Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Μηνύματα - Έσπερος

Σελίδες: 123 ... 302
1
Αποσπάσεις / Απ: Αποσπάσεις σε Φορείς
« στις: Ιούνιος 02, 2024, 09:43:06 μμ »
Θα συμφωνήσω με Lasid. Αν μείνιες ένα διάστημα σε σχολείο βλέπεις ότι καλά καλά δεν θέλουν αλλαγή οργανικής οι περισσότεροι. Η σταθερότητα είναι μεγάλο πλεονέκτημα παρόλο που το σχολείο έχει δυσκολέψει τα τελευταία χρόνια με την αύξηση της γραφειοκρατικής δουλειάς.

Εγω πάντως αν αποφάσιζα να κάνω ένα διαλειμμα από το σχολείο, δεν θα ήταν λόγω τξς γραφειοκρατίας. Θα ήταν λόγω της ηθικής και πνευματικής ευτέλειας των
παιδιών που έχουμε να διδάξουμε. Λυπάμαι που ακούγομαι σκληρή, εγω όμως δεν σπούδαζα τόσα χρόνια ανθρωπιστικές επιστήμες για να διδάσκω σε παιδιά που συμπεριφέρονται σαν συμμορίες, να μην πω και σαν τάγματα εφόδου, κι αυτά οα χωρίς να υπάρχει έστω ένα κοινωνικό αλλοθι λόγω περιβάλλοντος. Αν είχα τη δυνατότητα να μεταπηδησω για ένα δυο χρόνια σε μια βιβλιοθήκη ή κάπου αλλού για εκπαιδευτικα προγράμματα, θα το έβρισκα σαν μια μεγάλη ανακούφιση. Είναι απογοητευτική η αλλαγή των παιδιών τα τελευταία 2-3 χρόνια και δεν το λέω για το γνωστικό επίπεδο.

2
Αποσπάσεις / Απ: Αποσπάσεις σε Φορείς
« στις: Ιούνιος 01, 2024, 10:35:33 μμ »
Αυτό που αναφέρετε σχετικά με τα μουσεία. Υπάρχει τέτοια δυνατότητα; Να αποσπαστεί εκπαιδευτικός σε μουσείο;

Δεν έχω ακούσει κάτι τέτοιο. Έτσι το αναφέρω σαν κάτι συναφές που θα είχε νόημα και όφελος για τον εργαζόμενο και την υπηρεσία.

3
Αποσπάσεις / Απ: Αποσπάσεις σε Φορείς
« στις: Ιούνιος 01, 2024, 10:16:29 μμ »
1. Με τις μουσειοσκευές (όπως βαλιτσάκια με εκπαιδευτικό υλικό), που διαθέτουν τα μεγάλα μουσεία στις βιβλιοθήκες, άνετα κάνει ο βιβλιοθηκονόμος απλά προγράμματα με τους μαθητές, που έρχονται στο πλαίσιο εκπαιδευτικών επισκέψεων.
2. Σε μεγάλα μουσεία,  που κάνουν συστηματικά/τακτικά μουσειοπαιδαγωγικά προγράμματα και εργαστήρια για παιδιά, ναι εκεί ίσως  να χρειάζεται και εκπαιδευτικός, που όμως να έχει εξειδικευθεί στη μουσειοπαιδαγωγική.

Δεν το λέω από θέμα επάρκειας. Το λέω ως δυνατότητα ενός εκπαιδευτικού να κάνει ένα διάλειμμα από την τάξη για να δοκιμάσει κάτι άλλο, συναφές με το επάγγελμα και τος σπουδές αλλά με άλλες συνθήκες. Δεν είναι κακό αυτό, αντιθετα είναι όφελος και για τον εργαζόμενο και για την υπηρεσία, η διεύρυνση οριζόντων και η ανταλλαγή. Αρκεί να είναι για ορισμένο χρόνο, βάσει βιογραφικού, και με συνάφεια στις σπουδές.

