Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Μηνύματα - JURE

Σελίδες: 1 ... 686970717273
967
Αυτο που πανε να κανουνε ειναι μηνα και μοριο με ταβανι 84. Κανενα μοριο για επιτυχια ΑΣΕΠ . Μεταπτυχιακα πριμοδοτηση και διδακτορικο μεγαλητερη πριμοδοτηση. Κατι ακουστηκε για 6 η 11 ποντους. Βαθμο πτυχιου 1 ποντο για καθε μοναδα πανω απο την βαση και παιδια 1 ποντο για καθε παιδι. Επισης το μεγαλο αγκαθι για εμενα προσωπικα......ποσοστο στους νεους  που δεν εχουν εχουν προυπηρεσια. Βλακεια δλδ γιατι καθε χρονο θα δουλευουν και διαφορετικοι απο δαυτους........
Αν ισχύσει κάτι τέτοιο πέραν των προσφυγών κλπ μας βλέπω όλους να παρακαλάμε για νέο διαγωνισμό! Θα πειστείτε και οι υπόλοιποι...


968
Σε λίγο ο νόμος θα λέει "αν εργαστείς χ ψ χρόνια ως αναπληρωτής δικαιούσαι διορισμό"
Μέχρι να το πει ας μην επαίρονται κάποιοι! Προς το παρόν όλες αυτές οι δηλώσεις είναι μη ρεαλιστικές. Κινούνται εκτός νομικού πλαισίου. Κουραστήκαμε να υποστηρίζεται πάντοτε το παράνομο, επειδή βολεύει και εξυπηρετεί.

Ας έρθει νέος νόμος με τα όρια που τόνισε κι ο υπουργός "μας" τα νομικά όρια και βλέπουμε...

Σίγουρα δεν θα χρειάζονται τόσο πολλοί εκπαιδευτικοί... Και δεν είναι ο περιορισμός των εξετάσεων που οδηγεί σε "κόψιμο" ωρών. Το δημογραφικό είναι όμως μια σκληρή πραγματικότητα.


969
Κάποιοι βλέπουν σαν προέκταση του σπιτιού τους τη δημόσια εκπαίδευση. Σφετερισμός. Βέβαια κι ο υπουργός είναι "δικός τους". Ξέρετε σε μια δημοκρατική κοινωνία ο υπουργός υπηρετεί το δημόσιο συμφέρον κι όχι τις ξεχωριστές ομαδούλες. Κι αν δεν το ποιεί πηγαίνει σπίτι του αργά ή γρήγορα. Το αυτό θα έπρεπε να ισχύει και για κάθε πολίτη που καλείται να εργαστεί στο δημόσιο. Δεν μας ανήκει το σχολείο. Δεν λέει πουθενά ότι αν εργαστείς χ ψ χρόνια ως αναπληρωτής δικαιούσαι διορισμό ή όπως το θέτουν μερικοί είσαι ο μόνος άξιος για μονιμοποίηση. Αντίθετα είναι γραμμένο στο νόμο ότι αν έχεις επιτυχία σε διαγωνισμό κ τα μόρια που προστίθενται στο βαθμό σου πρέπει να διοριστείς.


970
https://xenesglosses.eu/2018/10/syntonistiko-anapliroton-proupiresia-anoichti-epistoli-sto-ypourgeio/

Όχι υπερβολική...
Κρίμα!
Μα αλήθεια πιστεύετε ότι θα γίνουν διορισμοί; Με τόσες επιστολές πανταχόθεν θα μείνουμε με το τίποτα. Οι ιδιωτικοί λοιπόν ή κανείς το διακύβευμα...

971


Πραγματικά θλίβομαι που διαχρονικά εκλέγουμε συνδικαλιστές τέτοιους που αντί να μας ξυπνήσουν να διεκδικήσουμε τις θέσεις που μας πήραν μέσα από τα χέρια, προσκαλώντας όλους τους επιτυχόντες του ασεπ με την καθοδήγησή τους σε δίκες εναντίον των παρανομούντων, χτυπούσαν τον ώμο με συγκατάβαση στους αναπληρωτές δηλώνοντας ευθαρσώς: "σε τι άθλιες συνθήκες εργάζεστε, ταλαίπωροι!" Δημιουργώντας εν γνώσει τους κατηγορίες και υποκατηγορίες εκπαιδευτικών, συνεπικουρώντας στο έργο του υπουργείου. Το διαίρει και βασίλευε ευνόησε πολλούς. Και αντί να δέχονται τα πυρά εκείνοι που κατάντησαν το σύστημα διορισμών κουρέλι, μαλώνουμε μεταξύ μας για να βρούμε το δίκιο, που λίγο πολύ όλες οι ομαδούλες έχουν πια μετά από τόσα χρόνια ασύστολων αυθαιρεσιών/παρανομιών.

