Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Μηνύματα - gpapage

Σελίδες: 12345 ... 94
29
Ούτε εκεί είναι..
"Σύμφωνα με ασφαλείς πληροφορίες του ΕΔΙΕΚ μετα από επικοινωνία με αρμόδιους φορείς του ΥΠΕΘ αναμένεται η πληρωμή του εξαμήνου 2016Α εντός του πρώτου δεκαημέρου του Οκτωβρίου."
τάδε έφη ο Γ.Γ. της ΕΔΙΕΚ
Μάλιστα τον ρωτάνε αν πρόκειται για εξόφληση και απαντάει ότι λένε για εξόφληση.

30
Στο group στο fb.

31
Λένε για πλήρη εξόφληση, αλλά καλό θα ήταν να κρατάμε μικρό καλάθι...

32
Έβγαλε ανακοίνωση η ΕΔΙΕΚ ότι οι πληρωμές μάλλον θα γίνουν το 1ο δεκαήμερο του Οκτωβρίου. Και η δική μου πληροφόρηση είναι ότι τότε περίπου θα εκταμιευθούν τα χρήματα από το υπουργείο και εφόσον δεν υπάρξουν εμπόδια είναι θέμα ημερών να ξεκινήσουν οι πληρωμές. Θετική εξέλιξη.

33
Και άντε εμείς οι μόνιμοι κάπως διακιολογούμαστε που έχουμε σκουριάσει.
Με τους αναπληρωτές ποτέ δεν το κατάλαβα γιατί έχουν τόση έλλειψη αγωνιστικότητας....
Η ηττοπάθεια όλου του κλάδου είναι υψηλότερη από ποτέ.
Συμφωνώ ότι η ηττοπάθεια του κλάδου είναι υψηλότερη από ποτέ. Ειδικά όταν περνάνε τα μέτρα τα αντανακλαστικά μας είναι ανύπαρκτα! Όταν περνούσε η κατάργηση του 3ωρου του εργαστηρίου ή η περικοπή των ωρών στο δημοτικό 2-3 άτομα σχολίαζαν εδώ μέσα. Περιμένουμε να μη δούμε το όνομά μας στις λίστες ή να ξεβολευτούμε σε 2-3 εργαστήρια για να αντιδράσουμε.

Ωστόσο διαφωνώ στο ότι δικαιολογείστε οι μόνιμοι! Ίσα ίσα τα δικά σας συμφέροντα διακυβεύονται σε μεγαλύτερο βαθμό. Γνωρίζετε ότι και το μέλλον σας είναι συνυφασμένο με την παιδεία (κάτι που δεν ισχύει στους αναπληρωτές) και θα έπρεπε συνεχώς να διεκδικείτε την αναβάθμιση της Πληροφορικής. Δυστυχώς αυτό που είδα εγώ στις συναναστροφές μου με μόνιμους συναδέλφους ήταν η άγνοια για μέτρα που δεν τους πλήττουν άμεσα (πχ στη δευτεροβάθμια δε γνώριζαν τι γίνεται στην πρωτοβάθμια), ενώ παλιότερα υπήρχαν συνάδελφοι μόνιμοι που εξέφραζαν έντονη αντίθεση στο να υπάρχει πληροφορική στο δημοτικό, επειδή έπρεπε να δουλεύουν σχεδόν διπλάσιες ώρες απ' ότι δούλευαν στη δευτεροβάθμια και σε χειρότερες συνθήκες (διπλάσια τμήματα, μικρότερα παιδιά κτλ). Αντίθετα, οι αναπληρωτές γνωρίζουμε ότι είμαστε με το ένα πόδι εκτός εκπαίδευσης. Κάποτε διοριζόσουν με ΑΣΕΠ και 24-30 μήνες προϋπηρεσίας. Τώρα έχουμε φτάσει να έχουμε ΑΣΕΠ και 60+ και να μην έχουμε καν ελπίδα να δουλέψουμε για 7 μήνες κάπου μακριά από το σπίτι μας! Και φυσικά να μην υπάρχει καν προοπτική για διορισμό! Από τους 2000 που είχαν δουλέψει το 2010 ήδη οι 1600 έχουν βρει δουλειά κάπου αλλού, λογικά εκτός εκπαίδευσης, ενώ από τους 400 που είχαν δουλέψει πέρσι, οι μισοί τουλάχιστον πιστεύω ότι ήδη ψάχνουν κάτι άλλο.

