Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Μηνύματα - anpapath86

Σελίδες: 123 ... 31
1
Σας ευχαριστώ πολύ για τις απαντήσεις σας.

Στην παρούσα φάση δεν θα σκεφτόμουν να αλλάξω εντελώς επάγγελμα είναι η αλήθεια. Θα διάλεγα πάλι κάτι σχετικό με παιδιά και διδασκαλία γιατί είναι ένα επάγγελμα που αγαπώ και θεωρώ ότι μου ταιριάζει κιόλας. Οι θετικές επιστήμες σίγουρα έχουν καλύτερη απορρόφηση αλλά μου φαίνεται απίστευτα δύσκολο τώρα να μεταπηδήσω σε άλλη κατεύθυνση.



Θα πρέπει να κοιτάξεις την πραγματικότητα κατάματα.

Με τα ακδημαϊκά προσόντα που έχεις δεν πρόκειται να διδάξεις ποτέ σε δημόσιο σχολείο.

Και να αποκτήσεις αρκετά περισσότερα, θα βρεις μπροστά σου στη δευτεροβάθμια το δημογραφικό, το οποίο επιρεάζει οργανικά και λειτουργικά κενά κάθε χρόνο.

Όσο αφορά το παιδαγωγικό, στους πίνακες υπάρχουν 16500 δάσκαλοι και σπουδάζουν άλλοι 10000 τη στιγμή που μιλάμε.

Και εκεί θα έχουν μπουκούσει οι πίνακες σε μία πενταετία.

Το καλύτερο που έχεις να κάνεις είναι να δώσει πανελληνιες από οικονομίας πληροφορικής. Έκθεση ξέρεις, ΑΟΘ και ΑΕΠΠ είναι μαθήματα που όλοι τα βγάζουν σε έναν χρόνο.
Θα πρέπει να δουλέψεις τα μαθηματικά, ακόμα και αν χρειάζετια να ξεκινήσεις από την άλγεβρα της Α γυμνασίου.

Μπορεί να σου φαίνεται βουνό, αλλά αξίζει τον κόπο, το έχουν κάνει αρκετοί φιλόλογοι.

Η άλλη λύση είναι να ασχοληθείς με δουλείες εκτός του αντικειμένου που σπούδασες.

2
Είσαι μικρός ακόμα και μπορείς να διορθωσεις λάθος επιλογές που έκανες στα 16-18.

Δώσε πανελλήνιες από άλλη κατεύθυνση για πληροφορική.

3
Σας ευχαριστώ πολύ! Η αλήθεια είναι ότι είναι τόσο γκρίζο το τοπίο, που παίζουν διάφορα σενάρια, εξάλλου αυτό επιδιώκουν, να ψαχνομαστε. Θα μπορούσε να έχει βάση αυτό που λέτε, με προβληματίζει, όμως, το ότι έσπευσαν κατευθείαν μετά τις εκλογές να μιλήσουν για γραπτό, αγνοώντας επιδεικτικά τη διαδικασία κατάρτισης οριστικών πινάκων που είναι σε εξέλιξη. Δε βγάζει νόημα όλη αυτή η πρεμουρα, αν είναι να μην το εφαρμόσουν φοβούμενοι το πολιτικό κόστος. Ούτε, πιστεύω γίνεται εύκολα να μείνουν κλειστοί οι πίνακες τόσα χρόνια, πολύ τραβηγμένο μου φιανεται, τι να πω μας έχουν τρελάνει.

Λέχθηκε στις προγραμματικές δηλώσεις της κυβέρνησης, όπου αναφέρεται το τι θα κάνει σε όλη την τετραετία.

Σε συνεντευξη αναφέρθηκε ότι δεν θα εφαρμοστεί άμεσα.

