0 μέλη και 7 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.
Αφιερωμένο!http://www.youtube.com/watch?v=7oNDdC37kqUΉταν πατριώτη ένας λαόςένας μεγάλος τοπικός εχθρός.Θέλανε νά 'χουν όλοι το σπιτάκι τουςκαθημερινά το μεροκαματάκι τουςνά 'χουν ακόμα κι άμα θα κακογεράσουνμια συνταξούλα για να μην πεινάσουν.Νιώθεις πατριώτη τι εχθρόςήταν τούτος ο παλιολαός...Θέλανε να μην περπατούν στα τέσσερανα σκέφτονται και να μιλούν ελεύθερανα κυβερνάει αυτός που θά 'χουνε διαλέξεικανένας πια να μην τους κοροϊδέψει.Νιώθεις πατριώτη τι εχθρόςήτανε τούτος ο παλιολαός...Θέλαν το νόμο φίλο κι όχι φύλακανα μη φοβούνται πια τον χωροφύλακατην περηφάνια τους κανείς να μην πληγώνειούτε την πόρτα τους να ξεκλειδώνει.Νιώθεις πατριώτη τι εχθρόςήτανε τούτος ο παλιολαός...Όνειρα χίλια μέσα στο κεφάλι τουςτ' αποθηκεύανε στο προσκεφάλι τους.Χρόνια καλύτερα ελπίζανε να 'ρθούνετο σήμερα οι ληστές δεν εχτιμούνε.Νιώθεις πατριώτη τι εχθρόςήταν τούτος ο παλιολαός...Ερμηνεία: Βασίλης ΠαπακωνσταντίνουΜουσική: Μίκης ΘεοδωράκηςΣτίχοι: Ιάκωβος Καμπανέλλης
ακομα κ στον κλαδο μου ξερω περιοχες όπως το νοτιο αιγαιο κ την δυτικη μακεδονια που παιρνουν ωρομισθιους μηδενικης προυπηρεσια απο τον Οκτωβριο κιολας. οσοι ζουν εκει ειναι πιο τυχεροι, τι να κανουμε! δεν κλεβουν την θεση κανενος! κ ουτε ευχαριστως θα τρεξω utenar στην αλλη ακρη της ελλαδος για να "πληρωσω" τα μορια που θα μου δωσουν οι περιοχες αυτες.
Οι Έλληνες εκπαιδευτικοί έχουν σχεδιάσει τη ζωή τους με βάση τους νόμους και τους κανόνες που η ίδια η Πολιτεία έχει θεσπίσει και δε μπορεί να είναι «θύματα» αιφνιδιαστικών αποφάσεων.
Παράθεση από: Georgia s στις Νοέμβριος 14, 2009, 03:49:07 μμο κόσμος δεν είναι ενημερωμένος...!!!!ούτε καν ο εκπαιδευτικός...στα μμε προβάλλονται επιλεκτικά τα θετικά σημεια του νομοσχεδίου κ οι εκπαιδευτικοι παρουσιάζονται ως τεμπέληδες κ χαραμοφαιδες..αυτά τα χάλια που γινόταν τόσα χρόνια απο όσους είχαν μέσον, πληρώνει τώρα ολοκληρος ο εκπαιδευτικός κλάδος... Το θέμα είναι ότι το καρπούζι και το μαχαίρι το είχαν ανέκαθεν τα δύο κόμματα εξουσίας. Αυτοί είναι υπεύθυνοι για το ρουσφετολογικό αλισβερίσι, αυτοί έφτιαξαν, υπερψήφισαν και έκαναν χρήση των ρουσφετολογικών νόμων. Κι αυτοί σήμερα ξανέρχονται να δώσουν και ένα νέο, βίαιο χτύπημα στη δημόσια εκπαίδευση. Γιατί συνάδελφοι δεν είναι μόνο το θέμα των πινάκων. Ειναι πρώτα από όλα η αποκέντρωση, το πέρασμα σιγά σιγά των σχολείων σε πιο τοπικό επίπεδο με μηδενικές χρηματοδοτήσεις, ένα σύστημα που δοκιμάστηκε και απέτυχε οικτρά στην Αγγλία δημιουργώντας σχολεία πολύ διαφορετικών ταχυτήτων, ανάλογα με τα οικονομικά του κάθε δήμου. Είναι το θέμα του δόκιμου καθηγητή που θα αξιολογείται από τον κάθε Δ/ντη που θα βρεθεί μπροστά του και ουαί κι αλλόιμονο αν δεν τον ...συμπαθεί (πώς είπαμε ότι επιλέγονται οι δ/ντες των σχολείων; συνέντευξη;;;; ). Είναι το θέμα σύνδεσης της εκπαίδευσης με τις επιταγές του ΣΕΒ και της οικονομικής τάξης (απαλοιφή του κοινωνικού χαρακτήρα της παιδείας). Είναι οι συγχωνεύσεις σχολείων, η διεύρυνση ωραρίου (υποχρεωτική υπερωριακή εργασία) σε πρωινή και απογευματινή ζώνη (έρχονται και τα ολοήμερα!).Θα τους το επιτρέψουμε; Θα μεμψιμοιρούμε μπροστά σε ένα πληκτρολόγιο ή θα μας βρουν μπροστά τους; [/quΑΚΡΙΒΩΣ!!!