Το δίκιο όμως καθορίζεται στις ευνομούμενες πολιτείες από τους νόμους. Με όσα προβλήματα, ο νόμος ήταν ένας: διαγωνισμός ασεπ για πρόσληψη στη δημόσια εκπαίδευση.

Σε αναμονή του καινούργιου λοιπόν, να θυμόμαστε τα λάθη μας και να διδαχθούμε από αυτά. Διότι όλοι έχουμε ευθύνη. Φυσικά, οι διαχρονικά έχοντες την ηγεσία του Παιδείας τη μεγαλύτερη. Τα όσα έγιναν κακώς είναι γινομένα, αλλά δεν αλλάζουν πια. Ας φύγουμε όμως από τη λογική και την νοοτροπία πως το δημόσιο σχολείο ανήκει σε όποιους εργαζόμαστε σε αυτό. Ναι, είμαστε αναλώσιμοι, ανακυκλώσιμοι και ό,τι άλλο.... οι αναπληρωτές. Γνωρίζουμε ότι λόγω της "μονιμότητας" κάποιων στην αναπλήρωση, έχουν δημιουργηθεί δίκτυα συμφερόντων όμοια με κάποιων "ημετέρων" μονίμων. Οι θεσμοί όμως πρέπει να είναι ακλόνητοι. Να προστατεύουν τους πάντες. Καταλήγουμε, κατά τη γνώμη μου, σε ένα σύστημα παρόμοιο αν όχι ίδιο με εκείνο του Αρσένη, με το άλλο της Διαμαντοπούλου... 


972
Μίλησα για γραπτή αξιολόγηση γνωστικου και διδακτικης για όλους με σειρά επιτυχίας. Και όχι για μια light αξιολόγηση που μπορεί να μην έχει και καμία επιπτωση. Γραπτώς  με λαιμητομο για ολους. Εκεί που έχεις φτιάξει τη ζωή να τα γκρεμιζονται όλα γιατί βρέθηκε πίσω. Όπως ακριβώς ουσιαστικά προτείνετε εσείς που είστε φανατικοί του νόμου Αρσενη.Όχι μόλις περάσεις την πόρτα της μονιμοτητας άσε τους άλλους να ταλαιπωρούνται.
Μια ματιά στους γραπτούς διαγωνισμούς στο υπουργείο οικονομικών, δικαιοσύνης, διπλωματικού σώματος θα σας πείσουν για την αξιοκρατία ενός γραπτού και στο υπουργείο παιδείας. Βέβαια συνηθίσαμε όλα αυτά τα χρόνια με λίγη πίεση να καταφέρνουμε να εισχωρούμε (δείτε πόσοι κλάδοι εργάζονται πλέον για την εκπαίδευση...όσες ενοποιήσεις κ να γίνουν θα έχουμε τη σπουδαία αυτή πρωτιά!) στο δημόσιο σχολείο, με το χέρι "αγαπημένων" βουλευτών. Η αγία ψήφος καθορίζει στη χώρα μας το κοινωνικοπολιτικό γίγνεσθαι...δεν θα αλλάξουμε ποτέ! Λυπάμαι απλώς.

Ελάχιστη έστω αξιοκρατία διασώζεται μόνο με γραπτό διαγωνισμό. Κλείνω εδώ. Καλό απόγευμα!

973
Δεν προεκρινα κανέναν. Μίλησα για αντιλήψεις. Αφού λοιπόν δεν ανήκει σε κανέναν το σχολείο, τέρμα η μονιμοτητα και ανά τριετία όλοι γραπτό ασεπ. Εγώ σε αυτό συμφωνώ. Και τη μια τριετία γιατί κρίθηκε ικανός να εργαστείς, την άλλη ανικανος σπίτι σου όσο κι αν προηγουμένως έχεις εργαστεί. Έτσι ζούγκλα, όχι μόνο στην αρένα οι αναπληρωτες, που μπορεί κάποιοι από αυτούς να έχουν 10 χρόνια αναπληρωσης, ενώ ο συνάδελφος μόνιμος 11. Ας αποδεικνύουν όλοι συνέχεια αν αξίζει να είναι στο δημόσιο σχολείο. Σε αυτό μέσα, αλλά τα θύματα της αξιοκρατίας όπως την εννοούν κάποιοι να είναι μόνιμα οι αναπληρωτες σαφέστατα όχι.
Και βέβαια συμφωνώ στην αξιολόγηση των μονίμων (σίγουρα ψυχιατρική...οι αναπληρωτές αξιολογούμαστε ανά έτος...και φυσικά και άλλων χαρακτηριστικών τους συμπεριφοράς, διδακτικής αποτελεσματικότητας κ.α.)

