Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Μηνύματα - anpapath86

Σελίδες: 123 ... 19
1
Ξερεις ότι υπάρχει αυτό το πρόβλημα με τις μεταθέσεις. Δεν μπορεί να διορίσει κόσμο εκεί που θέλουν μεταθέσεις οι μόνιμοι.
Τωρα στις υπόλοιπες περιοχές αν διορίσει παραπάνω, ή μάλλον πολύ παραπάνω από τα οργανικά κενά φυσικών υπάρχει ο κίνδυνος να κοπούν οι θέσεις βιολογίας, δηλαδή είτε να συνεχίσουν οι μόνιμοι φυσικοί να είναι σε θέσεις βιολογίας είτε οι καινούργιοι να πάρουν όλες τις υπόλοιπες βιολογίες. Διότι μιλάμε για μεγάλο αριθμό φυσικών για να εξυπηρετηθεί τόσος κόσμος σε λίγες περιοχές.
Δεν ξέρω πως θα λυθεί αυτό. για εμένα δεν έπρεπε να προσλαμβάνονται τόσοι πολλοί φυσικοί όταν δεν υπήρχαν ούτε τόσα λειτουργικά κενά Φυσικής. Είχαμε προειδοποιήσει εγκαίρως τις διευθύνσεις που τους εξυπηρετούσαν ότι μπορεί να τους κρέμαγαν. Όμως ..... Βέβαια μπορεί να υπάρχει κάποιος νόμιμος τρόπος που δεν έχω σκεφτεί. Πάντως οι καινούργιοι νόμοι δεν ισχύουν αναδρομικά. Με βάση τα υπάρχοντα δεν μπορούμε να συνεχίσουμε να ανεχόμαστε παρανομίες
Υπάρχει νόμιμος τρόπος.
Χαμηλή ποσοστιαία κάλυψη των οργανικών κενών των ΠΕ04 στους φετινους διορισμούς. Αλλαγή ωρολογίων προγραμμάτων για το επόμενο σχολικό έτος. Επαναυπολογισμος των οργανικών κενών του χρόνου τον Απρίλιο. Υψηλή κάλυψη οργανικών κενών στους διορισμούς του 2022.

2
Ποιος φιλολογος απο την ειδικη θα παει γενικη; Ας μιλάμε σοβαρα στην ειδικη εισαι σαν διοικητικος υπαλληλος που δουλευεις 23ωρες απο την αλλη οι θεσεις για τους φιλολογους στην ειδικη ηταν λουκουμακια, στην γενικη θα εισαι κορφοβουνια και νησια του αιγαιου. Ουτε αποσπαση δεν θα δουν στις οργανικες που εχουν τωρα..
Δεν μπορείς να το ξέρεις αυτό, καθώς δεν υπάρχουν πουθενά οι περιοχές διορισμού. Ενδεχομένως να υπάρξουν εκπλήξεις. Επίσης η δουλειά σε ειδικό σχολείο φαντάζει ψυχοφθόρα.

3
Μπράβο. Και μια μαϊμού απλώς τα χρησιμοποιεί. Άρα είναι πληροφορικός. Και ο γιος μου στα 5 γράφει και διαβάζει άρα είναι φιλόλογος. Ρε είστε καλά. Απλή χρήση είναι το ίδιο με την επιστημονική κατοχή ενός αντικειμένου; Όπως είπα και πριν. Φτάνει με τα σκουπίδια σας.
Έχεις καταλαβει ότι αυτό που συμβαίνει είναι ότι οι πληροφορικοι παίρνουν τα μαθήματα των άλλων και κανείς της πληροφορικής; Αν μπορούν να διδάξουν μαθηματικά, γιατί να μην γίνεται και αντίστροφο, εφόσον γνωρίζουν τα της πληροφορικής; Επίσης οι φιλόλογοι γιατί δεν κατεβαίνουν στο δημοτικό και το επιτρέπουν μόνο στους πληροφορικούς;

4
Φυσική;;;;  ΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑ. Άρα καλά είπα. Μπορώ να τη διδάξω κι εγώ...

Γυμνάσιο: ΠΕ03: 12 ώρες. ΠΕ86, 4 ώρες (από πέρσι. Πριν ήταν 3)
Λύκειο: ΠΕ03: 21 ώρες. ΠΕ86: 10 ώρες.

