0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
Παράθεση από: euler στις Νοεμβρίου 02, 2006, 08:07:26 pm Και για να τελείωσω, για να πει κάποιος ότι ένα τμήμα βγάζει επιστήμονες πληροφορικής θα πρέπει αυτό το τμήμα να έχει θεωρητικό τομέα στην πληροφορική (το ΗΜΤΥ δεν ασχολείται με αυτά). Δηλαδή μαθήματα σχετικά με πολυπλοκότητα, θεωρία αναδρομής, υπολογισιμότητα (Θεωρία υπολογισμού), Μεταγλωττιστές, συναρτησιακό προγραμματισμό με λ-λογισμό κλπ και πολλά άλλα. Το ότι κάποιος ξέρει ή νομίζει ότι ξέρει προγραμματισμό δε σημαίνει τίποτα. Όπως οι μαθηματικοί και οι φυσικοί πρέπει να γνωρίζουν τη θεωρία και αυτό είναι που τους κάνει επιστήμονες έτσι και οι πληροφορικοί πρέπει να γνωρίζουν τη θεωρία της δικής τους επιστήμης. Ο ηλεκτρολόγος δεν είναι φυσικός, ούτε ο οικονομολόγος είναι μαθηματικός και σίγουρα ο προγραμματιστής δεν είναι απαραίτητα επιστήμονας.Πολύ σωστός.Πάντως μόνο το πρόγραμμα σπουδών δεν λέει πολλά για την ποιότητα σπουδών σε ένα τμήμα.Αυτό είναι συνάρτηση:1.Διδακτικού προσωπικού2.Επίπεδο των φοιτητών3.Κύρος του πανεπιστημίουΓενικά δεν μπορείς να κρίνεις εύκολα την ποιότητα ενός άλλου τμήματος πέρα από αυτό που έχεις βγάλει αν δεν έχεις κάποια άμεση σχέση με αυτό.(πχ να κάνεις μάθημα σε αυτό)Μία διαφορά που βλέπω εγώ στα τεί/αεί είναι ότι στα τεί οι καθηγητές προβληματίζονται για την ικανότητα των φοιτητών και κόβουν τα μαθήματα στα μέτρα τους.Αυτό δεν γίνεται στα πανεπιστήμια που απαιτείται ο φοιτητής να συμβαδίσει με τις απαιτήσεις της σχολής.Το κατώτατο ακρότατο γνώσης προκειμένου να περάσεις ένα μάθημα διαφοροποιείται ανάλογα με την σχολή.Άλλο πχ σήματα και συστήματα στο τεί πληροφορικής αθήνας και άλλο στο καποδιστριακό και ας έχουν τον ίδιο τίτλο.Για να μπορέσεις να κρίνεις πάντως όπως είπα πρέπει να έχεις σχέση και με το τμήμα το οποίο κρίνεις.Όχι κρίνοντας από αυτά που σου λένε άλλοι.Αν τελειώσεις ένα τμήμα και κάνεις ένα μεταπτυχιακό σε κάποιο άλλο είσαι σε θέση να συγκρίνεις την ποιότητα των δύο τμημάτων.
Και για να τελείωσω, για να πει κάποιος ότι ένα τμήμα βγάζει επιστήμονες πληροφορικής θα πρέπει αυτό το τμήμα να έχει θεωρητικό τομέα στην πληροφορική (το ΗΜΤΥ δεν ασχολείται με αυτά). Δηλαδή μαθήματα σχετικά με πολυπλοκότητα, θεωρία αναδρομής, υπολογισιμότητα (Θεωρία υπολογισμού), Μεταγλωττιστές, συναρτησιακό προγραμματισμό με λ-λογισμό κλπ και πολλά άλλα. Το ότι κάποιος ξέρει ή νομίζει ότι ξέρει προγραμματισμό δε σημαίνει τίποτα. Όπως οι μαθηματικοί και οι φυσικοί πρέπει να γνωρίζουν τη θεωρία και αυτό είναι που τους κάνει επιστήμονες έτσι και οι πληροφορικοί πρέπει να γνωρίζουν τη θεωρία της δικής τους επιστήμης. Ο ηλεκτρολόγος δεν είναι φυσικός, ούτε ο οικονομολόγος είναι μαθηματικός και σίγουρα ο προγραμματιστής δεν είναι απαραίτητα επιστήμονας.
