Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Μηνύματα - anpapath86

Σελίδες: 123 ... 26
1
Διάφορα θέματα αδιόριστων / Απ: Νέοι διορισμοί;;;
« στις: Ιούνιος 23, 2022, 11:20:26 πμ »
Να πεις συνάδελφε και πόσα είναι τα οργανικά κενά...

Στάλθηκε από το M2012K11AG μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Εσύ να πεις πώς υπολογίζονται τα οργανικά κενά , και αν οι δάσκαλοι έχετε ζητήσει να υπολογίζονται τα κενά σας με τον ίδιο τρόπο που υπολογίζονται στη δευτεροβάθμια.

2
Διάφορα θέματα αδιόριστων / Απ: Νέοι διορισμοί;;;
« στις: Ιούνιος 23, 2022, 11:08:57 πμ »
Τι εννοείς τα πήραν όλα οι δάσκαλοι? Παρόμοια ποσοστά καλύπτουμε με βάση τα οργανικά. Δεν κατάλαβα δλδ ? Όλοι οι άλλοι είναι δεδομένο κάπου ότι θα παίρνετε το 100% και ότι περισσέψει το πετάμε στους δασκάλους ? Έλεος! Ναι τα σχολεία χρειάζονται δασκάλους. Τέλεια και παύλα.
Τα οργανικά κενά δεν υπολογίζονται με τον ίδιο τρόπο, άρα είναι λάθος να συγκρίνεις ποσοστά κάλυψης. Ας ζητήσετε να υπολογίζεται τα οργανικά κενά των δασκάλων με τον ίδιο τρόπο που υπολογίζονται στη δευτεροβάθμια και τότε ας παίρνατε 100%.

3
Διάφορα θέματα αδιόριστων / Απ: Νέοι διορισμοί;;;
« στις: Ιούνιος 23, 2022, 10:27:25 πμ »
Όλες οι ειδικότητες προσφέρουν με τον δικό τους τρόπο στην εκπαίδευση.
Αυτό που ζητάμε είναι ΙΣΟΚΑΤΑΝΟΜΗ με αποκλειστική βάση τα οργανικά μας κενά όπου μπορούν να γίνουν διορισμοί. Τίποτα παραπάνω και τίποτα λιγότερο.
Κανείς μας δεν δεσμεύεται πως θα γίνουν διορισμοί την επόμενη χρονιά και ας το αφήνουν να εννοηθεί λόγω προεκλογικής περιόδου. Εδώ και φέτος μέχρι τελευταία στιγμή όλα ήταν αβέβαια.
Όλοι οφείλουμε να στηρίζουμε μεταξύ μας ο ένας τον άλλο, διαφορετικά όσοι μείνουν στο τέλος θα αποκλειστούν από εκεί που δεν το περιμένουν.
Η ισοκατανομή θα ήταν δίκαιη, εφόσον τα οργανικά κενά υπολογίζονταν με τον ίδιο τρόπο σε όλες τις βαθμίδες και στην ειδική. Κάτι τέτοιο όμως δεν ισχύει.

4
Διάφορα θέματα αδιόριστων / Απ: Νέοι διορισμοί;;;
« στις: Ιούνιος 18, 2022, 12:09:08 μμ »
Τότε για ποιο λόγο να υπάρχουν οι μετατάξεις αν συμβεί αυτό;
Όταν έγραφαν το νομο για απαγόρευση μεταταξεων από ειδική σε γενική για 5 χρόνια, δεν είχαν σκεφτεί το σενάριο του δεύτερου διορισμού.

5
Διάφορα θέματα αδιόριστων / Απ: Νέοι διορισμοί;;;
« στις: Ιούνιος 11, 2022, 05:11:36 μμ »
Αν μου επιτρέπετε να απαντήσω, να γινει 2ώρο μάθημα, αν όχι στην ΣΤ, τουλάχιστον στις Β' και Γ' Γυμνασίου. Δε στέκεται το μονόωρό μας μάθημα αν θες να κάνεις σωστή δουλειά, φαντάζεσαι να έχεις 7η ώρα? Και τελοσπάντων βρισκόμαστε στο 2022, δε μπορεί να έχεις την Πληροφορική όπως ήταν στο πρόγραμμα του Γυμνασίου το 1996 που πήγαινα εγώ γυμνάσιο (που μας έκανε εννοείται χρόνια αδιόριστη μαθηματικός που μόλις είχε διοριστεί σαν πληροφορικός..)

