Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Μηνύματα - Scout

Σελίδες: 123 ... 47
1
Μεταθέσεις / Μεταθέσεις 2025
« στις: Απριλίου 02, 2025, 10:27:37 pm »
Η παρουσα πολιτική της ΝΔ (όχι η λαϊκή - Καραμανλικη) έχει αλλεργία στη μονιμότητα και στους διορισμούς, απλά είχε αρχίσει να φτάνει η κατάσταση στο απροχώρητο...

Αυτό ακριβώς. Και γι’ αυτό έγιναν άλλωστε οι δεκάδες χιλιάδες διορισμοί: επειδή η κατάσταση είχε αρχίσει να φτάνει στο απροχώρητο. Τώρα που τη βλέπουμε να σταθεροποιείται -λέμε τώρα…- βοηθούντος και του δημογραφικού μαρασμού, θα ξεδιπλωθεί ακριβώς αυτό το σχέδιο, δηλαδή η αναστροφή της μονιμότητας και των οργανικών θέσεων με διάφορα τέτοια τερτίπια. Και σίγουρα το colpo grosso θα είναι η μεταφορά των σχολείων στις «τοπικές κοινωνίες», όπου οι δήμοι θα εξαναγκαστούν να αναλάβουν οι ίδιοι τα σχολεία μετακυλίοντας τις δαπάνες στους δημότες μέσω των δημοτικών τελών. (Κάτι που έτσι κι αλλιώς σχεδιάζεται να γίνει και με τον ΕΝΦΙΑ, προκειμένου η κεντρική κυβέρνηση να απαλλαγεί από την υποχρέωση επιχορήγησης των οργανισμών τοπικής αυτοδιοίκησης.)

2
Μεταθέσεις / Απ: Μεταθέσεις 2025
« στις: Απριλίου 01, 2025, 03:31:00 pm »
Όσο για το βρετανικό μοντέλο που λέτε, πολύ φοβάμαι ότι θα έρθει πιο γρήγορα απ΄ότι φανταζόμαστε.

Αυτό θα έρθει σίγουρα μέσα από την "ελεύθερη επιλογή σχολείου", τη "μεταφορά πόρων λειτουργίας των σχολείων στις τοπικές κοινωνίες" και, τελικά, το "αυτοχρηματοδοτούμενο σχολείο".

Τα Ωνάσεια, για τα οποία δυσανάλογος ντόρος ξεσηκώθηκε τελικά (δεν έγινε τίποτα αξιόλογο από την εκπαιδευτική κοινότητα), είναι το πρώτο βήμα.

3
Μεταθέσεις / Απ: Μεταθέσεις 2025
« στις: Απριλίου 01, 2025, 12:24:56 pm »
Υπάρχει λόγος π μόνο Ελλάντα υπάρχουν αποσπάσεις/μεταθέσεις κλπ. Δεν  βολεύει -αλλά είναι αλήθεια.

Δηλαδή τι προτείνετε; Να πάμε σε μοντέλο Μεγ. Βρετανίας, που κάθε σχολείο θα προσλαμβάνει κατά το δοκούν (και που στην Ελλάδα φαντάζομαι ότι αντιλαμβάνεστε σε τι πελατειακές σχέσεις θα οδηγούσε αυτό); Ή να πάμε σε υποχρεωτική δεκαετή παραμονή στον τόπο διορισμού; Και σε μια τέτοια περίπτωση, πόσοι νομίζετε ότι θα δηλώνουν π.χ. τη Δ΄ Δωδεκανήσου (και όχι μόνο) ως περιοχή διορισμού;

4
Σχολική ζώνη / Απ: Σχολικές Εκδρομές
« στις: Μαρτίου 27, 2025, 02:54:55 pm »
Το κριτήριο του φύλου είναι ασφαλώς σημαντικότερο στη διανυκτέρευση σε κοινά δωμάτια από το κριτήριο της  τάξης για ευνόητους λόγους

Ως επίπεδα φίλτρων στην κατανομή ανέφερα την τάξη, και εντός αυτής, δηλαδή υπο-φίλτρο, το φύλο. Προφανώς και η μη-μείξη αγοριών και κοριτσιών στο ίδιο δωμάτιο είναι κάτι που δεν τίθεται υπό διαπραγμάτευση. Αλλά το διαχωρισμό αγόρια-κορίτσια τον κάνεις εντός των μαθητών της ίδιας τάξης πρώτα. Αυτό εννοούσα.