34
Θα συμφωνούσα ότι θα ήταν πολύ ευνοϊκό το να έχουμε έναν υπεύθυνο για κάθε εργαστήριο ή έστω για δύο. Αλλά είναι μάλλον ουτοπικό. Σκέψου ότι 6 χρόνια λειτουργούσαν τα ΕΑΕΠ χωρίς ο υπεύθυνος εργαστηρίου να έχει το -3. Θυμάμαι σε συναντήσεις με συμβούλους να το ζητάμε, καθώς ειλικρινά ειδικά στα πρώτα χρόνια 2006-2010 δεν υπήρχε καν εργαστήριο, ούτε λαπτοπ σχεδόν σε κανένα σχολείο.  Η απάντηση συναδέλφου συμβούλου (που διαβάζω συνέχεια το όνομά του τελευταία) ήταν ότι θα έπρεπε να είμαστε και ευχαριστημένοι που μπήκε η πληροφορική στο δημοτικό κατόπιν (και) δικών του πιέσεων. "Ας δημιουργηθούν οι οργανικές στην πρωτοβάθμια να καθιερωθεί το μάθημα και το διεκδικούμε μετά"... Πέρασαν 6 χρόνια από τότε και ουσιαστικά μοναδική μας διεκδίκηση ήταν να γίνουν οργανικές στην πρωτοβάθμια... Όλα τα άλλα τα χωνέψαμε σχεδόν αδιαμαρτύρητα με αποκορύφωμα την κατάργηση του 3ώρου στη δευτεροβάθμια με επιχείρημα ότι η πρωτοβάθμια τόσα χρόνια λειτουργεί μια χαρά χωρίς το 3ωρο... Όταν λοιπόν απαξιώνουν τόσο εύκολα τη δουλειά του υπεύθυνου εργαστηρίου αφαιρώντας ουσιαστικά κάθε απαλλαγή, είναι απίθανο να δεχτούν να μας δώσουν τέτοιο δώρο.

Επίσης, αν προσέξεις το κάθε μέτρο του Υπουργείου γίνεται με κατεύθυνση τη διευκόλυνση κάλυψης έστω και του τελευταίου κενού. Τα μέτρα για την "ελαστικότητα" διαθέσεων μεταξύ βαθμίδων, τις δεύτερες και τρίτες αναθέσεις, το να μπορούν να κάνουν οι δάσκαλοι άλλα μαθήματα... Όλα αυτά γίνονται για να μπορούν εύκολα όλοι να συμπληρώνουν πλήρες ωράριο και να μη περισσεύουν ώρες σε δασκάλους ή διάφορες ειδικότητες. Αυτό που ζητάς είναι ένας επιπλέον περιορισμός ακριβώς στην αντίθετη κατεύθυνση.

35
Όταν τοποθετούνται οι αναπληρωτές έχουν ήδη οριστεί οι ώρες που θα πάρουν. Πχ. ξέρεις ότι θα πας για 7 ώρες στο ένα σχολείο για να κάνεις τα εξής μαθήματα. Οι διευθύνσεις χωρίζουν τα σχολεία με βάση τα κενά που έχουν δηλώσει και τα ομαδοποιούν ώστε κάνε αναπληρωτής να συμπληρώνει 24ωρο. Οι μόνιμοι μόνο θα μπορούσατε να διεκδικήσετε τέτοιες ώρες.

36
Και σε αυτό λάθος κάνεις. Προβλέπεται αρχικά τελευταία ώρα, αλλά στο ΦΕΚ γράφει ότι μπορεί να γίνει αλλαγή, και να πάει τελευταία η μελέτη , αν αυτό εξυπηρετεί το πρόγραμμα.
Δεν το γνώριζα. Σε ευχαριστώ για την επισήμανση.

Υ.Γ. Φιλική συμβουλή μιας και βλέπω ότι είσαι νέος/νέα στο forum. Προσπάθησε να αποφύγεις τα edit που προσθέτουν κείμενο, γιατί έτσι χάνεται λίγο η σύνδεση της συζήτησης... Καλύτερα να συμπληρώνεις με νέο post.