4
Αποσπάσεις / Απ: Αποσπάσεις σε Φορείς
« στις: Ιούνιος 01, 2024, 06:52:19 μμ »
Ο εκπαιδευτικός του σχολείου (φιλόλογος κλπ), ναι μπορεί (και καλά θα κάνει) να συνεργαστεί με τον βιβλιοθηκονόμο και να οργανώσουν προγράμματα, ομίλους, συμμετοχές σε δίκτυα, παρουσιάσεις συγγραφέων  και δραστηριότητες φιλαναγνωσίας για τα παιδιά, στο πλαίσιο των σχολικών δραστηριοτήτων. Αλλά δεν είναι κατάλληλος για να τον αντικαταστήσει  στην οργάνωση, ταξινόμηση  και λειτουργία της βιβλιοθήκης, που είναι εξειδικευμένη δουλειά.

Εννοείται. Ένας φιλόλογος όμως θα μπορούσε να αποσπάται σε βιβλιοθήκες για εκπαιδευτικα προγράμματα. Ή ένας παιδαγωγός αθμιας. Ή και σε μουσεία για μουσειοπαιδαγωγικά προγράμματα. Αρκεί να μην
δεσμεύει δια βίου οργανικές θέσεις και αρκεί να δίνεται η δυνατότητα και σε νέους επιστήμονες να διεκδικούν θέσεις σε τέτοιους φορείς χωρίς να χρειάζεται να περάσουν από την εκπαίδευση πρώτα.

5
Αποσπάσεις / Απ: Αποσπάσεις σε Φορείς
« στις: Ιούνιος 01, 2024, 01:45:26 μμ »
Στο ΚΕΠΕΑ, ναι με προϋποθέσεις, αλλά η βιβλιοθήκη είναι δουλειά του βιβλιοθηκονόμου.

Η φιλαναγνωσία δεν είναι δουλειά του βιβλιοθηκονόμου.

6
Αποσπάσεις / Απ: Αποσπάσεις σε Φορείς
« στις: Ιούνιος 01, 2024, 10:26:29 πμ »
Εγώ λοιπόν σαν αιρετικός θα πω...
1. Ο εκπαιδευτικός πρέπει να επιθυμεί να βρίσκεται στην τάξη. Διαφορετικά μετάταξη.
2. Μετατάξεις - αποσπάσεις σε φορείς με αντικειμενικά κριτήρια (μετρήσιμα έστω) και όχι παντελώς αναξιοκρατικά όπως γίνεται μέχρι τώρα.
3. Απόσπαση >2 σερί ετών σε οποιονδήποτε φορέα να σημαίνει απώλεια οριστικής τοποθέτησης.

Δεν διαφωνώ. Απλώς ο εκπαιδευτικός μπορεί για 1-2 χρόνια να θέλει να πάει σε μια βιβλιοθήκη να κάνει προγράμματα φιλαναγνωσίας ή να κάνει μια επιστημονική έρευνα ή κάπου στον σχεδιασμό δραστηριοτήτων, σε ένα ΚΕΠΕΑ. Εκπαίδευση είναι και αυτά και απείρως σημαντικότερη και δημιουργικότατη από την τάξη, αν δεν βλέπεις το σχολείο σαν έναν χώρο προγυμνασης για εξετάσεις (κοινώς σαν φροντιστήριο). Όχι όμως πάνω από δυο συνεχόμενα έτη. Όπως το λες.