974
Δηλαδή κατά εσένα οι μεγάλοι σε ηλικία αναπληρωτές είναι αυτοί που θέλουν να μπουν στο σχολείο για να αραξουν, ενώ οι μικροί για να μοχθησουν;  Οι περισσότεροι μεγάλοι σε ηλικία έχουμε περάσει και από τον ιδιωτικό τομέα της εκπαίδευσης (φροντιστήρια). Αντίθετα τα νέα παιδιά θέλουν κατευθείαν ορθανοιχτο το δρόμο για το δημόσιο.
Εσύ προκρίνεις τους μεγάλους, όπως λες, εγώ προτείνω όλοι να διαγωνιστούν/διαγωνίζονται για θέση στο δημόσιο σχολείο. Δεν ανήκει σε κανέναν. Τη διεκδικούν όσοι το επιλέξουν και όσοι προσπαθήσουν κι όσοι αξιολογηθούν. Δεν πριμοδοτώ καμία ομάδα. Μην υποτιμάς τις δυνατότητες των νέων παιδιών...για αυτούς δουλεύουμε εξάλλου. Είναι ανακόλουθο να υποστηρίζεις ότι δεν αξίζουν. Ας δοκιμαστούν...και θα αποδειχθεί αν αξίζουν ή όχι.

975
Όλοι όσοι εμφανίζονται ως νέοι και διεκδικούν ίσες ευκαιρίες δεν έχουν καταλάβει κάτι. Η ζωή είναι ένας διαρκής αγώνας. Όποιος ξεκινάει νωρίτερα έχει προβάδισμα. Έχετε ξεχειλίσει την έννοια της ισότητας.
Έτσι είναι! Διαρκής αγώνας! Αγώνας που αφορά νέους γέρους και παιδιά όμως. Στο σχολείο χρειάζονται εκείνοι που μπορουν να αγωνίζονται καθημερινά κι όχι εκείνοι που θέλουν να αράξουν.
Καλημέραα

976
Όσοι διορισμοί έχουν γίνει αφορούν επιλαχόντες του ασεπ 2008 ή δικαστικά δικαιωμένους. Σύννομα μόνο έτσι λίγους θα διορίζει.
Είδατε για 10 άτομα επιτυχόντες του ασεπ 2008 που διορίστηκαν σήμερα; ΠΕ33 (από το τμήμα του Γαβρόγλου)!!!! Μόνο Ιστορία και νομίζω κάποια από τα μαθήματα των κοινονιολόγων κάνουν κι όμως έχουν ξεχωριστό ΠΕ και φυσικά έδωσαν σε 1 μάθημα, ενώ οι ΠΕ02 σε 3 στον Ασεπ του 08. Απορώ με εκείνους του ιστορικού που δεν αντέδρασαν! Καλά όλοι όσοι ανήκουν στο Πε02 θίγονται...αλλά να υπάρχει ξεχωριστός κλάδος για την ιστορία! (βγήκα εκτός θέματος...το κλείνω)

977
Θυμάστε την αλχημεία του Φίλη; Θυμάστε που ξεσηκώθηκε το εκπαιδευτικό σύμπαν και το απέσυρε στο λεπτό; (πολιτικό σθένος...) Ασεπίτες και προυπηρεσιάκηδες όλοι αντεδρασαν στην ιδέα να προτάσσονται οι έχοντες επιτυχία ΑΣΕΠ. Πάντως άλλη λύση δεν υπάρχει. Τελικά προτάσσονται οι ειδικές κατηγορίες και σε αυτό δεν μπορεί να αντιδράσει κανείς όσο άδικο κι αν είναι!