Παράθεση από: Kotsios στις Νοεμβρίου 02, 2006, 08:52:01 pmΠαράθεση από: euler στις Νοεμβρίου 02, 2006, 08:07:26 pm Και για να τελείωσω, για να πει κάποιος ότι ένα τμήμα βγάζει επιστήμονες πληροφορικής θα πρέπει αυτό το τμήμα να έχει θεωρητικό τομέα στην πληροφορική (το ΗΜΤΥ δεν ασχολείται με αυτά). Δηλαδή μαθήματα σχετικά με πολυπλοκότητα, θεωρία αναδρομής, υπολογισιμότητα (Θεωρία υπολογισμού), Μεταγλωττιστές, συναρτησιακό προγραμματισμό με λ-λογισμό κλπ και πολλά άλλα. Το ότι κάποιος ξέρει ή νομίζει ότι ξέρει προγραμματισμό δε σημαίνει τίποτα. Όπως οι μαθηματικοί και οι φυσικοί πρέπει να γνωρίζουν τη θεωρία και αυτό είναι που τους κάνει επιστήμονες έτσι και οι πληροφορικοί πρέπει να γνωρίζουν τη θεωρία της δικής τους επιστήμης. Ο ηλεκτρολόγος δεν είναι φυσικός, ούτε ο οικονομολόγος είναι μαθηματικός και σίγουρα ο προγραμματιστής δεν είναι απαραίτητα επιστήμονας.Πολύ σωστός.Πάντως μόνο το πρόγραμμα σπουδών δεν λέει πολλά για την ποιότητα σπουδών σε ένα τμήμα.Αυτό είναι συνάρτηση:1.Διδακτικού προσωπικού2.Επίπεδο των φοιτητών3.Κύρος του πανεπιστημίουΓενικά δεν μπορείς να κρίνεις εύκολα την ποιότητα ενός άλλου τμήματος πέρα από αυτό που έχεις βγάλει αν δεν έχεις κάποια άμεση σχέση με αυτό.(πχ να κάνεις μάθημα σε αυτό)Μία διαφορά που βλέπω εγώ στα τεί/αεί είναι ότι στα τεί οι καθηγητές προβληματίζονται για την ικανότητα των φοιτητών και κόβουν τα μαθήματα στα μέτρα τους.Αυτό δεν γίνεται στα πανεπιστήμια που απαιτείται ο φοιτητής να συμβαδίσει με τις απαιτήσεις της σχολής.Το κατώτατο ακρότατο γνώσης προκειμένου να περάσεις ένα μάθημα διαφοροποιείται ανάλογα με την σχολή.Άλλο πχ σήματα και συστήματα στο τεί πληροφορικής αθήνας και άλλο στο καποδιστριακό και ας έχουν τον ίδιο τίτλο.Για να μπορέσεις να κρίνεις πάντως όπως είπα πρέπει να έχεις σχέση και με το τμήμα το οποίο κρίνεις.Όχι κρίνοντας από αυτά που σου λένε άλλοι.Αν τελειώσεις ένα τμήμα και κάνεις ένα μεταπτυχιακό σε κάποιο άλλο είσαι σε θέση να συγκρίνεις την ποιότητα των δύο τμημάτων.Κοίτα να δεις τι μπορεί να ξεθάψει κανείς! Ώστε "εξωτερικέ παρατηρητή" δεν μπορείς να κρίνεις. Τότε γιατί το κάνεις; Ας σε κρίνουν λοιπόν τα λεγόμενά σου... Άκου εξωτερικός παρατηρητής. Τέλος πάντων. Είμαι σίγουρος ότι θα ακουστούν αρκετά τέτοια νόστιμα ως τον Οκτώβρη.
Παράθεση από: paphar στις Μαρτίου 31, 2007, 09:11:32 amΚαι η δουλειά στο σχολείο είναι δουλειά για παιδαγωγούς και όχι για ΙΠΙΣΤΙΜΟΝΕΣ πληροφορικής. Οι διαφορές στο επίπεδο σπουδών,επίπεδο φοιτητών,επίπεδο ιδρύματος θα έπρεπε να λαμβάνονται υπόψη και στην Ελλάδα και να σταματήσει αυτή η ομαδοποίηση και η "ισότητα" των τμημάτων ως προς τα δικαιώματα,μόρια.Αυτό μπορεί να λειτουργούσε καλά όταν είχαμε ιδρύματα μόνο Αθήνα-Θεσσαλονίκη αλλά πλέον πρέπει να γίνει διαχωρισμός και κατάταξη των τμημάτων όπως γίνεται στην Αγγλία,Αμερική.Τώρα για την αντιστοιχία των τμημάτων φαντάζομαι πολλοί δοκιμάσατε να κάνετε αίτηση για μεταγραφή σε άλλα τμήματα.Είδατε ότι μπορείτε να πάτε σε πράγματι μόνο ομοειδή τμήματα.Αλλά παρ'όλα αυτά μπαίνετε στην ίδια κατηγορία....