Δεν εφάρμοσαν τον νόμο Διαμαντοπούλου, που είχε πολιτική νομιμοποίηση, κρατούσαν οι ασεπιτες τους δύο προηγούμενους ΑΣΕΠ, έδινε τη βάση σε όσους είχαν 24 μήνες προϋπηρεσίας και ψηφίστηκε σε μια εποχή που γινόταν ΑΣΕΠ.

Δεν πιστεύω ότι θα εφαρμοστεί τώρα.

4
Τι σας κάνει να το πιστεύετε αυτό; Τι ειπώθηκε ή τι καταλάβατε απ' ο,τι έχει ειπωθεί τις τελευταίες μέρες και καταλήξατε σε μια τέτοια πρόβλεψη;

Στις συνεντεύξεις αναφέρθηκε γραπτός ΑΣΕΠ, με βάση και προσόντα και προϋπηρεσία.

Αυτό είναι το σύστημα Διαμαντοπούλου (δεν ξέρω φυσικά αν θα δώσει τη βάση σε αναπληρωτές με πάνω από 24 μήνες προϋπηρεσίας, όπως έδινε αυτός ο νόμος).

Ε, πιστεύω ότι αν τον ψηφίσουν δεν θα τον εφαρμόσουν την τελευταία χρόνια πριν τις επόμενες εκλογές, φοβούμενοι πολιτικό κόστος.

Άλλο άνοιγμα πινάκων με το παρόν σύστημα δεν βλέπω, οπότε καλό 2030.

5
Τυχεροί οι σημερινοί αναπληρωτές.
Προβλέπω κλειστούς πίνακες μέχρι το 2030 και μετά ξανά προσοντολογιο.

Θα ψηφιστεί ένας νόμος, όπως είχε ψηφιστεί της Διαμαντοπούλου, δεν θα εφαρμοστεί και θα μείνουν ως έχουν τα πράγματα.

6
Διάφορα θέματα αδιόριστων / Απ: Διορισμοί και το 2023
« στις: Απρίλιος 12, 2023, 02:00:33 μμ »
Αυτά στα φόρουμ της ΝΔ να τα λέτε μεταξύ σας να χαίρεστε .
Μην παίζεται με τα νεύρα μας.
Καλό Πάσχα .
Το φόρουμ δεν είναι πολιτικό φόρουμ. Όταν όμως ακούγονται ανακρίβειες από τη μια μεριά, καλό θα είναι να υπάρχει αποκατάσταση της αλήθειας.

7
Διάφορα θέματα αδιόριστων / Απ: Διορισμοί και το 2023
« στις: Απρίλιος 12, 2023, 01:27:14 μμ »
Διορισμοί θα γίνονται κάθε χρόνο. Αν «αυτός» δεν είχε εγκρίνει στον προϋπολογισμό του 2019 διορισμούς, μάντεψε τι θα είχε κάνει η Νίκη…
Η ιστορία έχει γράψει. ΣΥΡΙΖΑ διορισμοί 0, ΝΔ διορισμοί 25000 και έπεται συνέχεια.