off topic, συγγνώμη απ΄τους διαχειριστές αλλά σε μια τέτοια περίπτωση να δούμε τί θα γινόταν αυτά τα 20 πλεονάσματα που αναφέρεις.
Θα υπήρχε έλλειμμα σε πληροφορικούς. Και αν γινόταν τετράωρο, ακόμα μεγαλύτερο έλλειμμα. Και εξάωρο ομοίως. Οι υπολογισμοί γίνονται με το παρόν πρόγραμμα.
Για αλλαγή του ωρολόγιο πρόγραμματος, κάθε ειδικότητα θα ζητά αύξηση των ωρών της, γιατί το μάθημα της είναι σημαντικό, δεν βγαίνει η ύλη κλπ.

6
Διάφορα θέματα αδιόριστων / Απ: Νέοι διορισμοί;;;
« στις: Ιούνιος 11, 2022, 04:57:22 μμ »
Επειδη καποιο γραφουν για πλεόνασμα γυμναστων στη βθμια τους υπενθυμίζω οτι φετος θα γινουν εκει συμφωνα με τον πατρεα παντα ( διοτι η πεαδ δινει αλλο νούμερο) 35 διορισμοι.  Αυτοι ειναι των προπερσινων κενων. Ουτε καν των περσινων συνταξιοδοτησεων
Δηλαδή σε όλες τις ειδικότητες έχουν υπολογιστεί οι συνταξιοδοτήσεις του 2022, εκτός από τους γυμναστές, που λείπουν και οι περσινές;

7
Διάφορα θέματα αδιόριστων / Απ: Νέοι διορισμοί;;;
« στις: Ιούνιος 11, 2022, 04:54:25 μμ »
Θεωρώ ότι όπως σου απάντησα και το θεωρείς εκτροπή, αν φύγουν οι αλεξιπτωτιστές, οι Πληροφορικοί έχουν τεράστια ελλείμματα. Δε νομίζω να δεχόσουν να κάνουν οι πλεονάζοντες Πληροφορικοί 400 ώρες σεμινάριο και να βαφτιστούν ό,τι ΠΕ είσαι εσύ ε; Γιατί έτσι και τα πλεονάσματα μας θα έφευγαν κι εσύ όμως δε θα είχες κενά.

Επί του θέματος, τα πλεονάσματα έχουν μειωθεί κατά πάρα πολύ και τείνουν να εξαφανιστούν. Για παράδειγμα, στη Β Θεσσαλονίκης, από 17 πλεονάζοντες πέρσι, φέτος είχαμε 1 μετάθεση. Η τάση αυτή θα συνεχιστεί, όσο οι αλεξιπτωτιστές σιγά σιγά την κάνουν είτε προς τη σύνταξη, είτε προς την κανονική τους ειδικότητα. Ακόμη λοιπόν και με το δικό σου σκεπτικό, στη Β Θεσσαλονίκης μόνο πρέπει να ιδρύσει τουλάχιστον 20 οργανικές (είναι 30, αλλά είπα να το παίξω κουβαρντάς).
Ας βάλουν τα νούμερα κάτω, να φτιάξουν πίνακες α, β , γ και στην πρωτοβάθμια, να δουν αν υπάρχουν πλεονάσματα στη δευτεροβάθμια (δεν υπάρχουν αν έγινε μετάθεση), να κάνουν πρόσθεση και εάν έχει κενά να διορίσουν.

8
Διάφορα θέματα αδιόριστων / Απ: Νέοι διορισμοί;;;
« στις: Ιούνιος 11, 2022, 04:37:34 μμ »
Καλά αν το πάμε έτσι, θα πρέπει να ελέγξουμε όπως έλεγε κι η Αννούλα η Διαμαντοπούλου την παιδαγωγική επάρκεια όλων των καθηγητικών σχολών, συμπεριλαμβανομένων και των φιλολόγων. Εμείς έχουμε βγάλει ΑΣΠΑΙΤΕ οι Πληροφορικοί. Εσείς; Αυτό που κρατάτε δεν το έχει πει κανένας από τις κοινές ειδικότητες. Τώρα το βγάλατε από το μυαλό σας, γιατί βολεύει το αφήγημα σας. Όσο για το ΤΕ και ΠΕ, αν και ΠΕ προσωπικά, έχετε αποδείξεις ότι παράγουμε περισσότερο έργο οι ΠΕ ή ότι τα μαθήματα των ΤΕ είναι πιο εύκολα;

Υ.Γ. Αφού εκτρέπετε τη συζήτηση, μετά λέτε ότι την εκτρέπω εγώ. Πλάκα έχετε.
Η συζήτηση αφορούσε τα οργανικά κενά των κοινών ειδικοτήτων. Η πρώτη ανάρτηση αφορούσε αυτό το θέμα. Η δεύτερη ήταν απάντηση στη δική σου.

