηθεί. Επίσης οι προβλέψεις στον ίδιο νόμο για τη μητρική γλώσσα και τον πολιτισμό που μεταφέρουν τα παιδιά από τις πατρίδες τους παρέμειναν σε θεωρητικό επίπεδο και δεν εφαρμόστηκαν ποτέ.
Εκτός από τα προβλήματα που αντιμετωπίζουν οι μετανάστες μαθητές και μαθήτριες στην ελληνική γλώσσα, δυσκολεύονται επίσης να προσαρμοστούν στη σχολική ζωή και κουλτούρα. Επιπλέον η ίδια η παρουσία τους αποτελεί πρόκληση για τα ιδεολογικά θεμέλια της ελληνικής εκπαίδευσης, της οποίας ο εθνοκεντρισμός αποτελεί κύριο γνώρισμα. Η άρνηση της διαφορετικότητας και οι υποθέσεις της ομοιογένειας είναι διάχυτες στα σχολικά βιβλία και στη σχολική ζωή με κίνδυνο οι «διαφορετικοί» μαθητές να αναπτύξουν συναισθήματα αποξένωσης και να οδηγηθούν στην περιθωριοποίηση, όπως επισημαίνεται ήδη από το 1997 σε έρευνες των Φραγκουδάκη και Δραγώνα.
Την ένταξη των μεταναστών μαθητών στο εκπαιδευτικό σύστημα δυσκολεύει ακόμη περισσότερο η ξενοφοβία, η οποία εκδηλώνεται τόσο από μερίδα των εκπαιδευτικών όσο και από Έλληνες γονείς, όπως τονίζει αντίστοιχη έρευνα του ελληνικού τμήματος της UΝΙCΕF (2001), καθώς και το αβέβαιο νομικό καθεστώς σχετικά με τη μετανάστευση. Παράλληλα πολλοί μετανάστες και πρόσφυγες γονείς, μη γνωρίζοντας την ελληνική γλώσσα, δυσκολεύονται να επικοινωνήσουν με το σχολείο, τους εκπαιδευτικούς των παιδιών τους ή με άλλους γονείς. Έτσι απέχουν από σχολικές δραστηριότητες, δεν συμμετέχουν στα συλλογικά όργανα των γονέων και σπανίως διεκδικούν τα δικαιώματα των παιδιών τους στην εκπαίδευση. Οι Έλληνες γονείς επίσης, θεωρώντας ότι η ανομοιογένεια που παρατηρείται στις σχολικές τάξεις είναι επιζήμια για τα παιδιά τους, συχνά εκφράζουν την αγωνία τους και εκδηλώνουν ξενοφοβικά συναισθήματα. Τέλος, οι ίδιοι οι εκπαιδευτικοί, χωρίς τις κατάλληλες γνώσεις και τα απαραίτητα μεθοδολογικά εργαλεία, δυσκολεύονται να διαχειριστούν με αποτελεσματικότητα την ετερογένεια που υπάρχει στις τάξεις τους.
Οι επιπτώσεις της κατάστασης που περιγράφηκε και αφορά την πλειονότητα των ελληνικών σχολείων είναι πολλές, με σοβαρότερη την αυξημένη μαθητική διαρροή από την υποχρεωτική εκπαίδευση των μεταναστών μαθητών σε σχέση με εκείνη των Ελλήνων συμμαθητών τους, όπως αποκαλύπτουν πρόσφατα στοιχεία του Παρατηρητηρίου Μετάβασης του Παιδαγωγικού Ινστιτούτου.
