Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Μηνύματα - Siobaras

Σελίδες: 123 ... 73
1
Τελευταία επαναφορά για φέτος, μπας και βρεθεί κάποιος που να ενδιαφέρεται και να μην το είδε....

Άλλωστε λίγες μέρες έμειναν για τις αιτήσεις αμοιβαίων...
Καλό Πάσχα!

2
Το επαναφέρω, συνάδελφοι, γιατί οι αιτήσεις για αμοιβαίες είναι τις επόμενες 2 εβδομάδες από σήμερα!

Αν υπάρχει κάποιος που ενδιαφέρεται, ας επικοινωνήσει μαζί μου άμεσα.
Αν ξέρετε κάποιον που μπορεί να ενδιαφέρεται, παρακαλώ ενημερώστε τον.

3
Αν κάποιος ενδιαφέρεται μπορεί να μου γράψει και στο mail:

siobaras@gmail.com

4
Καλησπέρα συνάδελφοι.

Έχω οργανική σε Λύκειο του Χολαργού και επιθυμώ αμοιβαία μετάθεση προς σχολείο (κατά προτίμηση Λύκειο) στην περιοχή της Άνω Γλυφάδας.
Εννοείται με ενδιαφέρουν και σχολεία σχετικά κοντά, π.χ. Αργυρούπολης, Βούλας, Ελληνικού, κλπ.

Το σχολείο που είμαι είναι πολύ καλό, μικρό (με 3 τμήματα σε κάθε τάξη) και έχει γραμματέα για απουσίες, κλπ.

Όποιος ενδιαφέρεται ας μου στείλει π.μ.

5
Θετικά μαθήματα / Απ: Νέο πρόγραμμα σπουδών Μαθηματικών ΓΕΛ
« στις: Φεβρουάριος 07, 2015, 03:35:16 μμ »
killbill δεν έχεις ιδέα από έρευνα, γι'αυτό τα λες αυτά.

Δες ένα (οποιοδήποτε!) επιστημονικό άρθρο π.χ. στην Ψυχολογία και θα καταλάβεις αν και πόσο χρειάζεται η στατιστική και οι πιθανότητες. Και σιγά τη Στατιστική που τους μάθαινε πια... Πώς βγαίνει ο μέσος όρος της βαθμολογίας τους, τι δείχνει ένα κυκλικό διάγραμμα (για να μη σε ξεγελάν τα κανάλια με λάθος ποσοστά και αναντιστοιχία στην πίτα) και τι πιθανότητα έχω να φέρω ντόρτια...

6
Προαγωγικές / Απ: Τράπεζα Θεμάτων
« στις: Νοέμβριος 14, 2014, 04:16:55 μμ »
Στην τράπεζα της Β, σε ορισμένα μαθήματα, έχουν ανέβει μόνο θέματα από τα πρώτα κεφάλαια της ύλης, το οποίο είναι καλή ιδέα (με δεδομένο ότι δεν προλαβαίνουν να τα ανεβάσουν όλα μαζί), για να προλάβουμε να κάνουμε κανένα στην τάξη καθώς κάνουμε τα κεφάλαια. Είναι βέβαιο ότι σε αυτά τα μαθήματα η τράπεζα θα εμπλουτιστεί σιγά-σιγά.

7
Προαγωγικές / Απ: Τράπεζα Θεμάτων
« στις: Νοέμβριος 10, 2014, 07:12:11 μμ »
Λάθος του θέματος...

Ευχαριστώ Πέτρο...
Καλά,24 θέματα όλα κι όλα έβαλαν στο μάθημα της Β' και κατάφεραν να μη βρουν τα λάθη;

8
Προαγωγικές / Απ: Τράπεζα Θεμάτων
« στις: Νοέμβριος 10, 2014, 02:32:23 πμ »
Παιδιά μια ερώτηση:
Στο παρακάτω θέμα Πληροφορικής Β' και στο θέμα Β2:

http://exams-repo.cti.gr/downloads/GENIKO_LYKEIO_IMERISIO/V__TAXI/EISAGOGI_STIS_ARCHES_TIS_EPISTIMIS_TON_H_Y/GI_V_EIY_0_19352.pdf