Θεωρείς ότι αν σε μια περιοχή υπάρχουν 20 πλεονάσματα πληροφορικών στη δευτεροβάθμια και 6, μη καταγεγραμμένα κενά πληροφορικών στην πρωτοβάθμια, θα πρέπει να γίνουν μεταθέσεις ή διορισμοί πληροφορικών;

9
Διάφορα θέματα αδιόριστων / Απ: Νέοι διορισμοί;;;
« στις: Ιούνιος 11, 2022, 03:51:30 μμ »
Δίκιο έχεις. Αφού λοιπόν θα ξεκινήσουμε να κάνουμε όλα αυτά, ας επιστρέψουμε υποχρεωτικά κι όλους τους αλεξιπτωτιστές που βαφτίστηκαν πριν 25 χρόνια ΠΕ86 με το σεμινάριο των 400 ωρών, στο (δε θα το πω βασικό, γιατί δεν έχουν κι άλλο) πτυχίο τους. Όταν φύγουν οι 2500-3000 αυτοί και γυρίσουν στις ειδικότητες τους, τότε θα μπορούμε να μιλάμε για δικαιοσύνη και αδικημένους.
Εκτρέπει τη συζήτηση αλλού, αλλά θα απαντήσω. Πρέπει να γίνουν και άλλα πράγματα. Οι απόφοιτη ΑΤει να πληρώνονται σαν ΤΕ και όχι σαν ΠΕ, όπως συμβαίνει στο υπόλοιπο δημόσιο. Να ξαναγίνει έρευνα για το εάν χρειάζεται πληροφορικός για να διδάσκει ζωγραφική στην 1 δημοτικού ή είναι κάτι που μπορεί να κάνει ο δάσκαλος.

Κρατάμε πάντως ότι οι αδικημένοι των κοινών ειδικοτήτων δεν συμφωνειτε με τον ίδιο τρόπο υπολογισμού των οργανικών κενών στις δύο βαθμίδες.

10
Διάφορα θέματα αδιόριστων / Απ: Νέοι διορισμοί;;;
« στις: Ιούνιος 11, 2022, 03:45:23 μμ »
και δυστυχώς δεν υποβοβαζονται αφου θελουν αποφαση δημοτικου συμβόλιο. Ενω στι κοινες ειδικότητες αντίστοιχα δεν εχουν θεσπιστει νεες οργανικες.  Αυτο το υπουργείο θα έπρεπε να το εχει λυσει με  το εργαλείο που ονομάζεται my school. Μου γραφει ο σερραιος ειστε υπεράριθμοι οι γυμναστές.  Για κατσε ρε παίκτη.  Πανελλαδικα ειμαστε σε 2 διευθύνσεις.  Ομως και αυτοι που ειναι αποσπωνται σε εθνικες ομαδες κτλ. Εχεις εικονα τι γίνεται με τους πε 70? Πραγματικά?  Η ζεις σε αλλο κόσμο διοτι 17 χρόνια στα σχολεία κατι έχουμε δει κάτι έχουμε καταλάβει. Γραφετε για πλεόνασμα ειδικότητες στην αθμια. Εχετε παει πανω να δειτε το myschool? Διοτι καποιοι το ειδαμε. Και το ξερουν και οι ιθύνοντες
Αν σε μια περιοχή έχει 20 πλεονασματικες γυμναστές στην δευτεροβάθμια και 6 κενά στην πρωτοβάθμια, όχι ιδρυμενα, θεωρείς ότι θα πρέπει να γίνουν 6 διορισμού γυμναστών;