Είναι γεγονός ότι, αν συνεχίσουμε να αντιμετωπίζουμε την πολυπολιτισμικότητα των σχολείων μας ως πρόβλημα και όχι ως ικανή συνθήκη για ουσιαστικότερη και ευρύτερη παιδαγωγική προσέγγιση προς όφελος όλων των παιδιών, Ελλήνων και αλλοδαπών, τα προβλήματα θα πολλαπλασιάζονται, η αναπαραγωγή κοινωνικών ανισοτήτων θα διαιωνίζεται και πολλά παιδιά θα συνεχίσουν να οδηγούνται στον κοινωνικό αποκλεισμό. Για να ανταποκριθεί λοιπόν το σχολείο στις σύγχρονες πολυπολιτισμικές συνθήκες χρειάζονται ουσιαστικές αλλαγές στη δομή και στο περιεχόμενό του με στόχο τη θετική αντιμετώπιση και την αξιοποίηση της ανομοιογένειας του μαθητικού πληθυσμού. Κάτι τέτοιο μπορεί να πραγματοποιηθεί επιτυχώς μέσω μιας εκπαίδευσης διαπολιτισμικής, η οποία θα προετοιμάζει πολίτες με κριτική σκέψη, εκπαιδευμένους σε κοινωνικές δεξιότητες όπως η επικοινωνία και η συνεργασία, πολίτες ικανούς να συμμετέχουν στις αποφάσεις που τους αφορούν και να διαχειρίζονται με επιτυχία την πολυπολιτισμικότητα γύρω τους. Οι διαπολιτισμικές δράσεις αναπτύσσουν την αυτοεκτίμηση των «διαφορετικών» παιδιών, βοηθούν στην καλλιέργεια ισοτίμων σχέσεων ανάμεσά τους, στην αναγνώριση και στον σεβασμό των δικαιωμάτων τους, ενώ παράλληλα καταπολεμώνται προκαταλήψεις και φαινόμενα επιθετικότητας και παραβατικών συμπεριφορών στο σχολικό πλαίσιο.
Παρά τις αντίθετες επίσημες δηλώσεις, η διαπολιτισμική εκπαίδευση απουσιάζει από το σύγχρονο ελληνικό σχολείο, στο οποίο «προσφέρεται στα παιδιά μειονοτήτων/μεταναστών μια αφομοιωτική δημόσια εκπαίδευση», όπως χαρακτηριστικά αναφέρεται σε έκθεση του Ελληνικού Παρατηρητήριου του Ελσίνκι (2002). Θα πρέπει να επισημάνουμε επίσης ότι όχι μόνο για τα παιδιά μεταναστών αλλά και για άλλες ομάδες «διαφορετικών» παιδιών (με σωματικές/νοητικές αναπηρίες, μαθητές Ρομά κ.ά.) δεν έχει ληφθεί στην πράξη κανένα μέτρο ένταξης. Για να ληφθούν τα αναγκαία μέτρα αρχική προϋπόθεση αποτελεί η διερεύνηση και η καταγραφή των μορφωτικών αναγκών των μαθητών, λαμβάνοντας σοβαρά υπόψη τις επιστημονικές έρευνες οι οποίες συνδέουν θετικά τη σχολική απόδοση των παιδιών με τη συμμετοχή των γονέων τους στη σχολική πραγματικότητα. Επίσης οι εκπαιδευτικοί θα πρέπει να αποκτήσουν τις απαραίτητες γνώσεις ώστε να καταφέρουν να διαχειριστούν την ανομοιογένεια του μαθητικού πληθυσμού. Και αυτά μπορούν να συμβούν μόνο σε ένα σχολείο με διευρυμένο ρόλο που θα αποτελέσει συνεκτικό κρίκο ανάμεσα σε εκπαιδευτικούς, γονείς και μαθητές, «ανοιχτό» στη γειτονιά και στην τοπική κοινωνία. Αν και οι παραπάνω στόχοι μπορεί να φαντάζουν σαν «όραμα», στην πραγματικότητα είναι πλήρως πραγματοποιήσιμοι. Υπάρχει η θεωρητική γνώση, τα δεδομένα πλήθους ερευνών, καθώς και η ανάλογη διεθνής εμπειρία. Εξάλλου υπάρχει και η καταγεγραμμένη εμπειρία του 132ου Δημοτικού Σχολείου της Αθήνας στο οποίο εφαρμόστηκαν προγράμματα διαπολιτισμικής εκπαίδευσης επί περίπου εννέα έτη με μεγάλη επιτυχία. Οι εκπαιδευτικοί του συγκεκριμένου σχολείου (με 72% παιδιά μεταναστών) ανέπτυξαν δράσεις που λειτουργούσαν ταυτόχρονα και παράλληλα για όλους τους παράγοντες της σχολικής κοινότητας (μαθητές- εκπαιδευτικούς γονείς- τοπική κοινωνία).