η μεταβλητή Σ δεν πρέπει να αρχικοποιηθεί;
Γενικά, τι απαντάμε σε τέτοιες ερωτήσεις; Υποθέτουμε ότι το Σ έχει αρχική τιμή το 0 για κάποιο λόγο;

9
Αναθέσεις/Ωράριο / Απ: Αρμοδιότητες Υπεύθυνου τμήματος
« στις: Νοέμβριος 09, 2014, 03:48:23 πμ »
συνάδελφος με 23 ώρες, υπεύθυνος τμήματος με 24 μαθητές οι 13 από τους οποίους ήδη έχουν συμπληρώσει το όριο των απουσιών και πρέπει να στείλει σημειώματα με διευθύνσεις κηδεμόνων ανύπαρκτες. Παράλληλα έχει να κάνει γιορτή 17 νοέμβρη. Τα περισσότερα μαθήματά του είναι κατέύθυνσης λυκείου. Μη λέμε ό,τι θέλουμε , ότι δεν υπάρχει φόρτος εργασίας... εκτός αν πίστεψαν κάποιοι το "εθελοντικό" του Λοβέρδου...

Τους γονείς δεν τους καλείτε στο σχολείο; Γιατί δεν έχουν δώσει τηλέφωνα και διευθύνσεις στους υπευθύνους για να περαστούν στις καρτέλες;
Ενημερωτικά κάθε πότε στέλνετε; Μια φορά τη βδομάδα στη χειρότερη;
Για να περαστούν οι απουσίες της ημέρας, μήπως χρειάζονται το πολύ 10 λεπτά;
Το ότι κάνει μαθήματα κατεύθυνσης τι σημαίνει; Μήπως τώρα τα μαθαίνει τα αντικείμενα;
Καθίστε στα σχολεία 8-2 κάθε μέρα και μια χαρά βγαίνουν όλες οι δουλειές και θα πίνετε και καφέ.

21 ώρες έχω ωράριο, +4 που πήρα εθελοντικά Πληροφορική Γ' Κατεύθυνσης γιατί αρρώστησε σοβαρά ο Πληροφορικός μας. (και άγραφες - με ενημέρωση του συμβούλου όμως)
 (Και έχω και άλλες 14 ώρες πανελλαδικώς εξεταζόμενα, μιας και το θεωρείς βάρος)
Θα κάνω και κάποιες σκόρπιες ώρες Πληροφορικής στη Β από βδομάδα, γιατί και αυτοί με τράπεζα θα δώσουν.
Και έχω φτιάξει 6 προγράμματα από την αρχή της χρονιάς, γιατί πηγαινοέρχονται Γυμναστές και Μαθηματικοί στο σχολείο μας φέτος (και εννοείται έπεται συνέχεια επ'αυτού).

10
Αναθέσεις/Ωράριο / Απ: Αρμοδιότητες Υπεύθυνου τμήματος
« στις: Νοέμβριος 09, 2014, 12:46:27 πμ »
Σιγά ρε παιδιά τον φόρτο...
Μην κάνετε την τρίχα, τριχιά. Μια ώρα την ημέρα και πολύ λέω...
Δουλέψτε οπουδήποτε αλλού για 6 μήνες να σας κοπεί η γκρίνια.

11
Αναθέσεις/Ωράριο / Απ: Αρμοδιότητες Υπεύθυνου τμήματος
« στις: Νοέμβριος 08, 2014, 02:02:27 μμ »
Τι εννοείς σε όρισε υπεύθυνο τμήματος χωρίς να ξέρεις τίποτα;
Δεν γίνεται πρακτικό για αυτά τα πράγματα;
Στο μιλητό είναι;

12
Εγώ κάνω προβλήματα μονοτονίας - ακροτάτων, δηλαδή σχεδόν τελείωσα το πρώτο κεφάλαιο.
Το πολύ σε 1-2 εβδομάδες θα βάλω διαγώνισμα και θα μπω Στατιστική.