Και η δουλειά στο σχολείο είναι δουλειά για παιδαγωγούς και όχι για ΙΠΙΣΤΙΜΟΝΕΣ πληροφορικής.
Παράθεση από: homeboy στις Μαρτίου 31, 2007, 04:27:28 pmΠαράθεση από: Kotsios στις Νοεμβρίου 02, 2006, 08:52:01 pmΠαράθεση από: euler στις Νοεμβρίου 02, 2006, 08:07:26 pm Και για να τελείωσω, για να πει κάποιος ότι ένα τμήμα βγάζει επιστήμονες πληροφορικής θα πρέπει αυτό το τμήμα να έχει θεωρητικό τομέα στην πληροφορική (το ΗΜΤΥ δεν ασχολείται με αυτά). Δηλαδή μαθήματα σχετικά με πολυπλοκότητα, θεωρία αναδρομής, υπολογισιμότητα (Θεωρία υπολογισμού), Μεταγλωττιστές, συναρτησιακό προγραμματισμό με λ-λογισμό κλπ και πολλά άλλα. Το ότι κάποιος ξέρει ή νομίζει ότι ξέρει προγραμματισμό δε σημαίνει τίποτα. Όπως οι μαθηματικοί και οι φυσικοί πρέπει να γνωρίζουν τη θεωρία και αυτό είναι που τους κάνει επιστήμονες έτσι και οι πληροφορικοί πρέπει να γνωρίζουν τη θεωρία της δικής τους επιστήμης. Ο ηλεκτρολόγος δεν είναι φυσικός, ούτε ο οικονομολόγος είναι μαθηματικός και σίγουρα ο προγραμματιστής δεν είναι απαραίτητα επιστήμονας.Πολύ σωστός.Πάντως μόνο το πρόγραμμα σπουδών δεν λέει πολλά για την ποιότητα σπουδών σε ένα τμήμα.Αυτό είναι συνάρτηση:1.Διδακτικού προσωπικού2.Επίπεδο των φοιτητών3.Κύρος του πανεπιστημίουΓενικά δεν μπορείς να κρίνεις εύκολα την ποιότητα ενός άλλου τμήματος πέρα από αυτό που έχεις βγάλει αν δεν έχεις κάποια άμεση σχέση με αυτό.(πχ να κάνεις μάθημα σε αυτό)Μία διαφορά που βλέπω εγώ στα τεί/αεί είναι ότι στα τεί οι καθηγητές προβληματίζονται για την ικανότητα των φοιτητών και κόβουν τα μαθήματα στα μέτρα τους.Αυτό δεν γίνεται στα πανεπιστήμια που απαιτείται ο φοιτητής να συμβαδίσει με τις απαιτήσεις της σχολής.Το κατώτατο ακρότατο γνώσης προκειμένου να περάσεις ένα μάθημα διαφοροποιείται ανάλογα με την σχολή.Άλλο πχ σήματα και συστήματα στο τεί πληροφορικής αθήνας και άλλο στο καποδιστριακό και ας έχουν τον ίδιο τίτλο.Για να μπορέσεις να κρίνεις πάντως όπως είπα πρέπει να έχεις σχέση και με το τμήμα το οποίο κρίνεις.Όχι κρίνοντας από αυτά που σου λένε άλλοι.Αν τελειώσεις ένα τμήμα και κάνεις ένα μεταπτυχιακό σε κάποιο άλλο είσαι σε θέση να συγκρίνεις την ποιότητα των δύο τμημάτων.Κοίτα να δεις τι μπορεί να ξεθάψει κανείς! Ώστε "εξωτερικέ παρατηρητή" δεν μπορείς να κρίνεις. Τότε γιατί το κάνεις; Ας σε κρίνουν λοιπόν τα λεγόμενά σου... Άκου εξωτερικός παρατηρητής. Τέλος πάντων. Είμαι σίγουρος ότι θα ακουστούν αρκετά τέτοια νόστιμα ως τον Οκτώβρη. Έχεις πλάκα πάντως homeboy με τις ατομικές επιθέσεις που κάνεις.Δεν χρειαζότα να ψάξεις πολύ τα ίδια λέω και λίγα μηνύματα πιο πριν.Παράθεση από: Kotsios στις Μαρτίου 31, 2007, 03:18:42 pmΠαράθεση από: paphar στις Μαρτίου 31, 2007, 09:11:32 amΚαι η δουλειά στο σχολείο είναι δουλειά για παιδαγωγούς και όχι για ΙΠΙΣΤΙΜΟΝΕΣ πληροφορικής. Οι διαφορές στο επίπεδο σπουδών,επίπεδο φοιτητών,επίπεδο ιδρύματος θα έπρεπε να λαμβάνονται υπόψη και στην Ελλάδα και να σταματήσει αυτή η ομαδοποίηση και η "ισότητα" των τμημάτων ως προς τα δικαιώματα,μόρια.Αυτό μπορεί να λειτουργούσε καλά όταν είχαμε ιδρύματα μόνο Αθήνα-Θεσσαλονίκη αλλά πλέον πρέπει να γίνει διαχωρισμός και κατάταξη των τμημάτων όπως γίνεται στην Αγγλία,Αμερική.Τώρα για την αντιστοιχία των τμημάτων φαντάζομαι πολλοί δοκιμάσατε να κάνετε αίτηση για μεταγραφή σε άλλα τμήματα.Είδατε ότι μπορείτε να πάτε σε πράγματι μόνο ομοειδή τμήματα.Αλλά παρ'όλα αυτά μπαίνετε στην ίδια κατηγορία....Λέγοντας εξωτερικός παρατηρητής εννοώ ότι δεν θα κερδίσω τίποτα είτε διατηρηθεί είτε καταργηθεί το πδ.