Πω πω τι δράμα ζείτε οι ΠΕ03. Ας σας δώσουμε και την Πληροφορική Β ανάθεση, να σας απαλύνουμε τον πόνο λίγο. Βασικά τώρα που το ξανασκέφτομαι, μάλλον είναι καιρός, όλοι αυτοί που βαφτίστηκαν Πληροφορικοί (ανάμεσα τους και ΠΕ03) με τα σεμινάρια των 400 ωρών, να επιστρέψουν στις ειδικότητες τους. Και τα πλεονάσματα των ΠΕ86 θα μειωθούν και τα ελλείμματα αυτών των ειδικοτήτων θα μειωθούν. Win-win κατάσταση. Τι λέτε;;;;

Αποφάσισε τελικά. Να κοπούν οι Β αναθέσεις, άρα να πάρει Βιολόγους εκεί που πλεονάζουν Φυσικοί, ή να μην κοπούν και να μην πάρει Βιολόγους; Με έχεις μπερδέψει. Με άλλα λόγια, πες μας ρε παιδάκι μου με ποιο σενάριο διορίζεσαι, να τελειώνουμε. Γιατί είναι φως φανάρι ότι με γνώμονα το συγκεκριμένο τοποθετείσαι και μόνο . Κι όχι μόνο εσύ. Μόνο ο gvasilis μιλάει λίγο για δικαιοσύνη.
Δεν διορίζομαι με κανένα σενάριο. Οι β αναθέσεις να υπάρχουν μόνο αν είναι αμφίδρομες. Στον gvasslελεγα τι μπορεί να σκεφτεί το υπουργείο, ώστε να να διορίσει λιγότερους ΠΕ04. Και φαίνεται ότι θα το κάνει, για να διορίσει τα αγαπημένα του παιδιά, πληροφορικούς, ξενόγλωσσους, θεατρολόγους κλπ.

5
Μας δουλεύετε ρε; 2+ χρόνια στο Πολυτεχνείο είχα ίδιο σχεδόν πρόγραμμα σπουδών με έναν μαθηματικό. Έχω πολύ μεγαλύτερη τριβή και γνώσεις με τα μαθηματικά από ότι ένας μαθηματικός ή Δάσκαλος με ΤΠΕ. Το μισό και παραπάνω επιστημονικά είναι ίδιο με ενός μαθηματικού. Σας τσούζει κάτι που είναι αντικειμενικά δίκαιο να γίνει; Έλεος πια. Φτάνει.
Word, excel, powerpoint χρησιμοποιούμε όλοι. Μπορούμε να το αναλάβουμε το μάθημα σας. Επειδή όμως είστε από τις αγαπημένες ειδικότητες του υπουργείου, δεν το δίνουν β ανάθεση σε μαθηματικούς.
Επίσης στο Πολυτεχνείο κάνετε ακριβώς 0 μαθήματα παιδαγωγικής. Δεν είστε εκπαιδευμένοι για δημοτικό. Το μάθημα εκεί πρέπει να το πάρουν οι δάσκαλοι.

6
Γιατί να το διδάσκουμε εμείς; Αφού μπορούν κι άλλοι. Υποθέτω ότι είσαι της άποψης καμία μα καμία ειδικότητα στο δημοτικό πλην των δασκάλων; Ίσως πιστεύω να δέχεσαι την ύπαρξη των ΠΕ06. Αλλά δεν είμαι σίγουρος.
Γιατι να διδάσκουν οι μαθηματικοί μαθηματικά, αφού έχουμε τους πληροφορικούς. Επίσης, γιατί να διδάσκουν οι δάσκαλοι μαθηματικά δημοτικού, πάλι έχουμε τους πληροφορικούς που τα ξέρουν. Έκαναν δύο χρόνια στο πανεπιστήμιο.

Εσείς κλέβετε ώρες άλλων ειδικοτήτων, τις δικές σας δεν τις δίνετε σε άλλους. Συμβαίνει ακριβώς το αντίθετο από αυτό που διακωμοδεις.

7
Βασικά, τζάμπα τους έχουμε τους Πληροφορικούς. ΤΠΕ ξέρουν όλοι. Facebook έχουν όλοι. Κινητά έχουν όλοι. Τα παιδιά τα ξέρουν καλύτερα πλέον από εμάς. Ας κάνουμε υπομονή να βγουν κι αυτοί που υπάρχουν στη σύνταξη, να τελειώνουμε. Ή ας τους κάνουν μετάταξη αλλού πια. Άχρηστη ειδικότητα. Παλιά έφτιαχναν και κανέναν εκτυπωτή. Τώρα μάθαμε και τα κάνουμε και μόνοι μας.
Να διδάσκετε το μάθημα σας στη δευτεροβάθμια εκπαίδευση. Να μπορείτε να διδάξετε μαθήματα άλλων, εφόσον και αυτοί μπορούν να διδάξουν μαθήματα δικά σας. Επίσης δεν είστε δάσκαλοι για να βρίσκεστε στο δημοτικό.