8
Διάφορα θέματα αδιόριστων / Απ: Διορισμοί και το 2023
« στις: Μάρτιος 30, 2023, 11:15:56 πμ »
Αν εννοείς ότι πχ σε μια περιοχή ( πριν μεταθέσεις) υπήρχε 1 πλεόνασμα και έφυγαν 3 με μετάθεση και κατέληξε να υπάρχει -2, ΟΚ  συμφωνώ και αυτό υποθέτω και γω οτι εγινε.Ομως αυτό εξηγεί τον τρόπο με τον οποίο αυξήθηκαν τα 390 κενά (πχ φιλολόγων) που έστειλαν οι ΠΔΕ στο υπουργείο   σε 560 που δόθηκαν χθες για μεταταξεις. Δεν αναφέρομαι όμως σε αυτή τη μεταβολή, παρά αναφέρομαι στον τρόπο με τον οποίο σκέφτηκε και έπραξε το υπαιθ ως προς το ότι αποφάσισε να καλύψει 560 κενά φιλολόγων  με μετάταξη έστω κι αν οι τελικές παραιτήσεις ήταν μόνο 448. Και σε σχέση με αυτό πιθανολογω ότι έκαναν αναδιανομή των 3700 με βάση τα πραγματικά οργανικά κενά και όχι με άξονα τις τελικές παραιτήσεις. Αν βέβαια η οριστική κατανομή που αναμένουμε δίνει 448 θέσεις για διορισμό στους φιλολόγους τότε το σκεπτικό μου ήταν λανθασμένο.
Ως προς τη μείωση ωράριου όντως είναι γνωστό ότι μπορεί να αυξήσει τα οργανικά κενά,  αλλά αφενός η μείωση ωραρίου είναι  παράγοντας που έλαβαν υπόψη τα πυσδε τον Φλεβάρη και ήταν ενσωματωμένη  στα αρχικά 390 κενά φιλολόγων και αφετέρου ούτε η μείωση ωραρίου μπορεί να εξηγήσει τη διαφορά μεταξύ του αριθμού των παραιτήσεων κ των κενών που δόθηκαν χθες για μεταταξη

Αναφέρομαι στο πώς οι 450 συνταξιοδοτήσεις μπορούν να δώσουν 560 κενά.
Για τα 390 που έγιναν 560, ίσως να παίζει ρόλο ότι οι καταθέσεις ειδικών κατηγοριών δεν ελήφθησαν υπόψη για τις υπόλοιπες μεταθέσεις, όπως έχει πει ο trust.

9
Διάφορα θέματα αδιόριστων / Απ: Διορισμοί και το 2023
« στις: Μάρτιος 29, 2023, 11:19:55 μμ »


Λογικά υπήρχαν περιοχές που δεν αιτήθηκε κάνεις μετάθεση και τα κενά τους φάνηκαν τώρα στις μετατάξεις.

Οργανικά κενά δημιουργούνται επίσης από τη μείωση του ωραρίου των μόνιμων.
Μπορεί φέτος σε αρκετούς φιλολόγους να μειώνεται το ωράριο.

10
Αναθέσεις/Ωράριο / Απ: ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ ως 2η ειδικότητα
« στις: Φεβρουάριος 25, 2023, 11:58:04 μμ »
Εννοείς ότι οι μετατάξεις γίνονται σε οργανικά κενα; Λογικό ακούγεται.
Αλλά η περιοχή μου ήταν πάντα πλεονασματική και μετατάξεις γίνονταν κανονικά. Φυσικοί ΠΕ04.01 είχαν 12 χρόνια να μπουν με μετάθεση, (ήρθαν πέρισυ 4 με 250 μόρια και 2 πολύτεκνοι), αλλά μετατάξεις γίνονταν κανονονικά τα προηγούμενα χρόνια.
Μετατάξεις σε θέση φυσικών ΑΠΟΚΛΕΊΕΤΑΙ να γινόταν, αφού πάντα προηγούνται οι μεταθέσεις.
Αυτό που ίσως γινόταν, είναι να αναγνωρίζεται δεύτερη ειδικότητα φυσικού, που όμως είναι διορισμένος σαν Πε86.
Αυτός την χρησιμοποιεί μόνο για συμπλήρωση ωραρίου και για τίποτε άλλο.
Επίσης ΔΕΝ προσμετρώνται οι ώρες του για τις οργανικές θέσεις φυσικών.