7
Αποσπάσεις / Απ: Αποσπάσεις σε Φορείς
« στις: Ιούνιος 01, 2024, 09:04:42 πμ »
Δεν είναι κακό να θέλει κανείς για 1-2 χρόνια να δοκιμάσει κάτι εκτός τάξης. Αν όμως αυτό θέλει να το κάνει μονιμα, ας κάνει μετάταξη. Και κάποιες υπηρεσίες χρειάζονται σταθερό μόνιμο προσωπικό και υπάρχουν και άνθρωποι που δεν θέλουν να μπουν στην
εκπαίδευση αλλά θα ήθελαν να εργαστούν σε ένα αρχείο πχ γιατί έχουν συναφείς σπουδές. Δεν
γίνεται να είναι δέσμιοι του να μπουν στην εκπαίδευση. Είναι πολυσύνθετο το θέμα.   Σε πολλά σχολεία «δεσμεύονται» οργανικές από ανθρωπουσ που δεν θέλουν να πάνε ποτέ εκεί και είναι στον αέρα άλλοι που περιμένουν κάθε χρόνο τις τοποθετήσεις. Τπ σύστημα αυτό όλο δεν είναι ορθολογικό, απ όπου και να το πιάσεις, αλλά προφανώς είναι πολλά τα συμφέροντα και τα παιδιά ολωνων που βολεύονται, γι αυτό και κανείς δεν το θίγει. Οπότε καλά κάνει ο leon, απλώς θα έλεγα, επειδή το κάνει συχνά, να μην είναι τόσο απόλυτος συνεχώς ότι η θέση του εκπαιδευτικού είναι μόνο στην τάξη. Το σχολείο δεν είναι φροντιστήριο, είναι ολόκληρος οργανισμός. Έχει πολλές πτυχές η λειτουργία ενός εκπαιδευτικού οργανισμού, και πολλές πτυχές η όλη εκπαιδευτική κοινότητα. Καλό είναι να μπορεί κάποιος να κάνει κάτι άλλο σαν διάλειμμα. Δεν αρέσει σε όλους η διοίκηση (ως ιεραρχία), μπορεί λοιπόν να θέλουν να δοκιμάσουν μια διοικητικής φύσης δουλειά (δλδ γραφείου) για ένα διάστημα ή κάτι συναφές στην επιστήμη τους όπως μια βιβλιοθήκη ή κπου αλλού αναλόγως. Απλώς αυτό δεν μπορεί να γίνεται επι πολλά έτη.

8
Σχολική ζώνη / Απ: Απουσίες μαθητών
« στις: Μάιος 31, 2024, 06:33:52 πμ »
Δυστυχώς στο σχολείο δεν κοιτάμε μόνο την αποτελεσματικότητα. Κοιτάμε και το να έχουμε τη συνείδηση μας ήσυχη, και το να είμαστε καλυμμένοι. Αν εσείς το έχετε κυνηγησει, δεν μπορείτε να υπό καταστήσετε τους γονείς. Είναι και θέμα προσωπικού εξευτελισμού από ένα σημείο και μετά, το ότι ανησυχούμε γις πράγματα που θα έπρεπε να ανησυχούν οι άμεσα ενδιαφερόμενοι.

9
Σχολική ζώνη / Απ: Απουσίες μαθητών
« στις: Μάιος 30, 2024, 10:59:58 μμ »
Ξέρουν τον αριθμό των απουσιών στο τελευταίο ειδοποιητήριο. Την ανακοίνωση όμως για την τελική απόφαση του συλλόγου το σχολείο την έβγαλε έξω στην πύλη. Θα το δουν εκεί οι γονείς ή πρέπει να τους καλέσω;

Να μην τους καλέσεις. Υποχρέωση τους είναι να προβληματιστούν. Και είναι αργά. Το αν το σχολείο έχει κάνει όσα έπρεπε, ώστε να μην μείνει κάποιος από απουσίες, είναι άλλο θέμα, αυτό μόνο εσυ το γνωρίζεις.

10
Σχολική ζώνη / Απ: Απουσίες μαθητών
« στις: Μάιος 30, 2024, 10:22:02 μμ »
Εννοείται πως το ξέρουν, το ερώτημα ήταν πολύ απλό εγώ πρέπει να ξανά ειδοποιήσω; (εκτός από τα τελευταία ειδοποιητήρια απουσιών που προφανώς και έστειλα)

Μα πώς το ξέρουν αν λες ότι δεν θα αναζητήσουν καν την ανακοίνωση;

11
Σχολική ζώνη / Απ: Απουσίες μαθητών
« στις: Μάιος 30, 2024, 07:49:49 μμ »
Το τελευταίο ειδοποιητήριο απουσιών, πόσες είχε; Δεν ήξεραν οι γονείς ότι το παιδί κοντεύει να μείνει; Πώς θα εμφανιστούν στις εξετάσεις οι μαθητες αυτοί σαν να μην συμβαίνει τίποτα; Δεν είναι υποψιασμενοι; Το σχολείο τι ενέργειες έχει κάνει για να διερευνήσει τη μη τακτική φοίτηση;