Οι σχολές σας δεν έχουν μια σχέση με την παιδαγωγική, και μάλιστα της πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης. Τους φιλολόγους και δεν τους αφήνουν να κατέβουν στην έκτη δημοτικού, εσείς από πού και ως πού πάτε στην πρώτη;

8
Δεν το γνωρίζει το μάθημα... Ναι, λέω αφού γνωρίζω φυσική κι είμαι και στην ίδια βαθμίδα, που δε χρειάζεται διαφορετική παιδαγωγική αντιμετώπιση, να πάρω και τη φυσική ως β ανάθεση. Τώρα που γυρίζει... Τι; Όχι;  Αφού τη ξέρω!
Τη δική μου θέση την είπα πριν. Ναι στις β αναθέσεις, εφόσον είναι αμφίδρομες, δηλαδή να πάρεις φυσική, εφόσον δοθεί το δικαίωμα και στον φυσικό να πάρει πληροφορική.
Για την πρωτοβάθμια, αντι να φτιάξουν οργανικές για τους Πε86, να δώσουν το μάθημα στους δασκάλους. Εφόσον δεν μπορούν φιλόλογοι και μαθηματικοί στο δημοτικό, δεν μπορούν και πληροφορικοι.

9
Εγώ πάντως εκτός από 2 χρόνια μαθηματικά στη σχολή, έκανα και φυσική 2 εξάμηνα. Λέω όπως οι δάσκαλοι μπορούν να διδάξουν ζωγραφική, αφού έχουν ΤΠΕ (καμία σχέση το ένα με το άλλο, αλλά αν είσαι άσχετος πολλά λες), να μπορούμε κι οι Πληροφορικοί να διδάξουμε φυσική στο Γυμνάσιο. Σιγά το πράγμα. Αφού αυτή είναι η λογική κάποιων, ε ας την επεκτείνουμε.
Μας δουλεύεις,ε; Εσείς δεν πήρατε β ανάθεση τα μαθηματικά; Γιατί να μην πάρουν οι μαθητικοί β ανάθεση την πληροφορική. Δεν ξέρουν word ή excel;
Όσο για την πρωτοβάθμια, είναι άλλη βαθμιδα και θέλει διαφορετική παιδαγωγική προσέγγιση. Ο δάσκαλος, εφόσον γνωρίζει το μάθημα είναι καταλληλότερος να το διδάξει από τον πληροφορικό. Όπως δεν μπαίνουν φιλόλογοι και μαθηματικοί στο δημοτικό, έτσι δεν πρέπει να μπαίνουν και πληροφορικοι.

10
Με τι ΠΕ συνάδελφο ομιλώ παρακαλώ;
Μουσικός, διδάσκω όμποε. Σε αυτά που λέω θα απαντήσεις ή θα συνεχίσεις την ανάκριση.

11
Μα τι λέτε τώρα; Σοβαρά μιλάτε;
Η σύσταση οργανικών στην α/θμια είναι ένα δίκαιο αίτημα.
Αν τελικά γίνει θα είναι δικαιοτατο. Αν πάλι νομίζετε ότι οι ΠΕ86 είναι βύσματα σας διαβεβαιώ ότι κοιμόμαστε όρθιοι. Έκπληξη είναι και η ανακοίνωση και η συμμετοχή μας στις διεκδικήσεις.
Να σοβαρευτούμε λίγο. Να τα βάζουμε με το υπουργείο που μας εμπαίζει όλους με ψίχουλα διορισμούς και μάλιστα σε δόσεις. Όχι να φαγωνομαστε μεταξύ μας.
Το ότι το θεωρείς εσύ δίκαιο αίτημα, δε σημαίνει ότι είναι. Για ποιον λόγο δεν μπορούν οι δάσκαλοι να διδάξουν ζωγραφική στην α δημοτικού; Δεν ξέρουν να ανοίγουν το πρόγραμμα στον υπολογιστή;
Για τη δευτεροβάθμια τώρα και οι ώρες αυξήθηκαν και β ανάθεση τα μαθηματικά πήρατε, χωρίς να δωθεί και το δικό σας μάθημα β ανάθεσης σε κανέναν. Σαφώς και είστε ευνοημένοι.