Ενδεικτικά οργανώθηκαν για όλα τα παιδιά εργαστήρια για την προσωπική και κοινωνική τους ανάπτυξη και υγεία, έγιναν μαθήματα μητρικής γλώσσας εκτός ωρολογίου προγράμματος για τους αλλοδαπούς μαθητές, αξιοποιήθηκε η μητρική γλώσσα και το πολιτισμικό τους υπόβαθρο στην εκπαιδευτική διαδικασία, διευρύνθηκε το περιεχόμενο των σχολικών εκδηλώσεων, χρησιμοποιήθηκε στην πρωινή προσευχή κείμενο-προσευχή που να απευθύνεται γενικά στον Θεό και στις πανανθρώπινες αξίες ώστε να συμμετέχουν και τα μη ορθόδοξα παιδιά κτλ. Για τους γονείς οργανώθηκαν συναντήσεις και εργαστήρια με στόχο την ενίσχυση του γονικού τους ρόλου και της σχέσης τους με το σχολείο, πραγματοποιήθηκαν από εθελοντές δασκάλους για πέντε χρόνια μαθήματα ελληνικής γλώσσας για τους μετανάστες γονείς, συνδέθηκαν το σχολείο και οι οικογένειες των παιδιών με δομές και φορείς υγείας για την πρόληψη και την αντιμετώπιση δύσκολων προβλημάτων που προέκυπταν. Τέλος, οι ίδιοι οι εκπαιδευτικοί οργάνωσαν την ενδοσχολική τους επιμόρφωση και εφάρμοσαν στα μαθήματα βιωματικές μορφές μάθησης και συνεργατικές μορφές διδασκαλίας κτλ.
Το έργο του σχολείου υποστηρίχθηκε από την εκπαιδευτική και την επιστημονική κοινότητα, παρουσιάστηκε σε επιστημονικά συνέδρια, ενώ πολλές από τις δράσεις του βραβεύτηκαν στην Ελλάδα και διεθνώς. Παρόλα αυτά, έπειτα από σχεδόν εννέα χρόνια επιτυχούς λειτουργίας (το 2007) διεκόπη βίαια από τον νέο διευθυντή του σχολείου, «με άνωθεν εντολές», όπως ο ίδιος ισχυρίστηκε. Ο υφυπουργός Παιδείας νομιμοποίησε τη διακοπή όλων των δράσεων υποστηρίζοντας ότι η διδασκαλία της μητρικής γλώσσας στους μετανάστες μαθητές, τα μαθήματα ελληνικής γλώσσας στους γονείς τους και η αλλαγή της πρωινής προσευχής γίνονταν «καθ΄ υπέρβασιν» όσων προβλέπονται από την ελληνική νομοθεσία.
Η λήψη αποφάσεων και μέτρων για τη δημιουργία του σχολείου που οραματιζόμαστε είναι πλέον επιτακτική. Η πολιτεία έχει υποχρέωση να φροντίσει ώστε οι αρχές της διαπολιτισμικής εκπαίδευσης να κατευθύνουν τη λειτουργία του σύγχρονου σχολείου. Παράλληλα ολοκληρωμένες και αποτελεσματικές προτάσεις που προέρχονται από επιτυχημένες πρωτοβουλίες εκπαιδευτικών, όπως αυτή του 132ου, οφείλουν να αξιολογούνται, να υποστηρίζονται και να αξιοποιούνται από το ΥΠΕΠΘ, αν ενδιαφέρεται ουσιαστικά για την καταπολέμηση της περιθωριοποίησης και του κοινωνικού αποκλεισμού όλων των παιδιών, Ελλήνων και αλλοδαπών. Τα παιδιά το δικαιούνται και εμείς τους το οφείλουμε."