5
Σχολική ζώνη / Απ: Σχολικές Εκδρομές
« στις: Μαρτίου 27, 2025, 02:04:00 pm »
Τα προγράμματα όμως έχουν σκοπό και την κοινωνικοποιηση. Αν ένα παιδί δεν έχει ενταχθεί σε μια ομάδα, δεν είναι απαραίτητο ότι έχει συμβεί κάποια τραγική αμέλεια από πλευράς σχολείου, άλα σίγουρα δείχνει μια κάποια δυσκολία από πλευράς του παιδιού ή από πλευράς άλλων παιδιών να καλλιεργήσουν σχέσεις συνεργασίας. Κάποιο άλλο παιδί μπορεί και να μην «περίσσευε».
(...)
Αν η νομοθεσία Scout ρύθμιζε υποχρεωτική συγκατοίκηση και ανά τάξη και ειχες παιδί που ο καλύτερος του φίλος ήταν σε μεγαλύτερη τάξη και ένιωθε αποκλεισμένο και καταναγκασμένο; Κι αυτό θα μπορούσε να συμβεί. Εκεί δεν θα μας ενοχλούσε η ασφυκτική ρύθμιση ζητημάτων; Ή απλα θα λέγαμε ότι αυτός είναι ο νόμος, σκάσε και κολύμπα;

Αν ένα παιδί περιμένουμε να εκκοινωνιστεί μέσω μιας διαδικασίας που διαρκεί μία διδακτική ώρα την εβδομάδα, επί 5-6 μήνες τη σχολική χρονιά, τότε ζήτω που καήκαμε... Κύριος σκοπός ενός εκπαιδευτικού προγράμματος είναι να προσφέρει στους συμμετέχοντες ενδιαφέροντα, ερεθίσματα, γνώσεις και δεξιότητες μέσω της συμμετοχής τους σε αυτό. Άλλωστε, και η συμμετοχή σε κάποια ομάδα εργασίας του προγράμματος δεν εγγυάται τίποτε. Θα μπορούσε να έχει τύχει, το παιδί να έχει κατανεμηθεί σε ομάδα όπου π.χ. τα άλλα 3 μέλη να είναι του αντίθετου φύλου. Οπότε και πάλι δεν θα μπορούσε να τοποθετηθεί με κάποιο από αυτά τα παιδιά έτσι κι αλλιώς στο δωμάτιο.

Για την υποχρεωτική ρύθμιση και τα πιθανά "απόνερά" της, έχετε δίκιο, αλλά τουλάχιστον θα μπορούσε να υπάρχει ως σύσταση ένας κανόνας που να ορίζει την προτιμητέα κατανομή (τάξη ως πρώτο επίπεδο και φύλο ως υπο-επίπεδο) και να επιτρέπει παρέκκλιση με ευθύνη της διεύθυνσης του σχολείου μόνο εάν ζητηθεί εγγράφως (ενεργητική αίτηση, όχι παθητική συναίνεση) από τους γονείς όλων των παιδιών που θα θελήσουν να μοιραστούν το ίδιο δωμάτιο (αν πρόκειται για διαφορετικές τάξεις). Αν μη τι άλλο, αν υπήρχε μια τέτοια σύσταση, θα αποφεύγονταν τα λάθη κατά τον αρχικό σχεδιασμό. Και ξαναλέω ότι μπορεί το συγκεκριμένο σχολείο να μην είχε προηγούμενη εμπειρία από ίδια περίπτωση.