ο κόσμος δεν είναι ενημερωμένος...!!!!ούτε καν ο εκπαιδευτικός...στα μμε προβάλλονται επιλεκτικά τα θετικά σημεια του νομοσχεδίου κ οι εκπαιδευτικοι παρουσιάζονται ως τεμπέληδες κ χαραμοφαιδες..αυτά τα χάλια που γινόταν τόσα χρόνια απο όσους είχαν μέσον, πληρώνει τώρα ολοκληρος ο εκπαιδευτικός κλάδος...
Μαζικοί διορισμοί ΤΩΡΑ! Να απαιτήσουμε προσλήψεις που θα δικαιώνουν όλους !Σταματήστε τον αλληλοσπαραγμό!Τους διευκολύνετε στην πραγματοποίηση των σκοτεινών σχεδίων τους!ΦΤΑΝΕΙ ΠΙΑ Η ΔΙΑΧΡΟΝΙΚΗ ΚΟΡΟΊΔΙΑ ΤΟΥΣ ΕΙΣ ΒΑΡΟΣ ΜΑΣ!
Δέχομαι να υποβληθώ για 4 φορά στην διαδιασία του ΑΣΕΠ και να είναι μόνο αυτός ο τρόπος διορισμού αν και μόνο αν αξιολογηθεί η μεταδοτικότητα, η κατανόηση, η ετοιμότητα, η εγρήγορση και άλλες ποιότητες που πρέπει να έχει ένας εκπαιδευτικός. Είναι όμως μία ξεφτίλα να αξιολογούνται π.χ.τα σχέδια διδασκαλίας, τη στιγμή που υπάρχουν τα βιβλία καθηγητή, τα οποία αφού διοριστώ θα έχω δίπλα μου και σύμφωνα με αυτά θα φτιάχνω την πορεία του μαθήματος. Αν εξετάζομαι σε αυτά σημαίνει ότι και οι μόνιμοι αυτή τη στιγμή όλα αυτά περί πορείας και αρχών και μεθόδων τα ξέρουν όλα από έξω κι ανακατωτά και δεν συμβουλεύονται ποτέ τα βιβλία. Το ίδιο ισχύει και για το γνωστικό. Το ότι τελείωσα μία σχολή δε σημαίνει και δεν μπορεί να σημαίνει ότι είμαι παντογνώστης και ξέρω τα πάντα, ούτε και μπορώ να τα μάθω, τη στιγμή μάλιστα που το σχολείο σήμερα βαδίζει με πολύ συγκεκριμένη ύλη και είναι υπέρ της αποστήθισης. Γιατί λοιπόν για χ σελίδες π.χ. νέων ελληνικών εγώ θα πρέπει να ξέρω από έξω κι ανακατωτά όλη την ΝΕ γραμματεία. Όταν δηλαδή πάει κάποιος στο σχολείο να διδάξει μία συγκεκριμένη ενότητα ξέρει τα πάντα γύρω από το γνωστικό του ή μήπως προετοιμάζεται καταλλήλως για την συγκεκριμένη ενότητα, έχοντας τη δυνατότητα από την προηγούμενη να συμβουλευτεί βιβλία, πηγές, ίντερνετ, οδηγίες κλπ κλπ. Γιατί λοιπόν,θα πρέπει εγώ που δίνω ΑΣΕΠ για μια θέση στον ήλιο, να ξέρω τα πάντα και να καλούμαι να το αποδείξω σε λίγες ώρες .