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Ποινικη διωξη της Στελλας Πρωτονοταριου
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 16:21:08 »

Αποσυνδεδεμένος marilina

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 19
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Ποινικη διωξη της Στελλας Πρωτονοταριου
« Απάντηση #74 στις: Ιούνιος 11, 2009, 02:52:28 μμ »
τραγικό.... απλά!

η Ελλάδα παντα θα μας πληγώνει καθως φαινεται.
ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΚΑΝΟΥΝ ΠΩΣ ΞΕΡΟΥΝ ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΕΚΝΕΥΡΙΖΟΥΝ ΕΜΑΣ ΠΟΥ ΤΑ ΞΕΡΟΥΜΕ  :Ρ

Αποσυνδεδεμένος apri

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 5678
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Dum spiro, spero
    • Προφίλ
Απ: Ποινικη διωξη της Στελλας Πρωτονοταριου
« Απάντηση #75 στις: Ιούνιος 11, 2009, 03:30:01 μμ »

Ναι όμως αυτό που "λέγεται" για τα 200 αλβανικά αναγνωστικά κατά πόσο είναι εξακριβωμένο; Νομίζω ότι οι περισσότεροι γνωρίζουμε την υπερβολή που χρησιμοποιούν στις επιθέσεις τους ακραία συντηρητικά στοιχεία. Κατά πόσο ισχύει λοιπόν αυτό;  Και η αποσιώπηση κάποιων στοιχείων της ιστορίας γιατί να θεωρείται κάτι αρνητικό; Τουλάχιστον για της παιδικές ηλικίες; Η ιστορία κάθε χώρας πάντα γράφεται εθνοκεντρικά, και συχνά θεωρείται δεδομένη χωρίς να ελεγχθεί. Και υποτίθεται ότι το να γραφεί μια ιστορία δια-εθνική, βασισμένη σε πραγματικότητες και όχι μύθους είναι σκοπός της εκπαίδευσης.
Προσωπικά την ιστορία της Πρωτονοταρίου την έχω παρακολουθήσει από την αρχή της, όταν ακόμα η πρωτοβουλία της δεν είχε ακυρωθεί και επαινούνταν από τα ΜΜΕ, παρακολούθησα συνεντεύξεις της, και ελπίζω να μπορέσει να ξαναδουλέψει!

Μα το όλο θέμα είναι ότι τίποτα δεν είναι εξακριβωμένο. Αυτό λέω. Αυτό που δεν μου αρέσει στην όλη ιστορία είναι ότι ακριβώς όλοι βιάζονται να πάρουν θέση βασιζόμενοι σε προκαταλήψεις, παρά στην πλήρη γνώση της ιστορίας. Κάποιοι παίρνουν το μέρος του δασκάλου μιλώντας για σκόπιμη αντεθνική δράση της καθηγήτριας, άλλοι παίρνουν το μέρος της καθηγήτριας θεωρώντας δεδομένο ότι αυτά εκπορεύονται από συντηρητικά στοιχεία. Το θέμα δεν είναι να βρούμε ποιος είναι ο προοδευτικός ή ο συντηρητικός, αλλά ποιος λέει την αλήθεια. Και η γνώμη μου είναι ότι όλοι εμείς απ' έξω δεν την ξέρουμε. Απλώς εικάζουμε, όσο κι αν δεν το αντιλαμβανόμαστε.

Τώρα, όσον αφορά την αποσιώπηση των αρνητικών στοιχείων της ιστορίας, είμαι κάθετα αντίθετη. Δεν πιστεύω ότι η ομαλή ένταξη των αλλοδαπών σε μια κοινωνία πρέπει να στηρίζεται σε ψέματα και μισές αλήθειες. Το να αποσιωπάς τα αρνητικά της ιστορίας, για να είναι όλοι χαρούμενοι ή το να προσπαθείς να σβήσεις την πολιτιστική ταυτότητα του καθενός για εμένα είναι επικίνδυνο απ’ όπου κι αν προέρχεται και για όποιον σκοπό. Δεν συμφωνούσα ποτέ με τη βολική απόκρυψη των μελανών σημείων της ιστορίας, για να μη θιγεί η περιφάνεια της κυρίαρχης κοινωνικής ομάδας ή των αλλοδαπών. Και στις δυο περιπτώσεις έχουμε να κάνουμε με εθνοκεντρισμό, είτε των μεν είτε των δε. Η ιστορία είναι αλήθεια από την οποία διδασκόμαστε. Πρέπει να είμαστε έτοιμοι να δεχθούμε τη θετική και την αρνητική δράση του καθενός και ανάλογα να πορευθούμε στο μέλλον.
Για εμένα ομαλή κοινωνική ένταξη σημαίνει να μαθαίνει ο ένας να σέβεται την προσωπικότητα και την ιστορία του άλλου. Όχι να την αποσιωπά. Το να βαφτίζεις π.χ τα Χριστούγεννα Winter Festival (όπως έχει γίνει στην Αγγλία), για να μη θίγεις τους μουσουλμάνους είναι απλώς γελοίο. Το θέμα είναι ένας χριστιανός και ένας μουσουλμάνος να γνωρίζει την θετική και αρνητική πλευρά του και να σέβεται ο ένας τον άλλον. Άλλο ο σεβασμός στην ιδιαιτερότητα και άλλο η ισοπέδωση των ιδιαιτεροτήτων.

Όσο για την κ. Πρωτονοταρίου, σαφώς και θα πρέπει να ξαναδουλέψει. Αν έχει υποπέσει όμως σε κάποια σφάλματα, θα πρέπει στο μέλλον να μην τα επαναλάβει.

