Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Μηνύματα - alna

Σελίδες: 123456
29
Προς bikini

Βρισκόμενη ως αναπληρώτρια σε σχολείο της επαρχίας για πρώτη φορά ,διαπίστωσα ότι συνάδελφοι ντόπιοι ή με κάποια χρόνια υπηρεσίας στο συγκεκριμένο σχολείο ήταν αρκετά επιεικείς κατά τη διάρκεια της επιτήρησης κυρίως λόγω της πολύ καλής γνωριμίας τους με τους μαθητές. Το θέμα λοιπόν είναι τι κάνει κάποιος που θέλει να κάνει σωστά τη δουλειά του :
Πιστεύω ότι πρέπει να συνεχίσει να την κάνει σωστά και όπως αυτός κρίνει σύμφωνα με τη συνείδησή του- απλώς την επόμενη χρονιά οι μαθητές θα ξέρουν ότι ο συγκεκριμένος καθηγητής στις επιτηρήσεις του είναι αυστηρός και επομένως θα πρέπει να φυλάγονται από σκονάκια και κτλ. Δεν θεωρώ δηλαδή ότι η αυστηρότητά του στις επιτηρήσεις θα έχει τόσο μεγάλο αντίκτυπο στην κονωνική του ζωή μέσα σε μια κλειστή κοινωνία.
Όσον αφορά το θέμα των επιεικών συναδέλφων το μόνο που παίρνει είναι η συζήτηση μαζί τους και η προσπάθεια να τους πείσεις ότι στο δικό σου μάθημα η επιτήρηση δεν θα ήθελες να είναι χαλαρή. Δύσκολο βέβαια.
Ο πιο αποτελεσματικός τρόπος να αποφύγεις αντιγραφές είναι να είσαι επιτηρήτρια εκεί που έχεις εισήγηση ή να είναι επιτηρητές συνάδελφοι που έχουν την ίδια στάση/άποψη  με σένα .

30
Φιλολογικά μαθήματα / Απ: Έκθεση Γ' Λυκείου
« στις: Μάιος 15, 2010, 11:01:50 μμ »
Συνάδελφοι, επίσης με το θέμα Β2 α)   της έκθεσης που έγραφαν σήμερα οι μαθητές των Εσπερινών τι έχετε να πείτε; Η τρίτη παράγραφος αναπτύσσεται με αιτιολόγηση;
http://www.ypepth.gr/docs/them_glo_gen_d_esp_no_1006.pdf

31



Πιστεύω ότι ως τον Ιούνιο ,δε θα έχουμε οριστικές απαντήσεις για ποσοστά και αριθμούς. Τζάμπα παιδευόμαστε ,για να εκμαιεύσουμε κάτι περισσότερο από ανθρώπους που ούτε και οι ίδιοι δε γνωρίζουν ακριβώς. Υπομονή !
[/quote]

Συμφωνώ απόλυτα με τον Sun. To καλοκαιράκι θα ξέρουμε, όταν  θα έχουν τελειώσει και οι πανελλαδικές και δεν θα μπορούμε να αντιδράσουμε και ιδιαίτερα.

32
Γυμνάσιο / Απ: Αντιμετώπιση δυσλεξίας
« στις: Δεκέμβριος 18, 2009, 02:02:35 πμ »
Καλησπέρα. Καταρχήν πολύ σωστά έκανες που δεν διόρθωσες ορθογραφικά λάθη. Η εξέταση των δυσλεξικών μαθητών είναι προφορική. Άρα, στην περίπτωση της έκθεσης τον αφήνεις και γράφει ό,τι εκείνος ξέρει και έπειτα τον βάζεις να απαντήσει στο θέμα και να αναπτύξει τις απόψεις του προφορικά (υποβοηθούμενος αν θέλει από το γραπτό του) . Έπειτα περνάς το βαθμό του στην κόλλα του και γράφεις πάνω πάνω προφορική εξέταση.

33
Κλάδος ΠΕ02 Φιλολόγων / Απ: ΣΤ φάση αναπληρωτών ΠΕ02
« στις: Δεκέμβριος 08, 2009, 05:39:39 μμ »
εγώ δεν κατάλαβα το κείμενο του επενδυτή για το νέο σύστημα...να τονίσω ότι είναι εφημερίδα που πρόσκειται στο ΠΑΣΟΚ...