Με λίγα λόγια ο ΑΣΕΠ όπως είναι σήμερα αξιολογεί κάτι, που μόνο γνώση δεν είναι και σε καμία περίπτωση δεν ανιχνεύει τους ικανούς. Προτείνω λοιπόν μία άλλου τύπου εξέταση, αφού πλέον είμαστε τόσοι πολλοί, που θα είναι η διδασκαλία κάποιου μαθήματος που θα το γνωρίζουμε εκ των προτέρων για να έχουμε το χρόνο να ψάξουμε τις σχετικές πληροφορίες και να προετοιμαστούμε για να το διδάξουμε την επομένη. Δηλαδή αυτό που συμβαίνει στην πραγματικότητα. Γιατί αν δεχτώ τον ΑΣΕΠ με την εξέταση του γνωστικού και της διδακτικής, δηλαδή έτσι όπως είναι σήμερα, είναι σαν να λέω ότι δεν έχω ανάγκη να συμβουλευτώ κανένα βιβλίο, πηγή κλπ κλπ και τα ξέρω όλα ανά πάσα στιγμή.Επίσης σχετικά με τους έχοντες προϋπηρεσίες μεγάλες μικρές κλπ δεν θα ακυρωθεί τίποτα αν και εφόσον πετύχουν σε αυτή τη δοκιμασία, που δεν απαιτεί διάβασμα, αλλά αξιοποίηση γνώσεων στις οποίες έχει πρόσβαση εκ των προτέρων και η εμπειρία είναι σημαντικό εφόδιο για μία καλύτερη παρουσίαση. Θα μου πείτε τι θα γίνει με αυτούς που δεν έχουν εμπειρία κι ίσως δεν μπορέσουν να κάνουν μία καλή παρουσιάση. Θα πω ότι οι πηγές πληροφόρησης είναι πια τόσες πολλές που αν θέλουν πραγματικά μπορούν να ψαχτούν, να ρωτήσουν, να μάθουν και να κάνουν μία καλή παρουσίαση. Οι παλιότεροι δεν έχουν να φοβούνται γιατί θα έχουν τα μόρια και οι νεώτεροι επίσης την ευκαιρία. Πώς σας φαίνεται;
σήμερα στο έθνος έγραφε ότι μετά από αντιδράσεις εκπαιδευτικών η υπουργός είπε πως δεν θα χαθούν τα μόρια προϋπηρεσίας και οι πίνακες θα παραμείνουν ως έχουν και κάποιες αλλαγές θα γίνουν μελλοντικά, αυτές οι αλλαγές που θέλει. ελπίζω να το πιστεύει αυτό που λέει... μου είπαν ότι αυτό ακούστηκε και εχθές το βράδυ στην τηλεόραση. άκουσε κανείς κάτι?
Δυστυχώς όπως φαίνεται τα συμφέροντα μας είναι πάνω από την αξιοκρατία....Το δημόσιο ελληνικό σχολείο θα πρέπει να πάψει να είναι τόσο ελκυστικό για τους άνεργους καθηγητές κ να γίνει ελκυστικό για τους μαθητές μας.Ας δουλέψουμε κ λίγο παραπάνω ,δε βλάπτει...Ας προσφέρουμε ,δε βλάπτει....
Και να προτείνω και κάτι ακόμα...όσοι είστε εν ενεργεία καθηγητές (μόνιμοι, αναπληρωτές, ωρομίσθιοι, σε φροντιστήρια κλπ) προτείνετε στα παιδιά να ΜΗΝ πάνε σε φιλοσοφική σχολή. Μην καταστραφεί κι άλλος κόσμος...κι αφού δε θέλουνε να μειώσουνε τους εισακτέους στις εν λόγω σχολές, ας μειωθούνε με φυσικούς τρόπους δηλαδή την μη επιλογή απο τους μαθητές στο μηχανογραφικό. Να τρίξουνε οι καρέκλες μερικών οι οποίοι θα δούνε κάποιες φιλοσοφικές σχολές με βάση εισαγωγής κοντά στο 10...