« Τελευταία τροποποίηση: Ιούνιος 11, 2009, 03:54:16 μμ από apri »
......τα φτερά άπλωσε πλέρια, άκρη ο κόσμος δεν έχει,
είναι πι' όμορφοι οι άγνωστοι πάντα γιαλοί.... (Κ. Χατζόπουλος)

Αποσυνδεδεμένος AntreaEirini

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1538
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ 02
    • Προφίλ
Απ: Ποινικη διωξη της Στελλας Πρωτονοταριου
« Απάντηση #76 στις: Ιούνιος 11, 2009, 04:16:59 μμ »


Τώρα, όσον αφορά την αποσιώπηση των αρνητικών στοιχείων της ιστορίας, είμαι κάθετα αντίθετη. Δεν πιστεύω ότι η ομαλή ένταξη των αλλοδαπών σε μια κοινωνία πρέπει να στηρίζεται σε ψέματα και μισές αλήθειες. Το να αποσιωπάς τα αρνητικά της ιστορίας, για να είναι όλοι χαρούμενοι ή το να προσπαθείς να σβήσεις την πολιτιστική ταυτότητα του καθενός για εμένα είναι επικίνδυνο απ’ όπου κι αν προέρχεται και για όποιον σκοπό. Δεν συμφωνούσα ποτέ με τη βολική απόκρυψη των μελανών σημείων της ιστορίας, για να μη θιγεί η περιφάνεια της κυρίαρχης κοινωνικής ομάδας ή των αλλοδαπών. Και στις δυο περιπτώσεις έχουμε να κάνουμε με εθνοκεντρισμό, είτε των μεν είτε των δε. Η ιστορία είναι αλήθεια από την οποία διδασκόμαστε. Πρέπει να είμαστε έτοιμοι να δεχθούμε τη θετική και την αρνητική δράση του καθενός και ανάλογα να πορευθούμε στο μέλλον.
Για εμένα ομαλή κοινωνική ένταξη σημαίνει να μαθαίνει ο ένας να σέβεται την προσωπικότητα και την ιστορία του άλλου. Όχι να την αποσιωπά. Το να βαφτίζεις π.χ τα Χριστούγεννα Winter Festival (όπως έχει γίνει στην Αγγλία), για να μη θίγεις τους μουσουλμάνους είναι απλώς γελοίο. Το θέμα είναι ένας χριστιανός και ένας μουσουλμάνος να γνωρίζει την θετική και αρνητική πλευρά του και να σέβεται ο ένας τον άλλον. Άλλο ο σεβασμός στην ιδιαιτερότητα και άλλο η ισοπέδωση των ιδιαιτεροτήτων.

Όσο για την κ. Πρωτονοταρίου, σαφώς και θα πρέπει να ξαναδουλέψει. Αν έχει υποπέσει όμως σε κάποια σφάλματα, θα πρέπει στο μέλλον να μην τα επαναλάβει.



Συμφωνώ απόλυτα με όσα λες, και όταν μιλάω για "αποσιώπηση" κάποιων στοιχείων δεν το υποστηρίζω χάριν των αλλοδαπών μαθητών αλλά των Ελλήνων. Θεωρώ ότι πολλά απ' όσα διδάσκονται τα παιδιά έχουν γραφεί εθνοκεντρικά (για να μην πω εθνικιστικά), γιατί αυτό κάνει κάθε κράτος για να τονώσει το "εθνικό" αίσθημα. Πολλά απ' αυτά είναι ανεξακρίβωτα και έχουν γραφεί υπό μια εντελώς διαφορετική φιλοσοφία, και αυτό μπορεί να το διαπιστώσει κανείς κάνοντας έρευνα σε επιστημονικά ιστορικά βιβλία. Επομένως θεωρώ ότι αν γίνει τουλάχιστον μια πιο "προσεκτική" διδασκαλία, θα επωφεληθούν όλοι, και Ελληνες και αλλοδαποί μαθητές. Όσα αναφέρεις για τη θέαση της ιστορίας είναι ιδανικά, εγώ προσπαθώ να προσεγγίσω το θέμα της επισφαλούς διδασκαλίας όπως γίνεται σήμερα.

Αποσυνδεδεμένος apri

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 5678
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Dum spiro, spero
    • Προφίλ
Απ: Ποινικη διωξη της Στελλας Πρωτονοταριου
« Απάντηση #77 στις: Ιούνιος 11, 2009, 06:52:48 μμ »
Επομένως θεωρώ ότι αν γίνει τουλάχιστον μια πιο "προσεκτική" διδασκαλία, θα επωφεληθούν όλοι, και Ελληνες και αλλοδαποί μαθητές. Όσα αναφέρεις για τη θέαση της ιστορίας είναι ιδανικά, εγώ προσπαθώ να προσεγγίσω το θέμα της επισφαλούς διδασκαλίας όπως γίνεται σήμερα

Σίγουρα η ιστορία της κ.Πρωτονοταρίου είναι μια καλή αφορμή, για να σκεφθούμε κάποια πράγματα στη διδασκαλία και στα βιβλία, γιατί είναι σίγουρο ότι απέχουν πολύ από το ιδανικό, όπως πολύ σωστά λες. Καλό είναι, όταν βγει μια άκρη μ' αυτήν την ιστορία, να διδαχθούν όλοι από τα θετικά και τα όποια αρνητικά της προσπάθειάς της και όχι να κρύψουμε την όλη υπόθεση κάτω από το χαλί και να πάμε παρακάτω.