λέει σε ένα σημείο για το νέο σύστημα:

1.Χωρίς επιτυχία στο ΑΣΕΠ θα υπάρχει μόνιμος διορισμός? Η ερώτηση αφορά του αναπληρωτές που είναι χιλιάδες ενδεχομένως (και είναι η μια κατηγορία , υπάρχει και η δευτερη κατηγορία που έχουν επιτυχία στο ΑΣΕΠ) και έχουν μόνο προϋπηρεσία. Η θέση είναι ότι θα υποχρεωθούν να συμμετάσχουν στο διαγωνισμό κρατώντας τα μόρια της προϋπηρεσίας τους.

Αυτό αφορά μόνο αυτούς τους αναπληρωτές που δεν έχουν ΑΣΕΠ ή και αυτούς που έχουν επιτυχία στο ΑΣΕΠ??? ας μου απαντήσει κάποιος


Αν διαβάσεις  το συγκεκριμένο σημείο αφαιρώντας την παρένθεση τότε είναι ξεκάθαρο ότι αναφέρεται στους αναπληρωτές που έχουν μόνο προυπηρεσία, χωρίς ΑΣΕΠ. Σχετικά με τη δευτερη κατηγορία, δηλ. αναπληρωτές με προυπηρεσία και επιτυχία ΑΣΕΠ , πιστεύω ότι το άρθρο κάνει έμμεσο σχόλιο με τη χρήση της παρένθεσης αφήνοντας πιθανόν να εννοηθεί ότι δεν έχει ακόμα προταθεί κάτι για τη συγκεκριμένη κατηγορία.

34
Κλάδος ΠΕ02 Φιλολόγων / Απ: σχολικοι συμβουλοι
« στις: Δεκέμβριος 05, 2009, 01:50:28 μμ »
Ευγενικά και άμεσα και ασφαλώς με τη δικαιολογία της μικρής εμπειρίας μέσα στην τάξη.

35
Κλάδος ΠΕ02 Φιλολόγων / Απ: σχολικοι συμβουλοι
« στις: Δεκέμβριος 05, 2009, 01:38:42 μμ »
στο σχολειο που ειμαι προκειται να με επισκεφθει σχολικη συμβουλος. ολα ωραια & καλα....
το θεμα ειναι πως σε προηγουμενο συναδελφο που ηρθε την προηγουμενη βδομαδα, μπηκε μεσα στην ταξη και παρακολουθουσε το μαθημα κανοντας συνεχω παρεμβασεις. εγω, ωσαν νεα στο συστημα γενικα(ψαρι), θα μπλοκαρω εντελως και μονο με την παρουσια της! ρεζιλι θα γινω στα παιδια...
εχω το δικαιωμα να αρνηθω να ειναι παρουσα? να με συμβουλεψει για πολλα θεματα το θελω! εχω μαζεψει σωρο ερωτησεις...αλλα εκτος μαθηματος..
θα εκτιμουσα την οποια εμπειρια & γνωμη! :-\