6
Σχολική ζώνη / Απ: Σχολικές Εκδρομές
« στις: Μαρτίου 27, 2025, 12:52:21 pm »
Δεν καυαλαβα παλι (ισως εγω ειμαι μειωμενη αντιληψης) πώς βρεθηκε να περισσευει το χ παιδι! Γιατι δεν περισσεψε καποιο αλλο; Εγινε καποια κληρωση; Επιλεχθηκαν οι παρεες απο την αρχη; Επιλεχθηκε το χ στην τυχη γιατι τελικα δεν εβγαινε ο αριθμος;
Αυτο ειναι το πρωτο που θα ρωτησει ο γονιος!

Την απάντηση σάς την έδωσα παραπάνω. Σχηματίστηκαν οι τριάδες, και το "πλεονάζον" παιδί δεν βρήκε τριάδα για να μπει (που και να έβρισκε, κάποιο άλλο θα έμενε εκτός τριάδας κ.ο.κ) γιατί στο πρόγραμμα δεν έτυχε να συμμετέχουν φίλοι του ή έστω άλλα παιδιά του ίδιου φύλου από το τμήμα του. Δεν είναι καθόλου δύσκολο να συμβεί υπό τέτοιες συνθήκες. Δεν μιλάμε για μια μαζική εκδρομή ολόκληρης τάξης.

7
Σχολική ζώνη / Απ: Σχολικές Εκδρομές
« στις: Μαρτίου 27, 2025, 12:26:32 pm »
Δημιουργηθηκαν πρωτα οι παρεες και εκλεισαν τα δωματια;

Επαναλαμβάνω ότι, ειδικά σε εκδρομές διαταξικές και με ούτως ή άλλως περιορισμένο πλήθος συμμετοχών -θυμίζω ότι πρόκειται για πρόγραμμα-, δεν είναι δύσκολο να δημιουργηθεί το πρόβλημα. Το τάδε παιδί μπορεί να μην είχε φίλους του, ή έστω άλλα παιδιά από το ίδιο τμήμα της τάξης του, που να συμμετέχουν στο πρόγραμμα, και όταν υφίσταται αυτή η συνθήκη κατά τη δημιουργία των τριάδων είναι πολύ εύκολο να βρεθεί χωρίς συγκατοίκους. Το λάθος, λοιπόν, του σχολείου, είναι που δεν ξεκαθάρισε από την αρχή ότι στην τελική τιμή μπορεί να υπάρξει απόκλιση της τάξης των 5-10 ευρώ, κάτι που θα επιτρέψει σε ένα τρίκλινο να σπάσει σε 2 δίκλινα. Από εκεί και πέρα, η μόνη εφικτή "τέτοια ώρα, τέτοια λόγια" λύση είναι η άσκηση πίεσης προς το ταξιδιωτικό γραφείο ώστε αυτό με τη σειρά του να ασκήσει την επιρροή του στο ξενοδοχείο (ή να σμικρύνει το περιθώριο του κέρδους του) προκειμένου να βρεθεί λύση με προσθήκη δωματίου χωρίς να μεταβληθεί η τιμή.

8
Σχολική ζώνη / Απ: Σχολικές Εκδρομές
« στις: Μαρτίου 27, 2025, 11:54:55 am »
Δεν ξέρω αν θα έπρεπε να έχουμε  οδηγίες που θα ρυθμίζουν και το πώς αναπνέουμε, κάποια ζητήματα δεν μπορούν να προβλεφτούν ούτως ή άλλως.

Η έλλειψη αυτορρύθμισης όμως, που ενίοτε οφείλεται σε έλλειψη εμπειρίας (μπορεί στο συγκεκριμένο σχολείο να μην έχει ξανατύχει τέτοια περίπτωση), είναι που τελικά οδηγεί στην "ανάγκη" να έχεις ένα κράτος-"πατερούλη" που ρυθμίζει "και το πώς αναπνέουμε" όπως είπατε.