978
Πρόταση έκανα. Να γράψει κάποιος/α κάτι σαν διακήρυξη και να αναρτήσει ως πρώτο κείμενο σε ένα νέο θέμα με σχετικό τίτλο εδώ στο pde ως πρώτο βήμα. Προσωπικά θα υποστηρίξω μία τέτοια κίνηση γιατί την θεωρώ σημαντική πλην όμως δεν έχω αυτό το διάστημα αρκετό χρόνο για να αφιερώσω ως συντονιστής των ενεργειών.
Ως ιστορικό μέλος είσαι ιδανικός για το άνοιγμα του συγκεκριμένου θέματος. Θα έχει ιδιαίτερη σημασία να δούμε το πλήθος, τη δυναμική των μελών και γιατί όχι; τη δράση τους πέρα από τις τοποθετήσεις τους! Να γίνει κι ένα άλλο με τους "οπαδούς" της προϋπηρεσίας ως μοναδικού κριτηρίου πρόσληψης...ή οι νεο-οπαδοί της 3Κ...κλπ.

Θα ακολουθήσουμε...

979
Δε θα μπορούσα να συμφωνήσω περισσότερο...20 χαμένα χρόνια αναφορικά με την επιλογή τρόπου διορισμού εκπαιδευτικών...
Προσωπικα αν και 'Ασεπιτης' ποτέ δε θεώρησα τον διαγωνισμό πανάκεια (ειδικά με τον τρόπο που διεξήχθει και κυρίως για την επιλογή ερωτήσεων στο γνωστικό αντικείμενο της ειδικότητας μας).
Από την άλλη, η μετά από 20 χρόνια απόλυτη απεμπλοκή από την βαθμολογία των διαγωνισμών του ΑΣΕΠ αποτελεί μέγιστη προσβολή για όσους μόχθησαν πραγματικά και είναι πάρα πολλοί αυτοί...τέλος πραγματικά δε νομίζω να θέλει απάντηση ποιος εκπαιδευτικός  είναι αυτός που δε θέλει αξιολόγηση...και τα επιχειρήματα τύπου 'ποιος θα την κανει' και άλλα τέτοια αποτελούν απλά δικαιολογίες...
Να σημειωθεί όμως ότι τελικά οι διορισμοί έγιναν έκνομα εκτός ασεπ. Οι αριθμοί είναι ξεκάθαροι για την καταστρατήγηση της σειράς των διοριστέων/επιτυχόντων. Επομένως, ποια άνοιξη...δεν εφαρμόστηκε το σύστημα ποτέ επί της ουσίας. Αν εφαρμοζόταν κανονικά, ίσως να δινόταν περισσότερη προσοχή και στα θέματα και στο αδιάβλητο και σε άλλα κριτήρια εξίσου σημαντικά με τον βαθμό σε έναν διαγωνισμό. Αλλά...οι πελατειακές σχέσεις κυριάρχησαν! Όλοι γνωρίζουμε πως ακόμη και ο αριθμός των διορισμών καυορθζόταν όχι σύμφωνα με τις εκάστοτε ανάγκες, αλλά βάσει του αν θα φτάσουν στο άτομο που ήθελαν να διορίσουν...μαζί με τον βασιλικό..ποτίζεται και η γλάστρα. Το τελευταίο ίσχυε πάντοτε. Από την εποχή της επετηρίδας ήδη.
Με τα όποια λάθη του λοιπόν ο διαγωνισμός είναι το πιο αξιοκρατικό σύστημα που έχει περάσει (πανάκεια όχι! Δεν υπάρχει κάτι τέτοιο).

980
Στην ανακοίνωση στη σελίδα του υπουργείου δεν αποκλείει τον διαγωνισμό. Συνάδει με τον πρώτο άξονα κάλλιστα!!! Στη διαβούλευση θα φανεί καθαρά σε τι αφορούν οι άξονες. Δημιουργική ασάφεια...

Τα αστεία που ακούγονται για τον διαγωνισμό του ΑΣΕΠ για φροντιστήρια και θέματα κλπ καλό θα ήταν να σταματήσουν. Αν κάποιος είχε αποδείξεις, να έκανε καταγγελία! Αντίθετα, αντισυνταγματικά άρα παράνομα έγιναν τόσες και τόσες προσλήψεις: αποδεδειγμένο!!

Σελίδες: 1 ... 686970717273

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32258
  • Τελευταία: spyridoula.n1
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1157325
  • Σύνολο θεμάτων: 19178
  • Σε σύνδεση σήμερα: 262
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 1
Επισκέπτες: 211
Σύνολο: 212

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.082 δευτερόλεπτα. 30 ερωτήματα.