37
Ναι δε διαφωνώ σε αυτό. Απλά στην πράξη πιστεύω ότι πάντα θα χρεώνεται την ώρα ο δάσκαλος. Φέτος το επιπλέον πρόβλημα που έχουμε στο ολοήμερο είναι ότι πληροφορική προβλέπεται μόνο την τελευταία ώρα...

38
Από φέτος έχουμε και την σίτιση. Διάβασε καλύτερα.
Μπορείς να με βοηθήσεις; Υπάρχει κάποιο έγγραφο;
(Τώρα είδα την αλλαγή μετά το edit)

39
10 χρόνια αναπληρωτής, τα 9 στην πρωτοβάθμια και πάντα στο ολοήμερο. Ποτέ δεν πήρα ώρα σίτισης. Μόνο ο υπεύθυνος του ολοήμερου που πάντα ήταν δάσκαλος. Μάλιστα έβγαλαν οδηγία που ξεκαθαρίζει ότι όχι μόνο δε χρεωνόμαστε ώρα σίτισης, αλλά είμαστε υποχρεωμένοι αυτή την ώρα να κάνουμε εφημερία.

40
Καλό κουράγιο σε όσους πάνε αύριο στο Υπουργείο! Δυστυχώς δε θα μπορέσω να έρθω, γιατί θα είμαι την ίδια ώρα στο νοσοκομείο. Μακάρι να μαζευτεί αρκετός κόσμος και τουλάχιστον να ακουστεί κάπου και η δική μας φωνή...

41
Φτάσαμε πολύ εύκολα αν σκεφτείς ότι 1200 μόνιμοι της β/βάθμιας είχαν πλήρες ωράριο αλλά εργάζονταν 10 ώρες μαξ για πολλά χρόνια. Η υπέρτατη κοροϊδία τόσα χρόνια, στις καλές εποχές που διόριζε ακόμα και με μισό μόριο άτομα που δεν χρειάζονταν. Μια φούσκα ζήσαμε και εμείς το 2010. Μικρογραφία της Ελλάδας και το σχολείο. Ως αναπληρώτρια ακόμα και εγώ το 2013 δούλεψα σε λύκειο για 10 ώρες και τις άλλες 13 έκανα υποστήριξη το ίδιο και ο μόνιμος πληροφορικός στο συστεγαζόμενο γυμνάσιο...και οι δύο μαζί δε συμπληρώναμε ωράριο...
Όπως τα λες είναι. Μάλιστα έχω δει και πολύ χειρότερα, αν και προσωπικά ως αναπληρωτής είχα πάντα πλήρες ωράριο... Το θέμα όμως είναι  ότι φτάσαμε από το ένα άκρο στο άλλο! Εκεί που κάποιος είχε 5 ώρες την εβδομάδα και δε δεχόταν να πάει να κάνει 2 ώρες στο γειτονικό ολοήμερο, καταλήξαμε να έχουμε καθηγητές πληροφορικής "γυρολόγους", που έχουν περισσότερους από 500 μαθητές ταυτόχρονα για μία ώρα την εβδομάδα να πηγαίνουν σε δύο ή περισσότερα σχολεία! Με 1 ώρα από την Α Δημοτικού μέχρι την Γ Γυμνασίου, με μάθημα επιλογής (αχταρμά) στην Α Λυκείου και με "παρακμάζον" πανελλαδικώς εξεταζόμενο μάθημα 2 ωρών την εβδομάδα!

42
Το να διαμαρτυρόμαστε για το βαθμό κάλυψης των κενών είναι σαν να βλέπουμε το δέντρο και να χάνουμε το δάσος... Το πρόβλημα κατά τη γνώμη μου δεν είναι αν θα πάρει 95 με την πρώτη φάση ή 200 με τη μία, αλλά το πώς φτάσαμε από τους 600 ΑΚΩ και 1400 ΑΜΩ του 2010 στο ούτε καν 100 (ας το κάνουμε και 200)...

Σελίδες: 12345 ... 94

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32293
  • Τελευταία: HelenK
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1159786
  • Σύνολο θεμάτων: 19212
  • Σε σύνδεση σήμερα: 621
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 1
Επισκέπτες: 452
Σύνολο: 453

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.093 δευτερόλεπτα. 30 ερωτήματα.