9
Σχολική ζώνη / Απ: Σχολικές Εκδρομές
« στις: Μαρτίου 27, 2025, 11:24:44 am »
Το σχολείο υποχρεούται να πει συγκεκριμένη τιμή και όχι στο περίπου στους γονείς. (...) Ούτε να αναπροσαρμόσεις το αντίτιμο για όλους φυσικά."

Η Έσπερος παραπάνω έγραψε το εξής:

Εξ όσων γνωριζω το τι είδους δωμάτια θα διατεθούν κανονίζεται από το ξενοδοχείο (η λεπτομερεια δλδ ποσα τρίκλινα ποσα δίκλινα) όταν οριστικοποιηθεί και ο αριθμός αγοριών κ κοριτσιών και αυτό μπορεί να επηρεάσει την τελική τιμή.

Δεν είναι, λοιπόν, ούτε ασύνηθες, ούτε ακατανόητο να υπάρχει κάποια προσαρμογή της αρχικώς προϋπολογισθείσας τιμής, αν η αναλογία που προκύπτει τελικά απαιτήσει κάτι τέτοιο. Σκεφτείτε π.χ. το εξής ακραίο αλλά πιθανό παράδειγμα: σε ξενοδοχείο με τρίκλινα δωμάτια που δεν μπορούν για χωροταξικούς λόγους να γίνουν τετράκλινα, να προκύψει στο τέλος "πλεόνασμα" ενός αγοριού και ενός κοριτσιού σε κάθε τάξη, ήτοι έξι "πλεονάζοντα" παιδιά που θα δημιουργήσουν ανάγκη για μετατροπή έξι τρίκλινων σε δίκλινα και προσθήκη έξι δίκλινων ακόμα. Επηρεάζεται η τελική τιμή, ή δεν επηρεάζεται;

10
Σχολική ζώνη / Απ: Σχολικές Εκδρομές
« στις: Μαρτίου 27, 2025, 10:53:40 am »
Παρόλο που δεν συνοδεύω σε εκδρομές η ίδια, η διαδικασία οργάνωσής τους είναι πολύ συγκεκριμένη. Και στο δικό μας σχολείο οι πολυήμερες του εξωτερικού είναι πολυήμερες σχολείου και όχι τάξεων (οι πολυήμερες εσωτερικού και οι μονοήμερες αφορούν σε τάξεις) και αυτό επειδή δεν είμαστε τόσο μεγάλο σχολείο. Έτσι αρχικά δηλώνεται πρόθεση για εκδρομή, μετά συμφωνούμε στα άτομα και μετά (ανάλογα με τον αριθμό και την αναλογία μαθητών- μαθητριών) καθορίζονται και κλείνονται τα δωμάτια ανά τάξεις. Τότε και μόνο τότε επιλέγονται οι παρέες για να μην υπάρχουν προβλήματα σαν αυτό που αντιμετωπίζετε.Υποθέτω πως μιλάμε για μαθητή που "περισσεύει" μόνο με την έννοια πως δεν έχει επιλέξει παρέα και δεν καθορίστηκαν τα δωμάτια ανά τάξεις σωστά . Σε κάθε περίπτωση, δεν μπορείς να παίζεις με γονείς και μαθητή που έχεις αποδεχτεί, επειδή εσύ ως σχολείο έκανες λάθος, ούτε να βγάζεις περισσευούμενο κάποιον επειδή δεν είχε σχηματίσει παρέα λες και είναι παρείσακτος γενικά. Ο μόνος τρόπος να διορθωθεί το λάθος είναι να γίνει διερεύνηση ώστε να πάει κάποιος μαθητής που επιθυμεί με άλλη τάξη στα δωμάτια και ας σπάσει μια παρεούλα για το καλό όλων και όχι να βρει ο διευθυντής τους γονείς του παιδιού που είναι μόνο και να αρχίσει τις ανοησίες, ώστε να τους κάνει να νιώσουν άσχημα (και πόσο αντιπαιδαγωγική στάση!).
Όλα όσα είπε η emmaki δηλαδή.


