Dwrina και 2 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.
παιδια στο κειμενο 45 πως γινεται η συμπτυξη?? si adire non possit=> non potens ως συνημμενη στο Υ της βουλητικής ή non potentem ως συνημμενη στο Α της κύριας??? Τι μπέρδεμα!!!!!!!
Ακούσαμε ότι δε θα αλλάξει τίποτα. Τα κείμενα που δώσαμε πανελλήνιες, τα ίδια θα διδάσκουμε μέχρι τη....σύνταξη.http://xenesglosses.eu/2015/03/idia-biblia-alla-anadiarthromeni-kai-ligoteri-yli-gia-tin-epomeni-sxoliki-xronia/Δηλαδή θα έχουν και τα 50 κείμενα τα παιδιά; όπως ήταν στις δέσμες;
Άλλη μια απορία! Μετατροπή ευθέως λογου σε πλάγιοcum africanus in Literno esset... cum ante vestibulum dona posuissent... αν στον πλάγιο λόγο έχουμε ρήμα εξαρτησης Α.Χ. τα ρήματα θα παραμείνουν το ίδιο ή θα μετατραπούν σε sit kai posuerint αντιστοιχα.
Νομίζω sit και posuerit, διότι είδα άσκηση με εξάρτηση το scripsit όπου παρέμεινε το esset και το posuissent.