11
Διάφορα θέματα αδιόριστων / Απ: Νέοι διορισμοί;;;
« στις: Ιούνιος 11, 2022, 03:36:18 μμ »
Μα αυτο ακριβως είναι που λέμε ότι η οργανικοτητα της Αθμιας αναφέρεται και σε δημοτικά  σχολεία που θα επρεπε να έχουν υποβαθμιστεί έτσι ωστε να εμφανιζουν τα πραγματικά οργανικά κενά.
Θα μπορούσαν μάλιστα αυτά τα πλασματικά οργανικά κενά αντι να χαθούν να αποδοθούν μέσω της μεταφοράς τους ανά ΠΔΕ στις κοινές ειδικότητες της Αθμιας ώστε να καλυφθούν οι ανάγκες για μόνιμο προσωπικό.
Οι κοινές ειδικότητες στην δευτεροβάθμια είναι πλεονασματικες. Αυτό που πρέπει να γίνεται είναι να αποσπώνται υποχρεωτικά στην πρωτοβάθμια της περιοχής τους και να μην γεμίζουν το πρόγραμμα τους με β αναθέσεις. Επίσης θα πρέπει να συμπληρώνουν ωράριο και στην πρωτοβάθμια.

Για τις μεταθέσεις, μετατάξεις και διορισμούς, θα πρέπει ο αλγόριθμος της δευτεροβάθμιας να εφαρμοστεί αυτούσιος και στην πρωτοβάθμια. Στις κοινές ειδικότητες να μην δίνεται μετάθεση ή διορισμός σε περιοχή που πλεονάζει και στις δύο βαθμίδες.
Όταν γίνουν αυτά, τότε θα αρχίσουμε να μιλάμε για δικαιοσύνη και αδικημένους.

12
Διάφορα θέματα αδιόριστων / Απ: Νέοι διορισμοί;;;
« στις: Ιούνιος 09, 2022, 10:56:02 πμ »
Σωστά Κίρκη.  Και επιτέλους και τις κοινες ειδικότητες.  Νισαφι ποια με κάποια ατομα εκει μεσα
Οι κοινές ειδικότητες είναι πλεονασματικες στη δευτεροβάθμια. Θα έπρεπε για μεταθέσεις και διορισμούς να υπολογίζονται τα κενά ανά γεωγραφική περιοχή διορισμού και όχι ανά βαθμίδα. Τότε θα βλέπαμε αν και πόσα κενά υπάρχουν και θα είχατε κάθε ηθικό δικαίωμα να ζητάτε διορισμούς.
Τώρα θέλετε σε ήδη πλεονασματικες περιοχές να μπουν και άλλοι επειδή είναι σε άλλη βαθμίδα.

13
Σχολική ζώνη / Απ: Ολοήμερο μέχρι 18:00.
« στις: Ιούνιος 08, 2022, 02:22:23 μμ »
Γνωρίζω πάρα πολύ καλά τι γίνεται στα γυμνάσια -λυκεια μου τα μεταφέρουν αρκετοί γνωστοί μου. Έχετε φοβερές υπεραριθμιες . Και γίνονται πολλές προσπάθειες να κρυφτούν ώστε να μην πηγαίνει πχ ο φιλολογος σε άλλο σχολείο.

Μην μιλήσουμε και για λυκειακές τάξεις κτλ. Ας μην ήταν οι μισοί βθμιοι αποσπασμένοι σε γραφεία και θα βλέπαμε μετά τι μένα υπάρχουν.
Κάποια στιγμή θα πρέπει το υπουργείο να αποφασίσει να εφαρμοσει τον ίδιο τρόπο υπολογισμού των οργανικών κενών για μεταθέσεις, μετατάξεις και διορισμούς της δευτεροβάθμιας και στην πρωτοβάθμια.
Τότε θα φανεί και η αλήθεια για τις υπεράριθμες ή μη τών δασκάλων. Μέχρι τότε όλα είναι εικασίες.

14
Διάφορα θέματα αδιόριστων / Απ: Νέοι διορισμοί;;;
« στις: Ιούνιος 07, 2022, 07:36:30 μμ »
Είναι και καμιά 300ρια σε μουσικά σχολεία.. Μην τους ξεχνατε... Ειναι στανταρακι στα μουσικά σχολεία όπως πέρυσι που πήρε 550...
Έχω μια εύλογη απορία για αυτούς στα μουσικά σχολεία. Υπάρχει κάποιος μόνιμος που διδάσκει κοντραμπάσο. Αν δεν βρεθούν μαθητές, αυτός τι κάνει;

Σελίδες: 123 ... 26

Pde.gr, © 2005 - 2022

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 31224
  • Τελευταία: theanouli93
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1114830
  • Σύνολο θεμάτων: 18551
  • Σε σύνδεση σήμερα: 444
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1773
  • (Αύγουστος 02, 2021, 03:07:35 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 11
Επισκέπτες: 394
Σύνολο: 405

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.126 δευτερόλεπτα. 26 ερωτήματα.