Εγώ δεν θα καταλόγιζα ευθύνη στη διεύθυνση του σχολείου επειδή θα ρωτούσε τους γονείς του παιδιού αν συναινούν να μείνει με μεγαλύτερα. Θα μπορούσε να αποτελέσει μια λύση, αν συναινούσαν. Ειδικά σε τέτοιες εκδρομές, που προκύπτουν ως "προϊόν" προγράμματος ή ομίλου και άρα δεν έχουν τη (σχεδόν) καθολική συμμετοχή που έχουν εκδρομές μιας τάξης χωρίς άλλα κριτήρια, μπορεί απλώς να τύχει και κάποιο παιδί να μη βρει συγκατοίκους, γιατί πολύ απλά μπορεί να μη συμμετείχαν στο πρόγραμμα φίλοι του ή ούτε καν παιδιά από το τμήμα του. Χωρίς αυτό να σημαίνει κατ' ανάγκη ότι βιώνει... περιθωριοποίηση εντός του σχολικού περιβάλλοντος.

Το λάθος του σχολείου ήταν που ίσως δεν άφησε από την αρχή ανοιχτό το ενδεχόμενο μικρής (ανα)προσαρμογής της τιμής συμμετοχής -όπως προανέφερε η Έσπερος-, με βάση τις ανάγκες σε δωμάτια που θα προέκυπταν από την τελική κατανομή ανά τάξη και φύλο εντός κάθε τάξης. Και καθώς το αναμενόμενο είναι οι γονείς του "πλεονάζοντος" (αριθμητικά και μόνο) παιδιού να μη συναινούσαν στη διαμονή του με μεγαλύτερης ηλικίας παιδιά, τώρα... "τρεχάτε, ποδαράκια μου" για το σχολείο που πρέπει να βρει λύση σε συνεργασία με το ταξιδιωτικό γραφείο.

Όλα αυτά βέβαια δεν θα είχαν δημιουργηθεί καν, αν υπήρχε ένα σαφές πλαίσιο (εγκύκλιος, οδηγία, υπουργική απόφαση κ.α) που να καθόριζε συγκεκριμένα ότι η συγκατοίκηση στις διαταξικές εκδρομές επιτρέπεται μόνο ανά τάξη (και φύλο), και ότι βάσει αυτής της αρχής θα καθορίζεται το πλήθος των αναγκαιούντων δωματίων. Με τον τρόπο αυτό, δεν θα χρειαζόταν καν το σχολείο να μπει στη διαδικασία να ρωτήσει τους γονείς για τη συναίνεσή τους. Αν θέλετε μάλιστα την άποψή μου, εγώ διαφωνώ ακόμα και με τη διερεύνηση ανάμεσα σε όλα τα παιδιά για συγκατοίκηση κάποιου με παιδιά άλλης ηλικίας. Ειδικά στο γυμνάσιο (ίσως λιγότερο στο λύκειο) ακόμα και διαφορά μιας τάξης είναι μεγάλη και καθιστά απαγορευτική τη συγκατοίκηση, έστω και αν οι υποψήφιοι συγκάτοικοι είναι αδάμαντες ως προς τον χαρακτήρα τους. Όλοι ξέρουμε ότι τα παιδιά, στα ξενοδοχεία (κυρίως του εξωτερικού), μετά τη βραδινή κατάκλιση παίζουν με τα κανάλια της τηλεόρασης στα δωμάτια, και κυρίως όλοι ξέρουμε για τι... είδους τέτοια κανάλια ψάχνουν. Ακόμα και χωρίς την παραμικρή κακή πρόθεση από κανένα παιδί, είναι σωστό να εκτίθεται ένα παιδί της Α΄τάξης στα τηλεοπτικά... ερεθίσματα ενός παιδιού της Γ' τάξης;