12
Εμείς ζητάμε υπεύθυνη δήλωση του γονέα, αλλά ποτέ δεν μας έχει συμβεί αυτό, το αντίθετο μόνο, να ζητάνε προφορικά ενώ η γνωμάτευση δεν το ορίζει. Πάντως έχω ακούσει και αυτή τη συμβουλή, ότι ο μαθητής πρέπει οπωσδήποτε να προσέρχεται για προφορική εξέταση και να διαβάζει μεγαλόφωνα το γραπτό του, γιατί κανονικά γραπτο μαθητή που λέει ότι εξετάζεται προφορικά, εμείς δεν το αγγίζουμε.

13
Είναι αρκετά θα έλεγα, πάνω από δέκα ανά τάξη, γύρω στα δεκαπέντε. Στο περσινό σχολείο ήταν σχεδόν όλο το σχολείο ::)
Μετά το χρόνο αποχώρησης, ωστε να μπορούν οι εισηγητές να είναι διαθέσιμοι.
Δεν υπάρχει ούτε καλη συννενόηση, ούτε καλή γνώση, οπότε πνίγονται με τα διαδικαστικά και επίσης θέλουν η πλειοψηφία να μην κάνει τίποτα, με το ζόρι την εισήγηση, και επιτηρήσεις πως θα την ρίξουμε στον "συνάδελφο".

Εμείς, οι φιλόλογοι τουλάχιστον, έχουμε τελείως αντίθετες προσεγγίσεις στο θέμα των προφορικών και γι αυτό δεν έχω αναρωτηθεί ποτέ γιατί δεν κάνουμε επιτροπή. Άλλοι είναι της ξεπετας, του στιλ «εχεις να πεις κάτι πάνω σ αυτά που έγραψες; όχι; ενταξει, ραντεβού στην επαναληπτική εξεταστική». Άλλοι ψειρίζουν την παραμικρή ερώτηση και εξετάζουν ωωωωρες ατέλειωτες μην τυχόν και δεν μπει ακριβοδίκαιος βαθμός, Πώς να γινει επιτροπή έτσι; Εγω κρίνω και πράττω κατά περίπτωση, ανάλογα με το τι μπορεί να κάνει το κάθε παιδί, αν είναι πολύ αδυναμοσ, ρωτάω στοχευμένα κάποια πράγματα που γνωριζω σίγουρα ότι θα μου απαντήσει.

14
Να ρωτήσω κατθ; Πόσα παιδιά με προφορικα έχετε στο σχολείο σας? Εμείς έχουμε κοντά 10 σε κάθε τάξη. Αν δεν εξετάζονται ταυτόχρονα, συχνά ειναι αδύνατο να τελειώσουν εντός της ώρας εξέτασης της τάξης. Έχει τύχει να χάσουν και λεωφορεία πχ. Να καθυστερεί η επόμενη βραδιά γιατί έχουμε πολλά παιδιά που περιμένουν κλπ και φυσικά ειναι κουραστικό και για τα ίδια, που συνήθως έχουν και ιδιαίτερες δυσκολίες στο να περιμένουν να εξεταστούν (υπερκινητικότητα, θέματα διαχείρισης αγχους). Δεν μπορώ να φανταστώ πώς λειτουργεί αυτό, το ιδανικό για εμένα θα ήταν να τους βοηθούσε λίγο ο καθηγητής της ειδικής με κάποιες κατευθύνσεις ώστε να προχωρήσει η διαδικασια και να πάνε στον καθηγητη έτοιμοι. Επίσης, τιυς εξετάζετε με το που δοθούν τα θέματα ή μετά τον χρόνο αποχώρησης;

Σελίδες: 123 ... 302

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32324
  • Τελευταία: Meliki
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1161500
  • Σύνολο θεμάτων: 19232
  • Σε σύνδεση σήμερα: 524
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 17
Επισκέπτες: 411
Σύνολο: 428

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.094 δευτερόλεπτα. 24 ερωτήματα.