12
Κλαινε ομως οι ΠΕ86..
Μηπως αρχισουμε να κλαιμε εμεις μετά...
Αχ, αυτη η δικαιοσυνη. Ποσο λαστιχο εχει γινει...
Εσύ τι περιμένεις να συμβεί; Αυτοί που έχουν τις άκρες και τα μέσα, κερδίζουν σε αναθέσεις, σε αύξηση ωρών και τελικά σε διορισμούς. Και ας υπάρχουν κενά στις δικές μας ειδικότητες. Θα δεις να διορίζονται ξενόγλωσσοι, θεατρολόγοι, πληροφορικοι και μουσικοί σε πολύ μεγάλους αριθμούς, ενώ φιλόλογοι και μαθηματικοί σε χαμηλούς αριθμούς. Για ΠΕ04 δεν μπορώ να  σκεφτω τι θα κανουν.

13
Ναι δεν μπορώ να πω ότι δεν το φοβάμαι αλλά ελπίζω να σκαλωσει στους ΠΕ03 πε02 και να σωθούμε όλοι μαζί.
Οι της αγγλικης είναι τα αγαπημένα παιδιά της κυβέρνησης. Φάνηκε ήδη με την αύξηση των ωρών στο λύκειο. Από κοντά και οι πληροφορικοι, που συνεχίζουν να έχουν τη β ανάθεση μαθηματικών, χωρίς να είναι το δικό τους μάθημα β ανάθεση. Επίσης τσιμπάνε θέσεις στην πρωτοβάθμια. Οπότε για μαθηματικούς και φιλολόγους θεωρώ ότι θα συμβεί.

Για τους βιολόγους, πριν δύο χρόνια θα σου έλεγα ότι δεν θα είχαν θέμα. Ήταν η αγαπημένη ειδικότητα των προηγούμενων, μαζί με τους κοινωνιολόγους. Για τους τωρινούς δεν ξέρω, θα φανεί. Τους κοινωνιολόγους πάντως ήδη τους επανέφεραν στην προηγούμενη κατάσταση.

14
Νομίζω κατάλαβα το λάθος σου. Θεωρείς ότι το ΠΕ04 είναι ενιαίο στις μεταθέσεις/διορισμούς. Δεν είναι δεν μπορείς να κόψεις από Βιολόγους και να δώσεις φυσικούς γιατί δεν έχουν κοινή α ανάθεση. Έχουν τα μαθήματα β ανάθεση ο ένας του άλλου. Τα οργανικά κενά είναι με Α ανάθεση. Π.χ. τα κενά των φιλολόγων υπολογίστηκαν με Α ανάθεση. Όμως οι ξενόγλωσσοι έχουν β ανάθεση, όπως β ανάθεση έχουν και οι φυσικοί την βιολογία γυμνάσιο λύκειο. Υπάρχουν μερικές εκατοντάδες ξενόγλωσσοι που πλεονάζουν. Λες να μειώσει την κάλυψη στους φιλολόγους για να πάρουν την ιστορία οι πλεονάζοντες  ξενόγλωσσοι. Είναι το ίδιο σκεπτικό.
Από την άλλη αυτό που προτείνεις, να μην διοριστουν 800 Βιολόγοι, έτσι και αλλιώς δεν θα γίνει. Με μια ισοκατανομή  :P έτσι και αλλιώς καμιά ειδικότητα δεν πρέπει να πάρει 100% που έτσι και αλλιως καλύπτει τους 76 υπεράριθμους Φυσικούς. Γιατί να κόψει και άλλους? Το ίδιο ισχύει για φιλολόγους και μαθηματικούς και δασκάλους. Γιατί να κόψει και άλλους.
Γνωρίζω ότι δεν υπάρχουν κοινές α αναθέσεις. Φυσικά και το υπουργείο μπορεί να το κάνει αυτό και στους φιλολόγους και στους μαθηματικούς. Όπως μπορεί να το κάνει και στους βιολόγους. Εδώ θα είστε να δούμε αν θα κάνει κάτι τέτοιο και σε ποιους.

Σελίδες: 123 ... 19

Pde.gr, © 2005 - 2021

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 30401
  • Τελευταία: Tsoufis1989
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1066434
  • Σύνολο θεμάτων: 18056
  • Σε σύνδεση σήμερα: 604
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1737
  • (Σεπτέμβριος 06, 2014, 04:03:51 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 15
Επισκέπτες: 548
Σύνολο: 563

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.099 δευτερόλεπτα. 27 ερωτήματα.