11
Σχολική ζώνη / Σχολικές Εκδρομές
« στις: Μαρτίου 27, 2025, 12:17:00 am »
Το σχολείο όμως οφείλει να έχει μια εικόνα των σχέσεων μεταξύ των μαθητών και να φροντίσει να μην περισσέψει παιδί, επικαλούμενο πχ την ηλικία να πει ότι για την Α θα χρειαστεί ένα τετράκλινο για να μην χρειαστεί κάποιο μικρό παιδί να πάει με μεγαλύτερα. Το ποια παιδιά «περισσεύουν», στα τέλη Μαρτίου, πρέπει να το έχει καταλάβει το σχολείο.

Μα, το να «περισσεύει» (εντός πολλών εισαγωγικών) ένα παιδί δεν οφείλεται, ούτε σημαίνει κατ’ ανάγκη κάποια περιθωριοποίησή του την οποία το σχολείο όφειλε να είχε καταλάβει. Μπορεί να είναι θέμα απλής αριθμητικής. Δηλαδή, πόσα παιδιά από την Α’ τάξη συμμετέχουν; Ας πούμε δεκαέξι. Ατελής διαίρεση με το τρία (κλίνες ανά δωμάτιο), άρα σε κάθε περίπτωση ένα, οποιοδήποτε, θα «περίσσευε». Μην ξεχνάτε και ότι μιλάμε για πρόγραμμα, στο οποίο ίσως οι πιο κοντινοί φίλοι/-ες κάποιων παιδιών να μη συμμετέχουν και άρα αυτά να μη σπεύσουν εγκαίρως να κλείσουν roommates.

Η δική μου εκτίμηση είναι ότι η άρνηση των γονέων να συναινέσουν οφείλεται στην πολύ εύλογη ανησυχία τους και όχι σε κάποιο αίσθημα «περιθωριοποίησης» που μπορεί να νιώθουν για λογαριασμό του παιδιού τους. Το σχολείο λοιπόν οφείλει κάπως να λύσει τον γόρδιο δεσμό, και αυτό είναι το ζητούμενο.

12
Σχολική ζώνη / Σχολικές Εκδρομές
« στις: Μαρτίου 26, 2025, 11:38:28 pm »
@emmaki
Σωστότατη παρατήρηση, που εμπεριέχει και την λύση.
Τη λύση -υποθέτω ότι εννοείτε για τους γονείς- μπορεί να την εμπεριέχει, μόνο εφ’ όσον οι γονείς έχουν ένα πάτημα εν είδει εγκυκλίου, υπουργικής απόφασης κ.α. που να τους δίνει τη δυνατότητα να επικαλεστούν. Γι’ αυτό και είπα ότι το σχολείο με τη σειρά του μπορεί να έχει έννομο συμφέρον να βρει τρόπο να ξεφορτωθεί το πρόβλημα ακριβώς επειδή υπάρχει… δημιουργική ασάφεια πάνω σε μια τέτοια λεπτομέρεια. (Κακώς υπάρχει, θα έπρεπε να προβλέπεται κάτι, αλλά υπάρχει.)

13
Σχολική ζώνη / Σχολικές Εκδρομές
« στις: Μαρτίου 26, 2025, 09:15:02 pm »
Δεν είναι σωστό να αποκλειστεί το παιδί της Α τάξης. Από την αρχή έπρεπε να προνοήσετε τη διάταξη των δωματίων ώστε να μην υπάρχει προβλημα. Η λύση είναι αυτή που έγραψες. Ένα τρίκλινο της Α μαζί με το παιδί που δεν έχει δωμάτιο να γίνει δύο δίκλινα της Α. Εγώ αυτό θα έκανα. Σε καμιά περίπτωση δεν μπορείς να πεις στον γονιό να πάρει πίσω τα λεφτά του και να μην έρθει το παιδί του.
Η θεωρητικά ευκολότερη και μη κοστοβόρα λύση θα ήταν η μετατροπή ενός τρίκλινου της Α’ σε τετράκλινο, αλλά αυτό μπορεί να μην το επιτρέπει (ούτε καν να βάλουν ράντζο) η επιφάνεια των δωματίων του ξενοδοχείου.