11
Αναθέσεις/Ωράριο / Απ: ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ ως 2η ειδικότητα
« στις: Φεβρουάριος 24, 2023, 11:55:14 μμ »
Ευχαριστώ. Τουλάχιστον κατάλαβες την ερώτηση. (Αν και δεν με βολεύει η απάντηση :( )

Αφήστε με όμως να κλαφτώ λίγο ακόμα.
Έστω 2 φυσικοί. Ο Α και ο Β. Κάνουν και οι δύο το ίδιο μεταπτυχιακό στην πληροφορική.
Ο Α επιλέγει να διοριστεί ως Π19 εκμεταλευόμενος τα ευεργετήματα του νόμου (και μάλιστα στον νομό κατοικίας του).
Ο Β επιμένει να διοριστεί ως ΠΕ04.01, προσπαθεί με τις συνήθεις οδούς και διορίζεται τελικά στου ΔΙΑΟΛΟΥ ΤΟ ΚΕΡΑΤΟ.
Μετά από κάποια χρόνια ο Α κάνει μετάταξη σε ΠΕ04.01 αφού έχει το πτυχίο που απαιτείται ως προσόν διορισμού (!!!!)
Ο Β όμως συνεχίζει να βρίσκεται στου ΔΙΑΟΛΟΥ ΤΟ ΚΕΡΑΤΟ αφού η ειδικότητά του είναι πια πλεονασματική.
Ο Α υπηρετεί στον νομό του ως ΠΕ04.01 αλλά αν χρειαστεί μπορεί να διδάξει Πληροφορική ως β' ανάθεση.
Ο Β όμως δεν μπορεί ούτε να πάρει 2η ειδικότητα ΠΕ86 ούτε ως β' ανάθεση διότι -guess what- ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΒΑΣΙΚΟ ΠΤΥΧΙΟ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ!
ΚΑΙ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΤΙΠΟΤΑ ΓΙ ΑΥΤΟ!

Δεν ζούμε σε μία υπέροχη χώρα;
Προηγούνται οι μεταθέσεις των ΠΕ04.1 από ΠΥΣΔΕ σε ΠΥΣΔΕ από τις μετατάξεις Πε86 σε Πε04.1, ακόμα και αν είναι στο ίδιο ΠΥΣΔΕ.
Άκυρο τελείως το δεύτερο παράδειγμα σου.

12
Αναθέσεις/Ωράριο / Απ: ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ ως 2η ειδικότητα
« στις: Φεβρουάριος 24, 2023, 12:07:42 πμ »
Ενας φυσικός με μεταπτυχιακό πληροφορικής που διορίστηκε ως ΠΕ19, διδάσκει πληροφορική και μπορεί να αποκτήσει δεύτερη ειδικότητα ΠΕ04.
Ένας φυσικός με μεταπτυχιακό πληροφορικής που διορίστηκε ως ΠΕ04, ΔΕΝ μπορεί να αποκτήσει δεύτερη ειδικότητα ΠΕ86.

Ειναι νομικά, παιδαγωγικά και υπηρεσιακά λογικό; Δεν μπορώ να το θέσω πιο απλά.
Για κάποια χρόνια τη δεκαετία του 90 υπήρχε νόμος που επέτρεπε σε κάποιον με μεταπτυχιακό πληροφορικής να εργαστεί ως ΠΕ19.
Οπότε ο συνάδελφος σου σύννομα εργάζεται ως ΠΕ19.
Αργότερα αυτός ο νόμος καταργήθηκε.

Οπότε σύννομα δεν σου επιτρέπεται να εργαστείς ως ΠΕ19.

13
https://www.newsit.gr/topikes-eidhseis/volos-agrio-bullying-se-gymnasio-ston-almyro-egdyse-symmathiti-tou-kai-ton-edeire/3709860/  παραβατικοτητα
Αν ισχύει το δημοσίευμα, συμβαίνουν απίστευτα πράγματα.
Όταν διευθυντής σχολείου φτάνει σε σημείο να κάνει μήνυση σε μαθητή, καταλαβαίνουμε τι καταστάσεις επικρατούν.

Να αναφέρουμε και το άδειασμα του διευθυντή από τη δευτεροβάθμια, με την αστεία ατάκα περί ψυχολόγων και μη αλλαγής σχολικού περιβάλλοντος.

Ελμε και ΟΛΜΕ κοιμούνται..