Μάλλον είμαι πολύ μπροστά από το μέσο όρο όμως, γιατί λόγω απίστευτης τύχης δεν έχει χαθεί ούτε 1 ώρα από το συγκεκριμένο μάθημα (ενώ σε κάποια άλλα έχω χάσει άπειρες).

13
Κλάδος ΠΕ03 Μαθηματικών / Απ: ΑΣΕΠ 2015 ΠΕ03 Τι προτεινετε;
« στις: Οκτώβριος 22, 2014, 07:26:28 πμ »
Διορίστηκα με τον ΑΣΕΠ του 2006 (που έγινε αρχές 2007 νομίζω) σε πολύ καλή σειρά. Είχα γράψει σχεδόν άριστα γνωστικό (ήταν πανεύκολα τα θέματα), μέτρια στα παιδαγωγικά (δεν θυμάμαι ακριβώς 50κάτι ή 60κάτι) και περίπου 75 διδακτική που ήτανε βαθμάρα, γιατί πολύς κόσμος είχε κοπεί.

Για αυτούς που γκρινιάζουν γιατί δεν μπαίνουμε οι διορισμένοι να γράψουμε τίποτα, να πω ότι η ίδια κουβέντα έχει γίνει πολλές φορές από τότε που έγινε ο τελευταίος ΑΣΕΠ σε διάφορα νήματα.

Χοντρικά, η άποψή μου είναι ότι τα φροντιστήρια είναι πεταμένα λεφτά και χρόνος. Και για το γνωστικό, εκτός από τα παραπάνω, είναι και ντροπή. Μαθηματικά Λυκείου είναι η ύλη του ΑΣΕΠ πάνω - κάτω, ανοίξτε τα σχολικά βιβλία και διαβάστε τα. Εκτός των άλλων, αν ζητηθεί σχέδιο μαθήματος για κάποια ενότητα, καλό είναι να ξέρεις τι λέει το βιβλίο και με τι σειρά.

Για τη μορφή του σχεδίου μαθήματος, δεν είμαι κανένας γκουρού, αλλά οι σημαντικοί άξονες νομίζω ότι είναι:
α) Στόχοι,  β)Πολλαπλές αναπαραστάσεις - εποπτικά μέσα    γ) Εμπλοκή των μαθητών  (π.χ. με ομαδοσυνεργατική)
και  δ)Αξιολόγηση της επίτευξης των στόχων.

Εξαιτίας του (δ), οι στόχοι θα πρέπει να είναι διατυπωμένοι σε μορφή που να μπορούν να αξιολογηθούν. Π.χ. "Να μπορούν οι μαθητές να επιλύουν δευτεροβάθμια εξίσωση"...

14
πάντως τα μαθηματικα θα πρεπε να διδασκονται οπως ειπα και στο αλλο νημα  ως πρωτης αναθεσης απο τους φυσικους

οπως ενας φιλολογος π.χ μπορει να διδαξει ιστορια ή ενας ιστορικος αρχαια

Μάλλον μπερδεύτηκες... Μαθηματικός έφτιαξε την άσκηση που έπεσε πέρυσι 4ο θέμα στη Φυσική, όχι το αντίστροφο.

@gpapage, perastikos_kav, κλπ.
Παιδιά, δεν έχω λόγο να μη σας πιστέψω. Όπως έγραψα, ξέρω και προσωπικά Πληροφορικούς που ξεσκίζονται αποκλειστικά από μεράκι και πολύ περισσότερες ώρες από το 3ωρο.

Αλλά ΣΙΓΟΥΡΑ δεν το κάνουν όλοι αυτό και η αίσθηση που έχω είναι ότι δεν είναι καν πλειοψηφία.

Σελίδες: 123 ... 73

Pde.gr, © 2005 - 2021

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 30258
  • Τελευταία: elenitsa15
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1051883
  • Σύνολο θεμάτων: 17928
  • Σε σύνδεση σήμερα: 522
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1737
  • (Σεπτέμβριος 06, 2014, 04:03:51 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 35
Επισκέπτες: 441
Σύνολο: 476

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.067 δευτερόλεπτα. 27 ερωτήματα.