Το κακό για παράδειγμα με το σκάνδαλο που ξέσπασε γύρω από το βιβλίο Ιστορίας της Ρεπούση είναι ότι προκάλεσε -και δικαίως- την αντίδραση μόνο για όσα δεν γράφονταν για τη θετική δράση και τις συμφορές που υπέστησαν οι Έλληνες. Κανείς όμως δεν μπήκε στη διαδικασία να σκεφθεί μήπως και στα υπόλοιπα βιβλία αποκρυπτόταν ή ξεπεταγόταν στα γρήγορα η δική μας αρνητική δράση (π.χ εμφύλιοι). Δεν θα διορθώσουμε όμως ένα λάθος (την εθνοκεντρική αντίληψη για την ιστορία) με ένα άλλο (την απόκρυψη της αρνητικών γεγονότων που προκάλεσαν οι άλλοι). Αυτό δεν είναι ρεαλιστική ή διαπολιτιστική προσέγγιση της ιστορίας. Είναι απλώς λάθος.



« Τελευταία τροποποίηση: Ιούνιος 11, 2009, 07:10:40 μμ από apri »
......τα φτερά άπλωσε πλέρια, άκρη ο κόσμος δεν έχει,
είναι πι' όμορφοι οι άγνωστοι πάντα γιαλοί.... (Κ. Χατζόπουλος)

Αποσυνδεδεμένος AntreaEirini

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1538
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ 02
    • Προφίλ
Απ: Ποινικη διωξη της Στελλας Πρωτονοταριου
« Απάντηση #78 στις: Ιούνιος 11, 2009, 07:13:37 μμ »
Έχεις δίκιο, και ο λόγος για τον οποίο υποστήριξα την πιο "ήπια" διδασκαλία στις μικρές τάξεις είναι γιατί τα παιδιά τότε είναι πολύ πιο ευαίσθητα στα ερεθίσματα που δέχονται, με αποτέλεσμα να διαμορφώνουν στερεότυπα και εθνικιστικές απόψεις. Φυσικά θεωρώ ότι πρέπει να διδάσκονται τα αρνητικά, αλλά όλα τα αρνητικά. Συμπεριλαμβανομένων και των αρνητικών της ελληνικής ιστορίας και που προκαλέσαμε και εμείς. Αυτά που τώρα τα αρνούνται πεισματικά κύκλοι ιστορικών, Μ.Μ.Ε.  και πολιτικών, με αποτέλεσμα απλά να μυθοποιούνται, να παρανοούνται, και να μη μαθαίνουμε τα πραγματικά δεδομένα. Ως παράδειγμα τώρα μου έρχεται κάτι που είχα διαβάσει παλιά στο "Νούμερο 31328" του Βενέζη, για σφαγές, βιασμούς και άλλα αίσχη που έκανε και ο ελληνικός στρατός στην προέλαση του στη Μικρά Ασία, ή το ότι γίνεται εσκεμμένη προπαγάνδα για τους ομαδικούς τάφους που ερευνούνται στην Κύπρο, και αποκρύπτεται ότι υπάρχουν και Τουρκοκύπριοι νεκροί. Όλα αυτά, μαζί με τα αρνητικά των άλλων είναι πολύ δύσκολο να τα διαχειριστούν παιδιά του δημοτικού, γι' αυτό και πιστεύω ότι η συστηματική διδασκαλία πρέπει να γίνεται αργότερα. Και θεωρώ πολύ δύσκολο να τα συμπεριλάβει η σχολική ιστορία. Αν το επιχειρήσει κάποιος εκπαιδευτικός/ακαδημαϊκός θα έχει την τύχη της Ρεπούση, την οποία παρεμπιπτόντως δε μπορώ να κρίνω γιατί δεν έχω διαβάσει το βιβλίο της 6ης (αν και το ήθελα, δε βρίσκω χρόνο)
« Τελευταία τροποποίηση: Ιούνιος 11, 2009, 07:22:57 μμ από AntreaEirini »

Αποσυνδεδεμένος ergotelis

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 108
    • Προφίλ
    • ERGOTELIS
Απ: Ποινικη διωξη της Στελλας Πρωτονοταριου
« Απάντηση #79 στις: Ιούνιος 11, 2009, 08:00:29 μμ »
για κατσετε ρε παιδια ?