14
Οι μηδενικής προϋπηρεσίας πώς ακριβώς θα μπουν στο παιχνίδι; Με κλήρωση; Γιατί από αυτά που διαβάζω, επετηρίδα με βάση την κτήση πτυχίου δε θέτε (και συμφωνώ), με βάση τα προσόντα δε θέτε (ακριβό σπορ και κουραστικό, το καταλαβαίνω), γραπτό ΑΣΕΠ με αποκλεισμό των μη επιτυχόντων δε θέτε, ε τι θέτε;

Αν νομίζετε ότι ένας γραπτός ΑΣΕΠ που δε θα αποκλείει τους μη επιτυχόντες και που θα μετράει ένα 30% θα αλλάξει τις ισορροπίες, πλανάστε. Δε θα αλλάξει τίποτα. Το πολύ πολύ να είναι οκ για εσάς τους ίδιους, με την έννοια ότι έχετε Χ μόρια και χρειάζεστε λίγα παραπάνω (που θα σας δώσει ο γραπτός) για να πάτε αναπληρωτές. Σε πολυπληθείς ειδικότητες όπως οι φιλόλογοι ή οι δάσκαλοι ή σε ειδικότητες που έχουν γίνει λίγοι διορισμοί κι υπάρχουν αδιόριστοι με 10+ χρόνια προϋπηρεσίας, δεν πρόκειται να αλλάξει τίποτα σχεδόν, ούτε να δώσει ευκαιρίες στους νέους.

Οπότε το ερώτημα είναι θέλουμε ευκαιρίες στους νέους ή ευκαιρία για τον εαυτό μας; Αν είναι το πρώτο, ο μόνος πραγματικός τρόπος που όλοι έχουν ευκαιρία για διορισμό, είναι 100% γραπτός ΑΣΕΠ. Που θα μοριοδοτεί όλα τα προσόντα ΑΦΟΥ περάσεις τη βάση. Πάλι θα ξεκινάει με μειονέκτημα αυτός που δεν έχει άλλα προσόντα πέρα από το πτυχίο του, αλλά ΕΝΔΕΧΟΜΕΝΩΣ θα μπορεί να το αντισταθμίσει με έναν πάρα πολύ καλό βαθμό στα γραπτά.

Η απάντηση σε αυτό είναι φυσικά: "Μα εγώ δουλεύω 10 χρόνια αναπληρωτής και θα με πετάξεις έξω; Ως τώρα ήμουν καλός και τώρα δεν είμαι;". Η αλήθεια είναι ότι από τη μία είναι σκληρό. Από την άλλη, όχι, το ότι κάποιος έχει δουλέψει μέχρι τώρα 10 χρόνια αναπληρωτής, δε σημαίνει αυτόματα ότι είναι και καλός. Σημαίνει απλά ότι είχε τα Χ,Υ χαρτιά ή αλλιώς, τη Χ θέση στον πίνακα.

Το ρεζουμέ είναι ότι όπως γράφτηκε και πιο πάνω, δε θα υπάρξει ποτέ σύστημα που να μην αφήνει παραπονεμένους κάποιους. Και δυστυχώς η έννοια "δίκαιο/άδικο" είναι υποκειμενική.
Υπάρχει ένα πρακτικό πρόβλημα στο να υπάρχει βάση στον ΑΣΕΠ, όπως ισχύει στο νομό Διαμαντοπούλου.
Την σχολική χρονιά που θα γινεται ο γραπτός ποιος θα δεχθεί να πάει αναπληρωτής σε νησιά, αντί να κάτσει σπίτι του να διαβάσει;

Σελίδες: 123 ... 31

Pde.gr, © 2005 - 2023

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1152153
  • Σύνολο θεμάτων: 19081
  • Σε σύνδεση σήμερα: 581
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 28
Επισκέπτες: 549
Σύνολο: 577

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.11 δευτερόλεπτα. 26 ερωτήματα.