Πριν δύο χρόνια στο σχολείο που βρισκόμουν είχε έλθει σύμβουλος φιλόλογος για να κάνει η ίδια υποδειγματική διδασκαλία σε τάξη Κατεύθυνσης, στην οποία παραβρεθήκαμε όλοι οι φιλόλογοι του σχολείου. Γιατί δεν της προτείνεις κάτι παρόμοιο στον/στην σύμβουλο, από τη στιγμή που είσαι νέα στο χώρο με μικρή εμπειρία; Διαφορετικά θεωρώ ότι έχεις όλο το δικαίωμα να αρνηθείς να μπει στην τάξη σου. Εξάλλου η εποχή των επιθεωρητών έχει περάσει προ πολλού!
Θα αναφέρω όμως και την προσωπική εμπειρία που μας μετέφερε μια σύμβουλος φέτος στα ΠΕΚ για αναπληρωτές : Μας είπε λοιπόν ότι όταν και εκείνη ήταν νεοδιόριστη μπήκε στην τάξη της σύμβουλος για να παρακολουθήσει το μάθημά της. Μας ανέφερε δε ότι οι παράτηρήσεις του και συμβουλές του τη βοήθησαν αρκετά να βελτιώσει το μάθημά της. Νομίζω ότι ένας έμπειρος εξωτερικός παρατηρητής που θα μας αναφέρει τις αδυναμίες μας αλλά και τρόπους να τις αντιμετωπίσουμε σίγουρα έχει κάτι να μας δώσει και πιθανόν να μας κάνει καλύτερους. Το θέμα όμως είναι ο παρατηρητής-σύμβουλος να μην διακατέχεται από αίσθημα αυθεντίας και να είναι τέτοια η λειτουργία του μέσα στην τάξη ώστε να μη φέρει σε δύσκολη θέση το συνάδελφο. Επομένως αν ήμουν στη θέση σου (και εφόσον η σύμβουλος δεν αποδεχόταν να κάνει η ίδια υποδειγματική διδασκαλία) θα τον/την αποδεχόμουν στην τάξη μου να παρακολουθήσει το μάθημά μου με την προυπόθεση ότι κατά την εξέλιξη του μαθήματος δεν θα κάνει παρεμβάσεις ,ώστε και εγώ να μην αισθανθώ άβολα μπροστά στα παιδιά και με το τέλος του μαθήματος να συζητήσουμε οποιοδήποτε θέμα-απορία-παρατήρηση.

36
Σχολική ζώνη / Απ: 1η φορά στην τάξη
« στις: Οκτώβριος 26, 2009, 04:23:05 μμ »
Fotini.1981 καταλαβαίνω απόλυτα το άγχος για το οποίο μιλάς αφού το αισθάνθηκα και γω πριν από 2 χρόνια που ήταν η 1η μου φορά σε τάξη, αφού στην ουσία είναι διπλό άγχος τόσο για την αποδοχή που θα έχεις από τα παιδιά, την επικοινωνία μαζί τους, αν θα μπορέσεις να επιβληθείς, όσο και για τη γνωστική σου επάρκεια. Προκειμένου λοιπόν να αντιμετωπιστεί όλο αυτό το συσσωρευμένο άγχος το πρώτο κλειδί είναι όσο το δυνατόν καλύτερη προετοιμασία από εμάς στο σπίτι. Σίγουρα βέβαια η πληθώρα των αντικείμενων στους φιλολόγους δεν επιτρέπει πάντοτε την καλύτερη προετοιμασία σε όλα ιδίως όταν είναι κανείς στην αρχή της σταδιοδρομίας του (τι να προλάβει να πρωτοδιαβάσει κανείς). Ωστόσο η προσπάθεια μετράει και η υπόσχεση στον εαυτό μας ότι τον επόμενο χρόνο θα ανταπεξέλθουμε καλύτερα αξιοποιώντας την εμπειρία του προηγούμενου χρόνου.

37
Αναπληρωτές / Απ: Μισθός αναπληρωτών
« στις: Οκτώβριος 17, 2009, 07:48:17 μμ »
Ξέρω πως θα πάρω 2 μισθούς μαζί σε 15 μέρες, τέλη Οκτωβρίου δηλαδή.
Απλώς ρωτάω αν υπάρχουν κάποιοι που πληρώθηκαν ήδη το Σεπτέμβρη.

Πληρώθηκα μόλις χθες για το Σεπτεμβριο! ΠΕ02 αναπληρώτρια α φάσης Β Πειραιά

38
Κλάδος ΠΕ02 Φιλολόγων / Απ: Ωρομίσθιοι Αττικής
« στις: Οκτώβριος 10, 2009, 01:46:55 μμ »
suggnwmi gia ta greeklish, alla mou exei xalasei to pliktrologio (an kserei kaneis pws na epanaferw ta ellinika, tha itan polutimi i voitheia tou!)