Και ποια ειναι αυτη που θα καταργησει το Πατερ Ημων ?

Ετσι γινεται στα ελληνικα σχολεια και ετσι πρεπει να γινεται...
μπορουν οι αλλοδαποι μαθητες να μην συμμετεχουν..

Ομως ακομη και το 100/100 να ειναι αλλοδαποι μαθητες το πατερ ημων πρεπει να λεγεται
γιατι ειμαστε σε ελληνικο σχολειο...ασχετα αν συμετεχουν εστω μονο οι καθηγητες...

Δεν μπορω πια με αυτον το υποκριτικο προοδευτισμο ...

Αυτη η κυρια αποφασισε να κανει καπετανιλικι...και μαλλον εσκεμενα να προκαλεσει ντορο..

Μην σας φανει περιεργο αν αυριο μεθαυριο την δειτε και υποψηφια σε κανενα προοδευτικο κομμα
απο αυτα που τους θρεφουν κατι τετοιους και τους αμολουν να κανουν τα πειραματα τους
στα παιδια...


Και στο κατω κατω ..το Πατερ ημων μας πειραξε? ημαρτον δηλαδη

Τι σχεση εχει δηλαδη με το αν εισαι δεξιος η ΚΚΕ ..θρησκοι υπαρχουν σε ολες τις πολιτικες γραμμες...
Θελεις δεν θελεις θα γινεις.. Εργοτελης !

Αποσυνδεδεμένος AntreaEirini

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1538
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ 02
    • Προφίλ
Απ: Ποινικη διωξη της Στελλας Πρωτονοταριου
« Απάντηση #80 στις: Ιούνιος 11, 2009, 08:27:15 μμ »
για κατσετε ρε παιδια ?

Και ποια ειναι αυτη που θα καταργησει το Πατερ Ημων ?

Ετσι γινεται στα ελληνικα σχολεια και ετσι πρεπει να γινεται...
μπορουν οι αλλοδαποι μαθητες να μην συμμετεχουν..

Ομως ακομη και το 100/100 να ειναι αλλοδαποι μαθητες το πατερ ημων πρεπει να λεγεται
γιατι ειμαστε σε ελληνικο σχολειο...ασχετα αν συμετεχουν εστω μονο οι καθηγητες...

Δεν μπορω πια με αυτον το υποκριτικο προοδευτισμο ...

Αυτη η κυρια αποφασισε να κανει καπετανιλικι...και μαλλον εσκεμενα να προκαλεσει ντορο..

Μην σας φανει περιεργο αν αυριο μεθαυριο την δειτε και υποψηφια σε κανενα προοδευτικο κομμα
απο αυτα που τους θρεφουν κατι τετοιους και τους αμολουν να κανουν τα πειραματα τους
στα παιδια...


Και στο κατω κατω ..το Πατερ ημων μας πειραξε? ημαρτον δηλαδη

Τι σχεση εχει δηλαδη με το αν εισαι δεξιος η ΚΚΕ ..θρησκοι υπαρχουν σε ολες τις πολιτικες γραμμες...


Όπως και άθρησκοι, οι οποίοι έχουν ακριβώς τα ίδια δικαιώματα...
Το σχολείο είναι για τους μαθητές, οι καθηγητές είναι απλά τα εκτελεστικά όργανα
και η προσευχή για την εκκλησία...

Αποσυνδεδεμένος bobo1

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 437
  • Φύλο: Γυναίκα
  • "La fille de l' artiste avec un bateau"
    • Προφίλ
Απ: Ποινικη διωξη της Στελλας Πρωτονοταριου
« Απάντηση #81 στις: Ιούνιος 11, 2009, 08:42:54 μμ »
Sorry συναδελφοι
αλλά ωρες ωρες  εχετε κατι κολληματα που ανοιγετε τετοια θεματα οπως το συγκεκριμενο
Τετοια κολληματα....που χθες στον Ευαγγελατο ειχε παει η (για 7 χρονια) ωρομισθια και το ανεφερε εξοργισμενη...κινδυνευει η Στελλα Πρωτονοταριου!! δεν κοιτουσε τα 7 χρονια ωρομισθιας τα δικα της και την πηγαινε αλλου την κουβεντα!
Ειπε και ο ηθοποιος..."συγνωμη ...ειχα την εντυπωση οτι δινετε ΑΣΕΠ..." και πεταγεται η μουσικου και απαντα στον ηθοποιο..." για ποιον ΑΣΕΠ λετε?? αφου δωσαμε και δε μας διοριζουν ακομα!! "
άλλα αντί άλλων δηλαδή στον Ευαγγελατο
κολλαμε ρε παιδι μου εμεις οι εκπαιδευτικοι σε κατι πραματα...
φανηκαμε ολιγον ανισορροποι
αυτη που μου αρεσε ομως (οχι εκπαιδευτικος) ηταν μια μελαχρινη που τα 'χωσε στον Χρυσοχοϊδη ...απο τα stage μεχρι τον ΑΣΕΠ του τα 'χωσε!
« Τελευταία τροποποίηση: Ιούνιος 11, 2009, 08:47:51 μμ από bobo1 »