Εσύ homeboy τί είσαι Σε καμία περίπτωση δεν απαντάς ως moderator τουλάχιστον στο παρών θέμα.
Παράθεση από: heren στις Μαρτίου 30, 2007, 04:15:26 pmολο σας το προβλημα ειναι οι αυτοματιστες!!με τις κινησεις σας ομως καλως ή κακως προκαλείτε μεγαλα προβληματα και στους αλλους!! Μήπως πρέπει να διαχωρίσουν οι άλλοι (δηλαδή οι Πληροφορικοί) την θέση τους από τους Αυτοματιστές?Παράθεση από: heren στις Μαρτίου 30, 2007, 04:15:26 pmΓιατι ο ΣΤΕΜΠ δεν δεχεται μελη απο τα αλλα 10 τμηματα (πλην τους αυτοματιστες)??μπορεις να μου απαντησεις?Πολύ εύκολη απάντηση. Από το 1997 που ιδρύθηκε ο ΣΤΕΜΠ δεν δεχόταν απόφοιτους άλλων τμημάτων. Γιατί? Γιατί δεν υπήρχαν τότε άλλα τμήματα Πληροφορικής!!!!!!Όταν ιδρύθηκαν και άρχισαν να βγάζουν αποφοίτους, τέθηκε το ερώτημα αν πρέπει να μπουν στον ΣΤΕΜΠ ή όχι. Τα μέλη του ΣΤΕΜΠ αποφάσισαν ότι πρέπει να έχουν όλοι (ή όσοι περισσότεροι μπορούν) συλλόγους και μετά να ενωθούμε σε μια Ένωση όλοι οι σύλλογοι Πτυχιούχων Πληροφορικής! Η απόφαση αυτή έχει παρθεί το 2003 ή 2004 (δεν θυμάμαι ακριβώς) και δεν είναι ούτε κάτι καινούργιο ούτε κάτι μυστικό!Επίσης, σε όσους συναδέλφους Πληροφορικούς ρωτήσανε αν μπορούν να γραφούν στον ΣΤΕΜΠ, δινόταν η εξής απάντηση (το ξέρω γιατί αποφασίστηκε σε ΓΣ του ΣΤΕΜΠ):"Συνάδελφε δεν μπορείς να γραφείς στον ΣΤΕΜΠ αλλά ο ΣΤΕΜΠ σου παρέχει βοήθεια για να δημιουργήσεις το Σύλλογο σου." Τι βοήθεια? Νομική, μεταφορά τεχνογνωσίας και εμπειριών, κλπ. Είναι πολύ σημαντικό να σε βοηθάει κάποιος στην αρχή. Δυστυχώς, δεν προχώρησε παραπάνω ποτέ ως τώρα η δημιουργία κάποιου Συλλόγου. Παράθεση από: heren στις Μαρτίου 30, 2007, 04:15:26 pmΗ ΕΤΕΠ τους δεχεται ολους (πτυχιουχους των 14 ΤΕΙ που σχετιζονται με την πληροφορικη)χωρις καμια απολυτως εξαιρεση!!!Ας ενωθουμε επιτελους!!!Πιστευουμε στην ΕΤΕΠ και προσωπικα προσκαλω ολους τους συναδερφους που τελειωσαν τα τμηματα της Σινδου και του Πειραια να γινουν μελη!!Κατά την προσωπική μου γνώμη οι νέοι συνάδελφοι Πληροφορικοί πρέπει να έχουν συλλόγους ανά αντικείμενο (όπως είναι ο ΣΤΕΜΠ και οι Αυτοματιστές). Έτσι θα γίνουν δυνατοί και θα μπορεί να ακουστεί η άποψη τους. Σκεφτήκατε ποτέ γιατί μόνο ο ΣΤΕΜΠ προτείνει να υπάρχουν Σύλλογοι π.