Οπότε, με δεδομένο ότι προστίθεται άλλο ένα δωμάτιο (που και γι’ αυτό είναι αμφίβολο -τέτοια ώρα, τέτοια λόγια- αν υπάρχει διαθεσιμότητα) ποιος θα επωμιστεί το έξτρα κόστος, έστω κι αν αυτό είναι π.χ. της τάξης των 5 ευρώ ανά συμμετέχον παιδί; Αν οι άλλοι γονείς, που δεν επηρεάζονται από το πρόβλημα, αρνηθούν να πληρώσουν, πώς τους υποχρεώνεις;

Επίσης, ως αντίλογος στην πολύ εύλογη επισήμανσή σας «σε καμιά περίπτωση δεν μπορείς να πεις στον γονιό να πάρει πίσω τα λεφτά του και να μην έρθει το παιδί του» και με την οποία σε προσωπικό επίπεδο συμφωνώ, υπάρχει, ξέρετε, και η κυνική βουλγαράκειος αποστροφή «ό,τι είναι νόμιμο, είναι και ηθικό», και επομένως το σχολείο κάτι τέτοιο μπορεί να αποζητά -ελλείψει κανονιστικού πλαισίου για τις περιπτώσεις αυτές- ώστε να ξεφορτωθεί το πρόβλημα.

14
Σχολική ζώνη / Σχολικές Εκδρομές
« στις: Μαρτίου 26, 2025, 08:57:00 pm »
Ψάχνω, ψάχνω, αλλά δεν βρίσκω καμιά εγκύκλιο ή οδηγία που να διέπει το παρακάτω:

Ας υποθέσουμε ότι σε μια πολυήμερη πολυταξική εκδρομή προγράμματος «περισσεύει» κατά την ταξιθεσία σε τρίκλινα δωμάτια ένα παιδί της Α’ γυμνασίου. Ζητείται από τους γονείς του να συναινέσουν προκειμένου να μοιραστεί το δωμάτιο με 2 παιδιά της Γ’ τάξης, τα οποία δεν γνωρίζει. Οι γονείς, όπως αναμένεται, αρνούνται να συναινέσουν. Το σχολείο υποχρεούται, στην περίπτωση αυτή, να βρει λύση η οποία όμως θα είναι πιο δαπανηρή (ένα από τα τρίκλινα της Α’ τάξης σπάει σε δύο δίκλινα και χωράει έτσι και το «πλεονάζον» παιδί; Ή δικαιούται να πει στους γονείς «αφού δεν συναινείτε, δεν συμμετέχει»; Και στην περίπτωση αυτή, πώς δικαιολογείται ο αποκλεισμός μη υφισταμένου άλλου λόγου (π.χ. πειθαρχικού παραπτώματος) που να στοιχειοθετεί αποκλεισμό από την εκδρομή, αν οι γονείς εμμείνουν, αρνηθούν να πάρουν πίσω τα χρήματα που κατέβαλαν και απαιτήσουν από το σχολείο να κόψει το λαιμό του για να βρει λύση;

Σελίδες: 123 ... 47

Pde.gr, © 2005 - 2025

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32871
  • Τελευταία: Arleta30
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1182514
  • Σύνολο θεμάτων: 19472
  • Σε σύνδεση σήμερα: 684
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 2144
  • (Αυγούστου 21, 2024, 05:10:38 pm)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 11
Επισκέπτες: 653
Σύνολο: 664

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.054 δευτερόλεπτα. 25 ερωτήματα.