Αποσυνδεδεμένος emmaki

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3630
  • The best is yet to come......
    • Προφίλ
Απ: Ποινικη διωξη της Στελλας Πρωτονοταριου
« Απάντηση #82 στις: Ιούνιος 11, 2009, 10:32:17 μμ »
Πάλι βλέπω ότι η συζήτηση πάει στο θέμα της προσευχής.
Το θέμα όμως με το 123ο Δ.Σ. ΔΕΝ είναι η προσευχή (ή τουλάχιστον δεν είναι μόνο η προσευχή) και φυσικά δεν είναι οι πολιτικές πεποιθήσεις ούτε της Πρωτονοτάριου ούτε κανενός άλλου. Νομίζω ότι εδώ και κάμποσα χρόνια έχουν πάψει τέτοιου είδους διώξεις.
Η Πρωτονοτάριου ΄σερνεται στα δικαστήρια γιατί ΄τολμησε να πρωτοπορήσει και να προσπαθήσει να εντάξει ΟΛΑ τα παιδιά στην εκπαιδευτική διαδικασία, είτε ήταν Ελληνες, είτε Αλβανοί είτε Ρώσοι, είτε Μαύροι είτε Ασπροι είτε Κόκκινοι, ειτε Μωβ με Πορτοκαλί βούλες!!!!!!!! Τεράστιο έγλημα, ε;;;; Και μάλιστα όταν το διέπραττε είχε ενημερώσει και τους ανωτέρους της και είχε λάβει άδεια για να πραγματοποιήσει τά προγράμματα. Η άδεια βέβαια μετά ανακλήθηκε!!!!!!!!!!!!!!
Και το πρόγραμμα που ακολουθούνταν στο σχολέιο δεν ήταν κατεβασμένο από το κεφάλι της, αλλά βασισμένο πάνω σε διεθνή βιβλιογραφία και υποστηριζόταν από καθηγητές πανεπιστημίου με διεθνής δημοσιεύσεις. Μήπως είμαστε όλοι καλύτεροι και από αυτούς; Μήπως τόσα χρόνια που εφαρμόζονται παρόμοια προγράμματα στο εξωτερικό κάνουν λάθος και εμείς είμαστε οι σωστοί;
Και τέλος, αν η Πρωτονοτάριου ήταν κακή διευθύντρια και δεν μπορούσε να κατευθύνει/να διοικήσει το σχολείο σωστά, και αν έπαιρνε λάθος αποφάσεις, αν στην τελική ήταν επικίνδυνη, γιατί στις τελευταίες κ΄ρισεις διευθυντών δεν την απομάκρυναν από τη διεύθυνση σχολέιων, αλλά την τοποθέτησαν σε κάποιο κοντινό σχολείο; Εγώ ξέρω ότι τους άχρηστους τους διώχνεις....

Υ.Γ. Μήπως είναι τυχαίο ότι ο μόνος μάρτυρας κατηγορίας είναι ο τωρινός διευθυντής του σχολέιου; Μήπως είναι τυχαίο ότι ο συνήγορος του πολίτη έχει γνωμοδοτήσει υπέρ της;
Ειδικη Αγωγη: 18 χρονια!!!!!!

Πλεον αλλη πορεια για τα επομενα 20

Αποσυνδεδεμένος AntreaEirini

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1538
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ 02
    • Προφίλ
Απ: Ποινικη διωξη της Στελλας Πρωτονοταριου
« Απάντηση #83 στις: Ιούνιος 11, 2009, 10:38:02 μμ »
Ό,τι και αν πεις έχεις δίκιο...

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32273
  • Τελευταία: Dimi!!!
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1158567
  • Σύνολο θεμάτων: 19200
  • Σε σύνδεση σήμερα: 626
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 16
Επισκέπτες: 574
Σύνολο: 590

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.069 δευτερόλεπτα. 34 ερωτήματα.