χ. του τμήματος των Σερρών, της Λάρισας και όλων των άλλων ειδικοτήτων? Αν ήθελε το "κακό" τους θα τους έλεγε και θα τους βοηθούσε να κάνουν Συλλόγους? Αντιθέτως, σκεφτήκατε ποτέ γιατί οι Αυτοματιστές πρωτοστατούν σε δημιουργία Ένωσης (με αντιγραφή του καταστατικού του ΣΤΕΜΠ) που θα έχει στον τίτλο της τον όρο "Πληροφορική". Ακόμη και κάποιος να παραδεχτεί ότι μπορούν να διδάξουν Πληροφορική, ο σκοπός της ΕΤΕΠ δεν είναι μόνο ο διορισμός στην Εκπαίδευση. Άρα.... μήπως θέλουν να κολλήσουν με τους Πληροφορικούς για κάποιο λόγο? Ναι, Η ΕΤΕΠ σαν ιδέα ακούγεται αρχικά πολύ καλή. Στην ουσία πρέπει να δούμε ποιος την δημιουργεί και για ποιο λόγο. Αν βασικός σκοπός της είναι να μείνει το ΠΔ 268/04 ανέπαφο, τότε καλώς δημιουργείται και πρέπει να γραφούν όλοι (και οι Αυτοματιστές).Αν βασικός σκοπός της είναι το καλό της Πληροφορικής, τότε κακώς ανήκουν σε αυτήν οι Αυτοματιστές! Όχι γιατί είναι κακοί άνθρωποι ή κακοί Επιστήμονες αλλά γιατί είναι Επιστήμονες Αυτοματισμού και όχι Πληροφορικής!Ξαναλέω ότι σε όποιον δεν τους ακούγονται λογικά αυτά που λέω, ας μην τα δίνει σημασία. Τόσο απλό είναι....
ολο σας το προβλημα ειναι οι αυτοματιστες!!με τις κινησεις σας ομως καλως ή κακως προκαλείτε μεγαλα προβληματα και στους αλλους!!
Γιατι ο ΣΤΕΜΠ δεν δεχεται μελη απο τα αλλα 10 τμηματα (πλην τους αυτοματιστες)??μπορεις να μου απαντησεις?
Η ΕΤΕΠ τους δεχεται ολους (πτυχιουχους των 14 ΤΕΙ που σχετιζονται με την πληροφορικη)χωρις καμια απολυτως εξαιρεση!!!Ας ενωθουμε επιτελους!!!Πιστευουμε στην ΕΤΕΠ και προσωπικα προσκαλω ολους τους συναδερφους που τελειωσαν τα τμηματα της Σινδου και του Πειραια να γινουν μελη!!
Μήπως πρέπει να διαχωρίσουν οι άλλοι (δηλαδή οι Πληροφορικοί) την θέση τους από τους Αυτοματιστές?
ΟΠΑ ΤΙ ΕΓΙΝΕ ΑΝΑΚΑΛΥΨΑΤΕ ΤΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΣΠΟΥΔΩΝ? ΤΩΡΑ ΠΟΥ ΣΑΣ ΣΥΜΦΕΡΕΙ ΤΑ ΦΕΡΝΕΤΕ ΣΤΗ ΦΟΡΑ.ΛΟΙΠΟΝ ΓΙΑ ΝΑ ΛΗΓΕΙ ΤΟ ΘΕΜΑ. ΤΟ ΝΑ ΚΑΘΕΣΤΕ ΝΑ ΣΥΓΚΡΙΝΕΣΤΕ ΜΕ ΤΟ ΗΥ ΤΟΥ ΠΕΙΡΑΙΑ ΕΙΝΑΙ ΣΑ ΝΑ ΛΕΤΕ "ΚΟΙΤΑΞΤΕ ΑΥΤΟΙ ΕΙΝΑΙ ΤΟΣΟ ΑΣΧΕΤΟΙ ΟΠΩΣ ΚΑΙ ΕΜΕΙΣ, ΚΑΙ ΑΥΤΟΙ ΔΙΔΑΣΚΟΥΝ, ΓΙΑΤΙ ΟΧΙ ΚΑΙ ΕΜΕΙΣ"