loipon, simera epikoinwnisa me ti deuterovathmia tis g athinas. mou eipan oti den exoun topothetithei akoma oi anaplirwtes (!! -pragmati, eida tetoia periptwsi oso perimena) kai oti to sumvoulio tha sunedriasei mesa stin alli ebdomada gia na dei an uparxoun kena wromisthiwn. sti g athinas piran perusi peripou 15 atoma, enw i vasi stin attiki itan to 15. opws swsta upologizei o petros 005, oi prwtoi tou pinaka wromisthiwn attikis exoun ligo panw apo 24 moria.
gia to thema tis wromisthias 11wrwn + pds mou eipan oti den einai nomimo edw kai 2-3 xronia kai mou eipan oti mporw na kanw kataggelia. parola auta nomizw oti to parathuraki me tin "upeuthuni dilwsi" twn moriwn, prepei na isxuei telika, kathws paradextikan oti den mporoun na eleksoun poios exei wres apo pds kai poios oxi otan kaloun wromisthious.

opote... anamoni kai pali :(

Μάλλον εκεί στη Β/θμια Γ Αθήνας τα μπέρδεψαν λιγάκι , αφού μέχρι στιγμής δεν έχει προσληφθεί κανείς αναπληρωτής ΠΕ02 στη συγκεκριμένη Δ/νση . Αν κοιτάξει κανείς τις προσλήψεις Α και Β φάσης αναπλ. ΠΕ02 είναι ολοφάνερο.

39
Νησιά / Απ: ΟΙΝΟΥΣΣΕΣ: ΓΝΩΡΙΖΕΤΕ ΚΑΤΙ;
« στις: Οκτώβριος 10, 2009, 01:23:29 μμ »
Καλησπέρα. Απλώς θα αναφέρω τα όσα με πληροφόρησε συνάδελφος μαθηματικός νεοδιόριστη πέρισυ στη Χίο όταν τη ρώτησα για το σχολείο στις Οινούσες : "Πολύ καλό σχολείο σαν κτίριο , καθώς κατασκευάστηκε με δωρεές εφοπλιστών, ωστόσο εκεί φοιτούν προβληματικές περιπτώσεις μαθητών στην πλειοψηφία προκειμένου να υπάρχουν μαθητές και το σχολείο να παραμένει ανοιχτο"

40
Αναθέσεις/Ωράριο / Απ: Υπερωρίες μόνιμων
« στις: Σεπτέμβριος 20, 2009, 07:23:28 μμ »
Η υπερωρία δεν είναι υποχρεωτική και μάλιστα δεν πληρώνεται στην περίπτωση που άλλος συνάδελφος ίδιας ειδικότητας δεν συμπληρώνει ωράριο. Σχετικά με νομοθεσίες δεν γνωρίζω, ας βοηθήσουν οι άλλοι συνάδελφοι του forum.

41
Τοποθετήσεις / Απ: Τοποθετήσεις εκπαιδευτικών
« στις: Σεπτέμβριος 20, 2009, 06:44:32 μμ »
Κανονικά έτσι γίνεται όπως τα λες, δηλ. αίτηση δήλωσης των σχολείων με κενά. Τώρα με τη δική σου περίπτωση, μήπως σε τοποθέτησαν προσωρινά ή μήπως το μόνο σχολείο με κενό ήταν αυτό που σε έστειλαν; Δεν χάνεις κάτι αν ρωτήσεις το Γραφ. Δ/θμιας.

42
Αναπληρωτές / Απ: συμπληρωση ωραριου
« στις: Σεπτέμβριος 19, 2009, 02:40:09 μμ »
Πόσες ώρες θες για να συμπληρώσεις το ωράριό σου; Αν για παράδειγμα σου μένουν 1 ή 2 ώρες το πιο πιθανό είναι να μη σε διαθέσουν κάπου και απλώς να σου αναθέσουν κάποια διοικητική δουλειά. Αν είναι περισσότερες οι ώρες (π.χ. 4) τότε παίζει το ενδεχόμενο ή να σε διαθέσει το γραφείο Δ/θμιας και σε άλλο σχολείο (αυτό όταν και εφόσον προκύψει κενό) ή ενισχυτική όπως γράφεις (αν και κάτι τέτοιο θεωρώ λιγότερο πιθανό). Είναι θέμα Δ/θμιας.

Σελίδες: 123456

Pde.gr, © 2005 - 2020

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1012021
  • Σύνολο θεμάτων: 17425
  • Σε σύνδεση σήμερα: 291
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1737
  • (Σεπτέμβριος 06, 2014, 04:03:51 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 14
Επισκέπτες: 212
Σύνολο: 226

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.095 δευτερόλεπτα. 27 ερωτήματα.